URN_NBN_SI_DOC-YHTHQFSV
INTERAKCIJSKI MODEL KOMUNIKACIJE Z M LADIM I BRALCI Blanka BOŠNJAK, Pionirska knjižnica Mariborske knjižnice, M aribor UDK 028.5:372.3/.4 Povzetek Prispevek skuša pojasniti, kako lahko v bibliopedagoško dejavnost mladinske knjižnice prenesemo elemente interaktivne vzgoje z vključevanjem interaktivnih iger kot metodičnega modela pri knjižničnovzgojnem delu z mladimi bralci v starosti od deset do petnajst let. V Pionirski knjižnici Mariborske knjižnice smo se študijsko lotili tega segmenta knjižnične vzgoje. Eksperimentalno smo prenesli teorijo tudi v prakso, ki je potrdila smiselnost tovrstnih prizadevanj. UDC 028.5:372.3/.4 Summary The article explains how the elements of interactive education can be transferred into the bibliopedagogic activities of a library for the young by means of the inclusion of interactive games as a methodological model of library education of young readers from 10 to 15 years of age. In the Pioneer Library of the Maribor Library, this segment of library education was studied. The theory was ex perimentally transferred into practice which confirmed the reasonability of these strivings. BOŠNJAK, Blanka: Interactive Model of Communication with Young Readers. Knjižnica, Ljubljana, 40(1996)3/4,113-133
RkJQdWJsaXNoZXIy