URN_NBN_SI_DOC-20OC2QIC

SODELOVANJE MED PIONIRSKO KNJIŽNICO SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE KNJIŽNICE IN ŠOLSKO KNJIŽNICO T anja Pogačar Po zakonu o knjižničarstvu iz leta 1982 delujejo knjižnice v SR Sloveniji kot enoten knjižničnoinform acijski sistem, ki je se­ stavni del družbenega sistem a inform iranja. Po ožjem nam enu de­ lovanja in po krogu občanov, ki so jim predvsem nam enjene, so knjižnice: — splošnoizobraževalne, — šolske, — visokošolske ozirom a univerzitetne, — specialne, — n arodna knjižnica. D ejavnost splošnoizobraževalnih knjižnic je nam enjena p red ­ vsem vzgoji in izobraževanju te r zadovoljevanju k u ltu rn ih potreb občanov. D ejavnost šolskih knjižnic je nam enjena predvsem vzgojno-izo- braževalnem u procesu in potrebam učencev in delavcev v osnovnih in srednjih šolah. Tako je jasno opredeljeno delovanje obeh tipov knjižnic, šolske in pionirske knjižnice, ki je sestavni del splošnoizobraževalne knjiž­ nice, in sicer glede na njunega skupnega uporabnika. P ri oblikovanju m lade osebnosti v aktivnega uporabnika knjige in knjižnice s knjiž­ no in knjižnično vzgojno pa je nujno sodelovanje in povezovanje obeh tipov knjižnic. Vlogo javne pionirske knjižnice v odnosu do šolske knjižnice, potrebe in m ožnosti povezovanja nju n ih dejavnosti je podala D arja K ram berger na strokovnem posvetovanju D ruštva bibliotekarjev Slovenije leta 1979 na Bledu v referatu »Pionirska knjižnica splošnoizobraževalne knjižnične m reže in knjižnica na osnovni šoli«. N a nujnost sodelovanja-povezovanja m ed šolskimi knjižnicam i, k i delujejo na osnovnih šolah in n a srednji stopnji

RkJQdWJsaXNoZXIy