SKUPSCINSKI DOLENJSKI LIST za občine ČRNOMEU, KOČEVJE, KRŠKO, METLIKA, NOVO MESTO, RIBNICA IN TREBNJE Letnik XIII. Novo mesto, 23. decembra 1976 St. 26 VSEBINA OBČINA TREBNJE: 243. Odlok o izvršnem svetu skupščine občine Trebnje OBČINA RIBNICA: 244. Poročilo o izidu referenduma za uvedbo dodatnega kra- jevnega samoprispevka za sofinanciranje asfaltiranja ceste skozi naselje Rakitnica 245. Sklep o uvedbi dodatnega krajevnega samoprispevka za sofinanciranje asfaltiranja ceste skozi naselje Rakitnica Občina Trebnje 243. Na podlagi 157. člena statuta občine Trebnje (Skupščinski Dolenjski list, št. 13/74) je skupščina občine Trebnje na skupni seji zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 25. 11. 1976 sprejela ODLOK o izvršnem svetu skupščine občine Trebnje I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Izvršni svet skupščine občine Trebnje (v nadaljnjem besedilu: izvršni svet) kot stalni izvršilni organ skupščine občine Trebnje opravlja izvršilno funkcijo na podlagi in z ustavo, zakoni, statutom občine in s tem odlokom določenih pravic in dolžnosti. Izvršni svet je odgovoren skupščini občine Trebnje v okviru pravic in dolžnosti za stanje na vseh področjih družbenega življenja, za izvajanje politike, izvrševanje zakonov, odlokov in drugih splošnih aktov, kakor tudi za delo občinskih upravnih organov. 2. člen Izvršni svet v okviru svoje funkcije poleg pravic in dolžnosti, določenih z ustavo, zakoni in statutom občine Trebnje, zlasti še: — skrbi za upravljanje nepremičnin v družbeni lastnini, ki so v uporabi občine in odloča o njihovem razpolaganju; — sprejema in obravnava poročila o delu organov in organizacij, ki opravljajo dejavnosti splošnega pomena; — obravnava razvojne načrte delovnih organizacij; — ukrepa na področju družbene kontrole cen; — sprejema odločitve o drugih politično izvršilnih zadevah, ki izražajo skrb za izvrševanje skupščinske politike in za izvajanje zakonov in drugih splošnih predpisov; — določa splošna načela in notranjo organizacijo občinskih upravnih organov ter daje soglasje k sistemizaciji delovnih mest v upravnih organih; — opravlja zadeve s področja urejanja urbanizma, gradbeništva, prometa in cest, zadeve s področja varstva stanovanjskih pravic občanov, ki niso v pristojnosti upravnih organov; — skrbi za usklajeno delo med samoupravnimi interesnimi skupnostmi; — nadzoruje delo občinskih upravnih organov; — opravlja izvršilne naloge s področja ljudske obrambe in družbene samozaščite; — daje občinski skupščini predloge za ustanovitev organizacij združenega dela; — ustanavlja komisije in druga stalna ali občasna telesa izvršnega sveta; imenuje in razrešuje člane teh organov in člane stalnih odborov; — sprejema poslovnik o svojem delu, v katerem določi svojo notranjo organizacijo, način dela in druga pomembna vprašanja; — sprejema samoupravne sporazume, kadar imajo le-ti značaj izvedbenega akta; — sprejema druge izvedbene akte. 3. člen Izvršni svet zastopa občino Trebnje kot pravno osebo v zadevah, za katere je s tem odlokom ali z drugim predpisom pooblaščen, da v lastni pristojnosti dokončno odloči. 4. člen Pri opravljanju svojih nalog sodeluje izvršni svet z družbenopolitičnimi organizacijami in družbenopolitičnimi skupnostmi. Pri obravnavanju vprašanj skupnega pomena sodeluje z organizacijami združenega dela, s temeljnimi organizacijami združenega dela, z združenji, s krajevnimi in samoupravnimi interesnimi skupnostmi, z društvi, občinskim javnim pravobranilstvom, z republiškim izvršnim svetom, drugimi republiškimi organi in s strokovnimi službami. 5. člen Delo izvršnega sveta je javno. Javnost obvešča o svojem delu preko informacijskih sredstev. Izvršni svet lahko sklene, da je seja tajna, če smatra, daje to potrebno glede na gradivo, ki ga bo na seji obravnaval. Lahko odloči, da posamezni podatki ali gradivo, ki jih obravnava oziroma posamezne odločitve in stališča, ki jih je sprejel, pomenijo uradno tajnost in niso na razpolago javnosti oziroma, da bodo na razpolago javnosti šele po preteku določenega časa. 6. člen Izvršni svet ima svoj pečat. Pečat je okrogle oblike in ima v sredini grb socialistične republike Slovenije, ob robu pa besedilo: »Socialistična republika Slovenija, skupščina občine Trebnje, izvršni svet“. 7. člen O svojem delu sprejme izvršni svet poslovnik, s katerim podrobneje uredi način dela, sklicevanje sej, način obveščanja javnosti, notranjo organizacijo in poslovanje. 8. člen Strokovno službo za izvršni svet opravljajo upravni organi skupščine občine Trebnje. H. SESTAVA IZVRŠNEGA SVETA TER PRAVICE IN DOLŽNOSTI NJIHOVIH ČLANOV 9. člen Izvršni svet sestavljajo predsednik in člani, katerih število določa statut občine. Način izvolitve predsednika, podpredsednika in članov izvršnega sveta določa statut občine. 10. člen Predsednik izvršnega sveta predstavlja izvršni svet ter skrbi za uresničevanje politike in za izvajanje sklepov izvršnega sveta. Predsednik sklicuje in vodi seje izvršnega sveta ter predlaga zanje dnevni red, skrbi za organiziranje zadev v zvezi z delom izvršnega sveta in usklajuje delo v izvršnem svetu. Predsednik podpisuje predpise, druge akte in sklepe izvršnega sveta, kolikor ni za to oooblaščen drug član izvršnega sveta. Predsednik podpisuje tudi vse pogodbe, o katerih sklepa izvršni svet. 11. člen Izvršni svet ima podpredsednika. Podpredsednik nadomestuje predsednika v vseh pravicah in dolžnostih, če je ta odsoten ali zadržan. Predsednik lahko v okviru svojih pravic in dolžnosti pooblasti podpredsednika, da ga stalno nadomešča v določenih zadevah. Podpredsednik ima še pravice in dolžnosti, določene v statutu občine. 12. člen Predsednik in člani izvršnega sveta imajo enako pravico in dolžnost udeleževati se obravnavanja in odločanja o vseh vprašanjih, o katerih razpravlja oziroma odloča izvršni svet na svojih sejah, dajati pobude za pripravo odlokov in drugih aktov, za predlaganje katerih je pristojen izvršni svet in predpisov, ki jih izdaja sam ter predlagati svetu, naj določi načelna stališča in smernice za delo občinskih upravnih organov in opravljati druge zadeve iz njegovega delovnega področja, ki so jim poverjene. Člani izvršnega sveta so odgovorni za izvajanje politike in stališč izvršnega sveta v vseh zadevah, ki jim jih poveri izvršni svet, kakor tudi pri delu občinskih upravnih organov, ki jih vodijo. Člani izvršnega sveta imajo pravico in dolžnost, da poročajo izvršnemu svetu o problematiki na delovnem področju, za katero so odgovorni in da dajejo pobude in predloge za reševanje vprašanj iz pristojnosti izvršnega sveta. V skladu s poslovnikom izvršnega sveta imajo člani izvršnega sveta pravico sodelovati pri delu vsakega telesa izvršnega sveta in izrekati mnenje in pre-ldoge, o katerih se razpravlja. Člani izvršnega sveta imajo pravico in dolžnost, da v skladu s stališči izvršnega sveta predstavljajo izvršni svet v občinski skupščini in drugih organih in skupnostih. 13. člen Člani izvršnega sveta uživajo enako imuniteto kot delegati v občinski skupščini. O imuniteti člana izvršnega sveta odloča izvršni svet. 14. člen Člani izvršnega sveta imajo pravico do nadomestila osebnega dohodka za opravljanje funkcije po družbenem dogovoru, h kateremu pristopi skupščina občine Trebnje. Člani izvršnega sveta imajo pravico do povračil za službena potovanja po predpisih, s katerimi se urejajo enake pravice delegatov v skupščini občine Trebnje. III. NAClN DELA IZVRŠNEGA SVETA 15. člen Izvršni syet razpravlja in odloča o zadevah iz svoje pristojnosti na seji. Za odločanje v upravnem postopku in v drugih zadevah iz svoje pristojnosti laliko ustano- vi izvršni svet posebne odbore, komisije in delovne skupine, ki jih sestavljajo poleg članov izvršnega sveta tudi drugi občani. 16. člen Izvršni svet razpravlja na svojih sejah o splošnih in načelnih vprašanjih, ki imajo pomen za izvajanje oziroma določanje politike na posameznih družbenih področjih in sprejema stališča do takih vprašanj, obravnava in sklepa o predlogih odlokov in drugih aktov, ki jih sprejema skupščina občine Trebnje, sprejema splošne akte in druge sklepe, za katere je pooblaščen, spremlja delo občinskih upravnih organov ter usmerja in usklajuje njihovo delo, razpravlja in sklepa o vseh drugih vprašanjih iz svoje pristojnosti. Pri sprejemanju odlokov in drugih splošnih aktov postopa izvršni svet po poslovniku skupščine občine. Vsak član izvršnega sveta lahko zahteva, da izvršni svet na svoji seji obravnava in zavzame stališče glede posameznih vprašanj s področja dejavnosti občinskega upravnega organa ali službe, ki jo vodi oziroma s področja dejavnosti, ki jo opravlja, če gre za vprašanje splošnega oziroma načelnega pomena za izvajanje politike skupščine občine ali za vprašanja, ki jih je treba reševati usklajeno z drugimi upravnimi organi. Izvršni svet odloča na sejah z večino glasov vseh članov sveta. 17. člen Seje sveta sklicuje predsednik izvršnega sveta. Na povabilo predsednika so lahko na seji izvršnega sveta navzoči predstojniki ali drugi strokovni delavci upravnih organov, ki niso člani sveta, kakor tudi predstavniki družbenopolitičnih organizacij in interesnih skupnosti ali organizacij združenega dela, da dajejo pojasnila, mnenja oziroma predloge o vprašanjih, ki jih obravnava izvršni svet. 18. člen Izvršni svet sprejema in izdaja odredbe, navodila, smernice, priporočila za pripravo in izvrševanje odlokov, drugih predpisov in splošnih aktov občinske skupščine. V mejah zakonskih pooblastil izdaja izvršni svet odločbe v upravnem postopku in druge odločbe iz svoje pristojnosti. Kadar ne odloči z drugim aktom, sprejme izvršni svet sklep 19. člen Izvršni svet sprejema splošne smernice za pripravo in izvajanje zakonov in drugih predpisov zvezne, republiške in občinske skupščine. IV. DELOVNA TELESA IZVRŠNEGA SVETA 20. člen Pri izvršnem svetu delujejo naslednja stalna telesa: - odbor za kmetijstvo in gozdarstvo, - odbor za komunalno in stanovanjsko gospodarstvo in urbanizem, — odbor za družbenoekonomska vprašanja, — odbor za družbene dejavnosti. Izvršni svet lahko s sklepom ustanovi še druge odbore, komisije, stalna ali občasna delovna telesa za opravljanje posameznih nalog iz svoje pristojnosti, določi delovno področje in imenuje njegove člane. Odbori, komisije in druga delovna telesa štejejo od 3 — 7 članov. Delo odbora, komisije oziroma delovnega telesa vodi praviloma član izvršnega sveta. Mandatna doba članov stalnih odborov, komisij in drugih teles traja štiri leta, lahko pa so razrešeni tudi pred potekom te dobe. Podrobnejše pravice, dolžnosti in odgovornosti odborov, komisij in delovnih teles določa poslovnik izvršnega sveta. 21. člen Odbori in komisije vsak na svojem delovnem področju proučujejo problematiko tega področja, o ugotovitvah poročajo izvršnemu svetu in dajejo predloge za ukrepanje. 22. člen Člane odborov in komisij imenuje izvršni svet na seji izmed članov izvršnega sveta, strokovnjakov in drugih delovnih ljudi, ki delajo na področju, za katero so odbori oziroma komisije ustanovljeni. 23. člen Izvršni svet lahko zadolži posameznega svojega člana za opravljanje določene stalne ali začasne dejavnosti, ki se opravljajo pri izvršnem svetu ali pa za izvršitev posamezne naloge iz pristojnosti izvršnega sveta. 24. člen Po potrebi imenuje izvršni svet izmed svojih članov ali izmed upravnih delavcev občinske uprave posebne strokovne komisije za proučitev nujnih in neodložljivih zadev ali pa določi izmed predstavnikov izvršnega sveta ali uprave člane v razne komisije ali delovne skupine, ki jih ustanovijo samoupravne interesne ali krajevne skupnosti. 25. člen V izjemnih in nujnih upravičenih primerih lahko predsednik izvršnega sveta z odločbo ustanovi posebno strokovno komisijo za izvršitev nujne in neodložljive naloge, določi delovno področje in imenuje njene člane. Tako ustanovitev mora predložiti v potrditev na prvo sejo izvršnega sveta, sicer odločba preneha veljati. V. RAZMERJE IZVRŠNEGA SVETA DO OBČINSKIH UPRAVNIH ORGANOV 26. člen Izvršni svet sprejema splošne smernice za delo občinskih upravnih organov glede izvrševanja politike, zakonov in drugih splošnih aktov zvezne in republiške skupščine in splošnih aktov občinske skupščine. Izvršni svet lahko naloži občinskim upravnim organom, da ukrepajo v primerih, ko so za to pristojni ali upravičeni ukrepati; da raziščejo stanje na posameznem področju in mu o tem poročajo ter predlagajo ustrezne ukrepe; da pripravijo predlQge aktov in drugih splošnih predpisov izvršnega sveta in jim da smernice za sestavo teh aktov. 27. člen Izvršni svet usklajuje delo občinskih upravnih organov pri izvrševanju politike in pri pripravi odlokov in drugih splošnih aktov z zavzemanjem sta- DOLENJSKI UST - št. 51 (1430) - 23. decembra 1976 lišč oziroma sklepov o vprašanjih, ki jih ni bilo mogoče rešiti v okviru posameznega upravnega organa ali s sodelovanjem med posameznimi upravnimi organi in sodelovanju med upravnimi organi in družbenopolitičnimi, delovnimi in drugimi samoupravnimi organizacijami in skupnostmi. 28. člen Izvršni svet nadzoruje in usklajuje delo občinskih upravnih organov. Pri tem lahko v okviru svojih pristojnosti razveljavi ali odpravi akt občinskega upravnega organa, ki je v nasprotju s predpisom občinske skupščine ali izvršnega sveta. 29. člen Izvršni svet skrbi, da delajo občinski upravni organi racionalno in učinkovito, da so jim v ta namen na razpolago ustrezni prostori, tehnična in druga materialna sredstva in da pri svojem delu uporabljajo sodobne delovne metode. 30. člen Izvršni svet lahko zadolži katerega izmed svojih članov, da posebej spremlja problematiko upravnih organov. 31. člen Izvršni svet opravlja do upravnih organov tudi pravice in dolžnosti v skladu z določili zakona o samoupravnih pravicah in obveznostih delavcev ter razmerij pri delu v upravnih organih v SR Sloveniji. Izvršni svet lahko določi enega izmed svojih članov ali delavca občinskega upravnega organa, ki ima pravico in dolžnost predstojnika pri urejanju delovnih razmerij delavcev v združenem upravnem organu. splošnih aktov ter o drugih vprašanjih. 34. člen Izvršni svet lahko predlaga pristojnemu zboru občinske skupščine, da odloži obravnavanje predloga odloka ah drugega splošnega akta ah da se zaradi obravnave določenega vprašanja sestavi skupna komisija iz članov pristojnega zbora in članov izvršnega sveta ali da se skliče seja pristojnega zbora občinske skupščine, na kateri bi izvršni svet razložil svoja stališča. 35. člen Izvršni svet je dolžan dajati odgovore in pojasnila na vprašanja, ki mu jih postavljajo posamezni zbori občinske skupščine, njihova telesa in delegati v zborih skupščine. 36. člen Vsak zbor občinske skupščine lahko na predlog najmanj 10 delegatov v zboru postavi vprašanje zaupnice izvršnemu svetu. Ce skupščina občine izglasuje izvršnemu svetu nezaupnico, je ta dolžan odstopiti. 37. člen Izvršni svet lahko kolektivno odstopi. Odstopi lahko tudi predsednik izvršnega sveta ali vsak njegov član. Odstop predsednika in večine članov izvršnega sveta ima za posledico odstop celotnega izvršnega sveta. Izvršni svet oziroma njegov član ima pravico in dolžnost, da svoj odstop obrazloži. 38. člen Če izvršni svet kolektivno odstopi ali če mu je bila izglasovana nezaupnica, ostane v svoji funkciji do izvolitve novega izvršnega sveta. r» r» VI. RAZMERJE IZVRŠNEGA SVETA DO OBČINSKE SKUPŠČINE 32. člen Izvršni svet je za svoje delo odgovoren občinski skupščini. 33. člen Izvršni svet predlaga skupščini občine Trebnje določanje politike, izdajo odlokov in drugih splošnih aktov ter ji poroča o izvajanju določene politike, o stanju in razvoju na vseh področjih družbenega življenja ter o izvrševanju odlokov in drugih splošnih aktov, ki jih je sprejela občinska skupščina. Na zahtevo posameznega zbora občinske skupščine je izvršni svet dolžan zboru dati poročilo o stanju in problemih izvajanja politike, o izvrševanju VII. RAZMERJE IZVRŠNEGA SVETA DO SAMOUPRAVNIH INTERESNIH SKUPNOSTI 39. člen Razmerja izvršnega sveta do samoupravnih interesnih skupnosti za območje občine Trebnje temelje na načelih sodelovanja, dogovarjanja in usklajevanja. Izvršni svet in samoupravne interesne skupnosti sodelujejo zlasti pri planiranju razvoja ustreznih dejavnosti pri zbiranju in obdelavi informacij, pri izvajanju družbeno dogovorjene kadrovske politike ter pri organiziranju strokovnih služb na ustreznih področjih. Kadar obravnava izvršni svet na svoji seji zadeve s področja vzgoje in izobraževanja, raziskovalnih dejavnosti, kulture, zdravstva in socialnega varstva, ima predstavnik ustrezne samoupravne interesne skupnosti pravico, da sodeluje v razpravi na seji izvršnega sveta. 40. člen Izvršni svet v skladu s svojo odgovornostjo spremlja delo samoupravnih interesnih skupnosti za območje občine Trebnje, ki opravljajo dejavnosti posebnega družbenega pomena ter jim posreduje svoja stališča, predloge, mnenja in pripombe glede izvajanja zakonov in politike, ki jo je za ustrezno pod-ro^e določila skupščina občine Trebnje. Samoupravne interesne skupnosti obveščajo izvršni svet o svojih sklepih oziroma ukrepih v zvezi z navedenimi stališči, predlogi, mnenji oziroma pripombami. 41. člen Izvršni svet lahko predlaga občinski skupščini, da začasno uredi vprašanje, od katerega je bistveno odvisno delo samoupravne interesne skupnosti, ki opravlja dejavnost posebnega dnižbenega pomena, če ta tudi po predhodnem opozorilu izvršnega sveta sama ne uredi takega vprašanja. Ce izvršni svet ugotovi, da so nastale v posameznih samoupravnih interesnih skupnostih iz prejšnjega odstavka bistvene motnje pri uresničevanju samoupravnih pravic delavcev ali pri izvrševanju z zakonom določene dejavnosti, ali so na drug način huje oškodovani družbeni interesi, predlaga skupščini občine, da sprejme ustrezne začasne ukrepe. 42. člen Samoupravne interesne skupnosti za območje občine Trebnje, ki opravljajo dejavnosti posebnega družbenega pomena, dajejo izvršnemu svetu podatke, informacije in poročila glede izvajanja zakonov in politike, določene v skupščini občine Trebnje ter druge podatke in informacije, ki jih izvršni svet potrebuje za svoje delo. Samoupravne interesne skupnosti, ki na podlagi ustave enakopravno s pristojnimi zbori skupščine občine Trebnje sprejemajo odloke in druge splošne akte s svojega delovnega področja, dajejo izvršnemu svetu podatke, informacije in poročila glede tistih zadev posebnega družbenega pomena, ki jih opravljajo samostojno in glede izvajanja zakonov in politike, določene v skupščini občine Trebnje. VIII. KONČNE DOLOČBE 43. člen Za predsednika in člane izvršnega sveta, ki so predstojniki ^ upravnih organov, se uporabljajo določila samoupravnih splošnih aktov delovne skupnosti občinskih upravnih organov, če ni drugače določeno z zakonom, s statutom občinske skupščine ah s tem odlokom. 44. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Številka: 020—06/76—10 Datum: 25. 11. 1976 Predsednik skupščine občine Trebnje: SLAVKO KRŽAN, l.r. - Občina Ribnica 244. SKUPŠČINA OBČINE RIB- <%• NICA Krajevna skupnost Dolenja vas volilna komisija •*- ^r. Volilna komisija Krajevne skupnosti Dolenja vas daje po ^ 10. členu zakona o referen- „ dumu (Ur. 1. SRS št. 29/72) POROČILO o izidu referenduma za uvedbo dodatnega krajevnega samoprispevka za sofinanciranje asfalti- ’ ranja ceste skozi naselje Rakitnica Referendum je razpisal zbor delegatov Krajevne skupnosti Dolenja vas s sklepom o razpisu referenduma za uvedbo dodat- ^ nega krajevnega samoprispevka * za sofinanciranje asfaltiranja ceste skozi naselje Rakitnica < (Dolenjski list z dne 25. 11. - 1976). ^ Referendum je bil 5. de- •** cembra 1976. *e Volilna komisija je na podla- ~ gi pregleda glasovalnih spisov preizkusila zakonitost referenduma in ugotovila, da je bil postopek za izvedbo referenduma ♦ in sam referendum izveden v „ skladu z zakonom in da ni bilo nepravilnosti, ki bi lahko vpliva-le na izzid glasovanja. Po ugotovitvi izzida glasovanja je volilna komisija ugotovi- _ la, da je od 211 volilnih upravičencev glasovalo 194 volivcev, da je glasovalo „ZA“ 171 volivcev, „PROTI“ 15 volivcev, neveljavnih glasovnic je bilo 8, glasovalo pa ni 17 volilnih upravičencev. ' Na podlagi tega ugotovljenega izzida glasovanja volilna * komisija ugotavlja, da je refe- rendum uspel, saj se je zanj izrekla večina (81 %) glasovalnih upravičencev. Dolenja vas, 18. 12. 1976 Volilna komisija Krajevne skupnosti Dolenja vas: predsednik: ORAŽEM JANEZ, L r. tajnik: KROMAR ANTON, L r. član: MERHAR STANE, 1. r. 245. SKUPŠČINA OBČINE RIBNICA Krajevna skupnost Dolenja vas Na podlagi zakona o samoprispevku (Ur. 1. SRS št. 3/73) in zakona o referendumu (Ur. 1. SRS št. 29/72) je zbor delegatov Krajevne skupnosti Dolenja vas v skladu s statutom krajevne skupnosti Dolenja vas in izidom referenduma v naselju Rakitnica z dne 5. 12. 1976 na svojem zasedanju dne 11. 12. 1976 sprejel SKLEP o uvedbi dodatnega krajevnega samoprispevka za sofinanciranje asfaltiranja ceste skozi naselje Rakitnica 1. člen Za del območja Krajevne skupnosti Dolenja vas, ki zajema naselje Rakitnica, se uvede dodatni krajevni samoprispevek za sofinanciranje ceste skozi naselje Rakitnica. 2. člen Zavezanci za plačilo dodatnega krajevnega samoprispevka so gospodinjstva oz. hišni lastniki iz naselja Rakitnica, ki plačajo dodatni samoprispevek z enkratnim prispevkom v višini 5.340 din ali z dajatvijo 6 m3 obdelanega okroglega jelovega lesa normalne ali boljše kvalitete (hlodi z manj kot 25 cm premera, močno grčavi in sušice se ne smatrajo za normalno kvaliteto), dostavljenega do najbližje kamionske ceste. 3. člen Obveznosti, ki izhajajo iz 2. člena tega sklepa, morajo hišni lastniki poravnati v 6 mesecih od uveljavitve tega sklepa. 4. člen Sredstva, zbrana iz tega samoprispevka, so strogo namenska in se stekajo na tekoči račun Krajevne skupnosti Dolenja vas, evidentirana pa so posebej. 5. člen C e zavezanci ne bodo izpolnili svoje obveznosti v skladu z 2. in 3. členom tega sklepa, bo davčna uprava skupščine občine Ribnica od vsakega zavezanca prisilno izterjala denarni znesek predpisanega prispevka s pribitkom stroškov izterjave in zamudnimi obrestmi v skladu s predpisi, ki veljajo za prisilno izterjavo davkov občanov. 6. člen Za izvedbo tega sklepa skrbi svet krajevne skupnosti Dolenja vas in vaški odbor Rakitnica. 7. člen Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Številka: 17/76—R Datum: 18. 12. 1976 Predsednik zbora delegatov KS Dolenja vas: ALOJZ ZBAŠNIK, 1. r. IGNORANTIA LEGIS NEMINEM EXCUSAT so rekli že stari Rimljani, pri nas pa velja: NEPOZNAVANJE ZAKONA NIKOGAR NE OPRAVIČUJEI