Št. 58 Maribor, petek 12.11.2021 OBČINA ČRENŠOVCI 1084. Odlok o rebalansu Črenšovci za leto 2021 proračuna ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Občine ODLOK O REBALANSU PRORAČUNA OBČINE ČRENŠOVCI ZA LETO 2021 1. člen v Odloku o proračunu Občine Črenšovci za leto 2021 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 6/2021) se 2. člen spremeni tako, da se glasi: »Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: -----------------------------------------------------------BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v € -----------------------------------------------------------Skupina/Podskupina kontov -----------------------------------------------------------I. 70 71 72 73 74 XVII glasilo slovenskih občin, št. 11/2020) je Občinski svet Občine Črenšovci na 23. redni seji dne 9.11.2021 sprejel Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08, 100/08 – odl. US, 79/09 in 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18) in 16. člena Statuta Občine Črenšovci (Uradno A. Leto SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) TEKOČI PRIHODKI (70+71) DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davki na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 706 Drugi davki NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 711 Takse in pristojbine 712 Denarne kazni 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 714 Drugi nedavčni prihodki KAPITALSKI PRIHODKI 720 Prihodki od prodaje osnovnih Sredstev 721 Prihodki od prodaje zalog 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolgoročnih sredstev PREJETE DONACIJE 730 Prejete donacije iz domačih virov 731 Prejete donacije iz tujine TRANSFERNI PRIHODKI 3,768.151,00 3,045.822,00 2,681.122,00 2,510.275,00 153.586,00 17.261,00 / 364.700,00 115.500,00 6.500,00 1.350,00 / 241.350,00 67.900,00 36.400,00 31.500,00 654.429,00 Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin 740 Transferni prihodki iz drugih javno finančnih institucij 741 Prejeta sredstva državnega proračuna iz proračuna EU Stran 2159 401.929,00 252.500,00 II. 40 SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 4,214.930,93 TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409) 1,299.893,00 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 335.286,00 401 Prispevki delodajalcev za socialno 54.970,00 varnost 402 Izdatki za blago in storitve 852.020,00 403 Plačila domačih obresti 2.000,00 409 Rezerve 55.617,00 41 TEKOČI TRANSFERI 1,423.892,00 410 Subvencije 114.000,00 411 Transferi posameznikom 941.187,00 in gospodinjstvom 412 Transferi neprofitnim 71.428,00 organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 297.277,00 414 Tekoči transferi v tujino / 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1,443.145,93 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1,443.145,93 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 48.000,00 430 Investicijski transferi 48.000,00 III. PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ (I.-II.) -446.779,93 -----------------------------------------------------------B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB -----------------------------------------------------------IV. PREJETA VPLAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELŽEV (440+441+442+443) 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih pravnih osebah jav. prava, ki imajo premoženje v svoji lasti VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) / -----------------------------------------------------------C. RAČUN FINANCIRANJA -----------------------------------------------------------VII. ZADOLŽEVANJE (500) 150.000,00 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje 150.000,00 VIII.ODPLAČILA DOLGA (550) 55 ODPLAČILA DOLGA 60.070,00 550 Odplačila domačega dolga 60.070,00 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) - 356.849,93 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII) 89.930,00 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.) – IX = -III 446.779,93 XII. Stanje sredstev na računih dne 31. 12. 2020 356.849,93 ------------------------------------------------------------ Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunski postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani občine Črenšovci. Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin 2. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Spremeni se 12. člen Odloka o proračunu Občine Črenšovci za leto 2021, tako, da se glasi: Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, zaradi izvajanja investicijskih projektov v proračunu 2021, se občina v letu 2021 dolgoročno zadolži v višini do 150.000,00 €. Če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanja proračuna ne more uravnovesiti se lahko za začasno kritje odhodkov uporabijo sredstva rezerve občine oziroma se lahko občina v skladu z zakonom likvidnostno zadolži. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 0320-23/2021-233 Datum: 9.11.2021 Občina Črenšovci Vera Markoja, županja Konto I. 70 700 703 704 706 71 710 711 712 713 714 72 720 721 722 73 730 731 74 740 741 II. 40 400 401 402 403 409 41 410 411 412 413 414 42 Stran 2160 OBČINA DORNAVA 1085. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o proračunu Občine Dornava za leto 2021 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 29. in 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 uradno prečiščeno besedilo, 14/13-popr., 55/15,ZFisP, 96/15-ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 - odl. US) in 16. člena statuta Občine Dornava (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 30/14), je Občinski svet Občine Dornava na 2. izredni seji, dne 11.11. 2021 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE DORNAVA ZA LETO 2021 1. člen V odloku o proračunu Občine Dornava za leto 2021 (Uradno glasilo slovenskih občin št. 2/2021, 29/2021 in 52/2021), se spremeni 1. člen odloka tako, da se glasi: Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: Naziv A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) TEKOČI PRIHODKI (70+71) DAVČNI PRIHODKI Davki na dohodek in dobiček Davki na premoženje Domači davki na blago in storitve Drugi davki NEDAVČNI PRIHODKI Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja Takse in pristojbine Globe in druge denarne kazni Prihodki od prodaje blaga in storitev Drugi nedavčni prihodki KAPITALSKI PRIHODKI Prihodki od prodaje osnovnih sredstev Prihodki od prodaje zalog Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev PREJETE DONACIJE Prejete donacije iz domačih virov Prejete donacije iz tujine TRANSFERNI PRIHODKI Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij Prejeta sredstva iz državnega prorač.iz sredstev proračuna EU SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) TEKOČI ODHODKI Plače in drugi izdatki zaposlenim Prispevki delodajalcev za socialno varnost Izdatki za blago in storitve Plačila domačih obresti Rezerve TEKOČI TRANSFERI Subvencije Transferi posameznikom in gospodinjstvom Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam Drugi tekoči domači transferi Tekoči transferi v tujino INVESTICIJSKI ODHODKI Znesek v EUR 2,583.047 2,280.127 2,049.204 1,825.958 192.246 31.000 0 230.923 132.861 4.300 7.100 0 86.662 93.000 41.500 0 51.500 0 0 0 209.920 209.920 0 2,601.571 966.333 206.761 31.382 715,490 9.700 3.000 906.964 13.000 617.190 85.754 191.020 0 705.774 Št. 58/12.11.2021 420 43 431 432 III. IV. 75 750 751 752 V. 44 440 441 442 443 VI. VII. 50 500 VIII. 55 550 IX. X. XI. XII. Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2161 Nakup in gradnja osnovnih sredstev INVESTICIJSKI TRANSFERI Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki Investicijski transferi proračunskim uporabnikom PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. – II.) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV Prejeta vračila danih posojil Prodaja kapitalskih deležev Kupnine iz naslova privatizacije DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV Dana posojila Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C. RAČUN FINANCIRANJA ZADOLŽEVANJE (500) ZADOLŽEVANJE Domače zadolževanje ODPLAČILA DOLGA (550) ODPLAČILA DOLGA Odplačila domačega dolga SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA 2. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 410-13/2021-03 Datum: 11. 11. 2021 Občina Dornava Janko Merc, župan 705.774 22.500 12.000 10.500 - 18.524 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 145.016 145.016 145.016 - 163.540 - 145.016 18.524 163.540 OBČINA MARKOVCI 1086. Popravek Odloka o dopolnitvi Odloka o pokopališkem redu v Občini Markovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 56/2021) K objavi Odloka o dopolnitvi Odloka o pokopališkem redu v Občini Markovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 56/2021) prilagamo prilogo, ki je sestavni del Odloka, zato prilogo objavljamo v celoti: Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2162 Projektant: Nataša Hohnec, mag.inž.arh. Samozaposlena v kulturi, arhitektka Nadole 16, SI-2287Žetale Naročnik: Občina Markovci, Markovci 43, 2281 Markovci Zadeva: TEHNIČNO NAVODILO ZA IZVEDBO imenske spominske ploščice na stebru ob raztrosu pepela Opis zasnove spominske ploščice: Spominska ploščica je zasnovana z mislijo na trajnost. Uporabljen material Inox. Oblikovanje je nevtralno – preprosta pravokotna tablica. Pisava je lahko berljiva in pregledna. Ploščica je na beton privijačena z dvema vijakoma, kot je prikazano na grafiki. DOKUMENTACIJA: Vrsta dokumentacije: Št. dokumentacije: Datum dokumentacije: Tehnično navodilo za izvedbo TN-23/09/2021 september 2021 Podatki o Izdelovalcu: Ime in priimek pooblaščenega arhitekta: Identifikacijska številka: Nataša Hohnec, mag.inž.arh. PA ZAPS 2068 Podpis PA: Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2163 1. TEHNIČNO NAVODILO DOKUMENTACIJE 1.1 Opis zadevane naloge: Predmet izdelave je izris navodila za izdelavo spominske ploščice z imenom pokojnega, morebitnim citatom ter datumi življenja/smrti. 1.2 Opis izdelane dokumentacije oziroma zahteve s strani naročnika: Idejna zasnova povzema želje naročnika: - zasnova spominske ploščice z navodilom o izbrani pisavi, postavitvi, materialih, pritrjevanju na steber 1.3 Zadevana tehnična rešitev z navodilom za izvedbo: Izbran material za spominsko ploščico: Inox, velikosti 120x60x2 mm Izgled ploščice: -Zaobljen rob inox ploščice, pred-izvrtane luknje za vijake v velikosti d:4mm, sredinsko poravnanostjo in odmaknjenostjo od roba 6mm -poliran izgled-material inox; laserski razrez Vijačenje: Vijak INOX fi med 3,0-3.5mm, dolžine vijaka med 30-50mm, Globina vijačenja med 30-50mm. Grobina vrtine za vijak med 30-50mm, vrtina fi do 6,0mm. Izvedba napisa: Lasersko graviranje s črno barvo Stil pisave: Times New Roman, črne barve (privzeto lasersko gravirano) Velikost pisave/poravnava: 4,0mm / sredinska poravnava pisave! 4,0 mm citat ( »…v spomin…« ) 4,0 mm prazna vrstica 4,0 mm ime in priimek 4,0 mm prazna vrstica 4,0 mm letnice; dan;mesec;leto-dan;mesec;leto -med letnico rojstva in letnico smrti velik pomišljaj, brez presledka. -za vsakim dnem datuma s piko, je presledek Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2164 Pozicija in izmere na STEBRU ob mestu raztrosa pepela: Prva ploščica 6 cm od zunanjega roba levo in desno, gledano centalno proti stebru in 12 cm od zgornjega roba. Razdalja med ploščicama v sredini je 4 cm. (med sosednjima ploščicama). Prostor za 16 ploščic z imeni ( ob potrebi se doda dodatne vrstice spodaj, izkoristijo se lahko vse stranice stebra). Slika1: Prikaz osnovnega oblikovanja in odmikov teksta od robov ploščice Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Slika2: Prikaz odmikov na ožjem območju pritrjevanja Slika 3: Prikaz odmikov in števila ploščic na stebru Slika 4: Steber za spominske ploščice Uradno glasilo slovenskih občin Uredništvo Stran 2165 Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin OBČINA MOZIRJE 1087. Odlok o spremembah Odloka o proračunu Občine Mozirje za leto 2021 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi - UPB 2 (Uradni list RS, št. 94/07, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 ZUJF, 14/15-ZUUJFO in 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18, 61/20-ZIUZEOP-A in 80/20-ZIUOOPE), 29. člena Zakona o javnih financah - UPB 4 (Uradni list RS, št. 11/11, 14/13-popr., 101/13, 55/15 - ZFisP, 96/15 - ZIPRS1617 in 13/18) in 14. člena Statuta Občine Mozirje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 58/18) je Občinski svet Občine Mozirje na 19. redni seji dne, 9.11.2021, sprejel Stran 2166 ODLOK O SPREMEMBAH ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE MOZIRJE ZA LETO 2021 1. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V Odloku o proračunu Občine Mozirje za leto 2021 (Uradno glasilo slovenskih občin št. 71/2020), se 2. člen spremeni v celoti in se glasi: V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se določa v naslednjih zneskih (evrih): A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček 7000 Dohodnina 703 Davki na premoženje 7030 Davki na nepremičnine 7031 Davki na premičnine 7032 Davki na dediščine in darila 7033 Davki na promet nepremičnin in na finančno premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 7044 Davki na posebne storitve 7047 Drugi davki na uporabo blaga in storitev 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 7100 Prihodki od udeležbe na dobičku in dividend ter presežkov prihodkov nad odhodki 7103 Prihodki od premoženja 711 Takse in pristojbine 7111 Upravne takse in pristojbine 712 Globe in druge denarne kazni 7120 Globe in druge denarne kazni 714 Drugi nedavčni prihodki 7141 Drugi nedavčni prihodki 72 KAPITALSKI PRIHODKI 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 7200 Prihodki od prodaje zgradb in prostorov 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 7220 Prihodki od prodaje kmetijskih zemljišč in gozdov 7221 Prihodki od prodaje stavbnih zemljišč 73 PREJETE DONACIJE 730 Prejete donacije iz domačih virov 7300 Prejete donacije in darila od domačih pravnih oseb 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 7400 Prejeta sredstva iz državnega proračuna 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije in iz drugih držav 7411 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije za izvajanje skupne kmetijske in ribiške politike II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 4000 Plače in dodatki 4001 Regres za letni dopust 4002 Povračila in nadomestila 4003 Sredstva za delovno uspešnost 4004 Sredstva za nadurno delo 4005 Plače za delo nerezidentov po pogodbi 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 4010 Prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje 4.860.589,00 3.620.930,00 3.264.530,00 2.859.677,00 2.859.677,00 289.853,00 209.600,00 150,00 5.100,00 75.003,00 115.000,00 500,00 114.500,00 356.400,00 220.400,00 25.300,00 195.100,00 4.000,00 4.000,00 7.500,00 7.500,00 124.500,00 124.500,00 6.689,00 5.000,00 5.000,00 1.689,00 1.075,00 614,00 1,00 1,00 1,00 1.232.969,00 1.214.857,00 1.214.857,00 18.112,00 18.112,00 5.019.600,00 1.245.138,38 266.926,00 221.726,00 9.450,00 8.450,00 14.800,00 1.000,00 11.500,00 39.260,00 19.400,00 Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin 4011 Prispevek za zdravstveno zavarovanje 4012 Prispevek za zaposlovanje 4013 Prispevek za starševsko varstvo 4015 Premije kolektivnega dodatnega pokojninskega zavarovanja, na podlagi ZKDPZJU 402 Izdatki za blago in storitve 4020 Pisarniški in splošni material in storitve 4021 Posebni material in storitve 4022 Energija, voda, komunalne storitve in komunikacije 4023 Prevozni stroški in storitve 4024 Izdatki za službena potovanja 4025 Tekoče vzdrževanje 4026 Poslovne najemnine in zakupnine 4027 Kazni in odškodnine 4029 Drugi operativni odhodki 403 Plačila domačih obresti 4031 Plačila obresti od kreditov - poslovnim bankam 409 Rezerve 4090 Splošna proračunska rezervacija 4091 Proračunska rezerva 4093 Sredstva za posebne namene 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 4100 Subvencije javnim podjetjem 4102 Subvencije privatnim podjetjem in zasebnikom 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 4111 Družinski prejemki in starševska nadomestila 4112 Transferi za zagotavljanje socialne varnosti 4119 Drugi transferi posameznikom 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 4120 Tekoči transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 4130 Tekoči transferi občinam 4131 Tekoči transferi v sklade socialnega zavarovanja 4133 Tekoči transferi v javne zavode 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 4202 Nakup opreme 4204 Novogradnje, rekonstrukcije in adaptacije 4205 Investicijsko vzdrževanje in obnove 4206 Nakup zemljišč in naravnih bogastev 4208 Študije o izvedljivosti projektov, projektna dokumentacija, nadzor in investicijski inženiring 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 4310 Investicijski transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 4311 Investicijski transferi javnim podjetjem in družbam, ki so v lasti države ali občin 4314 Investicijski transferi posameznikom in zasebnikom 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 4323 Investicijski transferi javnim zavodom III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) (I. - II.) (Skupaj prihodki minus skupaj odhodki) III/1. PRIMARNI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) (I. - 7102) - ( II. - 403 - 404) (Skupaj prihodki brez prihodkov od obresti minus skupaj odhodki brez plačil obresti) III/2. TEKOČI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) (70 + 71) - (40 + 41) (Tekoči prihodki minus tekoči odhodki in tekoči transferi) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV 751 Prodaja kapitalskih deležev 7512 Sredstva, pridobljena s prodajo kapitalskih deležev v privatnih podjetjih VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. - V.) C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500+501) 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje 5001 Najeti krediti pri poslovnih bankah VIII. ODPLAČILA DOLGA (550+551) 55 ODPLAČILA DOLGA Stran 2167 15.710,00 150,00 220,00 3.780,00 848.978,00 119.970,00 5.980,00 115.600,00 3.611,00 1.850,00 508.088,00 17.251,00 1,00 76.627,00 18.651,00 18.651,00 71.323,38 27.228,22 42.895,16 1.200,00 1.596.650,00 141.468,00 68.468,00 73.000,00 322.557,00 14.000,00 3.000,00 305.557,00 107.440,00 107.440,00 1.025.185,00 30.540,00 2.860,00 991.785,00 2.125.874,62 2.125.874,62 2.751,00 895.322,00 1.035.709,00 5.000,00 187.092,62 51.937,00 23.030,00 5.000,00 15.030,00 3.000,00 28.907,00 28.907,00 -159.011,00 -140.360,00 779.141,62 1.791,11 1.791,11 1.791,11 1.791,11 1.791,11 500.000,00 500.000,00 500.000,00 500.000,00 705.448,00 705.448,00 Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 2168 550 Odplačila domačega dolga 5501 Odplačila kreditov poslovnim bankam 5503 Odplačila kreditov drugim domačim kreditodajalcem IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 2. člen (ostale določbe) Vse ostale določbe odloka ostanejo nespremenjene in v veljavi. 3. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 032-0009/2021 Datum: 9.11.2021 Občina Mozirje Ivan Suhoveršnik, župan 1088. Pravilnik o dodelitvi denarne nagrade zlatim maturantom Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15-ZUUJFO, 11/18ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20-ZIUZEOP-A in 80/20ZIUOOPE) in 14. člen Statuta Občine Mozirje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 58/18) je Občinski svet Občine Mozirje na 19. redni seji dne, 9.11.2021 sprejel PRAVILNIK O DODELITVI DENARNE NAGRADE ZLATIM MATURANTOM 1. člen Pravilnik ureja dodeljevanje denarne nagrade zlatim maturantom na območju Občine Mozirje, določa upravičence, pogoje za pridobitev in postopek uveljavljanja, višino ter način dodelitve denarne nagrade. 2. člen Do denarne nagrade so upravičeni zlati maturanti, ki imajo stalno bivališče v Občini Mozirje in so državljani Republike Slovenije. 3. člen Pravico do denarne nagrade zlatim maturantom uveljavlja upravičenec na podlagi pisne vloge. K vlogi je potrebno priložiti kopijo maturitetnega spričevala s pohvalo zlati maturant ter kopijo transakcijskega računa, na katerega želi prejeti denarno nagrado. Izpolnjeno vlogo skupaj s prilogami je potrebno poslati na Občino Mozirje najkasneje v šestih mesecih od datuma zaključka srednje šole. 4. člen O pravici do denarne nagrade odloči občinska uprava z odločbo v skladu z zakonom, ki ureja splošni upravni postopek. Zoper odločbo je možno podati ugovor pri županu Občine Mozirje v roku 8 dni od prejema odločbe. O ugovoru odloči župan v roku 30 dni od prejema ugovora. Odločitev župana je dokončna. 705.448,00 682.748,00 22.700,00 -362.667,89 -205.448,00 159.011,00 449.461,27 5. člen Denarna nagrada se podeli tistim dijakom, ki so po opravljeni maturi (splošni ali poklicni) pridobili naziv zlati maturant. Zlati maturantje prejmejo denarno nagrado v znesku 300 €. O spremembi višine denarne nagrade odloča Občinski svet Občine Mozirje s sklepom na predlog župana praviloma za vsako proračunsko leto posebej. Če za posamezno proračunsko leto sklep o višini nagrade ni sprejet, velja v tekočem letu višina nagrade iz preteklega leta. 6. člen Občina Mozirje nakaže znesek denarne nagrade iz 5. člena tega pravilnika na transakcijski račun upravičenca v roku 30 dni od pravnomočnosti odločbe. 7. člen V primeru, da se ugotovi, da je prejemnik prejel denarno nagrado na podlagi neresničnih podatkov oziroma v nasprotju z določbami tega pravilnika, je prejeto denarno nagrado dolžan vrniti v celoti z zamudnimi obrestmi, v roku enega leta od dneva, ko je bilo ugotovljeno, da je pridobil denarno nagrado neupravičeno. 8. člen Po sprejetju tega pravilnika se morajo sredstva zagotavljati v vsakoletnem proračunu Občine Mozirje. 9. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-0001/2021 Datum: 9.11.2021 Občina Mozirje Ivan Suhoveršnik, župan 1089. Sklep št. 1 o sprejetju Zaključnega poročila o poteku likvidacijskega postopka Na podlagi Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP), Zakona o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09 in naslednji), Odloka o prenehanju Javnega zavoda za turizem, kulturo, šport in mladino Mozirje, matična št. 2228572000, davčna št. 67666736, Šmihelska cesta 2, Mozirje in Sklepa o redni likvidaciji Javnega zavoda za turizem, kulturo, šport in mladino Mozirje, matična št. 2228572000, davčna št. 67666736, Šmihelska cesta 2, Mozirje, je Občinski svet Občine Mozirje na 19. redni seji dne, 9.11.2021, sprejel naslednji Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin SKLEP ŠT. 1 O SPREJETJU ZAKLJUČNEGA POROČILA O POTEKU LIKVIDACIJSKEGA POSTOPKA JAVNEGA ZAVODA ZA TURIZEM, KULTURO, ŠPORT IN MLADINO MOZIRJE – V LIKVIDACIJI, MATIČNA ŠT. 2228572000, DAVČNA ŠT. 67666736, ŠMIHELSKA CESTA 2, MOZIRJE IN SPREJETJU PREDLOGA ZA RAZDELITEV PREMOŽENJA I. Občinski svet Občine Mozirje potrdi in sprejme »Zaključno poročilo o poteku likvidacijskega postopka Javnega zavoda za turizem, kulturo, šport in mladino Mozirje – v likvidaciji, matična št. 2228572000, davčna št. 67666736, Šmihelska cesta 2, Mozirje, in Predlog za razdelitev premoženja« z dne 27.10.2021. II. Ugotovi se, da celotno premoženje Javnega zavoda za turizem, kulturo, šport in mladino Mozirje – v likvidaciji, matična št. 2228572000, davčna št. 67666736, Šmihelska cesta 2, Mozirje, po plačilu vseh obveznosti, predstavlja dobroimetje v znesku 455,83 Eur. III. Celotno premoženje Javnega zavoda za turizem, kulturo, šport in mladino Mozirje – v likvidaciji, matična št. 2228572000, davčna št. 67666736, Šmihelska cesta 2, Mozirje, kot je navedeno v prejšnji točki, se v roku 30 dni od sprejema tega sklepa prenese v last in posest ustanoviteljici zavoda, to je Občini Mozirje. IV. Poslovne knjige in vsa dokumentacija Javnega zavoda za turizem, kulturo, šport in mladino Mozirje – v likvidaciji se preda v hrambo ustanoviteljici javnega zavoda, to je Občini Mozirje. V. Občina Mozirje oziroma Občinski svet Občine Mozirje ugotovi zaključek likvidacijskega postopka Javnega zavoda za turizem, kulturo, šport in mladino Mozirje – v likvidaciji in daje pooblastilo likvidacijskemu upravitelju za vložitev predloga za izbris javnega zavoda iz sodnega registra. VI. Sklep prične veljati z dnem objave v Uradnem glasilo slovenskih občin. Številka: 014-0008/2018-5 Datum: 9.11.2021 Občina Mozirje Ivan Suhoveršnik, župan 1090. Sklep o začetku priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta Turistično območje Gozdna šola – vzhodni del Na podlagi 110. člena v povezavi s 119. členom Zakona o urejanju prostora (Ur. l. RS, št. 61/17) in na podlagi 23. člena Statuta Občine Mozirje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 58/2018) je župan Občine Mozirje sprejel Stran 2169 SKLEP O ZAČETKU PRIPRAVE OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA TURISTIČNO OBMOČJE GOZDNA ŠOLA – VZHODNI DEL 1. člen (splošno) (1) S tem sklepom se začne priprava občinskega podrobnega prostorskega načrta Turistično območje Gozdna šola – vzhodni del (v nadaljevanju OPPN). (2) Pravna podlaga za izdelavo OPPN je Zakon o urejanju prostora (Ur. l. RS, št. 61/17; v nadaljevanju ZUreP-2) in ostali relevantni predpisi. (3) Pobudnik, investitor in pripravljavec OPPN je fizična oseba. Izdelovalec OPPN je podjetje VURB, Špela Vučina s.p., Šalek 97, 3320 Velenje. 2. člen (razlogi in izhodišča za pripravo OPPN) (1) Investitor želi na delu območja EUP LO 29, na parceli št. 442/1 v k.o. Loke urediti prostor namenjen kampiranju, v sklopu katerega načrtuje postavitev osnovnega objekta za recepcijo in sanitarije, postavitev mobilnih hišk ali manjših apartmajev, prostor za šotore, prostor namenjen igri in druženju, ter parkirne prostore. Zaradi navedenega je Občina Mozirje začela s postopkom sprejemanja OPPN. V skladu z določili Odloka o prvih spremembah in dopolnitvah Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Mozirje - SD-OPN 1 (Ur.l.RS, št. 65) je na delu enote urejanja prostora EUP LO 29 - območje Gozdne šole, opredeljena podrobnejša namenska raba – Površine za turizem – BT in usmeritve za pripravo OPPN, ki se smiselno upoštevajo pri pripravi OPPN. (2) Z OPPN se podrobneje določi arhitekturne, krajinske in oblikovalske rešitve prostorskih ureditev, etapnost izvedbe prostorske ureditve, če bo ta potrebna, rešitve in ukrepe za celostno ohranjanje kulturne dediščine, rešitve in ukrepe za varstvo okolja, naravnih virov in ohranjanje narave, rešitve in ukrepe za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom in pogoje glede priključevanja objektov na gospodarsko javno infrastrukturo in grajeno javno dobro. 3. člen (območje in predmet načrtovanja) (1) Območje urejanja obsega parcelo številka 442/1 k.o. 937-Loke. Velikost območja je 5580 m². Območje obdelave se lahko v samem postopku priprave OPPN tudi spremeni z namenom, da se zagotovijo celovite urbanistične, funkcionalne in prometne ureditve. Območje leži v območju obstoječega kampa Gozdna šola z že obstoječimi objekti namenjenimi za kampiranje. Zemljišče, ki ga bo urejal omenjeni OPPN je v naravi nepozidano in prometno dobro dostopno z obstoječe prometne infrastrukture. (2) Predmet priprave OPPN je določitev podrobnejših izvedbenih pogojev za gradnjo objektov, zunanjo ureditev ter za priključevanje na prometno in komunalno, energetsko in ostalo infrastrukturo. V OPPN se prikažejo tudi vplivi in povezave s sosednjimi enotami urejanja prostora. (3) V OPPN se lahko vključijo tudi druge ureditve na podlagi zahtev nosilcev urejanja prostora kot tudi ostale pobude v območju, če se bo za to pokazala potreba. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) Strokovne rešitve načrtovanih prostorskih ureditev obravnavanega območja se izdelajo v sklopu izdelave Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin OPPN. V sklopu izdelave, se po potrebi oz. na podlagi usmeritev nosilcev urejanja prostora (NUP) zagotovijo tudi vse potrebne strokovne podlage oz. rešitve in ukrepe za celostno ohranjanje kulturne dediščine, rešitve in ukrepe za varstvo okolja in naravnih virov ter ohranjanje narave, rešitve in ukrepe za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom in pogoje glede priključevanja objektov na gospodarsko javno infrastrukturo in grajeno javno dobro ter morebitne potrebne uskladitve teh rešitev v zvezi z izdanimi smernicami in mnenji ter drugimi zahtevami pristojnih nosilcev urejanja prostora. 5. člen (vrsta postopka in okvirni roki za pripravo OPPN) (1) Pri pripravi se upošteva postopek, določen z ZUreP2; v primeru postopka celovite presoje vplivov na okolje (CPVO) se aktivnosti s tega področja ustrezno vključijo v faze izdelave OPPN in izvajajo skladno z določili Zakona o varstvu okolja (ZVO-1). Za izvedbo posameznih aktivnosti so predvideni naslednji roki oz. trajanje: Aktivnost Nosilec priprava sklepa o pripravi OPPN in objava v uradnem glasilu objava sklepa in izhodišč za pripravo OPPN v PIS in poziv pristojnim NUP za konkretne smernice in za mnenje o verjetnosti pomembnejših vplivov OPPN na okolje pridobitev odločbe o potrebnosti izvedbe CPVO občinska uprava, župan občinska uprava, izdelovalec OPPN, MOP, NUP analiza smernic/mnenj, izdelava vseh potrebnih strokovnih podlag (po potrebi tudi okoljskega poročila – dalje OP) in osnutka OPPN objava osnutka OPPN in okoljskega poročila (če se izdela) v PIS in poziv NUP za izdajo mnenja; državni NUP, ki sodelujejo v postopku CPVO, hkrati podajo mnenje o sprejemljivosti vplivov izvedbe OPPN na okolje in mnenje o ustreznosti OP pridobitev odločbe o ustreznosti okoljskega poročila (če se izdela OP) izdelovalec OPPN dopolnitev osnutka OPPN ter OP (če se izdela) izdelovalec OPPN in OP priprava gradiva in obrazložitve za prvo obravnavo na občinskem svetu izdelovalec OPPN in občinska uprava objava dopolnjenega osnutka OPPN v PIS in javna razgrnitev obveščanje javnosti, javna razgrnitev in javna obravnava občinska uprava, MOP priprava strokovnih stališč do pripomb in predlogov iz javne razgrnitve in javne razprave in uskladitev z investitorjem priprave OPPN izdelovalec OPPN, občinska uprava sprejem stališč do pripomb po uskladitvi stališč z naročnikom in načrtovalcem in objava, objava stališč v PIS izdelava predloga OPPN občinska uprava, župan, MOP izdelovalec OPPN objava predloga OPPN v PIS in pridobitev mnenj NUP ter mnenj o sprejemljivosti izvedbe vplivov OPPN na okolje če se izvaja CPVO uskladitev in izdelava usklajenega predloga OPPN druga obravnava in sprejem OPPN na občinskem svetu občinska uprava MOP Rok oz. trajanje aktivnosti november 2021 zakonski rok za smernice in mnenja je 30 dni po objavi gradiv zakonski rok je 21 dni od prejema mnenj NUP 30 dni od prejema smernic občinska uprava, MOP, NUP zakonski rok za izdajo mnenj je 30 dni po objavi gradiv MOP zakonski rok je 30 dni od prejema mnenj državnih NUP 15 dni po prejemu in analizi mnenj 7 dni od prejema gradiva od izdelovalca OPPN, obravnava na redni seji občinskega sveta izdelovalec OPPN in občinska uprava objava OPPN v uradnem glasilu izdelovalec OPPN izdelovalec OPPN , občinska uprava, občinski svet občinska uprava izdelava končnih elaboratov izdelovalec OPPN objava v PIS občinska uprava, MOP (2) Zaradi zahtev in pogojev v postopku se lahko okvirni terminski plan spreminja. Roki faz, ki niso v pristojnosti pripravljavca, so odvisni od pogodbenega razmerja med investitorjem priprave OPPN in izdelovalci strokovnih podlag in OPPN. Stran 2170 javna razgrnitev traja 30 dni, v tem času se izvede javna obravnava 10 dni po predaji zbranih pripomb v času javne razgrnitve 15 dni po sprejemu stališč do pripomb zakonski rok je 30 dni po prejemu poziva 7 dni po pridobitvi mnenj redna seja občinskega sveta naslednja številka uradnega glasila 10 dni po objavi v uradnem glasilu 6. člen (nosilci urejanja prostora) (1) Nosilci urejanja prostora, ki sodelujejo in se usklajujejo v postopku priprave OPPN glede načrtovanih prostorskih ureditev iz njihove pristojnosti, so: 1. Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova 61, 1000 Ljubljana, Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin 2. RS, Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Mariborska 88, 3000 Celje 3. RS, Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za kopenski promet, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana 4. RS, Ministrstvo za kulturo, Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana 5. Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, OE Celje, Glavni trg 1, 3000 Celje 6. Zavod RS za varstvo narave, OE Celje, Vodnikova ulica 3, 3000 Celje 7. Občina Mozirje, Šmihelska cesta 2, 3330 Mozirje 8. Komunala Mozirje d.o.o., Praprotnikova 36, 3330 Mozirje 9. Elektro Celje d.d., Vrunčeva 2a, 3000 Celje 10. Telekom Slovenije d.d., Regionalna enota TK omrežja Vzhod, Center skrbništva TK kabelskega omrežja, Lava 1, 3000 Celje Pristojni državni nosilci urejanja prostora podajo mnenje o verjetnosti pomembnejših vplivov OPPN na okolje, Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana, pa odloči, ali je za predmetni OPPN treba izvesti celovito presojo vplivov na okolje (2) Če se v postopku priprave OPPN ugotovi, da je treba vključiti tudi druge nosilce urejanja prostora, se jih vključi v postopek. 7. člen (načrt vključevanja javnosti) Zaradi velikosti območja in opredeljene podrobnejše namenske rabe je v postopku predvideno samo z zakonom predpisano sodelovanje javnosti z javno razgrnitvijo in javno obravnavo dopolnjenega osnutka OPPN in okoljskega poročila, če bo le-to izdelano in obveščanje o postopku priprave OPPN na spletnih straneh občine. 8. člen (obveznosti investitorja in izdelovalca OPPN ter drugih udeležencev) (1) Vse obveznosti financiranja v zvezi z izdelavo OPPN in izdelavo vseh potrebnih strokovnih podlag, vključno morebiti potrebnega okoljskega poročila in dodatno potrebnih strokovnih rešitev, če se zanje izkaže potreba v postopku izdelave OPPN nosi investitor. (2) Naročnik mora v pogodbenem razmerju z izbranim izdelovalcem OPPN zagotoviti, da bo le-ta izdelan v skladu z veljavno zakonodajo. (3) Izdelovalec OPPN zagotovi ustrezna gradiva oz. obliko gradiv za posamezne faze izdelave in sprejema OPPN in objavo v prostorsko informacijskem sistemu, v ustrezni analogni in digitalni obliki. Za obravnavi na občinskem svetu ter za javno razgrnitev in javno obravnavo je potrebno oddati gradivo v po dveh analognih in enem digitalnem izvodu ter pet izvodov povzetka gradiva. Končni elaborat mora biti oddan v petih izvodih v analogni obliki ter v dveh izvodih v digitalni obliki, ki je predpisana za objavo v prostorsko informacijskem sistemu. Digitalna in analogna oblika morata biti skladni, kar načrtovalec potrdi z izjavo. (4) Naročnik zagotovi udeležbo načrtovalca na javni obravnavi, sejah komisije za okolje in prostor ter na sejah Občinskega sveta – kot poročevalca. 9. člen (objava in začetek veljavnosti sklepa) (1) Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. (2) Občina sklep skupaj z izhodišči za pripravo OPPN javno objavi na spletnih straneh občine Mozirje. Stran 2171 Številka: 3500-0018/2021 Datum: 10.11.2021 Občina Mozirje Ivan Suhoveršnik, župan 1091. Sklep o ukinitvi statusa zemljišč grajeno javno dobro Na podlagi 14. člena Statuta Občine Mozirje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 58/18) in 47. člena Zakona o urejanju prostora (Zurep-2, Uradni list RS, št. 61/17) je Občinski svet Občine Mozirje na svoji 19. redni seji dne 9.11.2021 sprejel naslednji SKLEP O UKINITVI STATUSA ZEMLJIŠČ GRAJENO JAVNO DOBRO 1. člen Ukine se status zemljišč grajeno javno dobro za naslednje nepremičnine: zemljišče parc. št. 782/60 k.o. 937- Loke zemljišče parc. št. 782/62, k.o. 937- Loke zemljišče parc. št. 1636/8, k.o. 917 - Lepa njiva zemljišče parc. št. 1636/9, k.o. 917 - Lepa njiva zemljišče parc. št. 1636/10, k.o. 917 - Lepa njiva zemljišče parc. št. 1636/16, k.o. 917 - Lepa njiva zemljišče parc. št. 1636/17, k.o. 917 - Lepa njiva zemljišče parc. št. 1636/18, k.o. 917 - Lepa njiva zemljišče parc. št. 1637/1, k.o. 917 - Lepa njiva zemljišče parc. št. 699/1, k.o. 920 Mozirje zemljišče parc. št. 673/1, k.o. 920 Mozirje zemljišče parc. št. 680/8, k.o. 920 Mozirje 2. člen Nepremičnine iz 1. točke tega sklepa prenehajo imeti značaj zemljišča – grajeno javno dobro. Po izbrisu zaznambe javno dobro nepremičnini ostanejo last Občine Mozirje, Šmihelska cesta 2, 3330 Mozirje. 3. člen Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 032-0009/2021 Datum: 9.11.2021 Občina Mozirje Ivan Suhoveršnik, župan OBČINA RUŠE 1092. Sklep o soglasju k sklenitvi služnostne pogodbe za gradnjo omrežja ob postavitvi vetrnih elektrarn Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in 15. člena Statuta Občine Ruše (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 23/2018) je Občinski svet Občine Ruše na 18. redni seji dne 8. 11. 2021 sprejel SKLEP Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin 1. člen Občinski svet Občine Ruše sprejme sklep, s katerim daje soglasje k sklenitvi služnostne pogodbe za gradnjo omrežja ob postavitvi vetrnih elektrarn. 2. člen Občinski svet Občine Ruše pooblašča županjo Občine Ruše, da pristopi k sklenitvi pogodbe o služnosti in stvarnem bremenu. 3. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in prične veljati naslednji dan po objavi. Številka: 478-0139/2020 Datum: 8. 11. 2021 Občina Ruše Urška Repolusk, županja OBČINA ŠENČUR 1093. Sklep o določitvi cene vzgojno-varstvenega programa v Zasebnem vrtcu Dobra teta d.o.o. Na podlagi 28., 28.b, 31. in 35. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 – uradno prečiščeno besedilo, 25/08, 98/09 – ZIUZGK, 36/10, 62/10 – ZUPJS, 94/10 – ZIU, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 55/17 in 18/21), Zakona o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev (Uradni list RS, št. 62/10, 40/11, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP2D, 14/13, 56/13 – Zštip-1, 99/13, 14/15 – ZUUJFO, 57/15, 90/15, 38/16 – odl. US, 51/16 – odl. US in 88/16), Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/03, 77/05, 120/05, 93/15 in 59/19) in 16. člena Statuta Občine Šenčur (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 9/2018 in 50/2021) je Občinski svet Občine Šenčur na svoji 24. redni seji, dne 10.11.2021 sprejel SKLEP O DOLOČITVI CENE VZGOJNO-VARSTVENEGA PROGRAMA V ZASEBNEM VRTCU DOBRA TETA D.O.O. 1. člen Cena vzgojno-varstvenega programa v Zasebnem vrtcu Dobra teta d.o.o., PE Pri Dobri Metki, Delavska cesta 24a, 4208 Šenčur (v nadaljevanju vrtec) znaša mesečno na otroka: Program 1. Oddelek prvega starostnega obdobja Cena (EUR) 644,84 2. člen Dnevni strošek živil za otroke v ceni programa iz 1. člena znaša 2,97 EUR. Za otroke, za katere je Občina Šenčur po veljavnih predpisih dolžna kriti del cene programa, znaša dnevni stroške živil 1,90 EUR. Za čas, ko je otrok opravičeno odsoten in ne obiskuje vrtca, se cena programa zniža za stroške neporabljenih živil od dneva odjave dalje. Odsotnost otroka morajo starši javiti najkasneje prvi dan odsotnosti do 7.30 ure zjutraj v aplikaciji WEB vrtec. 3. člen Staršem otrok, za katere je Občine Šenčur po veljavnih Stran 2172 predpisih dolžna kriti del cene programa, se dodatno zniža plačilo tako, da plačajo v programu prvega starostnega obdobja 22,46% nižjo ceno programa v svojem dohodkovnem razredu. Nastalo razliko zaradi dodatnega znižanja vrtcu krije Občina Šenčur. Za otroke iz drugih občin, ki so vključeni v vrtec v občini Šenčur, se plačilo lahko zniža le v primeru pisnega soglasja druge občine, ki je tudi plačnica razlike med ceno programa in plačilom staršev. Pisno soglasje pridobi uprava vrtca. 4. člen Mesečno plačilo za program predšolske vzgoje plačajo starši po položnici, ki jo izda vrtec in se glasi na enega od staršev, zavezanca za plačevanje vrtca, ki je določen s Pogodbo o določitvi medsebojnih pravic in obveznosti staršev in vrtca. Plačevanje je možno tudi preko trajnika ali e-računa. Rok plačila je napisan na položnici oz. računu. Program, v katerega je vključen otrok, se vedno plačuje za pretekli mesec. Položnice se pošiljajo po pošti ali preko e-maila. Stroški pošiljanja se obračunavajo mesečno na položnici. Obračun oskrbnine je viden tudi v aplikaciji WEB vrtec. 5. člen Staršem, ki imajo neporavnane obveznosti plačila več kot en mesec od zapadlosti, vrtec pošlje pisni opomin za plačilo, v katerem določi rok za poravnavo. V kolikor dolg še ne bo poravnan, se začne postopek za izterjavo neporavnanih obveznosti na pristojnem sodišču. 6. člen Cena za program predšolske vzgoje se zniža v naslednjih primerih:  pri dnevnih odsotnostih na podlagi pravočasne odjave se odštejejo stroški prehrane,  pri uveljavljanju rezervacije,  v primeru strnjene bolniške odsotnosti, daljše od 30 koledarskih dni, na podlagi zdravniškega spričevala. Za enotno obračunavanje znižanja plačila za program vrtca se dnevno plačilo izračuna tako, da se mesečno določena plačila deli v skladu s številom delovnih dni določenih v koledarju. 7. člen Starši oz. skrbniki otrok, za katere je Občina Šenčur po veljavni zakonodaji dolžna kriti del cene programa predšolske vzgoje, lahko:  uveljavljajo rezervacijo enkrat letno v obdobju od 1. julija do 31. avgusta. Rezervacijo lahko uveljavijo za neprekinjeno odsotnost otroka najmanj 30 in največ 60 koledarskih dni. Starši so dolžni vrtcu napovedati otrokovo odsotnost na obrazcu »Začasna odjava rezervacija« najpozneje 14 dni pred prvim dnem odsotnosti. Starši plačajo rezervacijo v višini 55 % od plačila, ki jim je določeno z odločbo o višini plačila za program vrtca. V tej višini plačila staršev je strošek neporabljenih živil že odštet. V kolikor je odsotnost v obdobju julij – avgust krajša od 30 koledarskih dni, se izpolni obrazec »Načrtovana krajša odsotnost«.  uveljavljajo začasno odjavo zaradi zdravstvenih razlogov, in sicer s predložitvijo zdravniškega potrdila za otroka. Kot začasna odjava zaradi zdravstvenih razlogov se upošteva odsotnost otroka neprekinjeno najmanj 30 in največ 60 koledarskih dni, ki se obračuna kot rezervacija. Starši, ki imajo v vrtec hkrati vključenega več kot enega otroka, lahko uveljavljajo rezervacijo (julij, avgust) in odjavo zaradi zdravstvenih razlogov, le za otroka, za Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin katerega se ne sofinancira oz. financira plačilo staršev za otroka iz državnega proračuna. To določilo velja samo za starše otrok, za katere je Občine Šenčur po veljavnih predpisih dolžna kriti del cene programa, za druge starše pa samo v soglasju z občino, plačnico razlike med ceno programa in plačilom staršev. 8. člen Staršem otrok, ki zamudijo pravočasen prevzem otroka iz dnevnega varstva, se zaračuna zamudna ura v višini 10 €. 9. člen Obratovalni čas vrtca je od 6.00 do 16.30 ure. 10. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1.12.2021. Številka: 602-0004/2021-7 Datum: 10.11.2021 Občina Šenčur Ciril Kozjek, župan 1094. Sklep o povečanem normativu števila otrok v oddelku Zasebnega vrtca Dobra teta d.o.o., PE Pri Dobri Metki Na podlagi 17. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 – uradno prečiščeno besedilo, 25/08, 98/09 – ZIUZGK, 36/10, 62/10 – ZUPJS, 94/10 – ZIU, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 55/17 in 18/21), 108. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D, 47/15, 46/16, 49/16 – popr., 25/17 – ZVaj in 123/21), 25. člena Pravilnika o normativih za opravljanje dejavnosti predšolske vzgoje (Uradni list RS, št. 27/14, 47/17, 43/18 in 54/21) in 16. člena Statuta Občine Šenčur (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 9/2018 in 50/2021), je Občinski svet Občine Šenčur na 24. redni seji, dne 10.11.2021 sprejel naslednji SKLEP O POVEČANEM NORMATIVU ŠTEVILA OTROK V ODDELKU ZASEBNEGA VRTCA DOBRA TETA D.O.O., PE PRI DOBRI METKI 1. Zasebni vrtec Dobra teta d.o.o., PE Pri Dobri Metki, Delavska cesta 24a, 4208 Šenčur lahko v šolskem letu 2021/2022 vključi v starostno homogeni oddelek prvega starostnega obdobja največ 14 otrok. 2. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1.12.2021. Številka: 602-0004/2021-8 Datum: 10.11.2021 Občina Šenčur Ciril Kozjek, župan Stran 2173 OBČINA ŠKOFJA LOKA 1095. Sklep o lokacijski preveritvi za del EUP ŠK26/04 v Občini Škofja Loka Na podlagi 131. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) in 16. člena Statuta Občine Škofja Loka – uradno prečiščeno besedilo (Uradni list RS, št. 30/17 – UPB1) je Občinski svet Občine Škofja Loka na 21. seji dne 21. 10. 2021 sprejel SKLEP O LOKACIJSKI PREVERITVI ZA DEL EUP ŠK-26/04 V OBČINI ŠKOFJA LOKA 1. člen S tem sklepom se potrdi lokacijska preveritev z identifikacijsko številko 2403, ki se nanaša na zemljišča parcel oziroma del parcel št. 1039/5, 1039/8, 1039/14, 1039/15, vse k.o. 2030-Suha, in se po določilih Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Škofja Loka (Uradni list RS, št. 2/14, 3/14, 46/15 – avt.razl., Uradno glasilo slovenskih občin, št. 48/18, 52/18, v nadaljnjem besedilu: OPN) nahaja v enoti urejanja prostora (EUP) ŠK-26/04 z namensko rabo prostora CU – osrednja območja centralnih dejavnosti, ki so namenjena oskrbnim, storitvenim in družbenim dejavnostim ter bivanju. 2. člen Na območju lokacijske preveritve iz prvega člena se dopusti individualno odstopanje od prostorsko izvedbenega pogoja določenega v četrtem odstavku 53. člena OPN in sicer tako, da se za oblikovalska izhodišča upoštevajo obstoječi objekti v podenoti, ker je enota preveč heterogena, hkrati se na območju lokacijske preveritve dopusti izvedba ravne strehe. 3. člen Na območju lokacijske preveritve iz prvega člena se dopusti individualno odstopanje od prostorsko izvedbenega pogoja določenega v petem odstavku 53. člena OPN in sicer tako, da se peti odstavek 53. člena za območje lokacijske preveritve ne upošteva, upoštevajo se zgolj posebni prostorsko izvedbeni pogoji za EUP ŠK26/04, ki so določeni v 107. členu OPN. Pri tem je potrebno upoštevati usmeritve glede oblikovanja objekta in zunanje ureditve, ki jih je v postopku lokacijske preveritve podalo Ministrstvo za kulturo z mnenjem št. 3501-51/2021/8, z dne 31. 8. 2021. 4. člen Na območju lokacijske preveritve iz prvega člena se dopusti individualno odstopanje od prostorsko izvedbenega pogoja določenega v drugem odstavku 94. člena OPN in sicer tako, da se za območje lokacijske preveritve v delu poglavja Vrste posegov v prostor in njihova namembnost določi, da delež stanovanjskih BEP ni predpisan ob pogoju, da se v celoti izvede javno pritličje. 5. člen Na območju lokacijske preveritve iz prvega člena se dopusti individualno odstopanje od podrobnega prostorskega izvedbenega pogoja za EUP ŠK-26/04 določenega v 107. členu OPN glede dovoljenih višinskih gabaritov in sicer tako, da se za območje lokacijske preveritve kot dopustni višinski gabarit dopusti etažnost 2K+P+2N, vendar največ do kote slemena obstoječega objekta, ki se nahaja na lokaciji. Kota slemena Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin obstoječega objekta je na +11.20 m, merjeno od nulte kote obstoječega objekta, ki je na višini 356.50 m nv. 6. člen Ta sklep velja dve leti od datuma uveljavitve. Investitor mora v tem času vložiti popolno vlogo za izdajo gradbenega dovoljenja ali predodločbe. Sklep preneha veljati tudi, če preneha veljati na njegovi podlagi izdano gradbeno dovoljenje ali predodločba. 7. člen Ta sklep se evidentira v prostorskem informacijskem sistemu z identifikacijsko številko prostorskega akta v zbirki prostorskih aktov: 2403. 8. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati osmi dan po objavi. Številka: 3503-0006/2020 Datum: 21. 10. 2021 Občina Škofja Loka Tine Radinja, župan Stran 2174 Št. 58/12.11.2021 Uradno glasilo slovenskih občin 1084. OBČINA ČRENŠOVCI Odlok o rebalansu proračuna Občine Črenšovci za leto 2021 Stran 2158 1085. OBČINA DORNAVA Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o proračunu Občine Dornava za leto 2021 Stran 2160 OBČINA MARKOVCI Popravek Odloka o dopolnitvi Odloka o pokopališkem redu v Občini Markovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 56/2021) Stran 2161 OBČINA MOZIRJE Odlok o spremembah Odloka o proračunu Občine Mozirje za leto 2021 Pravilnik o dodelitvi denarne nagrade zlatim maturantom Sklep št. 1 o sprejetju Zaključnega poročila o poteku likvidacijskega postopka Sklep o začetku priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta Turistično območje Gozdna šola – vzhodni del Sklep o ukinitvi statusa zemljišč grajeno javno dobro Stran 2166 OBČINA RUŠE Sklep o soglasju k sklenitvi služnostne pogodbe za gradnjo omrežja ob postavitvi vetrnih elektrarn Stran 2171 OBČINA ŠENČUR Sklep o določitvi cene vzgojnovarstvenega programa v Zasebnem vrtcu Dobra teta d.o.o. Sklep o povečanem normativu števila otrok v oddelku Zasebnega vrtca Dobra teta d.o.o., PE Pri Dobri Metki Stran 2172 OBČINA ŠKOFJA LOKA Sklep o lokacijski preveritvi za del EUP ŠK-26/04 v Občini Škofja Loka Stran 2173 1086. 1087. 1088. 1089. 1090. 1091. 1092. 1093. 1094. 1095. 2168 2168 2169 2171 2173 Stran 2175