Ormož, 10.9.2015 Letnik 13 Številka 6 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 15. Predlog ODLOKA o spremembah in dopolnitvah Odloka o priznanjih občine Ormož – skrajšani postopek 16. Predlog ODLOKA o ustanovitvi javnega zavoda Ljudska univerza Ormož - prva obravnava 17. Predlog ODLOKA o spremembah in dopolnitvah Odloka o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (LN OC III) – prva obravnava Na podlagi 79. člena Poslovnik občinskega sveta (Uradni vestnik občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o priznanjih občine Ormož – skrajšani postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Mateja Zemljak, Direktorica občinske uprave Ormož, dne 10.9.2015 15. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o priznanjih občine Ormož – skrajšani postopek I. UVOD Ocena stanja Odlok o priznanjih občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 1/97, 3/97, 1/01 in 16/07) določa, da so priznanja občine Ormož: - naziv častni občan, - plaketa občine Ormož, - nagrada Ksavra Meška, Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ - priznanja športnikom za izjemne dosežke, priznanja na področju varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, spominska priznanja. 11. člen odloka določa, da so Plakete občine Ormož priznanja, ki ga prejmejo: - posamezniki, ki so s posebnimi delovnimi prizadevanji in uspehi v daljšem časovnem obdobju pomembno prispevali h gospodarskemu, kulturnemu in drugemu razvoju občine ali za izkazano posebno požrtvovalnost, nesebičnost in pogum, - pravne osebe v občini za posebne zasluge na področju gospodarskega, znanstvenega, kulturnega, športnega in drugega razvoja Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 - - 2 občine in za razvijanje in utrjevanje sodelovanja med občino in drugimi občinami, prijateljske in druge občine, zavodi in druge pravne osebe ter posamezniki v Republiki Sloveniji, ki so posebno zaslužni za gospodarski in kulturni razvoj občine Ormož, tuja mesta, ustanove in posamezniki iz tujine, ki so zaslužni za razvijanje in utrjevanje prijateljskega sodelovanja z občino Ormož. Prvi odstavek 12. člena določa, da je Plaketa občine Ormož reliefni odtis grba občine Ormož z napisom Občina Ormož in denarna nagrada v višini: - za zlato plaketo 2.000,00 EUR, - za srebrno plaketo 1.500,00 EUR, - za bronasto plaketo 1.000,00 EUR. Zadnji odstavek 12. člena določa, da se vsako leto lahko podeli po ena plaketa. Razlog in cilj za sprejem odloka V juniju 2015 so bile sprejete spremembe in dopolnitve statuta, s katerimi je bila ukinjena Komisija za odlikovanja in priznanja kot stalno delovno telo občinskega sveta, katere naloge je prevzela Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, zaradi česar je potrebna uskladitev odloka s Statutom Občine Ormož. S predlaganimi spremembami in dopolnitvami odloka predlagamo, da se v prvi alineji 11. člena ločijo kot prejemniki plakete posamezniki, ne glede na to ali so iz Republike Sloveniji ali iz tujine, od ostalih nagrajencev, ki so pravne osebe v občini, prijateljske in druge občine, zavodi in druge pravne osebe ter tuja mesta in ustanove iz tujine. V 12. členu se na novo določi, da se denarna nagrada lahko podeli le posameznikom iz prve alineje 11. člena odloka ter da se podelijo po ena zlata, srebrna in bronasta plaketa posameznikom iz prve alineje 11. člena odloka ter po ena zlata, srebrna in bronasta plaketa za vsa ostala priznanja, ki jih prejmejo nagrajenci iz druge, tretje in četrte alineje 11. člena in s tem ločimo možnost podelitve po ene zlate, srebrne in bronaste plakete posameznikom in po ene zlate, srebrne in bronaste plakete drugim nagrajencem (pravne osebe v občini, prijateljske in druge občine, zavodi in druge pravne osebe ter tuja mesta in ustanove iz tujine). Ocena finančnih posledic Sprejem predlaganega akta za občine ne bo imel finančnih posledic. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji ___. redni seji, dne ________ sprejel 10.9.2015 ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o priznanjih občine Ormož 1. člen V prvem odstavku 5. člena Odloka o priznanjih občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 1/97, 3/97, 1/01 in 16/07) se besedilo »Komisija za odlikovanja in priznanja« nadomesti z besedilom »Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja«. 2. člen V tretji alineji 11. člena odloka se črtata besedi »ter posamezniki«. V četrta alineja se spremeni tako, da se glasi: » - tuja mesta in ustanove iz tujine, ki so zaslužna za razvijanje in utrjevanje prijateljskega sodelovanja z občino Ormož.«. 3. člen V prvem odstavku 12. člena se pred besedama »denarna nagrada« dodata besedi »za priznanja iz prve alineje 11. člena tega odloka«. Zadnji odstavek se spremeni tako, da se glasi: »Vsako leto se lahko podeli po ena zlata, srebrna in bronasta plaketa za priznanja iz prve alineje 11. člena tega odloka in po ena zlata, srebrna in bronasta plaketa za vsa ostala priznanja iz druge, tretje in četrte alineje 11. člena tega odloka.«. 4. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 007-16/2015 07/9 Ormož, dne Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ III. OBRAZLOŽITEV - k 1. členu: Prvi odstavek 5. člena Odloka o priznanjih občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 1/97, 3/97, 1/01 in 16/07) določa, da delo Komisije za odlikovanja in priznanja v skladu s spremembami statuta prevzame Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja. - k 2. členu: V tretji in četrti alineji 11. člena se črtajo posamezniki, s čimer se posamezniki iz tujine izenačijo s posamezniki iz RS. Kot nagrajenci iz tretje in četrte alineje ostanejo prijateljske in druge občine, zavodi in druge pravne osebe ter tuja mesta in ustanove iz tujine. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 3 - k 3. členu: V prvem odstavku 12. člena se določi, da so lahko prejemniki denarne nagrade le posamezniki, ki so s posebnimi delovnimi prizadevanji in uspehi v daljšem časovnem obdobju pomembno prispevali h gospodarskemu, kulturnemu in drugemu razvoju občine ali za izkazano posebno požrtvovalnost, nesebičnost in pogum. S spremembo zadnjega odstavka 12. člena se določi, da se vsako leto lahko podeli po ena zlata, srebrna in bronasta plaketa za priznanja iz prve alineje 11. člena tega odloka (posamezniki) in po ena zlata, srebrna in bronasta plaketa za vsa ostala priznanja iz druge, tretje in četrte alineje 11. člena tega odloka (pravne osebe v občini, prijateljske in druge občine, zavodi in druge pravne osebe ter tuja mesta in ustanove iz tujine). - k 4. členu: V tem členu je določen način objave in rok začetka veljavnosti ter uporabe predlaganega odloka. V predlaganih spremembah in dopolnitvah odloka gre za manj zahtevne spremembe in dopolnitve odloka, zato na podlagi 87. člena Poslovnika občinskega sveta predlagamo občinskemu svetu, da predložene spremembe in dopolnitve obravnava po skrajšanem postopku. Pripravila: Mateja Zemljak, Direktorica občinske uprave Besedilo členov, ki se spreminjajo: 5. člen Komisija za odlikovanja in priznanja (v nadaljevanju komisija), na osnovi javnega razpisa, pripravi predlog z podelitev priznanj iz pristojnosti občinskega sveta. Predloge za podelitev priznanj, o katerih odloča župan, razen v primerih, ki jih določa ta odlok, pripravijo 10.9.2015 komisije, ki jih za podelitev posameznega priznanja imenuje župan s sklepom. 11. člen Plakete občine Ormož so priznanja, ki ga prejmejo: - posamezniki, ki so s posebnimi delovnimi prizadevanji in uspehi v daljšem časovnem obdobju pomembno prispevali h gospodarskemu, kulturnemu in drugemu razvoju občine ali za izkazano posebno požrtvovalnost, nesebičnost in pogum - pravne osebe v občini za posebne zasluge na področju gospodarskega, znanstvenega, kulturnega, športnega in drugega razvoja občine in za razvijanje in utrjevanje sodelovanja med občino in drugimi občinami - prijateljske in druge občine, zavodi in druge pravne osebe ter posamezniki v Republiki Sloveniji, ki so posebno zaslužni za gospodarski in kulturni razvoj občine Ormož - tuja mesta, ustanove in posamezniki iz tujine, ki so zaslužni za razvijanje in utrjevanje prijateljskega sodelovanja z občino Ormož. 12. člen Plaketa občine Ormož je reliefni odtis grba občine Ormož z napisom Občina Ormož in denarna nagrada v višini: - za zlato plaketo 2.000,00 EUR, - za srebrno plaketo 1.500,00 EUR, - za bronasto plaketo 1.000,00 EUR. Plaketa občine Ormož se podeljuje z izročitvijo listine, ki vsebuje besedilo sklepa o podelitvi plakete občine Ormož. Plaketa občine Ormož je lahko zlata, srebrna ali bronasta. Plaketa občine Ormož se izroča na slavnostni seji občinskega sveta. Vsako leto se lahko podeli po ena plaketa. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 4 10.9.2015 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Predlog ODLOKA o ustanovitvi javnega zavoda Ljudska univerza Ormož - prva obravnava V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Mojca Zorčič, Vodja oddelka za družbene dejavnosti in splošne zadeve Ormož, dne 10.9.2015 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 16. O D L O K o ustanovitvi javnega zavoda Ljudska univerza Ormož – prva obravnava I. UVOD Ocena stanja Odlok o ustanovitvi javnega zavoda na področju izobraževalne dejavnosti odraslih je bil sprejet leta 1991 in nazadnje spremenjen v letu 2002. Odlok o ustanovitvi Mladinskega centra Ormož je bil sprejet v letu 2004 in nazadnje spremenjen v letu 2013. V Mladinskem centru Ormož je redno zaposlena le ena oseba. S tem odlokom predlagamo ustanovitev skupnega javnega zavoda za opravljanje javne službe na področju izobraževanja odraslih in interesnih dejavnosti za mladino, kar pomeni pripojitev javnega zavoda Mladinski center Ormož k javnemu zavodu Ljudska univerza Ormož. Razlogi za sprejem odloka Zaradi večje sinergije organizacije dela, vodenja in povezovanja je namen tega odloka združiti javno službo na področju izobraževanja odraslih z javno službo na področju interesnih dejavnosti za mladino. Cilji odloka Javni zavod Mladinski center Ormož je potrebno pripojiti k javnemu zavodu Ljudska univerza Ormož, ki bo opravljal javno službo na področju izobraževanja odraslih in interesnih dejavnosti za mladino. Ocena finančnih posledic Pripojitev Mladinskega centra Ormož k Ljudski univerzi Ormož ne bo imela večjih finančnih posledic, saj se sredstva občine za izobraževanje odraslih, ki jih občina že sedaj zagotavlja Ljudski univerzi Ormož ne spreminjajo, nekoliko se bodo zmanjšala le sredstva za stroške dela Mladinskega centra Ormož, ker s pripojitvijo Mladinskega centra Ormož ni več dveh direktorjev in s tem manjši strošek dela na letni ravni v višini 1.300,00 EUR. Prav tako se s pripojitvijo lahko zmanjšajo stroški računovodskih storitev, saj bodo le-te opravljale storitev za en zavod. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS stari, št. 12/91, Uradni list RS/I, št. 17/91 - ZUDE, Uradni list RS, št. 55/92 - ZVDK, 13/93, 66/93, 66/93, 45/94 - odl. US, 8/96, 31/00 - ZP-L, 36/00 - ZPDZC in 127/06 - ZJZP), 61. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US, 40/12 – ZUJF in 14/15-ZUUJFO), 15. člena Zakona o izobraževanju odraslih (Uradni list RS št. 110/06 uradno prečiščeno besedilo), Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 - uradno prečiščeno besedilo, 118/06 - ZUOPPA, 36/08, 58/09, 64/09 - popr., 65/09 - popr., 20/11, 40/12 - ZUJF, 57/12 - ZPCP-2D in 2/15 - odl. US) ter 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, 9/15 – UPB3) je Občinski svet Ormož, na ___ seji, dne _________ sprejel O D L O K o ustanovitvi javnega zavoda Ljudska univerza Ormož I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom Občina Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož ustanavlja javni zavod z imenom Ljudska univerza Ormož (v nadaljevanju: zavod) za opravljanje javne službe na področju izobraževanja odraslih in interesnih dejavnosti za mladino. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 5 2. člen 10.9.2015 Sredi žiga je grb Republike Slovenije, na obodu pa je izpisano: Ljudska univerza Ormož. V aktu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol, se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. Direktor sprejme akt o hrambi in uporabi žigov zavoda ter določi delavce, ki so zanje odgovorni. 3. člen 7. člen Zavod je pravni naslednik Ljudske univerze Ormož, s sedežem Vrazova ulica 12, 2270 Ormož. Zavod se lahko zaradi usklajevanja strokovnih, poslovnih in razvojnih interesov povezuje v zvezo. Soglasje k včlanitvi v zvezo poda občina ustanoviteljica. 4. člen S tem odlokom se ureja status, dejavnost zavoda, organi zavoda, knjigovodstvo in finančno poslovanje zavoda, premoženje, viri in način pridobivanja sredstev za delo zavoda, nastopanje v pravnem prometu, varovanje poslovne tajnosti, medsebojne pravice in obveznosti in svet ustanoviteljic. II. STATUSNE DOLOČBE 1. Ime, sedež in pravni status zavoda 5. člen Ime javnega zavoda je: Ljudska univerza Ormož. Skrajšano ime zavoda je: LU Ormož. Sedež zavoda je: Vrazova ulica 12, 2270 Ormož. Zavod lahko posluje in deluje tudi na drugih lokacijah. Zavod lahko spremeni ime ali sedež le s predhodnim soglasjem občine ustanoviteljice. Zavod je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi, ki so določene z zakonom, s tem odlokom ter s pravili zavoda in odgovarja za svoje obveznosti z vsem premoženjem, s katerim razpolaga. V sestavi zavoda deluje za opravljanje interesnih dejavnosti za mladino notranje organizacijska enota. Notranje organizacijska enota ima ime: Mladinski center Ormož (v nadaljevanju: enota), ki ga uporablja poleg imena zavoda. Enota v pravnem prometu nima pooblastil. Področje dejavnosti in notranjo organizacijo notranje organizacijske enote in njihova pooblastila določajo pravila zavoda. Zavod je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču na Ptuju, pod registrsko številko 1/00141/00. 2. Žig zavoda 6. člen Zavod ima žig, ki je okrogle oblike, premera 35 mm in manjši žig s premerom 20 mm. III. DEJAVNOST ZAVODA 8. člen Dejavnosti zavoda so: - G/46.190 Nespecializirano posredništvo pri prodaji raznovrstnih izdelkov - G/47.810 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z živili, pijačami in tobačnimi izdelki - G/47.890 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z drugim blagom - G/47.990 Druga trgovina na drobno zunaj prodajaln, stojnic in tržnic - I/56.300 Strežba pijač - J/58.110 Izdajanje knjig - J/59.110 Produkcija filmov, video filmov, televizijskih oddaj - J/62.020 Svetovanje o računalniških napravah in programih - J/62.090 Druge z informacijsko tehnologijo in računalniškimi storitvami povezane dejavnosti - L/68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin - M/69.200 Računovodske, knjigovodske in revizijske dejavnosti, davčno svetovanje - M/70.210 Dejavnost stikov z javnostjo - M/73.110 Dejavnost oglaševalskih agencij - M/73.200 Raziskovanje trga in javnega mnenja - M/74.300 Prevajanje in tolmačenje - N/79.900 Rezervacije in druge s potovanji povezane dejavnosti - N/82.110 Nudenje celovitih pisarniških storitev - N/82.190 Fotokopiranje, priprava dokumentov in druge posamične pisarniške dejavnosti - N/82.300 Organiziranje razstav, sejmov, srečanj - P/85.310 Srednješolsko splošno izobraževanje - P/85.320 Srednješolsko poklicno in strokovno izobraževanje - P/85.200 Osnovnošolsko izobraževanje - P/85.410 Posrednješolsko neterciarno izobraževanje - P/85.421 Višješolsko izobraževanje - P/85.422 Visokošolsko izobraževanje Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 - P/85.510 - P/85.520 - P/85.530 P/85.590 - P/85.600 Q/88.999 - R/90.010 R/93.190 R/93.299 - S/94.999 6 Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju športa in rekreacije Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju kulture in umetnosti Dejavnost vozniških šol Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje Pomožne dejavnosti za izobraževanje Drugo drugje nerazvrščeno socialno varstvo brez nastanitve Umetniško uprizarjanje Druge športne dejavnosti Druge nerazvrščene dejavnosti za prosti čas Dejavnost drugje nerazvrščenih članskih organizacij 10.9.2015 1. Svet zavoda 11. člen Zavod upravlja svet zavoda, ki ima 7 članov. Svet zavoda sestavljajo: - trije predstavniki občine ustanoviteljice, od katerih imenuje dva člana Občinski svet Ormož in enega člana župan Občine Ormož, - dva predstavnika delavcev, - dva predstavnika uporabnikov, od katerih je en predstavnik odraslih, ki se izobražuje v zavodu in en predstavnik mladih, ki ga imenuje župan Občine Ormož na predlog dijaških, mladinskih in študentskih organizacij. Poleg poslov iz prvega odstavka tega člena, opravlja zavod tudi vse druge posle, ki so potrebni za njegov obstoj in za opravljanje dejavnosti, ne pomenijo pa neposrednega opravljanja dejavnosti. Člani sveta so imenovani oziroma izvoljeni za štiri leta in so lahko ponovno imenovani oziroma izvoljeni. Člani sveta so lahko zaporedoma imenovani oziroma izvoljeni največ dvakrat. Mandat predstavnika odraslih, ki se izobražuje v zavodu je povezan z njegovim statusom udeleženca izobraževanja v zavodu. Zavod lahko v soglasju z ustanoviteljico dejavnosti razširi ali spremeni. Svet zavoda odloča z večino glasov vseh članov, razen če z zakonom ni drugače določeno. Notranje organizacijska enota Mladinski center Ormož opravlja zlasti naslednje naloge: - koordinira dejavnosti in prireditve za mladino, - organizira in izvaja počitniške dejavnosti za mladino, - organizira in izvaja prireditve širšega pomena in pridobiva sredstva zanje, - nudi organizacijsko in tehnično pomoč organizacijam, ki izvajajo dejavnosti za mladino in vodi mladinske dejavnosti in drugo, - zbira in posreduje informacije z njenega področja dela, - opravlja druge naloge oz. dejavnosti, s katerimi dopolnjuje in boljša ponudbo dela ali s katerimi prispeva k popolnejšemu izkoriščanju zmogljivosti, ki se uporabljajo za opravljanje dejavnosti. Podrobnejše delovanje sveta uredi svet zavoda s poslovnikom. IV. ORGANI ZAVODA 9. člen Organi zavoda so: - svet zavoda, - direktor in - strokovni organi. 12. člen Predstavnika delavcev zavoda izvolijo delavci zavoda na neposrednih in tajnih volitvah. Kandidate predlagajo delavci na zboru delavcev, kjer se oblikuje kandidatna lista. Predstavnika odraslih, ki se izobražujejo v zavodu izvolijo uporabniki na neposrednih in tajnih volitvah. Odrasli, ki se izobražujejo v zavodu, predlagajo svoje predstavnike po oddelkih oziroma dejavnostih. Predstavnika mladih predlagajo dijaške, mladinske in študentske organizacije, na podlagi katerih ga imenuje župan Občine Ormož. V postopku kandidiranja za volitve je potrebno predhodno pridobiti pisno soglasje kandidata. Izvoljeni so kandidati, ki so dobili največje število glasov. Če dva ali več kandidatov dobi enako število glasov, se odločitev o izbiri člana opravi z žrebom. 10. člen Strokovni organi v zavodu so: - andragoški zbor, - strokovni aktiv, - vodja izobraževalnega področja in - mladinski programski svet. Podrobnejši postopek volitev predstavnika delavcev in uporabnikov uredi zavod s pravili. 13. člen Direktor zavoda pozove 60 dni pred iztekom mandata članom sveta zavoda, pristojne organe za imenovanje Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 7 10.9.2015 članov sveta zavoda k imenovanju novih predstavnikov v svet zavoda. 14. člen Mandat članov sveta traja štiri leta, svojo funkcijo pa opravljajo do izvolitve in imenovanja novih članov. Člani sveta izmed sebe izvolijo na konstitutivni seji predsednika in namestnika predsednika. Prvo konstitutivno sejo sveta skliče direktor zavoda, in sicer v roku 7 dni po imenovanju in izvolitvi vseh članov sveta zavoda. Svetu zavoda prične teči mandat z dnem konstituiranja. 15. člen Članu sveta zavoda preneha mandat pred potekom dobe, za katero je bil imenovan oziroma izvoljen, če: - izgubi volilno pravico, - ga organ, ki ga je imenoval, razreši, - postane trajno nezmožen za opravljanje funkcije, - se trikrat zaporedoma neupravičeno ne udeleži seje sveta, - sam zahteva razrešitev, - ne opravlja svojih nalog oz. jih opravlja nestrokovno, - se predstavnik odraslih preneha izobraževati v zavodu, - je imenovan na funkcijo, ki po naravi ni združljiva s članstvom v svetu. Ko svet zavoda ugotovi, da je članu iz razlogov iz prejšnjega odstavka prenehal mandat, o tem takoj obvesti pristojne za imenovanje oziroma izvolitev novega člana. Predstavnika odraslih, ki se izobražujejo v zavodu, kateremu je prenehal mandat zaradi razloga iz 7. alineje prvega odstavka tega člena, nadomesti tisti kandidat, ki je na volitvah zasedel mesto za njim. V primeru predčasne razrešitve člana se za čas do izteka mandata imenuje oz. izvoli nov član po istem postopku kot je bil imenovan oz. izvoljen razrešeni član. Predlog za razrešitev člana sveta zavoda lahko poda predstavnik ustanovitelja, direktor ali svet zavoda. 16. člen Nadomestno imenovanje oziroma izvolitev člana sveta ni potrebno, če je prenehal mandat manj kot tretjini članov in je do izteka mandata sveta zavoda manj kot 6 mesecev. 17. člen Svet zavoda opravlja naslednje naloge: - sprejema pravila in druge splošne akte zavoda, s katerimi se urejajo vprašanja, ki so pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanje zavoda, - imenuje in razrešuje direktorja zavoda, - sklepa pogodbo o zaposlitvi z direktorjem, - sprejema program dela in razvoja zavoda ter spremlja njihovo izvrševanje, - sprejema letni delovni načrt zavoda in poročilo o njegovi uresničitvi, - sprejema finančni načrt in zaključni račun zavoda, - sprejema letno poročilo o samoevalvaciji zavoda, - odloča o uvedbi dodatnih programov, - obravnava poročila o izobraževalni problematiki, - sprejema načrt nabav osnovnih sredstev, investicij in investicijskega vzdrževanja, - daje soglasje k sistemizaciji delovnih mest in kadrovskemu načrtu, - odloča o pritožbah v zvezi s statusom udeleženca izobraževanja kot drugostopenjski organ, če z zakonom ni določeno drugače, - odloča o pritožbah v zvezi s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi delavcev iz delovnega razmerja, - obravnava zadeve, ki mu jih predloži andragoški zbor, - predlaga ustanoviteljici spremembo ali razširitev dejavnosti, - daje ustanoviteljici in direktorju zavoda predloge in mnenja o posameznih vprašanjih, - opravlja druge naloge, določene z zakoni in drugimi predpisi. 2. Direktor 18. člen Poslovodni organ in andragoški vodja zavoda je direktor, ki opravlja naslednje naloge: - zastopa in predstavlja zavod in je odgovoren za zakonitost dela, - organizira, načrtuje in vodi delo zavoda, - pripravlja program razvoja zavoda, - pripravlja predlog letnega delovnega načrta in je odgovoren za njegovo izvedbo, - je odgovoren za uresničevanje pravic in dolžnosti udeležencev izobraževanja odraslih, - predlaga načrt nabav osnovnih sredstev, investicij in investicijskega vzdrževanja, - vodi delo andragoškega zbora, - oblikuje predlog o uvedbi dodatnih programov, - spodbuja strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje strokovnih delavcev, - organizira mentorstvo za pripravnike, - prisostvuje pri izobraževalnem delu učiteljev ter spremlja njihovo delo in jim svetuje, - predlaga napredovanje strokovnih delavcev v nazive, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 - - 8 odloča o napredovanju delavcev v plačilne razrede, odloča o disciplinskih odgovornosti delavcev, odloča o sklepanju delovnih razmerij, sprejema sistemizacijo delovnih mest in kadrovski načrt v soglasju s svetom zavoda, skrbi za poslovno sodelovanje in širjenje poslovnih stikov, je odgovoren za zagotavljanje in ugotavljanje kakovosti s samoevalvacijo in pripravo letnega poročila o samoevalvaciji zavoda, skrbi za ustrezno reklamiranje in predstavitev dejavnosti zavoda v javnosti, skrbi za sredstva zavoda in z njimi gospodari v skladu s programom in finančnim načrtom zavoda, sodeluje pri delu organov zavoda, izvaja odločitve organov zavoda, zagotavlja izvrševanje odločb državnih organov, opravlja druge naloge v skladu z zakoni in drugimi predpisi. V pravnem prometu zastopa in predstavlja zavod direktor neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru potrjenega finančnega načrta, razen: - pogodb o investicijah in investicijsko vzdrževalnih delih, za katere je potreben sklep sveta zavoda in soglasje ustanoviteljice in - pogodb, ki se nanašajo na razpolaganje z nepremičninami, ki jih ima zavod v upravljanju, za kar je potrebno soglasje lastnika nepremičnine. Direktor je za svoje delo odgovoren svetu zavoda. Direktor mora pri vodenju poslov ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo vestnega gospodarstvenika. 19. člen 10.9.2015 Ko svet zavoda izmed prijavljenih kandidatov izbere kandidata za direktorja, posreduje obrazložen predlog za imenovanje v mnenje pristojnemu ministru. Če minister ne da mnenja v 30 dneh od dneva, ko je bil zanj zaprošen, lahko svet zavoda odloči o imenovanju direktorja brez tega mnenja. Po prejemu mnenja pristojnega ministra oziroma po poteku roka iz prejšnjega odstavka svet zavoda odloči o imenovanju direktorja s sklepom. O odločitvi obvesti vse prijavljene kandidate. Zoper odločitev sveta zavoda je možno sodno varstvo v skladu z zakonom, ki ureja zavode. 20. člen Če direktorju predčasno preneha mandat oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja izmed strokovnih delavcev zavoda oziroma izmed prijavljenih kandidatov, vendar največ za eno leto. Če v 60 dneh po prenehanju mandata direktorju svet zavoda ne imenuje niti direktorja niti vršilca dolžnosti direktorja, imenuje vršilca dolžnosti direktorja v naslednjih osmih dneh pristojni minister. V primeru iz prejšnjega odstavka mora svet zavoda takoj začeti postopek za imenovanje direktorja. Pod pogoji iz prejšnjih odstavkov tega člena lahko ista oseba v istem zavodu opravlja funkcijo vršilca dolžnosti direktorja največ dvakrat. Za direktorja je lahko imenovan, kdor izpolnjuje pogoje, ki jih določa zakon, ki ureja izobraževanje odraslih. 3. Strokovni organi Mandat direktorja zavoda traja pet let in je po preteku mandata lahko ponovno imenovan. 3.1. Andragoški zbor Direktorja imenuje svet zavoda na podlagi javnega razpisa. Svet si mora pred odločitvijo o izbiri kandidata za direktorja o vseh kandidatih, ki izpolnjujejo pogoje, pridobiti: - mnenje andragoškega zbora, - mnenje lokalne skupnosti, na območju katere ima zavod sedež. Lokalna skupnost mnenje obrazloži. Andragoški zbor o mnenju glasuje tajno. Če lokalna skupnost in andragoški zbor ne dajo mnenja v 20 dneh od dneva, ko so bili zanj zaprošeni, lahko svet zavoda o izbiri odloči brez tega mnenja. 21. člen Andragoški zbor sestavljajo strokovni delavci in učitelji javnega zavoda za izobraževanje odraslih, ki izvajajo izobraževalne programe za odrasle. Andragoški zbor: - obravnava in odloča o strokovnih vprašanjih, povezanih z izobraževalnim delom, - daje mnenje o letnem delovnem načrtu, - odloča o posodobitvah izobraževalnega dela, - daje mnenje o imenovanju direktorja zavoda, - daje pobude za napredovanje strokovnih delavcev in mnenje o predlogih direktorja, - opravlja druge naloge v skladu z zakonom. Andragoški zbor vodi in sklicuje direktor zavoda. Andragoški zbor odloča z večino vseh glasov. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 9 22. člen 10.9.2015 VI. PREMOŽENJE 26. člen 3.2. Strokovni aktiv Strokovni aktiv sestavljajo strokovni delavci – organizatorji izobraževanja in učitelji na posameznem izobraževalnem področju. Strokovni aktiv obravnava problematiko posameznega izobraževalnega področja, usklajuje merila za preverjanje in ocenjevanje znanja udeležencev ter za evalvacijo izobraževalnega in drugega dela, daje andragoškemu zboru predloge za izboljšanje izobraževalnega dela, obravnava pripombe udeležencev izobraževanja ter opravlja druge strokovne naloge, določene z letnim delovnim načrtom. Strokovni aktiv vodi in sklicuje vodja izobraževalnega programa. 23. člen 3.3. Vodja izobraževalnega področja Vodja izobraževalnega področja vodi delo strokovnega aktiva, načrtuje in organizira izobraževanje, analizira izobraževalno delo in njegove rezultate, spremlja napredovanje udeležencev izobraževanja, opravlja in organizira svetovalno delo in opravlja druge naloge, določene z letnim delovnim načrtom. Izobraževalno področje se določi z aktom o sistemizaciji zavoda. 24. člen 3.4. Mladinski programski svet Mladinski programski svet obravnava in odloča o strokovnih vprašanjih v zvezi z opravljanjem interesnih dejavnosti za mladino v okviru pooblastil določenih v pravilih zavoda. Podrobnejša določila o pristojnostih, postopku izvolitve oz. imenovanju, trajanja mandata in načinu dela določajo pravila zavoda. V. KNJIGOVODSTVO IN FINANČNO POSLOVANJE ZAVODA 25. člen Zavod vodi knjigovodstvo in računovodstvo ter njune evidence po načelih in pravilih, ki jih določa zakon. Za pravilno in zakonito vodenje knjigovodstva in računovodstva odgovarjata računovodja in direktor. Računovodske in knjigovodske naloge se lahko opravljajo v skupnem računovodstvu javnih zavodov. Za opravljanje dejavnosti izobraževanja odraslih zagotovi občina ustanoviteljica zavodu nepremičnine in opremo, ki jo je Ljudska univerza Ormož uporabljala za opravljanje dejavnosti do uveljavitve tega odloka, za kar se sklene pogodba o upravljanju. Za opravljanje interesnih dejavnosti za mladino zagotovi občina ustanoviteljica zavodu nepremičnine in opremo, ki jo je Mladinski center Ormož uporabljal za opravljanje dejavnosti do uveljavitve tega odloka, za kar se sklene pogodba o upravljanju. Zavod je dolžan upravljati premoženje s skrbnostjo dobrega gospodarja. VII. VIRI IN NAČIN PRIDOBIVANJA SREDSTEV ZA DELO ZAVODA 27. člen Zavod pridobiva sredstva za opravljanje javne službe iz javnih sredstev, sredstev ustanoviteljice, iz prispevkov udeležencev izobraževanja, sredstev od prodaje storitev in izdelkov ter iz drugih virov v skladu z veljavnimi predpisi. Za opravljanje dejavnosti izobraževanja odraslih zavod pridobiva sredstva tudi iz sredstev občin pogodbenic v skladu s splošnim delitvenim ključem-število prebivalcev, določenim v Dogovoru o ureditvi premoženjskopravnih razmerij med Občino Ormož, Občino Središče ob Dravi in Občino Sveti Tomaž ter delitvi premoženja bivše Občine Ormož na dan 31.12.2006 (v nadaljevanju Dogovor). Letno višino sredstev za izvajanje dejavnosti izobraževanja odraslih določi ustanoviteljica z odloki o proračunih. Za opremo in poslovne prostore za opravljanje dejavnosti enote Mladinskega centra Ormož se zagotovijo sredstva iz proračuna občine ustanoviteljice. Občina ustanoviteljica za opravljanje dejavnosti enote Mladinskega centra Ormož zagotavlja sredstva za izplačilo plač zaposlenih ter drugih materialnih stroškov v skladu s pogodbo. Prostori in oprema Mladinskega centra Ormož ostanejo v lasti Občine Ormož ter se prenesejo v uporabo in v zavodu s posebno pogodbo. V primeru, da občini pogodbenici ne izpolnjujeta svojih obveznosti do zavoda po tem odloku in na podlagi Dogovora, mora zavod o tem obvestiti občino ustanoviteljico. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 10 VIII. NAČIN RAZPOLAGANJA S PRESEŽKOM PRIHODKOV NAD ODHODKI IN NAČIN KRITJA PRIMANKLJAJA 10.9.2015 XI. ODGOVORNOST USTANOVITELJICE ZA OBVEZNOSTI ZAVODA TER MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJICE IN ZAVODA 28. člen 31. člen O načinu razpolaganja presežka prihodkov nad odhodki odloča na predlog direktorja svet zavoda. Ta sredstva se uporabljajo le za opravljanje in razvoj dejavnosti zavoda. O načinu pokrivanja morebitnega primanjkljaja odloča na predlog direktorja, po predhodnem soglasju sveta zavoda, občina ustanoviteljica, ki je pokrila svoje obveznosti v skladu s sprejetim finančnim načrtom zavoda. IX. NASTOPANJE V PRAVNEM PROMETU 29. člen Zavod nastopa v pravnem prometu v svojem imenu in za svoj račun. Zavod je pravna oseba in odgovarja za svoje obveznosti do višine sredstev, s katerimi razpolaga. Zavod mora dati ustanoviteljici najmanj enkrat letno poročilo o delu, sproti pa jo mora obveščati o motnjah pri poslovanju. 32. člen Ustanoviteljica ima do zavoda naslednje pravice in obveznosti: - ugotavlja skladnost programa dela zavoda s programom ustanoviteljice, - spremlja skladnost porabe sredstev z letnimi programi dela in finančnimi načrti, - opravlja druge zadeve, določene s tem odlokom in drugimi predpisi. Za obveznosti zavoda odgovarja ustanoviteljica do višine sredstev, ki se v tekočem letu zagotavljajo iz proračuna ustanoviteljice za delovanje zavoda na podlagi sprejetega letnega programa dela in finančnega načrta po dinamiki, ki se z zavodom določi, ter po vrsti sredstev, ki jih za delo zavoda zagotavlja ustanoviteljica. X. VAROVANJE POSLOVNE TAJNOSTI 30. člen Direktor in drugi delavci zavoda morajo v skladu z zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov, varovati listine in podatke, do katerih pridejo oziroma se z njimi seznanijo pri opravljanju dejavnosti zavoda in so določeni za poslovno tajnost. Osebe iz prejšnjega odstavka morajo varovati poslovno tajnost tudi po prenehanju delovnega razmerja. Za poslovno tajnost se štejejo: - podatki in dokumenti, ki so z zakonom in drugimi predpisi določeni za tajne, - podatki in dokumenti, ki jih svet zavoda v okviru svojih pristojnost določi za poslovno tajnost, - podatki in dokumenti, ki jih direktor v okviru svojih pristojnosti določi za poslovno tajnost, - podatki in dokumenti, ki jih svetu zavoda in direktorju zaupno sporoči pristojni organ ali druga organizacija. Ustanoviteljica ne odgovarja za obveznosti zavoda iz naslova drugih dejavnosti, ki jih zavod opravlja za druge naročnike. XII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 33. člen Javni zavod Mladinski center Ormož, s sedežem Kolodvorska cesta 9, 2270 Ormož, matična številka: 1965123000 se z uveljavitvijo tega odloka pripoji k javnemu zavodu Ljudska univerza Ormož, s sedežem Vrazova ulica 12, 2270 Ormož, matična številka: 5052793000. Zaradi pripojitve k javnemu zavodu Ljudska univerza Ormož se javni zavod Mladinski center Ormož, s sedežem Kolodvorska cesta 9, 2270 Ormož, matična številka: 1965123000 izbriše iz sodnega registra. Akt o organizaciji dela in sistemizaciji delovnih mest, kadrovski načrt in strateški načrt morajo biti sprejeti v roku treh mesecev od uveljavitve tega odloka. Do sprejema novega akta o organizaciji dela in sistemizaciji delovnih mest velja obstoječi akt v vseh določbah, ki niso v nasprotju z zakoni in tem odlokom. Zavod mora uskladiti svoje akte v roku treh mesecev od uveljavitve tega odloka. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 11 Svet zavoda in strokovni organi morajo biti imenovani v roku 60 dni od uveljavitve tega odloka. Do takrat opravljajo naloge obstoječi svet zavoda in strokovni organi. Direktor Ljudske univerze Ormož nadaljuje z delom do izteka mandata. Delavci Mladinskega centra Ormož postanejo delavci Ljudske univerze Ormož. 34. člen Direktor novega zavoda poskrbi za vpis v sodni register skladno z veljavnimi predpisi. 35. člen Z dnem uveljavitve tega odloka prenehata veljati: - Odlok o ustanovitvi javnega zavoda na področju izobraževalne dejavnosti odraslih (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj št. 30/91, 14/96, Uradni vestnik občine Ormož, št. 3/98, 9/02 in 3/04), - Odlok o ustanovitvi Mladinskega centra Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 1/04, 3/05, 9/05 in 7/13). 10.9.2015 V okviru poglavja IV. ORGANI ZAVODA so našteti vsi organi zavoda in strokovni organi. Določeno je kakšna je sestava sveta zavoda, ki je organ upravljanja, kako potekajo volitve v ta organ, kdo je lahko kandidat, določen je mandat članov sveta, pod kakšnimi pogoji članu sveta preneha mandat ter kakšne naloge opravlja svet zavoda. Pri direktorju, ki je poslovodni organ in andragoški vodja zavoda so določene naloge, ki jih mora opravljati, določeno je kdo je lahko imenovan za direktorja zavoda, določen je mandat trajanja, kako poteka izbira in imenovanje direktorja. Strokovni organi za opravljanje javne službe na področju izobraževanja odraslih so andragoški zbor, strokovni aktiv ter vodja izobraževalnega področja. Njihova sestava in področje dela je usklajena z Zakonom o izobraževanju odraslih. Strokovni organ za opravljanje javne službe na področju interesnih dejavnosti za mladino je mladinski programski svet, v katerem je določeno kakšno je področje dela tega organa. V okviru poglavja V. KNJIGOVODSTVO IN FINANČNO POSLOVANJE ZAVODA je določeno, da mora zavod voditi knjigovodstvo in računovodstvo v skladu z zakonom, kdo je odgovoren za pravilnost in zakonitost ter, da se lahko te storitve opravljajo v skupnem računovodstvu javnih zavodov. 36. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož potem, ko ga sprejme Občinski svet Ormož. Številka: 007-3/2015 10/8 Datum: ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. III. OBRAZLOŽITEV V okviru poglavja I. SPLOŠNE DOLOČBE je določena ustanoviteljica javnega zavoda z imenom Ljudska univerza Ormož, določeno je da se ustanovi javni zavod za opravljanje javne službe na področju izobraževanja odraslih in interesne dejavnosti za mladino, da je zavod pravni naslednik Ljudske univerze Ormož ter določba kaj se s tem odlokom ureja. V okviru poglavja II. STATUSNE DOLOČBE je določeno ime, sedež in pravni status zavoda, notranje organizacijska enota Mladinski center Ormož ter vsebina, oblika in uporaba žiga zavoda. V okviru poglavja III. DEJAVNOST ZAVODA so določene dejavnosti zavoda, ki opravlja javno službo na področju izobraževanja odraslih in javno službo na področju interesnih dejavnosti za mladino. V okviru poglavja VI. PREMOŽENJE je določeno, da občina ustanoviteljica zagotovi zavodu nepremičnine in opremo, ki sta jo Ljudska univerza Ormož in Mladinski center Ormož uporabljala za opravljanje svojih dejavnosti do uveljavitve tega odloka. V okviru poglavja VII. VIRI IN NAČIN PRIDOBIVANJA SREDSTEV ZA DELO ZAVODA je določeno od kod zavod pridobiva sredstva za opravljanje javne službe na področju izobraževanja odraslih in interesnih dejavnostih za mladino. V okviru poglavja VIII. NAČIN RAZPOLAGANJA S PRESEŽKOM PRIHODKOV NAD ODHODKI IN NAČIN KRITJA PRIMANJKLJAJA je določeno kdo odloča o razpolaganju presežka prihodkov nad odhodki, za kaj se presežek lahko uporabi ter kdo odloča o pokrivanju morebitnega primanjkljaja in v kakšni višini. V okviru poglavja IX. NASTOPANJE V PRAVNEM PROMETU je določeno, da zavod nastopa s svojem imenu in za svoj račun, da je zavod pravna oseba in odgovarja za svoje obveznosti do višine sredstev, s katerimi razpolaga. V okviru poglavja X. VAROVANJE POSLOVNE TAJNOSTI je določeno kako je potrebno varovati listine in podatke, ki so določeni za poslovno tajnost in kaj se šteje za poslovno tajnost. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 12 V okviru poglavja XI. ODGOVORNOST USTANOVITELJICE ZA OBVEZNOSTI ZAVODA TER MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJICE IN ZAVODA je določena obveznost poročanja zavoda o delu ustanoviteljici, katere pravice in obveznosti ima občina ustanoviteljica do zavoda, kako in do kakšne višine odgovarja ustanoviteljica za obveznosti zavoda. V okviru tega poglavja XII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE je določeno, da se Mladinski center Ormož pripoji Ljudski univerzi Ormož in da se s pripojitvijo Mladinski center Ormož zbriše iz sodnega registra, določeni so roki, do kdaj je potrebno s tem 10.9.2015 odlokom uskladiti akt o organizaciji dela in sistemizaciji delovnih mest, kadrovski načrt, strateški načrt, do kdaj je potrebno imenovati člane sveta zavoda v skladu s tem odlokom, kdo mora poskrbeti za vpis zavoda v sodni register, da postanejo delavci Mladinskega centra Ormož delavci Ljudske univerze Ormož, da s sprejetjem tega odloka prenehata veljati akta o ustanovitvi Ljudske univerze Ormož in Mladinskega centra Ormož ter kdaj začne veljati ta odlok. Pripravila: Mojca Zorčič, Vodja Oddelka za družbene dejavnosti in splošne zadeve Na podlagi 79. člena Poslovnik občinskega sveta (Uradni vestnik občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (LN OC III) - prva obravnava V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bosta pri obravnavi odloka sodelovala: - Boštjan Najžar, Višji svetovalec za okolje in prostor - Blaž Špiler, Savaprojekt d.d. Krško Ormož, dne 10.9.2015 17. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (LN OC III) – prva obravnava I. UVOD Ocena stanja 27.10.2005 je bil sprejet Odlok o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, številka 19/2005), ki je bil spremenjen leta 2010 (Uradni vestnik občine Ormož, številka 10/2010). V času od uveljavitve sprememb in dopolnitev je bil podan predlog za gradnjo objekta na zemljišču 170/6 in 170/8 k.o. Ormož, ki ni umeščen v veljavni lokacijski načrt, zato se je pričel postopek za njegovo spremembo. Z Odlokom o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 19/2005, 10/2010) se ureja območje vzhodnega dela mesta Ormož. Investitor je podal predlog za spremembo lokacijskega načrta, saj je odstopanje večje Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ od dopustnih, zato je potrebna sprememba in dopolnitev obstoječega lokacijskega načrta. Razlogi za sprejem odloka Spremembe in dopolnitve se nanašajo na zemljišče s parcelno številko 170/6 in 170/8 k.o. Ormož, ki ga ureja Odlok o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 19/2005, 10/2010). V obrtno cono se umešča objekt skladno s predlogom investitorja. Strokovne rešitve za spremembe in dopolnitve Lokacijskega načrta za obrtno cono Ormož (LN OC III) temeljijo na izdelanih strokovnih podlagah in idejni zasnovi investitorja. Cilji za sprejem odloka Cilj sprememb in dopolnitev Lokacijskega načrta za obrtno cono Ormož (LN OC III) je umestitev objekta na območju trgovine Hofer. Ocena finančnih poledic Finančna sredstva za pripravo sprememb in dopolnitev odloka in pripravo strokovnih podlag zagotavlja Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 13 investitor. Občina vodi postopek priprave prostorskega akta v skladu z veljavno zakonodajo. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 57., 61. in 61.a člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list Republike Slovenije št. 33/2007, 70/2008 – ZVO-1B, 108/2009, 80/2010 – ZUPUDPP, 106/2010 – popr. ZUPUDPP, 43/2011 – ZKZ-C, 57/2012, 109/12, 76/2014 – odl. US in 14/2015 – ZUUJFO) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Ormož na svoji redni __. seji dne __.__. 2015 sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (LN OC III) 1. člen S tem odlokom se sprejemajo Spremembe in dopolnitve Odloka o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (LN OC III) za območje trgovine Hofer. 2. člen V tretjem odstavku 2. člena Odloka o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 19/2005, 10/2010) se dodata nova grafična prikaza z oznako 4A in 6A tako, da se tretji odstavek 2. člena Odloka glasi: »Grafični del obsega: 1 Izrez iz prostorskega plana in prikaz namenske rabe 1 : 5.000 2 Kopija katastrskega stanja 1 : 1.000 3 Geodetski posnetek 1 : 1.000 4 Arhitektonsko ureditvena situacija 1 : 1.000 4A Arhitektonsko ureditvena situacija za območje sprememb in dopolnitev (območje trgovine Hofer) 1 : 500 5 Zakoličbena situacija 1 : 1.000 6 Komunalne ureditve 1 : 1.000 6A Situacija komunalne ureditve za območje sprememb in dopolnitev (območje trgovine Hofer) 1 : 500 7 Kulturna dediščina 1 : 1.000 8 Prometna situacija 1 : 1.000 9 Varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami 1 : 1.000 10 Parcelacija 1 : 1.000«. 10.9.2015 3. člen Za 3. členom se doda novi 3a. člen, ki se glasi: »Območje obravnave Sprememb in dopolnitev Odloka (območje trgovine Hofer) je razvidno iz grafičnih prilog 4A in 6A, navedenih v 2. členu tega Odloka in zajema parceli št. 170/6 in 170/8, k.o. Ormož.«. 4. člen V 8. členu se doda novi drugi odstavek, ki se glasi: »Obstoječa infrastruktura se s projektom za pridobitev gradbenega dovoljenja prilagodi predvidenim novim objektom. Obstoječa infrastruktura se ustrezno premakne in izvede skladno z določili Odloka ter soglasji pristojnih upravljavcev infrastrukture, pri čemer se lahko medsebojni odmiki infrastrukture zmanjšajo, če s tem soglaša pristojni upravljavec.«. V točki 6. OGREVANJE, se doda novi drugi odstavek, ki se glasi: »Pri novogradnjah in rekonstrukcijah objektov se omogoča ogrevanje iz obnovljivih virov energije. V primeru ogrevanja s toplotnimi črpalkami tipa vodavoda ali zemlja-voda, je potrebno s strani pristojnega organa pridobiti vsa ustrezna dovoljenja, ki izhajajo iz veljavne zakonodaje.«. 5. člen V 13. členu se doda novi drugi odstavek, ki se glasi: »Območje se nahaja na območju sedme stopnje potresne intenzitete po lestvici EMS-98. V skladu s karto projektnega pospeška tal je na območju lokacijskega načrta določen projektni pospešek tal 0,125 g. Gradnja objektov mora biti potresno odporna, pri načrtovanju se upošteva veljavna zakonodaja s tega področja oziroma področja o mehanski odpornosti in stabilnosti objektov, v skladu z evropskim standardom za potresno odporno gradnjo Eurocode 8 oz. EC8 (SIST EN-1998).«. 6. člen V 16. členu se dodajo nova peta, šesta in sedma alineja, ki se glasijo: »- v času gradnje ter v času obratovanja je treba različne frakcije odpadkov zbirati ločeno in jih oddajati na ustrezna odjemna mesta oziroma odlagališča; - v času gradnje je treba zagotoviti ustrezne varnostne ukrepe in takšno organizacijo gradbišča, da bo preprečeno onesnaževanje okolja in voda, ki bi nastalo zaradi transporta, skladiščenja in uporabe tekočih goriv in drugih nevarnih snovi; - po končani gradnji je treba vse z gradnjo prizadete površine sanirati oziroma ustrezno krajinsko urediti.«. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 14 7. člen Za 16. členom se doda novi 16a. člen, ki se glasi: »V nadaljnjih fazah načrtovanja in gradnje je treba upoštevati tudi projektne pogoje in druga določila, podana s smernicami in mnenji pristojnih nosilcev urejanja prostora.«. 8. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 350-31/2015 02\22 Ormož, dne: Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ III. OBRAZLOŽITEV Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (LN OC III) določa obseg, namensko opredelitev območja, funkcije območja s pogoji za izrabo (oblikovanje posegov v prostoru), pogoje za izvedbo komunalne infrastrukture, rešitve in ukrepe za varstvo okolja, ohranjanje narave, varstvo kulturne dediščine in trajnostno rabo naravnih dobrin, obrambo in varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami. Postopek priprave je določen z Zakonom o prostorskem načrtovanju. V postopku priprave in sprejema je bil sprejet in objavljen Sklep o spremembah in dopolnitvah Lokacijskega načrta za obrtno cono Ormož (LN OC III) (Uradni vestnik Občine Ormož 10/2015), izdelane strokovne podlage, osnutek prostorskega akta, pridobljene smernice nosilcev urejanja prostora, izdelan dopolnjen osnutek prostorskega akta, izvedena javna razgrnitev in obravnava. V postopku priprave in sprejema sledi izdelava predloga sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta, pridobitev mnenj nosilcev urejanja prostora in sprejem na občinskem svetu. Spremembe in dopolnitve odloka o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (LN OC III) obsegajo območje trgovine Hofer s parcelnima številkama 170/6 in 170/8 k.o. Ormož, kjer se predvideva gradnja nove trgovine. Ker v sklopu obstoječih toleranc veljavnega lokacijskega načrta novega objekta ni mogoče graditi so v postopku spremembe in dopolnitve veljavnega lokacijskega načrta. Objekt se umešča v jugozahodni del obravnavanih parcel, na območje obstoječih parkirnih površin. Predvidena je odstranitev obstoječe pešpoti na omenjenih parcelah in njena prestavitev proti zahodu. Nova pot se na severni strani naveže na pločnik ob regionalni cesti R1 230, na južni strani pa na pločnik ob občinski cesti LK 304521. Predvidena je tudi prestavitev in rekonstrukcija obstoječega opornega 10.9.2015 zidu, ki poteka v smerni sever – jug, vzporedno z obstoječo pešpotjo in se nato nadaljuje v smerni vzhoda, vzporedno z lokalno cesto LK 304521. Nov objekt se v prostor umešča z ustreznimi odmiki od sosednjih parcel. Umestitev objekta ne ruši osnovnega koncepta urejanja prostora, hkrati pa se bistveno ne spreminja zazidalna situacija, saj novi objekt v celoti upošteva gradbene linije in višinske gabarite sosednjih objektov. Nekoliko se spremeni le gostota pozidave. Dostop do območja se ohranja. V večji meri se ohranja tudi obstoječi prometni koncept znotraj obravnavanega območja. Kljub temu, da se obstoječe parkirne površine na račun novega objekta zmanjšujejo, se skladno z določili odloka zagotovi minimalno predpisano število parkirnih mest. Tlakovanje in odvodnjavanje se izvede skladno z veljavno zakonodajo. Površine, ki niso tlakovane se ustrezno ozelenijo in zasadijo z avtohtonimi rastlinami. V primeru vidne izpostavljenosti opornega zidu se lahko le-ta ustrezno ozeleni z avtohtonimi popenjavkami. Objekt se v celoti priključuje na obstoječo infrastrukturo, ki je bila za potrebe trgovine že zgrajena in se nahaja na obravnavanih parcelah. Kapaciteta obstoječe infrastrukture zadostuje potrebam gradnje novega objekta. Morebitni tangirani infrastrukturni vodi se ustrezno prestavijo, kar bo tehnično obdelano v projektu za pridobitev gradbenega dovoljenja. Predvideni objekt se bo napajal iz transformatorske postaje 20/0,4 kV Jeruzalem – obrtna cona. Izvede se nizkonapetostni priključek do predvidenega objekta. Ogrevanje objekta se bo predvidoma izvajalo s toplotno črpalko tipa zrak/voda. Javna razgrnitev sprememb in dopolnitev odloka o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (LN OC III) je potekala na Občini Ormož in spletni strani www.ormoz.si od 27.08.2015 do 11.09.2015. Dne 02.09.2015 je bila organizirana javna razprava, ki se je ni udeležil nihče tako, da tudi ni bila podana nobena pripomba na predlagane ureditve. Dodatno gradivo je dosegljivo na: http://www.ormoz.si/povezava.aspx?pid=721 Pripravil: Boštjan Najžar, Občina Ormož Besedilo členov, ki se spreminjajo: 2. člen Lokacijski načrt iz 1. člena vsebuje tekstualne opise in grafične prikaze znotraj meje območja obdelave ter lego, potek, zmogljivost, velikost in oblikovanje objektov, naprav in ureditev. Tekstualni del obsegajo: Obrazložitev lokacijskega načrta, Seznam in prilogo nosilcev, ki so bili zaprošeni za izdajo smernic, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 15 Seznam in priloga mnenj, Izjava odgovornega prostorskega načrtovalca, Sklep o imenovanju odgovornega vodje izdelave prostorskega akta Grafični del obsegajo: 1 Izrez iz prostorskega plana in prikaz namenske rabe M 1 : 5000 2 Kopija katastrskega stanja M 1 : 1000 3 Geodetski posnetek M 1 : 1000 4 Arhitektonsko ureditvena situacija M 1 : 1000 5 Zakoličbena situacija M 1 : 1000 6 Komunalne ureditve M 1 : 1000 7 Kulturna dediščina M 1 : 1000 8 Prometna situacija M 1 : 1000 9 Varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami M 1 : 1000 10 Parcelacija M 1 : 1000 8. člen Infrastrukturno opremljanje zemljišč, stavb, objektov in naprav se izvaja na sledečih osnovah, opisanih v nadaljevanju. Vsi opisi in prikazi komunalnih naprav so zgolj shematski. Natančna trasa posamezne ureditve se določi s projektom PGD in dovoljuje odstopanja, po potrebi tudi zunaj območja obdelave, skladno s 16. členom tega odloka. 1. PROMETNA UREDITEV Prometnice, ki se na novo urejujejo se navezujejo na obstoječo prometno mrežo območja in so razvidne iz grafične situacije. Nove prometne ureditve pomenijo sistem prometnega oskrbovanja novo oblikovanih objektov in ureditev novih površin in objektov za mirujoči promet. Vse nove prometnice so širine min. 5,50 m, praviloma z vsaj enostranskim pločnikom. Širina pločnika se prilagaja predvideni številčnosti pešcev in znaša minimalno 1,0 m . Vse prometne površine morajo biti označene z ustrezno vertikalno in horizontalno signalizacijo. Dovozne poti do objektov in manipulativne površine morajo biti zadovoljivo utrjene, v protiprašni izvedbi (asfaltirane) ter odvodnjavane. Parkirišča morajo biti opremljena z lovilci olj. Površine za mirujoči promet so urejene kot parkirišča v sklopu posameznega predvidenega objekta oziroma parcele. Število parkirišč se določi ob vsaki novogradnji, spremembi namembnosti ali spremembi zmogljivosti objekta ali naprave. Pri tem je potrebno upoštevati naslednje kriterije: 10.9.2015 dejavnost - poslovni prostori - prodajni prostori - nakupovalni center - gostinski objekti - gostišča s prenočišči - prireditveni prostori - industrijski obrati - obrtne delavnice, servisi Število parkirnih mest (PM) na enoto 1PM na 30m2 neto površine 1PM na 30m2 koristne površine 1PM na 15m2 koristne površine 1PM na 8 sedežev v lokalu in zunaj (terasa) 1PM na 4 ležišča in 1PM na 4 sedeže 1PM na 5 sedežev in 1PM na 5m2 gostinske površine 1PM na 50m2 neto površine 1PM na 2 zaposlena Najmanj eno parkirno mesto, oziroma 5% vseh parkirnih mest pri posameznem javnem objektu mora biti rezerviranih za invalida. Invalidom ne sme biti oviran dostop do peš površin. Pločniki morajo imeti ob prehodu za pešce poglobljene robnike. Vse peš površine za pešce morajo biti zaradi varnosti pešcev iz nedrsečih materialov, tehnične lastnosti pločnikov, kot so širina, prečni in vzdolžni nagibi morajo ustrezati veljavnim normativom. Izvede se kolesarska steza na povezovalni cesti v obrtni coni med južno Opekarniško in vzhodno Opekarniško cesto, na južni strani predvidenega cestišča, skupaj s pločnikom. Proste površine morajo biti zazelenjene in primerno hortikulturno urejene po navodilu strokovnjaka. Vsak investitor je dolžan vzdolž svoje parcele ob cesti zagotoviti 1,5 m širok koridor z omejeno lastninsko pravico zaradi obnove ali izgradnje objektov ali omrežij javne infrastrukture. Kanalizacija, vodovodi, plinovod, telefonski in drugi vodi ter podobne naprave, se smejo napeljevati v območju ceste in njenega varovalnega pasu le pod pogoji in na način, ki je določen s soglasjem pristojnega občinskega upravnega organa. Če se hkrati z gradnjo ali rekonstrukcijo občinske ceste predvideva tudi graditev komunalnih in drugih vodov, naprav in napeljav, ki ne služijo uporabi ceste, mora tehnična dokumentacija obsegati vsa dela, ki jih je potrebno opraviti na območju ceste. Za usklajevanje projektiranja, gradnje ali rekonstrukcije stavb, objektov, naprav in napeljav je odgovoren pristojni občinski organ za ceste. Da se preprečijo škodljivi vplivi posegov v prostor ob občinski cesti na občinsko cesto in promet na njej, je ob teh cestah varovalni pas širine 4m, v katerem je raba prostora omejena. Gradnja in rekonstrukcija gradbenih objektov in naprav v varovalnem pasu občinske ceste so dovoljeni le s soglasjem pristojnega občinskega upravnega organa za ceste. V sklopu rekonstrukcije Opekarniške in Ljutomerske ceste se smiselno razširi cestišče na mestih, kjer je to Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 16 potrebno zaradi varnosti v prometu, z dodatnimi zavijalnimi pasovi. 2. ZUNANJE UREDITVE Določa se zasaditev visokega rastja vzdolž potoka ter vseh predvidenih parkirnih površin s primerno drevesno vegetacijo po izboru strokovnjaka. Ureditev zelenih površin je mogoča tudi na drugih mestih vendar tako, da niso ovirane interventne poti. Mikrolokacija poteka komunalnih vodov dovoljuje odmike od predvidene zasnove ureditev. 3. VODOVODNO OMREŽJE Vse novogradnje se priključijo na vodovodno omrežje. Obstoječi vodovodni sistem se dopolni in nadgradi. Dotrajani vodovod se nadomesti s cevovodom v duktilni izvedbi. Pri pripravi projektne dokumentacije je potrebno izdelati projektno rešitev vodovodnega omrežja s hidravlično presojo. Pri realizaciji je projektno obdelati vse prekinjene obstoječe priključke, ki se bodo morda pojavili, in sekundarne cevovode z navezavo na prestavljene cevovode. Pri prečkanju vodovoda z drugimi komunalnimi vodi ali prometno infrastrukturo je potrebno vodovod izvesti v zaščitnih ceveh. Vodovod mora biti povezan krožno, brez načrtovanja slepih korakov. 4. HIDRANTNO OMREŽJE Hidrantno omrežje temelji na krožni povezanosti vodovodnega sistema in mora biti vezano na javni vodovod za odjemnim mestom. 5. KANALIZACIJSKO OMREŽJE Za vse novo predvidene objekte, kateri morajo biti priključeni na vodotesno kanalizacijsko omrežje je potrebno izdelati projektno dokumentacijo. Pri projektiranju je potrebno upoštevati predpisane vertikalne in horizontalne odmike podzemnih komunalnih vodov od kanalizacije. Vse odpadne vode je potrebno pred priključitvijo na javno kanalizacijsko omrežje očistiti do take stopnje, da mejne vrednosti parametrov odpadnih voda ustrezajo določilom uredbe o emisiji snovi in toplote pri odvajanju odpadnih voda iz virov onesnaževanja. Meteorno vodo s parkirišč in drugih utrjenih površin je potrebno pred izpustom v sistem kanalizacije očistiti v ustrezno dimenzioniranih lovilcih olj. 6. OGREVANJE Ogrevanje objektov in priprava sanitarne tople vode bo v končni fazi s sistemom ogrevanja vezano na lokalno plinovodno omrežje. Do izgradnje plinovoda se lahko določi lokalni vir plinskega ogrevanja za posamični objekt ali skupino objektov, kateri se po priključitvi na javni sistem plinifikacije odstrani. 7. ELEKTRIČNO OMREŽJE Predvideni objekti se preko razdelilnega priključka priključujejo na 4 novo predvidene transformatorske postaje na območju obdelave. Za priključitev novo 10.9.2015 predvidenih stavb na električno omrežje se zgradi ustrezno nizko napetostno kabelsko omrežje. Meritve električne energije za posamezne odjemalce se določajo na stalno dostopnih mestih z možnostjo združevanja več merilnih mest posamezne skupine stavb na eni lokaciji. Pri projektiranju predvidenih objektov se mora izdelovalec dokumentov seznaniti s točno lokacijo obstoječih elektroenergetskih vodov in naprav, katere je potrebno vrisati v situacijo komunalnih vodov. Pred začetkom gradbenih del se morajo izvajalci seznaniti z natančno lokacijo obstoječih elektroenergetskih vodov in naročiti zakoličbo pri Elektro Maribor, OE Ptuj. Na mestih križanj in približevanj predmetnega območja z elektroenergetskimi vodi in napravami bo potrebno pri izdelavi lokacijskega načrta in kasnejši izdelavi projektne dokumentacije upoštevati pravilnike o tehničnih normativih in tipizacijo, kot je navedeno v smernicah in obrazložitvi lokacijskega načrta. Napajanje obrtne cone Ormož z električno energijo bo možno iz več transformatorskih postaj (OE Ptuj), kar bo odvisno od natančne lokacije objekta in priključne moči posameznih objektov. Vso elektroenergetsko infrastrukturo je potrebno projektno obdelati v skladu s tehničnimi pogoji, veljavno tipizacijo, veljavnimi tehničnimi predpisi in standardi, ter pridobiti gradbeno dovoljenje. V skladu s 71. členom Energetskega zakona (Uradni list RS, št. 26/05) in 13. členom Uredbe o splošnih pogojih za dobavo in odjem električne energije (Uradni list RS, 117/02 in 21/03) si bo moral investitor oziroma posamezni investitor pred izdajo gradbenega dovoljenja pridobiti soglasje za priključitev za posamezne objekte obrtne cone Ormož, v katerem bodo natančno določeni vsi pogoji za priključitev na distribucijsko omrežje. Investitorji posameznih objektov si bodo morali k projektni dokumentaciji za nameravano gradnjo pridobiti elektro soglasje k projektnim rešitvam. Za priključitev novopredvidenih stavb na električno omrežje se zgradi ustrezno nizko napetostno kabelsko omrežje. Meritve električne energije za posamezne odjemalce se določajo na stalno dostopnih mestih z možnostjo združevanja več merilnih mest posamezne skupine stavb na eni lokaciji. Objekte, ki so predvideni pod oz. nad električno energetskimi vodi, je potrebno prestaviti na novo lokacijo. Za VN vode je nad objekti potrebna električno ojačana izolacija. Urediti je potrebno križno razpetino EE voda s cestiščem, kjer morata biti oporišči postavljeni na predpisano oddaljenost od roba cestišča, ki mora biti za nizko napetost večja kot 2 m, za SN napetost pa 10 m oz. v izjemnih primerih 5 m. Najmanjša varnostna višina najnižjega vodnika nad tlemi, mora biti za srednjo napetost večja kot 7 m. Za nedostopne dele stavbe znaša varnostna oddaljenost 3 m. Za stalno dostopne dele stavb znaša varnostna višina 5 m in varnostna oddaljenost 4 m. Zaradi posnetja materiala pod nadzemnimi vodi ne sme biti Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 17 zmanjšana statika oporišč. Nasutje materiala pod razpetino nadzemnega voda ne sme zmanjšati varnostne višine kot je predpisana, ki mora biti za visoko napetost večja kot 7 m in za nizko napetost večja kot 6 m. Za preureditve križnih razpetin elektroenergetskih vodov bo potrebno pridobiti ustrezno upravno in projektno dokumentacijo. Na območju, po katerem potekajo elektroenergetski vodi, ni mogoče graditi novih objektov, dokler niso le ti kablirani oziroma prestavljeni izven območja gradnje novih objektov, na novo traso, za kar bo potrebno pridobiti ustrezno upravno in projektno dokumentacijo, kakor tudi služnostne pogodbe za zemljišča, čez katera bodo potekale trase prestavljenih elektroenergetskih vodov. 8. JAVNA RAZSVETLJAVA Območje je deloma opremljeno z omrežjem javne razsvetljave. Do vseh predvidenih objektov in ureditev se predvidi minimalna javna razsvetljava, kjer le-ta že ni obstoječa. Ceste morajo biti opremljene z javno razsvetljavo tako, da zagotavljajo ob zmanjšani naravni svetlobi ali ponoči, varen in pravilen potek prometa. Postavitev omrežja javne razsvetljave se mora reševati s posebnim projektom, iz katerega bo razviden izračun potrebne moči električne energije. Novogradnje znotraj pozidanega območja morajo imeti interno javno razsvetljavo s svojim prižigališčem, katero se priključi na nizkonapetostno omrežje. Pri projektiranju morajo biti upoštevani vsi z zakonom določeni vertikalni in horizontalni odmiki kabla javne razsvetljave od ostalih vodov. Vsa instalacija v cestnem telesu mora biti v zaščitnih ceveh. Vsi vodi in razvodi morajo biti v podzemni izvedbi. Za območja, ki so brez javne razsvetljave je potrebno predvideti enotne visoke kanedelabre tipske oblike. Predvidevajo se rezervati za zemeljske napajalne vode, sedanje nadzemne instalacije se prenesejo v podzemno izvedbo. 9. TELEKOMUNIKACIJE Telekomunikacijsko omrežje je deloma že izvedeno s kabelsko kanalizacijo in zemeljskimi kabli. Določa se zemeljski razvod omrežja do vseh uporabnikov v območju urejanja. Pri posegih je potrebno obstoječe TK omrežje ustrezno zaščititi ali prestaviti skladno s predhodno izdelano projektno dokumentacijo. Novi telefonski priključki se navežejo na obstoječe kabelsko telefonsko omrežje oziroma obstoječo TC. Za predvidene zazidave na območju obrtne cone Ormož je potrebno na Telekom Slovenije d.d. dostaviti gradbene situacije v elektronski obliki in naročiti projekte za izvedbo TK priključkov predvidenih objektov na TK omrežje. Izgradnja TK kabelske kanalizacije in ustreznega TK omrežja se načrtuje pri novogradnjah na območju strnjenih naselij, proizvodnih dejavnosti in turizma. Pri vseh posegih v prostor je potrebno upoštevati trase obstoječega TK omrežja in predhodno pridobiti soglasje Telekoma Slovenije d.d. k projektnim rešitvam. 10.9.2015 Za vsako posamezno zazidalno območje je potrebno pripraviti PGD projektno dokumentacijo, kjer se upošteva, da se do posameznih poslovnih stavb po zemljišču, ki je v lasti investitorja zgradi TK kabelska kanalizacija: - po glavni ulici vsaj dve cevi fi 110 s pripadajočimi kabelskimi jaški dimenzije 1,2 x 1,2 x 1,2 m - do posameznih objektov ena cev fi 110 za poslovne stavbe ali fi 50 do stanovanjskih stavb. Prenosni medij bo določen za vsako zazidavo posebej glede na potrebe investitorjev. Obstoječe TK omrežje je potrebno glede na pozidavo ustrezno zaščititi, prestaviti in razširiti na osnovi projektne rešitve. Stroške ogleda, izdelave projekta zaščite, prestavitve in izvedbe TK omrežja, zakoličbe, zaščite in prestavitve TK omrežja, ter nadzora krije investitor gradnje. Prav tako bremenijo investitorja tudi stroški odprave napak, ki bi nastale zaradi del na omenjenem objektu, kakor tudi stroški zaradi izpada prometa, ki bi zaradi tega nastali. Vsa dela v zvezi z zaščito in prestavitvami tangiranih TK kablov izvede Telekom Slovenije d.d. (ogledi, izdelava tehničnih rešitev in projektov, zakoličbe, izvedba del in dokumentiranje izvedenih del). 10. KABELSKO KOMUNIKACIJSKI – CATV SISTEM Obstoječe CaTV omrežje je na območju Ormoža speljano večinoma po trasi telefonskega in razvodnega naročniškega sistema Ormož. Za novo predvidene objekte se določa priključitev na CaTV sistem z izvedbo podzemnih razvodov. Kablovodi morajo biti vkopani in v zaščitnih ceveh v predpisanih vertikalnih in horizontalnih odmikih od ostalih komunalnih vodov. Načeloma trasa kablovoda poteka izven vozišča cest, oziroma v hodnikih za pešce. Razvod kablovodov je v skladu s projektno dokumentacijo predviden v zvezdni obliki, oziroma z razcepniki z upoštevanjem združevanja priključkov na eno samostoječo omarico na lahko dostopnem kraju. 11. VODNOGOSPODARSKE UREDITVE Vse sanitarne odpadne vode območja so speljane v javno kanalizacijsko omrežje z odvodom na čistilno napravo. Vsi predvideni objekti se priključijo na obstoječ kanalizacijski sistem. Zaradi preprečitve škodljivih vplivov na vode in vodni režim, na poplavno varnost območja, na predvideni objekt in ureditve, mora biti zagotovljen odmik 5 m od zgornje brežine novo projektirane struge vodotoka. Določa se ločen sistem odvajanja za padavinske in komunalne odpadne vode iz objektov. Padavinske vode s streh in vode, ki ne bodo onesnažene z vodi škodljivimi snovmi se speljejo direktno v potok, jarek ali v tla s ponikanjem, odvodnjo padavinskih vod iz parkirnih in manipulativnih površin pa je potrebno urediti preko peskolovov in lovilcev olj. Za odvodnjo komunalnih odpadnih vod se določa izvedba vodotesne kanalizacije, ki bo navezana na obstoječo kanalizacijo. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 6 18 Območje obdelave se delno nahaja na poplavnem območju, s tem, da gre za območje, ki ga z vidika upravljanja z vodami ni potrebno ohraniti za razlivanje visokih voda. Predvidena gradnja na območju obrtne cone je dopustna in ne bo imela bistvenega vpliva na vodni režim in na poplavno varnost območja ob predhodni ureditvi vodotoka. Izdelava hidrološke hidravlične presoje vodnega režima ter projekt ureditve vodotoka, vključno z idejno zasnovo ukrepov, ki bodo zagotavljali poplavno varnost območja ter zaščito pred škodljivimi vplivi na vode in vodni režim, so pogoj za pridobitev gradbenega dovoljenja k predvidenim ureditvam. Vse morebitne tehnološke odpadne vode z območja ter vse odpadne vode s cestnih površin morajo biti pred izpustom v kanalizacijo primerno predčiščene v skladu z zakonodajo. Vse odpadne vode s cestnih površin morajo biti speljane in očiščene na način kot to predvideva Uredba o emisiji snovi in toplote pri odvajanju odpadnih voda v vode in javno kanalizacijo in Uredbo o emisiji snovi pri odvajanju padavinske vode z javnih cest (Uradni list RS št. 47/2005). 13. člen Za zaščito v primeru nevarnosti elementarnih in drugih nesreč je potrebno zagotoviti ustrezne evakuacijske poti in površine za ljudi in materialne dobrine, intervencijske poti in površine, upoštevati vplive novih objektov, zagotoviti zadostne odmike med stavbami za preprečitev prenosa požara oziroma zagotoviti ustrezne druge ukrepe. 16. člen Investitorji in izvajalci so dolžni zagotoviti: - zgraditev komunalnih naprav znotraj območja sočasno z izgradnjo stavb oziroma predhodno, če je to potrebno, vse na podlagi predhodno izdelanega programa komunalnega opremljanja območja; - pred pričetkom realizacije posamezne etape pridobiti pisno soglasje upravljavcev komunalnih infrastruktur o zadostnih kapacitetah; - izvedbo ustreznih ukrepov za preprečitev morebitnih vplivov podtalnice na gradnjo in bodoče uporabnike v predelih, kjer ta možnost obstaja; izvedbo ukrepov za varovanje bivalnega in delovnega okolja pred negativnimi vplivi iz okolice. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 10.9.2015 Poročevalec, št. 6 19 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 10.9.2015 Poročevalec, št. 6 20 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 10.9.2015