-¦* 152 hs- 1 Igrišče. Priobčuje /. B. 2. Boj za stolp. 1 -V. tevilo igralcev 8 do 20. Igralci začrtajo s kotom ali palico v zemljo krog, ki meri 40 do 50 korakov v premeru. V sredo kroga postavijo iz palic napravljeno piramido. (Tri palice po 1 « dolge, zgoraj na-rahlo zvezane, postavijo na tla.) Ta piramida predstavlja stolp. j flgralci določijo z žrebom stražnika ali varuha stolpa. Ta vzame suvalno žogo*) ter se postavi poleg piramide. Drugi igralci se vstopijo na krogovo črto, po 2 do 3 korake narazen, obraz proti sredisču kroga obrnjen. Vsi igralci, ki stoje v krogu, so na-1 "~" padalci. Ti morajo s svojih prostorov z žogo prevrniti stolp. Žogo pa smejo suvati samo z nogo. Stražnik pa ima dolžnost, obvarovati stolp pred sunki, da se ne prevrne. Žogo pa sme odbijati tudi satno z nogo. Igro prične stražnik s tem, da sune z nogo žogo, pri stolpu stoječ, kolikor mo-goče daleč proti napadalcem. Kotnur se posreči stolp prevrniti, postane ----------CD-------—^D-^^^ (53 stražnik, prejšnji stražnik pa stopi na njegovo mesto. Pravila: 1.) Napadalci smejo suvati žogo z desno ali levo nogo, ne smejo pa svojih prostorov za-pustiti ali proti središču se pomikati. 2.) Če je žoga toliko oddaljena, da jo napadalec ne doseže z nogo, skoči k nji, jo pritira z nogo najprej na svoj prostor v krogu in odtam jo sune šele proti stolpu. 3.) Žoge ne smeš med noge stiskati ali v roki nositi. Le če je žoga daleč zunaj kroga, jo smeš do kroga v roki prinesti in od tu pa zopet z nogo suniti proti stolpu. To pravico pa ima le tisti, črez kogar glavo ali ob kogar desni strani je žoga letela. Vsak igralec naj skrbi, da žogo le takrat odbija, kadar je žoga na njegovi desni strani ali pred njim. 4.) Če stražnik sam prevrže stolp, izgubi svoje mesto, namesto njega pa pride oni, ki je zadnji žogo sunil. *) Suvalna žoga meri 18 do 25 cm v premeru. Natlačena je z dlako ali žimo in obšita z usnjem, ki je sestavljeno iz šestih kosov. Dobiš jo tudi v prodajalnicah naprodaj. --------¦» ¦ ¦¦--------