134 Razredni pouk 1-2/2012 Irena Ravnikar Hriberšek Osnovna šola Ivana Kavčiča Izlake Podružnična šola Mlinše Sredica Didaktična igra: Slovenija Navodila za igro – sodelovalne karte Število igralcev: 2 Eden od učencev prevzame vlogo učitelja, drugi vlogo učenca. Učenec, ki je v vlogi učitelja, vleče kartico s kupa in jo pokaže učencu, da le-ta vidi vprašanje. Učenec, ki je v vlogi učenca, prebere vprašanje in odgovori nanj. Učenec v vlogi učitelja na drugi strani karte preveri odgovor. Če je odgo- vor pravilen, karto položi na predlogo z veselim obrazom in napisom »Odlično! Prav imaš.« Če je odgovor nepravilen, karto položi na predlogo z vprašujočim obrazom ter napisom »Žal mi je. Tole ne bo prav.« Ob koncu učenec v vlogi učitelja pre- šteje karte s pravilnimi odgovori. Igro s sodeloval- nimi kartami učenca še enkrat ponovita, in sicer tako, da zamenjata vlogi. Cilji Učenci: • utrdijo spoznanja o pokrajinah, • razvijajo sodelovalne veščine, • ponovijo vedenje o značilnostih domače po- krajine, • poimenujejo različne pokrajine v Sloveniji. Lan Mohorič Bonča, 3. r. Mentorica: Urša Kalan