Uradni vestnik Leto: XXXV Ptuj, 1. julij 1999 Številka: 7 VSEBINA OBČINA MARKOVO 23. Odlok o pokopališkem redu in pogrebnih svečanostih občine Markovci 24. Odlok o ustanovitvi, organizaciji in načinu dela vaških odborov Občine Markovci 25. Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno izobraževalnega zavoda Osnovna šola Markovci 26. Pravilnik o finančnih intervencijah za ohranjanje in razvoj kmetijstva v občini Markovci 27. Pravilnik o pogojih, načinu in kriterijih za pridobivanje sredstev, namenjenih za pospeševanje razvoja malega gospodarstva in kmetijstva v Občini Markovci 28. Pravilnik o merilih za oddajanje, pripravo in vzdrževanje grobov 29. Sklep o financiranju političnih strank v Občini Markovci 30. Razpis za dodelitev sredstev za finančne intervencije za ohranjanje in razvoj kmetijstva v občini Markovci za leto 1999 OBČINA TRNOVSKA VAS 31. Pravilnik o spremembah Pravilnika o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov 23. Na podlagi 25. člena Zakona o pokopališki in pogrebni dejavnosti ter urejanju pokopališč (Uradni list SRS št. 34/84, 5/90,26/90, RS/117/91), 3. in 25. člena Zakona o prekrških (Ur.list SRS št. 25/83, 42/85,47/87,5/90 in Uradni list RS 10/91, 13/93, 66/93) in 16. člena Statuta Občine Markovci (Uradni list RS, št. 15/99) je Občinski svet Občine Markovci na 8. redni seji dne 17.6.1999 sprejel ODLOK O POKOPALIŠKEM REDU IN POGREBNIH SVEČANOSTIH OBČINE MARKOVCI I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom se določa: način in čas pokopa, zvrsti grobov, okvirne tehnične normative za grobove, vzdrževanje reda, čistoče in miru na pokopališču, posege na objektih in v prostor na pokopališču, določa mirovalno dobo za grobove in druga vprašanja. 2. člen Pokopališka in pogrebna dejavnost ter urejanje pokopališča v Markovcih, se opravlja neposredno v okviru občinske uprave ali pa jo opravlja fizična oz. pravna oseba, ki jo pooblasti Občinski svet Občine Markovci (v nadaljnjem besedilu upravljavec). Do podelitve koncesije za opravljanje pokopališke in pogrebne dejavnosti ter urejanje pokopališča v Markovcih, se opravlja pokopališka in pogrebna dejav- nost ter urejanje pokopališča neposredno v okviru občinske uprave. II. NAČIN IN ČAS POKOPA 3. člen Pokop v smislu tega odloka je: - zemeljski pokop posmrtnih ostankov umrlih v krsti, - položitev žare s pepelom v zemljo. Pokopi so lahko s pogrebnimi svečanostmi ali anonimni, skladno z voljo umrlega ali najbližjega sorodnika. 4. člen Pogrebno svečanost, ki se organizira na pokopališču, vodi pooblaščena oseba upravljavca pokopališča v skladu s krajevnimi običaji ter po predhodnem sporazumnem naročilu pokojnikovih svojcev. 5. člen Vse umrle, ki imajo pred smrtjo svoje stalno prebivališče na območju Občine Markovci, se praviloma polaga na mrtvaški oder v mrliški veži. 6. člen Upravljavec pokopališča ima naslednje pravice in dolžnosti: - skrbi za urejenost in vzdrževanje pokopališča; - izdela in vodi pokopališki kataster in načrt pokopališča; - oddaja prostore in grobove v najem in vodi register sklenjenih pogodb; - določa mesto, datum in uro pokopa, glede na predhodni dogovor med naročnikom in farnim župnikom; - pooblaščen izvajalec upravljavca organizira in opravlja pogrebe; - vodi evidenco o grobovih in pokopih; - organizira in nadzira razna dela na pokopališču; - skrbi za red in čistočo na pokopališču in njegovi neposredni okolici; - skrbi za urejenost in vzdrževanje mrliške vežice in njenega funkcionalnega prostora. 7. člen Pokopi so vsak dan. Uporabo vežice in njen obratovalni čas določa upravljavec pokopališča. III. UREJANJE POKOPALIŠČA 8. člen Na pokopališču so lahko naslednje zvrsti grobov: - klasični grobovi /enojni, dvojni, grobnice/ - žarni grobovi - skupna grobišča V načrtu pokopališča so določene tudi površine, kraj in oblika različnih zvrsti grobov. 9. člen Enojni in dvojni grobovi: Grobovi so globoki 1,80 m in se lahko poglobijo do 2,50 m, če to dopuščajo geološki pogoji. Širina enojnega groba je 1 m, širina dvojnega groba je 1,60 m, dolžina vsakega pa 2 m. 10. člen Skupna grobišča: Skupna grobišča so prostori za skupni pokop ob morebitnih množičnih narav-nih in drugih nesrečah, v vojni in izrednih razmerah. 11. člen Žarni grobovi: Žare se shranjujejo v žarnih grobovih, v obstoječih grobovih in grobnicah. Globina žarnega groba je 0,70 m, širina 1 m, dolžina 0,7 m. Žarni grob se lahko poglobi za 0,30 m za nove žare. Žare ni dovoljeno shranjevati izven pokopališča, z izjemo določil, ki jih dopušča zakon. 12. člen V obstoječe grobnice na pokopališču je dovoljeno pokopavati le v krstah iz trdega lesa s kovinskim vložkom. 13. člen Ponoven pokop v isti grob je mogoč po preteku mirovalne dobe, ki ne sme biti krajša od 10 let. Če je ta grobna jama predhodno poglobljena, je ponoven pokop v isto jamo možen tudi pred potekom 10 let. Če je bil grob odprt pred potekom mirovalne dobe, mora nad zadnjo krsto ostati vsaj 0,10 m zemlje. IV. ODDAJANJE PROSTOROV ZA GROBOVE V NAJEM 14. člen Upravljavec pokopališča oddaja prostor za grobove v najem z najemno pogodbo, ki mora biti sklenjena v pisni obliki ter v skladu s pravilnikom o merilih za. oddajanje, pripravo in vzdrževanje grobov in tem odlokom. Najemnina za vse zvrsti grobov je letna. Najemnik je dolžan upravljavcu plačati za najeti grob letno najemnino. Pogoji najema se določijo s pogodbo med najemnikom in upravljavcem pokopališča. 15. člen Najemna pogodba mora določati: - osebe najemnega razmerja; - čas najema; - vrsto? zaporedno številko in velikost groba; - osnove za obračun višine leme najemnine in način plačevanja; - obveznost najemojemalca glede urejanja grobov, oziroma prostora za grob; - ukrepe v primeru neizpolnjevanja obveznosti najemojemalca iz te pogodbe. Lemo najemnino za grob mora poravnati najemnik za tekoče leto do 31. marca, oz. v 15. dneh po prejemu računa, kot je z računom določeno. 16. člen Višino najemnine določi Občinski svet s posebnim sklepom. Osnova za izračun višine najemnine je potrjeni letni program vzdrževanja skupnih objektov in naprav na pokopališču. 17. člen Posamezna zvrst groba se oddaja v najem najemniku za nedoločen čas, za klasične grobove pa najmanj za mirovalne dobo - 10 let. Pogodba se lahko podaljša. Najmanj 60 dni pred potekom najemne pogodbe, mora upravljavec pisno opozoriti na posledice, ki bi nastale, če pogodbe ne bi podaljšal. Če pogodbenika najemne pogodbe ne podaljšata, je najemnik dolžan odstraniti z groba nagrobnik in druge predmete ter jih odstraniti z območja pokopališča v 90 dneh od odstopa od pogodbe, oz. od prenehanja veljavnosti pogodbe. Če najemnik nagrobnika ne odstrani, stori to upravljavec pokopališča na stroške najemnika, grob, oz. prostor za grob pa lahko odda drugemu najemniku. Šteje se, da je najemnik odstopil od pogodbe, če po preteku enega leta od dneva zapadlosti računa za najemnino te ne plača, oziroma ne javi spremembe naslova in mu je tudi dokazano, da mu ga ni bilo moč vročiti. Odstop od pogodbe v tem primeru ugotovi s posebnim sklepom komisija za upravljanje s pokopališčem v sodelovanju s pristojnim delavcem občinske uprave. Sklep se objavi na oglasni deski na sedežu Občine Markovci, ali občine zadnjega stalnega prebivališča najemnika in oglasni deski na samem pokopališču. Sklep mora viseti na oglasni deski 30 dni. Sklep postane pravnomočen, če zapadle obveznosti niso poravnane v tem roku. 18. člen V primeru odstopa od pogodbe zaradi neplačila najemnine, kot to določa 17. člen tega odloka, upravljavec odstrani spomenik in druge predmete z groba na svoje stroške po preteku 30 dni od dneva objave sklepa komisije na oglasni deski. 19. člen Če se pravni nasledniki najemnika groba, oz. prostora za grob, temu odpovedo, ali če pravnih naslednikov ni, lahko najemno razmerje s pogodbo podaljšajo tudi drugi. Upravljavec izroči grobni prostor najemniku takoj po sklenitvi najemne pogodbe. V. VZDRŽEVANJE UREJENOSTI, REDA, ČISTOČE IN MIRU NA POKOPALIŠČU, TER POSTAVLJANJE, SPREMINJANJE ALI ODSTRANJEVANJE SPOMENIKA 20. člen Območje pokopališča je določeno z načrtom pokopališča. Pokopališki načrt mora vsebovati minimalne standarde hortikulturne urejenosti. V območju pokopališča ni dovoljeno: - nedostojno vedenje, kot je vpitje, glasno smejanje, razgrajanje in hoja po grobovih, oz. prostorih za grobove; - odlaganje smeti in odpadkov izven za to določenega prostora; - druge vrste onesnaževanja pokopališkega prostora in objektov v območju pokopališča; - vodenje živali na pokopališki prostor in objekte v območju pokopališča; - poškodovanje mrliške veže, grobov, nasadov in drugih naprav in predmetov na območju pokopališča; - odtujevanje predmetov s tujih grobov, pokopaliških prostorov in z objektov v območju pokopališča; - v času napovedane pogrebne svečanos- ti ni dovoljeno opravljati prevozov, kamnoseških, vrtnarskih, kovinostrugarskih in drugih del na pokopališču; - na pokopališču je prepovedan promet z vsemi prevoznimi sredstvi, razen otroških, invalidskih in ročnih vozičkov ter službenih vozil upravljavca; - brez dovoljenja upravljavca na pokopališču ni dovoljeno opravljati prevozov, zidarskih, kamnoseških, kovinostrugarskih in drugih del; - na pokopališču se lahko sadi ali odstranjuje drevje in grmičevje samo z dovoljenjem upravljavca. 21. člen Upravljavec ima naslednje pravice in dolžnosti: - opravlja pogrebne storitve, ki obsega prevoz, pogrebe s pokopi, izkopi in prekope umrlih, sam ali preko pooblaščene osebe; - vodi evidenco o umrlih, ki so pokopani na pokopališču, vodi evidenco najemnikov grobov; - skrbi za red in čistočo in določa mesta za odlaganje odpadkov; - prijavlja kršitelje pokopališkega reda (sodniku za prekrške); - upravljavec pokopališča je dolžan zagotoviti redno, tekoče in investicijsko vzdrževanje vseh skupnih objektov in naprav v območju pokopališča kot: odlagališča smeti in odpadkov, ograje, stopnice in poti v območju pokopališča, zadrževalnike vode za zalivanje, ozvočenje na območju pokopališča. 22. člen Najemniki grobov so dolžni vzdrževati grobove in vmesne prostore med grobovi in vse odpadke odlagati na pokopališko smetišče, oz. zbiralnik smeti. Če je grob tako zanemarjen, da ogroža varnost ljudi ali sosednjih grobov in pokopališča kot celote, se smatra, da je zapuščen. Upravljavec je v takem primeru dolžan najemnika opozoriti ter določiti rok za ureditev groba, ki ne sme biti daljši od 90 dni. Po preteku tega roka postopa upravljavec sldadno z določbami 17. člena tega odloka. 23. člen Upravljavec daje na podlagi načrta razdelitve soglasje k postavitvam in odstranitvam nagrobnih obeležij, robnikov in krovnih plošč ali spremembam arhitektonske zasnove grobnih prostorov. Soglasja se izdajo samo k velikosti nagrobnih obeležij in ne k arhitektonski zasnovi. Če najemnik postavi ali odstrani nagrobnik, robnike ali krovne plošče,"ali spremeni arhitektonsko zasnovo groba v nasprotju s soglasjem upravljavca, mora upravljavec obvestiti najemnika, da nepravilnosti odpravi v 8 dneh. Če najemnik teh pravilnosti sam ne opravi, opravi to upravljavec na stroške najemnika. VI. POGREBNE SVEČANOSTI 24. člen Pogrebne svečanosti se odvijajo na kra- jevno običajni način. Na pokopališču potekajo pogrebne svečanosti na naslednji način: Od umrlega se najprej poslovijo govorniki, nato sledijo pevci, recitatorji in orkestri. V primerih, ko se pogrebne svečanosti odvijajo v sklopu mrliške veže, se po končani svečanosti oblikuje pogrebni sprevod. Če je to skladno z voljo umrlega oziroma najbližjih sorodnikov, se pogrebni sprevod k sveti maši v cerkev. 25. člen Če je to skladno z voljo umrlega oziroma najbližjih sorodnikov, se pogrebni sprevod razvije tako, da je na čelu sprevoda predstavnik s simbolom verske skupnosti (križ). Sledijo mu zastavonoša s slovensko zastavo z žalnim trakom ali črno zastavo (če je bil umrli tuji državljan) in prapori, nato nosilci vencev, godba, častno spremstvo, nosilci javnih odlikovanj ter drugih priznanj. Sledijo moški udeleženci pogrebnega sprevoda, pevci ter duhovniki s spremstvom, ko sprevod poteka iz cerkve na pokopališče. Za krsto, oz. žaro sledijo sorodniki, nato pa udeleženke pogreba ženskega spola do mesta pokopa. 26. člen Udeleženci pogrebne svečanosti se razvrstijo ob grobu. Najprej pevci zapojejo pesem, nakar sledijo govorniki. Nato krsto oz. žaro s posmrtnimi ostanki spustijo v grob. Po minuti molka, zaigrani žalostinki, poklonitvi zastav in praporov, sledi v skladu z voljo umrlega oziroma najbližjih sorodnikov, verski obred. Na koncu zapojejo pevci. Po zaključku vseh pogrebnih svečanosti ob grobu, je pogrebni sprevod končan. Upravljavec mora grob zasuti, z delom pa prične, ko udeleženci zapustijo grob, oz. najkasneje dve uri po končani svečanosti. 27. člen Za vojaške enote, organe za notranje zadeve, ki sodelujejo pri pogrebnih svečanostih, kakor tudi za organizacijo in potek teh pogrebov, veljajo njihova pravila, vendar v skladu s poprejšnjo voljo umrlega ali svojcev. VII. KAZENSKE DOLOČBE 28. člen Z denarno kaznijo od 100.000 do 300.000 SIT se kaznuje za prekršek upravljavec, če ne ravna v skladu z določbami 21. člena tega odloka. Z denarno kaznijo najmanj 10.000 SIT se kaznuje za prekršek odgovorna oseba upravljavca, ki stori prekršek iz 21. člena lega odloka. 29. člen Z denarno kaznijo najmanj 10.000 SIT se kaznuje za prekršek: - kdor s svojim neprimernim vedenjem grobo krši pravila dostojanstva in spoštovanja do umrlega (20. člen); - najemniki grobov, ki le teh ne vzdržujejo redno in ne odlagajo odpad- kov na pokopališko smetišče oz. zbiralnik za smeti (22. člen); - kdor opravlja prevoze, kamnoseška, vrtnarska, kovinostrugarska in druga dela na pokopališču brez predhodnega dovoljenja (20. člen). - kdor uporablja na pokopališču prevozna sredstva, razen otroških, invalidskih in ročnih vozičkov, ter službenih vozil upravljavca (20. člen); - kdor sadi ali odstranjuje drevje oz. grmičevje brez dovoljenja upravljavca (20. člen); - kdor se sprehaja na pokopališču s psi ali drugimi živalmi (20. člen), 30. člen Z denarno kaznijo od 5.000 do 15.00 SIT se kaznuje posameznik, občan, ki v območju pokopališča: - odlaga smeti in odpadke izven za to določenega prostora; - poškoduje mrliško vežo, grobove, nasade in druge objekte in naprave na območju pokopališča; - odtujuje predmete tujih grobov, pokopaliških prostorov in objektov ali naprav v območju pokopališča. VIL PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 31. člen Nadzor nad izvajanjem določil tega odloka opravljajo pristojni občinski upravni organi (komunalno nadzorstvo) in delavci upravljavca. 32. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o pokopališkem redu in javnih pogrebnih svečanostih Občine Ptuj (objavljen v Uradnem vestniku občin Ormož in Ptuj). 33. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Radia Tednik Ptuj. Številka: 015-04-2199 Datum: 17.6.1999 Župan Občine Markovci Franc KEKEC, l.r. 24. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni 1. RS, št. 72/93, 57/94,14/95,26/97,70/97,10/98,74/98) in 60. člena Statuta občine Markovci (Uradni 1. RS, št. 15/99) je Občinski svet Občine Markovci na 8. redni seji dne 17.6.1999 sprejel ODLOK o ustanovitvi, organizaciji in načinu dela vaških odborov Občine Markovci 1. člen (splošna določba) Zaradi zadovoljevanja posebnih skupnih potreb občanov na območju posameznih naselij so v občini, kot ožji deli občine, ustanovljene vaške skupnosti. Zaradi zagotovitve sodelovanja vaških skupnosti pri opravljanju javnih zadev v občini, se v občini ustanovijo, kot posvetovalna telesa občinskega sveta, vaški odbori. 2. člen (ustanovitev) Vaški odbori se ustanovijo za območje naslednjih ožjih delov občine-vaških skupnosti: Borovci, Bukovci, Markovci, Nova vas pri Markovcih, Prvenci, Sobetinci, Stojnci, Strelci, Zabovci. Vaški odbor šteje pet članov iz vaške skupnosti za katero se ustanovi. Člane vaških odborov imenujejo in razrešujejo na predlog komisije občinskega sveta za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, občani na zborih občanov, ki jih skliče župan za območje skupnosti, za katero je odbor ustanovljen. 3. člen (pristojnosti) Člani vaških odborov sodelujejo s člani odborov občinskega sveta, preko katerih dajejo predloge, pobude in pripombe: - dajejo predloge in sodelujejo pri pripravi razvojnih programov občine na področju javne infrastrukture na svojem območju ter sodelujejo pri izvajanju komunalnih investicij in sodelujejo pri nadzoru nad opravljenimi deli, - sodelujejo pri pripravi programov oskrbe s pitno vodo in zaščiti virov pitne vode, sodelujejo pri pridobivanju soglasij lastnikov zemljišč za dela s področja gospodarskih javnih služb, - dajejo predloge za sanacijo divjih odlagališč komunalnih odpadkov in sodelujejo pri njihovi sanaciji, - dajejo predloge za ureditev in olepševanje kraja (ureditev cvetličnih gred, ureditev in vzdrževanje sprehajalnih poti ipd.) in pri tem sodelujejo, - dajejo pobude za dodatno prometno ureditev (prometna signalizacija, ureditev dovozov in izvozov, omejevanje hitrosti ipd.), - predlagajo programe javnih del, - sodelujejo in dajejo mnenja pri javnih razgrnitvah prostorskih, planskih in izvedbenih aktov, ki obravnavajo območje njihove skupnosti, - oblikujejo pobude za spremembo prostorskih, planskih in izvedbenih aktov ter jih posredujejo pristojnemu organu občine, - dajejo mnenja glede spremembe namembnosti kmetijskega prostora v druge namene, predvidenih gradenj večjih proizvodnih in drugih objektov v skupnosti, za posege v kmetijski prostor (agromelioracije, komasacije), pri katerih bi prišlo do spremembe režima vodnih virov, - seznanjajo pristojni organ občine s problemi in potrebami prebivalcev skupnosti na področju urejanja prostora in varstva okolja, - sodelujejo pri organizaciji kulturnih, športnih in drugih prireditev, - spremljajo nevarnosti na svojem območju in o tem obveščajo štab za civilno zaščito ter po potrebi prebivalstvo in sodelujejo pri ostalih nalogah s področja zaščite in reševanja, - dajejo soglasja k odločitvam o razpolaganju in upravljanju s premoženjem občine, ki je skupnostim dano na uporabo za opravljanje njihovih nalog. 4. člen (sklicevanje seje) Na zborih občani izvolijo predsednika in podpredsednika vaškega odbora. Odbor dela ter sprejema svoje odločitve na seji, na kateri je navzoča večina članov, z večina glasov navzočih članov. Zupan ima pravico biti navzoč na seji vaškega odbora, vendar nima pravice glasovanja. Praviloma se sej vaškega odbora udeležujejo tudi svetniki občinskega sveta iz matične volilne enote. Predsednik skliče odbor najmanj enkrat na leto oziroma večkrat v primeru, da je to potrebno. Predsednik mora sklicati odbor, če to zahteva župan ali najmanj polovica članov odbora. Za delovanje vaškega odbora se smiselno uporabljajo določbe poslovnika občinskega sveta. 5. člen (končni določbi) Občinski svet lahko s spremembo statuta. tudi ukine vaške odbore, če ugotovi da ni kandidatov za člane odbora, oziroma, da občani posameznega naselja ne izkažejo interesa. 6. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Radia Tednik Ptuj. Številka: 015-04-3199 Datum: 17.6.1999 Župan Občine Markovci Franc Kekec, l.r. 25. Na podlagi 3. in 8 člena Zakona o zavodih (Uradni 1. RS, št. 12/91), 40. in 41. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 12/96 in 23/96) ter 16. člena Statuta Občine Markovci (Uradni 1. RS, št. 15/99) je Občinski svet Občine Markovci na 8. redni seji dne 17.6.1999 sprejel ODLOK o ustanovitvi javnega vzgojno izobraževalnega zavoda Osnovna šola Markovci I. SPLOŠNA DOLOČBA L člen S tem odlokom Občina Markovci, s sedežem Markovci 33, p. Markovci (v nadaljevanju besedila: ustanovitelj), ustanavlja na področju osnovnega šolstva javni vzgojno izobraževalni zavod Osnovna šola Markovci (v nadaljevanju: zavod) II. STATUSNE DOLOČBE 1. Ime, sedež in pravni status zavoda 2. člen Zavod posluje pod imenom: Osnovna šola Markovci. Sedež zavoda: Markovci 33/d, 2281 Markovci. Skrajšano ime zavoda: OŠ Markovci. 3. člen Zavod je za svoje obveznosti odgovoren s sredstvi, ki so v pravnem prometu. Zavod je pravna oseba s popolno odgovornostjo in odgovarja za svoje obveznosti z vsem premoženjem, s katerim razpolaga. 4. člen Zavod je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču na Ptuju, na registrskem vložku št. 1/146-00. Zavod se vpiše v razvid zavodov vzgoje in izobraževanja, ki ga vodi ministrstvo, pristojno za šolstvo. 5. člen Zavod je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi v poslovanju in v pravnem prometu, kot jih določata zakon in ta odlok. 2. Pečat zavoda 6. člen Zavod ima in uporablja svoj pečat okrogle oblike, premera 35 mm, v katerega sredini je grb Republike Slovenije, na zunanjem obodu pa izpisano: Osnovna šola Markovci, Občina Markovci. Zavod ima in uporablja tudi pečat okrogle oblike premera 20 mm z enako vsebino, kot pečat iz 1. odstavka tega člena. Pečat mora vsebovati ime in sedež zavoda. Pečat iz 1. odstavka tega člena uporablja zavod v pravnem prometu za žigosanje vseh aktov, dokumentov in dopisov, kijih pošlje organom, organizacijam, občanom, učencem in varovancem oz. njihovim staršem. Pečat iz drugega odstavka tega člena uporablja zavod za žigosanje predvsem finančne in knjigovodske dokumentacije. 7. člen Število posameznih pečatov, njihovo uporabo, način varovanja in uničevanja določi ravnatelj. 3. Zastopanje, predstavljanje in podpisovanje 8. člen Zavod zastopa in predstavlja ravnatelj. Ravnatelj zavoda zastopa in predstavlja zavod brez omejitev. Med začasno odsotnostjo nadomešča ravnatelja njegov pomočnik ali delavec zavoda, ki ga za nadomeščanje pooblasti ravnatelj. Pomočnik ravnatelja ali pooblaščeni delavec zavoda ima v času nadomeščanja pooblastila ravnatelja. Ravnatelj lahko za zastopanje ali predstavljanje zavoda v posameznih zadevah pooblasti druge osebe. 9. člen Za zavod podpisujejo ravnatelj ali delavci, ki so pooblaščeni za zastopanje, vsak v mejah pooblastil in poslov, ki jih opravljajo. V odnosih z banko in Agencijo RS za plačilni promet, nadziranje in informiranje, podpisuje za zavod ravnatelj, računovodja in podpisniki z deponiranimi podpisi pri Agenciji RS za plačilni promet, nadziranje in informiranje, ki jih določi ravnatelj. 4. Območje zadovoljevanja vzgojno izobraževalnih potreb -šolski okoliš 10. člen Zavod je ustanovljen za zadovoljevanje vzgojno izobraževalnih potreb za šolsld okoliš, ki obsega območje: OSNOVNA ŠOLA MARKOVO Občina Markovci: Borovci, Bukovci, Markovci, Nova vas pri Markovcih, Prvenci, Sobetinci, Stojnci, Strelci in Zabovci. III. DEJAVNOST ZAVODA 11. člen Dejavnosti zavoda so: - M/80.102 Osnovnošolsko splošno izobraževanje - 0/92.511 Dejavnost knjižnic - K/ 70.20 Oddajanje prostorov v najem Dejavnost zavoda šteje kot javna služba, katere izvajanje je v javnem interesu. 12. člen Zavod opravlja javno veljavni izobraževalni program, ki je sprejet na način in po postopku določenim, z zakonom. 13. člen Zavod je devetrazredna osnovna šola in opravlja vzgojno izobraževalno dejavnost od 1. do 9. razreda osnovne šole. Zavod izdaja spričevala o uspehu in izobrazbi, ki štejejo kot javne listine. Zavod ne sme začeti opravljati nove dejavnosti ali spremeniti pogojev za opravljanje dejavnosti, dokler ustanovitelj ne da soglasja in dokler pristojni organ ne izda odločbe, da so izpolnjeni pogoji, predpisani za opravljanje dejavnosti glede tehnične opremljenosti in varstva pri delu ter drugi predpisani pogoji. Za nove dejavnosti ne štejejo druge dejavnosti, ki jih opravlja zavod v manjšem obsegu, s katerim dopolnjuje in boljša ponudbo vzgojno izobraževalnega dela in s katerim prispeva k popolnejšemu izkoriščanju zmogljivosti, ki se uporabljajo za opravljanje vpisanih registriranih dejavnosti. 14. člen Zavod lahko sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle samo v okviru dejavnosti, ki je vpisana v sodni register. IV. ORGANI ZAVODA 15. člen Organi zavoda so: - svet zavoda - ravnatelj - strokovni organi - svet staršev 1. Svet zavoda 16. člen Zavod upravlja svet zavoda, ki ga sestavljajo predstavniki ustanovitelja, predstavniki delavcev zavoda in predstavniki staršev. Svet zavoda šteje 11 članov, ki ga sestavljajo: - 3 predstavniki ustanovitelja, - 5 predstavnikov delavcev zavoda, - 3 predstavniki staršev, Predstavnike delavcev se voli: - 4 predstavnike delavcev zavoda izmed matične šole, - 1 predstavnik izmed upravno-admini-strativnih in tehničnih delavcev. Predstavnike zaposlenih izvolijo delavci zavoda neposredno na tajnih volitvah, po postopku in način, ki ga določa zakon in ta odlok. Predstavnike ustanovitelja imenuje občinski svet izmed občanov posameznih naselij šolskega okoliša. Predstavnike staršev volijo starši na svetu staršev. Za izvedbo volitev predstavnikov staršev se smiselno uporabljajo določbe tega odloka o volitvah predstavnikov delavcev v svet zavoda. Člani sveta zavoda izmed sebe izvolijo na konstitutivni seji predsednika in namestnika predsednika. Svet zavoda odloča z večino glasov vseh svojih članov. Mandat članov traja štiri leta. Za člana sveta zavoda je ista oseba lahko izvoljena le dvakrat zaporedoma. Mandat predstavnikov staršev v svetu zavoda je povezan s statusom njihovih otrok oz. varovancev v zavodu. 17. člen Svet zavoda: - imenuje in razrešuje ravnatelja, - sprejema program razvoja zavoda, - sprejema letni delovni načrt in poročilo o njegovi uresničitvi, - odloča o uvedbi nadstandardnih in drugih programov, - obravnava poročila o izobraževalni in vzgojni problematiki, - odloča o pritožbah v zvezi s statusom učenca, - odloča o pritožbah v zvezi s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi delavcev iz delavnega razmerja, - odloča o pritožbah staršev v zvezi z vzgojnim in izobraževalnim delom v šoli, - sprejema pravila in druge splošne akte zavoda, - določa finančni načrt in sprejema zaključne in periodične račune, - predlaga ustanovitelju spremembo ali razširitev dejavnosti, - daje ustanovitelju in ravnatelju zavode predloge in mnenja o posameznih vprašanjih, - razpisuje volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda, - sprejema program razreševanja presežnih delavce, - odloča o najemanju kreditov, - imenuje predstavnike zavoda v drugih asociacijah, - odloča v soglasju z ustanoviteljem o povezovanju v skupnosti zavodov za opravljanje skupnih administrativnih in računovodskih nalog in opravljanje drugih skupnih del, - opravlja druge z zakonom ter drugimi splošnimi akti zavoda določene naloge. a) Volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda 18. člen Svet zavoda razpiše volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda s sklepom največ 90 in najmanj 60 dni pred iztekom mandarne dobe. Volitve se opravijo najkasneje 15 dni pred potekom mandata .sveta zavoda. S sklepom o razpisu volitev mora biti določen dan volitev in število članov sveta, ki se volijo iz posameznih enot zavoda. Sklep o razpisu volitev se mora javno objaviti v zavodu. S sklepom o razpisu volitev se imenuje volilna komisija, ki jo sestavljajo predsednik, njegov namestnik in dva člana ter njuna namesmika. Ùan volilne komisije oziroma njegov namestnik ne more biti kandidat za predstavnika delavcev v svetu in mora imeti aktivno volilno pravico. Volilno komisijo se imenuje za dobo štirih let. 19. člen Pravico predlagati kandidate za člane sveta zavoda imajo najmanj trije delavci zavoda z pasivno volilno pravico. Predlogi kandidatov za svet zavoda, ki se predložijo volilni komisiji najkasneje 21. dan po dnevu razpisa volitev, morajo biti pisni, s podpisi vseh predlagateljev in s priloženimi pisnimi soglasji h kandidaturi vseh predlaganih kandidatov. Kandidati za predstavnike delavcev v svetu zavoda morajo imeti aktivno volilno pravico. 20. člen Glasovanje na volišču vodi volilna komisija. Volitve morajo biti organizirane tako, da je zagotovljena tajnost glasovanja. Volilna komisija lahko določi, da se za delavce, ki bodo odsotni na dan volitev, zagotovi možnost predčasnih volitev. Voli se z glasovnicami osebno. Vsak delavec ima en glas. Na glasovnici se navedejo imena kandidatov po abecednem redu priimkov, z navedbo koliko kandidatov se voli izmed kandidatov matične šole ter izmed kandidatov upravno administrativnih in tehničnih delavcev. Voli se tako, da se obkrožijo zaporedne številke pred imeni tistih kandidatov, za katere se želi glasovati. Neizpolnjena glasovnica ali glasovnica na kateri ni mogoče ugotoviti volje volivca, sta neveljavni. Neveljavna je tudi glasovnica, če je volivec glasoval za več kandidatov kot jih je potrebno izvoliti. Volitve so veljavne, če se jih je udeležila več kot polovica delavcev zavoda z aktivno volilno pravico. 21. člen Izvoljeni so tisti kandidati, ki so dobili največje število glasov. Če sta dva kandidata dobila enako število glasov, je izvoljen tisti, ki ima daljšo delovno dobo v zavodu. O poteku volitev na volišči se piše zapisnik, volilna komisija izdela poročilo o rezultatih volitev, ki ga objavi v roku 5 dni od dneva izvedbe glasovanja. a) Odpoklic predstavnikov delavcev v svetu zavoda 22. člen Postopek za odpoklic predstavnika delavcev v svetu zavoda se začne na podlagi pisne zahteve najmanj 10% delavcev zavoda z aktivno volilno pravico. Zahtevi za odpoklic, ki jo predložijo delavci, morajo biti priloženi podpisi delavcev, ki predlagajo odpoklic. Zahteva za odpoklic mora vsebovati razloge za odpoklic. Zahteva se predloži volilni komisiji, ki preveri formalno pravilnost zahteve, ne da bi presojala razloge za odpoklic. Če volilna komisija ne zavrne zahteve za odpoklic, v 30 dneh razpiše glasovanje o odpoklicu predstavnika delavcev v svetu zavoda in določi dan glasovanja. Predstavnik delavcev v svetu zavoda je odpoklican, če je za odpoklic glasovala večina delavcev zavoda, ki imajo aktivno volilno pravico v času glasovanja o odpoklicu. Za izvedbo glasovanja o odpoklicu delavcev v svet zavoda se smiselno uporabljajo določbe tega odloka in zakona sodelovanju delavcev pri upravljanju. 23. člen Za volitve in odpoklic predstavnikov delavcev v svet zavoda se, dokler ne bo sprejet zakon, ki bo urejal sodelovanje delavcev pri upravljanju zavodov, uporabljajo v zadevah, ki jih ne ureja ta odlok, določbe zakona o sodelovanju delavcev v upravljanju podjetij 2. Ravnatelj 24. člen Pedagoški vodja in poslovodni organ zavoda je ravnatelj. Ravnatelj organizira in vodi delo zavoda in poslovanje zavoda, predstavlja in zastopa zavod in je odgovoren za zakonitost dela zavoda. Imenovanje, obveznosti in pristojnosti ravnatelja določa zakon. 2.a) Pomočnik ravnatelja 25. člen Zavod ima pomočnika ravnatelja. Imenovanje, obveznosti in pristojnosti pomočnika ravnatelja določa zakon. 3. Strokovni organi 26. člen Strokovni organi v zavodu so: - Učiteljski zbor, - Oddelčni učiteljski zbor, - Razrednik, - Strokovni aktivi. 27. člen Pristojnost učiteljskega zbora, oddelčnega učiteljskega zbora, razrednika in strokovnih aktivov, so določene z zakonom. 4. Svet staršev 28. člen Za organizirano uresničevanje interesa staršev se v zavodu oblikuje svet staršev zavoda. Svet staršev je sestavljen tako, da ima v njem vsak oddelek po enega predstavnika, ki ga starši izvolijo na roditeljskem sestanku oddelka. Mandat članov sveta traja dve leti, z možnostjo ponovnega imenovanja. Prvi sklic staršev opravi ravnatelj. Svet staršev: - predlaga nadstandardne programe, - daje soglasje k predlogu ravnatelja o nadstandardnih storitvah, - daje mnenje o predlogu programa razvoja zavoda in o letnem delovnem načrtu, - razpravlja o poročilih ravnatelja o vzgojno izobraževalni problematiki, - obravnava pritožbe staršev v zvezi z vzgojno izobraževalnim delom, - voli predstavnike staršev v svet zavoda in - opravlja druge naloge v skladu z zakonom V. SVETOVALNA SLUŽBA 29. člen Zavod organizira v skladu z normativi in standardi, svetovalno službo, ki svetuje učencem in staršem ter sodeluje z učitelji in vodstvom šole pri načrtovanju, spremljanju in evalvaciji razvoja zavoda ter pri opravljanju vzgojno izobraževalnega dela in poklicno svetuje. Pri opravljanju poklicnega svetovanja se svetovalna služba povezuje z Republiškim zavodom za zapolovanje. VI. KNJIŽNICA 30. člen Zavod ima knjižnico. Knjižnica zbira knjižnično gradivo, ga strokovno obdeluje, hrani, predstavlja in izposoja ter opravlja informacijsko-doku-mentacijsko delo kot sestavino vzgojno izobraževalnega dela v zavodu. Zavod ustanovi učbeniški sklad, čigar upravljanje določi minister. Učbeniški sklad vodi knjižničar. Za učence, ki zaradi socialnega položaja ne morejo plačati prispevka za izposojo učbenikov iz učbeniškega sklada, zagotovi sredstva država v skladu z merili, ki jih določi minister. 31. člen Ravnatelj in drugi delavci šole morajo varovati listine in podatke, do katerih pridejo oz. se z njimi seznanijo pri opravljanju vzgojno izobraževalne dejavnosti in so določeni za poslovno tajnost. Osebe iz prejšnjega odstavka morajo varovati poslovno tajnost tudi po prenehanju delovnega razmerja. O delu šole obvešča javnost ravnatelj ali oseba, ki jo pooblasti. m VIRI IN NAČIN PRIDOBIVANJA SREDSTEV ZA DELO ZAVODA 32. člen Ustanovitelj in država zagotavljata pogoje za delo zavoda. Ustanovitelj zagotavlja zavodu sredstva in premoženje, s katerim je zavod upravljal do uveljavitve tega odloka. Zavod samostojno upravlja s sredstvi, ki so mu dana v upravljanje, ne more pa s pravnimi posli odtujiti nepremično premoženje ali le-to obremeniti s stvarnimi ali drugimi bremeni brez soglasja ustanovitelja. Za upravljanje premoženja je zavod odgovoren ustanovitelju. 33. člen Ustanovitelj v soglasju z ravnateljem zavoda in v skladu z zakonom s posebnim sklepom določi, za katere dejavnosti se lahko uporabljajo prostori in naprave zavoda. V sklepu določi tudi pogoje in način uporabe prostorov in naprav. 34. člen Zavod pridobiva sredstva za delo iz javnih sredstev, sredstev ustanovitelja, prispevkov učencev, sredstev od prodaje storitev in izdelkov ter iz donacij, prispevkov sponzorjev ter iz drugih virov. Presežek prihodkov nad odhodki, kijih zavod pridobi s prodajo izdelkov oziroma storitev, ustvarjenih z opravljanjem vzgoje in izobraževanja oziroma z opravljanjem drugih dejavnosti v skladu s tem odlokom, se uporablja za plačilo materialnih stroškov, investicijsko vzdrževanje in invesdcije, po predhodnem soglasju ustanovitelja pa tudi za plače. Merila za delitev presežka prihodkov nad odhodki v zavodu določi minister. 35. člen Za nadstandardne storitve lahko zavod pridobiva sredstva tudi z dotacijami, sponzorstvom, prispevki staršev in drugimi viri, določenimi z zakonom. Zavod lahko ustanovi šolski sklad, iz katerega se financirajo dejavnosti posameznega oddelka, ki niso sestavina izobraževalnega programa, oziroma se ne financirajo iz javnih sredstev, za nakup nadstandardne opreme, za zvišanje standarda pouka in podobno. Sklad iz prejšnjega odstavka pridobi sredstva iz prispevkov staršev, donacij, zapuščin in iz drugih virov. Sklad upravlja upravni odbor, ki ima predsednika in šest članov, od katerih so najmanj trije predstavniki zavoda. Upravni odbor imenuje svet staršev. Predstavnike zavoda predlaga svet zavoda. Za delovanje sklada lahko upravni odbor sprejme pravila. VIII. ODGOVORNOST USTANOVITELJA ZA OBVEZNOSTI ZAVODA 36. člen Ustanovitelj odgovarja za obveznosti zavoda omejeno subsidiarno do vrednosti sredstev, s katerimi upravlja zavod. IX. NADZOR 37. člen Nadzor nad izvajanjem zakonov, drugih predpisov in aktov, ki urejajo organizacijo, financiranje, namensko porabo sredstev in upravljanje dejavnosti vzgoje in izobraževanja v zavodu, izvaja šolska inšpekcija. Nadzor nad zakonitostjo dela zavoda iz področij, ki niso navedena v 1. odstavku tega člena izvajajo institucije družbenega nadzora, določene z zakonom. 38. člen Porabo javnih sredstev v zavodu nadzoruje Računsko sodišče Republike Slovenije. Gospodarjenje z nepremičninami v lasti ustanovitelja nadzira ustanovitelj ali upravni odbor sklada, če je pri ustanovitelju ustanovljen premoženjski sklad, v katerega so vključene nepremičnine v upravljanju zavoda. 39. člen Ustanovitelj ima pravico opravljati v zavodu nadzor nad namensko porabo sredstev, ki jih daje zavodu za opravljanje dejavnosti. X. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 40. člen Zavod lahko ima pravila zavoda, ki jih z dvotretinjsko večino članov sprejme svet zavoda. Druge splošne akte sprejme svet zavoda ali ravnatelj v skladu z veljavnimi predpisi. XI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 41. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno izobraževalnega zavoda Osnovna šola Markovci, ki ga je sprejel 26. maja 1997 Mestni svet Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 5/97). 42. člen Svet zavoda deluje do izteka mandata, za katerega so bili njegovi člani izvoljeni oziroma imenovani. Ravnatelju zavoda preneha mandat z iztekom dobe, za katero je bil imenovan. Po izteku mandata ravnatelju se opravi razpis prostega delovnega mesta na način in po postopku, določenim z zakonom. 43. člen Zavod bo postal devet letna šola takoj, ko bodo za to ustvarjeni pogoji v skladu z zakonom. 44. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Radia Tednik Ptuj. Številka: 015-04-4199 Datum: 17.6.1999 Župan Občine Markovci Franc Kekec, l.r. 26. Na podlagi 16. člena Statuta občine Markovci (Uradni list RS, št. 15/99) je Občinski svet občine Markovci na 8. redni seji dne 17.6.1999 sprejel PRAVILNIK O FINANČNIH INTERVENCIJAH ZA OHRANJANJE IN RAZVOJ KMETIJSTVA V OBČINI MARKOVCI 1. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem pravilnikom se določijo pogoji, način in kriteriji za dodelitev sredstev namenjenih za finančne intervencije v kmetijstvu. 2. člen Sredstva za finančne intervencije v kmetijstvo se zagotavljajo: - iz sredstev proračuna občine Markovci za program ohranjanja in razvoj kmetijstva občine Markovci, - iz drugih virov. 3. člen Višino sredstev za program ohranjanja in razvoj kmetijstva določi Občinski svet občine Markovci z odlokom o proračunu za tekoče leto. 4. člen Za uresničevanje ciljev razvoja kmetijstva občine Markovci se finančna sredstva usmerjajo v: - pospeševanje strukturnih sprememb in usmerjanje razvojno naložbene dejavnosti v kmetijstvo ter ustvarjanje ekonomsko stabilnih gospodarskih enot, - večanje kakovosti pridelkov in okolju prijaznejših dejavnosti, - uvajanje kakovostnejših semen, sadik, plemenskih živali ter tehnologije, - ohranitev, varstvo, razumno in optimalno rabo kmetijskih zemljišč ter ohranjanje poseljenosti, - urejanje kmetijskih zemljišč (agromelioracije, komasacije, namakanje , osuševanje), - pospeševanje razvoja dopolnilnih dejavnosti na kmetiji, - sofinanciranje kmetijskega izobraževanja, - druge ukrepe, pomembne za razvoj kmetijstva ter oblikovanje in utrjevanje identitete občine Markovci. 5. člen Upravičenci do interventnih sredstev so tržni proizvajalci hrane in sicer fizične osebe, ki imajo stalno prebivališče v občini Markovci, s slovenskim državljanstvom in praviloma s statusom kmeta ter pravne osebe (majhne družbe opredeljene po zakonu o gospodarskih družbah), ki imajo sedež in pridelovalne površine v občini Markovci, razen določb 11. člena točke B5-sadjarstvo in točke B6-vinogradništvo. Upravičenci morajo sredstva investirati na območju občine Markovci. 6. člen Sredstva za intervencije v kmetijstvu se dodelijo kot: - sofinanciranje, - regresi, - premije. 7. člen Upravičenci uveljavljajo intervencijska sredstva na podlagi javnega razpisa, ki ga objavi Zupan občine Markovci v sredstvih javnega obveščanja in mora vsebovati: - namene, za katere se dodeljujejo sredstva javnega razpisa, - višino razpisanih sredstev, - upravičenci do interventnih sredstev, - rok za prijavo na javni razpis, ki ne sme biti krajši od 15 dni od dneva, objave in naslov na katerega se vložijo prošnje, - pogoje pod katerimi se dodeljujejo intervencije, - navedbo dokumentacije, ki jo mora prosilec priložiti k zahtevku. 8. člen Upravičenost zahtevka, oceno programa in predlog za odobritev pripravi občinska uprava občine Markovci, v sodelovanju s Kmetijsko svetovalno službo. 9. člen Namensko uporabo sredstev spremljajo in preverjajo pristojni organi občine Markovci. 10. člen V primeru nenamenske porabe sredstev je investitor dolžan takoj vrniti sredstva z zakonitimi zamudnimi obrestmi. H. UKREPI 11. člen Sredstva so namenjena za: A-ŽMNOREJA: Al -NABAVAPLEMENSKE ŽIVINE-REGRES Višina regresa do 1/3 vrednosti plemenske živali. GOVEDOREJA Namen: vzpodbujanje vzreje in nabave visoko proizvodnih plemenskih krav-prvesnic in brejih telic kombiniranih in mesnih pasem iz lastne reje in za nakup (uvajanje večjega deleža mesnih pasem, preusmeritev iz mlečne reje v rejo za I meso) in zagotoviti zmerno rast staleža govedi ali vsaj ohraniti skupno število govedi. PRAŠIČEREJA Namen: nabava plemenskih svinj in marjascev zaradi širitve prašičereje in izboljšanja proizvodnosti mesnatih pasem prašičev. KONJEREJA Namen: ohranjanje in razvoj konjereje. POGOJI: Potrdilo o poreklu kakovosti živali, račun in mnenje kmetijsko svetovalne službe ter izpolnjevanje naslednjih zahtev: Govedoreja: - Urejena hlevska knjiga (dokumentacija o kontroli proizvodnje, o oštevilčenju in proizvodnosti živali, o ocenjevanju plemenske vrednosti in proizvodnosti plemenjakov). Prašičereja: - Vse plemenske živali morajo biti vzrejene v potrjenih selekcijskih razmnoževalnih farmah ali rejskih središčih, - Živali morajo ustrezati pogojem, ki jih določa pravilnik o vodenju rodovništva , ugotavljanju proizvodnosti živali, ocenjevanju plemenske vrednosti in priznavanju plemenjakov Konjereja: - Pripustni list - Rodovniški list za kobilo (vpis v selekcijsko knjigo). A2 - ANALIZA KRME - REGRES Namen: regresiranje analize krme v višini 50% cene analize krme kot pomoč pri izračunu krmnih obrokov. Pogoji: zahtevek vlaga Kmetijska svetovalna služba, ki predloži račun ter seznam upravičencev s številko vzorca. A3 - PROGRAM PREVENTIVNEGA ZDRAVSTVENEGA VARSTVA ŽIVALI, REPRODUKCIJE IN SELEKCIJE- REGRESI Namen: pospeševanje preventivnega zdravljenja plemenskih živali (po individualno sprejetih projektih), regresiranje vzdrževanja plemenskih bikov, regresiranje umetnega osemenjevanja s semenom visoko kvalitemih bikov v višini 50% vrednosti doze semena. A4 - ČEBELARSTVO - REGRESI Namen: vzpodbujanje razvoja čebelarstva zaradi boljše oplodnje v sadjarstvu, vinogradništvu in poljedelstvu, regresiranje preventivnega zdravstvenega varstva čebel. Pogoj: zahtevek vlagajo čebelarska društva, zahtevku je potrebno priložiti program dejavnosti na katerega se zahtevek nanaša. R - RASI7.INSKA PROIZVODNJA BI - POLJEDELSTVO - REGRESI Namen: - Sofinanciranje razvojnih raziskovalnih programov v poljedelstvu, - Sofinanciranje razvoja semenarstva, uvajanje novih kultur, - Uporaba ekološko sprejemljivih tehnologij. B2- ANALIZE ZEMLJE -REGRESI Namen: zmanjšati stroške pridelovanja in zmanjšati onesnaževanja okolja s pravilno uporabo manjkajočih hranil, za kar je osnova analiza tal (zemlje). Regresiranje analize tal v višini 50%. B3 - VRTNARSTVO-REGRESI Namen: - Vzpodbujanje k intenzivnejši vrtnarski proizvodnji na manjših kmetijah z možnostjo samozaposlitve, - Povečati predelavo tržno zanimivih vrtnin, - Povečati površine pod okrasnim rastlinami, - Povečati površine pod plastenjaki in stekljenjaki. Regri 500 m' višini do 10% od predračunske vrednosti. B4 - TRAVNIŠTVO - REGRESI Namen: vzpodbujanje intenziviranja travinja s setvijo visoko proizvodnih in kvalitemih travnih mešanic. Regresiranje nakupa semena do 30 % vrednosti po programu kmetijske svetovalne službe. BS - SADJARSTVO Namen: vzpodbujanje obnove nasadov s kakovostnim sadilnim materialom in povečano pridelavo jagodičevja in koščičarjev (breskev, marelic itd.) Pogoji: - skupna površina nasada mora biti najmanj 0,50 ha, na novo posajena površina najmanj 0,30 ha, za jagode najmanj 0,10 ha - regresiranje nakupa sadnih sadik (do 500 kom sadik na kmetijo), ki so vzgojene v slovenskih drevesnicah ali uvožene in so pod strokovnim vodstvom Kmetijskega inštituta Slovenije - pozitivno mnenje območnega za sadjarstvo specializiranega kmetijskega svetovalca. B6 - VINOGRADNIŠTVO Namen: Vzpodbujanje obnove vinogradov s kakovostnimi trsnimi cepljenkami. Pogoji: - skupna površina nasada mora biti najmanj 0,50 ha, na novo posajena površina najmanj 0,30 ha. - regresiranje nakupa trsnih cepljenk (do 500 kom cepljenk na kmetijo), ki so vzgojene v slovenskih trsnicah ali uvožene in so pod strokovnim vodstvom Kmetijskega inštituta Slovenije. - Pridelovalec je vpisan v register pridelovalcev grozdja in vina ter redno prijavlja pridelek, pri vinogradnikih, ki so se začeli na novo ukvarjati s to dejavnostjo, zadošča izjava Kmetijske svetovalne službe, - Pozitivno mnenje območnega za vinogradništvo specializiranega kmetijskega svetovalca B7 - NAMAKANJE -SOFINANCIRANJE Namen: preprečevanje posledic suše in ekonomičnosti proizvodnje. Podpora ura se nakup plastenjakov od 150-in steklenjakov od 50 m2 naprej, v programa namakanja vrtnin, poljščin in travinja ter trajnih nasadov. Podpora v višini do 20 % vrednosti investicije. Pogoji: mnenje Kmetijske svetovalne službe, projekt namakanja, urejena dokumentacija. B8- UKREPI NA VODOOSKRBNIH OBMOČJIH- REGRESI Namen: Varovanje pitne vode s spremljanjem gibanja nitratov in regresiranje semena dosevkov do 50% cene semena. Pogoji: zahtevek vlaga Kmetijska svetovalna služba, pravne in fizične osebe na osnovi računa in podatkov o opravljeni setvi. B9 - SOFINACNIRANJE MANJŠIH AGROMELIORACIJ Namen: manjša zemeljska dela v smislu povečanja proizvodnih zmogljivosti in zaokroževanja površin od 0,50 do 4,00 ha na lastnika pri čemer je potrebno upoštevati pogoje varovanja okolja. Pogoji: vloga se daje preko Kmetijske svetovalne službe s prilogami: - investicijski program s prikazom pokritja finančne konstrukcije, - ekonomska upravičenost investicije, ki jo potrdi Kmetijska svetovalna služba, - katastrska skica z vtisom območja, - zemljiškoknjižni izpisek, - krčitveno dovoljenje pristojnega organa, če gre za spremembo gozdne površine v kmetijske, - potrdilo o priglasitvi del ali ustrezno dokumentacijo. C - VZPODBUJANJE STROKOVNEGA IN TEHNOIIiSKEGA NAPUFTiNA NA KMETIJAH -SOFINANCIRANJE Namen: ustvarjanje družinskih kmetij kot gospodarsko stabilnih enot. Pogoj: sofinanciranje se odobri po individualno predloženih projektih iz katerih je razviden namen in cilj projekta, predračunska vrednost in viri financiranja ter pričakovan efekt realiziranega programa. Financira se 30 % predračunske vrednosti razvojnega programa kmetije. D - IZOBRAŽEVANJE. RAZVOJNE TN RAZISKOVAT NE. NAT OGE TER PREDSTA VTTVF TN INVESTICIJSKE NAJ.OZRE PO RAZVOJNIH PROGRAMIH OBČINE MARKOVCI-SOFINANCIRANJE Namen: strokovni napredek in prenos znanja v prakso, predstavitev za naše okolje tipične in kakovostne kmetijske proizvodnje, širitev trgov, doseganje višje kakovosti in uresničitev razvojnih programov Občine Markovci. Podpore so namenjene za naslednja področja: - izobraževanje kmetov in podeželskih žena ter mladine, - delo strokovnih društev s področja kmetijstva, - razstave, demonostracije, posvete, - poskusništvo ter drugo. E - POPOTNI! NE EtEJA VNOSU NA KMETIJAH-SOFINANCIRANJE Namen: spodbujanje dodatnega zaslužka na kmetijah, zvišanje kvalitete življenja na samih kmetijah ter ohranitev kulturne dediščine podeželja, za programe predelave in trženja. Pogoji: sofinanciranje se odobri le za tisto proizvodnjo, katere proizvodi se bodo pojavili na trgu, za sladkovodno ri-bogojstvo, alternativne reje gosi, rac, puranov, nojev, damjakov, polžev, za vse vrste predelave doma pridelanih surovin, sušenja sadja, nabiranje in sušenje zelišč in gob, domačo obrt in drugo. Sofinanciranje se odobri po individualno predloženih projektih iz katerih je razviden namen in cilj projekta, predračunska vrednost in viri financiranja ter pričakovani efekt realiziranega programa. III. KONČNA DOLOČBA 12. člen Ta pravilnik začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku Radia Tednik Ptuj. Številka: 414-10-34/99 Datum: 17.6.1999 Župan Občine Markovci Franc KEKEC, l.r. 27. Na podlagi 16. člena Statuta občine Markovci (Uradni list RS, št. 15/99) je Občinski svet občine Markovci na 8. redni seji dne 17.6.1999 sprejel PRAVILNIK o pogojih, načinu in kriterijih za pridobivanje sredstev namenjenih za pospeševanje razvoja malega gospodarstva in kmetijstva v Občini Markovci I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem pravilnikom se določijo pogoji, način in kriteriji za pridobivanje sredstev, namenjenih za pospeševanje razvoja drobnega gospodarstva in kmetijstva v Občini Markovci (v nadaljnjem besedilu: sredstva za razvoj). 2. člen Sredstva za razvoj se zagotavljajo iz občinskega proračuna in drugih virov, njihovo višino pa določi občinski svet z odlokom o proračunu za tekoče leto. Praviloma se sredstva za razvoj dodeljujejo v obliki posojil in se kombinirajo z bančnimi sredstvi. II. PODROČJA 3. člen Sredstva za razvoj se dodeljujejo za naslednje namene: - samozaposlovanje, - povečanje zaposlovanja oziroma pridobitev novih delovnih mest, povezano z ustanavljanjem novih enot malega gospodarstva, - zagotavljanje sistema kakovosti, - posodobitev oziroma razširitev obstoječe proizvodnje in storitev ter sofinanci- ranje novih podjetniških, proizvodnih in storitvenih programov, - zagotavljanje sistema kakovosti, - nakup, graditev in adaptacijo poslovnih prostorov, - nakup in posodobitev opreme, - kmetijsko dejavnost: izgradnjo in adaptacijo kmetijskih proizvodnih in pomožnih objektov, izgradnjo in adaptacijo objektov za dopolnilno dejavnost na kmetijah, nakup opreme, ki se vgrajuje v kmetijske proizvodne objekte, namakalne sisteme in za dopolnilne dejavnosti na kmetijah, nakup specialne kmetijske mehanizacije, nakup in izboljšanje kmetijskih zemljišč, za nakup plemenskih živali za osnovno čredo živali, za obnovo vinogradov in sadovnjakov. III. UPRAVIČENCI 4. člen Sredstva za razvoj lahko pridobijo fizične in pravne osebe s sedežem oziroma obratovalnico na območju Občine Markovci, in sicer: - samostojni podjetniki posamezniki, - družbe, ki se razvrščajo na majhne družbe, - občani, ki so pri pristojnem upravnem organu vložili zahtevo za izdajo dovoljenja za opravljanje dejavnosti oziroma pri pristojnem sodišču priglasitev za vpis v sodni register in predložili vse predpisane dokumente za ustanovitev družbe, - tržni proizvajalci hrane in sicer fizične osebe, ki imajo stalno prebivališče v Občini Markovci, s slovenskim državljanstvom in statusom kmeta, ter pravne osebe, ki imajo sedež oz. pridelovalne površine na območju Občine Markovci. 5. člen Sredstva za razvoj se prednostno dodelijo prosilcem, ki poleg pogojev, ki jih zahteva banka ter ta pravilnik, v največji meri izpolnjujejo še naslednje kriterije: - opravljajo oziroma bodo opravljali dejavnost, ki v občini niso razvite, - ustanavljajo nove proizvodne in storitvene kapacitete in ustvarjajo možnosti zaposlitve za nedoločen čas, - razširjajo in odpirajo nova delovna mesta v obstoječih proizvodnih in storitvenih dejavnostih, - opravljajo oziroma bodo opravljali dejavnosti, ki zagotavljajo sodoben tehnološki in ekološko neoporečen delovni proces, - opravljajo oziroma bodo opravljali dejavnosti, ki so izvozno usmerjene ali nadomeščajo uvoz, -. so kmetijski zavarovanci, - so kmetje, ki že opravljajo dopolnilno dejavnost na kmetiji. IV. JAVNI RAZPIS 6. člen Sredstva za razvoj se dodeljujejo na podlagi javnega razpisa. Župan Občine Markovci sprejme sklep o razpisu za pridobivanje sredstev za razvoj in ga objavi v sredstvih javnega obveščanja. 7. člen Javni razpis mora vsebovati: - določbo tega pravilnika, na podlagi katere župan sprejme sklep, - namene, za katere se dodeljujejo sredstva za razvoj po javnem razpisu, - višino razpisanih sredstev za razvoj, - opredelitev upravičencev za pridobivanje sredstev za razvoj, - pogoje, ki jih morajo upravičenci izpolnjevati, - rok za prijavo na javni razpis, ki ne sme biti krajši od 15 dni od dneva objave, in naslov, na katerega se vložijo prijave, - pogoje, pod katerimi se sredstva za razvoj dodeljujejo, - navedbo dokumentacije, ki jo mora prosilec priložiti k zahtevku, - rok, v katerem bo občinski svet sprejel sklep o dodelitvi sredstev za razvoj. 8. člen Prijavo na razpis s potrebnimi prilogami se vloži na sedežu Občine Markovci, v roku, ki je določen v razpisu. 9. člen Prijave na javni razpis obravnava komisija za dodelitev sredstev za razvoj, ki jo imenuje Občinski svet Občine Markovci, na predlog župana. Komisija za dodelitev sredstev za razvoj šteje tri člane in jo sestavljajo: - dva predstavnika občinskega sveta iz Odbora za finance in gospodarjenje s premoženjem in iz Odbora za gospodarstvo in kmetijstvo ter gospodarske javne službe, - predstavnik banke. Komisija pripravi predlog sklepov o dodelitvi sredstev za razvoj ter jih posreduje v sprejem občinskemu svetu. 10. člen Sklep o dodelitvi sredstev za razvoj mora sprejeti občinski svet najpozneje v roku 30 dni od poteka razpisnega roka. Sklep se posreduje vsem prijavljenim na javni razpiS* najkasneje v roku osem dni po sprejemu sklepa o dodelitvi sredstev in je dokončen. V. PREDPISANA DOKUMENTACIJA 11. člen Prijava na javni razpis mora poleg osnovnih podatkov (navedba prosilca, višina zaprošenih sredstev, namen pridobivanja sredstev) vsebovati: a) investicijski program, b) dokazilo o izpolnjevanju pogojev za opravljanje dejavnosti, za prosilce iz 4. čl. tega pravilnika, c) dokazilo glede namena pridobitve sredstev pri razširitvi poslovanja: - kupoprodajno pogodbo za nakup poslovnih prostorov, za nakup zemljišč, - predračun za nakup ali posodobitev opreme, - gradbeno dovoljenje oziroma priglasitev del za gradnjo in adaptacijo poslovnih prostorov ter graditev, prenovo in adaptacijo gospodarskih objektov kmetije, - pogodbo za večji posel, ki pomeni trajnejšo razširitev poslovanja, - predračun za projekte, ko gre za obsežno novo dejavnost. d) mnenje pristojnega območnega kmetijskega svetovalca, ki mora vključevati podatke o investitorju in investiciji ter pričakovanih rezultatih programa, če gre za kmetijsko dejavnost, e) pri nakupu plemenskih živali potrdilo o poreklu kakovosti živali, f) pri obnovi vinograda oz. sadovnjaka še posestni list, kopijo katastrskega načrta in zapisnik o komisijskem ogledu površine, predvidene za obnovo, g) dokazilo o kreditni sposobnosti prosilca, h) predlog zavarovanja kredita (hipoteka na nepremičnini in premičnini, poroštvo itd.) VI. POGOJI IN MERILA 12. člen Posojila se dodeljujejo z najdaljšo dobo vračanja do 5 let. Doba vračanja posojila je odvisna od višine posojila in prične teči po izteku moratorija. Moratorij za pričetek vračanja posojila se določi v skladu z vsebino razvojne naloge, vendar najdalj 12 mesecev. 13. člen Višina posojila praviloma ne sme presegati 50% predračunske vrednosti investicije. Posojila se dodeljujejo preko banke, s katero sklene Občina Markovci ustrezno pogodbo. 14. člen Po sprejemu sklepa o dodelitvi sredstev za razvoj sklene banka s prejemnikom sredstev pogodbo. Pogodba mora poleg bančnih določb vsebovati še naslednje določbe: - obveznost posojilojemalca, da posojilo porabi namensko, - rok za dokončanje investicije, - obveznost, da posojilojemalec, v primeru, če ne izpolni katerekoli obveznosti iz posojilne pogodbe oziroma, da je bila pogodba sklenjena na podlagi lažnih podatkov, takoj vrne posojilo ali neodplačani del posojila z zakonitimi zamudnimi obrestmi, v roku 30 dni od dneva ugotovitve neizpolnitve obveznosti, - določba, da se prosilcu v kolikor v treh mesecih od podpisa pogodbe o dodelitvi posojila le tega ne koristi, možnost koriščenja odvzame. 15. člen Namensko porabo posojila, pridobljenega po tem pravilniku, in izpolnitev obveznosti iz pogodbe o posojilu preverja poleg banke komisija za dodelitev sredstev za razvoj. 16. člen V primeru ugotovljene nenamenske porabe sredstev je prejemnik sredstev dolžan takoj vrniti dodeljena sredstva skupaj z obrestmi po najvišji bančni obrestni meri. 17. člen Posojilojemalci, ki pridobijo sredstva za namen samozaposlitve, nimajo več ponovne možnosti pridobitve sredstev za namen samozaposlitve. Za isti projekt po pridobitvi sredstev za namen razširitve poslovanja, lahko posojilojemalec pridobi sredstva le enkrat oziroma ne prej, preden ne odplača prejšnjega posojila. VII. KONČNA DOLOČBA 18. člen Ta pravilnik začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku Radia Tednik Ptuj. Številka: 414-10-34/99 Datum: 17.6.1999 Župan Občine Markovci Franc KEKEC, l.r. 28. Na podlagi 21. in 22. člena Zakona o pokopališki in pogrebni dejavnosti ter urejanju pokopališč (Ur. list SRS, št. 34/84, 5/90, 26/90, RS/I 17/91) in 16. člena Statuta Občine Markovci (Uradni list RS, št. 15/99) je Občinski svet Občine Markovci na 8. redni seji dne 17.6.1999 sprejel PRAVILNIK O MERILIH ZA ODDAJANJE, PRIPRAVO IN VZDRŽEVANJE GROBOV 1. člen Ta pravilnik določa način oddajanja grobov v najem, pripravo grobov in vzdrževanje grobov na pokopališču v Markovcih (v nadaljevanju: merila). 2. člen Na pokopališču v Markovcih so naslednje zvrsti grobov, ki se dajejo v najem: 1. klasični grobovi: enojni grobovi, dvojni grobovi 2. skupna grobišča 3. žarni grobovi 3. člen Najemnik groba je lahko le ena fizična ali pravna oseba. Najemnik sklene z upravljavcem pisno najemno pogodbo. 4. člen Posamezna zvrst groba se oddaja v najem najemniku za nedoločen čas, za klasične grobove pa najmanj za mirovalno dobo (10 let). 5. člen Prednostno pravico do najema novega groba ima tisti, ki je poravnal stroške pokopa in najemnino, oziroma po dogovoru. 6. člen Najemnina za vse zvrsti grobov je letna. 7. člen Najemnik je dolžan upravljavcu plačati za najeti grob letno najemnino, oziroma sorazmerni del leme najemnine. 8. člen Kadar najemnik redno ne poravna letne najemnine, se najemna pogodba prekine, tako da: - najemnik prenese najemno pravico s pisno izjavo na drugo fizično osebo, ki pisno potrdi sprejem najemne pravice in od dneva prenosa naprej poravna obveznosti najemnine; - najemna pravica se prenese na drugega najemnika v primeru smrti najemnika; - v primeru spora med plačniki stroškov pokopa, določi najemnika sodišče. Upravljavec sklene z novim najemnikom novo pisno pogodbo. 9. člen Višino najemnine določi na Občinski svet Občine Markovci, na podlagi potrjenega programa vzdrževanja skupnih objektov in naprav na pokopališču. 10. člen Osnova za izračun najemnine so letni stroški vzdrževanja skupnih objektov in naprav, skupaj z investicijskimi vlaganji, deljeni s številom grobov. Število grobov na pokopališču in struktura zvrsti, je sestavni del letnega programa vzdrževanja iz 9. člena tega pravilnika. 11. člen Najemnina za: - enojni grob je določena z letnim programom vzdrževanja, - dvojni grob znaša 1,6 najemnine za enojni grob, - grobišča se poravna iz sredstev vzdrževanja skupnih objektov in naprav, - žarni grob znaša 0,6 najemnine za enojni grob. 12. člen Letno najemnino za grob mora poravnati najemnik do 31. marca za tekoče leto, oziroma v 15. dneh po prejemu računa. Upravljavec izstavi račune za letne najemnine za grobove najemnikom do 15. marca v tekočem letu. „ 13. člen Šteje se, da je najemnik odstopil od pogodbe, če po preteku enega leta od dneva zapadlosti računa za najemnino, te ne plača, oziroma ne javi spremembe naslova in mu je tudi po preteku enega leta od dneva zapadlosti plačila računa dokazano, da mu ga ni bilo moč vročiti. Odstop od te pogodbe v tem primeru ugotovi s posebnim sklepom komisija za upravljanjem s pokopališčem v sodelovanju s pristojnim delavcem občinske uprave. Sklep se objavi na oglasni deski na sedežu Občine Markovci ali občine zadnjega stalnega prebivališča najemnika in oglasni deski na samem pokopališču. 14. člen Najemnik mora v primeru odstopa od najemne pogodbe v roku 15 dni odstrani- ti z groba nagrobnik in druge predmete ter jih odstraniti z območja pokopališča. V nasprotnem primeru naredi to na njegove stroške upravljavec. 15. člen V primeru odstopa od pogodbe zaradi neplačila najemnine, kot to določa 13. člen tega pravilnika, upravljavec odstrani spomenik in druge predmete z groba na svoje stroške po poteku 30 dni od dneva objave sklepa komisije na oglasni deski. 16. člen Upravljavec izroči grobni prostor najemniku takoj po sklenitvi najemne pogodbe. Grobni prostor pripravi za pogreb izvajalec izkopov. 17. člen Nove grobe odda upravljavec najemniku v najem po načrtu prostih grobnih polj. 18. člen Najemnik mora vzdrževati grob skladno z določili Odloka o pokopališkem redu in pogrebnih svečanosti Občine Markovci. 19. člen Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Radia Tednik Ptuj. Številka: 352-07-1/99 Datum: 17.6.1999 Župan Občine Markovci Franc Kekec, l.r. 29. Na podlagi 26. člena Zakona o političnih strankah (Uradni 1. RS, št. 62/94), v povezavi s 23. členom istega zakona in 16. člena Statuta Občine Markovci (Uradni list RS št. 15/99) je Občinski svet Občine Markovci na 8. redni seji dne 17.6.1999 sprejel naslednji SKLEP o financiranju političnih strank v Občini Markovci 1. člen Političnim strankam (v nadaljnjem besedilu stranke), katerih listam so pripadli mandati za člane Občinskega sveta Občine Markovci, pripadajo sredstva iz proračuna Občine Markovci, v višini 43 SIT za vsak dobljeni glas na volitvah za občinski svet ter strankam, katerih kandidat je bil izvoljen za župana, pripadajo sredstva v višini 21,5 SIT, za vsak dobljeni glas na volitvah iz 1. kroga volitev za župana. 2. člen Znesek iz 1. člena tega sklepa se mesečno usklajuje z indeksom cen življenjskih potrebščin po zadnjih znanih podatkih Statističnega urada Republike Slovenije. 3. člen Sredstva se strankam dodeljujejo mesečno. 4. člen Financiranje strank po tem sklepu velja od 1.1.1999 dalje. 5. člen Ta sklep začne veljad z dnem sprejema na Občinskem svetu Občine Markovci in se objavi v Uradnem vesmiku Radia Tednik Ptuj. Številka: 414-10-35199 Datum: 17.6.1999 Župan Občine Markovci Franc KEKEC, l.r. 30. OBČINA MARKOVCI OBJAVLJA na podlagi 7. člena Pravilnika o finančnih intervencijah za ohranjanje in razvoj kmetijstva v občini Markovci RAZPIS ZA DODELITEV SREDSTEV ZA FINANČNE INTERVENCIJE ZA OHRANJANJE IN RAZVOJ KMETIJSTVA V OBČINI MARKOVCI ZA LETO 1999 1. SPLOŠNI POGOJI I. Po 5. členu pravilnika o finančnih intervencijah za ohranjanje in razvoj kmetijstva v Občini Markovci, lahko za dodelitev sredstev zaprosijo tržni proizvajalci hrane in sicer fizične osebe s slovenskim državljanstvom, s stalnim prebivališče v -Občini Markovci, praviloma s statusom kmeta ter pravne osebe (majhne družbe opredeljene po zakonu o gospodarskih družbah), ki imajo sedež in pridelovalne površine v Občini Markovci, razen določbe 11. člena točke B5-sadjarstvo in točke Bbvinogradništvo. Upravičenci morajo sredstva investirati na območju Občine Markovci. II. Navodila in informacije v zvezi z razpisom dobijo prosilci na Obdravskem zavodu za veterinarstvo in živinorejo Ptuj, pri terenskem kmetijskem svetovalcu Kmetijske svetovalne službe Ptuj. III. Zahtevek za dodelitev sredstev za finančne intervencije po tem razpisu naslovijo vlagatelji na Kmetijsko svetovalno službo pri Obdravskem zavodu za veterinarstvo in živinorejo Ptuj. Vlagatelj zahtevka s svojim podpisom jamči za pravilnost v zahtevku navedenih podatkov. 2. VSEBINA RAZPISA Razpisana sredstva za ohranjanje in razvoj kmetijstva v Občini Markovci se zagotovijo v proračunu Občine Markovci za leto 1999 v višini 7.730.000,00 SIT v obliki sofinanciranja, regresov in premij. 3. NAMEN IN POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV A. ŽIVINOREJA Osemenjevanje: NAMEN UKREPA: izboljšanje genetskega potenciala goveda s semenom kva-litetnih bikov Višina regresa znaša 50 % cene doze semena. Višina predvidenih sredstev je 900.000. 00 SIT. POGOJ : zahtevke vlaga Kmetijska svetovalna služba, ki predloži račun ter seznam upravičencev. Prašičereja - Nakup plemenskih živali: NAMEN UKREPA: nabava kvalitetnih plemenskih živali zaradi širitve prašičereje in izboljšanje proizvodnosti mesnatih pasem prašičev. Znesek regresa je 9.000,00 SIT za plemensko svinjo in 15.000,00 SIT za plemenskega merjasca. Višina predvidenih sredstev je 1.860.000. 00 SIT - Preventivno cepljenje živali NAMEN UKREPA: pospeševanje preventivnega zdravljenja prašičev. Sofinanciranje preventivnih veterinarskih storitev višini do 30 % od vrednosti storitev. Višina predvidenih sredstev je 400.000. 00 SIT POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV: - potrdilo o poreklu kakovosti živali - račun - plemenske živali morajo biti vzrejene v potrjenih selekcijskih razmnoževalnih farmah ali rejskih središčih, - živali morajo ustrezati pogojem, ki jih določa pravilnik o vodenju rodovništva, ugotavljanju plemenske vrednosti in priznavanju plemenjakov - najmanj 5 plemenskih svinj na kmetijo. Zahtevke vlaga Kmetijska svetovalna služba, ki predloži račun ter seznam upravičencev. Čebelarstvo NAMEN UKREPA: Podpora zdravstveni preventivi v čebelarstvu Zahtevke vlagajo čebelarska društva ter čebelarski krožek pri OŠ Markovci. POGOJ: Zahtevku je potrebno priložiti program zdravstvenega varstva ter račun in seznam koristnikov. Predvidena sredstva za zdravstveno varstvo znašajo 250.000,00 SIT. Za delovanje čebelarskega krožka pri OŠ Markovci pa znašajo predvidena sredstva 50.000,00 SIT. A. RASTLINSKA PROIZVODNJA Analiza krme in analiza zemlje (tal) NAMEN UKREPA: analiza krme kot pomoč pri izračunu krmnih obrokov za živali ter analiza zemlje kot pomoč za pravilno doziranje manjkajočih hranil. Višin regresa: regresiranje analize krme v višini 70 % cene analize in regresiranje analize zemlje v višini 50 % cene analize. Višina predvidenih sredstev je 150.000. 00 SIT. POGOJ: Zahtevke vlaga Kmetijska svetovalna služba, ki predloži račun ter seznam upravičencev s številko vzorca. Nakup semena strniščnih posevkov NAMEN UKREPA: izboljšanje setvene strukture njiv, varstvo okolja. Regresiranje semena strniščnih posevkov do 3 ha na kmetijo v višini 50 % cene semena. Višin predvidenih sredstev 700.000,00 SIT POGOJ: zahtevke vlaga Kmetijska svetovalna služba, ki predloži račun ter seznam upravičencev. Vrtnarstvo in zelenjadarstvo NAMEN UKREPA: vzpodbujanje k intenzivnejši vrtnarski proizvodnji, predvsem tržno zanimivih vrtnin (povečati površine pod plastenjaki in steklenjaki). Regresira se nakup plastenjakov od 50 m2 naprej v višini do 20 % predračunske vrednosti. Višina predvidenih sredstev je 1.500.000. 00 SIT POGOJ: zahtevki se vlagajo preko Kmetijske svetovalne službe na osnovi predložitve razvojno proizvodnega programa. Vinogradništvo NAMEN UKREPA: vzpodbujanje obnove vinogradov s kakovostnimi trsnimi cepljenkami. Višina regresa je 40 SIT/cepljenko. Višina predvidenih sredstev je 200.000. 00 SIT. POGOJI: - skupna površina nasada mora biti najmanj 0,40 ha, na novo posajena površina najmanj 0,10 ha, - regresiranje nakupa trsnih cepljenk, ki so vzgojene v slovenskih trsnicah ter uvožene in so pod strokovnim vodstvom Kmetijskega inštituta Slovenije, - pridelovalec mora biti vpisan register pridelovalcev grozdja in vina ter mora redno prijavljati pridelek; pri vinogradnikih, ki so se začeli na novo ukvarjati s to dejavnostjo, zadošča izjava Kmetijske svetovalne službe, - pozitivno mnenje območnega, za vinogradništvo specializiranega kmetijskega svetovalca. Nakup sadik in semena vrtnin NAMEN UKREPA: vzpodbujati intenzivno pridelavo vrtnin, uvajati nove visoko proizvodne sorte in hibride. Višina predvidenih sredstev je 500.000. 00 SIT POGOJI: - Za uveljavitev regresa mora biti najmanjša površina na kateri se bodo proizvajale vrtnine, naslednja: paprika 0,10 ha kumare 0,50 ha čebula 0,20 ha zelje 0,30 ha solata 0,10 ha (enkratno sajenje) radič 0,10 ha (enkratno sajenje) ostale vrtnine 0,10 ha (paradižnik, cvetača) - Regresirajo se samo sadike proizvedene pri proizvajalcih, ki so vpisani v register proizvajalcev semen in sadik Republike Slovenije. Sadike morajo biti proizvedene pod strokovnim nadzorom Kmetijskega inštituta Slovenije, Kmetijskega zavoda Maribor ali Inštituta za hmeljarstvo Žalec. - Zahtevku za regres mora iti priložen račun in mnenje Kmetijske svetovalne službe. Dopolnilne dejavnosti in izobraževanje SOFINANCIRANIH NAMEN UKREPA: izobraževanje kmečkih žena, kmetovalcev ter organiziranje strokovnih seminarjev ali izvajanje pedagoških dejavnosti s področja kmetijstva na osnovnih šolah - delovanje strokovnih in interesnih društev s področja kmetijstva ter spremljajočih dejavnosti - urejanje pogojev za izvajanje vseh kinetijskih dejavnosti na osnovnih šolah; - ureditev pogojev za permanentno kmetijsko izobraževanje odraslih in mladine - pospeševanje poskusništva, - pospeševanje razvojnih in raziskovalnih programov na področju kmetijstva Višina predvidene podpore je 1.220.000,00 SIT. POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV: Zahtevke vložiti pri Kmetijski svetovalni službi pri Obdravskem zavodu za veterinarstvo in živinorejo Ptuj, na osnovi programa izobraževanja, usklajenega s Kmetijsko svetovalno službe, ter fotokopij računov že opravljenih storitev. 4. ROK ZA VLOŽITEV ZAHTEVKOV Rok vložitev zahtevkov za dodelitev sredstev je odprt do porabe sredstev oziroma dolS.l 1.1999. 5. ODOBRITEV SREDSTEV Obravnavane bodo le popolne in pravočasno prispele vloge. Odobrena sredstva bodo nakazana upravičencem v odvisnosti od finančnih zmožnosti občinskega proračuna. Župan občine Markovci Franc KEKEC, l.r. 31. Na podlagi 15. člena Statuta občine Trnovska vas (Uradni vestnik št. 1/99) ter v skladu s lOO.b členom Zakona o lokalni samoupravi - ZLS (Uradni list RS št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97,70/97,10/98) je občinski svet občine Trnovska vas na svoji seji dne 18.06.1999 sprejel PRAVILNIK o spremembah Pravilnika o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov L člen Spremeni oz. dopolni se 8. člen pravilnika. V 3. odstavku se 3. stavek spremeni oz. dopolni in na novo glasi: "Če se z občinskim funkcionarjem ne sklene delovnega razmerja, se del plače za nepoklicno opravljanje občinske funkcije izplačuje na podlagi mandatne pogodbe kot civilno pravnega obligacijskega razmerja." 2. člen Pravilnik o spremembah Pravilnika o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov se objavi v Uradnem vestniku Tednika in stopi v veljavo drugi dan po objavi. Datum: 18.06.1999 Številka: 032-02199-03 IZ Občinski svet: Župan: Karl Vurcer, l.r. Univerzitetna knjižnica Maribor S Hjž II 8605/35,1999 199903411,7 cobi« =>