Matematika v šoli

  1. 2012
     24

    številka: 1/2 (2012)
    številka: 3/4 (2012)
    Matematika - pomemben pripomoček dobremu slaščičarju (številka: 1/2, 2012)
    Obdelava podatkov v začetnem šolskem obdobju (številka: 1/2, 2012)
    Naravoslovje kot medpredmetno zasnovan izbirni predmet v drugem letniku gimnazije (številka: 1/2, 2012)
    Sobota - je kaj matematike v njej? (številka: 1/2, 2012)
    Priprava bodočih učiteljev matematike na povezovanje znanj pri pouku matematike (številka: 1/2, 2012)
    Struktura zastopanosti matematičnih dejavnosti v slovenskih vrtcih (številka: 1/2, 2012)
    Nič pomeni nič - nečesa (številka: 1/2, 2012)
    Nekaj več o praštevilih (številka: 1/2, 2012)
    Stili zaznavanja in diferenciacija (številka: 1/2, 2012)
    Matematika v podaljšanem bivanju (številka: 1/2, 2012)
    Povezovanje matematičnih in strokovnih znanj v programu lesarski tehnik (številka: 1/2, 2012)
    Matematika v duhu novega spremljanja napredka (številka: 3/4, 2012)
    Učenje enake verjetnosti v prvem razredu osnovne šole (številka: 3/4, 2012)
    Nadarjeni dijaki lahko posežejo po knjižici Prizemljitev infinitezimalnega računa (številka: 3/4, 2012)
    Nadarjeni učenci pripravili matematična večera na OŠ Ivana Roba Šempeter pri Novi gorici (številka: 3/4, 2012)
    Vizualne prezentacije pri pouku matematike (številka: 3/4, 2012)
    Geogebra v šoli (številka: 3/4, 2012)
    Uresničevanje Koncepta odkrivanja nadarjenih učencev oz. dijakov in vzgojno-izobraževalno delo z njimi (številka: 3/4, 2012)
    Moja izkušnja poučevanja slepe učenke (številka: 3/4, 2012)
    Spet smo v meddržavnem merilu osvojili dve srebrni medalji (številka: 3/4, 2012)
    Pismo naDARjenemu matematiku (številka: 3/4, 2012)
    Posodobitev pouka s timskim poučevanjem (številka: 3/4, 2012)
  2. 2013
     23

  3. 2014
     24

    številka: 1/2 (2014)
    številka: 3/4 (2014)
    Urejanje racionalnih števil z uporabo bralnih učnih strategij (številka: 1/2, 2014)
    Ko delaš, delaj s srcem (pismo bralke) (številka: 1/2, 2014)
    Letne priprave - podpora pri načrtovanju vključevanja kompetence učenje učenja (številka: 1/2, 2014)
    Dvajset let (številka: 1/2, 2014)
    Se znamo (na)učiti, se (samo)oceniti in (z)motivirati!? (številka: 1/2, 2014)
    Ob igri z računalnikom utrjujemo izvajanje računskih operacij (številka: 1/2, 2014)
    Matematika in umetnost (številka: 1/2, 2014)
    Razvijanje kompetence učenje učenja pri vsebini Funkcija in njene lastnosti (številka: 1/2, 2014)
    Obravnava potenc in korenov z vključevanjem bralnih učnih strategij (številka: 1/2, 2014)
    Racionalna števila in sorazmernostne spremenljivke (številka: 1/2, 2014)
    Miselna igra - tangram (številka: 1/2, 2014)
    Bralna pismenost in samostojno učenje (številka: 3/4, 2014)
    Preiskovalna situacija - Lov na vesoljčke (številka: 3/4, 2014)
    Matematični aktivnosti pri izbirnem predmetu Matematična delavnica (številka: 3/4, 2014)
    Z najboljšimi učenci in dijaki ter njihovimi mentorji s tekmovanj iz matematike - BISTROUMI 2014 (številka: 3/4, 2014)
    V številkah skozi 20 letnikov revije Matematika v šoli (številka: 3/4, 2014)
    Matematika se sprehaja - Matematika v okolju (številka: 3/4, 2014)
    Matematični maraton - vključevanje metakognitivnih strategij v pouk matematike pri ponavljanju (številka: 3/4, 2014)
    Analiza fotografije kot primer realistične matematike (številka: 3/4, 2014)
    Razmišljanja o Močniku in njegovih načelih (številka: 3/4, 2014)
    Razvijanje kompetence učenje učenja pri vsebini "Elipsa" (številka: 3/4, 2014)
    Uporaba bralnih učnih strategij pri obravnavi vsebine funkcije (številka: 3/4, 2014)
  4. 2015
     28

    številka: 1/2 (2015)
    številka: 3/4 (2015)
    Grafično-aritmetična metoda (številka: 1/2, 2015)
    Odvod funkcije brez uporabe limit (številka: 1/2, 2015)
    Metoda iskanja vzorcev (številka: 1/2, 2015)
    Kako delajo z nadarjenimi dijaki v Srbiji? (številka: 1/2, 2015)
    Metoda reševanja nazaj (številka: 1/2, 2015)
    Na OŠ Tišina vedno hitreje računamo (številka: 1/2, 2015)
    Profesorji pisca matematičnih učbenikov Franca viteza Močnika (številka: 1/2, 2015)
    Metoda postopnega približevanja (številka: 1/2, 2015)
    Metode reševanja besedilnih in problemskih nalog (številka: 1/2, 2015)
    Študijski obisk na temo medpredmetnega povezovanja matematike z drugimi predmeti (številka: 1/2, 2015)
    Zaznamovanje 200. obletnice rojstva Franca Močnika (številka: 1/2, 2015)
    Ko dijak postane učitelj (številka: 1/2, 2015)
    Metoda napačne predpostavke (številka: 1/2, 2015)
    Učenci z učnimi težavami pri matematiki - prepoznavanje učnih težav in model pomoči (številka: 3/4, 2015)
    Naloge z vžigalicami - zabava ali učenje? (številka: 3/4, 2015)
    Rezultati državnega in meddržavnega tekmovanja Hitro in zanesljivo računanje 2015 (številka: 3/4, 2015)
    Matematične ViŽe (številka: 3/4, 2015)
    Celostna obravnava učenca z matematičnimi učnimi težavami iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine (številka: 3/4, 2015)
    Pripomočki za spodbujanje kognitivnega razvoja pri slepih in slabovidnih otrocih (številka: 3/4, 2015)
    Učne težave pri matematiki (številka: 3/4, 2015)
    Ko pomagam učencu z disleksijo, pomagam vsem (številka: 3/4, 2015)
    Učenci s težavami pri izbirnem predmetu matematična delavnica (številka: 3/4, 2015)
    Kaj ste nam sporočili? (številka: 3/4, 2015)
    Geometrija prepogibanja papirja (številka: 3/4, 2015)
    V metodo usmerjen kognitivni stil reševanja problemov in učenci s specifičnimi učnimi težavami (številka: 3/4, 2015)
    Za vse (številka: 3-4, 2015)
  5. 2016
     21

    številka: 1/2 (2016)
    številka: 3/4 (2016)
    Tipam trikotnike (številka: 1/2, 2016)
    Geometrijska predstava (številka: 1/2, 2016)
    Vloga matematičnih reprezentacij v i-gradivih za delo na i-tabli (številka: 1/2, 2016)
    Učenec z razvojno motnjo koordinacije pri pouku geometrije (številka: 1/2, 2016)
    Pouk matematike v realističnem kontekstu: iz teorije v prakso (številka: 1/2, 2016)
    Trening osnovnih aritmetičnih veščin pri učencu z dispraksijo (številka: 1/2, 2016)
    Matematični vitez in njegovi sopotniki (številka: 1/2, 2016)
    Didaktična igra kot sredstvo za pomoč učencem s specifičnimi učnimi težavami pri matematiki (številka: 1/2, 2016)
    Soustvarjanje spodbudnega učnega okolja za učence z učnimi težavami pri matematiki (številka: 1/2, 2016)
    Srečanja z dijaki in učenci s težavami (številka: 1/2, 2016)
    Meddržavno tekmovanje Hitro in zanesljivo računanje 2016 (številka: 3/4, 2016)
    Ali je 1/pi ulomek? (številka: 3/4, 2016)
    V kot vključevanje (številka: 3/4, 2016)
    Državno tekmovanje Hitro in zanesljivo računanje 2016 (številka: 3/4, 2016)
    Razvoj matematičnih kompetenc (številka: 3/4, 2016)
    Bober - naloge iz matematike pri računalništvu? (številka: 3/4, 2016)
    Pomoč učencu z učnimi težavami pri usvajanju enot za merjenje časa (številka: 3/4, 2016)
    Po korakih do preprostega logaritemskega računala v osnovni šoli (številka: 3/4, 2016)
    Učenci s posebnimi potrebami in njihovi dosežki pri nacionalnem preverjanju znanja iz matematike (številka: 3/4, 2016)
  6. 2017
     25

    številka: 1 (2017)
    številka: 2 (2017)
    Analiza uporabe e-učnih gradiv pri matematiki na podlagi vprašalnika (številka: 1, 2017)
    Srednjeevropski matematiki pred četrt tisočletja (številka: 1, 2017)
    Spodbujanje starševske vpletenosti v otrokovo matematično izobraževanje (številka: 1, 2017)
    Uvodnik (številka: 1, 2017)
    Predstavitev nove knjige: Iteracije in fraktali (številka: 1, 2017)
    Pomen formativnega spremljanja pri učenju in poučevanju matematike (številka: 1, 2017)
    Specifične učne težave pri matematiki (številka: 1, 2017)
    Zakaj piškoti Leibniz? (številka: 1, 2017)
    Konstruktivistični pristop pri pouku matematike (številka: 1, 2017)
    Primeri prilagoditev in opor pri reševanju matematičnih problemskih nalog na razredni stopnji (številka: 1, 2017)
    Uvajanje formativnega spremljanja pri vsebini krog in krožnica (številka: 1, 2017)
    Najava 4. mednarodne Konference o učenju in poučevanju matematike (številka: 2, 2017)
    Primeri orodij samovrednotenja (številka: 2, 2017)
    Matematika na konservatoriju za glasbo (številka: 2, 2017)
    Pascalov aritmetični trikotnik (številka: 2, 2017)
    Že objavljeni priročniki in članki na temo formativnega spremljanja (številka: 2, 2017)
    Enačba sence ravne palice v treh ravninah (številka: 2, 2017)
    Možnost uporabe programa Scratch pri matematiki (številka: 2, 2017)
    Preverjanje znanja z aplikacijo Wordwall (številka: 2, 2017)
    Leibnizev harmoničen trikotnik (številka: 2, 2017)
    Raziskovanje pri matematiki v 1. razredu (številka: 2, 2017)
    Ključni elementi v procesu samoocenjevanja matematičnega znanja (številka: 2, 2017)
    Uvodnik (številka: 2, 2017)
  7. 2018
     22

  8. 2019
     18