ORMOŽ, 17. APRIL 2019 TISKOVINA LETNIK: 23 ŠT. 5 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 34. ODLOK o ustanovitvi Javnega lekarniškega zavoda Lekarna Ormož 35. SKLEP o imenovanju podžupanje Občine Ormož 36. SKLEP o ustanovitvi Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu 34. Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 - ZPZDC in 127/06 -ZJZP), 1. odstavka 27., 30. in 31. člena Zakona o lekarniški dejavnosti (Uradni list RS, št. 85/16 in 77/17), 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo), 13. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/16) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 7/07) so: Občinski svet Onnož, na 5. redni seji, dne 25.3.2019, Občinski svet občine Središče ob Dravi, na 4. redni seji, dne 3.4.2019 in Občinski svet občine Sveti Tomaž, na 4. redni seji, dne 9.4.2019 sprejeli naslednji ODLOK o ustanovitvi Javnega lekarniškega zavoda Lekarna Ormož I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (ustanovitev javnega lekarniškega zavoda) (1) Javni lekarniški zavod Lekarna Onnož (v nadaljevanju zavod) je bil ustanovljen z Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 1/08 in 6/12) za izvajanje lekarniške dejavnosti na primarni ravni na območju občin Onnož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž in je pravni naslednik javnega zavoda Lekarna Onnož, ki ga je Občina Onnož ustanovila z Odlokom o izločitvi organizacijske enote Lekarna Onnož izjavnega zavoda združene Lekarne Ptuj in o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Onnož (Uradni vestnik Občin Ormož in Ptuj,, št. 37/92, Uradni vestnik Občine Ormož, št. 5/06 in 9/07). (2) Ustanoviteljice zavoda so: - Občina Onnož, Ptujska c. 6, 2270 Onnož, - Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi in - Občina Sveti Tomaž, Sveti Tomaž 37, 2258 Sveti Tomaž (v nadaljevanju: ustanoviteljice). (3) Zavod je vpisan v sodni register za opravljanje lekarniške dejavnosti. (4) S tem odlokom ustanoviteljice usklajujejo delovanje zavoda s predpisi, ki urejajo lekarniško dejavnost. (5) Ustanoviteljske pravice in obveznosti izvaja Svet ustanoviteljic, ki ga sestavljajo župani občin ustanoviteljic. Ustanoviteljski deleži so naslednji: Občina Onnož: 74,3 %, Občina Središče ob Dravi: 13 % in Občina Sveti Tomaž: 12,7 %. 2. člen (uporaba izrazov) V odloku uporabljeni izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. 3. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se ureja: ime in sedež zavoda, ustanoviteljske deleže ustanoviteljic, dejavnost zavoda, organizacija zavoda, pravice, obveznosti in odgovornosti zavoda v pravnem prometu, določbe o organih zavoda, sredstva za delo zavoda, premoženje zavoda, način razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki in način kritja primanjkljaja sredstev za delo zavoda, odgovornost ustanoviteljic za obveznosti zavoda in njegovo poslovanje, medsebojne pravice in obveznosti ustanoviteljic in zavoda, varovanje poslovne tajnosti, splošne akte zavoda. Svet ustanoviteljic in prehodne in končne določbe. Občina Ormož, Ptujska 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 4. člen (ime, sedež in pravni status zavoda) (1) Ime javnega lekarniškega zavoda je Lekarna Ormož. (2) Sedež zavoda je v Onnožu. Poslovni naslov je Ptujska cesta 25, 2270 Onnož. (3) Sestavni del imena zavoda je lahko tudi znak ali grafična oblika imena, ki se določi s statutom zavoda. (4) Zavod je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi, ki so določene z zakonom in tem odlokom ter odgovaija za obveznosti s sredstvi, s katerimi lahko razpolaga. 5. člen (žig zavoda) Zavod ima žig, na katerem sta zapisana ime in sedež zavoda. Oblika in uporaba žiga se določi s statutom zavoda. II. DEJAVNOST ZAVODA 6. člen (dejavnost zavoda) (1) Temeljna dejavnost zavoda je lekarniška dejavnost, ki se izvaja kot javna služba, s katero se zagotavlja trajna in nemotena oskrba prebivalstva in izvajalcev zdravstvene dejavnosti z zdravili ter farmacevtsko obravnavo pacientov, in obsega: izdajanje zdravil za uporabo v humani in veterinarski medicini na recept in brez recepta, izdajo živil za posebne zdravstvene namene, farmacevtsko obravnavo pacienta, dejavnost fannacevta svetovalca, farmacevtsko intervencijo, storitve telefarmacije, pripravo magistralnih zdravil za uporabo v humani in veterinarski medicini, priprava izdelkov za podporo zdravljenja in ohranitev zdravja, prevajanje kakovosti vhodnih snovi za pripravo in izdelavo magistralnih zdravil, spremljanje podatkov in poročanje o neželenih učinkih ali sumu nanje, prevzem neporabljenih oziroma odpadnih zdravil v skladu s predpisom, ki ureja ravnanje z odpadnimi zdravili, dmgo dejavnost pri izdaji zdravil in drugih izdelkov, ki zagotavlja njihovo pravilno, smiselno in varno uporabo. (2) Poleg lekarniške dejavnosti, opredeljene v prvem odstavku tega člena ter v njenem okviru, opravlja zavod še naslednje dejavnosti: preskrbo z dragimi izdelki za podporo zdravljenja in ohranitev zdravja, pripravo magistralnih homeopatskih zdravil. preskrbo z veterinarskimi izdelki, preskrbo z biocidnimi izdelki in kemikalijami, izvajanje samodiagostičnih meritev in testov, preventivno in zdravstveno-izobraževalno dejavnost, pedagoško - izobraževalno dejavnost, druge dejavnosti in storitve s področja krepitve in varovanja zdravja, dostavo zdravil in drugih izdelkov na dom pacientov, k izvajalcem zdravstvene dejavnosti ter k drugim pravnim in fizičnim osebam, druge storitve, povezane z lekarniško dejavnostjo. (3) Zavod lahko spremeni ali razširi dejavnost v skladu z veljavno zakonodajo. (4) Dejavnost zavoda je v skladu z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list RS, št. 69/07 in 17/08) razvrščena v: G/47.730 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s farmacevtskimi izdelki G/47.740 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z medicinskimi in ortopedskimi pripomočki G/47.750 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s kozmetičnimi in toaletnimi izdelki G/47.910 Trgovina na drobno po pošti ali internetu G/47.789 Druga trgovina na drobno v drugih specializiranih prodajalnah G/47.110 Trgovina na drobno v nespecializiranih prodajalnah, pretežno z živili 0/84.120 Urejanje zdravstva, izobraževanja, kulturnih in dragih socialnih storitev, razen obvezne socialne varnosti P/85.600 Pomožne dejavnosti za izobraževanje P/86.909 Druge zdravstvene dejavnosti S/96.090 Druge storitvene dejavnosti, drugje nerazvrščene. III. ORGANIZACIJA ZAVODA 7. člen (organizacijske enote javnega zavoda) (1) Zavod opravlja lekarniško dejavnost kot javno službo na območju občin Onnož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. (2) Zavod organizira lekarno, podružnico lekarne in priročno zalogo zdravil, kot svojo organizacijsko enoto v skladu z zakonom, ki meja lekarniško dejavnost. (3) Za izvajanje lekarniške dejavnosti na različnih lokacijah ima zavod tri organizacijske enote: LEKARNA ORMOŽ, LEKARNIŠKA PODRUŽNICA SREDIŠČE OB DRAVI IN LEKARNA HOLERMUOS ORMOŽ. (4) Organizacijske enote niso pravne osebe in lahko nastopajo v pravnem prometu v imenu in za račun zavoda, pri čemer v pravnem prometu poleg svojega naziva obvezno uporabljajo tudi ime zavoda. Posamezno organizacijsko enoto v pravnem prometu zastopa vodja v okviru svojih pooblastil. (5) Zavod ima lahko v okviru ene od organizacijskih enot zavoda organizirano spletno lekarno v skladu z zakonom, ki meja lekarniško dejavnost in zakonom, ki ureja izdajo zdravil prek spleta. (6) Področje dejavnosti in notranjo organizacijo javnega zavoda določa statut zavoda. IV. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM PROMETU 8. člen (nastopanje v pravnem prometu) (1) Zavod nastopa v pravnem prometu za izvajanje dejavnosti, za katero je ustanovljen in registriran, samostojno in brez omejitev. (2) Zavod odgovaija za svoje obveznosti s sredstvi, s katerimi razpolaga v skladu s predpisi, razen z nepremičnim premoženjem v lasti ustanoviteljic, za kar si mora pridobiti predhodno soglasje ustanoviteljic. V. ORGANI ZAVODA 9. člen (organi zavoda) Organi zavoda so: direktor zavoda, svet zavoda in strokovni svet zavoda. 10. člen (direktor zavoda) (1) Direktor zavoda zastopa in predstavlja zavod in je odgovoren za zakonitost dela zavoda. Direktor vodi in organizira delo ter poslovanje zavoda in je odgovoren tudi za strokovnost dela javnega zavoda. (2) Direktoija imenuje svet zavoda z večino glasov vseh članov sveta, na podlagi javnega razpisa ter s soglasjem ustanoviteljice, ki ima v lasti več kot polovico ustanoviteljskega deleža. Postopek imenovanja direktoija se izvede v skladu z zakonom, ki ureja lekarniško dejavnost in dragimi predpisi. (3) Za direktoija zavoda je lahko imenovana oseba, ki ima univerzitetno izobrazbo farmacevtske smeri ali končan enovit magistrski študij Farmacije, veljavno licenco za izvajanje lekarniške dejavnosti, ima 5 let izkušenj na področju lekarniške dejavnosti, ima izkušnje s področja vodenja in upravljanja ter izpolnjuje pogoje, določene z zakonom, in predloži program razvoja zavoda. (4) Mandat direktoija traja pet let in je po preteku te dobe lahko ponovno imenovan. (5) Direktoija razrešuje svet zavoda v skladu z zakonom, ki meja lekarniško dejavnost in drugimi zadevnimi predpisi ter s soglasjem ustanoviteljice, ki ima v lasti več kot polovico ustanoviteljskega deleža. (6) Direktor zavoda opravlja naslednje naloge: - organizira delo in poslovanje, - vodi strokovno delo zavoda, - pripravlja predloge programa dela in razvoja zavoda, finančnega načrta, pripravlja poročila o delu in poslovanju zavoda, - sprejema splošne akte zavoda, za katere je tako določeno v statutu, - predlaga načrt investicij in razvoj lekarniške dejavnosti v soglasju s svetom zavoda, - predlaga nove lekarniške programe v soglasju s svetom zavoda, - izvršuje odločitve sveta zavoda, - s soglasjem sveta zavoda sprejema kadrovski načrt, - določa sistemizacijo delovnih mest, odloča o sklepanju delovnih razmerij, o razporejanju delavcev k določenim nalogam, imenuje delavce s posebnimi pooblastili in odgovornostmi, - zagotavlja neodvisno strokovno izpopolnjevanje farmacevtskih strokovnih delavcev, - poroča ministrstvu o številu prejetih receptov in številu farmacevtskih strokovnih delavcev, - farmacevtske strokovne delavce spodbuja k strokovnemu in etičnemu izvajanju lekarniške dejavnosti, - zagotavlja strokovno neodvisnost vodij lekarn glede naročanja zdravil, medicinskih pripomočkov ali drugih izdelkov za podporo zdravljenja in ohranitev zdravja, - druge naloge, določene z zakonom, tem odlokom in statutom. (7) Direktor je samostojen pri upravljanju poslov iz svojega delovnega področja. (8) Direktorje za svoje delo odgovoren svetu zavoda. (9) Direktor mora pri vodenju poslov ravnati s skrbnostjo vestnega gospodarstvenika. (10) V pravnem prometu zastopa in predstavlja zavod direktor neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru potij enega finančnega načrta, razen pogodb o investicijah in pogodb, ki se nanašajo na nepremičnine, kijih ima zavod v upravljanju, za katere je potrebno soglasje ustanoviteljice na katerem območju nepremičnina leži. (11) Na podlagi sklepa o imenovanju direktoija, sklene z njim pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik. Direktor sklene delovno razmeije za določen čas, za čas trajanja mandata. 11. člen (1) Delavca, kije bil pred imenovanjem za direktoija zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, se po prenehanju funkcije premesti v skladu s sistemizacijo delovnih mest in kadrovskim načrtom na prosto delovno mesto, ki ustreza njegovi strokovni izobrazbi in za katero izpolnjuje predpisane pogoje. (2) Če direktoiju predčasno preneha mandat oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktoija ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktoija največ za eno leto v skladu z zakonom, ki ureja lekarniško dejavnost. 12. (svet zavoda) (1) Svet zavoda nadzoruje in upravlja zavod. (2) Svet zavoda ima šest članov in je sestavljen iz predstavnikov: - ustanoviteljic: dva člana, - zaposlenih v zavodu: dva člana, - pacientov: en član, - Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije: en član. (3) Predstavnike ustanoviteljic imenujejo občinski sveti, in sicer enega predstavnika ustanoviteljica, kjer ima zavod sedež ter enega predstavnika ostali dve ustanoviteljici, vsako mandatno obdobje dmga ustanoviteljica. (4) Predstavnike zaposlenih izvolijo zaposleni zavoda neposredno s tajnim glasovanjem. Volitve so veljavne, če se jih udeleži več kot polovica zaposlenih v zavodu. Izvoljeni so kandidati, ki so dobili največ glasov zaposlenih, ki so volili. (5) Predstavnika pacientov imenuje ustanoviteljica zavoda, na območju katere ima zavod sedež, na podlagi izvedenega javnega poziva. Za predstavnika pacientov je lahko imenovana polnoletna oseba, ki ima stalno prebivališče, kjer zavod izvaja javno službo. Javni poziv se objavi na spletni strani ustanovitelja. Rok za prijavo ne sme biti krajši od 8 dni od objave. Za postopek imenovanja se smiselno uporabljajo določbe poslovnika občinskega sveta, ki urejajo volitve in imenovanja. Med prijavljenimi kandidati imajo prednost pri izbiri tisti, ki imajo izkušnje z delovanjem zavodov. (6) Predstavnika Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije imenuje Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije, Območna enota Maribor. (7) Mandat članov sveta zavoda traja pet let in so po preteku te dobe lahko ponovno izvoljeni oziroma imenovani. Predsednika sveta zavoda in njegovega namestnika izvoli svet izmed članov sveta zavoda. Za izvolitev predsednika sveta zavoda je potrebna večina vseh članov sveta. (8) Svet zavoda se lahko konstituira, ko je izvoljenih oziroma imenovanih več kot polovica članov sveta zavoda. (9) Svet zavoda sprejema odločitve na svoji seji z večino opredeljenih glasov navzočih članov, razen če ni za posamezne odločitve predvidena drugačna večina. Svet zavoda lahko veljavno sklepa, če je na seji navzoča večina članov sveta zavoda. (10) Svet zavoda ima naslednje naloge in pristojnosti: sprejme letni program dela in določa finančni načrt zavoda, obravnava dolgoročno strategijo razvoja zavoda, jo potrdi in predloži ustanoviteljici v sprejetje, nadzoruje poslovanje in izvajanje programa dela zavoda z vidika sprejetega strateškega in letnega načrta zavoda, nadzoruje ravnanje s premoženjem zavoda, nadzoruje namenskost in smotrnost porabe sredstev zavoda, odloča o uporabi presežkov prihodkov nad odhodki v skladu z določili zakona, ki ureja lekarniško dejavnost, nadzoruje zakonitost dela in finančno poslovanje zavoda, sprejme normative za delo na predlog direktoija, preveri in potrdi letno poročilo zavoda, odloča o delovni uspešnosti direktoija, spremlja vodenje poslov zavoda in delo direktoija, uveljavlja zahtevke zavoda proti direktoiju v zvezi s povračilom škode, nastale pri poslovodenju, obravnava poročila direktoija in daje smernice za njegovo delo, spremlja kazalnike kakovosti in varnosti v skladu z zakonom, ki ureja lekarniško dejavnost, najmanj polletno spremlja in ocenjuje poslovanje zavoda, s soglasjem ustanoviteljice imenuje in razrešuje direktoija, podaja soglasje k načrtu investicij in k razvoju lekarniške dejavnosti, sprejema statut zavoda, sprejema splošne akte zavoda, ki jih je dolžan sprejeti na podlagi zakonov in drugih predpisov, če ni določeno dmgače, ustanoviteljicam predlaga spremembo, razširitev ah ukinitev dejavnosti zavoda, predlaga ustanovitev oziroma ukinitev lekarn, podružnic lekarn in priročnih zalog zdravil, obravnava ugotovitve nadzornih organov, sprejema program razreševanja presežnih delavcev zavoda, daje soglasje k kadrovskemu načrtu, daje ustanoviteljicam in direktoiju predloge in mnenja o posameznih vprašanjih, opravlja dmge naloge, določene z zakonom, tem odlokom in statutom javnega zavoda. 13. člen (strokovni svet zavoda) (1) Strokovni svet zavoda je organ zavoda za obravnavanje in odločanje o strokovnih vprašanjih. Sestavljajo ga direktor kot predsednik in dva člana, ki ju izmed zaposlenih magistrov fannacije imenuje direktor. Mandat članov strokovnega sveta zavoda je vezan na mandat direktoija. (2) Strokovni svet sklicuje in vodi predsednik strokovnega sveta. VI. SREDSTVA ZA DELO ZAVODA 14. člen (sredstva za delo zavoda) (1) Zavod pridobiva sredstva za delo iz javnih in zasebnih sredstev: s plačili za opravljeno delo v okviru lekarniške dejavnosti na podlagi pogodbe z nosilci zdravstvenih zavarovanj, s plačili iz proračunskih sredstev, iz sredstev ustanoviteljic oziroma iz namenskih sredstev za izvajanje in razvoj lekarniške dejavnosti, z izvajanjem lekarniške dejavnosti, ki je financirana iz zasebnih sredstev, s prodajo blaga in storitev, z dotacijami, darili in iz drugih virov, doseženih na način in pod pogoji, določenimi z zakoni. (2) Ustanoviteljice zagotavljajo sredstva za dogovoijene obveznosti in programe v skladu z ustanovitvenimi deleži. Ustanoviteljice so dolžne v sorazmeiju s številom svojih prebivalcev zagotoviti zavodu dogovoijena sredstva za njegov razvoj in investicijska vlaganja v okviru dogovoijene mreže javne lekarniške dejavnosti na svojem območju. VII. PREMOŽENJE ZAVODA 15. člen (premoženje zavoda) (1) Ustanoviteljice zagotavljajo zavodu finančno in stvarno premoženje v obsegu in vrednosti, kot izhaja iz bilance stanja zavoda na dan 31. 12. 2017. (2) Zavod ima v upravljanju nepremičnine, katerih lastnice so občine ustanoviteljice, na območju katere nepremičnina leži. Zavod upravlja s premoženjem samostojno, za kar sklene z ustanoviteljicami ustrezno pogodbo o predaji v upravljanje. (3) Zavod uporablja premoženje na način, kot to določata zakon in ta odlok. Zavod je dolžan uporabljati in upravljati premoženje s skrbnostjo dobrega gospodaija v interesu ustanoviteljic. (4) Zavod ne more razpolagati z nepremičnim premoženjem ali ga obremeniti brez soglasja ustanoviteljice, kije zagotovila premoženje. (5) Zavod lahko pridobiva v last nove nepremičnine, ki so potrebne za izvajanje njegove dejavnosti, s soglasjem ustanoviteljic. (6) Zavod ravna s finančnim in stvarnim premoženjem kot dober gospodar ter v skladu z zakonom, ki ureja lekarniško dejavnost, oziroma zakonom, ki meja ravnanje s stvarnim premoženjem države in samoupravnih lokalnih skupnosti. m NAČIN RAZPOLAGANJA S PRESEŽKOM PRIHODKOV NAD ODHODKI IN NAČIN KRITJA PRIMANJKLJAJA SREDSTEV ZA DELO ZAVODA 16. člen (presežek prihodkov) (1) Presežek prihodkov nad odhodki se ugotavlja skladno s predpisi in se nameni za: solventno in likvidno poslovanje zavoda, investicije v prostor in opremo zavoda, razvoj kadrov in uvajanje novih lekarniških storitev. (2) Kot solventno poslovanje javnega zavoda se šteje poslovanje, ki omogoča: dolgoročni vir sredstev v poslovanju javnega zavoda, nerazporejen presežek prihodkov nad odhodki v višini šestmesečne povprečne vrednosti zalog blaga in šestmesečne povprečne vrednosti teijatev, ki presegajo obveznosti do dobaviteljev v preteklem letu. (3) Za likvidno poslovanje javnega zavoda mora ostati kot dolgoročni vir sredstev trajno v poslovanju javnega zavoda nerazporejen presežek prihodkov nad odhodki najmanj v višini povprečnih enomesečnih stroškov poslovanja javnega zavoda v preteklem letu. (4) Svet zavoda predlaga ustanoviteljicam, da se del presežka prihodkov nad odhodki zavoda iz zasebnih sredstev vrne ustanoviteljicam, če s tem ni ogroženo solventno ah likvidno poslovanje zavoda. Ta sredstva smejo ustanoviteljice uporabiti izključno za izvajanje zdravstvene dejavnosti. (5) Zavod razporeja presežek prihodkov nad odhodki po sklepu Sveta zavoda skladno z letnim načrtom v soglasju z ustanoviteljicami. 17. člen (primanjkljaj sredstev za delo) O načinu in višini pokrivanja primanjkljaja sredstev za delo, ki ga ni mogoče pokriti iz drugih razpoložljivih sredstev zavoda, odločajo ustanoviteljice na predlog sveta zavoda. IX. ODGOVORNOST USTANOVITELJIC ZA OBVEZNOSTI ZAVODA IN NJEGOVO POSLOVANJE 18. člen (odgovornost za obveznosti zavoda in njegovo poslovanje) (1) Zavod je odgovoren za svoje obveznosti s sredstvi s katerimi razpolaga. (2) Ustanoviteljice odgovaijajo le za obveznosti zavoda v okviru dogovoij enega programa med ustanoviteljicami in zavodom. X. MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJIC IN ZAVODA 19. člen (medsebojne pravice in obveznosti) (1) Zavod: najmanj enkrat letno poroča ustanoviteljicam o svojem poslovanju in jim pošilja podatke o poslovnih rezultatih zavoda ter dmge podatke, ki so nujni za izvrševanje funkcije ustanoviteljic, pripravlja in oblikuje razvojne načrte, pripravlja program dela in finančni načrt, sodeluje pri ukrepih ustanoviteljic za napredek zdravstvenega varstva prebivalstva, ustanoviteljice nemudoma obvesti o motnjah v poslovanju in predlaga ukrepe za njihovo odpravo, zagotavlja ustanoviteljicam potrebne podatke za spremljanje poslovanja in izvajanja dejavnosti ter v statistične namene, v skladu z zakonom. (2) Ustanoviteljice: sprejmejo akt o ustanovitvi javnega zavoda, dajejo soglasje k statutu, imenujejo in razrešujejo predstavnike ustanoviteljic v svetu zavoda, odločajo o presežku prihodkov nad odhodki v skladu s petim odstavkom 38. člena Zakona o lekarniški dejavnosti, dajejo soglasje k razpolaganju z nepremičnim premoženjem javnega zavoda, dajejo soglasje k ustanovitvi in ukinitvi podružnice lekarne, daj ej o soglasj e k investicij skim vlaganj em, dajejo soglasje k najemanju posojil in ustanoviteljica, ki ima v lasti več kot polovico ustanoviteljskega deleža, daje soglasje k imenovanju in razrešitvi direktoija zavoda. (3) Ustanoviteljice in zavod natančneje medijo medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti s pogodbo. 20. člen Če ustanoviteljice ne odločijo o izdaji soglasja iz prejšnjega člena v roku 60 dni od vložitve zahtevka se šteje, da so soglasje izdale. 21. člen Za vsako investicijo se lahko ustanoviteljice dogovorijo o drugačnem deležu sofinanciranja, kot je določen v 5. odstavku 1. člena tega odloka. XI. VAROVANJE POSLOVNE TAJNOSTI 22. člen Za poslovno tajnost štejejo podatki in listine katerih nepooblaščena objava ali posredovanje bi škodovala interesom ali ugledu zavoda. 23. člen (1) Za poslovno tajnost se štejejo naslednji podatki in listine: osebni podatki o obiskovalcih zavoda, podatki in dokumenti, ki so s predpisi določeni za poslovno tajnost, podatki in listine, ki jih svet določi za poslovno tajnost, podatki in listine, ki jih zavodu zaupno sporočijo pristojni organi ah dmge organizacije in dokumenti v zavodu zaposlenih delavcev. (2) Poleg listin so lahko poslovna tajnost tudi predmeti, npr. nosilci zvoka ali slike, CD romi, računalniške baze podatkov, načrti, vzorci ipd. 24. člen (1) Dokumente in podatke, ki se štejejo za poslovno tajnost morajo varovati vsi delavci zavoda. Delavec je dolžan varovati poslovno tajnost tudi po prenehanju delovnega razmaja v zavodu. (2) Kršitev poslovne tajnosti se šteje za hujšo kršitev delovnih obveznosti. (3) Dokumenti in podatki, določeni kot tajnost, se ne smejo sporočiti ali odstopiti drugim, razen če je to z zakonom določeno. Če je za izvrševanje dela zavoda nujno, se smejo podatki in dokumenti sporočiti pristojnim organom. (4) Osebni podatki delavcev zavoda se smejo uporabiti samo za namene za katere so zbrani. Le s privolitvijo delavca sme direktor posredovati podatke za dmgo rabo ah namene. (5) Listine in podatke, ki štejejo za poslovno tajnost sme posredovati pooblaščenim organom le direktor zavoda. XII. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 25. člen Zavod ima naslednje splošne akte: statut zavoda, poslovnik sveta zavoda, splošni akt o varstvu pri delu in požarni varnosti, pravilnik o sistemizaciji delovnih mest in organizaciji dela javnega zavoda Lekarne Ormož, splošne akte o knjigovodstvu, finančnem poslovanju in drugih zadevah s področja finančno materialnega poslovanja. XIII. SVET USTANOVITELJIC 26. člen Zaradi zagotavljanja skupnega izvrševanja ustanoviteljskih pravic do javnega zavoda in za usklajevanje odločitev občin v zvezi z zagotavljanjem javne službe ustanavljajo občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž Svet ustanoviteljic. 27. člen (1) Svet ustanoviteljic sestavljajo župani občin ustanoviteljic. (2) Sedež Sveta ustanoviteljic je v Onnožu, Ptujska cesta 6, 2270 Onnož. (3) Svet ustanoviteljic predstavlja Župan Občine Ormož, v njegovi odsotnosti pa dmgi član Sveta ustanoviteljic, ki ga pooblasti Župan Občine Onnož. 28. člen Naloge Sveta ustanoviteljic so: izvršuje ustanoviteljske pravice občin ustanoviteljic do zavoda v skladu s tem odlokom v imenu in za račun občin ustanoviteljic, usklajuje odločitve v zvezi z zagotavljanjem javne službe zavoda, ki sodi v pristojnost občinskih svetov, izvaja dmge naloge v skladu z zakonom in tem odlokom, ki se nanašajo na skupno izvajanje javne službe v zavodu. 29. člen Administrativno tehnične in dmge strokovne naloge=. potrebne za nemoteno delo Sveta ustanoviteljic opravlja Občinska uprava Občine Ormož. 30. člen (1) Svet ustanoviteljic se sestaja na sejah, kijih skliče Župan Občine Ormož. (2) Pobudo za sklic seje lahko poda vsaka občina ustanoviteljica. (3) Skliče se lahko korespondenčna seja. 31. člen Za sprejem odločitve Sveta ustanoviteljic je potrebno soglasje vseh treh županov ustanoviteljic v skladu s tem odlokom. 32. člen Sredstva za delo Sveta ustanoviteljic zagotavljajo občine ustanoviteljice po ključu števila prebivalcev posamezne občine, in sicer: Občina Ormož: 74,3 %, Občina Središče ob Dravi: 13 % in Občina Sveti Tomaž: 12,7 %. 33. člen (1) Med sredstva za delo Sveta ustanoviteljic sodijo materialni stroški poslovanja skupnega organa. (2) Občina Središče ob Dravi in Občina Sveti Tomaž povrneta svoj delež stroškov Občini Onnož na podlagi izstavljenih zahtevkov o dejansko nastalih materialnih stroških. XIV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 34. člen (1) Direktor zavoda in člani strokovnega sveta zavoda opravljajo svojo funkcijo do izteka mandata. (2) Svet zavoda mora biti v skladu s tem odlokom imenovan najkasneje v roku 60 dni od uveljavitve tega odloka. Do takrat opravlja njegove naloge obstoječi svet zavoda. (3 Zavod mora uskladiti statut zavoda in dmge splošne akte zavoda s tem odlokom najkasneje v šestih mesecih od uveljavitve tega odloka. (4) Do uskladitve statuta in uskladitve drugih aktov s tem odlokom se smiselno uporabljajo določila obstoječih splošnih aktov zavoda, če niso v nasprotju s tem odlokom. 35. člen (prenehanje veljavnosti) Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 1/08 in 6/12). 36. člen (objava in začetek veljavnosti) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož, potem ko ga v enakem besedilu sprejmejo Občinski sveti občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž ter se pridobi predhodno mnenje Lekarniške zbornice Slovenije in soglasje Ministrstva za zdravje. Številka: 007-8/2018 01/9 Datum: 25.3.2019 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK l.r. Številka: 007-9/2018 Datum: 3. 4. 2019 ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. Številka: 007-24/2018 01/ZH Datum: 9.4.2019 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. 35. Na podlagi 33. a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18) in 34. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je župan sprejel naslednji SKLEP O IMENOVANJU PODŽUPANJE 1. člen Za podžupanjo Občine Onnož imenujem Inno Murad, Veliki Brebrovnik 17/a, 2275 Miklavž pri Onnožu. 2. člen Na podlagi 34. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Onnož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) podžupanja Inna Murad pomaga županu pri njegovem delu ter opravlja posamezne naloge iz pristojnosti župana, za katere jo župan pooblasti. Podžupanja nadomešča župana v primeru njegove odsotnosti ali zadržanosti. V času nadomeščanja opravlja podžupanja tekoče naloge iz pristojnosti župana in tiste naloge, za katere jo župan pooblasti. V primem predčasnega prenehanja mandata župana opravlja funkcijo župana do razpisa nadomestnih volitev, podžupanja. Do izvolitve novega župana opravlja podžupanja nujne naloge iz pristojnosti župana. 3. člen Podžupanja opravlja funkcijo nepoklicno. 4. člen Ta sklep začne veljati s 1.4.2019 in se objavi v Uradnem vestniku Občine Onnož. Številka: 032-4/2019 01/80 Datum: 27.3.2019 Danijel Vrbnjak l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 36. Na podlagi 6. člena Zakona o voznikih (Uradni list RS, št. 85/16, 67/17 in 21/18 - ZNOrg) ter 16. člena Statuta Občine Onnož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo), 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi, št. 4/16) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 7/07) so: Občinski svet Onnož na svoji 5. redni seji, dne 25.3.2019, Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 4. redni seji, dne 3.4.2019 in Občinski svet Sveti Tomaž na svoji 4. redni seji, dne 9.4.2019 sprejeli naslednji SKLEP o ustanovitvi Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu 1. Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu se ustanovi za območje občin Ormož, Središče od Dravi in Sveti Tomaž. Svet šteje 11 članov, ki jih sestavljajo predstavniki naslednjih organov, organizacij in institucij: - 1 predstavnik Občinskega sveta Onnož, - 1 predstavnik Občinskega sveta Občine Središče ob Dravi, - 1 predstavnik Občinskega sveta Občine Sveti Tomaž, - 1 predstavnik Občinske uprave Občine Ormož, - 1 predstavnik Občinske uprave Občine Središče ob Dravi, - 1 predstavnik Občinske uprave Občine Sveti Tomaž, - 1 predstavnik Upravne enote Ormož, - 1 predstavnik Policijske postaje Ormož, - 1 predstavnik organizaciji; ki se ukvaijajo z vzgojo in izobraževanjem v cestnem prometu, - 1 predstavnik upravljavca cest, - 1 predstavnik OŠ na območju UE Onnož, ki ga predlaga aktiv ravnateljev UE Onnož. 2. Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu opravlja zlasti naslednje naloge: - ocenjuje stanje varnosti v cestnem prometu na lokalni ravni, - predlaga organom lokalne skupnosti programe za varnost cestnega prometa in ustrezne ukrepe za njihovo izvajanje. - koordinira izvajanje nalog na podlagi programov za varnost cestnega prometa na lokalni ravni, predvsem pa sodeluje pri izvajanju prometne vzgoje, dodatnem izobraževanju in obveščanju udeležencev cestnega prometa o ukrepih za doseganje prometne varnosti, - koordinira izdajanje in razšiijanje prometno vzgojnih publikacij in drugih gradiv, pomembnih za preventivo in vzgojo v cestnem prometu na lokalni ravni, - sodeluje z javno agencijo in ministrstvom, pristojnim za promet, - opravlja druge naloge v skladu z zakonom. 3. Člane Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu imenujejo občinski sveti občin ustanoviteljic na predlog organov in organizacij iz 1. točke tega sklepa. Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu ima predsednika, ki ga člani sveta imenujejo izmed članov sveta. Prvo sejo Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu skliče župan Občine Onnož. 4. Strokovno tehnične naloge za svet ter koordinacijo prometno-preventivnih aktivnosti na lokalni ravni izvajajo občinske uprave občin ustanoviteljic. 5. Finančna sredstva za delovanje in za izvrševanje nalog Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu se zagotovijo v proračunih občin ustanoviteljic. 6. Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu se imenuje za mandatno dobo štirih let. Mandatna doba začne teči članom naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. 7. S tem sklepom preneha veljati Sklep o ustanovitvi Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, objavljen v Uradnem vestniku Občine Onnož, štev. 7/15. 8. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož po sprejemu na seji tistega občinskega sveta, ki je o tem sklepu zadnji odločal. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 013-4/2019 01/9 Datum: 25.3.2019 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Danijel VRBNJAK, mag. posl. ved Številka: 03230-1/2019 -10 Datum: 3.4.2019 ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO Številka: 007-12/2019 01/ZH Datum: 9.4.2019 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO