3 VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJ UVODNIK VABILO K SODELOVANJU S prejšnjo številko ste prejeli tudi vprašalnik, s katerim vas povprašujemo po vtisih o reviji. Zal se vas je odzvalo zelo malo. Če bi o številu aktivnih bralcev sklepali po številu poslanih anket (tistim, ki ste jih poslali, se najlepše zahvaljujemo), bi bilo bolje, da takoj nehamo izhajati. Povratne informacije pa na srečo prihajajo tudi po drugih »kanalih«. To so npr. vaši spontani odzivi, bodisi odobravanja, včasih pa tudi ogorčenja ob posameznih številkah ali ob nekaterih besedilih, pa omembe koga iz zbornice, ki je videl kolege kopirati revijo (še vedno bolje, da je kopirano kot pa neprebrano!), na¬ vsezadnje pa tudi izjemen odziv vseh piscev, ki jih naprosimo za sodelovanje. V dveh letih, kar smo zastavili nov koncept revije, se nam še ni pripetilo, da bi nas kdo zavrnil. Le tako je sploh mogoče ohranjati osnovni koncept revije, ki se kaže v tem, da ponujamo konceptualni pristop k problematiki šolstva, razširimo, poglobimo in osvetlimo pa ga s primeri iz prakse. To pomeni, da teme vpeljujemo s kratkimi teoretičnimi razpravami, ki omogočajo tema¬ tiziranje in refleksijo prakse, in to z različnih vidikov in teoretičnih pozicij. Se tako dobri praksi namreč ne bi smel biti odveč pogled od strani, ki osvetli, zakaj je takšna, kot je, kako se dogaja in kakšne učinke povzroča. Da pa bi tudi izkušnje iz prakse v reviji še bolj zaživele, smo, kot ste že opazili, v zadnjih številkah izbrali teme, ki prakso najbolj neposredno zadevajo. Tako so praktiki komentirali zakonodajo, zbrali smo izkušnje s področja dela z nadarjenimi, v tej številki pa se dotikamo šolske prakse posredno, prek spremljave in evalvacije. Tudi vnaprej želimo vsaj toliko besede kot teoretikom ponuditi praktikom, in to nekoliko bolj sistematično kot doslej. Naslednje številke revije bodo tako namenjene t. i. vzgojnim predmetom, predstavitvi projektnih šol, med drugim tudi projektov za osebnostno rast, osvetlili pa bomo tudi delo z otroki in mladostniki s posebnimi potrebami. Revijo nameravamo popestriti in aktualizirati z dvema novima rubrikama. Priznani strokovnjaki se bodo odzivali na aktualne teme v šolstvu v posebni kolumni. Vpeljujemo pa tudi rubriko, v kateri boste imeli možnost opisati oz. predstaviti probleme ali pa izkušnje z različnih področij šolstva, nanje vam bodo skušali odgovoriti ali pa jih komentirati strokovnjaki. Vabimo vas torej k branju in aktivnemu sodelovanju, tudi polemičnemu.