Osnovna šola in vrtec Dobrova OSNOVNA ŠOLA DOBROVA PUBLIKACIJA ZA ŠOLSKO LETO 2012/13 Ime in priimek: ______________________________ Razred: ___________________________________ Naslov: ___________________________________ ___________________________________ Domaci telefon: _____________________________ Službeni telefon mame: _______________________ Mobilni telefon mame: ________________________ Službeni telefon oceta: ________________________ Mobilni telefon oceta: _________________________ KAZALO ŠOLA IN STARŠI 6 SVETOVALNA SLUŽBA 7 KNJIŽNICA 8 BLAGAJNA 10 PREHRANA 10 ZDRAVSTVENO VARSTVO 11 URNIK NAŠE ŠOLE 12 ŠOLSKI KOLEDAR 13 NACIONALNA PREVERJANJA ZNANJA 13 PREDMETNI, RAZREDNI IN POPRAVNI IZPITI 14 DODATNI POUK 16 DOPOLNILNI POUK 16 DELO Z NADARJENIMI UCENCI 16 ŠOLE V NARAVI, TABORJENJA 16 ŠOLSKI RED ŠOLE 17 HIŠNI RED ŠOLE 19 PREDMETNIK OSNOVNE ŠOLE 23 PROJEKTI 24 PRAVILNIKI 25 KROŽKI IN DEJAVNOSTI 25 POHVALE, PRIZNANJA, DIPLOME 26 NIVOJSKI POUK 26 PREVERJANJE IN OCENJEVANJE 26 ŠOLSKI OKOLIŠ 26 PREVOZI 26 VARNA POT V ŠOLO 27 IZBIRNI PREDMETI V OŠ 28 VRTEC DOBROVA 31 UPORABNE INFORMACIJE 38 OPRAVLJENE DEJAVNOSTI 39 SOFINANCIRANJE ŠOLE V NARAVI 40 ZOPET TUKAJ – ZOPET SKUPAJ "Preprosteje ko zastavimo stvari, bogatejše bodo naše izkušnje." Toda samo v primeru, da ne odnehamo, da poskušamo in da tvegamo - še posebej takrat, ko nam ne uspe. Neuspeh je del ucenja. Ob neuspehih se najvec naucimo. Reinhold Messner v predgovoru v knjigi Steva Housa »Onkraj gore« Za doseganje ciljev, ki si jih postavljamo, niso potrebne velike besede in veliko besed. Pomembno je, da si postavimo cilje, ki so dosegljivi. Ne premajhne, ker jih prelahko dosežemo in tudi ne prevelike, ker jih ne dosežemo. Prva pot nas poleni, druga potolce. Nobena pot do koncnega cilja ni ravna. Vse so vijugaste, ki nas oddaljujejo od postavljenega cilje in posute s kamenjem, ki nam otežuje pot do njega. Na poti ne smemo obupati, prav tako ni odstopanja. Naj bo ne vem kako težko, neravno, naj bo na poti veliko padcev, ni pomembno. Iz vsake težave se je potrebno nekaj nauciti in to znanje uporabiti pri naslednji, na naslednjem ovinku. Vaš cilj, spoštovani ucenci v tem in bodocih šolskih letih naj bo DOSECI CIM BOLJŠI USPEH in NAUCITI SE CIM VEC. Pot do teh ciljev zna biti težka, toda z vztrajnostjo in delom je dosegljiva. Da bodo ovire cim lažje premagljive, vam bomo pomagali tako ucitelji na šoli, kot starši doma. POT SE VEDNO NAJDE, LE POISKATI JO JE TREBA. V šolskem letu 2012/2013 vam želim veliko lepih trenutkov na šoli. Vaš ravnatelj: Viljem Kovacic OSNOVNA ŠOLA DOBROVA IN VRTEC DOBROVA CESTA 7. MAJA 20, 1356 DOBROVA E-naslov: o-dobrova.lj@guest.arnes.si spletni naslov: http://www2.arnes.si/~odobrovalj Ravnatelj: Viljem Kovacic Pom. ravnatelja – šola : Marta Butina V.d.pom. ravnatelja – vrtec: Doroteja Logar, Petra Panic Racunovodja: Andrej Štrukelj Poslovna sekretarka: Vida Kreft Psihologinja: Damjana Mancini Defektologinja: Nataša Biber Soc. pedagoginja: Petra Prevec Knjižnicarka: Zvonka Španger Hišnika: Franci Šifrer, Milan Trobec Telefoni: Ravnatelj (01) 360 12 22 GSM: 031 672 680 Tajništvo (01) 360 12 20 GSM: 031 672 690 Pom. r. (š + v) (01) 360 12 29 Vrtec Dobrova (01) 360 12 40 zbornica Vrtec Dobrova (01) 360 12 36 jasli (pritlicje) Vrtec Dobrova (01) 360 12 42 igralnice (nadstropje) Vrtec Dobrova (01) 360 12 43 kuhinja Vrtec v Brezju (01) 360 12 50 Fax: (01) 360 12 30 Št. transakcijskega racuna: 01221-6030648907 Davcna številka: SI 13274546 Maticna številka: 5084415000 USTANOVITELJ Ustanovitelj šole je Obcina Dobrova–Polhov Gradec. Šola je javni zavod, katerega sestavni del je tudi vrtec. UPRAVLJANJE ŠOLE ŠOLO IN VRTEC UPRAVLJAJO Zavod upravljata ravnatelj in svet šole. Svet šole ima štiriletni mandat. Svet šole sestavljajo trije predstavniki ustanovitelja (Andreja Dolinar, Marko Jovic in Ana Žerovnik), pet predstavnikov šole (Simona Glavic, Nataša Biber, Ana Pecek, Irena Dovjak, Vida Kreft) in trije predstavniki staršev (Jože Barbic, Borut Dolinar in Zlatko Ostanek). DEJAVNOSTI ZAVODA - G/47.990 Druga trgovina na drobno zunaj prodajaln, stojnic in tržnic - P/80.200 Osnovnošolsko izobraževanje - P/80.100 Predšolska vzgoja - I/56.290 Druga oskrba z jedmi - H/49.391 Medkrajevni in drugi cestni potniški promet - L/68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremicnin - R/90.010 Umetniško uprizarjanje - R/90.020 Spremljajoce dejavnosti za umetniško uprizarjanje - R/90.030 Umetniško ustvarjanje - R/90.040 Obratovanje objektov za kulturne prireditve - R/93.110 Obratovanje športnih objektov - R/93.190 Druge športne dejavnosti Dejavnost zavoda šteje kot javna služba, katere izvajanje je v javnem interesu.« ORGANIZACIJSKA SHEMA V okviru zavoda delujeta šola in vrtec. - Ucenci obiskujejo pouk v prostorih šole (18 oddelkov). - V šoli je uprava zavoda. - VVE Dobrova – 7 homogenih skupin otrok, 1 kombinirana skupina - VVE Brezje – 2 kombinirani skupini otrok STROKOVNI ORGANI ŠOLE IN VRTCA ŠOLA: - uciteljski zbor, - oddelcni uciteljski zbori, - strokovni aktivi in razredniki. VRTEC: Pedagoški vodja in posvetovalni organ vrtca je ravnatelj. Strokovni organi vrtca so: vzgojiteljski zbor, strokovni aktivi, vzgojitelji in pomocniki vzgojiteljev. SKUPNOST UCENCEVSkupnost ucencev je organizirana v oddelcne skupnosti, ki jih predstavlja parlament ucencev. Mentorica šolske skupnosti in šolskega parlamenta je gospa Tea Kunstelj. ŠOLA IN STARŠI Na šoli želimo, da bi bili starši o napredovanju svojih otrok pravocasno in sproti obvešceni. Prosimo, da redno obiskujete roditeljske sestanke in govorilne ure. Starši lahko koristite tudi »usluge« eAsistenta. Informacije so na razpolago pri pomocnici ravnatelja gospe Marti Butina. Razpored govorilnih ur in roditeljskih sestankov prikazuje spodnja tabela. Govorilne ure so praviloma vsak drugi ponedeljek v mesecu za VSE ucence: I. TRIADA od 16.30–18.00; II. in III. TRIADA od 17.00–18.30. Na pogovor z uciteljem lahko pridete tudi v casu dopoldanskih govorilnih ur. Dopoldanske govorilne ure so v istem tednu, kot so redne govorilne ure (razpored na strani 16). Na govorilne ure se prijavljate preko spletne povezave. Informacij o otrokovem uspehu po telefonu ne posredujemo. Pisne informacije in navodila bomo staršem pošiljali sproti cez celo šolsko leto. Prvi roditeljski sestanki bodo: 3. 9. 2012 – prvi razred; 11. 9. 2012 (2.–9. razred) – v ŠPORTNI DVORANI ob 17.00 uri. RODITELJSKI SESTANKI GOVORILNE URE – 1. triada GOVORILNE URE – 2. in 3. triada 03/09/2012 (1. razred) 8. 10. 2012 (16.30 – 18.00) 8. 10. 2012 (17.00 – 18.30) 11/09/2012 (2. – 9. . raz.) 12. 11. 2012 (16.30 – 18.00) 12. 11. 2012 (17.00 – 18.30) December, 2012 ali 10. 12. 2012 (16.30 – 18.00) 10. 12. 2012 (17.00 – 18.30) 14. 01. 2013 (16.30 – 18.00) 14. 01. 2013 (17.00 – 18.30) 11. 02. 2013 (16.30 – 18.00) 11. 02. 2013 (17.00 – 18.30) 11. 03. 2013 (16.30 – 18.00) 11. 03. 2013 (17.00 – 18.30) April, 2013 ali 8. 04. 2013 (16.30 – 18.00) 8. 04. 2013 (17.00 – 18.30) 13. 05. 2013 (16.30 – 18.00) 13. 05. 2013 (17.00 – 18.30) Junij 2013 – srecanja s starši, spricevala, zakljucki OPOMBA: Šola si pridržuje pravico, da lahko spremeni datume roditeljskih sestankov ali govorilnih ur. O spremembah boste pravocasno PISNO OBVEŠCENI. a. Individualne govorilne ure Dopoldanske GU po urniku – izvajajo vsi strokovni delavci v casu od 7.00 – 8.00 ure. OPOMBA: Šola si pridržuje pravico, da lahko spremeni datume roditeljskih sestankov ali govorilnih ur. O spremembah boste pravocasno PISNO OBVEŠCENI. V delo šole se starši vkljucujejo preko SVETA STARŠEV, ki je posvetovalni organ ravnatelja in uciteljskega zbora. Sestavljajo ga starši, izvoljeni na roditeljskih sestankih. Starše vabimo, da se cimbolj vkljucujejo v življenje in delo na šoli, še zlasti pri dnevih dejavnosti, dnevih odprtih vrat in drugih projektih šole. Tako želimo splesti cim tesnejše vezi med šolo in starši, saj je le tako mogoce graditi skupne cilje in jih uspešno uresnicevati. SVETOVALNA SLUŽBA Šolska svetovalna služba svetuje ucencem in staršem ter sodeluje z ucitelji in vodstvom šole pri nacrtovanju in spremljanju razvoja šole in vrtca ter pri opravljanju vzgojno izobraževalnega dela. Svetovalne delavke so: Damjana Mancini – šol. psihologinja, Nataša Biber – specialna pedagoginja – defektologinja ter Petra Prevec – socialna pedagoginja. Psihologinja se s predšolskimi otroki in njihovimi starši sreca že v vrtcu in pri vpisu v šolo. V vrtcu jih obišce pri njihovih aktivnostih. Zbira podatke o otrokovi šolski zrelosti in oblikuje oddelke 1. razreda. Spremlja njihovo vkljucevanje v oddelcno skupnost in njihov napredek pri šolskem delu. Vsem otrokom, ki imajo ucne težave, pomaga s korektivnim delom za ucence s specificnimi ucnimi težavami – SUT. Prav tako nudi pomoc in svetovanje ucencem z vedenjskimi in custvenimi težavami. Psihologinja vodi poklicno orientacijo na predmetni stopnji. Najvec pozornosti posveca ucencem 8. in 9. razreda OŠ, kjer poteka intenzivno poklicno informiranje in svetovanje ter pomoc pri vkljucitvi in vpisu v srednje šole. Pri svojem delu skrbi za delo z nadarjenimi ucenci. Posebno skrb posvecamo ucencem s posebnimi potrebami. To delo opravljata Nataša Biber (specialna pedagoginja) in Petra Prevec (socialna pedagoginja). Njihovo delo zajema neposredno delo z ucenci s posebnimi potrebami, sodelovanje z ucitelji, starši, šolsko svetovalno delavko in zunanjimi ustanovami oziroma zunanjimi strokovnjaki. Pri delu z ucenci s posebnimi potrebami poskušamo poiskati nove oblike dela, ki so prilagojene specificnim potrebam posameznega otroka, pozitivno motivirati otroke in razvijati sposobnost za samostojno in ustvarjalno delo. Ker vemo, da je ucenje zahteven proces in marsikdo pri tem naleti na kakšno oviro, poskušamo ucencem nuditi razumevanje in strpnost do njegovih posebnosti. Pri tem pa je zelo pomembno sodelovanje s starši. Posebno skrb posvecamo tudi razvoju pozitivnega odnosa do branja s pomocjo bralnega treninga za ucence 2. razreda. Na predmetni stopnji pa nekaj casa namenimo tudi razvijanju dobrih ucnih navad. Psihologinja organizira predavanje za vse ucence 5. razredov o dejavnikih in metodah uspešnega ucenja. Kasneje, v 6. razredu, pa skupaj z defektologinjo organizirata delavnico z naslovom »Ucenje ucenja« za ucence, ki potrebujejo nekaj vec casa pri spoznavanju razlicnih strategij ucenja. Nataša Biber in Petra Prevec sta v casu govorilnih ur in roditeljskih sestankov prisotni v I. triadi, Damjana Mancini pa v II. in III. triadi. KNJIŽNICA Šolska knjižnica se vkljucuje v celotno vzgojno-izobraževalno delo z motivacijo za branje, izborom knjižnega gradiva in ucenjem uporabe knjižnice. Navedene cilje uresnicuje knjižnicarka Zvonka Španger v sklopu ur knjižnicnega informacijskega znanja, izvaja pa tudi naslednje aktivnosti: moja najljubša knjiga, knjižni cekar (za družine ucencev prvih in drugih razredov), knjižna cajanka za starše ucencev prve triade, noc v knjižnici, izbor najbralcev, razstave v knjižnici, projekt Rastem s knjigo. V šolski knjižnici se nahaja okrog 14.000 racunalniško obdelanih enot knjižnicnega gradiva za ucence in ucitelje. Naroceni smo na 40 naslovov revij in casopisov, od katerih je 10 naslovov namenjenih ucencem. Ucenec si lahko naenkrat izposodi najvec 5 knjig, prvošolcki 3 knjige. Rok izposoje je 14 dni in se ga lahko podaljša (razen gradiva za domace branje). Za nekatere knjige zaracunavamo zamudnino 10 centov na dan in sicer za: knjige za domace branje (6.-9.razred) ter knjige za Cankarjevo priznanje. Ucenci zamudnino placujejo po položnici skupaj z ostalimi stroški. Predlog uvedbe zamudnine je bil sprejet na svetu šole, dne 29.9.2009. Uporabniki knjižnice so dolžni do konca šolskega leta vrniti knjižnicno gradivo. V primeru izgube je uporabnik dolžan poravnati izgubo z novim, ce je možno, enakim gradivom. V knjižnici imamo tudi „nabiralnik zaupanja“. Ucenci, ki imajo v šoli kakršne koli težave (npr. nasilje sovrstnikov), imajo tako možnost, da napišejo, kaj se dogaja, ne da bi se izpostavljali. Vec o aktualnem dogajanju lahko preberete na spletni strani knjižnice: http://knjiznica.spanger.org MLADINSKI TISK IN UCBENIŠKI SKLAD Knjižnicarka je zadolžena za mladinski tisk – narocila in nabava revij za ucence. Ucenci se preko šole lahko narocijo na revije Zmajcek, Cicido, Ciciban, Pil, Mali Moj planet, Cici zabavnik, Plus, Gea. Revije narocniki prejemajo na šoli, placujejo pa jih po položnici. Ucbeniški sklad ucencem omogoca možnost izposoje ucbenikov za redni pouk. Ministrstvo za šolstvo zaenkrat še omogoca brezplacno izposojo ucbenikov, starši morajo le oddati izpolnjene narocilnice. Ucenci v mesecu maju prejmejo seznam ucbenikov, delovnih zvezkov in šolskih potrebšcin ter narocilnice za ucbeniški sklad. Izpolnjene narocilnice do dogovorjenega roka vrnejo razredniku, ucbenike pa prejmejo junija ali prvi teden pouka v septembru. Ob koncu šolskega leta ucenci nepoškodovane ucbenike vrnejo v knjižnico. Ucbeniki iz ucbeniškega sklada morajo biti zaviti z zašcitno folijo. V knjižnici izvajamo tudi naslednje zanimive projekta za ucence in starše. KNJIŽNI CEKAR (za družine ucencev 1. in 2. razredov) NOC V KNJIŽNICI KNJIŽNA CAJANKA (za starše ucencev 1. triade) MOJA NAJLJUBŠA KNJIGA BLAGAJNA Denarne zadeve lahko urejate ob torkih in cetrtkih od 7.00 do 8.00 ure in od 12.00 do 13.00 ure v tajništvu šole pri tajnici Vidi Kreft in racunovodji Andreju Štruklju. PREHRANA Prijavo na šolsko prehrano oddajo starši. Prijava se odda razredniku ali poslovnemu sekretarju. Prijava se praviloma odda v mesecu juniju za prihodnje šolsko leto. Odda se lahko tudi kadarkoli med šolskim letom. Prijava na šolsko prehrano se vloži na obrazcu, ki je priloga Pravil šolske prehrane (objavljen na spletnih straneh šole) in v publikaciji. - Ucenci 1. triade malicajo v casu prvega odmora (9.05–9.20). - Ucenci 4. in 5. razreda malicajo v oddelkih. - Ucenci 7. b, 8. a/b in 9. a/ b malicajo ob 9.55 v jedilnici. - Ucenci 6. A malicajo v GEO - Ucenci 6. B malicajo v SLO 1 - Ucenci 7. A malicajo v SLO 2 - CAS MALICE za 4.–9. razred je od 9.55–10.10. - KOSILO za ucence 1. triade je v casu od 11.45–12.10 ure. - KOSILO za ucence 2. in 3. triada je v casu od 12.35–13.00 ure. Odjava prehrane za nedolocen cas Starši lahko kadarkoli, brez obrazložitve, oddajo razredniku ali poslovnemu sekretarju odjavo prehrane za nedolocen cas. Odjava prehrane pricne veljati z dnem, ki ga doloci oseba, ki je podala odjavo, oz. prvi dan po prejemu odjave, v kolikor je bila dana med 7.00 in 8.00 uro; v nasprotnem primeru pricne veljati drugi dan. Odjava prehrane za nazaj ni mogoca. Odjava in ponovna prijava prehrane Ucencu, ki je odsoten od pouka zaradi udeležbe oz. sodelovanja pri dejavnostih, ki jih organizira šola, odjavi šolsko prehrano strokovni delavec, ki je zadolžen za izvedbo dejavnosti. Posamezni obrok za odsotnega ucenca so dolžni starši pravocasno odjaviti. Posamezni obrok je pravocasno odjavljen, ce se ga odjavi vsaj en delovni dan prej, in sicer od 7.00 do 8.00 ure. Ucencu bo zagotovljen posamezni obrok, ce bodo starši še isti dan pred zacetkom pouka sporocili, da bo otrok prisoten pri pouku. Straši odjavijo ali prijavijo posamezni obrok po mobilnem telefonu z odzivnikom 051 633 433. Odjava prehrane za nazaj ni mogoca. V kolikor starši posameznega obroka ne odjavijo pravocasno, placajo polno ceno obroka, vkljucno s subvencijo. CENIK ŠOLSKE PREHRANE MALICA 0,80 EUR POPOLDANSKA MALICA 0,70 EUR KOSILO (1. do 4. razred) 2,40 EUR KOSILO (5. do 9. razred) 2,60 EUR Subvencija za prehrano je možna samo na podlagi odlocbe CSD. ZDRAVSTVENO VARSTVO Šola skupaj s starši in lokalno skupnostjo zagotavlja predšolskim otrokom in ucencem zdrav in normalen psihofizicni razvoj ob strokovni pomoci zdravstvene in zobozdravstvene službe. Sestavni del delovnega nacrta šole sta tudi zdravstveni in zobozdravstveni nacrt, ki obsegata konkretne naloge in ukrepe šole za ohranitev in utrditev zdravja in varovanje življenja otrok. Obsegata naloge, ki so v zvezi s sistematicnimi zdravstvenimi in zobozdravstvenimi pregledi ucencev ter cepljenji. PROGRAM: 1. razred: Sistematski pregled, cepljenje – 3 doze proti hepatitisu B in morebitna zamujena predhodna cepljenja. 3. razred: Sistematski pregled in cepljenje proti davici, tetanusu, pertusisu. 6. razred: Sistematski pregled in neobvezno cepljenje deklet proti okužbi s humanim papiloma virusa (HPV), pregled sluha (druga lokacija). 8. razred: Sistematski pregled, laboratorijski pregled krvi in urina ter pogovor o poklicnih namerah. Referata za zdravstveno in zobozdravstveno vzgojo izvajata tudi predavanja za ucence in starše, vkljucujeta pa se tudi v pripravo naravoslovnih dni. URNIK ŠOLE I. TRIADA Predura 7.30-8.15 1. ura 8.20–9.05 1. odmor 9.05–9.20 2. ura 9.20–10.05 2. odmor 10.05–10.10 3. ura 10.10–10.55 3. odmor 10.55–11.00 4. ura 11.00–11.45 4. odmor KOSILO 11.45–12.10 5. ura 12.10–12.55 II. in III. TRIADA Predura 7.30–8.15 1. ura 8.20–9.05 1. odmor 9.05–9.10 2. ura 9.10–9.55 2. odmor 9.55–10.10 3. ura 10.10–10.55 3. odmor 10.55–11.00 4. ura 11.00–11.45 4. odmor 11.45–11.55 5. ura 11.55–12.35 KOSILO V CASU OD 12.35–13.00 6. ura 13.00–13.45 5. odmor 13.45–13.50 7. ura 13.50–14.35 URNIK DELA V OPB OPB – 1 1. 12.10–13.00 SD OPB – 2 2. 13.00–13.50 SU 1. 12.55–13.45 SD 3. 13.50–14.40 SU 2. 13.45–14.35 SD 4. 14.40–15.30 UPC 3. 14.35–15.25 SU 5. 15.30–16.20 SD 4. 15.25–16.15 UPC 6. 16.20-16.30 SD združevanje skupin 5. 16.15–16.30 SD VARSTVO IN PODALJŠANO BIVANJE - Za ucence 1. razreda je v njihovi ucilnici organizirano jutranje varstvo od 6.30–8.20 ure in od 7.20–8.20 ure (2 skupini) v prostorih 1. razredov. - Za ucence od 2. in 3. razreda je organizirano jutranje varstvo vozacev od 7.20–8.20 ure v prostorih 1. triade. - Za ucence od 4.–9. razreda je organizirano jutranje varstvo vozacev od 7.20–8.20 ure v garderobi 2. in 3. triade. - Podaljšano bivanje je organizirano od 11.45 do 16.30 ure. Ucenci lahko odidejo iz podaljšanega bivanja v odmorih, to je ob 13.50, ob 14.40 in od 15.30 dalje kadarkoli. Med urami OPB-ja ni možno odhajanje, ker se s tem mocno moti delo v oddelku. To ne velja za ucence 1. raz. Zaradi varnosti otroka in odgovornosti šole lahko ucitelj v OPB-ju predcasno spusti otroka iz šole samo s pisnim potrdilom staršev. Ucencem, ki so vkljuceni v OPB predlagamo, da se zaradi preobremenjenosti vkljucijo le v eno interesno dejavnost. ŠOLSKI KOLEDAR S poukom zacnemo 1. septembra. Zadnji dan pouka za devete razrede je 14. junij 2013, za vse ostale razrede pa se pouk konca 24. junija 2013. OCEN. OB. TRAJANJE KONFERENCE PRVO od 1. 9. 2012 do 31. 1. 2013 31. 1. 2013 DRUGO od 1. 2. 2013 - do 14. junija za 9. razred - do 24. junija za 1.–8. razred 12. junij 2013 za 9. razred 20. junij 2013 za 1.–8. razred NACIONALNA PREVERJANJA ZNANJA (NPZ) NPZ se izvede praviloma v mesecu maju. Drugi rok je samo za tiste ucence 9. razreda, ki se zaradi bolezni ali drugih utemeljenih razlogov v rednem roku NPZ-ja niso mogli udeležiti. Minister s podrobnejšimi navodili o šolskem koledarju doloci datume za izvedbo NPZ ter datum objave tretjega predmeta. 3. september 2012 - ponedeljek Objava sklepa ministra o izboru štirih predmetov za dolocitev tretjega predmeta, iz katerega bodo ucenci 9. razreda opravljali NPZ 30. november 2012 – petek Zadnji rok za posredovanje podatkov o ucencih 6. in 9. razreda, ki bodo opravljali NPZ v rednem roku 1. marec 2013 – petek Objava sklepa ministra o dolocitvi šol, v katerih se bo preverjalo znanje z NPZ iz dolocenega 3. predmeta 7. maj 2013 – torek 9. maj 2013 – cetrtek NPZ MAT – redni rok za 6. in 9. razred NPZ SLO – redni rok za 6. in 9. razred 14. maj 2013 – torek NPZ tretji predmet – redni rok 9. razred NPZ TJA – redni rok za 6. Razred 15. maj 2013 – sreda Zadnji rok za posredovanje podatkov o ucencih 9. razreda, ki se zaradi bolezni ali drugih utemeljenih razlogov niso mogli udeležiti NPZ v rednem roku (za naknadni rok) 29. maj 2013 – sreda RIC posreduje šolam ovrednotene naloge z dosežki ucencev pri NPZ 30. maj 2013 – cetrtek Seznanitev ucencev z dosežki in uveljavljanje pravice do vpogleda v ovrednotene pisne naloge NPZ NAKNADNI ROK – samo za ucence 9. Razreda, ki se zaradi bolezni ali drugih utemeljenih razlogov niso mogli udeležiti NPZ v rednem roku – MATEMATIKA za 9. RAZRED 31. maj 2013 – petek Možnost poizvedbe za 6. razred (na šoli) za 9. razred na OE ZRSŠ – centrih za vrednotenje (redni rok) NPZ SLO – naknadni rok za ucence 9. razreda 3. junij 2013 – pon NPZ 3. PREDMET – naknadni rok za ucence 9. razreda 4. junij 2013 – torek Razdelitev obvestil o dosežkih ucencev pri NPZ za ucence 6. razreda (šole) RIC posreduje šolam spremembe dosežkov (po poizvedbah) ucencev 9. razreda za redni rok 11. junij 2013 – torek RIC posreduje šolam ovrednotene naloge z dosežki ucencev pri NPZ (naknadni rok) Seznanitev ucencev z dosežki Uveljavljanje pravice do vpogleda v ovrednotene pisne naloge 12. junij 2013– sre Možnost poizvedbe za ucence 9. razreda na OE ZRSŠ (naknadni rok) 13. junij 2013 – cetrtek RIC posreduje šolam spremembe dosežkov (po poizvedbah) ucencev 9. razreda (naknadni rok) – po 12.00 uri 14. junij 2013 – pet Razdelitev zakljucnih spriceval za ucence 9. razreda - 17. 06. - 01. 07. 2013 (roki za predmetne, razredne in popravne izpite za ucence 9. razreda), - 26. 06. - 09. 07. 2013 (roki za predmetne, razredne in popravne izpite za ucence ostalih razredov), - 19. 08. - 30. 08. 2013 (roki za predmetne, razredne in popravne izpite). UCITELJI I. TRILETJE RAZRED UCITELJ DOP. GOV. URE ODD. POD. BIV. 1. A Simona GLAVIC Antonija BOZOVICAR Irena KOŠIR, Katja ZIBELNIK, Petra ŠIBELJA GORŠE, Veronika CERAR 1. B Andreja KOGOJ Antonija BOZOVICAR 2. A Andreja MUTEC 2. B Tatjana DIACI 3. A Barbara BURJAK 3. B Vesna BOZOVICAR II. TRILETJE (4. in 5. razred – razredniki) RAZRED UCITELJ DOP. GOV. URE ODD. POD. BIV. 4. A Mojca TRCEK Izidor LICER, Irena CICMIR VESTIC 4. B Ksenja PAVLIC 5. A Romana N. MLINAR 5. B Maja F. CIRMAN Veronika CERAR Predmet: TJA PREDMETNA STOPNJA Razred Mat. uciln. UCITELJ PREDMET DOP. GOV. URE 6. A GEO Marinka ZDEŠAR GEO, ZGO, 6. B SLJ1 Kristina GRUDEN REYA SLJ, IV 7. A LVZ Ana PECEK ŠPORT, IV, 7. B SLJ2 Vida NOVAK SLJ, 8. A BIO Tea KUNSTELJ ZGD, GEO, IV, 8. B MAT Karin VEBER MAT, IV, 9. A TJA Polona KOLENC TJA, 9. B FIZ Breda PODOBNIKAR MAT, Jožica GOLOB PETRIC GOS, Mojca BEZAMOVSKI FIZ, IV, Katarina ROŽMANEC TJA, Nina JAKOP IV NEM (1., 2), Jasna SAMARIN LVZ, IV, Izidor LICER TIT, Marija ZAJC BIO, NAR, Jelica MIŠIC GVZ, Marjetka FERLAN KE, vodja ŠP, IV, Katja VIŠNJIC ŠKRABEC SLJ, Branko BIZJAK ŠPORT, IV, Damjana MANCINI Psihologinja Nataša BIBER Sp. ped. - defektolog Petra PREVEC Socialna pedagoginja Zvonka ŠPANGER Knjižnicarka Janez MALOVRH Org. racunalništva DODATNI POUK Ucencem z boljšim ucnim uspehom, ki pri posameznih predmetih presegajo dolocene standarde znanja, je namenjen dodatni pouk. S poglobljenimi in razširjenimi vsebinami ter z razlicnimi metodami dela, kot so samostojno ucenje, problemski pouk in priprave na tekmovanja, podpira doseganje višjih ucnih ciljev. Poteka po urniku, dogovorjenem v septembru. DOPOLNILNI POUK Ucencem, ki poleg rednega pouka potrebujejo še dopolnilno razlago snovi in pomoc ucitelja, je namenjen dopolnilni pouk. Z drugacnim nacinom dela ucenci lažje osvojijo temeljne ucne cilje. Poteka po urniku, objavljenem v septembru. Urnik dodatnega in dopolnilnega pouka je objavljen na oglasni deski pri vhodu v šoli in v vsaki ucilnici. DELO Z NADARJENIMI UCENCI Delo z nadarjenimi ucenci ima veliko vlogo v organizaciji življenja in dela šole. Samo delo bo razdeljeno na dva dela: - evidentiranje in identificiranje nadarjenih ucencev, - delo v okviru pouka, projektov, interesnih dejavnosti, raziskovalnih nalog, itn. Za delo z nadarjenimi ucenci namenjamo na šoli preko 160 pedagoških ur. Delo z nadarjenimi bo vodila in usklajevala psihologinja Damjana Mancini. ŠOLE V NARAVI, TABORJENJA - Zimska šola v naravi (Ribnica na Pohorju), 6. razred, 28. 1. – 1. 2. 2013 - Letna šola v naravi (Salinera Strunjan), 4. razred, 10.–14. 6. 2013 DNEVI DEJAVNOSTI - 5. razred (Naravni spomenik Rakov Škocjan, 1. 10. 2012) 1 DAN - 6. razred (Arboretum, 7. 9. 2012) 1 DAN - 6. razred (Bistra, 25. 1. 2013) 1 DAN - 8. razred (Po Prešernovih stopinjah, 16. 11. 2012) 1 DAN - 9. razred (Eko Terme Snovik, 29. 11. 2012) 1 DAN - 9. razred (Kraški rob, 29. 3. 2013) 1 DAN - Vaja: evakuacija – oktober 2012 ŠOLSKI RED V želji, da bi se med seboj dobro razumeli in pocutili, moramo upoštevati šolski red. 1. ODSOTNOST UCITELJA Ce ucitelja ni k pouku pet minut po zvonjenju, mora ucenec reditelj javiti odsotnost pomocnici ravnatelja, ravnatelju ali v tajništvo. 2. IZHOD IZ ŠOLE Med poukom je prepovedan izhod iz šole brez dovoljenja. Z vsakodnevnim prihodom v šolo moramo prevzeti vsak svojo odgovornost. Težko bi razložili staršem ob morebitni nesreci, da skrbimo za njihovega otroka le med urami. 3. ODMORI Med odmori se ucenci ne zadržujejo v razredih, le-te ucitelj ob izhodu zaklene. Redni (kratki) odmori pomenijo cas za menjavo prostorov in opravljanje higienskih potreb. 4. UREJENOST Za red in cistoco v razredu je odgovoren vsak ucenec. Ucenci skrbijo, da je ucilnica cista in prijetna. V šoli je obvezna uporaba ustreznih copat, razen pri pouku športne vzgoje. Uporaba športnih copat (superg) in drugih obuval ni dovoljena. Ucenca reditelja imata naslednje dolžnosti: - med odmorom in po pouku pobrišeta tablo, - na zacetku vsake ure javita ucitelju odsotne ucence in ga obvestita o drugih spremembah v razredu, - po koncanem pouku zadnja zapustita razred, pospravita ucila, zapreta okna, ugasneta luci. 5. MALICA IN KOSILO Šolsko malico in kosilo pripravlja osebje kuhinje. V jedilnici so prisotni razredniki (1. triada) oziroma dežurni ucitelji cel odmor. Ucenci prihajajo h kosilu po urniku v spremstvu ucitelja, ki je imel peto uro pouk. Pocakajo v vrsti, pri cakanju se ne prerivajo, ne prehitevajo in preglasno pogovarjajo. V casu kosila so v jedilnici prisotni dežurni ucitelji. Izven urnika posamezni ucenci ne smejo prihajati h kosilu. Pri mizah se ucenci obnašajo kulturno in strpno ter uporabljajo jedilni pribor. Odnašanje hrane iz jedilnice ni dovoljeno. 6. UPORABA PROSTORA IN OPREME Po prostorih šole ni dovoljeno tekanje in povzrocanje hrupa. Ucitelji in ucenci odgovarjajo za opremo, ucila in drugi šolski inventar. Škodo, ki je storjena zaradi razgrajanja, ocitne nepazljivosti in malomarnosti, morajo poravnati starši storilca. 7. MEDSEBOJNI ODNOSI V naše skupno življenje sodi tudi primeren odnos do drugega ucenca in do vseh odraslih. Znamo jih pozdraviti, se jim zahvaliti, se jim opraviciti, jih prositi … Ne pozabi, da besedi prosim in hvala, delata »cudeže«. HIŠNI RED Na podlagi 17. in 24. clena Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno izobraževalnega zavoda Osnovne šole DOBROVA (Uradni list RS, št. 50/2010 z dne, 24. 6. 2010) ter v skladu z 31. a clenom Zo OŠ (UPB3, Ur.l. 81/06) in po predhodno opravljeni obravnavi na svetu staršev, svetu šole in uciteljskem zboru, je ravnatelj šole sprejel in potrdil HIŠNI RED ŠOLE: Osnovna šola DOBROVA doloca s hišnim redom vprašanja pomembna za nemoteno življenje in delo v šoli, in sicer: 1. splošne dolocbe, 2. obmocje šole in površine, ki sodijo v šolski prostor, 3. poslovni cas in uradne ure, 4. uporaba šolskega prostora, 5. organizacija nadzora, 6. ukrepi za zagotavljanje varnosti, 7. vzdrževanje reda in cistoce, 8. prehodne in koncne dolocbe. 1. SPLOŠNE DOLOCBE 1.1 Ucenci in delavci šole ter zunanji obiskovalci so dolžni prispevati k: - uresnicevanju ciljev in programov šole, - varnosti udeležencev vzgojno izobraževalnega procesa, - urejenosti, cistoci, disciplini in prijetnemu pocutju na šoli, - preprecevanju škode. Dolocila hišnega reda veljajo in jih morajo spoštovati vsi zaposleni, ucenci in drugi udeleženci vzgoje in izobraževanja. 1.2 Dolocila hišnega reda, ki se nanašajo na vedenje ucencev, upoštevanje navodil uciteljev in spremljevalcev ipd., veljajo tudi pri: - programih in dejavnostih, ki jih šola organizirano izvaja na drugih lokacijah, npr. športni, kulturni, tehniški, naravoslovni dnevi, ekskurzije, šola v naravi, življenje v naravi ipd., - na prireditvah in predstavah, ki se jih ucenci udeležujejo v organizaciji šole ter - na poti od in do šolskega avtobusnega postajališca. 1.3 Odgovornost šole v šolskem prostoru velja za cas, ko poteka ucno-vzgojni proces in druge organizirane dejavnosti. 1.4 Uporaba hišnega reda velja za celotno šolski prostor, površine in zgradbe. Vsaka dislocirana enota ima hišni red, ki vkljucuje poleg skupnih dolocil še dolocila specificna za enoto. Ce so v zgradbi, ki jo uporablja šola tudi drugi uporabniki, sprejmejo hišni red vsi uporabniki soglasno. 2. OBMOCJE ŠOLE IN POVRŠINE, KI SODIJO V ŠOLSKI PROSTOR Obmocje šolskega prostora zajema vse površine, ki jih je ustanovitelj dal šoli v upravljanje ali pa samo v uporabo, katere šola vzdržuje in za njih skrbi kot dober gospodar. 2.1 Obmocje šolskega prostora V skladu z Vzgojnim nacrtom in hišnim redom šole je dolocen naslednji šolski prostor: • VRTEC DOBROVA (vrtec in ves prostor z igrišci in igrali, ki je znotraj žicne ograde), • ŠOLA (šola, športna dvorana, asfaltna površina pri vhodu v šolo, Igrišca ob športni dvorani, vse dovozne poti k šoli), • VRTEC BREZJE (vrtec in vse površine znotraj ograde). 2.2 Funkcionalno zemljišce šole je obmocje namenjeno ucencem za uporabo v casu pouka, med odmorom in med drugimi organiziranimi oblikami vzgojno-izobraževalnega dela. Pod pripadajoce funkcionalno zemljišce se šteje: • šolsko dvorišce, • športno igrišce, • ograjene površine, • ekonomsko dvorišce ter • površine ob zgradbah, ki jih šola uporablja za vzgojno-izobraževalno delo in varen prihod v šolo. 3. POSLOVNI CAS IN URADNE URE 3.1 Poslovni cas šole Šola posluje pet dni v tednu, in sicer v ponedeljek, torek, sredo, cetrtek in petek, in sicer: Jutranje varstvo od 6.30 do 8.20 Redni pouk od 8.20 do 14.35 Podaljšano bivanje od 12.10 do 16.30 Popoldanske dejavnosti v organizaciji šole od 14.35 do 17.00 GLAVNI VHOD (vhod za ucence II. in III. triade) je v casu od 8.20–13.00 ure ZAPRT. Vhod in izhod v tem casu je skozi vhod 1. TRIADE. Poslovni cas ob sobotah je dolocen s šolskim koledarjem. Ravnatelj lahko v izjemnih okolišcinah (primer višje sile, prireditve …) odredi, da šola zacasno posluje tudi v soboto, nedeljo, na državni praznik ali na drug z zakonom dolocen dela prost dan. 3.2 Uradne ure Zavod ima uradne ure vsak dan v tednu, in sicer: - Uradne ure so namenjene poslovanju z uporabniki storitev. - Uradne ure se praviloma dolocijo v okviru poslovnega casa šole. - Šola ima uradne ure vsak dan v dopoldanskem in v popoldanskem casu, v skupnem obsegu 15 ur, od tega v popoldanskem casu 5 ur. - Prejšnji odstavek ne velja za ravnatelja šole. DAN OD DO OD DO Ponedeljek 10.00 12.00 13.00 14.00 Torek 10.00 12.00 13.00 14.00 Sredo 10.00 12.00 13.00 14.00 Cetrtek 10.00 12.00 13.00 14.00 Petek 10.00 13.00 / / Zaposleni, ki imajo uradne ure, imajo malico pred uradnimi urami ali po uradnih urah, toda ne po 14.00 uri. Glede na naravo dela in vrsto nalog imajo pedagoški delavci dolocen cas za sodelovanje s starši, in sicer: - skupne in individualne govorilne ure, - roditeljske sestanke in - druge oblike dela s starši kar je doloceno z letnim delovnim nacrtom šole. 3.3 Objava uradnih ur Uradne ure morajo biti objavljene v publikaciji in na spletni strani ter na vratih poslovnega prostora. V casu pouka prostih dni šola se poslovni cas in uradne ure dolocijo glede na organizacijo dela in organizacijo letnih dopustov. PREDMETNIK V šolskem letu 2012/13 bomo realizirali 189 dni pouka (deveti razred 184 dni). Med šolske dni štejemo: dneve pouka, športne, kulturne, tehniške in naravoslovne dneve, šole v naravi, tabore, celodnevne ekskurzije itd. PREDMETNIK OSNOVNE ŠOLE PREDMET RAZRED 1. r. 2. r. 3. r. 4. r. 5. r. 6. r. 7. r. 8. r. 9. r. Slovenski jezik 6 7 7 5 5 5 4 3,5 4,5 Matematika 4 4 5 5 4 4 4 4 4 Tuji jezik 2 3 4 4 3 3 Likovna vzgoja 2 2 2 2 2 1 1 1 1 Glasbena vzgoja 2 2 2 1,5 1,5 1 1 1 1 Družba 2 3 Geografija 1 2 1,5 2 Zgodovina 1 2 2 2 Etika in družba 1 1 Spoznavanje okolja 3 3 3 Fizika 2 2 Kemija 2 2 Biologija 1,5 2 Naravoslovje 2 3 Naravoslovje in tehnika 3 3 Tehnika in tehnologija 2 1 1 Gospodinjstvo 1 1,5 Športna vzgoja 3 3 3 3 3 3 2 2 2 Predmet 1 2/1 2/1 2/1 Predmet 2 1 1 1 Predmet 3 1 1 1 Oddelcna skupnost 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 PROJEKTI Naši ucitelji stalno išcejo nove poti in nacine dela z ucenci. Ustvarjanje projektov je postalo stalno delo kot oblika spodbujanja in razvijanja inovacijskih dejavnosti pri ucencih. 1. Zdrava šola – SIMONA GLAVIC 2. Projekt »SAMOEVALVACIJA ŠOLE« - KOMISIJA ZA KAKOVOST 3. Športni program "Zlati soncek" za ucence 1.– 3. razreda – ANA PECEK 4. Športni program "Krpan" za ucence 4. – 6. razreda – ANA PECEK 5. Projekt »ŠPORTNO VZGOJNI KARTON« - BRANKO BIZJAK 6. Projekt »NAUCIMO SE PLAVATI« - Ana Pecek 1. termin: – preverjanje plavanja 6. razred) 2. termin: 6. – 10. 5. 2013 (plavalni tecaj za ucence 1. razreda) 3. termin: 13. – 17. 5. 2013 (plavalni tecaj za ucence 3. razreda) 7. Sodelovanje z akrobatsko-plesno skupino, nogometno in ekipo med dvema ognjema v ŠKL ANA PECEK (nogomet), BRANKO BIZJAK, SIMONA GLAVIC 8. Športna šola (športna tekmovanja – ucenci, starši, delavci šole) – B. BIZJAK 9. DAN NA DOBROVI (zakljucna športna in kulturna prireditev ob zakljucku šolskega leta) BARBARA BURJAK in VESNA BOZOVICAR 10. Evropska vas – ZVONKA ŠPANGER 11. Organizacija, izvedba in sodelovanje v programih šolskih športnih tekmovanj. ANA PECEK, BRANKO BIZJAK, KATJA ZIBELNIK 12. Organizacija, izvedba in sodelovanje na tekmovanjih znanja – UCITELJI NOSILCI PREDMETOV 13. Projekt »RASTEM S KNJIGO« - nacionalni projekt – ZVONKA ŠPANGER 14. Projekt »NAŠA MALA KNJIŽNICA« za ucence 3. razreda – BARBARA BURJAK, VESNA BOZOVICAR 15. Projekt »DECEMBER PRESENECA – 1. triada – AKTIV 1. TRIADE 16. Projekt »POLICIST LEON« - 5. A/B – PP VIC – RAZREDNICARKE 5. A/B 17. NOVOLETNI SEJEM – MAJA FONDA CIRMAN 18. SLOVENSKI KULTURNI PRAZNIK – AKTIV SLAVISTK 19. DAN SAMOSTOJNOSTI IN ENOTNOSTI – TEA KUNSTELJ 20. DAN DRŽAVNOSTI – DRUŽBOSLOVNI AKTIV 21. TEDEN OTROKA – oktober – VODJE AKTIVOV 22. MESEC POŽARNE VARNOSTI in EVAKUACIJA ŠOLE - RAVNATELJ 23. PROSLAVA OB MATERINSKEM DNEVU – 1. TRIADA 24. TEKMOVANJE ZA CISTE ZOBE OB ZDRAVI PREHRANI – razredna stopnjI ZD Vic 25. Projekt »PROSTOVOLJSTVO – krepitev vrednot nenasilja) – NATAŠA BIBER 26. Projekt CAP – program za preventivo zlorabe otrok – PETRA PREVEC, SIMONA GLAVIC 27. PREVENTIVNI PROGRAM »TO SEM JAZ« - DAMJANA MANCINI 28. Projekt »SHEMA ŠOLSKEGA SADJA« - MARJETKA FERLAN 29. Projekt »PODJETNIŠTVO« - sodelovanje s starši in zunanjimi inštitucijami. 30. Projekt »LOCUJEMO ODPADKE« - aktiv OPB – cela šola 31. Projekt »BRALNA KNJIŽICA« - aktiv OPB. 32. Projekt »O2 ZA VSAKEGA« - vrstniške delavnice o posledicah aktivnega in pasivnega kajenja za ucence 7. razreda - Damjana Mancini. 33. SIMBIOZ – Karin Veber 34. CMEPIUS – Katarina Rožmanec 35. Projekt »POMAGAM PRVI« - Marjetka Ferlan 36. Tekmovanje v znanju o SLADKORNI BOLEZNI – Marjetka Ferlan BRALNO-NAPISOVALNE UCNE TEŽAVE Ucitelji v letnih pripravah nacrtujejo tudi krajše projekte, ki jih izvajajo z ucenci v okviru rednega pouka ali znotraj interesnih dejavnosti. PRAVILNIKI - VZGOJNI NACRT ŠOLE (potrjen na Svetu šole, 22. 4. 2009) - Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja - Pravilnik o hišnem redu - Pravilnik o prilagajanju šolske obveznosti - Pravilnik o šolski prehrani. Vsi omenjene pravilniki so objavljeni na spletnih straneh šole. KROŽKI IN DEJAVNOSTI Ucitelj/mentor naziv dejavnosti Branko BIZJAK Košarka, nogomet (4 –9. razred) Simona VIDNER Vesela šola Antonija BOZOVICAR Lutke (4.–5. razred) Barbara BURJAK Ustvarjalne delavnice (3. razred) Simona GLAVIC Športni krožek (1.–3. razred) Andreja KOGOJ Pravljicni (2.–3. razred) Jelica MIŠIC Klavir (1.–9. razred) Ana PECEK ŠKL (6.–9. razred) Ana PECEK Atletika, Igre z žogo (4.–9. razred) Marija ZAJC Biološki krožek (9. razred) Zvonka ŠPANGER Knjižnicarski krožek (6.–9. razred) Zvonka ŠPANGER Dramski krožek (3. razred) Mojca TRCEK National geographic (4.–5. razred) Tea SUŠNIK Zabavno programiranje (5.–6. raz.) Marjetka FERLAN Prva pomoc Marjetka FERLAN Tekmovanje iz znanja slad. bolezni Vesna BOZOVICAR Glasbene delavnice (3. razred) Jelica MIŠIC Klavir Maja FONDA CIRMAN Kiparstvo POHVALE, PRIZNANJA, DIPLOME Ob koncu šolskega leta želimo ucence še posebej nagraditi za uspešno delo pri ucenju, interesnih dejavnostih in delu v oddelcni skupnosti. Ravnatelj na slovesni podelitvi ob zakljucku šolskega leta podeljuje: • pohvale ucencem za prizadevno delo v interesnih dejavnostih, • priznanja za doseženi ucni uspeh, • knjižne in prakticne nagrade. NIVOJSKI POUK Na podlagi sklepov strokovnih aktivov, sklepa konference uciteljskega zbora, sklepa Sveta staršev in sklepa Sveta šole z dne, 19. 5. 2011 bomo v šolskem letu 2011/12 izvajali naslednje oblike diferenciacije: 1.–3. razred – NOTRANJA DIFERENCIACIJA, 4.–7. razred – NOTRANJA DIFERENCIACIJA, 8. razred – DELO V HETEROGENIH SKUPINAH, 9. razred – ZUNANJA DIFERENCIACIJA (NIVOJSKI POUK). PREVERJANJE in OCENJEVANJE Preverjanje in ocenjevanje bo potekalo v skladu s Pravilnikom o preverjanju in ocenjevanju (objavljen tudi na spletnih straneh šole). ŠOLSKI OKOLIŠ Naš šolski okoliš zajema naslednje kraje: Brezje, Dobrova, Draževnik, Gabrje, Hruševo, Komanija, Osredek, Podsmreka, Razori, Stranska vas in Šujica. PREVOZI Ucenci šole, ki so od šole oddaljeni vec kot 4 km, in tisti, ki hodijo v šolo ob glavnih prometnicah, imajo zagotovljen prevoz v šolo in iz šole s šolskim avtobusom. Casi prevozov in postajališc bodo objavljeni na tabli za obvestila in posredovani ucencem. Ucenci, ki cakate na avtobus, pazite na svojo varnost in bodite prijazni drug do drugega! Še posebej bodite pozorni do mlajših ucencev in do ucencev, ki so v tem šolskem letu postali šolarji. Ucenci cakajo na avtobus v garderobah in ne motijo pouka. Na avtobus vstopajo na parkirišcu pred šolo. VARNA POT V ŠOLO Otrok naj gre v šolo pravocasno. Ucenci, ki prihajate peš, hodite po plocniku. Starši, ucence 1. razreda pospremite sami do šole in jih poucite o nevarnostih na poti v šolo. Ucenci prvega in drugega razreda naj nosijo okoli vratu rumene rutice. PRIHOD V ŠOLO S KOLESI, MOTORJI, ROLERJI IN ROLKAMI JE PREPOVEDAN. IZBIRNI PREDMETI V OSNOVNI ŠOLI Seznam, urejen po sklopih A - Ucni nacrti (praviloma tujih jezikov) so pripravljeni kot triletni predmeti. Ucenec lahko po enem ali dveh letih izstopi. Z ucenjem izbirnega predmeta lahko zacne tudi kasneje, ce ima ustrezno predznanje. B - Ucni nacrti so pripravljeni kot triletni (izjemoma dvoletni) predmeti. Ucenec lahko po enem ali dveh letih izstopi. Z ucenjem "prve stopnje" izbirnega predmeta lahko zacne tudi v 8. ali 9. razredu. C - Ucni nacrti so pripravljeni kot enoletni predmeti, ki so vezani na snov dolocenega razreda. Ucenec lahko predmet izbere tudi v višjem razredu od dolocenega. C - Ucni nacrti so pripravljeni kot enoletni predmeti. Ucenec lahko izbere predmet v katerem koli razredu. Družboslovno-humanisticni predmeti Naravoslovno-tehnicni predmeti A - Triletni predmeti • Anglešcina • Francošcina • Hrvašcina • Italijanšcina • Latinšcina • Makedonšcina • Nemšcina • Rušcina • Srbšcina • Španšcina A - Triletni predmeti B - Triletni predmeti, lahko tudi krajši • Filozofija za otroke (Kriticno mišljenje; Eticna raziskovanja; Jaz in drugi) • Klekljanje (Osnovne tehnike klekljanja; Temeljne tehnike v slovenski cipki; Široki ris) B - Triletni predmeti, lahko tudi krajši • Klaviatura in racunalnik • Logika • Racunalništvo (Urejanje besedil; Racunalniška omrežja; Multimedija) • Šah (Šahovske osnove; Šahovsko kombiniranje; Šahovska strategija) • Romska kultura • Verstva in etika • Vezenje (Osnovni vbodi in tehnike vezenja; Slikarski, marjeticni in gobelinski vbodi; Angleško vezenje in rišelje vezenje) C – Enoletni predmeti, vezani na razred C - Enoletni predmeti, vezani na razred 7. razred: • Likovno snovanje • Odkrivajmo preteklost mojega kraja 8. razred: • Likovno snovanje II • Odkrivajmo preteklost mojega kraja • Življenje cloveka na Zemlji 9. razred: • Državljanska kultura • Informacijsko opismenjevanje • Likovno snovanje III • Raziskovanje domacega kraja in varstvo njegovega okolja • Retorika 7. razred: • Matematicna delavnica 7 8. razred: • Cebelarstvo • Matematicna delavnica 8 • Kemija v okolju • Poskusi v kemiji • Robotika v tehniki o Spremembe o 9. razred: • Cebelarstvo • Genetika • Elektronika z robotiko • Elektrotehnika o spremembe • Kemija v okolju • Kemija v življenju • Matematicna delavnica 9 • Nacini prehranjevanja • Poskusi v kemiji • Projekti iz fizike in tehnike C - Enoletni predmeti • Ansambelska igra • Glasbena dela • Glasbeni projekt • Gledališki klub • Kaj nam govorijo umetnine • Literarni klub • Ljudski plesi • Oblika in slog • Ples • Sodobnosti z razsežnostmi dedišcine • Srecanja s kulturami in nacini življenja • Starinski in družabni plesi • Šolsko novinarstvo • Turisticna vzgoja • Vzgoja za medije: radio • Vzgoja za medije: televizija • Vzgoja za medije: tisk • Življenje, upodobljeno v umetnosti C - Enoletni predmeti • Daljnogledi in planeti • Izbrani šport • Kmetijska dela • Kmetijsko gospodarstvo • Obdelava gradiv: kovine • Obdelava gradiv: les • Obdelava gradiv: umetne snovi • Okoljska vzgoja I • Okoljska vzgoja II • Okoljska vzgoja III • Organizmi v naravi in umetnem okolju • Projekti iz fizike in ekologije • Rastline in clovek • Raziskovanje organizmov v domaci okolici • Risanje v geometriji in tehniki • Sodobna priprava hrane • Sodobno kmetijstvo • Sonce, Luna in Zemlja • Šport za sprostitev • Šport za zdravje • Zvezde in vesolje ) Zakon o OŠ (17. clen) natancneje opredeljuje izbirne predmete v osnovni šoli. Sprememba ukinja obveznost ucenca, da izbirne predmete obvezno izbira iz obeh sklopov izbirnih predmetov, to je iz družboslovno-humanisticnega in naravoslovno-tehnicnega sklopa. Šola mora sicer še vedno obvezno ponuditi predmete iz obeh navedenih sklopov. Ponuditi mora najmanj šest izbirnih predmetov, od tega obvezno pouk tujega jezika, nekonfesionalni pouk o verstvih in etiki ter pouk retorike. Ucenec pa izbere dve uri pouka izbirnih predmetov tedensko, lahko pa tudi tri ure, ce s tem soglašajo njegovi starši. V povezavi z izbirnimi predmeti je sprememba 52. clena, ki omogoca, da je na željo staršev lahko oprošcen sodelovanja pri izbirnih predmetih ucenec, ki obiskuje glasbeno šolo z javno veljavnim programom. S takšno rešitvijo se želi navedene ucence razbremeniti pri obveznem delu programa v osnovni šoli, vendar pa to ne pomeni, da ucenec ne sme obiskovati izbirnih predmetov, ce se sam tako odloci. V R T E C ENOTA DOBROVA ENOTA BREZJE VRTEC je javni vrtec, ki deluje v okviru zavoda Osnovna šola Dobrova. Ustanovitelj zavoda je Obcina Dobrova–Polhov Gradec. Zagotavljanje predšolske vzgoje je ena temeljnih nalog obcine. Temeljna naloga vrtca je: . pomoc staršem pri celoviti skrbi za otroke, . izboljšanje kakovosti življenja družin in otrok, . ustvarjanje možnosti za otrokov celostni razvoj. Vrtec deluje na dveh lokacijah: . UPRAVA VRTCA: OSNOVNA ŠOLA DOBROVA, Cesta 7. maja 20 . ENOTA DOBROVA: Stara cesta 13 . ENOTA BREZJE: Brezje pri Dobrovi 18 Poslovni cas: ENOTA DOBROVA: 6.00–16.30 ENOTA BREZJE: 6.30–16.00 Obratovalni cas se lahko spremeni v skladu z zakoni in glede na potrebe staršev. Delavci vrtca: Za vzgojo, varstvo in prijetno pocutje skrbijo strokovni delavci vrtca: . vzgojiteljice ali vzgojitelji predšolskih otrok, . pomocnice ali pomocniki vzgojiteljic ali vzgojiteljev. Za izvajanje drugih nalog, ki zagotavljajo nemoteno delovanje vrtca, pa skrbijo: . delavci, zaposleni v kuhinjah, perica, cistilka in hišnik, . racunovodja in tajnica, . vodja prehrane in zdravstveno higienskega režima, . psihologinja, specialna pedagoginja, . pomocnica ravnatelja, . ravnatelj. Predšolska vzgoja poteka v dveh starostnih obdobjih: . prvo starostno obdobje: otroci od enega do treh let; . drugo starostno obdobje: otroci od treh let do vstopa v šolo. Vzgojno delo poteka v oddelkih. Otroci so razporejeni v oddelke glede na starost. Število otrok v oddelkih se razlikuje glede na starostno obdobje in vrsto oddelka (homogeni, heterogeni, kombinirani). V starostno homogene oddelke so vkljuceni otroci, med katerimi je starostni razpon najvec eno leto. V starostno heterogene oddelke so vkljuceni otroci, med katerimi je starostni razpon vec kot eno leto. V kombinirane oddelke so vkljuceni otroci prvega in drugega starostnega obdobja. Podrobnejša dolocila o številu otrok, vkljucenih v oddelke doloci minister. Program v vrtcu Dobrova je namenjen otrokom od prvega leta starosti do vstopa v osnovno šolo. V vrtcu Brezje je program namenjen otrokom od prvega leta starosti do vstopa v osnovno šolo. ODDELKI V VRTCU DOBROVA: ODDELEK VZGOJITELJICA POMOCNICA/NIK VZGOJITELJICE 1–2 RIBICE Genovefa Bucek Danica Oblak 2–3 ŽELVE Vera Plestenjak Janja Filipic 3–4 DELFINCKI Andreja Snoj Andrej Glavic 4–5 PIKAPOLONICE Mojca Kogoj Urška Godler 3–4 RACKE Irena Humar Lori Podlogar 4–5 ZMAJCKI Irena Dovjak Tanja Železnik 5–6 MEDVEDKI Petra Panic Nina Arzenšek ODDELKA V VRTCU BREZJE: ODDELEK VZGOJITELJICA POMOCNICA/NIK VZGOJITELJICE 2–3 MUCKI Irena Tomšic Erika Vižin 3–6 KONJICKI Doroteja Logar Maja Šifrer PREDSTAVITEV PROGRAMOV GLEDE NA TRAJANJE IN STAROSTNA OBDOBJA Glede na trajanje izvajamo dnevni program, ki traja 6–9 ur dnevno. Dnevni program je namenjen otrokom od prvega leta starosti do vstopa v šolo in obsega: . strokovno vzgojo, ucenje in varstvo, . razlicne dejavnosti, ki so vezane na spoznavni, socialni, custveni, govorni in gibalni razvoj s podrocij kurikula za vrtce, . spodbudno okolje za optimalni osebnostni razvoj, . redno bivanje in aktivnosti na prostem, . kvalitetno in uravnoteženo prehrano ter napitke ves cas bivanja v vrtcu, . nego in pocitek. V redne oddelke vkljucujemo tudi otroke s posebnimi potrebami, vzgoja se izvaja v skladu z izdano odlocbo, zakonom, predpisi in individualnim nacrtom. V medpraznicnih dneh se v skladu s prijavami otrok organizira dežurstva. Med poletnimi pocitnicami posluje enota Dobrova. Sedem oddelkov je v enoti na Dobrovi in dva oddelka sta v enoti Brezje. PREDSTAVITEV VSEBINE PROGRAMA Pedagoške programe v našem vrtcu nacrtujemo, izvajamo in vrednotimo na osnovi javno veljavnega nacionalnega programa za predšolske otroke, kurikula za vrtce, ki ga je marca 1999 sprejel strokovni svet RS za splošno izobraževanje. Naše osnovno vodilo pri delu z otroki je spoštovanje otrokove enkratne in neponovljive osebnosti. V vrtcu želimo ustvariti vzdušje, v katerem se otrok dobro pocuti in razvija. Zavedamo se, kako pomembno je da se otrok v vrtcu pocuti sprejetega in zadovoljnega. V komunikaciji drug z drugim si prizadevamo za razumevanje in strpnost. Veliko pozornosti namenjamo timskemu delu vseh zaposlenih. To omogoca boljše razumevanje in iskanje novih skupnih poti. PROGRAM ZA OTROKE Poimenujemo ga kot organizacijo življenja in dela se izvaja od prihoda do odhoda zadnjega otroka. Program je zasnovan na ciljih in smernicah predpisanega nacionalnega dokumenta – kurikula za vrtce. V kurikulu za vrtce so prepoznavna tako temeljna nacela in cilji predšolske vzgoje kot tudi spoznanja, da otrok dojema in razume svet celostno, da se razvija in uci v aktivni povezavi s svojim socialnem in fizicnim okoljem, da v vrtcu v povezavi z vrstniki in odraslimi razvija lastno družbenost in individualnost. Osnova vsem dejavnostim je igra. Igra je za otroka najbolj naraven nacin ucenja, odkrivanja sveta in svojega mesta v njem. Otrokom ponudimo razlicne dejavnosti in vsebine glede na razvojne potrebe, sposobnosti, želje, interese in možnosti izbire med alternativnimi dejavnostmi. Otroci so aktivni udeleženci procesa, ki se ucijo na osnovi izkušenj in interakcij. Cilji, vsebine in dejavnosti zajemajo naslednja podrocja: gibanje, jezik, umetnost, družba, narava in matematika. Prepletajo se z dnevnimi rutinami – nego, pocitkom, prehrano, igro. Dejavnosti se izvajajo v skupini, manjših skupinah in individualno. V podrocja vkljucujemo tudi skrb za zdravje, okolje, moralni razvoj in prometno varnost. Cilji predšolske vzgoje v vrtcih: . razvijanje sposobnosti razumevanja in sprejemanja sebe in drugih, . razvijanje sposobnosti za dogovarjanje, upoštevanje razlicnosti in sodelovanje v skupinah, . razvijanje sposobnosti prepoznavanje custev in spodbujanje custvenega doživljanja in izražanja, . negovanje radovednosti, raziskovalnega duha, domišljije in intuicije ter razvijanje neodvisnega mišljenja, . spodbujanje jezikovnega razvoja za ucinkovito in ustvarjalno uporabo govora, kasneje pa branja in pisanja, . spodbujanje doživljanja umetniških del in umetniškega izražanja, . posredovanje znanj z razlicnih podrocji znanosti in vsakodnevnega življenja, . spodbujanje telesnega in gibalnega razvoja, . razvijanje samostojnosti pri higienskih navadah in pri skrbi za zdravje. (Zakon o vrtcih, 4. clen) Vzgojno delo poteka preko spontanih in vodenih dejavnosti, ki jih nacrtujemo z letnim delovnim nacrtom vrtca in posameznega oddelka ter sprotnim nacrtovanjem vzgojnega dela vzgojiteljice in pomocnice, z izvajanjem in analiziranjem. Letni delovni nacrt sprejme svet zavoda. Letni delovni nacrt je predstavljen staršem na prvem roditeljskem sestanku. Zastavljamo si kratkorocne in dolgorocne cilje, naloge in projekte. Vzgoja poteka po nacelih demokraticnosti, pluralizma, avtonomnosti, strokovnosti in odgovornosti zaposlenih, enakih možnosti za otroke in starše, upoštevanje razlicnosti med otroki, pravice do izbire in drugacnosti in ohranjanja ravnotežja med raznimi vidiki otrokovega telesnega in duševnega razvoja. Pri tem pa sledimo viziji oziroma globalnemu cilju našega vrtca: PRIJAZNI,VESELI IN ZADOVOLJNI OTROCI V UREJENEM OKOLJU, V NENEHNEM RAZVOJU, SODELOVANJU IN KOMUNIKACIJI ZA SRECNO IN ZDRAVO OTROŠTVO. S starši navezujemo stike na razlicne nacine: . SPROTNE INFORMACIJE O OTROKU: Te lahko dobite in posredujete dnevno v oddelku. . SKUPNE RODITELJSKE SESTANKE: Namenjeni so seznanjanju staršev z življenjem in delom vrtca ter razna skupna predavanja. . INDIVIDUALNI RAZGOVORI Z VZGOJITELJICAMI: Razgovori potekajo enkrat mesecno oziroma po potrebi. Za individualne razgovore se starši prijavite sami ali pa vas povabijo vzgojiteljice. . GOVORILNE URE so predvidoma vsak drugi torek v mesecu. . VKLJUCEVANJE V ODDELEK: Prisotnost staršev v obdobju uvajanja v vrtec je nadvse zaželena in sicer do tedaj, ko starši in vzgojiteljica presodita, da je to potrebno. Sodelovanje pri dejavnostih vrtca: . vrtec odprtih vrat, . razlicne delavnice (športne, likovne, glasbene …), . praznicno jesen ali veseli december, . zakljucek v poletnih dneh, . starše tudi vabimo, da se aktivno vkljucite v dejavnosti in nam predstavite svoj konjicek ali poklic, ki bi bil zanimiv za otroke, . sestanki sveta staršev. Okvirna razporeditev dnevnih dejavnosti V kratki obliki vam predstavljamo, kako otroci v prvi in drugi starostni skupini preživijo obicajen dan v vrtcu: . prihajanje otrok v vrtec, nacrtovane dejavnosti kurikula – igra v kotickih, zadovoljevanje otrokovih potreb in želja ob prihodu v vrtec, . umivanje, zajtrk, . nacrtovane in spontane dejavnosti, igra, . sadni krožnik, gosti sok ali napitek, . nacrtovane in spontane dejavnosti na igrišcu ali v bližnji okolici (sprehodi), . umivanje, kosilo, . pocitek,razlicne umirjene dejavnosti in igre v kotickih glede na potrebe otrok, . popoldanska malica, . nadaljevanje dejavnosti kurikula v igralnici ali na prostem, . odhajanje otrok domov. PREHRANA je pomemben dejavnik zdravja. Pri prehrani predšolskih otrok upoštevamo prehranske normative in priporocila za zdravo prehrano. Otrokom nudimo pestro, energijsko ustrezno, uravnoteženo prehrano, ki vkljucuje vse glavne skupine živil. Med obroki imajo otroci na voljo caj in vodo. Otroke vzgajamo za zdrav nacin življenja in zagotavljamo ustrezen zdravstveno-higienski režim. Upoštevamo strokovna nacela HACCP sistema. JEDILNIK Tedenski jedilniki so na vpogled na oglasnih deskah v vsakem starostnem obdobju. DIETNA PREHRANA Omogocena je otrokom, ki iz zdravstvenih razlogov potrebujejo dolocene diete. Starši so v zvezi s tem dolžni predložiti zdravniško potrdilo. Vzgojiteljice in ostali zaposleni v vrtcu si prizadevamo dosledno ustvarjati pogoje za zdravo življenje. Sodelujemo tudi v projektu Zdrava šola, ki nam omogoca sodelovanje z Zdravstvenim domom Vic. Skrbimo za zdrave in ciste zobe. Ce pri otroku zaznamo spremembe v pocutju ali vedenju, ki bi lahko pomenile zacetek bolezni, se takoj odzovemo, obvestimo starše in jih prosimo, da otroka odpeljejo iz vrtca in mu zagotovijo zdravniško pomoc. Takšen nacin je najboljši za obolelega otroka kakor tudi za ohranjanje zdravja ostalih otrok v vrtcu. Ce vaš otrok zboli za nalezljivo boleznijo, vas prosimo, da o tem obvestite vzgojiteljico v vrtcu. Le-ta bo v sodelovanju z zdravstvenimi ustanovami naredila vse, da se bolezen ne bi širila. Pravice staršev in otrok ter nacin zagotavljanja le-teh Vrtec šciti otrokove pravice tako, da ob kršenju le-teh opozori na to ustrezne institucije. Starši lahko v skladu z zakonodajo zahtevajo varstvo svojih in otrokovih pravic. Predlagamo, da se starši najprej obrnejo na osebo, ki naj bi kršila pravice, nato pa na vodstvo zavoda. Na ta nacin se s strpnim dialogom najhitreje odpravijo napake. Obveznosti staršev do vrtca Starši morajo upoštevati meje svojega vpliva na delo vrtca in strokovno avtonomnost delavcev vrtca. Ob vstopu v vrtec oddate vzgojiteljici zdravniško potrdilo o opravljenem pregledu pred vstopom v vrtec. Ob sprejemu obvestite strokovne delavke o zdravstvenih posebnostih otroka (alergije, vrocinski krci …) in sporocite telefonske številke, na katere ste dosegljivi v casu bivanja otroka v vrtcu. Starši pospremite otroka do igralnice, pri odhodu ga vzgojno osebje odda staršem oziroma osebam s pooblastilom staršev. Dolžni ste upoštevati red ter organizacijo vrtca, obvešcati vrtec o izostanku otroka. Placilo staršev se doloca enkrat letno v skladu s Pravilnikom o placilih staršev za programe v vrtcu. Ce starši menijo, da so upraviceni do znižanega placila programa, izpolnijo obrazec VRT 1 in ga oddajo pristojni službi Obcine Dobrova–Polhov Gradec. Racun so dolžni poravnati v roku osmih dni od izstavitve. Starši so dolžni upoštevati 9-urno bivanje otroka v vrtcu in spoštovati poslovni cas vrtca. POMEMBNE INFORMACIJE Otroka vpišete ali izpišete iz vrtca tako, da izpolnite ustrezen obrazec, ki ga dobite v vrtcu. Sprejem v vrtec se opravi praviloma v zacetku maju za naslednje šolsko leto. V primeru prostih mest se lahko otroci sprejemajo preko celega leta. Otroci pricnejo obiskovati vrtec z dnem, dolocenim v pogodbi, ki jo podpišeta vrtec in starši. Viri in dokumenti: - Kurikulum za vrtce, Ministrstvo za šolstvo in šport, 1999 - Otrok v vrtcu, prirocnik h kurikulu, Založba obzorja, 2001 - Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v RS, Ministrstvo za šolstvo in šport - Kodeks eticnega ravnanja v vrtcu, 1996 - Zakoni, predpisi, pravilniki, odredbe za podrocje vzgoje in izobraževanja (Povzeto po I. Dovjak) UPORABNE INFORMACIJE Rdeci križ Slovenije, Glavni odbor Slovenije, Mirje 19, Ljubljana, tel.: 01/ 241 43 00 Mladinsko informativno svetovalno središce Slovenije (MISS), Kunaverjeva 2–4, Ljubljana, tel.: 01/ 510 16 70 Dispanzer za zdravstveno varstvo šolskih otrok in mladine, Posvetovalnica za mlade, Metelkova 9, Ljubljana, tel.: 01/ 472 37 00 (od 7. do 13. ure, pon. od 14. do 19. ure) Ginekološka klinika Ljubljana, Šlajmerjeva 2, ginekološko svetovanje za mlade, tel.: 01/ 522 60 60 (dogovor po telefonu vsak dan od 8. do 14. ure) Center za mentalno zdravje, Oddelek za mladostnike, Zaloška c. 29, Ljubljana, tel.: 01/ 587 49 00 UP, Društvo za pomoc zasvojencem in njihovim svojcem, Miklošiceva 16, Ljubljana, tel.: 01/ 434 25 70 IZIDA, Kotnikova 2, Ljubljana – pomoc pri odlocitvi za dolocen poklic, poklicno svetovanje, tel.: 031/ 649 137; 041/ 270 016 Odprti telefon šolskega ministra, tel.: 080 22 22 (vsak zadnji ponedeljek v mesecu, od 15. do 18. ure) Klic v duševni stiski tel.: 01/ 520 99 00 SOS telefon za žrtve nasilja tel.: 080/ 11 55 SAMARIJAN, klic v duševni stiski, tel.: 080/ 11 13 (dan in noc, vse dni v letu) TOM – telefon otrok in mladostnikov, tel: 080/ 12 34 OPRAVLJENE DEJAVNOSTI . NARAVOSLOVNI DNEVI – ND CENA OPOMBE 1. 2. 3. . TEHNIŠKI DNEVI – TD CENA OPOMBE 1. 2. 3. 4. . KULTURNI DNEVI – KD CENA OPOMBE 1. 2. 3. 4. . ŠPORTNI DNEVI – ŠD CENA OPOMBE 1. 2. 3. 4. 5. . OSTALO CENA OPOMBE OPOMBA: - 1.–3. razred ima: 4 KD, 3 ND, 3 TD in 5 ŠD - 4.–9. razred ima: 3 KD, 3 ND, 4 TD in 5 ŠD - V dneve dejavnosti štejemo tudi zdravniške preglede v: 1., 3., 6. in 8. razredu. SUBVENCIONIRANA ŠOLA V NARAVI Spoštovani starši! Tudi v letošnjem letu bo Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport subvencioniralo šolo v naravi upravicenim ucencem. Vsi zainteresirani starši izpolnite vlogo z nekaterimi osebnimi podatki. S podpisom hkrati izjavljate, da se s takim zbiranjem podatkov strinjate. Vloga za subvencionirano šolo v naravi Ime in priimek nosilca: ____________________________ Ime in priimek otrok za katere želite razred uveljavljati regres: _________________________ ___________ _________________________ ___________ _________________________ ___________ Višina otroških dodatkov, ki jih prejemate za vse otroke – priložite fotokopijo odlocbe (2010) _________________________ Koliko otrok v družini je nepreskrbljenih? _________________________ Ali ste samohranilka/ec? DA NE OPOMBE: (opišite morebitno brezposelnost, daljšo bolniško odsotnost in drugo socialno problematiko). _______________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ Podpis staršev: _________________ VLOGO ODDAJTE DO 20. SEPTEMBRA 2011. SOFINANCIRANJE ŠOLE V NARAVI V vlogi prilagava kopijo odlocbe o otroškem dodatku za leto 2011 in izjavo o strinjanju z zbiranjem podatkov. IZJAVA Podpisana: oce: _________________________________________ Podpis: ________________________________________ mama: _________________________________________ Podpis: ________________________________________ se strinjava, da uporabite podatke iz odlocbe o otroškem dodatku za: - ugotavljanje pravice do sofinanciranja šole v naravi. Kraj: ___________________________ Datum: _________________________