PUBLIKACIJA - Poštnina plačana pri pošti 2102 Uradno glasilo slovenskih občin Št. 48 Maribor, ponedeljek 19.8.2024 OBČINA BELTINCI 919. Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Beltinci Na podlagi 19. člena Statuta Občine Beltinci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 47/19), v zvezi s 24. členom Zakona o kmetijstvu (Uradni list RS, št. 45/08, 57/12, 90/12 - ZdZPVHVVR, 26/14, 32/15, 27/17, 22/18, 86/21 -odl. US, 123/21, 44/22, 130/22 - ZPOmK-2 in 18/23) in na podlagi Uredbe Komisije (ES) št. 2023/2831 z dne 13. decembra 2023, je Občinski svet Občine Beltinci na 14. seji dne 08.08.2024 sprejel PRAVILNIK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH PRAVILNIKA O OHRANJANJU IN SPODBUJANJU RAZVOJA KMETIJSTVA, GOZDARSTVA IN PODEŽELJA V OBČINI BELTINCI 1. člen V Pravilniku o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Beltinci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 55/2023 - v nadaljevanju Pravilnik), se spremeni 3. alineja drugega odstavka 1. člena tako, da glasi; » • pomoči de minimis v skladu z Uredbo Komisije (ES) št. 2023/2831 z dne 13. decembra 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L, 2023/2831, z dne 15.12.2023) - v nadaljevanju: Uredba Komisije (EU) št. 2023/2831) ter« 2. člen V 5. členu Pravilnika se besedilo, navedeno v tretji vrstici tabele, ki glasi »UKREPI DE MINIMIS V SKLADU Z UREDBO KOMISIJE (EU) ŠT. 1407/2013« spremeni rako, da glasi; »UKREPI DE MINIMIS V SKLADU Z UREDBO KOMISIJE (EU) ŠT. 2023/2831)«. ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XX 3. člen Spremeni se 2. alineja 6. člena Pravilnika tako, da glasi; » • fizične osebe in pravne osebe, ki ustrezajo kriterijem za mikro podjetja v primerih ukrepov za pomoči de minimis po Uredbi Komisije (EU) št. 2023/2831, ki so vpisana v register kmetijskih gospodarstev ter imajo na območju občine v lasti ali zakupu več kot 50 % svojih kmetijskih in gozdnih zemljišč;« 4. člen Spremeni se naslov III. poglavja Pravilnika tako, da po novem glasi; »III. Ukrepi de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831« 5. člen Spremeni se 19. člen Pravilnika tako, da po novem glasi; »19. člen »(splošne določbe de minimis Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831) (1) Do de minimis pomoči v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 niso upravičena podjetja iz sektorjev: • primarne proizvodnje ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture, opredeljene v členu 5, točki (a) in (b), Uredbe (EU) št. 1379/2013, • predelave in trženje ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture, kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine proizvodov, nabavljenih ali danih na trg, • primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, • predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih: - če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, - če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce (2) Pomoč ne bo namenjena izvozu oz. z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z Izdajatelj: Inštitut za lokalno samoupravo, javne službe in javno-zasebno partnerstvo Maribor Smetanova ulica 30,2000 Maribor T: 02 250 04 58 | F: 02 250 04 59 | M: 031 68 77 88 | E: info@lex-localis.info | www.lex-localis.info Odgovorni urednik: dr. Boštjan Brezovnik Št. 29/24.5.2024 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1589 ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. (3) Pomoč ne bo pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi. (4) Do finančnih spodbud niso upravičeni tisti subjekti, ki nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do občine ali do države. (5) Do sredstev za razvoj niso upravičena mikro podjetja, ki so po zakonu, ki ureja prisilno poravnavo, stečaj ali likvidacijo, v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji ter so kapitalsko neustrezna, kar pomeni, da je izguba tekočega leta skupaj s prenesenimi izgubami dosegla polovico osnovnega kapitala družbe. (6) Skupna vrednost pomoči, dodeljena istemu upravičencu oziroma enotnemu podjetju na podlagi pravila »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 ne sme preseči 300.000,00 EUR v katerem koli triletnem obdobju, ne glede na obliko pomoči de minimis ali njene zastavljene cilje ter ne glede na to, ali se pomoč, ki jo dodeli država članica, v celoti ali le delno financira iz sredstev Unije. (7) Če je podjetje dejavno v sektorjih iz prvega odstavka tega člena ter je poleg tega dejavno v enem ali več sektorjih ali opravlja še druge dejavnosti, ki sodijo na področje uporabe Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831, se ta uredba uporablja za pomoč, dodeljeno v zvezi s slednjimi sektorji ali dejavnostmi, če podjetje na ustrezen način, kot je ločevanje dejavnosti ali razlikovanje med stroški, zagotovi, da dejavnosti v sektorjih, ki so izključeni iz področja uporabe te uredbe, ne prejemajo pomoči de minimis na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831.«. 6. člen Spremeni se 20. člen Pravilnika tako, da glasi; »20. člen (komulacija de minimis pomoči) (1) Pomoč de minimis se ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za financiranje tveganja, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči. (2) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredba Komisije (EU) št. 2023/2831, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 in (EU) št. 717/2014 do ustrezne zgornje meje iz člena 3(2) Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831. (3) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredba Komisije (EU) št. 2023/2831 se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2832.«. 7. člen Spremeni se 21. člen Pravilnika tako, da glasi; »21. člen (obveznosti prejemnika pomoči in občine) (1) Občina Beltinci bo kot dajalec pomoči od prejemnika pomoči pred dodelitvijo sredstev pridobila pisno izjavo o: • vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je podjetje prejelo na podlagi te ali drugih uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu, • drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške in zagotovil, da z dodeljenim zneskom pomoči »de minimis«, ne bo presežena zgornja meja de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih. (2) Občina Beltinci bo z odločbo pisno obvestila prejemnika, da je pomoč dodeljena po pravilu »de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 z dne 13. decembra 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L, 2023/2831, 15.12.2023) in o znesku de minimis pomoči. (3) Občina Beltinci bo kot dajalec pomoči hranila evidence o individualni pomoči de minimis 10 let od datuma dodelitve pomoči.«. 8. člen Ta Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Beltinci prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Št. 032-6/2024-14- 136/VIII Datum: 08.08.2024 Občina Beltinci Marko Virag, župan OBČINA GORNJI PETROVCI 920. Sklep o določitvi ekonomske cene Vrtca Jurček pri OŠ Gornji Petrovci Na podlagi 30. in 31. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 - uradno prečiščeno besedilo, 25/08, 98/09 -ZIUZGK, 36/10, 62/10 - ZUPJS, 94/10 - ZIU, 40/12 -ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 55/17 in 18/21), 24. in 31. člena Zakona o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev (Uradni list RS, št. 62/10, 40/11, 40/12 - ZUJF, 57/12 - ZPCP-2D, 14/13, 56/13 - ZŠtip-1, 99/13, 14/15 - ZUUJFO, 57/15, 90/15, 38/16 - odl. US, 51/16 - odl. US, 88/16, 61/17 -ZUPŠ, 75/17, 77/18, 47/19 in 189/20 - ZFRO), določil Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/03, 77/05, 120/05, 93/15 in 59/19) ter 19. člen Statuta Občine Gornji Petrovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 63/2023) je Občinski svet občine Gornji Petrovci na 14. redni seji dne, 09.08.2024 sprejel SKLEP O DOLOČITVI EKONOMSKE CENE VRTCA JURČEK PRI OŠ GORNJI PETROVCI 1. člen Ekonomska cena dnevnega programa (6-9 ur) za otroka v oddelkih 1. in 2. starostnega obdobja od 1. do 6. leta starosti znaša 562,46 EUR na otroka mesečno. 2. člen V skladu z 8. členom Pravilnika o metodologiji bo Občina Gornji Petrovci kot ustanoviteljica zavoda zagotavljala finančna sredstva izven cene programov za zaposlene delavce po potrjeni sistemizaciji, s katerimi se presegajo predpisani normativi ter druge nujne stroške, navedene v tem členu pravilnika. 3. člen Za dneve odsotnosti otrok (ne glede na vzrok odsotnosti) se staršem od plačila odšteje sorazmerni del (glede na plačilni razred) vrednosti živil. 4. člen Za dneve odsotnosti v mesecu juliju in avgustu se za vsak dan odsotnosti otroka, staršem odšteje celotni znesek dnevne oskrbnine. Da bi starši uveljavili navedeni odbitek, morajo odsotnost pisno napovedati vsaj 7 dni pred nastopom. Staršem, ki imajo bivališče v Občini Gornji Petrovci in otroka do 25. junija pisno odjavijo oz. začasno izpišejo iz vrtca v mesecu juliju in avgustu, stroškov izvajanja Št. 29/24.5.2024 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1590 programa vrtec ne zaračuna, ampak jih v celoti krije občina. Kadar je otrok zaradi bolezni odsoten dalj časa se z odločbo določeno plačilo staršev dodatno zniža v višini 50 % plačila določenega v skladu s pravili obračunavanja oskrbnine. Kot daljša odsotnost se šteje neprekinjena bolniška odsotnost otroka, ki je traja vsaj mesec dni in več. Dodatno znižanje za strnjeno bolniško odsotnost se lahko staršem upošteva največ za tri mesece. Finančna sredstva za pokrivanje stroškov v času odsotnosti otrok zagotavlja Občina Gornji Petrovci na podlagi izdanih računov vrtca, v obračunu se obvezno zniža cena za stroške neporabljenih živil. 5. člen Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati Sklep o določitvi ekonomske cene Vrtca Jurček pri OŠ Gornji Petrovci (Uradni list RS, št. 42/23). 6. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 01.09.2024 dalje. Št.: 007-0002/2024-16 Datum: 12.08.2024 Občina Gornji Petrovci Franc Šlihthuber, župan OBČINA KRIŽEVCI 921. Pravilnik o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva in gospodarstva v občini Križevci Na podlagi 65. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 76/16 - odl. US, 11/18 - ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 - ZIUZEOP-A, 80/20 - ZIUOOPE)), 15. člena Statuta Občine Križevci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 10/2018) ter Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis ( Uradni list EU, L. z dne 15.12.2023) je Občinski svet Občine Križevci na 12. redni seji dne 12.8.2024 sprejel PRAVILNIK O DODELJEVANJU POMOČI ZA RAZVOJ PODJETNIŠTVA IN GOSPODARSTVA V OBČINI KRIŽEVCI I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (vsebina pravilnika) (1) Ta pravilnik določa področje uporabe, pogoje, način, upravičence, ukrepe, upravičene stroške, postopek dodeljevanja in nadzor nad porabo sredstev in vrste pomoči za izvedbo posameznega ukrepa Občine Križevci (v nadaljevanju občina) s ciljem spodbujanja razvoja podjetništva. (2) Sredstva na podlagi tega pravilnika se dodeljujejo kot državne pomoči po pravilu »de minimis« skladno z Zakonom o spremljanju državnih pomoči (Uradni list RS, št. 37/04) in Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis ( Uradni list EU, št. L z dne 15.12.2023). 2. člen (način in višina zagotavljanja sredstev) (1) Sredstva po tem pravilniku se dodeljujejo s ciljem in namenom vzpostavitve učinkovitega podpornega okolja za potencialne nove podjetnike ter že delujoča podjetja v vseh fazah njihovega razvoja, povečanja možnosti za ustanavljanje novih podjetij, spodbujanje njihovega razvoja in promocije ter ustvarjanje novih delovnih mest. (2) S proračunom Občine Križevci za tekoče leto se določijo vrste pomoči in višina sredstev za pomoči v skupnem znesku. (3) Sredstva za izvedbo ukrepov po tem pravilniku se dodelujejo upravičencem na podlagi javnega razpisa, skladno z veljavnimi predpisi. 3. člen (oblika pomoči) Sredstva za izvedbo ukrepov po tem pravilniku se dodeljujejo kot nepovratna sredstva v obliki subvencij. 4. člen (ukrepi in vrste pomoči) Ukrepi za razvoj podjetništva in gospodarstva v Občini Križevci so: Ukrep Opis ukrepa Ukrep 1 Spodbujanje začetnih investicij in investicij v razširjanje dejavnosti in razvoj Ukrep 2 Spodbujanje investicij v izgradnjo proizvodnih in obrtnih objektov Ukrep 3 Spodbujanje prijav na državne in mednarodne razpise, stroškov promocije ter samozaposlovanja in zaposlovanja 5. člen (upravičenci) (1) Upravičenci so: samostojni podjetniki posamezniki, mikro podjetja in mala podjetja, ki so registrirana po Zakonu o gospodarskih družbah; (Uradni list RS, št. 65/09 - uradno prečiščeno besedilo, 33/11, 91/11, 32/12, 57/12, 44/13 - odl. US, 82/13, 55/15, 15/17, 22/19 - ZPosS, 158/20 - ZIntPK-C, 175/20-ZIUOPDVE, 18/21 in 18/23 -ZDU- 1O; v nadaljevanju ZGD-1); v nadaljevanju podjetja. (2) Upravičenci so podjetja s sedežem v Občini Križevci, v kolikor svojo dejavnost na tem območju tudi opravljajo. V primeru, da je upravičenec fizična oseba, mora svojo naložbo izvesti na območju Občine Križevci. (3) Upravičenec se, skladno z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 obravnava kot enotno podjetje: • Enotno podjetje je definirano kot vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: • Eno podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja; • Eno podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja; • Pogodba med podjetjema ali določba v njuni družbeni pogodbi ali statutu daje pravico enemu podjetju, da izvršuje prevladujoč vpliv na drugo podjetje; • Eno podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja na podlagi dogovora samo nadzoruje večino glasovalnih pravic; • Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz prejšnjih alinej, preko enega ali več drugih podjetij, so prav tako »enotno« podjetje. (4) Upravičenec mora imeti za nakazilo odobrenih sredstev odprt transakcijski račun v Republiki Sloveniji. Št. 29/24.5.2024 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1591 (5) Za ugotavljanje velikosti posamezne gospodarske družbe se uporablja veljavna opredelitev velikosti podjetij EU, ki velja za področje državnih pomoči: • mikro podjetje je podjetje, ki ima manj kot 10 zaposlenih in ima letni promet in/ali bilančno vsoto, ki ne presega 2 milijona EUR. Enako velja za mikro enotno podjetje. • malo podjetje je podjetje, ki ima manj kot 50 zaposlenih in ima letni promet in/ali bilančno vsoto, ki ne presega 10 milijonov EUR. • enotno podjetje pomeni vsa podjetja, kot izhaja iz opredelitve pojma enotno podjetje. (6) Do finančnih pomoči niso upravičeni tisti subjekti, ki nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do zaposlenih in občine. (7) Do sredstev niso upravičena podjetja, ki so po Zakon o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 176/21 - uradno prečiščeno besedilo, 178/21 - popr., 196/21 - odl. US, 157/22 - odl. US, 35/23 - odl. US in 57/23 - odl. US - U-I-414/20-13) v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji ter so kapitalsko neustrezna, kar pomeni, da je izguba tekočega leta skupaj s prenesenimi izgubami dosegla polovico osnovnega kapitala družbe. (8) Vsak upravičenec lahko na javni razpis predloži le eno vlogo. 6. člen (upravičeni stroški in intenzivnost pomoči) (1) Kriteriji za dodelitev pomoči za posamezen ukrep se določijo v javnem razpisu. Višina sredstev subvencije ne sme presegati 75 % upravičenih stroškov. (2) V kolikor je seštevek upravičenih zneskov pomoči vsem upravičencem za posamezen ukrep razpisa višji kot je zagotovljenih sredstev v proračunu Občine Križevci, se sredstva razdelijo glede na podrobnejša merila oziroma postopek, določen v javnem razpisu. (3) Ne glede na določilo iz prejšnjih odstavkov tega člena se pomoč na upravičenca ustrezno zniža, če bi z odobreno pomočjo presegli skupni znesek de minimis pomoči. 7. člen (način, pogoji in merila za dodeljevanje pomoči) (1) Pomoči de minimis se upravičencem dodeljujejo na podlagi javnih razpisov, izvedenih skladno z veljavnimi predpisi s področja javnih financ in s tem pravilnikom. (2) Pogoji: • dodeljena pomoč se ne sme uporabljati v nasprotju z namenom dodelitve sredstev, • v primeru, da je upravičenec za iste upravičene stroške prejel ali namerava prejeti tudi drugo državno pomoč za financiranje istega ukrepa, mora upravičenec podati izjavo, • upravičenec, ki pridobi pomoč na podlagi tega pravilnika, mora predložiti zahtevane dokumente, skladno z razpisno dokumentacijo in voditi ustrezne evidence, določene z javnim razpisom in s sklenjeno pogodbo o dodelitvi sredstev ter hraniti vso dokumentacijo najmanj 5 let po izvedenem plačilu, • upravičenec ne more kupiti osnovnih sredstev oziroma sodelovati pri ukrepu spodbujanja prijav na državne in mednarodne razpise s poslovno ali zasebno povezano osebo. (3) Podrobnejši pogoji in merila za dodeljevanje pomoči za posamezne namene po tem pravilniku se določijo v javnem razpisu oziroma v razpisni dokumentaciji. 8. člen (pogoji za dodelitev pomoči de minimis po Uredbi Komisije (EU) št. 2023/2831) (1) Do de minimis pomoči niso upravičena podjetja, ki opravljajo dejavnost iz sektorjev: • primarne proizvodnje ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture, opredeljene v členu 5, točki (a) in (b), Uredbe (EU) št. 1379/2013, • predelave in trženje ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture, kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine proizvodov, nabavljenih ali danih na trg, • primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbe o delovanju Evropske unije, • predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih: • če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, • če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce (2) Pomoč ne bo namenjena izvozu oziroma z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. (3) Pomoč ne bo pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi. (4) Pomoč se ne uporablja za nabavo vozil za cestni prevoz tovora in mobilnih telefonskih aparatov. (5) Skupni znesek pomoči, dodeljen samostojnemu podjetniku ali podjetju/enotnemu podjetju ne sme preseči 300.000,00 EUR v katerem koli obdobju treh poslovnih let, ne glede na obliko ali namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije. 9. člen (kumulacija de minimis pomoči ) (1) Pomoč de minimis se ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za financiranje tveganja, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči. (2) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2832 do zgornje meje, določene v uredbi 2023/2832. (3) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo komisije (EU) št. 1408/2013 in št. 717/2014 do zgornje meje, določene v uredbi št. 2023/2831. I. UKREPI 10. člen (Ukrep 1: Spodbujanje začetnih investicij in investicij v razširjanje dejavnosti in razvoj) (1) Namen ukrepa je vzpostavitev učinkovitega podpornega okolja za potencialne podjetnike in delujoča podjetja v vseh fazah njihovega razvoja, povečanje možnosti za ustanavljanje novih podjetij in spodbujanje njihove rasti. Sredstva so namenjena sofinanciranju začetnih investicij in investicij v razširjanje dejavnosti in razvoj, ki pomenijo naložbo v opredmetena in neopredmetena osnovna sredstva, za spodbujanje naložb v gospodarstvo Št. 29/24.5.2024 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1592 in s tem vzpostavitev boljših možnosti za gospodarski razvoj in povečanje konkurenčnih prednosti vlagateljev. Upravičeni stroški so: • investicije, ki pomenijo naložbo v opredmetena osnovna sredstva (stroji in oprema), • nematerialne investicije, ki pomenijo naložbo v neopredmetena osnovna sredstva (nakup patentov, licenc, znanja in izkušenj - know how-a ali nepatentiranega tehničnega znanja ter programske opreme). (2) Za začetno investicijo se šteje investicija v opredmetena in neopredmetena osnovna sredstva za ustanovitev novega obrata na območju Občine Križevci. (3) Za investicijo v razširjanje dejavnosti in razvoj se šteje investicija v opredmetena in neopredmetena sredstva za razširitev oziroma razvoj obstoječega obrata, v smislu bistvenih sprememb proizvoda ali proizvodnega procesa obstoječega obrata v Občini Križevci. (4) Neupravičeni stroški po tem ukrepu so: • stroški davka na dodano vrednost, • stroški drugih davčnih dajatev, • stroški zamudnih obresti, • stroški dela zaposlenih pri upravičencu, • stroški nakupa drobnega inventarja, • drugi stroški, opredeljeni v javnem razpisu. (4) Višina dodeljene pomoči ne sme presegati 75 % upravičenih stroškov. 11. člen (Ukrep 2: Spodbujanje investicij v izgradnjo proizvodnih in obrtnih objektov) (1) Namen je spodbujanje investicij v izgradnjo proizvodnih in obrtnih objektov ter vzpostavitev spodbudnega poslovnega okolja za potencialne podjetnike in delujoča podjetja, v vseh fazah njihovega razvoja, povečanje možnosti za ustanavljanje novih podjetij, spodbujanje njihove rasti. Upravičeni stroški so: • nakup, urejanje in opremljanje zemljišč za izgradnjo proizvodnih in obrtnih objektov, • nakup obstoječih ali gradnja novih objektov oziroma poslovnih prostorov, namenjenih za poslovno dejavnost, • prenova objektov oziroma poslovnih prostorov, namenjenih za poslovno dejavnost. (2) Upravičenci do sredstev v okviru tega ukrepa so samostojni podjetniki, mikro podjetja in mala podjetja, ki investirajo v proizvodni ali v obrtni objekt na območju Občine Križevci. Do sredstev v okviru tega ukrepa niso upravičena podjetja, ki investirajo v objekt izključno za dejavnosti na področju trgovine. (3) Neupravičeni stroški po tem ukrepu so: • stroški davka na dodano vrednost, • stroški drugih davčnih dajatev, • stroški zamudnih obresti, • stroški dela zaposlenih pri upravičencu, • drugi stroški, opredeljeni v javnem razpisu. (4) Višina dodeljene pomoči ne sme presegati 75 % upravičenih stroškov. 12. člen (Ukrep 3: Spodbujanje prijav na državne in mednarodne razpise, stroškov promocije ter samozaposlovanja in zaposlovanja) (1) Namen javnega razpisa je preko sofinanciranja stroškov prijav na državne in mednarodne razpise spodbuditi pripravo razvojnih projektov podjetij. Sofinancirajo se tudi stroški promocije in predstavitev v medijih, na sejmih in razstavah ter stroški samozaposlovanja in zaposlovanja. Upravičeni stroški so: • stroški zunanjih izvajalcev, ki morajo biti v skladu z običajnimi tržnimi cenami in običajnim poslovanjem podjetja. Nakup storitve (priprava prijave) je dovoljena le od tretjih oseb, po tržnih pogojih. Pri tem velja, da tretja oseba ne sme biti več kot 25% povezana (lastniški delež) s podjetjem -upravičencem. • stroški najema prostora na sejmih ter stroški povezani z objavami prispevkov v medijih • stroške k subvencije za posameznega samostojnega podjetnika, mikro podjetje ali malo podjetje lahko za novo zaposlitev osebe znaša maksimalno pet minimalnih neto plač. (2) Nosilno podjetje, ki se prijavlja na javni razpis za potrebe prijave na mednarodne ali državne razpise ali zaposlitev osebe, mora imeti pravočasno in v celoti izpolnjene vse obveznosti do Občine Križevci. (3) V primeru skupne prijave na razpis z več partnerji, je prijavitelj upravičen do subvencioniranja sorazmernega deleža stroškov glede na njegov sorazmerni delež v razpisu. (4) Neupravičeni stroški po tem ukrepu so: • med državne in mednarodne javne razpise, ki so predmet tega ukrepa, ne sodijo javna naročila za blago, storitve ali gradbena dela, • stroški davka na dodano vrednost, • stroški drugih davčnih dajatev, • stroški zamudnih obresti, • stroški dela zaposlenih pri upravičencu, • drugi stroški, opredeljeni v javnem razpisu. Nakup storitve (priprava prijave) ni upravičen strošek, kjer gre za nakup oz. opravljanje storitev: • med krvnimi sorodniki v ravni ali stranski vrsti do četrtega kolena, v svaštvu do drugega kolena, med zakoncema ali osebama ki živijo v zunajzakonski skupnosti ter med skrbnikom, oskrbovancem, posvojiteljem, posvojencem, rejnikom ali rejencem; • med samostojnim podjetnikom in gospodarsko družbo - če je fizična oseba, ki je ustanovitelj s.p. tudi lastnica gospodarske družbe; • med fizično osebo, ki je lastnik gospodarske družbe in to gospodarsko družbo; • med družbami, ki se skladno z določili veljavnega Zakona o gospodarskih družbah, štejejo za povezane. (5) Višina dodeljene pomoči ne sme presegati 75 % upravičenih stroškov, v primeru samozaposlitve ali zaposlitve pa maksimalno 5 minimalnih neto plač. II. POSTOPEK DODELITVE POMOČI 13. člen (komisija) (1) Sredstva po tem pravilniku se bodo upravičencem do sredstev pomoči dodeljevala na podlagi predhodno izvedenega javnega razpisa, skladno s pogoji in po postopku, določenim v tem pravilniku in v javnem razpisu, na podlagi rezultatov ocenjevanja vlog ter višine razpoložljivih sredstev. Za izvedbo postopka javnega razpisa župan imenuje strokovno komisijo. (2) Naloge imenovane strokovne komisije, ki je stavljena iz članov odbora za gospodarstvo in turizem in predstavnika občinske uprave so: • priprava meril za ocenjevanje vlog, • priprava vsebine javnega razpisa in razpisne dokumentacije, • odpiranje vlog, • ugotovitev popolnosti in pravočasnosti vlog, Št. 29/24.5.2024 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1593 • pregled in ocenitev prejetih vlog, • priprava predloga prejemnika sredstev in njihove razdelitve, • vodenje zapisnikov o delu komisije. (3) Skupna višina z javnim razpisom razpisanih sredstev ne sme presegati v proračunu zagotovljenega skupnega letnega zneska. (4) V kolikor je prijaviteljev manj in se vsa proračunska sredstva ne bi razdelila, lahko komisija s sklepom upravičencem proporcionalno poveča dodeljena sredstva preko zneska/odstotka določenega v pravilniku in javnem razpisu, do višine zagotovljenih sredstev v proračunu. 14. člen (način, pogoji in merila za dodeljevanje pomoči) (1) Pomoč se dodeljuje na podlagi izvedenega javnega razpisa, objavljenega na spletni strani občine, skladno z veljavnimi predpisi s področja javnih financ in tem pravilnikom. (2) Javni razpis za dodelitev vsebuje zlasti: • pravno podlago za izvedbo javnega razpisa, • predmet javnega razpisa, • navedbo osnovnih pogojev za kandidiranje na razpisu ter merila za dodelitev pomoči, • višino razpoložljivih sredstev za posamezno leto, • rok, do katerega morajo biti predložene vloge za dodelitev pomoči, • datum odpiranja vlog, • rok, v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa, • kraj, čas in osebo, pri kateri zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo. (3) Vloge morajo vsebovati vse z javnim razpisom zahtevane podatke ter priloge in morajo biti na občino dostavljene na način in v roku, ki sta objavljena v javnem razpisu. (4) Podrobnejša merila in kriteriji za dodeljevanje pomoči ter zahtevana dokumentacija za posamezne ukrepe po tem pravilniku se podrobneje določijo v javnem razpisu. 15. člen (vloga za dodelitev sredstev) (1) Upravičenec mora k vlogi tudi predložiti: pisno izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je upravičenec oziroma enotno podjetje prejelo na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831 ali drugih uredb de minimis v obdobju treh let. pisno izjavo o drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške in zagotovilo, da z dodeljenim zneskom pomoči de minimis ne bo presežena zgornja meja de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih. (2) Upravičenec, ki je pravna oseba, mora k vlogi predložiti tudi: • seznam podjetij, s katerimi je povezan, tako da se preveri skupen znesek že prejetih de minimis pomoči za vsa z njim povezana podjetja, • izjavo o ločitvi dejavnosti oziroma stroškov vezano na določilo šestega odstavka 9. člena tega pravilnika, • izjavo o poravnanih obveznostih do svojih zaposlenih iz naslova plač in socialnih prispevkov, • izjavo, da upravičenec ni v postopku prisilne poravnave, stečaju ali likvidaciji ter da ni kapitalsko neustrezen, glede na določbe Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 176/21 -uradno prečiščeno besedilo, 178/21 - popr., 196/21 - odl. US, 157/22 - odl. US, 35/23 - odl. US in 57/23 - odl. US - U-I-414/20-13). • izjavo, da ni davčni dolžnik. (3) Podrobnejša vsebina vloge in predpisana dokumentacija se določi z javnim razpisom oziroma razpisno dokumentacijo. 16. člen (dodelitev sredstev) (1) O dodelitvi sredstev upravičencem po tem pravilniku, na podlagi sklepa komisije izda odločbo občinska uprava. (2) Zoper odločitev iz prejšnjega odstavka lahko upravičenec vloži pritožbo pri županu v roku 8 dni od prejema dokumenta. Odločitev župana je dokončna. (3) Datum dodelitve pomoči je datum pravnomočnosti odločbe o dodelitvi pomoči. (4) Medsebojne obveznosti med občino in upravičencem se uredijo s pogodbo o dodelitvi pomoči. 17. člen (izplačila sredstev) Upravičencem se sredstva iz proračuna občine izplačajo na podlagi zahtevka posameznega upravičenca, ki mora vsebovati dokumentacijo, določeno z javnim razpisom za posamezno vrsto upravičenih stroškov. 18. člen (obveznosti občine) (1) Občina bo z odločbo pisno obvestila upravičenca: • da je pomoč dodeljena po pravilu de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831, • o odobrenem znesku de minimis pomoči. (2) Upravičenca, ki je fizična oseba, pri kateri ne gre za pomoč dodeljeno po pravilu de minimis, bo občina z odločbo pisno obvestila o dodelitvi in o odobrenem znesku sofinanciranja. (3) Občina mora hraniti vso dokumentacijo, ki je podlaga za odobritev pomoči po tem pravilniku, deset (10) let od datuma dodelitve pomoči. (4) Občina je dolžna poročati pristojnemu ministrstvu o višini, vrsti in namenu dodeljenih sredstev v rokih, opredeljenih s predpisi s tega področja. II. NADZOR IN SANKCIJE 19. člen (nadzor) Namensko porabo proračunskih sredstev pridobljenih po tem pravilniku oziroma javnem razpisu spremljata komisija in občinska uprava. Upravičenec mora do 31.12. vsako koledarsko leto posredovati poročilo o porabi in učinkih dodeljenih sredstev komisiji in občinski upravi. V kolikor upravičenec ne dostavi poročila do navedenega roka, izgubi pravico do sodelovanja na naslednjem javnem razpisu. 20. člen (sankcije) (1) V primeru, če se ugotovi, • da je bilo dodeljeno sofinanciranje delno ali v celoti nenamensko porabljeno, • da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve sofinanciranja navajal neresnične podatke, • da je upravičenec prejel sofinanciranje v nasprotju z 10. členom tega pravilnika, • da upravičenec nima poravnanih vseh obveznosti zaradi sklepa Komisije EU o razglasitvi pomoči za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom, • občina odstopi od pogodbe o dodelitvi sredstev, upravičenec pa vrne odobrena sredstva v celoti s Št. 29/24.5.2024 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1594 pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev. (2) V primeru iz prvega odstavka tega člena, upravičenec izgubi pravico do prijave na razpis v naslednjih treh letih. IV. KONČNA DOLOČBA 21. člen (začetek veljavnosti) Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin . Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva in gospodarstva v občini Križevci ( Uradno glasilo slovenskih občin, št. 36/2023). Številka: 9000-0008/2022-76 Datum: 12.8.2024 Občina Križevci Branko Slavinec, župan 11/20 in 62/20)) ter 16. člen Statuta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 2/11 in 67/15) je Občinski svet Občine Radenci na svoji 5. dopisni seji, dne 15.8.2024, sprejel naslednji ODLOK O SPREMEMBAH ODLOKA O PODLAGAH ZA ODMERO KOMUNALNEGA PRISPEVKA ZA KOMUNALNO OPREMO ZA OBMOČJE OBČINE RADENCI 1. člen Spremeni se naslov in besedilo odloka tako, da se v njem vsakokrat briše beseda »obstoječo«. 2. člen 12. člen se spremeni tako, da se po novem glasi: »Za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme se določi naslednja prispevna stopnja zavezanca psz(i): Za vodovodno omrežje 90 % Za kanalizacijsko omrežje 50 % in Za cestno omrežje 50 %.« OBČINA LJUTOMER 922. Ugotovilo Ob upoštevanju, da je članu Občinskega sveta Občine Ljutomer, Borisu Filipiču, mmmmmmmmmr- podlagi 37. a člena Zakona o lokalni samoupravi (Ur.l. RS, št. 94/2007 -uradno prečiščeno besedilo, 76/2008, 79/09 , 42/12 -ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 - ZIUZEOP-A in 80/20 - ZIUOOPE), zaradi odstopa prenehal mandat člana Občinskega sveta Občine Ljutomer, je Občinska volilna komisija Občine Ljutomer, na podlagi 30. člena Zakona o lokalnih volitvah (Ur.l. RS, št. 94/2007 - uradno prečiščeno besedilo, 45/2008, 83/12, 68/17 in 93/20 - odl. US) 2. člen Vsi ostali členi ostanejo enaki. 3. člen Ta sprememba odloka začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 431-0021/2021-13 Datum: 15.8.2024 Občina Radenci Roman Leljak, župan OBČINA ŠENČUR UGOTOVILA da je mandat člana Občinskega sveta Občine Ljutomer prešel na naslednjega kandidata z liste »Neodvisna lista z Olgo in ekipo sr(e)čno naprej!« v 3. volilni enoti, to je: Aleš lipovec, lljmhIhlihiIIIIhizillil^ Kandidat je dne 08. 08. 2024 podal izjavo, da sprejema funkcijo člana Občinskega sveta Občine Ljutomer za preostanek mandatne dobe. 924. Sklep o pripravi Sprememb in dopolnitev občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje urejanja Šenčur ŠE-32 - 1. faza Na podlagi 119. člena v povezavi s 129. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 199/21, 18/23 - ZDU-1O, 78/23 - ZUNPEOVE, 95/23 - ZIUOPZP in 23/24) ter na osnovi 26. člena Statuta Občine Šenčur (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 9/18 in 50/21) je župan Občine Šenčur, sprejel Številka: 032-22/2024 Datum: 9. 8. 2024 Občina Ljutomer Simona Horvat, namestnica predsednice Občinske volilne komisije Občine Ljutomer OBČINA RADENCI 923. Odlok o spremembah Odloka o podlagah za odmero komunalnega prispevka za komunalno opremo za območje Občine Radenci Na podlagi 77. člen Poslovnika občinskega sveta Občine Radenci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 6/15, 32/16, SKLEP O PRIPRAVI SPREMEMB IN DOPOLNITEV OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA OBMOČJE UREJANJA ŠENČUR ŠE-32 -1. FAZA 1. člen (splošno) (1) S tem sklepom se začne postopek priprave Sprememb in dopolnitev občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje urejanja Šenčur ŠE-32 - 1. faza (v nadaljevanju: SD OPPN). (2) Pravna podlaga za izdelavo SD OPPN je Zakon o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 199/21, 18/23 - ZDU-1O, 78/23 - ZUNPEOVE, 95/23 - ZIUOPZP in 23/24) (v nadaljevanju: ZUreP-3). (3) Pobudo za izdelavo SD OPPN je podal lastnik zemljišč na obravnavanem območju. Št. 29/24.5.2024 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1595 2. člen (ocena stanja in razlogi za pripravo SD OPPN) (1) Obravnavano območje se ureja z Odlokom o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za območje urejanja Šenčur ŠE-32 - 1. faza (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 54/16). (2) S predlagano SD OPPN se načrtujejo spremembe z osnovnim OPPN že predvidenih pozidav in sicer se na podlagi pobude investitorja in njegove namere po umeščanju dodatnih programov na območje prostorske enote PE5, med dopustne dejavnosti dodaja bivanje. (3) Predlagane spremembe ne spreminjajo konceptualne urbanistične zasnove območja, niti ne predvidevajo sprememb na že zgrajeni komunalni opremi območja. 3. člen (območje SD OPPN) (1) Območje OPPN obsega del enote urejanja prostora (EUP) ŠE-32 in je opredeljeno kot območje stanovanjskih površin (SS). (2) Območje SD OPPN zajema naslednja zemljišča s parcelnimi številkami: 2054, 2055, 2056, vse k.o. 2119 Šenčur in se skladno z OPPN nahaja na območju prostorske enote PE5. (3) Površina območja SD OPPN je cca. 0,6 ha. (4) Zaradi potreb načrtovanja se območje SD OPPN v nadaljnjih fazah izdelave lahko tudi delno spremeni. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) (1) Strokovne rešitve za SD OPPN se pripravijo na podlagi strateškega in izvedbenega dela Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Šenčur (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 58/2017, 4/2018, 25/2019), prikaza stanja prostora, pobude in investicijske namere in smernic pristojnih nosilcev urejanja prostora. (2) V kolikor se v postopku priprave SD OPPN ugotovi, da je utemeljeno potrebno izdelati dodatne strokovne podlage, se le te pripravijo med postopkom izdelave SD OPPN. 5. člen (vrsta postopka) SD OPPN se v skladu z 129. členom ZUreP-3 pripravi po rednem postopku priprave OPPN. 6. člen (roki za pripravo SD OPPN) (1) Postopek priprave SD OPPN bo potekal skladno z roki, ki jih predpisuje ZUreP-3. faza nosilec rok 1. objava sklepa o pripravi SD OPPN občina 5 d 2. izdelava osnutka SD OPPN izdelovalec 30 d 3. pridobivanje prvih mnenj izdelovalec po pooblastilu 30 d 5. izdelava dopolnjenega osnutka SD OPPN izdelovalec 30 d 6. objava javnega naznanila o javni razgrnitvi in obravnavi dopolnjenega osnutka SD OPPN občina 7 d 7. javna razgrnitev in javna obravnava občina, izdelovalec 30 d 8. priprava stališč do pripomb občina, izdelovalec 14 d 9. potrditev in objava stališč do pripomb občina 14 d 10. izdelava predloga SD OPPN izdelovalec 14 d 11. pridobivanje drugih mnenj izdelovalec po pooblastilu 30 d 12. izdelava usklajenega predloga SD OPPN izdelovalec 14 d 13. sprejem odloka o SD OPPN občinski svet na prvi seji OS (3) Predvideni roki se zaradi nepredvidljivih zahtev in pogojev pristojnih nosilcev urejanja prostora ter drugih udeležencev pri urejanju prostora lahko tudi spremenijo. 7. člen (nosilci urejanja prostora) (1) Pristojni državni in lokalni nosilci urejanja prostora so: • Ministrstvo za naravne vire in prostor, Direktorat za prostor in graditev, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana • Ministrstvo za naravne vire in prostor, Direkcija RS za vode, Urad za upravljanje z vodami, Ulica Mirka Vadnova 5, 4000 Kranj Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana Ministrstvo za obrambo, Direktorat za logistiko, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana Ministrstvo za infrastrukturo, Tržaška cesta 19, 1000 Ljubljana Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo, Langusova ulica 4, Ljubljana Ministrstvo za zdravje, Direktorat za javno zdravje, Štefanova ulica 5, 1000 Ljubljana Št. 29/24.5.2024 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1596 • Ministrstvo za kulturo, Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana • Občina Šenčur, Kranjska cesta 11, 4208 Šenčur • Komunala Kranj, javno podjetje d.o.o., oskrba s pitno vodo, odvajanje in čiščenje odpadnih voda, odvoz odpadkov, Ulica Mirka Vadnova 1, 4000 Kranj • Elektro Gorenjska d.d., Ulica Mirka Vadnova 3a, 4000 Kranj • Petrol d.d., Kotnikova ulica 19a, 4000 Kranj • Telekom Slovenije d.d., TKO osrednja Slovenija, Stegne 19, 1000 Ljubljana • Gratel d.o.o., Laze 18 a, 4000 Kranj (2) Če se v postopku priprave SD OPPN ugotovi, da je potrebno vključiti tudi druge nosilce urejanja prostora, se jih v postopek vključi naknadno. 8. člen (načrt vključevanja javnosti) (1) Javnost se o pripravi SD OPPN seznani z objavo Sklepa o pripravi SD OPPN na spletni strani občine. (2) V postopku SD OPPN se javnost z načrtovanimi rešitvami seznani v fazi dopolnjenega osnutka SD OPPN, ko se skladno z določili 122. člena ZUreP-3 izvede javno razgrnitev in javno obravnavo. (3) V času javne razgrnitve, ki bo trajala najmanj 30 dni, javnost lahko poda pripombe na načrtovane ureditve. Pripombe na načrtovane ureditve bodo preučene, zavzeta stališča občine do pripomb pa bodo javno objavljena na spletni strani občine ter na krajevno običajen način. 9. člen (podatki in strokovne podlage ter obveznosti udeležencev pri urejanju prostora) (1) Podatke za pripravo Sd OPPN delno zagotovi občina, delno pa jih izbrani pooblaščeni prostorski načrtovalec pridobi iz javno dostopnih evidenc. (2) Pripravo strokovnih podlag za SD OPPN ter izdelavo in sprejem SD OPPN financira pobudnik SD OPPN. 10. člen (celovita presoja vplivov na okolje in presoja sprejemljivosti na varovana območja) (1) Na podlagi mnenja Zavoda Republike Slovenije za varstvo narave št. 3563-0298/2024-2 z dne 3. 7. 2024 se v postopku priprave OPPN presoja sprejemljivosti plana na varovana območja ne izvede. 11. člen (začetek veljavnosti sklepa) Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletnih straneh Občine Šenčur ter stopi v veljavo naslednji dan po objavi. Št. 3500-0004/2023-6 Datum: 19. 8. 2024 Občina Šenčur Ciril Kozjek, župan 925. Sklep o začetku postopka tehnične posodobitve Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Šenčur Na podlagi 142. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP-3) (Uradni list RS, št. 199/21, 18/23 - ZDU-1O, 78/23 -ZUNPEOVE, 95/23 - ZIUOPZP in 23/24) in 8. ter 26. člena Statuta Občine Šenčur (Uradno glasilo slovenskih občin, št. št. 9/18 in 50/21) je župan Občine Šenčur sprejel SKLEP O ZAČETKU POSTOPKA TEHNIČNE POSODOBITVE ODLOKA O OBČINSKEM PROSTORSKEM NAČRTU OBČINE ŠENČUR. 1. člen S tem sklepom se prične postopek tehnične posodobitve Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Šenčur (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 7/11, 6/12; Uradni list RS, št. 66/12; Uradno glasilo slovenskih občin, št. 35/14, 68/15, 47/17, 57/17, 58/17; Uradni list RS, št. 31/18; Uradno glasilo slovenskih občin, št. 25/19, v nadaljevanju OPN), po postopku in na način, ki ga določa Zakon o urejanju prostora (ZUreP-3) v 142. členu. 2. člen (razlogi za uvedbo postopka) S tehnično posodobitvijo Občina zagotavlja ažurnost grafičnega prikaza namenske rabe prostora prostorskega akta s katastrom nepremičnin. Tehnična posodobitev se izvede s samostojnim postopkom sprememb in dopolnitev prostorskega izvedbenega akta in ne vključuje novih prostorskih ureditev ter ne določa nove izvedbene regulacije prostora. 3. člen (potrjevanje) Tehnično posodobljen prostorski izvedbeni akt izdelata pooblaščeni prostorski načrtovalec in pooblaščeni inženir s področja geodezije, ki v izjavi potrdita, da so izpolnjene zahteve iz 141. člena ZUreP-3 in pogoji za uporabo samostojnega postopka tehnične posodobitve v skladu s 142. členom. 4. člen (objava osnutka gradiva in vključevanje javnosti) Ministrstvo pred objavo gradiv v sedmih dneh preveri, ali so ta pripravljena v tehnično ustrezni obliki in o tem obvesti pripravljavca prostorskega akta. Občina osnutek tehnično posodobljenega občinskega prostorskega izvedbenega akta objavi v prostorskem informacijskem sistemu in na strani Prostorski informacijski sistem občin (PISO). Vpogled v gradivo bo mogoč tudi na sedežu Občine Šenčur, Kranjska cesta 11, 4208 Šenčur. Javnosti bo v roku vsaj 15 dni od objave omogočeno podajanje pripomb na objavljeno gradivo. Pripombe bo v navedenem roku možno podati pisno po pošti, po e-pošti na naslov obcina@sencur.si ali v času uradnih ur na sedežu Občine Šenčur. Natančnejši roki in način oddajanja pripomb se objavijo na občinski spletni strani. 5. člen (sprejem) Občina na podlagi pripomb javnosti ter skladno s stališči do pripomb pripravi predlog tehnično posodobljenega OPN, ter ga predloži v obravnavo in sprejem Občinskemu Svetu. Občinski svet sprejme predlog tehnično posodobljenega občinskega prostorskega izvedbenega akta s sklepom, ter ga skladno z določili ZUreP-3 objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in v prostorskem informacijskem sistemu. 6. člen (objava) Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 430-0011/2024-7 Datum: 19.8.2024 Občina Šenčur Ciril Kozjek, župan Št. 29/24.5.2024 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 1597 OBČINA VIDEM 926. Sklep o izdaji soglasja k odprtju dodatnega oddelka prilagojenega programa za predšolske otroke s posebnimi potrebami v OŠ dr. Ljudevita Pivka Na podlagi prvega odstavka 30. člena Pravilnika o normativih za opravljanje dejavnosti predšolske vzgoje (Uradni list RS, št. 27/14, 47/17, 43/18, 54/21 in 82/23) in 16. člena Statuta Občine Videm Uradno glasilo slovenskih občin, št. 11/2016, 45/2017, 10/2019) je Občinski svet Občine Videm na 6. dopisni seji, ki je potekala od 12. 8. 2024 od 15. ure do 14. 8. 2024 do 15. ure, sprejel naslednji SKLEP O IZDAJI SOGLASJA K ODPRTJU DODATNEGA ODDELKA PRILAGOJENEGA PROGRAMA ZA PREDŠOLSKE OTROKE S POSEBNIMI POTREBAMI V OŠ DR. LJUDEVITA PIVKA 1. Občinski svet Občine Videm daje soglasje k predlaganemu odprtju tretjega oddelka prilagojenega programa za predšolske otroke s posebnimi potrebami OŠ dr. Ljudevita Pivka, kot izhaja iz predloga OŠ dr. Ljudevita Pivka, št. 410-4/2023/23 prejetega dne 10. 7. 2024. Vrtec v šolskem letu 2024/2025 organizira delo v treh oddelkih. 2. V primeru, da število vpisanih otrok v posameznem oddelku OŠ dr. Ljudevita Pivka presega z zakonom določen normativ, Občinski svet Občine Videm soglaša, da lahko OŠ dr. Ljudevita Pivka odpre nov oddelek. 3. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 900-0010/2024-17 Datum: 14. 8. 2024 OBČINA BELTINCI Stran 919. Pravilnik o spremembah in dopolnitvah 1588 Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Beltinci OBČINA GORNJI PETROVCI Stran 920. Sklep o določitvi ekonomske cene Vrtca 1589 Jurček pri OŠ Gornji Petrovci OBČINA KRIŽEVCI Stran 921. Pravilnik o dodeljevanju pomoči za 1590 razvoj podjetništva in gospodarstva v občini Križevci OBČINA LJUTOMER Stran 922. Ugotovilo 1594 OBČINA RADENCI Stran 923. Odlok o spremembah Odloka o 1594 podlagah za odmero komunalnega prispevka za komunalno opremo za območje Občine Radenci OBČINA ŠENČUR Stran 924. Sklep o pripravi Sprememb in 1594 dopolnitev občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje urejanja Šenčur ŠE-32 - 1. faza 925. Sklep o začetku postopka tehnične 1596 posodobitve Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Šenčur OBČINA VIDEM Stran 926. Sklep o izdaji soglasja k odprtju 1597 dodatnega oddelka prilagojenega programa za predšolske otroke s posebnimi potrebami v OŠ dr. Ljudevita Pivka Občina Videm Brane Kolednik, župan