Nova pošfna affomoMlska iieia Pfof-Slov. gorice Pofitno ravnateljstvo v Ljubljani je otvorilo »JSetkam lete, 1987. postno potnlSkl avtomoblteki promet na progi Ptuj—Haloae, dne 1. septemIna t. 1. pa ga bo razširilo tudi na progo PtuJ— Skrvenske gorlce. S tem dnevom bo uvedlo krožne pogtne avtomobilske vožnje v dolžtni 40.9 km na progi Ptuj—Sv. Urban—Sv. Bolfenk v Slov. gor.—Sv. Andraž v Sl. g.—Jurštaol (Sv. LovTenc V SJ. g.)—Ptuj. Poštni avtobus bo obratoval dnevno dvakrat JM prvl votnji bo odhajal iz Ptuja ob 6. uri tn «e vračal v Ptuj ob 7.35 uri; pri drugi vožnji bo ©dhajal lz Ptuja ob 13.30 uii dn se vračal v Ptuj ©b 15.05 uri. Da pa bo vsemu preblvalstvu ob progl omogoCeno priti po najkrajši poti v Ptuj in se vrniti po najkrajši poti, se bo spreminjala amer voženj vsak drugi dan (kakor je to prl avtomobllskem prometu v Haloze). Ob lihih dneh (1, 8, 5 itd.) bo obratoval poštnl avtobus pri prvi vožnjl v ameri Ptuj—Sv. Urban—Sv. Bolfenk v Sl. g.—Sv. Andraž v Slov. gor.—Juršinci (Sv. Lovrenc v Sl. g.)—Ptuj, pri dxugi vožnji pa v ameri Ptuj—Juršinoi (Sv. Lovrenc v Sl. g.)—Sv. Andraž v 81. g.—Sv. Bolfenk v Sl. g.—Sv. Urban—Ptuj. Ob sodih dneh (2, 4, 6 itd.) bo obratoval pri prvi vožnjl v smeri Ptuj—Jur&inci (Sv. Lovrenc) —Sv. Andraž—Sv. Bolfenk—Sv. Urban—Ptuj, pri drugi vožnji pa v smeri Ptuj—Sv. Urban— Sv. Bolfenk—Sv. Andraž—Jur&inci (Sv. Lovrenc)—Ptuj. Na novi avtobusni progi so tele stalne in pogojne postaje: Ptuj-pofita, Ptuj-Florjanski trg, Ptuj-Zupančič, Ptuj-kolodvor, Nova vas-Bračič, Gernci-šteger, Janežovci, Sv. Urban, križišče, Dolič, Svetinci-Desinci, LoCič, Sv. Bolfenk v Sl. g., Trnovska vas, Drbetinci, Sv. Andraž v Sl. g., Vitomarci, HvaJetinci, Gerlinci, Gradišak, Gabernik, Jurštnei (Sv. Lovrenc v Sl. g.), Mostje, križ, Pacinje-Tobias, Podvinci-Korenjak, Rogoznicakrlž, Ptuj-kolodvor, Ptuj-Zupanči6, Ptuj-FIorjanski trg, Ptuj-pošta. Zvezc k vlakom in od vlakov so ugodne, poctrobni vozni red pa bo razposlala poštna uprava. Voznina je določena s 70 para od ktlometra. Na progi so 4 vmesne pošte, ki bodo prejemale in odpravljale poštno tvarino dnevno dvakrat, medtem ko so jo pri sedanjih vožnjah s konjsko vprego prejemale šele v poraih popoldansklh urah. Prebivalstvo tega dela Slovenekih goric je zelo pogrešalo avtomobilsko zvezo s Ptujem, kjer je najbližnja železniška postaja. Hvaležni smo za novo prometno sredstvo, ki bo koristilo prcdvsem prebivalstvu našega podeželja. Prepričani smo, da si je poštna uprava začrtala pot k nadaljnemu reševanju velikega piroblema, zboljšati poštne zveze po podeželju z uvedbo poštnega avtomobilskega prometa povsod tam, kjer so za to dani predpogojl, predvsem pa tam, kjer nl železnice in kjer so oddaIjeni kraji Se od danes brez redntih prometnih sredstev. To vprašanje bo treba pričeti reševati, a zafieti izvajati takoj žc povsod tam, kjer nl za to nobenih pravih ovir, kakor je slučaj pri zaprofienem razšlrjenju poStnega avtomobilskega prometa Ptuj—Haloze na gornji del Haloz, to je na progo Ptuj—Jurovoi—Podlehnik—Nova Cerkev —Sv. Trojica v Halozah In kakor je slučaj pri zaprošenem razširjenju poštnega avtomobilskega prometa Ptuj—Slovenske gorice tudi na obdravski del Slovensklh gorlc, tx> je na progo Ptuj— Vurberg—Sv. Barbara pri Mariboru; v obeh teh slučajih sta na razpolago premalo zaposlena šoferja in avtobusa, kritje za gorivo in amortlzacljo pa je najti bogato v dohodkih od potnikov in ukinjenih izdatkih za vzdrževanje poStnih zvez s konjsko vprego. Kako gosto obljudeni kraji in vasi po podeželju trpijo zaradi pomanjkanja avtobusnega prometa, nam pričajo prošnje in vloge prebivalstva na 32.5 km dolgi progi Ptuj—Rogoznica— Dornava—Hlaponcl—Polenšak—Savci—Sv. Tomaž pri Ormožu—Koračice—Peršetlnoi.—Hranjigiovci — KljuCarovcl — Lunače—Lešnica—Strmec —Dobrava—Ormož, poSta—Ormož, kolodvor, ki so Jdh prizadeti vložili na poštno ravnateljstvo in jninistretvo. Našemu podeželju je treba pomagati z boljfinoni poštntml zvezami In z uvedbo rednega avtomobllskega potnifekega prometa. Razštrjenje požtne avtomobilske službe, pri čemer je upoštevati razne krajevne razmere, je v korlst sploSnosti in šele resnično in pravo zboljšanje poštnega in potnižkega prometa. V interesu naroda In gospodarstva je, da se avtomobilizira vsaka poStna zveza, pri kateri se ni bati, da bi poštna uprava doplačevala tudl tedaj, ko je že udomačena v pokrajini. Mnenja smo, da mora smatratl poštna uprava uvajanje poštnega avtomobilBkega prometa za najvažnejžo nalojfo bodočnostl.