XII. SKUPŠČINA AVTO-MOTO ZVEZE SLOVENIJE Zveza je močna, kolikor so močna društva Konec januarja so se po šti-rih letih v Ijubljanski festivalni dvorani zbrali delegati na dva-najsti redni skupščini Avto-moto zveze Slovenije. Poleg delegatov so bili navzoči šte-vilni gostje. predstavniki J|_a in novi predsednik Avto-moto zveze Jugosi avije Jože Tomc \z Zagreba Uvodni m pozdravmgovorje imel predsednik AMZS Alojz Zokalj. ki je prisotnim v dalj-šem referatu v zgoščeni obliki prikazal vse probleme. ki žulijo AMZS, osvetlil pa je tudi pre-hojeno pot in nanizal vrsto za-nimivih informacij. AMZS je leta 1976 praznova-la trideseto obletnico dela in obstoja. Bila je vedno v ospre-dju družbenih dogajanj. Njeno delovanje se nikoli ni omejeva-lo zgolj na problematiko cest-nega prometa. temvečjeakliv-no sodelovala pri uresničeva-nju interesov avto-moto dru-Štev in njihovih članov. Ševeč: AMZS je delovala tudi pri ure-sničevanju širših družbenih in-teresov kot sestavm del drugih družbenih organizacij in sku-paj z njimi v republiški konfe-renci SZDL. \z govora predsednikaŽoka-Ija je bilo razvidno, da je bila ena izmed glavnih nalog zveze v preteklosti posvečanje član-stvu. Vedno več občanov se je začelo včlanjevati v avto-moto društva, ne toiiko iz potrebe kot zaradi pripadnosti organi-zaciji. Kijub temu pa po bese-dah predsedntka ne moremo biti s čtanstvom povsem zado-voljni, saj je le 24 odstotkov motoriziranih občanov vktju-čenih v avto-moto društva. Av-to-moto društva in tudi zveza se bodo v prihodnje še bolj približala Ijudem preko krajev-nih skupnosti- V nadaijevanju svojega go-vora se je predsednik dotaknit prometne vzgoje in varnosti, pri čemer je še posebej podčr-tal potrebo po temeljili reformi načina poučevanja in oprav-Ijanja vozniških izpitov. Pravi anahronizem je že. da so avtb-šole zgolj to, ne morejo pa si priboriti tudi statusa izpraše-valca, kar je sicer normalno na vseh drugih Solah. V proces izobraževanja je umetno vri-njena izpitna komisija, ki pa s šolanjem ne tako ne drugače nima nikakršne zveze. Še po-sebej se je predsednik zadržal ob problematiki tehnične služ-be. h kateri spada tudi služba POMOC INFORMACIJE. Z za-konom je SPI (služba pomofi informacije} dobila status jav-ne službe. nikjer pa ni omenje-no, od kod naj SPl vzame de-nar za nemoteno delovanje. Ob koncu svojega govora je Žokalj spregovoril še o avto-moto in karting dejavnosti AMZS. Poudaril je, da je bila prav športna dejavnost tista, ki je pripomogla k popularizaciji Avto-moto zveze. V času med dvema skupŠČinama so nare-difi viden napredek in po mno-žičnosti so si motokros. speedway in karting pridobili kar status nacionalnih športov, saj smo Slovenci tako po števi-lu tekmovalcev kot po uvrsti-tvah posameznikov in ekip med najboljšimi v državi. Toda naši tekmovalci v primerjavi s tujimi še vedno zaostajajo. Kriv je neurejen in nezadosten si-stem financiranja. neustrezen status te dejavnosti v telesno-kulturnih skupnostih, tog ca-rinski režim pri uvozu tekmo-valnih strojev. pa pomanjkanje športnlh objektov za hitrostna tekmovanja in še in še. Ni potrebno posebej pouda-riti, kaj pomeni armada mladih in zanesenih Ijubiteljev avto-moto športa, ki so sposobni obvladovati in popraviti svoje vozilo, za naš vsesplošni Ijud-skt odpor. Zato se morajo društva bolj zavzeto kot doslej vkljuČiti v obrambne priprave