URN_NBN_SI_DOC-VOP7EAO2

VPLIV KNJIŽNICE N A BRANJE - VPLIV BRANJA N A NJEN RAZVOJ Silva Novljan, Narodna in univerzitetna knjižnica, Ljubljana UDK 027.022:028 Povzetek V proces razvoja bralnih spretnosti je vključena tudi knjižnica. Je ena izmed pomembnih sestavin objektivnih možnosti za učenje branja. Z zbranim knjižničnim gradivom in s svojo dejavnostjo oblikuje motivacijo kot zunanji dejavnik, ki daje različne možnosti za m otivirano ravnanje. Te prilagaja človeku in dosega enakost z razlikami, hkrati pa korektivno vpliva na neenakost v socialnem in kulturnem okolju. Posega pa tudi na področje učenja, in sicer z navajanjem na samostojno, aktivno uporabo knjižnice, njenega gradiva in informacijskih virov. UDC 027.022:028 Sum m ary Library is an important objective element in the development of reading skills. Together with library materials and other activities, library as an external factor in shaping reading motivation offers diverse opportunities for development of reading skills. Library activities are adapted to human being in order to achieve equality through differences. At the same time library acts correctively on in­ equality in social and cultural environment. Library is involved in learning process by teaching people how to use library materials and information resour­ ces. NOVLJAN, Silva: The Library's Influence on Reading - the Influence of Reading on Libraries. Knjižnica, Ljubljana 37(1993)3,161-176

RkJQdWJsaXNoZXIy