NAD DOLOM Nova smučarska proga Ko so smučarski delavci pri Par-tizariu Dol pred dvema letoma do-končali plastično skakalnico na Korantu nad Dolom, so obljubili, da bodo nekaj napravili tudi za smu-čarje-tekače, ki pravzaprav pred-stavljajo kvantitetni in kvalitelni vrh društva. Po več kot dveletnih pri-pravah se jim je prav v letošnjem januarju brez snega to tudi posre-čilo Že obstoječo 2 5 km dolgo te-kaško progo so z dvema pentljama povezali z RC Korant tako da je celotna proga sedaj dolga skoraj 6 km, istočasno pa so popravili tudi že obstoječo progo. izravnali neka-tere preostre ovinke in oblažili pre-hude smuke. če bo dovolj snega bo sedaj start in cilj za vsa smučar-ska tekmovanja kakor tudi za polet-ni tek OF na Koranlu. poleg tega pa sta še dve rezervni startni mesti. eden cca 100 m nad Korantom. drugi pa na vrhu hriba na takozva-nem Žlebiču Proga ima tako tri va-riante 2 km, 4 km in 6 km Sicer pa je treba pripomniti da je konfiguracija terena na hribu nad Dolom za tekaško progo zelo ne-primerna, zato je bilo Ireba progo po vsej dolžini splanirali z buldo-žerjem poleg tega pa še prej pose-katj cca 130 kubičnih metrov dre-ves, odstranUi štore itd Kljub temu je proga ie zmeraj precej težka, primerna v glavnem za aktivne tek-motfalce in boljše rekreativce, ker ima nekaj težkih vzponov in zahtev-nih smukov Kar sama od sebe pa sta se na progi ¦¦naredila« dva po 350 m dolga smuka. eden z iztekom na Korant (bolj položen in zelo pri-praven za smučanje in sankanje šolske maldine), tik pod vrhom pa je malo bolj zahteven smuk za že izvežbane smučarje Kombinacija obeh pa je (z vinesnim prostorom) 1400 m dolg smuk z 200 m višinske razlike, primeren za smukače re-kreativce in pionirje. Seveda bo treba poleti vso traso še malo ••sfrizirati«, namestiti odtočne cevi m skopati kanale za odvod vode itd Ta dela so zaenkrat prihranjena za mladinsko delovno brigado \z Bežigrada Mnogo so z novo progo pridobili tudi lastniki gozdnih parcel ob trasi PROSIMO PA JIH. DA LESA PO NJEJ NE VLA-ČUO KER JE DO VRHA MOGOČE priti z traktorjem in prikolico. Načrt za progo sta napravila goz-darska inženirja Berden in Bizjak ob sodelovanju logarja Hnbarja. Strojna dela je zelo zadovoljivo cpravilo bežigrasko podjetje Hl-DROGRADNJE Se posebna pohva-la velja strojniku Smolišu in njego-vim pomočnikom Finančno je naj-več prispevala Krajevna skupnost Dol in ZTKO Bežigrad, svoj delež pa so dali tudi JUB Dol. KS Beriče-vo in seveda domači Partizan. Vse delo, od administrativnega do dela na terenu. je vodil kot že ponavadi Jože Jerman s svojimi sodelavci. N. Z.