novice URADNE OBJAVE OBČIN ILIRSKA BISTRICA, IZOLA, KOPER PIRAN, POSTOJNA IN SE2ANA KOPER, 13. maja 1983 št. 12 Občina Piran — SKLEP o uvedbi začasnih ukrepov družbenega varstva v THP Portorož tozd Hoteti Piran * Samoupravna stanovanjska skupnost občine Piran — SKLEP o dotočitvi enotne poprečne prodajne cene kvadratnega metra stanovanja, ki se upošteva za izračun predračunske vrednosti pri dodetjevanju posoji! za individualo gradnjo za teto 1983 — SKLEP o povišanju stanarin Samoupravna komunaina interesna skupnost občine Piran — enota za upravljanje s stavbnim zemljiščem — SKLEP o ugotovitvi vetjavnosti aneksa k samoupravnemu sporazumu o temetjih ptana samoupravne enote za opravtjanje s stavbnim zemtjiščem občine Piran za obdobje 1981 —1985 — ANEKS k samoupravnemu sporazumu o temetjih ptana samoupravne enote za upravtjanje s stavbnim zemtjiščem občine Piran za obdobje 1981 —1985 OBČ!NA P!RAN * Na podtagi 617., 619/! točke 1, 6 in 9.619., 620., 628. in 631 čtena zakona o združenem detu (Ltradni tist SFRJ, št. 53/76) in 2. čtena zakona o sprejemanju začasnih ukrepov družbenega varstva samoupravnih pravic in družbene tastnine (Uradni tist SRS, št. 32/80) in 221. čtena statuta občine Piran (Uradne objave, št. 12/78 in 6/82) ter po predhodnem mnenju Izvršnega sveta skupščine občine Piran ? dne 19 4. 1983 in statišča družbenopotitičnega zbora Skupščine občine Piran, je skupščina občine Piran na točenih sejah zbora združenega deta in zbora krajevnih skupnosti dne 25. aprita 1983 sprejeta SKLEP L 1. Skupščina občine Piran ugotavljata: a) da so v THP Portorož TOZD Hote! Piran nastate bistvene motnje v samoupravnih odnosih v smistu 1., 6 in 9. točke 619/1. čtena zakona o združenem detu; — ker se ne uresničujejo pravice detavcev, da v TOZD odtočajo o detitvi sredstev za osebne dohodke in skupno porabo detavcev, saj do-stej še niso dotočiti osnov in meri! za detitev sredstev za osebne dohodke oziroma v svojem sptošnem aktu niso opredetiti etementov za nagrajevanje vtoženega deta, na referendumu dne 21.5. 1982 pa so odktoniti sprejem Samoupravnega sporazuma o skupnih osnovah in mentih, ki naj bi ga skteniti z detavci drugih TOZD THP Portorož, — ker v TOZD ni zagotovtjeno redno, pravočasno, resnično in po- potno obveščanje detavcev o vprašanjih in odnosih, ki sopomembni za uresničevanje njihovih samoupravnih pravic, kar izhaja iz ugotovitev, da so se na sejah samoupravnih organov podajate pogosto te ustne informacije brez predhodno dostavtjenega gradiva detegatom, zaradi česar je bit onemogočen pretok informiranja med detegatom in detavci v bazi, ' — ker ni zagotovtjena samoupravna detavska kontrota, saj iz do- kumentacije izhaja, da se je organ Samoupravne detavske kontrote sestat v tetu 1981 samo trikrat, v tetu 1982 nobenkrat, v tetu 1983 pa se je ta organ samo konstituira!, , . — ker disciptinska komisija pred 3. 11 1982 ceto teto ni detovata in so zaradi tega zastarati predtagani disciptinski postopki, predsednik sedanje disciptinske komisije pa ni bi! izvotjen od detavcev na votitvah. kar pomeni da disciptinska komisija ni obtikovana po dotočitu čtena 200 Zakona o združenem detu in zato ne more detovati, poteg tega pa sptošni samoupravni akt vsebuje dotočbe o skupni disciptinski komisiji v DO THP Portorož, — ker individualni postovodni organ TOZD (do 21.1. 1983Taušič Andrej) oziroma v.d. individuatnega postovodnega organa Bartote Darjo (od 21. 1. 1983) ne opravlja zadev iz svojega detovnega področja gtede na to, da ne skrbi za zakonitost deta TOZD, oziroma za spoštovanje sptošnih samoupravnih aktov v pogtedu obtikovanja in delovanja samoupravnih organov TOZD; b) da so biti v TOZD Hotetu Piran huje oškodovani družbeni interesi po točki 1, 2, 5 in 6 čtena 620. Zakona o združenem detu, — ker TOZD ni sprejeta ptana niti za teto 1982 niti za teto 1983 v roku do 15. decembra v prejšnjem tetu, tako kot to dotoča 164. čten statuta TOZD, ampak je ptan za teto 1982 sprejeta šete 10. 8. 1982, za teto 1983 pa ptana še ni sprejeta, — ker je TOZD postovata v nasprotju s predpisi in s tem prizadeta večjo škodo družbeni skupnosti s krnitvijo ugteda turizma ter gostinstva, ko je v nasprotju s etenom 10 Zakona o gostinski dejavnosti dopuščata v tetu 1980 obratovanje hotela Sidro kot objekta *C« kategorije, čeprav za to ni izpotnjevat pogojev in ko je v i^sprot ju s čtenom 22 Zakona o temetjih sistema cen in družbeni kontroti v istem času v restavraciji *Tri vdove« v Piranu prodajata hrano po višji ceni, kot je to naznačeno na veljavnem evidentiranem ceniku hrane, zaradi česar je bita TOZD z odgovornimi osebami kaznovana za gospodarske prestopke s sodbo temeljnega sodišča v Kopru, Enota v Kopru št. GP 131/81-3 z dne 12. 1. 1982. v sami TOZD pa odgovorni detavci niso biti kticani na odgovornost, — ker se z delitvijo sredstev za osebne dohodke in skupno porabo detavcev kati odnose, ki ustrezajo načetu delitve po detu in se hkrati ne zagotavtja uresničevanje pravic detavcev gtede njihove materialne in sociatne varnosti. 1! Temetjni organizaciji združenega deta Hote! Piran se zaradi izredno hudo kršenih dotočb 619. in 620. čtena Zakona o združenem detu, izrečejo nastednji začasni ukrepi družbenega varstva: 1. odstavi se v.d. individuatnega postovodnega organa Bartote Daria; 2. začasno se omeji samoupravne pravice detavcem gtede odločanja o pravicah in obveznostih iz detovnih razmerij gtede razporejanja detavcev in v disciptinskih zadevah na 1. in 2. stopnji; 3. začasno se omeji pristojnost detavskega sveta v čtenu 42 točke 5 statuta TOZD (sprejetega 28. 12. 1977) glede dotočanja postovne po-titike in ukrepov za njeno izvajanje, in člena 42 točka 18 gtede dovoljevanja uvajanja deta prek polnega delovnega časa; 4. imenuje se začasni individualni poslovodni organ družbenega varstva. 190 URADNE OBJAVE 13. maja 1983 — št. 12 Ukrepi družbenega varstva veljajo eno leto od uveljavitve tega sklepa. Začasni individualni organ lahko predlaga prenehanje ukrepov pred potekom tega časa. če prenehajo razlogi za izrek ukrepov. ; ž! f HI. Za začasnega individualnega organa še imenuje Marjana Fujana iz Lucije. Podvozna lfi/14. IV. Začasni individualni organ družbenega varstva prevzame vse pravice. dolžnosti in odgovornosti poslovodnega organa v skjadu z ustavo, zakonom in samoupravnimi splošnimi akti. V. Začasni individualni poslovodni organ družbenega varstva je dolžan: — sprejeti program za odpravo razlogov, zaradi katerih se izrekajo ukrepi družbenega varstva, — izvesti postopke za uskladitev splošnih samoupravnih aktov TOZD z zakonom o združenem delu zlasti na področju nagrajevanja po delu, — določiti v okviru poslovne politike ustrezne programe za uspešno ekonomsko sanacijo poslovanja TOZD in poskrbeti za odpravo motenj v samoupravnih in medsebojnih odoosih in za vzpostavitev primernega gospodarnega odnosa do družbenega premoženja. VII. Stroške, ki bodo nastali zaradi uvedbe začasnih ukrepov družbenega varstva po tem sklepu, nosi TOZD Hote! Piran. Nadomestilo osebnega dohodka začasnega individualnega poslovodnega organa s6 refundira v višini nadomestila osebnega dohodka, ki ga le ta prejema v organizaciji združenega dela oziromaskupnosti, kjer združuje delo v rednem delovnem času. VIII. Začasni individualni poslovodni organ družbenega varstva je dolžan sproti obveščati o svojih ugotovitvah in rezultatih pri odpravi razlogov, zaradi katerih so bili izrečeni ukrepi družbenega varstva in sicer mesečno Izvršni svet, vsake tri mesece pa Skupščino občine Piran. IX Začasni individualni organ družbenega varstva in njegova pooblastila se vpišejo v sodni register. X Ta sklep začne veljati takoj in se objavi v Uradnih objavah. Obrzložitev : Temeljna organizacija združenega dela Hote! Piran v Piranu je združena z drugimi TOZD v delovno organizacijo THP Portorož od 17. 12. 1975. V letih 1976 in 1977 je bi! TOZD v sanacijskem postopku, nato je do leta 1982 posloval z minimalnim ostankom dohodka. Zadnja tri leta se je ekonomsko stanje poslabšalo, izkazano pozitivno poslovanje pa ni izviralo iz vloženega dela, ampak je tudi rezultat plasmaja deviz in uspešne prodaje sob zasebnih sobodajalcev, katera dejavnost je bila pred nekaj leti prenešena na obravnavani TOZD iz TOZD Avditorij Portorož. Sanacija TOZD ni bi^a v celoti uresničena. Brez dohodka od prodaje deviz (po znatno višjih cenah od uradnega tečaja) in sobodajalstva bi TOZD zadnja leta pqsloyal z izgubo. Zaradi takega stanja, ko izguba le formalno ni bila izkazana in ko se niso vlagala večja prizadevanja za izboljšanje ponudbe, za veČpnje kapacitet, za stimuliranje delavcev k delu in za boljše gospodarjenje ter boljšo organizacijo dela. so tudi osebni dohodki stagnirali, posijali so se medsebojni odnosi in odnos do družbenega premoženja. TOZD ima tri delovne enote in sicer Hote! Piran, Hote! Punta in Hote! Sidro, ki so vse locirane v me:stu Pjran in imajo vsaka v svojem sestavu še manjše obrate (kavarne, restavracij^). Raztresenost enot in njthovih lokalov ustvarja nepovezanost delavcev in nudi pogoje za neučinkovitost notranje kontrole, to pa omogoča škodljive pojave prir vatnolastniške miselnosti, nedicipline in raznih uzurpacij, h katerim so posamezniki vzpodbujeni, zlasti zaradi nizkih osebnih dohodkov, materialnih interesov, predvsem pa zaradi nizke zavesti. Nedvomno so k takim pojavom (prodaja privatne kave. pijač, izredno visoki odpisi hrane ipd.) pripomogli poleg navedenih vzrokov objektivne narave tudi subjektivni faktorji, predvsem bivši poslovodni organ in družbenopolitične organizacije znotraj TOZD. Niti poslovodni organ (Taušič Andrej), niti družbenopolitične organizacije niso odigrale svoje vloge in sicer zaradi nezadostne aktivnosti, kakor tudi zaradi nepravilnega pristopa k reševanju posameznih vprašanj. Prvenstvena naloga poslovodne strukture (tudi vodje enot) v TOZD, ki bi se morala v zadnjih letih usmerjati zlasti v iskanje vsebinskih rešitev poslovne politike s cilji večanja rentabilnosti in produktivnosti TOZD ob animiranju vseh obstoječih si! in sredstev, je bila le delno opravljena. Ugotovitve kažejo, da je zatajilo informiranje, notranja organizacija se ni obnesla, samoupravna delavska kontrola ni delovala, disciplina je odpovedala, pozitivna hotenja delavcev se niso dovolj upoštevala. V takem vzdušju, ko je lahko vsakdo brez posledic krši! delovne obveznosti, saj se nad leto dni (pred novembrom 1982) disciplinski postopki sploh niso uvajali, so se medsebojni odnosi samo poslabšali, samouprava je delovala formalno, gospodarjenje pa ni bilo učinkovito. Delavski svet se je pogosto sestajal, značilno je zlasti veliko število izrednih sej (v prejšnjem mandatu DS 24 rednih in 15 izrednih $ej, v sedanjem mandatu od marca 1982 dalje pa 13 rednih in H izrednih sej), kar kaže na slabo pripravljenost sej, neobveščenost delegatov in baze, sicer pa na morda načrtno ustvarjanje pogojev za možnost izsiljevanja raznih odločitev. Očiten primer je izsiljena razrešitev individualnega poslovodnega organa Taušič Andreja na 10. izredni seji delav-skegasvetadne21.1. 1983,kijes!edilal0.rednisejidne20. 1 1983 (samo en dan prej!) ko je to direktor dosegel z obrazložitvijo, da mora nujno, že s 1. 2. 1983 prevzeti naloge vodje nabavne službe v DSSS. Kljub opravičenemu odporu za tako odločitev in ob zaskrbljenosti članov sveta, je po že neuspelem glasovanju, ob vztrajanju, bila odločitev končno le izsiljena in direktor razrešen, ne da bi v TOZD imeli ustrezne kadre za vodenje TOZD. Tu je nedvomno zatajila tudi koordinacija in pretehtanost odločitev na nivojd delovne organizacije. V TOZD ni bilo nikoli uresničeno odločanje delavcev o ugotavljanju in razporejanju čistega dohodka in delitvi sredstev za osebne dohodke in za skupno porabo, zlasti v pogledu delitve po delu, ker delavci niso opredelili v svojih splošnih samoupravnih aktih tistih elementov, ki bi pravilno ovrednoteni služili za nagrajevanje vloženega živega dela. Tudi na nivoju delovne organizacije pripravljeni sporazum o skupnih osnovah in merilih za delitev sredstev za osebne dohodke na referendumu 21.5. 1982 v TOZD ni bi! sprejet, ker so delavci smatrali, da jim ne prinaša izboljšav v nagrajevanju po delu, ampak nasprotno, celo slabše vrednoti nekatera dela in povzroča nesorazmerja. Od referenduma v letu 1982 se k novim rešitvam ni pristopilo. Ne glede na obstoječo samoupravno ureditev (rangiranje delovnih mest), je na odstopanja od nagrajevanja po delu vplivala zlasti slaba personalna politika, nepravilno razporejanje in nepravilna obremenitev delavcev (za več dela isti OD), na kar vse pa so delavci imeli, nezadosten vpliv. Vse to pa, poleg drugih pomanjkljivosti, predstavlja očitno bistveno motnjo v samoupravnih odnosih. Poleg tega je tako stanje v TOZD pomenilo poleg kalitve odnosov med delavci, zaradi odstopanja od načel delitve po delu, hkrati tudi nezagotovitev uresničevanja pravic delavcev do njihove materialne in socialne varnosti. Osebni dohodki so stagnirali in glede na rast življenjskih stroškov so predstavljali iz dneva v dan večje vprašanje pokrivanja življenjskih stroškov delavcev Kljub takemu stanju se v TOZD subjektivne sile niso zavzele in opravile svoje naloge, niti notranja niti zunanja opozorila niso zalegla. Iskanje novih programov, boljše gostinske in turistične ponudbe se ni realiziralo v zastavljenih rokih, v tem se niso izkazale niti strokovne službe v TOZD niti v DSSS, tako kot bi se morale ob predpostavki pr^ vilnega razumevanja dane situacije Plan za tekoče leto še ni sprejet kljub izkušnjam, kako zamuden in dolg je bi! postopek sprejema v prejšnjem letu. Odnos do družbenega premoženja se kaže prvenstveno v kazalcih ekonomičnosti poslovanja (glej analizo in oceno poslovanja za leto 1982 in 1983 iz decembra 1982 - DSSS THP), katera občutno pada glede na hitrejšo rast porabljenih sredstev od rasti celotnega prihodka v TOZD Na 100 din porabljenih sredstev je n.pr. TOZD v letu 1981 dosegel 120,70 din lastne realizacije, TOZD Belvedere 157,70 din, TOZD GH Metropol 167,00 din, TOZD Palace 157,40 din. Gostišče Valeta 130,10 din itd. TOZD Hote! Piran v tem pogledu močno zaostaja za ostalimi TOZD. Odnos do družbenega premoženja je očitno neprimeren tudi v drugih pogledih, zlasti v pogledu velikih odpisov blaga med letom 1982 (n.pr. 202,5 kg pršuta). Ob inventuri za leto 1982 so bili ugotovljeni tudi veliki primanjkljaji drobnega inventarja 13. maja 1983 —št. 12 URADNE OBJAVE 191 (190.668,30 din), ob tem da TOZD nima splošnega akta o odpisu, kaiu, razbitju a!i okvari proizvodov. Giede na tako stanje, ki se s temi prikazi le ponazarja, bodo nujno potrebni za nadaljnjo sanacijo ustrezni ukrepi tako v izboljšanju odnosa do družbenega premoženja, kot v izboijšanju ekonomičnosti poslovanja, za kar vse je predpogoj tudi utrditev samoupravnih in medsebojnih odnosov in discipline, v vzpostavitvi trdnih vezi z DSSS, predvsem pa s primerno kadrovsko oziroma poslovno politiko. Glede na podane ugotovitve o stanju in predloženem mnenju izvršnega sveta Skupščine občine Piran z dne 19. 4.-1983 je Skupščina občine odločila tako, kot je navedeno v izreku tega sklepa. PRAVNI POUK: Proti temu sklepu je dopustno v roku 15 dni vložiti zahtevo na Sodišču združenega dela SR Slovenije, da odloči o zakonitosti tega sklepa. Zahteva za preizkus zakonitosti ne odloži izvršitve tega sklepa. Številka: 023-2/83 Piran, 25. april 1983 Predsednik DRAGO ŽERJAL, l.r. Na podlagi 17. člena statuta Samoupravne stanovanjske skupnosti občine Piran je zbor uporabnikov skupščine Samoupravne stanovanjske skupnosti občine Piran na 1. izredni seji dne 4. 4. 1983 sprejel naslednji SKLEP ' L Stanarine v občini Piran se s 1. 5. 1983 povišajo za 30%. 2. Cenik stanarin je potrdila Obalna skupnost za cene Koper z odločbo št. 38-243/83 z dne 18. 4. 1983. $t. 12-091/83 Piran, 4. aprila 1983 Predsednik zbora uporabnikov skupščine skupnosti FRANKO FlCUR, 1. r. SAMOUPRAVNA STANOVANJSKA SKUPNOST OBČ!NE P!RAN Na podlagi 19. člena Družbenega dogovora o skupnih osnovah za ugotavljanje in usklajevanje samoupravnih družbeno ekonomskih odnosov na področju stanovanjskega gospodarstva v SR Sloveniji (Ur. list SRS, št. 15^81) je Odbor za graditev stanovanj usmerjene stanovanjske gradnje pri Skupščini Samoupravne stanovanjske skupnosti občine Piran na svoji seji dne 11. aprila 1983 sprejel SKLEP O DOLOČITVI ENOTNE POPREČNE PRODAJNE CENE M^ STANOVANJA, K! SE UPOŠTEVA ZA IZRAČUN PREDRAČUNSKE VREDNOSTI PRI DODELJEVANJU POSOJIL ZA INDIVIDUALNO GRADNJO V LETU 1983 I. V skladu z Družbenim dogovorom o oblikovanju cen stanovanjske gradnje v SR Sloveniji določa Odbor za graditev stanovanj usmerjene stanovanjske gradnje pri Skupščini Samoupravne stanovanjske skupnosti občine Piran enotno poprečno prodajno ceno m^ stanovanja, ki se upošteva za izračun predračunske vrednosti pri dodeljevanju stanovanjskih posojil v letu 1983 za individualno gradnjo v višini din 26.920,00. If. Ta sklep začne veljati takoj po objavi v Uradnih objavah. Številka: 16-27&83 Odgor za graditev Skupščine Piran, dne 11. aprila 1983 Samoupravne stanovanjske skupnosti občine Piran SAMOUPRAVNA KOMUNALNA INTERESNA SKUPNOST OB&NE P!RAN — ENOTA ZA UPRAVLJANJE S STAVBNM ZEMLJIČEM Na podlagi 18. člena statuta Samoupravne enote za upravljanje s stavbnim zemljiščem občine Piran je skupščina Enote na seji dne 26. aprila 1983 sprejela naslednji SKLEP 1. Skupščina Enote ugotavlja, da je od 6722 delavcev v občini Piran pristopilo k aneksu št. 1 k Samoupravnemu sporazumu o temeljih plana Enote za upravljanje s stavbnim zemljiščem občine Piran za obdobje 1981 —1985 5667 delavcev, kar predstavlja več kot 2^3 zaposlenih delavcev v občini Piran in da je s tem aneks podpisan. 2. Ta sklep velja takoj. Št.: 34/1-13/83 Predsednik Piran, 26. aprila 1983 MARJAN GUZlC, 1. r. Na podlagi 39. člena Zakona o svobodni menjavi dela (Ur. list SRS, št. 17/79), 33. in 34. člena Zakona o komunalnih dejavnostih (Ur. list SRS, št. iV88) ter 21. člena Samoupravnega sporazuma o temeljih plana Samoupravne enote za upravljanje s stavbnim zemljiščem občine Piran za obdobje 1981 —1982 (v nadaljnjem besedilu Enota) SKLENEJO delavci v samoupravnih organizacijah in skupnostih, delovni ljudje in občani v krajevnih skupnostih z območja občine Piran kot uporabniki in delavci v samoupravnih organizacijah in skupnostih kot izvajalci organizirani v Samoupravni komunalni interesni skupnosti občine Piran naslednji ANEKS št. 1 k Samoupravnemu sporazumu o temeljih plana Samoupravne enote za upravljanje s stavbnim zemljiščem občine Piran za obdobje 1981-1985 1. člen Udeleženci se dogovorimo, da bomo združevali sredstva za sofinanciranje izgradnje komunalnih objektov in naprav primarnega in se- 192 URADNE OBJAVE 13. maja 1983 — §t. 12 kundarnega pomena, ki služijd individuaci rabi (kana!izacija, voda, telefon, elektrika) v stanovanjskih soseskdh v okviru družbeno usmerjene stanovanjske gradnje, iz čistega dohodka po osnovi brutto osebnih dohodkov v višini 1,20%. 2. č!en Sredstva iz 1. člena tega aneksa se odvajajo na žiro račun Enote. 3. č!en Udeleženci se dogovorimo, da bomo sredstva zbrana po stopnji iz 1. č!ena tega aneksa uporabiti na podiagi nasiednjega programa: a) komunalni objekti in naprave za usmerjeno stanovanjsko gradnjo v 000 din Objekt oz. naprava Predrač. vred. Rok združev. sredstev leto znesek Lucija 1 11.920 1983 2.640 1984 4.640 1985 4.640 Lucija H. dodatno 44.012 1982 8.800 1983 19.200 1984 8.006 1985 8.006 Portorož ob progi 1.741 1983 870 1984 870 Beli križ-Šentjane 8.131 1983 4.066 1984 4.066 Strunjan 9.984 1983 4.992 1984 4.992 Obvez. pret. let 3.200 1982 800 1983 800 1984 800 1985 800 Skupaj . 78.988 78.988 b) komunalni objekti in naprave za usmerjeno stanovanjsko grad- njo in razširitev materialne osnove dela v 000 din Objekt oz naprava Predrač. vred. Rok za združev. sredstev leto znesek Lucija 1 17.880 1983 3.960 1984 6.960 1985 6.960 Lucija !! dodatno 66.018 1982 13.200 1983 28.800 $ 1984 12.009 1985 12.009 Portorož-Ob progi 2.611 1983 1.306 1984 1.306 Beli križ-Šentjane 12.197 1983 6.098 1984 6.098 Strunjan 14.976 1983 7.488 1984 7.488 Obvez. pret. let 4.800 1982 1.200 1983 1.200 1984 1.200 * 1985 1.200 Skupaj 118.482 118.482 4. člen Ta aneks se uporablja od 1. 1. 1982 in velja do'konca leta 1985. 5 člen Ta aneks je sprejet, ko ga sprejme 2G uporabnikov in izvajalcev na območju občine Piran ter se ga objavi v Uradnih objavah. Številka: 34^1-13/83 UDELEŽENCI: 1. Krajevna skupnost Portorož 2. Krajevna skupnost Lucija 3. Krajevna skupnost Strunjan 4. Krajevna skupnost Sečovlje 5. THP Portorož — TOZD Igralnica Casino 6. THP Portorož — TOZD Hoteli Palace 7. THP Portorož — TOZD GH Metropol 8. THP Portorož — DSSS 9. THP Portorož — TOZD Hote! Piran 10. Emona — TOZD Hote! Riviera 11. Alpetour — TOZD Hoteli Strunjan 12. *Nanos — TOZD Preskrba 13. Nanos — TOZD Indus 14 Droga TOZD Živila 15. Droga — DSSS 16. Droga — TOZD Blagovni promet 17. Droga — TOZD Začimba 18. Droga — TOZD Soline 19 Droga — TOZD Kmetijska proizvodnja 20. VIZ Piran — TOZD OŠ C Kosmač Piran 21. VIZ Piran - TOZD OŠ Sečovlje 22. VIZ Piran — TOZD Center za korekcijo sluha in govora 23. VIZ Piran — TOZD VVZ Piran 24. VIZ Piran — TOZD VVZ Lucija 25. Dom učencev *B. Saje* 26. Srednja pomorska in prometna šola Piran 27. Srednja zdravstvena Sola Piran 28. Višja pomorska šola Piran 29 ZC Koper — TOZD Zdravstveni dom Piran 30 ZC Koper — TOZD Bolnišnica Piran 31. Istra henz Koper 32. Splošna plovba Piran 33. Stavbenik Koper 34. SCT — TOZD Gradnje Piran 35. Trgoavto TOZD Servis Zastava Portorož 36. Delovna skupnost upravnih organov občine Piran 37. LB — Splošna banka Koper PE Piran 38. Občinski komite ZKS Piran 39. Obaine galerije Piran 40. Skupna strokovna služba SIS občine Piran 41. DSSS SIS gospodarskih dejavnosti občine Piran 42. Občinska konferenca SZDL 43. Služba družbenega knjigovodstva, Podružnica Koper. Ekspozitura Portorož 44 Samoupravna stanovanjska skupnost občine Piran 45. Vodnogospodarsko podjetje *HIDRO<< Koper 46. Invest biro Koper 47. Komunalno podjetje Piran — DSSS 48. Komunalno podjetje Piran — TOZD Komunalne dejavnosti 49. Komunalno podjetje Piran — TOZD Operativa