ORMOŽ, 25. MAREC 2014 TISKOVINA m n LETNIK: 18 ŠT. 3 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 13. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o proračunu Občine Ormož za leto 2014 14. SKLEP o javni razgrnitvi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za ureditev naravnega rezervata Ormoške lagune (v nastajanju) (OPPN Ormoške lagune) 15. JAVNO NAZNANILO lastnikom nepremičnin na območju Občinskega podrobnega prostorskega načrta za ureditev naravnega rezervata Ormoške lagune (v nastajanju) (OPPN Ormoške lagune) 16. SKLEP o podelitvi priznanj Občine Ormož za leto 2013 17. SKLEP o ukinitvi statusa javnega dobra 18. SKLEP o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2014 19. SKLEP o letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem Občine Ormož za leto 2014 20. SKLEP o soglasju k imenovanju vršilke dolžnosti direktorice Mladinskega centra Ormož 21. SKLEP o imenovanju članice v Svet Javnega zavoda Pokrajinskega muzeja Ptuj - Ormož 22. SKLEP o spremembi Sklepa o najemninah za grobove na območju Občine Ormož 23. JAVNI RAZPIS o dodeljevanju proračunskih sredstev za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Ormož za leto 2014 24. RAZPIS dolgoročnih kreditov pod ugodnejšimi pogoji za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Ormož za leto 2014 (prenos neizkoriščenih sredstev po razpisu iz leta 2010) 25. Poslovnik Nadzornega odbora Občine Ormož 13. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10 in 40/12 - ZUJF), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - Uradno prečiščeno besedilo in 110/11-ZDIU12) in 16. in 103. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 4/12 - Uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na 29. redni seji, dne 24.3.2014 sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah odloka o proračunu Občine Ormož za leto 2014 1. člen V Odloku o proračunu Občine Ormož za leto 2014 (Uradni vestnik občine Ormož, št. 14/12) se drugi odstavek 2. člena spremeni tako, da se glasi: »Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v eurih Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2014 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 19.552.098 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 11.492.146 70 DAVČNI PRIHODKI 9.259.334 700 Davki na dohodek in dobiček 7.769.424 703 Davki na premoženje 1.093.852 704 Domači davki na blago in storitve 396.058 71 NEDAVČNI PRIHODKI 2.232.812 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 1.244.275 711 Takse in pristojbine 5.000 712 Globe in druge kazni 17.400 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 87.388 714 Drugi nedavčni prihodki 878.749 72 KAPITALSKI PRIHODKI 224.435 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 224.435 73 PREJETE DONACIJE 76.715 Prejete donacije iz domačih virov 76.715 74 TRANSFERNI PRIHODKI 7.758.803 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 1.480.342 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna 6.278.461 Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI 21.119.146 40 TEKOČI ODHODKI 2.622.820 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 683.633 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 98.942 402 Izdatki za blago in storitve 1.394.189 403 Plačila domačih obresti 39.500 409 Rezerve 406.556 41 TEKOČI TRANSFERI 5.119.190 410 Subvencije 186.490 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 2.579.254 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 512.872 413 Drugi tekoči domači transferi 1.840.574 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 12.946.399 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 12.946.399 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 430.737 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso 222.935 proračunski uporabniki 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 207.802 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) -1.567.048 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2014 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 35.656 75 Prejeta vračila danih posojil 35.656 V. 750 Prejeta vračila danih posojil DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 35.656 120 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 120 120 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- v.) 35.536 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2014 VIL ZADOLŽEVANJE 1.791.000 50 ZADOLŽEVANJE 1.791.000 500 Domače zadolževanje 1.791.000 VIII. ODPLAČILA DOLGA 353.621 55 ODPLAČILA DOLGA 353.621 550 Odplačila domačega dolga 353.621 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-IL-V.-VIII.) -94.133 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 1.437.379 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 1.567.048 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 2.594.133 9009 Splošni sklad za drugo«. 2. člen V 8. členu se doda nov drugi odstavek, ki se glasi: »Proračunska rezerva se v letu 2014 oblikuje v višini 84.000 EUR.«. Dosedanji drugi odstavek postane tretji odstavek. 3. člen V prvem odstavku 12. členu se znesek »1.441.000« nadomesti z zneskom »1.791.000«. 4. člen V 12. členu se črta tretji odstavek. 5. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 410-2/2014 11/11 Ormož, dne 24.3.2014 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Priloga: Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov 14. Na podlagi 50. in 60. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS št. 33/07, 108/09, 70/08, 80/10, 106/10-popr, 57/12, 109/12) in 30. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) izdajam SKLEP o javni razgrnitvi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za ureditev naravnega rezervata Ormoške lagune (v nastajanju) (OPPN Ormoške lagune) I. Javno se razgrne dopolnjeni osnutek Občinskega podrobnega prostorskega načrta za ureditev naravnega rezervata Ormoške lagune (v nastajanju) (OPPN Ormoške lagune), ki gaje pod številko 013/PA-001 izdelalo podjetje V PROSTORU d.o.o, Ulica 7. maja 2, Ilirska Bistrica. II. Dopolnjeni osnutek Občinskega podrobnega prostorskega načrta za ureditev naravnega rezervata Ormoške lagune (v nastajanju) (OPPN Ormoške lagune) bo razgrnjen v prostorih Občine Ormož, Ptujska cesta 6, Ormož in na spletni strani www, geoprostor.net (portal PISO - občina Ormož). Javna razgrnitev bo trajala od 02.04.2014 do 07.05.2014. V času javne razgrnitve dopolnjenega osnutka Občinskega podrobnega prostorskega načrta za ureditev naravnega rezervata Ormoške lagune (v nastajanju) (OPPN Ormoške lagune) bo organizirana javna razprava, ki bo v sejni sobi občinskega sveta. Kolodvorska 9, 2270 Ormož (grad), v torek 22.04.2014 ob 18. uri. III. V času javne razgrnitve lahko zainteresirani v knjigo pripomb vpišejo pisne pripombe k dopolnjenemu osnutku Občinskega podrobnega prostorskega načrta za ureditev naravnega rezervata Ormoške lagune (v nastajanju) (OPPN Ormoške lagune) ali jih pošljejo na Občino Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Številka: 350-32/2013 02\22 Ormož, dne 24.03.2014 Alojz SOK Lr. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 15. Občina Ormož, Ptujska cesta 6, Ormož na podlagi 50. in 60. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS št. 33/07, 108/09, 70/08, 80/10, 106/10-popr, 57/12, 109/12) obvešča z JAVNIM NAZNANILOM lastnike nepremičnin na območju Občinskega podrobnega prostorskega načrta za ureditev naravnega rezervata Ormoške lagune (v nastajanju) (OPPN Ormoške lagune) 1. da bo od 02.04.2014 do 07.05.2014 javno razgrnjen dopolnjeni osnutek Občinskega podrobnega prostorskega načrta za ureditev naravnega rezervata Ormoške lagune (v nastajanju) (OPPN Ormoške lagune), ki gaje pod številko 013/PA-001 izdelalo podjetje V PROSTORU d.o.o, Ulica 7. maja 2, Ilirska Bistrica. 2. da bo javna razprava v zvezi z Občinskim podrobnim prostorskim načrtom za ureditev naravnega rezervata Ormoške lagune (v nastajanju) (OPPN Ormoške lagune) v torek 22.04.2014 ob 18. uri v sejni sobi občinskega sveta Kolodvorska 9, 2270 Ormož (grad). 3. da se morebitna mnenja in pripombe lahko vpišejo v knjigo pripomb, ki je v prostorih Občine Ormož, Ptujska cesta, 6, 2270 Ormož med javno razgrnitvijo ali v pisni obliki posredujejo Občini Ormož do vključno 07.05.2014. 4. da se posegi nanašajo na enote urejanja prostora FR 3, FR 4, FR 6, del FR 7 in del EU 43 z zemljišči s parcelnimi številkami 407, 408, 356/21, 356/41, 356/42, 356/43, 356/51 k.o. Pušenci in 580/14, 580/15, 590, 592, 584, 585, 586, 587, 589, 593/1, 593/2, 593/3, 595, 598, 600, 607, 608, 609/6, 609/7, 609/12, 609/13, 412/3, 414/2, 415/1, 417, 420, 421, 422, 429/1, 429/3, 430/2, 431/1, 432/2, 456, 464/5, 468, 478/2, 583, 464/1, 587 k.o. Frankovci. 5. da so k razgrnitvi vabljeni lastniki zemljišč in zainteresirana javnost na območju Občinskega podrobnega prostorskega načrta za ureditev naravnega rezervata Ormoške lagune (v nastajanju) (OPPN Ormoške lagune). Številka: 350-32/2013 02\22 Ormož, dne 24.03.2014 Alojz SOK Lr. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 16. Na podlagi 5. člena Odloka o priznanjih občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 1/97, 3/97, 1/01 in 16/07) in 16. člena Statuta Občine Ormož ( Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12-uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 26. redni seji, dne 18.11.2013 sprejel naslednji SKLEP 1. V letu 2013 se podelijo naslednja priznanja Občine Ormož: • Zlata plaketa Občine Ormož za leto 2013 se podeli Strelskemu društvu »Jože Kerenčič« Miklavž pri Ormožu, • Srebrna plaketa Občine Ormož za leto 2013 se podeli Škorjance Francu, Žvab 16, 2259 Ivanjkovci in • Bronasta plaketa Občine Ormož za leto 2013 se podeli Marti Gregorc, Cerovec Stanka Vraza 38, 2259 Ivanjkovci. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 094-1/2013 7/97 Ormož, dne: 18.11.2013 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 17. Na podlagi 23. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, UPB1 - 102/2004, 62/04, 111/05, 120/06 - odločba ustavnega sodišča, 126/2007, 108/09) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 29. redni seji, dne 24.03.2014 sprejel SKLEP o ukinitvi statusa javnega dobra 1. S tem sklepom se ukine status javnega dobra za nepremičnino špare, štev.: 1092/1 v izmeri 205 m2, vpisana kot javno dobro v k.o. (299) Mali Brebrovnik. 2. Nepremičnina iz 1. člena tega sklepa preneha biti javno dobro in postane last Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož, matična številka: 5883687. 3. Ta sklep velja takoj. Številka: 478 - 33/2014 01\29 Ormož, dne 24.03.2014 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 18. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12), prvega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je občinski svet na svoji 29. redni seji, dne 24.03.2014 sprejel SKLEP o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2014 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2014. Na podlagi 4. odst. 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. V skladu s prvim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti je odplačni način pridobitve lastninske pravice na nepremičnem premoženju v breme proračunskih sredstev mogoč na podlagi veljavnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja. 2. člen Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2014 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 131.482,76 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A - Načrt pridobivanja zemljišč: pare.št. k.o. velikost v m2 način razpolaganja vrsta nepremičnine okvirna cena v EUR 514/2,514/3,518/2, 511/6,512/2,512/3, 520/2, 521/5 Sodinci 138+340+207+ 124+5+3+88+30-935 nakup zemljišče 6.000 214/15,4/15,4/11, 4/13 Senešci 10+21+42+194=267 nakup zemljišče 1.700 68/6, 68/4, 69/5, 71/3, 71/4, 88/4, 89/4, 89/6, 90/20, 90/22, 90/18, 90/16, 90/14, 94/1, 97/4 Ormož 106+23+43+6+ 20+162+126+6+ 11+2+112+3+ 18+3+3=644 nakup zemljišče 3.220 73/1, 73/2, 74/1, 75/3, 13/5 Loperšice 8+54+48+129+186=425 nakup zemljišče 2.700 150/1, 149/3, 88/3, 146/3, 74/4, 70/2 Hardek 213+66+57+ 118+100+528=1.082 nakup zemljišče 4.300 211/29,212/9, 211/34,212/11, 211/31,211/37, 221/8,211/26, 211/23 Pavlovci 10 + 74+305+459+21+ 24+157+205+79= 1334 nakup zemljišče 6.600 423/7, 423/8 Senešci 213+33=246 nakup zemljišče 980 360/2, 360/3, 366/2, 359/4 Runeč 145+96+19+ 153=413 nakup zemljišče 1.652 438/3,437/3,438/5, 439/1,425/6, 425/4, 424/5,424/3,421/1, 444/1,420/1,446/1, 447/1,448/1,417/1, 416/3,413/5,412/1, 392/5,411/1,394/1, 406/1,410/1,409/1, 330/1,331/1,408/1, 332/4, 332/6, 332/8, 333/3,333/5,334/1, 335/1,372/1,336/1, 371/1,337/1,357/1, 350/1,351/1,356/1, 354/1 Cvetkovci 7525 nakup zemljišče 47.500 246/2 Ormož 1159 nakup zemljišče 11.590 38/3 Pušenci 296 nakup zemljišče 1.645,76 del 367/0 Hum cca 200 nakup zemljišče 1.800 126/0 Hardek 10.700 nakup zemljišče 16.050 del *32 Litmerk cca 130 nakup zemljišče 1.200 371/1, 370/3 Jastrebci 2964+373=3.337 nakup zemljišče 23.359 1038/4 Vičanci 593 nakup zemljišče 1.186 SKUPAJ: 131.482,76 3. člen Posli pridobivanja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2013, se lahko nadaljujejo v letu 2014. 4. člen Ta sklep velja takoj. Številka: 478 - 13/2014 01\29 Ormož, dne 24.03.2014 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 19. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12), drugega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je občinski svet na svoji 29. redni seji, dne 24.03.2014 sprejel SKLEP o letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem Občine Ormož za leto 2014 Tabela A - Načrt razpolaganja z zemljišči: 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2014. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. V skladu z drugim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti se postopek razpolaganja z nepremičnim premoženjem samoupravne lokalne skupnosti lahko izvede, če je nepremično premoženje vključeno v veljavni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem. 2. člen Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2014 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 424.185,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: upravljavec k.o. pare.št. velikost v m2 solast. delež razpolaganj e stavbna pravica okvirna vrednost v EUR Občina Ormož Ormož 1031/24 546 1/1 prodaja / 16.380 Občina Ormož Ormož 1031/34 977 1/1 prodaja / 29.310 Občina Ormož Ormož 1031/35 984 1/1 prodaja / 29.520 Občina Ormož Ormož 1031/36 909 1/1 prodaja / 27.270 Občina Ormož Ormož 1031/37 826 1/1 prodaja / 24.780 Občina Ormož Ormož 1031/38 865 1/1 prodaja / 25.950 Občina Ormož Ormož 1031/39 935 1/1 prodaja / 28.050 Občina Ormož Ormož 1032/179 1032/161 25+28= 53 1/1 prodaja / 530 Občina Ormož Runeč 835 836 837 *54/l *54/2 637/2 12.362 1/1 prodaja / 7.000 Občina Ormož Stanovno 322, 323/2 17.955 1/1 prodaja / 11.900 Občina Ormož Libanja del 193/1 cca 210 1/1 prodaja / 2.500 Občina Ormož Mihalovci 113/2 449 1/1 prodaja / 5.400 Občina Ormož Mali Brebrovnik 448/5 89 1/1 prodaja / 890 Občina Ormož Vinski Vrh 791/15, 789/5 95+282= 377 1/1 prodaja / 3.800 Občina Ormož Hum 298/1 241 1/1 menjava / 2.200 Občina Ormož Velika Nedelja 1685/1 362 1/1 menjava / 1.800 Občina Ormož Velika Nedelja del 1562 8.728 1/1 menjava / 9.600 Občina Ormož Mali Brebrovnik 1092/1 205 1/1 menjava / 205 SKUPAJ: 227.085,00 Tabela B - Načrt razpolaganja z zgradbami in poslovnimi prostori: upravljavec stavba k.o. št. stavbe velikost v m2 vrsta rabe solastniški delež okvirna vrednost v EUR Občina Ormož Vrazova 1 Ormož / 111,86 stanovanjska 1/1 20.000 Občina Ormož Vrazova 1 Ormož / 50,98 stanovanjska 1/1 12.500 Občina Ormož Vrazova 1 Ormož / 74,86 stanovanjska 1/1 15.000 Občina Ormož Vrazova 1 Ormož / 89,39 stanovanjska 1/1 19.000 Občina Ormož Vrazova 1 Ormož / 70,10 stanovanjska 1/1 14.000 Občina Ormož Vrazova 1 Ormož / 51,02 stanovanjska 1/1 11.500 Občina Ormož Podgorci 124 Podgorci / 100 stanovanjska 1/1 12.000 Občina Ormož Mali Brebrovnik 40 Mali Brebrovnik / 70,61 stanovanjska 1/1 15.700 Občina Ormož Mali Brebrovnik Mali Brebrovnik / 66,40 stanovanjska 1/1 15.200 40 Občina Mali Mali / 59,44 stanovanjska 1/1 12.800 Ormož Brebrovnik Brebrovnik 40 Občina Cerovec Cerovec / 42,78 stanovanjska 1/1 6.800 Ormož Stanka Stanka Vraza 32 Vraza Občina Cerovec Cerovec / 16,72 stanovanjska 1/1 1.760 Ormož Stanka Stanka Vraza 32 Vraza Občina Cerovec Cerovec / 81,56 stanovanjska 1/1 11.900 Ormož Stanka Stanka Vraza 32 Vraza Občina Ivanjkovci Ivanjkovci / 94 stanovanjska 1/1 10.460 Ormož 35 Občina Ivanjkovci Ivanjkovci / 567 stanovanjska 1/1 18.480 Ormož 11 130 504 Skupaj: 197.100 3. člen Posli razpolaganja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2013, se lahko nadaljujejo v letu 2014. 4. člen Ta sklep velja takoj. Številka: 478 - 14/2014 01\29 Ormož, dne 24.03.2014 Alojz SOK Lr. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 20. Na podlagi 22. člena Odloka o ustanovitvi Mladinskega centra Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 1/04, 3/05, 9/05 in 7/13) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 29. redni seji, dne 24.3.2014 sprejel SKLEP 1. Občinski svet Ormož daje soglasje k imenovanju Marijane Korotaj, univ. dipl. literarna komparativistka, roj. 30.12.1977, stanujoča Jurčičeva 14, 9240 Ljutomer, za vršilko dolžnosti direktorice Mladinskega centra Ormož, z dnem 1.4.2014, največ za eno leto. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 100-25 /2013 1/80 Ormož, dne 24.3.2014 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 21. Na podlagi 21. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj - Ormož (Uradni list RS, št. 89/08 in 10/09) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 29. redni seji, dne 24.3.2014 sprejel SKLEP V Svet Javnega zavoda Pokrajinskega muzeja Ptuj - Ormož se imenuje: - Mateja Zemljak, Ljutomerska c. 24, 2270 Ormož. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 013- 1 /2014 01/80 Ormož, dne 24.3.2014 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Na podlagi 32. in 34. člena Odloka o pokopališki in pogrebni dejavnosti, urejanju pokopališč ter pogrebnih svečanostih na območju občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 14/99), 5. člena Odloka o prenosu izvajanja pokopališke in pogrebne dejavnosti ter urejanja pokopališč na krajevne skupnosti (Uradni vestnik občine Ormož, št. 3/2000) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 -uradno prečiščeno besedilo), je Občinski svet Ormož na svoji 29. redni seji, dne 24.3.2014 sprejel SKLEP o spremembi Sklepa o najemninah za grobove na območju Občine Ormož 1. V Sklepu o najemninah za grobove na območju Občine Ormož št. 354-00081/07 4 17 z dne 18. 7. 2007 (Uradni vestnik občine Ormož, št. 12/11/07) se v točki 1. šesta alineja prvega odstavka spremeni tako, da se glasi: »Velika Nedelja v znesku 10,00 EUR/m2«. Drugi odstavek se spremeni tako, da se glasi: »V cenah ni vračunan DDV.«. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož, uporablja pa se od 1.4. 2014. Številka: 092-19/2014 04 18 Ormož, dne 24.3.2014 Alojz SOK I.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 23. Na podlagi sprejetega Odloka o proračunu Občine Ormož za leto 2014 (Uradni vestnik občine Ormož št. 14/2012) in Pravilnika o dodeljevanju državnih pomoči za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Ormož za programsko obdobje 2007-2013 (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 17/07) objavlja Občina Ormož JAVNI RAZPIS o dodeljevanju proračunskih sredstev za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Ormož za leto 2014 I. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za uresničevanje ciljev občine na področju razvoja kmetijstva in podeželja za leto 2013, ki se dodeljujejo po pravilih o dodeljevanju državnih pomoči v kmetijstvu, skladno z Uredbo komisije (ES) št. 1857/06 in Uredbo komisije (ES) št. 1998/06. Sredstva se razpisujejo za naslednje ukrepe: 1. Naložbe v kmetijska gospodarstva za primarno proizvodnjo; 2. Zagotavljanje tehnične podpore; 3. Pomoč za vzpodbujanje kakovostnih kmetijskih proizvodov. II. VIŠINA RAZPISNIH SREDSTEV Sredstva so zagotovljena v proračunu za leto 2014 v okvirni višini 50.150,00 EUR. Sredstva v proračunu so omejena. V kolikor sredstva v posamezni proračunski postavki ne bodo porabljena, se lahko prerazporedijo na ostale proračunske postavke v skladu z Odlokom o poračunu Občine Ormož za leto 2014. III. UKREPI, PREDMET PODPORE, UPRAVIČENI STROŠKI, UPRAVIČENCI IN VIŠINA SREDSTEV Vrsta ukrepa Višina sredstev Naložbe v kmetijska gospodarstva za primarno proizvodnjo (10. člen Pravilnika) 42.750,00 Zagotavljanje tehnične podpore (11. člen Pravilnika) 7.150,00 Pomoč za vzpodbujanje kakovostnih kmetijskih proizvodov (13. člen Pravilnika) 250,00 1. NALOŽBE V KMETIJSKA GOSPODARSTVA ZA PRIMARNO PROIZVODNJO Naj višji znesek dodeljenih pomoči posameznemu kmetijskemu gospodarstvu za naložbe ne preseči 400.000 EUR v katerem koli obdobju treh proračunskih let ali 500.000 EUR, če je kmetijsko gospodarstvo na območju z omejenimi možnostmi in sicer ne glede na to iz katerih javnih virov so sredstva dodeljena. l/a POSODABLJANJE KMETIJSKIH GOSPODARSTEV Okvirna višina razpisanih sredstev je 32.750,00 EUR. Pomoč se dodeli za naložbe v kmetijska gospodarstva za primarno proizvodnjo. Namen ukrepa: Pomoči se dodelijo za naložbe v živinorejsko in rastlinsko proizvodnjo na kmetijskih gospodarstvih: stroški za pripravo načrta za novogradnjo in adaptacijo hlevov; stroški za nakup materiala za adaptacijo hlevov in ureditev izpustov; stroški za nakup nove in rabljene kmetijske mehanizacije; stroški za nakup opreme hlevov (mlekovodi, itd....); stroški za nakup materiala za gradnjo ali adaptacijo pomožnih živinorejskih objektov (seniki, silosi); stroški nakupa rastlinjaka in montaže ter opreme; stroški postavitve sadnega trajnega nasada: stroški priprave izvedbenega načrta za zasaditev novega sadnega trajnega nasada, stroški priprave zemljišča, nakup opore, nakup mreže za ograjo in nakup večletnega sadilnega materiala, razen jagod; skladišča za krmo s pripadajočo opremo; v okviru celotne naložbe nakup kmetijskih zemljišč lahko predstavlja do 10% vrednosti upravičenih stroškov celotne vrednosti naložbe izgradnje hleva in širitve kmetijske proizvodnje; nakup in postavitev mrež proti toči; stroške v zvezi z izgradnjo ali obnovo objekta, nakupa opreme, splošne stroške za izvajanje programov dopolnilne dejavnosti na kmetijah; prispevek v splošnih stroških na področju izdatkov (honorarji arhitektov, inženirjev in svetovalcev, stroški za študije izvedljivosti, nakup patentov in licenc). Upravičeni stroški: stroški adaptacije hlevov zaradi prilagajanja novo uvedenega standarda, ki temelji na zakonodaji Skupnosti (stroški obnove kritine objektov kmetijskega gospodarstva); stroški nakupa in montaže nove tehnološke opreme za krmljenje, molžo in izločke; stroški informacijske opreme vključno z računalniškimi programi; nakup materiala, opreme in stroški izgradnje pomožnih živinorejskih objektov (razen gnojnih jam in gnojišč za namen izpolnitev standarda Nitratna direktiva); nakup nove in rabljene kmetijske mehanizacije; prva postavitev oz. prestrukturiranje obstoječih intenzivnih in ekstenzivnih trajnih nasadov; stroški nakupa in postavitve rastlinjaka s pripadajočo opremo; stroški nakupa in postavitve mrež proti toči; stroški za izgradnjo ali obnovo objekta, nakupa opreme za izvajanje programov dopolnilne dejavnosti na kmetijah; splošni stroški na področju izdatkov (honorarji arhitektov, inženirjev in svetovalcev, stroški za študije izvedljivosti, nakup patentov in licenc). Upravičenci do pomoči: Fizične osebe, ki se ukvarjajo s kmetijsko dejavnostjo in imajo stalno bivališče oziroma sedež v občini, so vpisani v register kmetijskih gospodarstev in imajo v lasti oziroma v uporabi kmetijska zemljišča, ki ležijo na območju občine oziroma tisti upravičenci kmetijskih gospodarstev, ki imajo svojo KMG - MID številko in so s tem vpisani v register kmetijskih gospodarstev. Omejitve: Pomoč se ne dodeli za: podjetjem v težavah, nakup živali, letnih rastlin in proizvodnih pravic, za preproste naložbe za nadomestitev, samostojen nakup kmetijskih zemljišč, razen nakup zemljišč v vrednosti do 10 % upravičenih stroškov celotne naložbe, če je nakup kmetijskih zemljišč sestavni del celotne investicije. Bruto intenzivnost pomoči: do 20 % upravičenih stroškov na območjih z omejenimi dejavniki, do 15 % upravičenih stroškov za ostala območja, najmanjši znesek dodeljene pomoči je 250,00 €, najvišji znesek pa 1.500,00 € na kmetijsko gospodarstvo na leto. K vlogi mora upravičenec predložiti še dodatno dokumentacijo: zbirno vlogo za neposredna plačila za leto 2014 Agencije RS za kmetijske trge in razvoj podeželja, ustrezna dovoljenja, projektna dokumentacija za izvedbo investicije, vsa dokumentacija v skladu z veljavno zakonodajo, predračuni, računi oziroma dokazila o plačilu stroškov za katere se uveljavlja pomoč, fotokopijo dovoljenja o registraciji dopolnilne dejavnosti oz. izjavo, da bo registriral dopolnilno dejavnost najmanj eno leto po zaključku investicije, dovoljenje lastnika zemljišča za izvedbo naložbe v primeru zakupa zemljišča. Pogoji za pridobitev sredstev: vlagatelj mora predložiti popolno vlogo, investicija mora biti zaključena pred izplačilom sredstev, vlagatelj mora biti nosilec kmetijskega gospodarstva ali član kmečkega gospodinjstva in mora imeti stalno prebivališče na naslovu kmetijskega gospodarstva, vsi računi in dokazila o plačilih se morajo glasiti na ime nosilca kmetijskega gospodarstva ali člana kmečkega gospodinjstva, kmetijsko gospodarstvo ne sme biti podjetje v težavah, kmetijsko gospodarstvo mora z investicijo prispevati k izpolnjevanju vsaj enega od navedenih ciljev ukrepa, pomoč se ne sme dodeliti za že izvedene aktivnosti. Dodatna merila za ocenjevanje: ali vsebina vloge ustreza namenu ukrepa, ali je investicija finančno upravičena, ali je kmetijsko gospodarstvo že prejelo javna sredstva za namene investicije. 1/b UREJANJE KMETIJSKIH ZEMLJIŠČ Okvirna višina razpisanih sredstev je 10.000,00 EUR. Namen ukrepa: Sredstva so namenjena upravičencem za izvedbo manjših zemeljskih del, ki ne pomenijo večjega posega v prostor, kot so: krčenje drevesne zarasti in grmičevja, planiranje terena, ureditev dovoznih poti, ki niso predmet objektov in naprav melioracijskih območij občine Ormož, vse z namenom izboljšanja pogojev obdelovanja kmetijskih zemljišč. Upravičeni stroški: za izvedbo malih melioracij do 15 strojnih ur sofinanciramo do 40% upravičenih stroškov investicijske vrednosti storitve, za izvedbo večjih melioracij s predhodno izdelanim investicijskim programom pristojne strokovne službe sofinanciramo do 40% upravičenih stroškov investicijske vrednosti storitve v nižinskem območju, za območja z omejenimi dejavniki za kmetijsko dejavnost pa sofinanciramo do 50% upravičenih stroškov storitve oz. za mlade kmete do 60% upravičenih stroškov storitve, za izvedbo ureditve dovozne poti sofinanciramo do 40% upravičenih stroškov materiala in strojnih del v nižinskem območju oz. do 50% upravičenih stroškov materiala in strojnih del na območju z omejenimi dejavniki kmetovanja. Omejitve: pomoč se ne dodeli za drenažna dela, pomoč se ne dodeli podjetjem v težavah, pomoč se ne dodeli za že izvedene aktivnosti. Upravičenci do pomoči: fizične osebe, ki se ukvarjajo s kmetijsko dejavnostjo in imajo stalno bivališče oziroma sedež v občini, so vpisani v register kmetijskih gospodarstev in imajo v lasti oziroma v uporabi kmetijska zemljišča, ki ležijo na območju občine oziroma tisti upravičenci kmetijskih gospodarstev, ki imajo svojo KMG - MID številko in so s tem vpisani v register kmetijskih gospodarstev. Bruto intenzivnost pomoči: do 50 % upravičenih stroškov na območjih z omejenimi dejavniki, do 40 % upravičenih stroškov za ostala območja, če naložbo izvaja mladi kmet v petih letih od prve vzpostavitve kmetijskega gospodarstva in izpolnjuje pogoje 22. člena Uredbe Komisije (ES) št. 1698/2005 je pomoč do 60 % upravičenih stroškov naložbe na območjih z omejenimi dejavniki, najmanjši znesek dodeljene pomoči je 150,00 €, naj višji znesek pa 1.000,00 € na kmetijsko gospodarstvo na leto. Pogoji za pridobitev sredstev: vlagatelj mora predložiti popolno vlogo; investicija mora biti zaključena pred izplačilom sredstev; vlagatelj mora biti nosilec kmetijskega gospodarstva ali član kmečkega gospodinjstva in mora imeti stalno prebivališče na naslovu kmetijskega gospodarstva; kopija katastrskega načrta, zemljiškoknjižni izpisek ali posestni list, dokumenti so lahko stari največ eno leto; v primeru urejanja kmetijskih zemljišč na zemljiščih, ki so v zakupu, se priloži zakupna pogodba sklenjena za obdobje najmanj 5 let; pri izvajanju večjih agromelioracijskih del (nad 15 strojnih ur) oziroma nad 500,00 EUR predračunske vrednosti strojnih del se izdela popis zemeljskih del s predračunom, ki ga izdela delavec kmetijske, geološke ali gradbene stroke; predračun ureditve dovozne poti s popisom del, ki ga izdela pristojni delavec gradbene stroke. Dodatna merila za ocenjevanje: ali vsebina vloge ustreza namenu ukrepa, ali je kmetijsko gospodarstvo že prejelo javna sredstva za namen investicije. 2. ZAGOTAVLJANJE TEHNIČNE PODPORE Okvirna višina razpisanih sredstev je 7.150,00 EUR. Namen ukrepa: Namen ukrepa je omogočiti tehnično pomoč kmetom za pridobivanje novih znanj in novih tehnologij kmetijske proizvodnje ter možnosti koriščenja storitev svetovanj. Za zagotavljanje tehnične podpore se štejejo: organiziranje in izvedba izobraževalno -strokovnih programov s področja kmetijstva, organizacija forumov, tekmovanj, razstav in sejmov, širjenje znanstvenih dognanj, izdelava publikacij, katalogov in spletišč. Upravičeni stroški so: (1) Na področju organiziranja in izvedbe programov izobraževanja in usposabljanja kmetov in delavcev na kmetijskem gospodarstvu se pomoč dodeli za kritje stroškov organiziranja programov usposabljanja. (2) Na področju organizacije forumov za izmenjavo znanj med gospodarstvi, tekmovanj, razstav in sejmov ter sodelovanje na njih se štejejo stroški udeležbe, stroški izdaje publikacij, najemnine razstavnih prostorov. (3) Stroški na področju širjenja znanstvenih dognanj (prikazi in demonstracijski poskusi, delavnice, forumi in predavanja za širšo javnost) pod pogojem, da posamezna podjetja, znamke ali poreklo niso imenovani, z izjemo proizvodov iz Uredbe Sveta (ES) št. 510/2006- in Uredbe Sveta (ES) št. 1493/1999, kjer so posamezna podjetja, znamke in poreklo imenovani. (4) Stroški publikacij, katalogov, spletišč, ki predstavljajo dejanske podatke o proizvajalcih iz dane regije ali proizvajalcev danega proizvoda, če so informacije in predstavitve nevtralne in imajo zadevni proizvajalci enake možnosti, da se predstavijo v publikaciji (kritje stroškov priprave in tiska katalogov, kritje stroškov vzpostavitve internetne strani). Upravičenci do pomoči: fizične in pravne osebe, ki izvajajo dejavnosti tehnične podpore in so za to ustrezno registrirane ter zagotavljajo, da je pomoč dostopna vsem kmetijskim gospodarstvom na območju občine, registrirana stanovska in interesna združenja, ki delujejo na področju kmetijstva, gozdarstva in prehrane na območju občine ali regije in območja Slovenije, ki vključujejo člane iz občine Ormož. Bruto intenzivnost pomoči: pomoč se lahko krije do 100% upravičenih stroškov v obliki nepovratnih sredstev, pomoč se dodeli v obliki subvencioniranih storitev in ne sme vključevati neposrednih plačil v denarju proizvajalcem, pomoč mora biti dostopna vsem upravičencem na območju občine, članstvo v nevladnih organizacijah ne sme biti pogoj za dostop do storitev, najmanjši znesek dodeljene pomoči za izvedbo izobraževalno - strokovnih programov je 100,00 EUR, naj višji znesek pa 1.000,00 EUR na upravičenca. Naj višji znesek dodeljene pomoči za sodelovanje na sejmih je 500,00 EUR na upravičenca,naj višji znesek za izvedbo strokovnih ekskurzij je 800,00 EUR na upravičenca. Omejitve: Pomoč se ne dodeli za: že izvedene aktivnosti, aktivnosti, ki se izvajajo izven območja občine, aktivnosti razširjanja znanstvenih dognanj, kakovosti za proizvode iz drugih držav, generičnih proizvodov in prehranjevalnih koristi generičnih proizvodov, stroške storitve povezane z običajnimi operativnimi stroški podjetja, na primer rutinsko davčno svetovanje, redne pravne storitve ali oglaševanje. Pogoji za dodelitev sredstev potrdilo in seznam udeležencev izobraževanja, tečaja, dokazila o plačilu upravičenih stroškov, dokazila o vključenosti pravnih oziroma fizičnih oseb, ki se ukvarjajo s kmetijsko dejavnostjo in so vpisani v register kmetijskih gospodarstev ter imajo v lasti oziroma v zakupu kmetijska zemljišča, ki ležijo na območju občine. 3. POMOČ ZA SPODBUJANJE KAKOVOSTNIH KMETIJSKIH PROIZVODOV Okvirna višina razpisanih sredstev je 250,00 EUR. Namen ukrepa: Namen ukrepa je spodbujati proizvodnjo kakovostnih kmetijskih proizvodov in s tem potrošnikom omogočiti večjo možnost dostopa do prehranskih proizvodov višje kakovosti. Prav tako je namen ukrepa promovirati območje pridelave kakovostnih kmetijskih proizvodov in s tem širjenje in uveljavljanje podjetniških iniciativ. Upravičeni stroški so: stroški za tržne raziskave, zasnovo in oblikovanje proizvoda, vključno s pomočjo za pripravo vlog za priznanje geografskih označb in označb porekla ali potrdil o posebni naravi proizvoda, skladno z ustreznimi uredbami Skupnosti, stroški za uvedbo sistema zagotavljanja kakovosti, sistemov na temelju analize tveganj in kritičnih nadzornih točk, sistemov sledljivosti, sistemov za zagotavljanje upoštevanja pristnosti in tržnih normativov ali programov presoje vplivov na okolje, vključno s stroški usposabljanja, stroški, ki jih zaračunavajo priznani certifikacijski organi za prvo potrditev sistemov zagotavljanja kakovosti in podobnih sistemov. Upravičenci do sredstev: izvajalci, skladno z nameni upravičenih stroškov. Bruto intenzivnost pomoči: Pomoč se dodeli do 100 % upravičenih stroškov v obliki subvencioniranih storitev in ne sme vključevati neposrednih plačil v denarju proizvajalcem, Minimalni znesek pomoči je 100,00 EUR, naj višji znesek pomoči je 250,00 EUR. Omejitve: Pomoč se ne odobri za: aktivnosti, ki se izvajajo izven območja občine, aktivnosti, ki so financirane iz drugih javnih sredstev Republike Slovenije in EU, stroške, ki nastanejo ob nadzoru, ki ga opravi sam kmet ali proizvajalec ali če zakonodaja EU predpisuje, da stroške nadzora nosijo proizvajalci sami. IV. ROK IN NAČIN PRIJAVE Razpis je odprt do porabe sredstev oziroma do 10.6.2014. Roki oddaje vlog za obravnave: do ponedeljka, 5. maja 2014 za prvo odpiranje in obravnavo vlog; do torka, 10. junija 2014 za drugo odpiranje in obravnavo vlog; Vloge - prijavne obrazce z zahtevano dokumentacijo je potrebno oddati na naslov: Občina Ormož, Ptujska c. 6, 2270 Ormož. Pisne vloge morajo biti poslane v zaprtih ovojnicah, opremljene z naslovom pošiljatelja in označene z oznako: Ne odpiraj »JR- naložbe v primarno proizvodnjo«, Ne odpiraj »JR - tehnična podpora«, Ne odpiraj »JR - kakovostni proizvodi«, V. OBRAVNAVA VLOG Vloge bo obravnavala komisija, ki jo imenuje župan Občine Ormož. Odpiranje vlog ni javno. Če vloga ne bo popolna, bo vlagatelj v roku 5 dni od odpiranja vlog pisno obveščen s pozivom na dopolnitev. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelj v roku ne bo dopolnil, se zavržejo. Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev razpisa, se kot neustrezne zavrnejo. Vloge, ki bodo prispele po zaprtju javnega razpisa, se kot prepozne zavržejo. Vlagatelji bodo o izidu javnega razpisa pisno obveščeni najpozneje v roku 15. dni od datuma odpiranja prijav. Občinska uprava bo na predlog komisije izdala upravičencem odločbo o dodelitvi sredstev za posamezen ukrep. Zoper odločbo lahko vlagatelj vloži pritožbo županu v roku 8 dni od prejema odločbe. O pritožbi odloči župan, njegova odločitev je dokončna. Medsebojne obveznosti med občino in prejemnikom se uredijo s pogodbo. Upravičencem se sredstva iz proračuna občine izplačajo na transakcijski račun na podlagi zahtevka, ki se jih dostavi na občino, najkasneje do 24. 6. 2014. Upravičenec pred izdano odločbo ne sme pričeti z aktivnostjo, za katero so sredstva namenjena za naslednje ukrepe: naložbe v posodabljanje kmetijskih gospodarstev, urejanje kmetijskih zemljišč, zagotavljanje tehnične podpore in pomoč za vzpodbujanje kakovostnih kmetijskih proizvodov. VI. RAZPISNA DOKUMENTACIJA Razpisna dokumentacija je od dneva te objave do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Občine Ormož: www.ormoz.si .Zainteresirani jo lahko v tem roku dvignejo v času uradnih ur na Oddelku za gospodarske dejavnosti Občine Ormož. Za dodatne informacije lahko pokličete Mirana Klinc, tel: 02/ 741 53 13 ali e-mail: miran.klinc@ormoz.si. Številka: 33020-1/2014 4/20 Datum: 25.3.2014 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK I.r. 24. OBČINA ORMOŽ in NOVA KREDITNA BANKA MARIBOR d.d. o b j a v 1j ata RAZPIS dolgoročnih kreditov pod ugodnejšimi pogoji za pospeševanje razvoja kmetijstva v občini Ormož za leto 2014 (prenos neizkoriščenih sredstev po razpisu iz leta 2010) Razpis je objavljen na podlagi Pravilnika o dodeljevanju državnih pomoči za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v občini Ormož za programsko obdobje 2007-2013 objavljenega v Uradnem vestniku občine Ormož, št. 17/2007. I. NAMEN RAZPISA Graditev, prenova, adaptacija gospodarskih objektov kmetije, Razširitev, posodobitev ter pridobivanje novih zmogljivosti v osnovni kmetijski dejavnosti, V okviru celotne naložbe na kmetijskem gospodarstvu nakup zemlje, razen zemljišč za gradnjo za kmetijske namene, lahko predstavlja v vrednosti do 10% upravičenih stroškov naložbe, Nove in rabljene kmetijske mehanizacije, Izgradnjo ali obnovo objektov in nakup opreme za opravljanje dopolnilne dejavnosti na kmetiji, Izgradnjo ali obnovo objektov in nakup opreme za opravljanje storitev in trženja proizvodov s kmetije Za kredite pod ugodnejšimi pogoji lahko zaprosijo fizične osebe in nosilci kmetijskih gospodarstev, ki se ukvarjajo ali se bodo ukvarjali z dopolnilnimi dejavnostmi na kmetijah, opravljanje storitev in trženje proizvodov s kmetije. II. RAZPISANI ZNESEK: Višina razpisanih sredstev znaša 125.000,00 EUR. III. KREDITNI POGOJI: Krediti se bodo dodeljevali z naslednjimi pogoji: obrestna mera: 6-mesečni EUR1BOR + 2,5%, znesek kredita: do višine kreditne sposobnosti kreditojemalca, rok vračila: do 8 let, moratorij: do 12 mesecev in se všteva v odplačilno dobo, zavarovanje: ena od veljavnih oblik zavarovanja v skladu z navodili banke, stroške dodatnega zavarovanja nosi kreditojemalec, stroški za odobritve kredita: 0,5 % od zneska kredita oz. najmanj 100,00 EUR, stroški priprave dokumentacije in vodenja kredita se ne zaračunavajo, ostali pogoji: v skladu z veljavnimi predpisi in navodili Nove KBM d.d. Dodatni pogoji: Kreditojemalec mora imeti odprt račun pri Novi KBM d.d. in mora usmeriti vsaj 50% prilivov preko tega računa. IV. ROK ZA VLOŽITEV PROŠENJ Rok je od objave v sredstvih javnega obveščanja do 30.5.2014.' Vloge s popolno dokumentacijo sprejema Nova KBM d.d.. Poslovalnica Ormož, Ptujska 2. V. DOKUMENTACIJA: Kreditojemalci morajo predložiti banki dokazilo o statusu kmeta, poslovni načrt oziroma investicijski program, podatke o kmetijskem gospodarstvu, strokovno mnenje Kmetijsko svetovalne službe, izpis prometa preko bank (če ni komitent), potrdila o tržnih viških oziroma ustvarjenih prihodkih in drugo dokumentacijo, ki jo zahteva banka. VI. INFORMACIJE Informacije dobijo prosilci v Poslovalnici Nove KBM d.d. v Ormožu tel. 02 229 18 77, ga. Jožica Cvetko. Številka: 330-00008/2010 0004 20 Ormož, dne 25.3.2014 NOVA KBM d.d., OBČINA ORMOŽ Podružnica Ptuj Župan Poslovalnica Ormož Alojz SOK l.r. Vodja Poslovalnice Alojzija TUŠEK l.r. 25. Na podlagi 32. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09 in 51/10) in 46. člena Statuta Občine Ormož(Uradni vestnik občine Ormož št. 4/2012-UPB) je Nadzorni odbor na svoji 24. seji dne 7.1.2014 sprejel POSLOVNIK Nadzornega odbora Občine Ormož I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Ta poslovnik ureja konstituiranje, organizacijo in način dela nadzornega odbora Občine Ormož . Odbor je samostojen pri določanju nalog nadzora, kar je pogoj za neodvisnost in s tem uspešno delo. Odbor dosega svoj cilj, če nadzoruje, s poročilom poroča o nepravilnostih in nesmotrnostih in s tem vpliva na smotrnost in pravilnost poslovanja občine. 2. člen Sedež nadzornega odbora je Ptujska cesta 6, Ormož. Nadzorni odbor za seje uporablja prostore Občine Ormož (v nadaljevanju: občina). Odbor ima svoj žig s premerom 32 cm, v sredini je grb občine. Na žigu je napisano Občina Ormož ob zgornjem robu in Nadzorni odbor ob spodnjem robu. Uporaba žiga ni obvezna na dokumentaciji nadzornega odbora. 3. člen Nadzorni odbor predstavlja predsednik nadzornega odbora, ki sklicuje in vodi njegove seje. II. SESTAVA ODBORA 4. člen Nadzorni odbor šteje 3 člane, ki jih imenuje občinski svet. Člane imenuje občinski svet za dobo 4 let oziroma do poteka mandata članom občinskega sveta, ki je nadzorni odbor imenoval. Prvo sejo Nadzornega odbora skliče župan v 20 dneh. Člani Nadzornega odbora izvolijo izmed sebe predsednika Nadzornega odbora. Člani odbora imajo pravice in dolžnosti določene z ustavo, zakonom, z akti občinskega sveta in s tem poslovnikom. 5. člen Člani nadzornega odbora ne morejo biti člani občinskega sveta, župan, podžupan, člani svetov krajevnih skupnosti, javni uslužbenci občinske uprave ter člani poslovodstev javnih zavodov, javnih podjetij in organizacij, ki so uporabniki proračunskih sredstev. Član nadzornega odbora je dolžan seznaniti nadzorni odbor s svojim statusom. 6. člen Strokovno in administrativno pomoč za delo nadzornega odbora zagotavljata župan in občinska uprava. III. PRISTOJNOSTI ODBORA 7. člen Nadzorni odbor ima naslednje pristojnosti: 1. opravlja nadzor nad razpolaganjem s premoženjem občine, 2. nadzoruje namenskost in smotrnost porabe sredstev občinskega proračuna, 3. nadzoruje finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev. Nadzorni odbor ugotavlja zakonitost in pravilnost poslovanja občinskih organov, občinske uprave, javnih zavodov, javnih podjetij in občinskih skladov, ter drugih porabnikov sredstev občinskega proračuna in pooblaščenih oseb z javnimi sredstvi in javnim premoženjem občine ter ocenjuje učinkovitost in gospodarnost porabe občinskih javnih sredstev. 8. člen Nadzorni odbor preverja finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev (javnih podjetij, javnih zavodov in drugih) na podlagi preverjanj poslovnih poročil in zaključnih računov ter sklenjenih pogodb med občino in uporabnikom proračunskih sredstev in po potrebi druge pridobljene dokumentacije. 9. člen Naloge predsednika nadzornega odbora so: vodi in organizira delo nadzornega odbora, predlaga dnevni red, sklicuje in vodi seje; podpisuje poročila, sklepe, zapisnike in druge akte nadzornega odbora, skrbi za izvajanje sklepov nadzornega odbora, skrbi za javnost dela nadzornega odbora, po potrebi se udeležuje sej občinskega sveta IV. JAVNOST DELA 10. člen Delo nadzornega odbora je javno. Javnost se zagotavlja s predložitvijo poročil o delu, objavo poročil s priporočili in predlogi kot dokončni akt nadzornega odbora na spletni strani občine, poročanjem na sejah občinskega sveta, z obveščanjem javnosti na novinarskih konferencah in z drugimi oblikami predstavitve dela nadzornega odbora javnosti. Za zagotovitev javnosti dela nadzornega odbora je odgovoren predsednik nadzornega odbora. Pri dajanju obvestil je potrebno spoštovati predpise, ki določajo tajnost podatkov ali njihovih posameznih delov, kakor tudi predpise o dostopu do informacij javnega značaja. Obvestila morajo biti pripravljena tako, da varujejo ugled strank in drugih udeležencev v postopku. Z gradivom zaupne narave se ravna po predpisih, ki urejajo področje upravnega poslovanja in arhiviranja. V. NAČIN DELA 1. Sklic seje 11. člen Nadzorni odbor sprejema odločitve na sejah. Seje sklicuje predsednik odbora na lastno pobudo, v skladu s programom dela in na zahtevo dveh članov nadzornega odbora. Če predsednik odbora v sedmih dneh po podani zahtevi ne skliče seje, jo lahko skličeta člana, ki sta pobudo podala. Predsednik lahko v izjemnih primerih skliče izredno ali dopisno sejo. V predlogu za sklic izredne seje morajo biti navedeni razlogi za izredni sklic. Na izredni seji lahko predsednik predloži gradivo članom na sami seji odbora. Če se izvede dopisna seja, morajo imeti člani odbora najmanj 24 ur časa, da izrazijo svoje stališče o posredovanem gradivu in predlaganem sklepu. 2. Vsebina dela odbora Odbor na sejah: - določa in sprejema letni program dela, - odloča o začetku posameznega nadzora, - odloča o odgovornih osebah za izvedbo posameznega nadzora, - obravnava in sprejema osnutke poročil odbora, - obravnava odzivna poročila nadzorovanih oseb, - obravnava in sprejema poročila s priporočili in predlogi, - se posvetuje o strokovnih vprašanjih, povezanih z nadzorom. 3. Potek seje 12. člen Predlog dnevnega reda predlaga predsednik odbora. Predsednik na začetku seje ugotovi sklepčnost nadzornega odbora, na to nadzorni odbor sprejme dnevni red. Pri določanju dnevnega reda lahko člani nadzornega odbora predlagajo umik posamezne točke dnevnega reda, njegovo razširitev ali spremembo vrstnega reda obravnave. Razširitev dnevnega reda je možna le, če je za predlagano razširitev priloženo tudi gradivo. 13. člen Po sprejemu dnevnega reda poteka seja po posameznih točkah dnevnega reda. Predsednik odbora najprej da besedo poročevalcu obravnavane točke dnevnega reda, ki poda obrazložitev, nato članom odbora po vrsti, kakor so se prijavili k razpravi. Razprava posameznega razpravljavca se mora nanašati na obravnavano zadevo, po sklepu nadzornega odbora se lahko tudi časovno omeji. 14. člen Predsednik zaključi razpravo, ko ugotovi, da ni več razpravljavcev. Po opravljeni razpravi predsednik oblikuje k posamezni točki dnevnega reda predlog sklepa oz. sklepov. Člani odbora glasujejo o vsakem predlaganem sklepu posebej. Član nadzornega odbora ima pravico izraziti ločeno mnenje, ki se na njegovo zahtevo evidentira v zapisniku. Predsednik lahko prekine sejo nadzornega odbora, če ni več sklepčna ali po sklepu nadzornega odbora. 4. Odločanje 15. člen Nadzorni odbor veljavno sklepa, če je na seji navzoča večina njegovih članov. Navzočnost na seji oziroma sklepčnost odbora se ugotavlja na začetku seje, pred vsakim glasovanjem in na začetku nadaljevanja prekinjene seje. Nadzorni odbor sprejema odločitve z večino glasov navzočih članov nadzornega odbora. Glasovanje na sejah je praviloma javno z dvigom rok. Predsednik najprej vpraša kdo je za in na to kdo je proti predlaganemu sklepu. Predsednik po vsakem opravljenem glasovanju ugotovi in objavi izid glasovanja. 5. Zapisnik 16. člen O poteku seje nadzornega odbora se piše zapisnik, ki vsebuje: zaporedno številko seje, datum in kraj seje ter čas začetka in konca seje, evidenco prisotnosti članov odbora in vabljenih na sejo, ugotovitev sklepčnosti in sprejeti dnevni red, potek seje z navedbo poročevalcev in razpravljavcev ter kratkim povzetkom razprave, predlagane in sprejete sklepe, izjave članov nadzornega odbora, za katere so zahtevali, da se vnesejo v zapisnik, morebitna ločena mnenja članov nadzornega odbora. Zapisnik podpiše predsednik in člana Nadzornega odbora ter delavec občinske uprave, kije določen za administrativno in tehnično pomoč pri delu nadzornega odbora (sekretar nadzornega odbora). VI. NAČRTOVANJE DELA 17. člen Odbor s sklepom sprejme program dela odbora. Redne nadzore določi nadzorni odbor z letnim programom nadzora, ki ga sprejme do 31. 12 tekočega leta za naslednje leto. Nadzorni odbor je pri sprejemanju programa dela samostojen. Med letom lahko nadzorni odbor program dela spremeni ali dopolni. Nadzorni odbor vsako proračunsko leto izvede nadzor zaključnega računa proračuna občine. Z letnim programom dela odbora se določi predviden obseg nadzora, nadzorovane osebe, predvidena vsebina nadzora, cilj nadzora, člani odbora, ki bodo sodelovali v nadzoru, predviden čas nadzora. S programom seznani odbor občinski svet in župana. Poleg zadev iz letnega programa dela lahko nadzorni odbor po lastni presoji sprejme sklep, da se opravi nadzor oziroma lahko obravnava zadeve na predlog: • pisne pobude občinskega sveta, • pisne pobude župana, • pobude članov NO podanih na sejah, • govoric, sumov, sporočil javnih medijev, itd Člani odbora se pri svojem delu izkažejo s pooblastilom odbora. VII. POSTOPEK NADZORA 18. člen Nadzorni odbor vodi postopek nadzora po tem poslovniku in predpisih, ki urejajo javne finance v občini. Stranka v postopku nadzora (v nadaljevanju: nadzorovana oseba) je uporabnik sredstev oz. premoženja in odredbodajalec oz. skrbnik za javna sredstva oziroma premoženje. 19. člen Nadzor se začne s sklepom o izvedbi nadzora, ki ga sprejme nadzorni odbor. Sklep o izvedbi nadzora mora vsebovati navedbo nadzorovane osebe, predmet, obseg, cilj in čas nadzora ter navedbo ali bo izvedel nadzor posamezen član nadzornega odbora ali celotni odbor. Sklep o izvedbi nadzora se vroči nadzorovani osebi najmanj sedem dni pred datumom izvedbe nadzora. Nadzorni odbor pred nadzorom obvesti o nadzoru župana. Posamezne posebne strokovne naloge nadzora lahko opravi izvedenec, ki ga na predlog nadzornega odbora imenuje občinski svet. Pogodbo o delu z izvedencem sklene župan. 20. člen V postopku nadzora ima vsak član odbora pravico zahtevati od nadzorovanih oseb vse podatke, ki so potrebni za izvedbo nadzora, in sicer podatke, listine in dokumentacijo, ki jo je potrebno predložiti ter določiti rok za predložitev podatkov. Nadzorovana oseba je dolžna nadzorniku predložiti vso zahtevano dokumentacijo v določenem roku, sodelovati v postopku nadzora, odgovoriti na ugotovitve in dajati pojasnila. Nadzorovana oseba je nadzorniku dolžna predložiti vso potrebno dokumentacijo v roku, ki ga glede na obsežnost in zahtevnost priprave določi odbor. 21. člen Nadzor je potrebno opraviti tako, da sta delovni proces in poslovanje nadzorovane osebe čim manj motena. 22. člen Po opravljenem pregledu pripravi nadzornik poročilo, v katerem navede nadzorovano osebo, odgovorne osebe nadzorovane osebe, predmet pregleda, ugotovitve, ocene in mnenja ter morebitna priporočila in predloge ukrepov, če je pri nadzorovani stranki ugotovila nepravilnosti pri razpolaganju s premoženjem, namenskosti ali nesmotrnosti porabe proračunskih sredstev ali nepravilnosti pri finančnem poslovanju. Poročilo posreduje nadzornemu odboru. Po obravnavi na seji nadzorni odbor osnutek poročila sprejme ali zahteva njegovo dopolnitev. Sprejet osnutek poročila o nadzoru nadzorni odbor posreduje nadzorovani osebi. Nadzorovana oseba ima pravico, da v roku, določenem v aktu občine, odgovori na posamezne navedbe( odzivno poročilo). V odzivnem poročilu se nadzorovana oseba pisno opredeli o ugotovitvah iz poročila in izrazi svoje pripombe, mnenje in stališča, lahko predloži tudi poročilo o izvedbi ukrepov za odpravo ugotovljenih nepravilnosti. Če nadzorovani organ razpolaga z listinskimi dokazi, jih priloži odzivnemu poročilu. Nadzornik se mora o navedbah nadzorovane osebe opredeliti in svojo odločitev obrazložiti v poročilu s priporočili in predlogi, kot dokončnem aktu nadzornega odbora. Po obravnavi na seji nadzorni odbor na podlagi osnutka poročila in odzivnega poročila pripravi poročilo s priporočili in predlogi. 23. člen Poročilo s priporočili in predlogi mora vsebovati obvezne sestavine, ki jih določa Pravilnik o obveznih sestavinah poročila nadzornega odbora občine (Ur. list RS, št.23/2009). Poročilo s priporočili in predlogi sprejme nadzorni odbor in ga pošlje nadzorovani osebi, občinskemu svetu, županu, po potrebi tudi računskemu sodišču in pobudniku nadzora. Poročilo s priporočili in predlogi se objavi na spletni strani občine. VIII. RAZPOLOŽLJIVA SREDSTVA ZA DELO ODBORA 24. člen Sredstva za delo odbora se zagotavljajo v občinskem proračunu na osnovi letnega programa nadzora in izdelanega finančnega načrta odbora, ki ga odbor predloži županu do 1. oktobra tekočega leta za naslednje leto. Sredstva za delovanje odbora se zagotovijo v občinskem proračunu kot posebna proračunska postavka. Osnova za določitev višine sredstev so razpoložljiva sredstva tekočega leta in usmeritve župana za naslednje leto. Na teh osnovah pripravi odbor letni program dela, ki ga finančno ovrednoti. Na osnovi finančnih možnosti in predloga potrebnih sredstev s strani odbora se pripravi predlog proračuna in s sprejetim proračunom potrdi razpoložljiva sredstva za delovanje odbora v naslednjem letu in imenuje skrbnika proračunske postavke za delovanje odbora. V kolikor so odobrena sredstva v proračunu nižja od predloga odbora se temu primerno korigira letni program dela odbora. IX. HUJŠE KRŠITVE 25. člen Če nadzorni odbor v okviru svoje pristojnosti ugotovi hujšo kršitev predpisov ali nepravilnosti pri poslovanju občine, mora o teh kršitvah v roku 15 dni obvestiti pristojno ministrstvo in Računsko sodišče RS. Hujše kršitve so: uporaba proračunskih sredstev v nasprotju z nameni, ki so določeni s proračunom, uporaba državnih sredstev v nasprotju z določili zakona, oddaja javnih naročil v nasprotju z zakoni, ki urejajo javna naročila oziroma oddaja del brez javnega razpisa, če bi bilo potrebno za njihovo izvedbo izvesti javni razpis, če uporabnik prevzame obveznosti v breme proračuna ali izplača proračunska sredstva za namene, ki niso bili predvideni v proračunu, če uporabnik prevzame obveznost v breme proračuna ali izplača proračunska sredstva v znesku, ki presega s proračunom zagotovljena sredstva, če uporabnik pri prodaji ali oddaji finančnega ali stvarnega premoženja ravna v nasprotju z zakonodajo, večkratno ponavljanje enakih ali podobnih lažjih kršitev, vse kršitve zakonskih določil, ki se v zakonu štejejo za prekrške, vsa kazniva dejanja in vse nepravilnosti, ki jih člani odbora opredelijo kot hujše po kontekstu, če proračunski uporabnik ne predloži zahtevane dokumentacije v zahtevanem obsegu in rokih v skladu z 20. členom tega poslovnika. 26. člen V primeru, da nadzorni odbor ugotovi, da obstaja utemeljen sum, da je nadzorovana oseba ali odgovorna oseba storila prekršek ali kaznivo dejanje, je dolžan svoje ugotovitve posredovati pristojnemu organu pregona. X. KONFLIKT INTERESOV 27. člen Predsednik nadzornega odbora izloči člana nadzornega odbora iz posamezne zadeve v primem, če so podane okoliščine, ki zbujajo dvom o njegovi nepristranskosti. Okoliščine iz prejšnjega odstavka tega člena so podane, če: - je odgovorna oseba zakonit zastopnik ali pooblaščenec nadzorovane osebe s članom nadzornega odbora v sorodstvu ali če je z njo v zakonski ali izvenzakonski skupnosti ali svaštvu do vštetega drugega kolena, četudi je zakonska ali izvenzakonska skupnost prenehala; - je on ali njegov družinski član ali zakonski oziroma izvenzakonski partner lastnik ali solastnik (direktno ali indirektno) nadzorovane osebe; - je član nadzornega odbora skrbnik, posvojitelj, posvojenec ali rejnik odgovorne osebe, zakonitega zastopnika, pooblaščenca ali prokurista; - je zaposlen v javnem zavodu ali javnem podjetju oziroma v nadzorovani pravni osebi, v kateri se opravlja nadzor ali če opravlja kakšno pogodbeno delo za proračunskega uporabnika, pri katerem se opravlja nadzor; - je on ali njegov družinski član ali zakonski oziroma izvenzakonski partner lastnik ali solastnik (direktno ali indirektno) pravne osebe ali zavoda, ki je registriran za opravljanje enake dejavnosti, kot je nadzorovana oseba. XI. SODELOVANJE Z DRUGIMI ORGANI 28. člen Predsednik in člani nadzornega odbora se udeležijo sej občinskega sveta, če so nanje povabljeni. 29. člen Odbor najmanj enkrat letno poroča občinskemu svetu o svojih ugotovitvah. 30. člen Člani odbora med seboj komunicirajo preko e-mailov. Če je zadeva podpisana od vseh članov se šteje, daje doseženo soglasje brez sklicane seje na osnovi tega poslovnika. Soglasje brez sklicane seje ni veljavno, kadar gre za sprejemanje osnutkov poročil in poročil s priporočili in predlogi. XII. SPREMEMBE IN DOPOLNITVE TER RAZLAGA POSLOVNIKA 31. člen Ta poslovnik kakor tudi njegove spremembe in dopolnitve obravnava in sprejme nadzorni odbor. 32. člen Če pride do dvoma o vsebini posamezne določbe poslovnika, razlaga poslovnik predsednik. XIII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 33. člen Z uveljavitvijo tega poslovnika preneha veljati Poslovnik nadzornega odbora Občine Ormož, ki je bil sprejet 15.6.2011. 34. člen Za vprašanja, ki niso opredeljena s tem poslovnikom, se smiselno uporabljajo določbe Statuta Občine Ormož in Poslovnika občinskega sveta Ormož. 35. člen Ta poslovnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 007-14/2013 01/03 Datum: 7.1.2014 Predsednik NO Boris Skok