DEKORATIVNA Dekorativna pod novo taktirko Novi generalni direktor Boris Verbič je v začetku oktobra nastopil svojo funkcijo v Dekorativni. Po stroki je diplomiran ekonomist z bogatimi izkušnjami, saj je delal na številnih pomembnih funkcijah med drugim kot svetovalec republi-škega sekretarja za gospodarstvo, novinar-dopisnik iz Bru-slja, predstavnik Turistične zveze Jugoslavije v Parizu in db zaposlitve v Dekorativni kot sodelavec na Inštitutu za eko-nomska raziskovanja. Ob imenovanju je med drugim dejal: »Zavedam se izjemne tveganosti odločitve in priznam, da me je na trenutke strah lastnega poguma. Pri dosedanjem delu sem si nabral precej znanja in izkušenj, ki pomenijo kapital, ki ga želim izkoristiti tudi v praksi. Seveda takšna odločitev pomeni velik izziv, ki pa sem ga sprejel pod dvema predpostavkama in sicer, da se bomo pod pritiskom vse hujše gospodarske krize končno nedvoumno odločili za tržno gospodarstvo in da bodo direk-torji, katerih funkcijo so v sedemdesetih letih povsem raz-vrednotili, spet dobili na pomenu.«