URADNI LETO XII- §t. 7 Domžale, 19. maj 1979 VESTNIK Kle PRILOGA OBČINSKEGA POROČEVALCA, GLASILA OBČINSKE KONFERENCE SOCIALISTIČNE ZVEZE DELOVNEGA LJUDSTVA DOMŽALE Skupščina občine Domžale je na podlagi 3. odst. 2 člena zakona o pogojih za prodajo stanovanjskih hiš i % stanovanj v družbeni lastnini (Ur. list SRS, št. 13/74), 43. člena zakona o razlastitvi in prisilnem prenosu pravice uporabe (Ur. list SRS, št. 27/72, 19/76, 8/78) ter 236. člena statuta občine Domžale (Uradni vestnik občine Domžale, štev. 4/79) na seji zbora združenega dela dne 11.5.1979 in seji zbora krajevnih skupnosti dne 11.5.1979 sprejela ODLOK o poprečni gradbeni ceni 1. člen Ta odlok določa za območje občine Domžale vrednosti posameznih elementov za izračun valorizirane vrednosti stanovanjske hiše oziroma stanovanja v družbeni lastnini, ki se prodaja občanom ali pravnim osebam. Elementi, katerih vrednost se s tem odlokom določajo za izračun valorizirane vrednosti stanovanjske hiše oziroma stanovanja so: — poprečna gradbena cena stanovanjske hiše oz. stanovanja, — poprečni stroški za komunalno urejanje stavbnih zemljišč, — osnove za izračun poprečne cene zemljišč. 2. člen Poprečna gradbena cena za kvadratni meter neto stanovanjske površine v občini Domžale je 7.208,00 din. 3. člen Poprečni stroški komunalnega urejanja gradbenih zemljišč v občini Domžale znašajo 20 % poprečne gradbene cene neto stanovanjske površine. 4. člen Dejanski stroški komunalnega urejanja gradbenih zemljišč se ugotavljajo v skladu s pravilnikom o enotni metodologiji za izračun valorizirane vrednosti stanovanjske hiše oziroma stanovanja (Ur. list SRS, št. 18/76) za vsak primer posebej. 5. člen Kot osnova za izračun dohodka od 500 m? stavbnega zemljišča se vzame enoletne stanarine Zu stanovanjske hiše, in sicer v višini 3,65 % od poprečne gradbene cene stanovanjske hiše oziroma stanovanja velikosti 150 m2. 6. člen Za oceno koristi, ki jo lahko da stavbno zemljišče se upošteva dohodek od stavbnega zemljišča po določbah 43. člena zakona o razlastitvi in prisilnem prenosu pravice uporabe (Ur. list SRS, št. 27/72) in po določbah tega odloka. 7. člen Po izračunu odškodnin za stavbno zemljišče na območju občine Domžale je za cono S - 1 upoštevati faktor 1,00 S - 2 upoštevati faktor 0,80 S - 3 upoštevati faktor 0,70 S — 1 so območja, ki se po urbanističnem načrtu Domžale—Mengeš urejajo z zazidalnimi načrti; S — 2 so območja, ki se po urbanističnem programu občine Domžale in po urbanističnem načrtu Domžale-—Mengeš urejajo z dopolnolno gradnjo; S — 3 pa so območja, ki se urejajo po urbanističnem redu občine Domžale. 8. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o poprečni gradbeni ceni št. 38/78 z dne 24.5.1978, ki je bil objavljen v Uradnem vestniku občine Domžale, št. 8/78. 9. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Domžale. Številka: 38-7/79 Datum: 11.5.1979 PREDSEDNIK skupščine občine Domžale: Jernej LENIČ, I. r. Na podlagi 12., 13. in 15. člena zakona o urbanističnem planiranju (Ur. list SRS, štev. 16-119/67 in 236. člena statuta občine Domžale (Uradni vestnik SO Domžale, št. 4/79) je skupščina občine Domžale na seji zbora krajevnih skupnosti in zbora združenega dela dne 11.5.1979 sprejela ODLOK o sprejetju urbanistične dokumentacije: A) Zazidalni načrt RADOMLJE RO - 7 in RO - 7/1. B) Zazidalni načrt Ihan — severni del. 1. člen Sprejme se urbanistična dokumentacija: A) Zazidalni načrt Radomlje RO - 7 in RO - 7/1 izdelan na BIRO 71 Domžale, št. proj. 464/1, julij 1978. B) Zazidalni načrt Ihan - severni del, izdelan na BIRO 71 Domžale, št. proj. 501, junij 1978. 2. člen Urbanistična dokumentacija,. ki je predmet tega odloka, je stalno na vpogled občanom in organizacijam na oddelku za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve skupščine občine Domžale ter na BIRO 71 Domžale. 3. člen Manjše odmike od odobrene urbanistične dokumentacije obravnava in dovoljuje komisija za urbanizem in gradbeništvo izvršnega sveta SOb Domžale. 4. člen Nadzorstvo nad izvajanjem tega odloka opravljajo urbanistična, gradbena in komunalno-cestna inšpekcija SOb Domžale. 5. člen Ta odlok začne veljati 8. dan po objavi v Uradnem vestniku občine Domžale. Številka: 351-8/78 Datum: 11.5.1979 PREDSEDNIK skupščine občine Domžale: Jernej LENIČ, l.r. Na podlagi 1. člena zakona o programiranju in financiranju graditve stanovanj (Ur. list SRS, št. 5/72) in 235. člena statuta občine Domžale (Ur. vestnik občine Domžale, št. 4/79) je skupščina občine Domžale na seji zbora združenega dela dne 11.5.1979, zbora krajevnih skupnosti dne 11.5.1979 in družbenopolitičnega zbora dne 11.5.1979 sprejela ODLOK o spremembi odloka o načinu upravljanja s sredstvi občinskega solidarnostnega stanovanjskega sklada, namenjenih za graditev stanovanj udeležencem NOV. 1. člen Prva alinea 7. člena odloka o načinu upravljanja s sredstvi občinskega solidarnostnega stanovanjskega sklada, namenjenih za graditev stanovanj udeležencem NOV (Ur. vestnik občine Domžale, št. 1/74) se spremeni in se glasi: — za adaptacijo ali rekonstrukcijo stanovanja ali stanovanjske hiše na podlagi ustreznega gradbenega dovoljenja ali soglasja in predračuna vrednosti del do 120.000 din. 2. člen Ta odlok začne veljati 8. dan po objavi v Uradnem vestniku občine Domžale, uporablja pa se od 1. januarja 1979. Številka: 402-15/79 Datum: 11. 5. 1979 PREDSEDNIK skupščine občine Domžale: Jernej LENIČ, I. r. Na podlagi 4. člena Zakona o zemljiškem katastru (Ur. list SRS, št. 16/74), 236. člena Statuta občine Domžale (Uradni vestnik občine Domžale štev. 4/79 i je Skupščina občine Domžale na 11. seji zbor., krajevnih skupnosti, dne 11.5.1979 in zbora združenega dela dne 11.5.1979 sprejela naslednji ODLOK o razdelitvi katastrske občine Češnjice po pristojnih občinah o poprečni gradbeni ceni 1. člen Razdeli se katastrska občina Češnjice tako, da del katastrske občine Češnjice, katerega zemljišče se nahaja na območju občine Domžale postane samostojna katastrska občina z imenom „Češnjice". Novoimenovana katastrska občina Češnjice ostane še nadalje v upravljanju geodetskega upravnega organa SO Domžale. 2. člen Meje novoustanovljene katastrske občine Češnjice, ki so bile določene ob ustanovitvi občine Domžale, ostanejo nespremenjene in so evidentirane v veljavnih katastrskih načrtih. 3. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Domžale Številka: 015-3/79 Datum: 11.5. 1979 PREDSEDNIK skupščine občine Domžale: Jernej LENIČ, l.r. Na podlagi 24. člena zakona o starostnem zavarovanju kmetov (Uradni list SRS, št. 13/72, 26/73, 45/73, 29/75 in 14/77) in 236. člena statuta občine Domžale (Uradni vestnik občine Domžale, št. 4/79), je skupščina občine Domžale na 11. seji zbora združenega dela dne 11.5.1979 in 11. seji zbora krajevnih skupnosti dne 11.5.1979 sprejela ODLOK o spremembi odloka o merilih za ugotovitev dolžnega zneska prispevka za starostno zavarovanje kmetov 1. člen V odloku o spremembi odloka o merilih za ugotovitev dolžnega zneska prispevka za starostno zavarovanje kmetov (Uradni vestnik občine Domžale, št. 6/73) se v točki 1 a 1. člena znesek „1.000" nadomesti z zneskom „3.750". 2. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Domžale, uporablja pa se od 1.1.1979. Številka: 191-2/79 Datum: 11.5.1979 PREDSEDNIK skupščine občine Domžale: Jernej LENIČ, l.r. Na podlagi 235. člena statuta občine Domžale (Uradni vestnik občine Domžale, št. 4/79) je Skupščina občine Domžale na seji družbenopolitičnega zbora dne 11.5.1979, zbora združenega dela dne 11.5.1979 in zbora krajevnih skupnosti dne 11.5.1979 sprejela naslednji SKLEP Potrdi se statut delovne organizacije „Biro 71" Domžale v predloženem besedilu. Delovna organizacija „Biro 71" Domžale je dolžna v roku dveh mesecev odpraviti ugotovljene pomanjkljivosti statuta ter o odpravi poročati skupščini občine Domžale. Številka: 023-5/79-11 Datum: 11. 5. 1979 PREDSEDNIK skupščine občine Domžale Jerna; LENIČ, l.r. Na osnovi 235. člena statuta občine Domžale (Uradni vestnik občine Domžale št. 4/79) je Skupščina občine Domžale na 6. skupnem zasedanju zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 11.5.1979 sprejela naslednji SKLEP 1. Daje se soglasje k imenovanju KRIŽNAR Milana, roj. 1930, dipl. elektro inženirja, stanujočega v Kranju, Skalica 1, za individualni poslovodni organ delovne organizacije Biro 71 Domžale. 2. Mandat poslovodnega organa traja 4 leta, računajoč z dnem 15.5.1979, ko poda imenovani pismeno izjavo, da pristopa k samoupravnemu sporazumu o združevanju dela delovne organizacije Biro 71 Domžale. SKUPŠČINA OBČINE DOMŽALE Številka: 06-14/79-11 Datum: 11.5.1979 PREDSEDNIK skupščine občine Domžale: Jernej LENIČ, I. r. Socialistična republika Slovenija SKUPŠČINA OBČINE DOMŽALE Sekretariat skupščine Številka: 420-4/79-11 Datum: 11.5.1979 Na podlagi 177. člena, 3. odstavka začasnega poslovnika skupščine občine Domžale ter sklepa skupščine občine Domžale na 6. skupnem zasedanju vseh zborov dne 11.5.1979, objavljam naslednji URADNI POPRAVEK odloka o uvedbi samoprispevka za sofinanciranje gradnje in obnove šolskega prostora v občini Domžale. Pri prepisovanju odloka o uvedbi samoprispevka za sofinanciranje gradnje in obnove šolskega prostora v občini Domžale, je prišlo do pomote v 3. členu, 1. točka in 3. točka 1. točka 3. člena se pravilno glasi: 1. Občani, ki prejemajo osebne dohodke oziroma nadomestila osebnih dohodkov iz delovnega razmerja, vključno nagrade, dopolnilno delo ter ostale prejemke in delo • na domu in uživalci pokojnin v višini 2 % od neto osebnega dohodka oziroma nadomestil osebnega dohodka ali pokojnine; 3. točka 3. člena se pravilno glasi: 3. Občani, ki samostojno opravljajo obrtne in druge gospodarske dejavnosti ter intelektualne ali avtorske storitve 2 % od osnove, ki jo dobimo tako, da od bruto osebnega dohodka in presežka odštejemo prispevke in davke. SEKRETAR skupščine občine Domžale: Franc TEKAVEC, l.r. Na podlagi 2. odstavka 28. člena zakona o varstvu živali pred kužnimi boleznimi (Ur. list SRS, št. 18/77 in 2/78) in 9. člena odredbe o ukrepih za preprečevanje, zatiranje in izkoreninjenje stekline (Ur. list SRS, št. 25/78) ter 265. člena statuta občine Domžale (Uradni vestnik občine Domžale, št. 4/79), je izvršni svet skupščine občine Domžale na seji dne 17.5.1979 sprejel ODREDBO o ukrepih za preprečevanje, zatiranje in izkoreninjenje stekline na območju občine Domžale 1. člen S to odredbo se zaradi pojava stekline na območju občine odreja kontumac psov in mačk ter prepoveduje lov s psi. 2. člen V času kontumaca morajo biti psi privezani ali zaprti, kadar pa so zunaj bivališča, morajo biti na vrvici in z nagobčnikom. Mačke morajo biti v času kontumaca zaprte. 3. člen V času kontumaca psi in mačke ne smejo zapustiti območje občine. Določba ne velja za rodovniške živali, ki se odpremljajo na razstavo ali vzrejni pregled z dovoljenjem veterinarske organizacije, ki mora žival pregledati in izdati potrdilo. Določbe iz 2. in 3. člena ne veljajo za pse organov za notranje zadeve, carinske in reševalne službe, JLA ter vodiče slepih, če gre za neodložljive zadeve. 4. člen Vsi psi morajo biti preventivno cepljeni proti steklini takoj, ko dopolnijo 4 mesece starosti. Cepljenje opravi veterinarska organizacija na podlagi prijave posestnika psa. 5. člen Na območju občine je treba pokončati vse pse in mačke, katerih posestniki ne upoštevajo predpisanega kontumaca. Člani lovskih organizacij in veterinarsko-higienska služba so dolžni pokončati: — neregistrirane in necepljene pse, — pse brez znamk ice, — pse, ki niso privezani ali zunaj bivališča in niso na vrvici in z nagobčnikom, — mačke, ki niso zaprte. 6. člen Lovske družine so dolžne Dokončevati zveri in pižmovke. 7. člen Trupla pokončanih zveri in pižmovk morajo člani lovske organizacije takoj zapakirati v nepropustno vrečo in jo z označbo kraja in dneva odstrela oz. najdbe takoj poslati najbližji veterinarski organizaciji. Veterinarska organizacija preskrbi za laboratorijski pregled možganov take živali, veterinarska-higienska služba pa zneškodljivo odstranitev trupla. V izjemnih primerih, ko je zaradi velike oddaljenosti ali nedostopnega zemljišča transport trupla poginjene ali ubite divjadi iz 1. odst. tega člena težaven, se sme truplo zakopati na kraju odstrela ali najdbe. Jama mora biti tako globoka, da je truplo pokrito z najmanj 1 m visoko plastjo zemlje ali kamenja. 8. člen Prepovedano je odirati trupla divjadi iz 1. odst. prejšnjega člena in jemati lovske trofeje te divjadi. 9. člen Lovska organizacija mora prijaviti pristojnemu občinskemu organu veterinarske inšpekcije odstrel druge divjadi, ki se je nenaravno vedla in ravnati s truplom v smislu 7. čl. odredbe. 10. člen Če se pojavi steklina ali se pojavijo znaki, po katerih se sumi, da so živali zbolele za steklino (spremenjeno vedenje, močna razdraženost ali potrtost, napadi na druge živali ali ljudi brez vzroka, izguba prisebnosti, ohromelost spodnje čeljusti ali zadnjega dela telesa in slinjenje, zveri pa pridejo v bližino naselja in hiš), mora vsakdo (lastnik, rejec, čuvaj, lovec ali drugi), to takoj sporočiti občinskemu organu veterinarske inšpekcije, veterinarju ali pooblaščeni veterinarski organizaciji. 11. člen Nadzorstvo nad izvajanjem te odredbe opravlja pristojni občinski organ veterinarske inšpekcije. 12. člen Kršitev določb te odredbe se kaznuje po zakonu o varstvu živali pred kužnimi boleznimi, ki ogrožajo vso državo (Ur. list SFRJ, št. 43/76). 13. člen Ta odredba začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Domžale. Številka: 322-12/79 Datum: 17/5-1979 PREDSEDNIK izvršnega sveta SOb Domžale Edvard PETERNEL, I. r. Na podlagi 13. člena samoupravnega sporazuma o ustanovitvi Samoupravne komunalne interesne skupnosti za območje občine Domžale, 14. člena statuta Samoupravne komunalne interesne skupnosti ter po soglasju izvršnega sveta občinske skupščine Domžale je skupščina Samoupravne komunalne interesne skupnosti na 5. seji zbora porabnikov in 5. seji zbora izvajalcev dne 28. 2. 1979 sprejela SKLEP o ceni za očiščeno odpadno vodo na centralni čistilni napravi, ki jo upravlja Komunalno podjetje Domžale Komunalnemu podjetju Domžale se določi cena za čiščenje odpadne vode centralni čistilni napravi, ki znaša: - za industrijske odplake 2.50 din/m - za komunalne odplake 0.50din/m3. II. Za razširjeno reprodukcijo centralne čistilne naprave obračuna Komunalno podjetje Domžale ob ceni vode znesek: , - od industrijskih odplak 2.50 din/m, - od komunalnih odplak 0.50 din/m III. Plačilna obveza za gospodarske organizacije nastane s tem, da izvajalec v območju, kjer je obvezna uporaba za odvajanje in čiščenje odpadne vode omogoča redno odvajanje in čiščenje teh odplak. IV. Osnova za plačilo čiščenja odpadnih vod je študija odpadnih vod industrije mest Domžal, Kamnika in Mengša, ki jo je izdelal Center za zaščito vode Ljubljane in je bila dopolnjena v letu 1978 po strokovnjakih podjetja VGP Hidrotehnik - TOZD Hidroinže-niring iz Ljubljane, v sodelovanju s predstavniki prizadetih gospodarskih organizacij. Po izgradnji merilnih mest pri gospodarskih organizacijah pa se količine odplak zaračunava na osnovi merilnih podatkov. V. Komunalno podjetje Domžale obračuna čiščenje odplak iz I. tč. tega sklepa in znesek za razširjeno reprodukcijo iz II. tč. tega sklepa od dneva uveljavitve tega sklepa. VI. S ceno iz tč. I tega sklepa mora Komunalno podjetje Domžale zagotoviti sredstva za izvajanje enostavne reprodukcije. VII. Komunalno podjetje Domžale mora sredstva amortizacije namensko uporabljati predvsem za plačilo anuitet in obnovo dotrajanih objektov in naprav. VIII. Komunalno podjetje Domžale je dolžno najmanj dvakrat letno poročati Samoupravni komunalni interesni skupnosti Domžale o izvajanju programa enostavne in razširjene reprodukcije. IX. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Domžale. Številka: 390/79 Datum: 28. 2. 1979 Predsednik Skupščine samoupravne komunalne interesne skupnosti občine Domžale Jože Pogačnik, 1. r. Na podlagi 43. člena statuta Samoupravne komunalne interesne skupnosti Domžale ter mnenja izvršnega sveta Skupščine občine Domžale, je skupščina Samoupravne komunalne interesne skupnosti na 5. seji zbora uporabnikov in 5. seji zbora izvajalcev dne 28. 2. 1979 sprejela SKLEP o ceniku za opravljanje storitev vodenja investicij na področju komunalnih dejavnosti I. Za opravljanje uslug na področju vodenja investicij na področju komunalne dejavnosti občine Domžale se zaračunava ter zagotavlja sledeči procent od progra- mirane investicije: INVESTICIJA % VODENJA INVESTICIJE dol .500.000 5 % od 1.500.000 do 2.750.000 4 % od 2.750.000 do 8.000.000 3 % od 8.000.000 do 16.500.000 2,7 % nad 16.500.000 2,4 % II. Cenik iz člena I se spremeni vsako leto v skladu s tablicami „Koprojekta", ki izidejo vsako leto. III. Ta sredstva se zbirajo na žiro računu Samoupravne komunalne interesne skupnosti Domžale. Razlika med zaračunanimi ter dejanskimi stroški gre v poseben sklad, ki se koristi za investicije v nerazvitih krajevnih skupnostih na območju občine Domžale. IV. Izvršni odbor Samoupravne komunalne interesne skupnosti občine Domžale odloča o porabi in razporeditvi sredstev iz člena III ter je o svojih odločitvah dolžan informirati svojo skupščino. V. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Domžale. Datum: 24.4. 1979 Številka: 910/79-PA Predsednik skupščine samoupravne komunalne interesne skupnosti občine Domžale Jože Pogačnik, 1. r. Na podlagi 24. člena Zakona o komunalnih dejavnostih posebnega družbenega pomena (Ur. list št. 24/75, 13/77), 11. člena odloka o preskrbi s pitno vodo (Ur. vestnik občine Domžale, štev. 26/75 uf 13/77) ter 9. člena odloka o upravljanju, uporabi in vzdrževanju kanalizacije v občini Domžale (Ur. vestnik občine Domžale, št. 16/77) je skupščina Samoupravne komunalne interesne skupnosti Domžale na 5. skupnem zasedanju zbora izvajalcev ter uporabnikov dne 28. 2. 1979 sprejela ob soglasju izvršnega sveta Skupščine občine Domžale SKLEP o uvedbi prispevkov k primarnemu vodovodu za priklop na javni vodovod in prispevka k primarni kanalizaciji za priklop na javno kanalizacijo I. Komunalni samoupravni interesni skupnosti Domžale se določi prispevek za priključek novozgrajene stanovanjske enote na vodovodno ter kanalizacijsko omrežje. n. Prispevek za vodovodni priključek za stanovanjsko enoto se plačuje od profila priključne cevi in sicer: do 03/4 2.500 din 0 1 5.000 din «5/4 7.500 din P 1 1/2 10.000 din 8 2 20.000 din nad đ 2 za vsak nadaljnji cm prereza 1 .ooo din. Prispevek za poslovne prostore se določi po medsebojnem sporazumu. III. Prispevek za priključek na javno kanalizacijo za vsako stanovanjsko enoto znaša: 12.000 din. Prispevek za poslovne prostore se določi po medsebojnem sporazumu. IV. Sredstva zbrana na podlagi krajevnih samoprispevkov za kanalizacijo in vodovod se v bodoče od dneva sprejema tega sklepa upoštevajo kot udeležba pri plačilu prispevka za vodovodno oz. kanalizacijsko omrežje, razliko do predvidene cene prispevka je novogradi-teli dolžan plačati na žiro račun Samoupravne komunalne interesne skupnosti. Za občane, ki že združujejo sredstva potom samoprispevka, ne pride v poštev ta sklep. V. Novogradnja, ki nima možnosti priključka na vodovodno ali kanalsko omrežje v bližnji perspektivi tega prispevka ne plača. VI. Sredstva, ki se pridobijo na osnovi II. in III. člena tega sklepa, se zbirajo na žiro računu Samoupravne komunalne interesne skupnosti Domžale. VII. Na osnovi potrdila o plačilu tega prispevka, ki ga izda Samoupravna komunalna interesna skupnost, dobijo investitorji pri komunalnih organizacijah soglasje k gradbenemu dovoljenju. VIII. Na ta način zbrana sredstva se porabijo po vnaprej potrjenem programu s strani izvršnega odbora Samoupravne komunalne interesne skupnosti. Izvršni odbor je dolžan o porabi teh sredstev informirati svojo skupščino. IX. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Domžale. Številka: 911/79-PA Datum: 24. 4. 1979 Predsednik skupščine Samoupravne komunalne interesne skupnosti Domžale Jože Pogačnik, 1. r. AKTUALNO V TELESNI KULTURI S POSVETOVANJA O ANALIZI URESNIČEVANJA POTROŠNIŠKIH SPORAZUMOV V začetku marca je bilo v Novem mestu dvodnevno posvetovanje telesnokulturnih delavcev Slovenije o analizi uresničevanja portoroških sporazumov ter drugih pomembnih vprašanj s področja telesne kulture. Na posvetovanju so bile obravnavane predvsem naslednje teme: — financiranje dejavnosti, množičnost, vrhunski šport in tekmovalni sistemi, strokovni kadri, telesnokulturni objekti, mejna področja, ljudska obramba in družbena samozaščita, invalidski šport. Najširša razprava je potekala prav o prvih treh temah, zato je v članku podan poudarek tem temam, z ozirom na obširnost pa samo zaključkom, ki so bili na posvetovanju sprejeti. Financiranje telesnokulturne dejavnosti Pri financiranju telesnokulturne dejavnosti so bila izpostavljena predvsem naslednja vprašanja . ter k njim sprejeti naslednji zaključki: - da je potrebno preiti na direktno financiranje republiških strokovnih organizacij ne pa ostati pri sedanjem proračunskem financiranju preko republiške TKS; - da je potrebno preiti na financiranje telesne kulture na zvezni ravni na podlagi samoupravnih sporazumov; - da je odločanje o uporabi sredstev še zmeraj preozko oziroma forumsko; - da je potrebno kriterije in merila financiranja bolj jasno izpostaviti tako na ravni republike kot občin; - da pri financiranju ne sme biti v ospredju tehnologija, ampak odnosi -dogovori med porabniki in izvajalci; - da je v svobodni menjavi dela potrebno dati večji poudarek vplivu porabnikov na politiko in programe te javnosti; - da je potrebno opredeliti porabo sredstev, ki jih telesna kultura dobi mimo sistemskega združevanja - da je potrebno uvesti in izvajati plačevanje članarine vsega članstva TKO. Množična telesnokulturna dejavnost V tej dejavnosti je potrebno dati poudarek predvsem naslednjim nalogam in vprašanjem: - bolj celovito je potrebno skrbeti za razvoj aktivnosti na vseh ravneh; - potrebno je zagotoviti odgovornost za izvajanje dejavnosti v množičnosti; - uvesti je potrebno enotni akcijski program množičnosti v občinah; - vzpodbuditi je potrebno samoupravne organe TOZD za šolanje mladih, ki so zainteresirani za študij področja telesne kulture; - potrebno je poskrbeti za vključevanje strokovnih kadrov — animatorjev v KS, TOZD in druge sredine; - pritegniti je potrebno zdravstvene delavce na področju rekreacije, saj ti lahko v veliki meri vplivajo na razvoj te dejavnosti; - OZD naj bi skrbele za zdravstveno rekreativni oddih delavcev; - uvesti je potrebno zdravstveni nadzor za vse udeležence rekreacije; - potrebno je uvesti enotno metodologijo za prenos informacij ter uvesti sistem zbiranja vsakoletnih poročil TKS; - proučiti je potrebno možnost izdelave kriterijev za sofinanciranje dejavnosti občanom z manjšimi dohodki; - poenotiti je potrebno sistem propagande v množičnosti v vseh republiki; - potrebno je uvesti plačevanje članarine ter vključevati tudi druge vire sofinanciranja dejavnosti. Vrhunski šport in tekmovalni sistemi Ugotavlja se, da so bili na tem področju doseženi določeni rezultati v predhodnem obdobju, cilji pa so dolgoročnejši in jih bomo poskušali doseči z izpolnjevanjem naslednjih nalog: — klubi naj dosežejo čim tesnejše storkovno sodelovanje s telesnokultur-nimi delavci v šolah; — strokovni sveti posameznih zvez naj podajo predlog o pomembnosti testiranja, ki naj ostane kot metoda dela v selektivnem športu; — individualni športi imajo določene norme kvalitete, za kolektivne pa naj strokovni sveti posameznih panog proučijo možnost za postavitev takih norm; — starostne meje v selektivnem športu naj ostanejo; — območja tekmovalnih skupnosti naj ponovno proučijo republiške strokovne organizacije; — izdelati je potrebno predlog, v katerih panogah bomo nastopali na olimpijskih igrah v Sarajevu; — tistim športom, ki bodo udeleženi na olimpijskih igrah, bo potrebno zagotoviti boljši standard; — predlog Smučarske zveze Slovenije za vključitev smučanja v I. prioriteto je potrebno dati v reden postopek; — potrebno je kritizirati pritiske posameznih zvez, tako na zveznem kot republiškem nivoju za ustanovitev novih tekmovalnih sistemov (košarka, hokej); — posledice vključevanja posameznih panog s področja občin v te sisteme nosijo občine same. Na posvetovanju so bila poleg tega iznesena še vprašanja v zvezi s strokovnimi kadri, objekti, mejnimi področji in invalidskim športom in LO. Poseben poudarek pa je bil podan planski aktivnosti, ki se je začela prav v tem obdobju ter akciji „Nič nas ne sme presenetiti", ki bo prav tako zaključena v letošnjem letu. ^Na zaključku posvetovanja je bilo ugotovljeno, da je bilo to posvetovanje koristna akcija kljub temu, da niso bila obravnavana vsa vprašanja s področja telesne kulture. Splošna ugotovitev je, da generalnih usmeritev portoroških sporazumov ni potrebno spreminjati, potrebno pa jih je samo dopolnjevati in izpopolnjevati. Velik poudarek pa naj bo podan vključevanju čim večjega števila delovnih ljudi v telesno kulturo in v odločanje o telesni kulturi. Vse pripombe in zaključki tega posvetovanja bodo vključeni v dopolnjeno gradivo analize portoroških sporazumov ter dani v javno razpravo po občinah. Po javni razpravi bo o telesni kulturi na nivoju republike izvedena problemska konferenca. TKO Domžale