SKUPSCINSKI DOLENJSKI LIST za občine ČRNOMELJ, KOČEVJE, KRŠKO, METLIKA, NOVO MESTO, RIBNICA IN TREBNJE Letnik XI. Novo mesto, 5. decembra 1974 Št. 28 / • VSEBINA - . OBČINA KOČEVJE. | OBČINA RIBNICA: S 297. Odlok o izvršnem svetu skupščine občine Kočevje 298. Odlok o temeljni organizaciji upravnih organov skupščine občine Kočevje 299. Sklep o potrditvi zaključnih računov skladov občine Ribnica za leto 1973 OBČINA KOČEVJE 297. Na podlagi 4. točke 1. odst. 125. člena statuta občine Kočevje (Skupščinski Dolenjski list, št. 20/74) je skupščina občine Kočevje na 3. skupni seji zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbe-no-političnega zbora dne 15. 10. 1974 sprejela ODLOK o izvršnem svetu skupščine občine Kočevje I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Izvršni svet skupščine občine Kočevje (v nadaljnjem besedilu: izvršni svet) kot stalni izvršilni organ skupščine občine Kočevje opravlja izvršilno funkcijo v okviru z ustavo, zakoni in statutom določenih pravic in dolžnosti občine Kočevje. Izvršni svet je odgovoren skupščini občine Kočevje v okviru pravic in dolžnosti občine za stanje na vseh področjih družbenega življenja, za izvajanje politike, izvrševanje zakonov in drugih splošnih aktov zveze in republike, odlokov in drugih splošnih aktov občinske skupščine, kakor tudi za delo občinskih upravnih organov. Izvršni svet opravlja svoje pravice in dolžnosti na podlagi in v okviru ustave, zakonov in statuta občine Kočevje. 2. člen V okviru svoje funkcije izvršni svet: — obravnava stanje na vseh področjih družbenega življenja; — skrbi za izvrševanje sklepov in smernic občinske skupščine in posameznih zborov; — predlaga odloke, druge predpise in splošne akte, daje mnenje o predlogih odlokov, drugih predpisov in splošnih aktov, ki jih predlagajo skupščini občini Kočevje drugi upravičeni predlagatelji; — predlaga družbeni načrt občine Kočevje; — daje predlog za določitev skupnega obsega izdatkov občinskega proračuna iz zaključnega računa za izvršitev proračuna občine, skrbi za izvrševanje proračuna občine; — sprejema odredbe in druge predpise za izvrševanje odlokov, drugih predpisov in splošnih aktov skupščine občine Kočevje; — skrbi za uresničevanje politike občinske skupščine in izvrševanje zakonov družbenega plana, proračuna* odlokov, drugih predpisov in splošnih aktov skupščine občine Kočevje; — usklajuje in usmerja delo občinskih upravnih organov in s tem zagotavlja izvrševanje zakonov, drugih predpisov in splošnih aktov federacije in republike, če so za njihovo izvrševanje pristojni občinski upravni organi, izvajanje politike in izvrševanje odlokov, drugih predpisov in splošnih aktov skupščine občine Kočevje; — nadzoruje delo občinskih upravnih organov in odpravlja njihove predpise, če so v nasprotju z odlokom skupščine občine Kočevje ali s predpisom, ki ga je sam izdal za izvrševanje odloka; — določa splošna načela za notranjo organizacijo občinskih upravnih organov; — odloča o sporu o pristojnosti med posameznimi občinskimi upravnimi organi; — sprejme poslovnik o svojem delu; — predlaga ustanovitev ali odpravo občinskih upravnih organov, ki jih po ustavi, zakonu ali statutu ustanovi skupščina občine Kočevje; — daje mnenja k predlogom za ustanovitev medobčinskih upravnih organov in spremlja njihovo delo; — ustanavlja odbore in komisije za svoje potrebe ter skupne službe za potrebe občinskih upravnih organov; — imenuje in razrešuje predstojnike notranjih organizacijskih enot občinskih upravnih organov ter daje soglasje oziroma imenuje predstojnike zavodov in organizacij, za katere tako določa zakon; — opravlja druge zadeve, določene z ustavo, zakoni oziroma s statutom občine in,z drugimi splošnimi predpisi; — opravlja druge zadeve, za katere ga pooblasti skupščina občine. Izvršni svet zastopa občino kot pravno osebo, kolikor ni glede posameznih vprašanj z za- konom ali sklepom občinske skupščine določeno drugače. 3. člen Izvršni svet ima svoj pečat. Pečat je okrogle oblike in ima v sredini grb socialistične republike Slovenije, ob robu pa besedilo: Socialistična republika Slovenija, Skupščina občine Kočevje, izvršni svet. 4. člen Pri opravljanju svojih nalog sodeluje, izvršiti svet z družbe-no-političnimi organizacijami, družbeno-političnimi skupnostmi, temeljnimi organizacijami združenega dela, z drugimi organizacijami, njihovimi združenji in skupnostmi, s samoupravnimi interesnimi skupnostmi, z znanstvenimi in drugimi skupnostmi ter njihovimi asociacijami, republiškim izvršnim svetom, drugimi republiškimi organi in s strokovnimi službami. 5. člen Izvršni svet opravlja zadeve iz svoje pristojnosti na podlagi in v mejah ustave, statuta občine, zakonov in drugih splošnih predpisov. 6. člen | Izvršni svet ima do skupščine občine in njenih zborov pravice in dolžnosti, ki jih določa ustava, statut občine Kočevje ter poslovnik skupščine občine Kočevje. 7. člen Delo izvršnega sveta je javno. Izvršni svet obvešča javnost o svojem delu. Izvršni svet skrbi za to, da se zastopniki tiska in drugih informacijskih sredstev seznanijo z njegovim delom. Izvršni svet lahko odloči, da pomenijo posamezni podatki ali gradivo, ki jih obravnava, oziroma posamezne odločitve ali stališča, ki jih je sprejel, uradno tajnost in niso na razpolago javnosti, oziroma da bodo na razpolago javnosti šele po poteku določenega roka. 8. člen O svojem delu sprejme izvršni svet poslovnik, s katerim podrobneje uredi način dela, sklicevanje sej, način obveščanja javnosti, notranjo organizacijo in poslovanje. ii. SESTAVA IZVRŠNEGA SVETA TER PRAVICE IN DOLŽNOSTI NJEGOVIH ČLANOV nadomestuje v določenih zadevah. 12. člen Predsednik, podpredsednik in člani izvršnega sveta imajo enake pravice in dolžnosti udeleževati se obravnavanja in odločanje o vseh vprašanjih, o katerih razpravlja oziroma odloča izvršni svet na svojih sejah in opravljati druge zadeve iz njegovega delovnega področja, ki so jim poverjene. Člani izvršnega sveta so odgovorni za izvajanje politike in stališč izvršnega sveta v vseh zadevah, ki jim jih poveri izvršni svet, kakor tudi pri delu občinskih upravnih organov, ki jih vodijo. ' Člani izvršnega sveta imajo pravico in dolžnost, da poročajo izvršnemu svetu o problematiki na delovnem področju, za katero so odgovorni in da dajo pobudo in predlog za reševanje vprašanj iz pristojnosti izvršnega sveta. 17. člen Izvršni svet razpravlja na svojih sejah o splošnih in načelnih vprašanjih, ki imajo pomen za izvajanje oz. za določitev politike na posameznih družbenih področjih in sprejema stališča do takih vprašanj, obravnava in sklepa o predlogih za izdajo odlokov ter osnutkih in o predlogih odlokov in drugih aktov, ki jih sprejema skupščina občine, sprejema splošne akte in druge sklepe, za katere je pooblaščen, obravnava delo občinskih upravnih organov ter usmerja in usklajuje njihovo delo, razpravlja in sklepa o vseh drugih vprašanjih iz svoje pristojnosti. Pri sprejemanju predlogov odlokov in drugih splošnih aktov postopa izvršni svet po poslovniku skupščine občine. Vsak član izvršnega sveta lahko zahteva, da izvršni svet na svoji seji obravnava in zavzema stališča glede posameznih vprašanj s področja občinskega upravnega organa ali službe, ki jo vodi oz. s področja dejavnosti, ki jo opravlja, kadar meni, da gre za vprašanje splošnega oziroma načelnega pomena za izvajanje politike skupščine občine Kočevje ali za vprašanje, ki ga je treba reševati usklajeno z drugimi upravnimi organi. Izvršni svet odloča na sejah z večino glasov vseh članov sveta. 18. člen Izvršni svet v okviru svojih pravic in pristojnosti izdaja odredbe, kadar je za to posebej pooblaščen, in druge predpise, če je to potrebno za izvajanje odlokov in drugih splošnih aktov. S predpisom, ki ga izda izvršni svet, podrobneje ureja določena razmerja in način izvrševanja posameznega vprašanja ali predpisuje ukrepe, ki imajo splošen pomen ter sprejema 'druge odločitve, za katere je to določeno z zakonom ali odlokom. 19. člen Izvršni svet sprejema splošne smernice za izvrševanje zakonov, odlokov in drugih splošnih aktov zvezne, republiške in občinske skupščine. Izvršni svet lahko naloži pristojnim občinskim upravnim organom, da izdajo predpise oz. ukrenejo, kar so v posameznem primeru upravičeni ukreniti, lahko jim tudi naloži, da ugotovijo oz. raziščejo razmere na posameznem področju in mu poročajo o tem ter dajo ustrezne predloge za ukrepanje. Občinskim upravnim organom tudi lahko naloži, da pripravijo predloge za izdajo odlokov, osnutke ali predloge odlokov in drugih aktov skupščine občine, kakor tudi predloge predpisov izvršnega sveta ter jim da smernice za sestavo takih aktov. 20. člen Izvršni svet usklajuje delo občinskih upravnih organov pri izvrševanju politike oziroma pri pripravi odlokov in, drugih predpisov z zavzemanjem stališč oz. sklepov o vprašanjih, ki jih ni bilo mogoče rešiti v okviru posameznega upravnega organa ali s sodelovanjem med posameznimi upravnimi organi. Izvršni svet lahko tudi določi, kako naj posamezni upravni organi sodelujejo med seboj pri izvajanju politike oziroma pri pripravi odlokov in drugih predpisov ter kako naj ti organi sodelujejo z družbenopolitičnimi, delovnimi in drugimi samoupravnimi organizacijami in skupnostmi. 21. člen Pri izvršnem svetu skupščine občine Kočevje so naslednja stalna delovna telesa: 1. odbor za gospodarstvo in finance, 2. odbor za urbanizem, komunalno in stanovanjsko gospodarstvo, 3. odbor za družbene službe. Vsak odbor ima predsednika in število članov, ki ga določi izvršni svet ob imenovanju. Mandatna doba članov odborov in komisij traja 4 leta, lahko pa so razrešeni tudi pred potekom te dobe. 22. člen Odbori in komisije vsak na svojem delovnem področju proučujejo problematiko tega področja, o ujgotovitvah poročajo izvršnemu svetu in dajejo predloge za ukrepanje. 23. člen Člane odborov ter komisij imenuje izvršni svet na seji izmed članov izvršnega sveta, strokovnjakov in drugih delovnih ljudi področja, za katero so odbori oz. komisije ustanovljeni. 24. člen Izvršni svet lahko ustanovi tudi občasne komisije za proučevanje določenega vprašanja na posameznem področju. Občasno komisijo ustanovi izvršni svet s sklepom, v katerem določi sestav komisije, delovno področje in naloge, ki jih mora komisija odpraviti. 25. člen Odbori in komisije so za svoje delo odgovorne izvršnemu svetu, kateremu tudi poročajo o svojem delu. 9. člen Izvršni svet sestavljajo predsednik in 8 članov. Predsednika izvršnega sveta izvolijo zbori skupščine občine Kočevje na predlog Socialistične zveze delovnega ljudstva, člane syeta pa na predlog kandidata za predsednika izvršnega sveta in na podlagi mnenja komisije za volitve in imenovanja. Ob izvolitvi članov izvršnega sveta imenuje skupščina občine na predlog predsednika izvršnega sveta izmed članov sveta podpredsednika in predstojnike, ki bodo vodili posamezne občinske upravne organe. Predsednik izvršnega sveta ima pravico predlagati skupščini občine razrešitev ali izvolitev posameznih članov izvršnega sveta. 10. člen Predsednik izvršnega sveta predstavlja izvršni svet ter skrbi za uresničevanje politike in za izvajanje sklepov izvršnega sveta. Predsednik sklicuje in vodi seje izvršnega sveta ter predlaga dnevni red zanje, skrbi za organiziranje zadev v zvezi z delom izvršnega sveta in uravnava delo v izvršnem svetu. Predsednik podpisuje predpise, druge akte in sklepe izvršnega sveta, kolikor ni za to pooblaščen drug član izvršnega sveta. 11. člen Podpredsednik izvršne'ga sveta nadomestuje predsednika v vseh pravicah in dolžnostih, če je ta odsoten-ali zadržan. Predsednik lahko v mejah svojih pravic in dolžnosti tudi pooblasti podpredsednika, da ga stalno 13. člen Član izvršnega sveta ima pravico in dolžnost, da v skladu s stališči sveta predstavlja svet v skupščini občine Kočevje. 14. člen Člani izvršnega sveta uživajo enako imuniteto kot delegati v skupščini občine Kočevje. Člana izvršnega sveta ni dovoljeno poklicati na odgovornost, mu odvzeti prostost ali ga kaznovati za mnenje, ki ga je povedal v skupščini občine ali na seji izvršnega sveta. O imuniteti članov izvršnega sveta odloča izvršni svet. 15. člen Člani izvršnega sveta imajo pravico do nadomestila osebnega dohodka za opravljanje funkcije po družbenem dogovoru, h kateremu pristopi skupščina občine Kočevje. Člani izvršnega sveta imajo glede uporabljanja javnih prometnih sredstev in povračil za službena potovanja enake pravice kot delegati v skupščini občine Kočevje. III. NAČIN DELA IZVRŠNEGA SVETA 16. člen Izvršni svet razpravlja in odloča o zadevah iz svoje pristojnosti na svojih sejah. Seje izvršnega sveta sklicuje predsednik izvršnega sveta po svoji pobudi ali na zahtevo najmanj 5 članov izvršnega sveta ali na zahtevo predsednika skupščine oz. na zahtevo posameznega zbora skupščine občine Kočevje. IV. RAZMERJE IZVRŠNEGA SVETA DO SKUPŠČINE OBČINE IN NJEGOVA ODGOVORNOST 26. člen Občinski izvršni svet je za svoje delo odgovoren skupščini občine Kočevje. V skladu z določili statuta občine Kočevje mora občinski izvršni svet obveščati skupščino občine o svojem delu in o stanju na posameznem področju družbenega življenja, zbore občinske skupščine pa o zadevah iz delovnega področja zbora. 27. člen Po vprašanju odstopa članov izvršnega sveta, zaupnice in drugih razmerij do skupščine občine in odgovornosti izvršnega sveta se uporabljajo 'določila statuta občine Kočevje. V. KONČNE DOLOČBE 28. člen Izvršni svet si skladno z določbami statuta občine Kočevje in tega odloka, s svojim poslovnikom in drugimi akti uredi svojo notranjo organizacijo in ppslovanje.. 29. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Številka: 020-33/74-5/1 Kočevje, dne 15. 10. 1974 PREDSEDNIK skupščine občine Kočevje: SAVO VOVK, dipl. ing.,1. r. 298. Na podlagi 4. točke 1. odst. 125. čl., 3. odst. 157. čl. in 2. odst. 180. čl. Statuta občine Kočevje (Skupščinski Dolenjski list, št. 20/74) je skupščina občine Kočevje na predlog izvršnega sveta občinske skupščine na sejah zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbeno-političnega zbora dne 15. 10. 1974 sprejela ODLOK o temeljni organizaciji upravnih organov skupščine občine Kočevje 1. člen Za opravljanje organizacijsko tehničnih nalog v zvezi z delovanjem občinske skupščine in njenih zborov ter za opravljanje upravnih, strokovnih in drugih zadev iz pristojnosti občinske skupščine ima skupščina občine Kočevje (v nadaljnjem besedilu: skupščina), skupščinska pisarna, temeljne upravne organe in druge upravne organe. 2. člen I. Temeljni upravni organi so: I. Oddelek za gospodarstvo ih finance z odsekoma: — odsek za proračun, sklade in analize, — odsek za * inšpekcijske službe. \ 2. Oddelek za splošne in družbene službe, 3. Oddelek za notranje zadeve, 4. Davčna uprava, 5. Oddelek za narodno obrambo, 6. Geodetska uprava. II. Drugi upravni organi so: 1. Krajevni urad Vas—Fara, 2. Krajevni urad Draga, 3. Krajevni urad Osilnica, 4. Krajevni urad Predgrad. 3. člen ODDELEK ZA GOSPODARSTVO IN FINANCE: — spremlja in proučuje gospodarstvo, sodeluje pri izdelavi kratkoročnih, srednjeročnih in dolgoročnih družbenih planov, pripravlja razne analize za izvršni svet in skupščino, opravlja različne statistične akcije in zbira različno statistično gradivo, spremlja investicijska, integracijska in stabilizacijska gibanja, vodi upravni postopek s področja industrije, kmetijstva, prometa, trgovine, obrti, gostinstva, turizma, rudarstva, gozdarstva, veterine, lova, ribolova, s področja urbanizma, gradbeništva, premoženjsko pravnih zadev, komunalnih, stanovanjskih in cestno prometnih zadev, prispevka za uporabo mestnega zemljišča ter vodnega gospodarstva, varstvo narave in okolja; — opravlja vse naloge s področja samoupravnih aktov delovnih organizacij, za katere je po zakonih oziroma drugih predpisih določeno, da jih opravlja upravni organ skupščine; — opravlja upravne in druge naloge s področja delovnih razmerij, ki spadajo v pristojnost občine; — opravlja strokovne in finančne naloge vseh skladov občine ter vse poslovanje v zvezi z ' občinskim proračunom (predlogi letalih načrtov, njihovo izvrševanje in zaključni račun) in finančni načrt uprave; — skrbi za izdelavo in sprejetje urbanistične dokumentacije, ki jo dokončno sprejema občinska skupščina in v zvezi s tem sodeluje z vsemi pristojnimi upravnimi in strokovnimi organi in organizacijami. Sodeluje pri izdelavi in sprejetju urbanistične dokumentacije, ki v smislu določil statuta občine Kočevje spada v njeno pristojnost; — skrbi za razvoj komunalnega in stanovanjskega gospodarstva. Opravlja strokovne naloge s področja občinskih investicij; — opravlja veterinarsko, sanitarno, tržno in urbanistično inšpekcijo po inšpektoijih v skladu z veljavnimi predpisi ter sodeluje z medobčinskimi inšpekcijskimi službami. Oddelek za gospodarstvo in finance skrbi tudi za izvajanje obrambnih priprav na svojem delovnem področju. 4. člen ODDELEK ZA SPLOŠNE IN DRUŽBENE SLUŽBE: — opravlja upravne, strokovne in druge haloge s področja prosvete, kulture, telesne vzgoje, zdravja in socialnega varstva ter varstva invalidov in borcev NOV; — sodeluje in se povezuje s samoupravnimi interesnimi skupnostmi ter z drugimi občinskimi organi in organizacijami s tega področja glede vodenja enotne politike; — skrbi za izvajanje določil zakona o splošnem upravnem postopku, vodi postopek v zvezi z imenovanjem ulic in oštevilčenjem hiš, zbira, pripravlja in strokovno obdeluje gradivo pravosodnih organov, spremlja delo svetov krajevnih skupnosti; — opravlja zadeve, ki imajo skupen pomen za vse temeljne upravne organe in druge organe občinske skupščinfe; — opravlja druge upravne zadeve, ki ne spadajo v delovno področje drugega upravnega organa; — opravlja kadrovsko personalne zadeve za upravo občinske skupščine; — spremlja izvajanje družbenega dogovora o temeljih kadrovske politike v občini; — opravlja vse naloge v zvezi z delom komisije za zadeve borcev in invalidov NOV; — opravlja vse naloge v zvezi z delom upravnega odbora sklada Jožeta Seška. Oddelek za splošne in družbene službe skrbi tudi za'izvaja-nje obrambnih priprav na svojem delovnem področju. 5. člen ODDELEK ZA NOTRANJE ZADEVE: — opravlja upravne zadeve v zvezi z izvrševanjem zakonov in drugih predpisov o združevanju občanov, javnih shodih in prireditvah, posesti in nošenju orožja in streliva, varstva pred požarom, državljanstvu, potnih listinah za prehod čez državno mejo, prebivanju tujcev, osebni izkaznici, matičnih knjigah, osebnih imenih, prijavljanju bivališča in prebivališča, varnosti cestnega prometa in določene izvršilne naloge na področju preprečevanja razširjenja prepovedanega tiska; — opravlja vse naloge iz občinske pristojnosti v zvezi z najdenimi stvarmi; — skrbi za obveščanje prebivalstva, da je prepovedan vhod in bivanje ljudi in živine na območjih, na katerih se opravljajo vojaške strelske vaje ali druge vaje; — opravlja administrativno— tehnična in strokovna opravila za koordinacijski odbor za vprašanje družbene samozaščite in za komisijo za verska vprašanja; — opravlja tehnično manipulativna in administrativna opravila za svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu in gasilski sklad; — opravlja nadzorstvene in druge naloge, ki so z zakonom ali drugim predpisom dane v pristojnost občinskemu upravnemu organu za notranje zadeve; — v sestavi oddelka za notranje zadeve deluje požarna inšpekcija. Oddelek za notranje zadeve skrbi tudi za izvajanje obrambnih priprav na svojem delovnem področju. 6. člen DAVČNA UPRAVA: — opravlja upravne, inšpekcijske in druge naloge s področja odmere, kontrole in izteija-ve davkov, prispevkov taks in drugih družbenih obveznosti, ki so finančne narave in za katere je po veljavnih predpisih pristojen upravni organ občine; — proučuje in analizira davčno politiko v občini, pripravlja predloge za izpopolnjevanje davčnega sistema in predlaga izdajo ustreznih predpisov in opravlja druge zadeve na področju davčne službe; — opravlja administrativno tehnična dela za komisijo za ugotavljanje izvora premoženja. Davčna uprava skrbi tudi za izvajanje obrambnih priprav na svojem delovnem področju. 7. člen ODDELEK ZA NARODNO OBRAMBO: — neposredno izvršuje upravne in strokovne zadeve s področja narodne obrambe, ki ne sodijo v pristojnost drugih občinskih upravnih organov; — izvaja naborno in mobilizacijsko popolnitev JLA, teritorialne obrambe, civilne zaščite in drugih obrambnih činiteljev z ljudmi in materialnimi sredstvi; — izvršuje splošno usmerjevalno in usklajevalno vlogo vojnih priprav gospodarstva, družbenih služb in državnih organov na območju občine; — opravlja inšpekcijske in inštruktorske zadeve s področja obrambnih priprav; — opravlja strokovne zadeve sveta za ljudsko obrambo in štaba za civilno zaščito SO Kočevje; — proučuje stanje in spremlja razvoj na področju narodne obrambe, pripravlja poročila, analize in drugo gradivo za občinsko skupščino, njene organe in za organe širših družbenopolitičnih skupnosti; — izvaja in organizira pouk za obrambo in zaščito, razen v šolah; — opravlja druge zadeve, za katere je izrecno pooblaščen. 8. člen GEODETSKA UPRAVA: — izvršuje naloge geodetske službe na obmo^u občine; — planira in koordinira dejavnost v zadevah geodetske službe na obmdčju občine; — skrbi za izdelavo načrtov, katastrov in evidenc iz pristojnosti občine; — vzdržuje načrte, stalno mrežo geodetskih točk, karte katastra in evidence; — vodi in izvršuje regionalno geodetsko dokumentacijo na območju občine in urbansko geodetsko dokumentacijo; — izdaja občanom, organom in organizacijam podatke in potrdila iz svoje pristojnosti in opravlja druge zadeve iz pristojnosti geodetske službe v občini; — vodi zbirni kataster komunalnih naprav. Geodetska uprava skrbi tudi za izvajanje obrambnih priprav na svojem delovnem področju. 9. člen SKUPŠČINSKA PISARNA: strokovna služba skupščine opravlja strokovna, organizacijska, administrativna, tehnična in druga dela, ki so potrebna za delovanje občinske skupščine in njenih teles ter delegatov in delegacij; administrativne zadeve za potrebe skupine delegatov za zbor združenega dela in zbor občin skupščine SR Slovenije; skrbi za obveščanje delegatov in delegacij o zadevah iz pristojnosti občinske skupščine, obdeluje gradivo, ki je obravnavano in sprejeto na sejah skupščine, skrbi za objavo splošnih aktov in predpisov občinske skupščine v uradnem glasilu, daje strokovno mnenje o posameznih zadevah, ki se obravnavajo na sejah skupščine, vodi skupščinsko dokumentacijo, spremlja delo občinskih upravnih organov glede zadev, ld jih obravnava občinska skupščina in njeni organi; skrbi, pripravlja in strokovno obdeluje gradivo za komisijo za volitve in imenovanja ter kadrovske zadeve, komisijo za odlikovanje, komisijo za prošnje in pritožbe, statutarno pravno komisijo, opravlja naloge s po- dročja ljudske obrambe, opravlja administrativne posle za komisijo za družbeni nadzor ter opravlja druge zadeve, za katere je pooblaščena po sklepih občinske skupščine oziroma njenih normativnih aktih. 10. člen Krajevni uradi: — DRAGA, -OSILNICA, — PREDGRAD in • — VAS-FARA iz svojega okoliša: — vodijo matične knjige, državljanske knjige in volilne imenike ter izdajajo izpiske iz njih; — izdajajo živinske potne liste; — sprejemajo vloge občanov za organe občinske skupščine; — opravljajo dostavno službo; — opravljajo prijavno in odjavno službo in vodijo register prebivalcev; — dajejo pravno pomoč za zaprosilo državnih organov in zavodov; — dajejo pravno pomoč občanom; — opravljajo druge zadeve po veljavnih predpisih oziroma zadeve, ki mu jih naloži izvršni svet in občinska skupščina. Krajevni' uradi so organizacijsko vezani na oddelek za notranje zadeve. 11. člen Krajevni uradi obsegajo naslednja območja: — DRAGA za naselja: Trava, Črni potok pri Dragi, Podplanina, Pungert, Srednja vas pri Dragi, Podpreska, Lazeč, Draga, Glažuta, Novi kot in Stari kot; — OSILNICA ZA NASELJA: Osilnica, Sela, Strojiči, Pod- vrh, Brezovica, Križmani, Spodnji Čačič, Zgornji Čačič, Papeži, Belica, Bezgaiji, Žurge, Bosljiva loka, Mir tovi či, Grintovec pri Osilnici, Ložec, Ribjek, Padovo in Malinišče; — PREDGRAD ZA NASELJA: Brezovica, Kralji, Knežja lipa, Spodnji log, Vimol pri Pred-gradu, Nemška loka, Čeplje, Jelenja vas, Predgrad, Paka pri Predgradu, Dol, Laze pri Pred-gradu, Vrt in Spodnja Bilpa; — VAS—FARA za naselja: Banja loka, Vimol, Slovenska Briga, Drežnik, Jesenov vrt, Ajbelj, Kaptol, iHic, Podstene pri Kostelu, Suhor, Dolenji potok, Gorenji potok, Srednji potok, Nova sela, Čolnarji, Delač, Dren, Selo pri Kostelu, Kostel, Maverc, Brsnik, Stelnik, Gorenja žaga, Dolenja žaga, Grgelj, Vas, Pirče, Štajer, Potok, Jakši-či, Planina, Stružnica, Kuželj, Laze pri Kostelu, Gladloka, Srobotnik ob Kolpi, Rake, Petrina, Grivac, Kuželič, Fara, Hrib pri Fari, Vrh pri Fari, Oskrt, Gotenc in Poden. 12. člen Poleg nalog, navedenih v 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9. in 10. členu tega odloka, so temeljni upravni organi in drugi upravni organi dolžni: — pripravljati osnutke in predloge splošnih predpisov s svojih področij, — proučevati stanje in spremljati razvoj na področjih iz svoje pristojnosti, pripravljati analize, poročila, informacije in drugo gradivo za skupščino in njene organe ter izvrševati sklepe in smernice, — opravljati še druge naloge, ki so jim naložene s programom oziroma s sklepi skupščine in njenih organov. 13. člen V Predstojniki temeljnih upravnih organov, drugih upravnih organov so za svoje delo in za delo organa, ki ga vodijo ter za izvrševanje sklepov in smernic občinske skupščine in njenih organov, odgovorni občinski skupščini in izvršnemu svetu. 14. člen Notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest upravnih organov določi svet delovne skupnosti po poprejšnjem soglasju izvršnega sveta. 15. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Številka: 021-12/74-5/1 Kočevje, dne 15. 10. 1974 Predsednik skupščine občine Kočevje: SAVO VOVK, dipl. ing., 1. r. OBČINA RIBNICA 299. Skupščina občine Ribnica je na podlagi 76. člena zakona o financiranju družbeno-politi-čnih skupnosti v SRS (Ur. 1. SRS 36/64, 43/66, 60/68, 43/70) ter 223. člena statuta občine Ribnica na seji zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora na svoji seji dne 11. 11. 1974 sprejela SKLEP o potrditvi zaključnih računov skladov občine Ribnica za leto 1973 1. 1. Sklad za pospeševanje kmetijstva dohodki 316.967.- izdatki 316.809.- ostanek sredstev 158.— 2. Sklad za vzdrževanje mestnega zemljišča dohodki 654.094.- izdatki 552.708.— ostanek sredstev 101.386.— 3. Sklad za pospeševanje turizma dohodki 45.417.— izdatki 22.634,— ostanek sredstev 22.783.— 4. Komunalni kreditni sklad dohodki 238.952,- izdatki 200.300.— ostanek sredstev 38.652,— 5. Cestni sklad dohodki 1.219,498,- izdatki 1.048.750.— ostanek sredstev 170.748.— 6. Sklad za pospeševanje in financ. telesne kulture dohodki 203.073.— izdatki 201.302.— ostanek sredstev 1.771 .— 7. Sklad stavbnih zemljišč dohodek 569.933,- izdatek 30&.974,— ostanek 260.959,- 7. Sklad skupnih rezerv dohodki, 2.201.018.- izdatki 1.607.659.- ostanek sredstev 593.359.— Ostanek sredstev navedenih skladov se prenese kot dohodek ustreznega sklada v leto 1974. 3. Zaključni računi o izvršitvi načrtov skladov občine Ribnica za leto 1973 so sestavni del sklepa. 4. Ta sklep velja osmi dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Številka: 400-21-74-05 Datum: 13. 11. 1974 Predsednik skupščine občine Ribnica: CIRIL GRILJ, 1. r. »Dolenjski list« v vsako družino