Slovenščina v šoli

  1. 2012
     37

    številka: 1 (2012)
    številka: 2 (2012)
    številka: 3/4 (2012)
    Alfonz Gspan o sodobniku Srečku Kosovelu (številka: 1, 2012)
    E-domače branje ali kako (še) pritegniti k branju (številka: 1, 2012)
    Razvijanje spretnosti samostojnega reševanja jezikovnih vprašanj s pomočjo spletnih virov (številka: 1, 2012)
    Za uvod ... (številka: 1, 2012)
    Šaljive aktivnosti - skoraj obvezna sestavina komuniciranja na družabnih omrežjih (številka: 1, 2012)
    Pravopis in slovnica okoli nas (številka: 1, 2012)
    Likovna umetnost in slovenščina (številka: 1, 2012)
    Razvrščanje besedil slovenskih avtorjev v literarna obdobja (številka: 1, 2012)
    Tvorjenke - jezikovnodidaktični izziv (številka: 1, 2012)
    Spletni časopis (številka: 2, 2012)
    O uporabnosti IKT-orodij pri slovenščini (številka: 2, 2012)
    Pouk slovenščine v osnovni šoli za odrasle (številka: 2, 2012)
    Slovenija, spoznaj jo s slovenščino (številka: 2, 2012)
    Bralna pismenost ob literarnih in neliteralnih učbeniških besedilih v osnovni šoli in gimnaziji (številka: 2, 2012)
    Govorni nastopi dijakov v srednji strokovni šoli (številka: 2, 2012)
    Sodelovalno učenje (številka: 2, 2012)
    Umeščanje informacijsko-komunikacijskih tehnologij kot integralnega dela pouka slovenščine (številka: 2, 2012)
    Možnosti, ki jih za pouk slovenščine ponuja spletna učilnica (Moodle) (številka: 2, 2012)
    Cankarjevo tekmovanje s knjigo Andreja Makuca Oči (številka: 3/4, 2012)
    Medbesedilnost v Voduškovih sonetih (številka: 3/4, 2012)
    Podoba Romov v slovenski kratki pripovedni prozi ob koncu 19. stoletja in v prvi polovici 20. stoletja (številka: 3/4, 2012)
    55 izzivov za zanimivejši pouk (številka: 3/4, 2012)
    Drugačnost in ljubezen v literarnih delih (številka: 3/4, 2012)
    Nova strategija učenja v predpisalnem in predbralnem obdobju (številka: 3/4, 2012)
    Uporaba metode fokusne skupine pri predmetu poslovno sporazumevanje v slovenskem jeziku (številka: 3/4, 2012)
    Kulturni dnevi devetošolcev v zamejstvu (številka: 3/4, 2012)
    Opis naprave in postopka (številka: 3/4, 2012)
    Pisave prestolnice kulture (številka: 3/4, 2012)
    Preko inovacijskega projekta Razvijanje sporazumevalne zmožnosti v slovenščini - preživetvena raven do novih spoznanj (številka: 3/4, 2012)
    Romana Na zeleno vejo in Oči kot bralni izziv za srednješolce (številka: 3/4, 2012)
    (Šolske) besedilne vrste in njihovo vrednotenje v drugem in tretjem triletju - razmišljanje ob posodobljenem učnem načrtu (številka: 3/4, 2012)
    Nevidni otroci (številka: 3-4, 2012)
    Minljivost v delih to noč sem jo videl in nostalgija (številka: 3-4, 2012)
    Nekaj skrivnostnega ostaja v ljudeh na ravnici (številka: 3-4, 2012)
  2. 2013
     37

    številka: 1 (2013)
    številka: 2 (2013)
    številka: 3/4 (2013)
    Projekt: knjiga Naše pesmi čez Rob pojo (številka: 1, 2013)
    Slovar slovenskega knjižnega jezika v šolski rabi (številka: 1, 2013)
    Funkcija etničnih stereotipov v Vojnovićevem romanu Čefurji raus! (številka: 1, 2013)
    Obravnava domačega branja v tretjem triletju - knjiga po izbiri (številka: 1, 2013)
    Internetni plagiarizem pri pouku slovenskega jezika (številka: 1, 2013)
    Kaj se godi v (naši) šoli? (številka: 1, 2013)
    Uporaba svetovnega spleta pri šolski interpretaciji v osnovni šoli (številka: 1, 2013)
    Romaneskni opus Ferda Godine (številka: 1, 2013)
    Izobraževati in izobraziti odrasle (številka: 2, 2013)
    Sistemska didaktika književnosti - od teorije k praksi (številka: 2, 2013)
    Drugost v primerjalni književnosti (številka: 2, 2013)
    Pesnici upora, upanja in ljubezni (številka: 2, 2013)
    Razvijanje ključnih zmožnosti z nalogami in vprašanji v učbenikih za književnost v gimnaziji in štiriletnih strokovnih šolah (številka: 2, 2013)
    Tragikomedija Akvarij Evalda Flisarja v srednji šoli (številka: 2, 2013)
    Projekti in programi za spodbujanje bralne motivacije pri fantih (številka: 2, 2013)
    Iztrgano iz pozabe s knjigo Soukan an Sukenci u sukenščini (številka: 3/4, 2013)
    Devetošolci in Srečko Kosovel (številka: 3/4, 2013)
    Je res velika razlika med klasično in trivialno literaturo in zakaj imamo ljudje toliko slabih lastnosti? (številka: 3/4, 2013)
    Učna pot - (ali) življenjska izbira (številka: 3/4, 2013)
    V svojem času in proti njemu (številka: 3/4, 2013)
    Siže v šolski interpretaciji (številka: 3/4, 2013)
    Živim, samo živim (številka: 3/4, 2013)
    Besede, ki ustvarjajo simfonijo, občutki, ki ogrejejo srce (številka: 3/4, 2013)
    Vpliv primorskega narečja na pedagoški govor v osnovni šoli (številka: 3/4, 2013)
    Raba slovarja v 1. in 2. triletju osnovne šole (številka: 3/4, 2013)
    Prisotnost primorskih književnikov v izbranih osnovnošolskih berilih (številka: 3/4, 2013)
    Komur je usojeno, da ga bodo obesili, se ne bo utopil (številka: 3/4, 2013)
    Živali - toplina in ljubezen (številka: 3/4, 2013)
    Priredba romana Deseti brat v lahko berljivo in razumljivo obliko (številka: 3/4, 2013)
    Utrinki preteklosti (številka: 3/4, 2013)
    Kaj o jezikovni zmožnosti učencev kažejo dosežki nacionalnega preverjanja znanja iz slovenščine v osnovni šoli (številka: 3/4, 2013)
    Učenci na razredni stopnji in bralna pismenost (številka: 3/4, 2013)
    Medpredmetno povezovanje s slovenščino z nadarjenimi učenci v tretjem triletju (številka: 3/4, 2013)
    O učnem načrtu za predmet slovenščina v gimnazijah po zaključku štiriletnega uvajanja (številka: 3/4, 2013)
  3. 2014
     44

    številka: 1 (2014)
    številka: 2 (2014)
    številka: 3/4 (2014)
    Nova generacija bralcev - smo jih prepoznali? (številka: 1, 2014)
    Poezija na strokovni šoli (številka: 1, 2014)
    Pisava skozi čas (številka: 1, 2014)
    Projekt: Slovenija pod drobnogledom (številka: 1, 2014)
    Obravnava ljubezenske poezije v 9. razredu (številka: 1, 2014)
    Bolnišnični učitelj slovenščine (številka: 1, 2014)
    Analiza zapisanih navodil v kontrolnih nalogah in na učnih listih (številka: 1, 2014)
    Ustvarjalno pisanje v vzgojno-izobraževalnem procesu (številka: 1, 2014)
    Čakam te ... ker moraš priti (številka: 2, 2014)
    Otroško ali otročje? (številka: 2, 2014)
    Ozaveščenost učiteljev razrednega pouka o govornem nastopanju (številka: 2, 2014)
    Življenje je to, kar iz njega naredimo (številka: 2, 2014)
    Otroško ali otročje? (številka: 2, 2014)
    Ocenjevalna lestvica za učiteljev govorni nastop - na kaj mora biti pedagoški delavec pozoren pri svojem govornem nastopanju (številka: 2, 2014)
    Učiteljeva usposobljenost za kompetentno rabo pedagoškega govora (številka: 2, 2014)
    Tisoče svetlic, plankton bralcev (številka: 2, 2014)
    Tisoče svetlic, plankton bralcev (številka: 2, 2014)
    Učenje govorne kulture pri pouku slovenščine (številka: 2, 2014)
    Čakam te ... ker moraš priti (številka: 2, 2014)
    Tisoče svetlic, plankton bralcev (številka: 2, 2014)
    Večjezičnost in medkulturnost na obmejnih šolah - odgovor na izziv globalnih evropskih jezikovnih smernic (številka: 3/4, 2014)
    Kako se slovenski jezik kot drugi jezik uči nadarjen tretješolec (številka: 3/4, 2014)
    Empirične ugotovitve projekta Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja kot izhodišče za nadaljnji razvoj pismenosti (številka: 3/4, 2014)
    Spremembe učnega načrta in novosti pri jezikovnem delu izpita iz slovenščine na splošni maturi - (ne)ujemanje in nekaj pasti (številka: 3/4, 2014)
    Bralna pismenost med teoretičnimi načeli in poučevalno prakso (številka: 3/4, 2014)
    Izkušnje z učenjem tujega jezika v slovenskih vrtcih (številka: 3/4, 2014)
    Koliko so preizkusi znanja (testi) veljavni (številka: 3/4, 2014)
    Med jezikom okolja, maternim jezikom in tujimi jeziki (številka: 3/4, 2014)
    Pouk slovenskega jezika med načrtom in izvedbo (številka: 3/4, 2014)
    Tesno branje kot dodatna podpora učencem z bralnimi težavami (številka: 3/4, 2014)
    Tujska legija v govornih nastopih (številka: 3/4, 2014)
    Pomen nacionalnega preverjanja znanja angleščine v osnovni šoli (številka: 3/4, 2014)
    Od globalnih smernic do lokalnih kontekstov (številka: 3/4, 2014)
    Mnenja učiteljev/učiteljic razrednega pouka o svoji zmožnosti govornega nastopanja (številka: 3/4, 2014)
    Kaj prinaša akcijski načrt za jezikovno izobraževanje na področju pouka slovenščine na osnovnih in srednjih šolah (številka: 3/4, 2014)
    PISA - sferično zrcalo slovenske bralne pismenosti (številka: 3/4, 2014)
    Bralna pismenost v raziskavi PISA (številka: 3/4, 2014)
    Uporaba kompleksne bralne učne strategije v gledališkem klubu (številka: 3/4, 2014)
    Maturitetna pisna naloga iz slovenščine na slovenskih šolah v Italiji - odraz kulturne zmožnosti zamejskih maturantov (številka: 3/4, 2014)
    Izpit iz slovenščine na poklicni maturi (številka: 3/4, 2014)
    Za uvod (številka: 3-4, 2014)
  4. 2015
     37

    številka: 1 (2015)
    številka: 2 (2015)
    številka: 3/4 (2015)
    Obravnava besedilnih vrst v prvem letniku gimnazije z vključitvijo informacijsko-komunikacijske tehnologije in bralnih učnih strategij (številka: 1, 2015)
    Srednješolci in alpinizem (številka: 1, 2015)
    V pogovoru z dr. Katarino Podbevšek: "Govorci smo odgovorni za našo jezikovno prihodnost" (številka: 1, 2015)
    Damir Feigel tik za fronto (številka: 1, 2015)
    Nivojski pouk slovenščine v gimnazijskem programu srednjega izobraževanja (številka: 1, 2015)
    Slovenski izpiti iz angleščine med A1 in B2 (številka: 1, 2015)
    Lepa Vida - Evropejka (številka: 1, 2015)
    Kaj vpliva na bralno razumevanje pri angleščini pri dobrih in šibkih bralcih v sedmem razredu (številka: 1, 2015)
    Ženske in prva svetovna vojna (številka: 1, 2015)
    Poezija Boža Voduška med odkritim in prikritim (številka: 1, 2015)
    Za uvod (številka: 2, 2015)
    Motivi kolektiva nasproti individualnosti (številka: 2, 2015)
    Toporišičev prispevek k poučevanju slovenščine v naših šolah (številka: 2, 2015)
    Prva svetovna vojna v srednješolskih berilih med dvema vojnama (številka: 2, 2015)
    Iz didaktike slovenščine (številka: 2, 2015)
    Motiviranje za samostojno aktualizacijo in kritično opazovanje književnega besedila (številka: 2, 2015)
    Primož Trubar in protestantizem pri pouku slovenščine v 9. razredu (številka: 2, 2015)
    Brstič odpira svoj pogled --- (številka: 2, 2015)
    Kulturni dan v bolnišnični šoli (številka: 3/4, 2015)
    Izročilo knjige (številka: 3/4, 2015)
    Novi izzivi za učitelje slovenščine na šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji (številka: 3/4, 2015)
    Šolski projekt spodbujanja branja Branje za znanje (številka: 3/4, 2015)
    Ustvarjalni srednješolci (številka: 3/4, 2015)
    Postopnost priprave na celovito govorno nastopanje (številka: 3/4, 2015)
    Za uvod (številka: 3/4, 2015)
    Živali kot motivi in simboli v Jarčevi poeziji (številka: 3/4, 2015)
    (Ne)svoboda ob govornem nastopu (številka: 3/4, 2015)
    Poučevanje slovenščine kot drugega jezika za otroke priseljence (številka: 3/4, 2015)
    O dilemah narečij z inkluzivno noto (številka: 3/4, 2015)
    Nova oblika mature v Avstriji (številka: 3/4, 2015)
    Pes - nekritični učitelj (številka: 3/4, 2015)
    Fran Levstik: Martin Krpan (številka: 3/4, 2015)
    "Učencev ne morem ničesar naučiti, ponudim jim lahko le priložnost za učenje" (številka: 3/4, 2015)
    Rastem s knjigo za domače branje (številka: 3/4, 2015)
  5. 2016
     36

    številka: 1 (2016)
    številka: 2 (2016)
    številka: 3/4 (2016)
    Pesmi štirih --- (številka: 1, 2016)
    Glasbeno gledališče, ki navdušuje (številka: 1, 2016)
    Fran Jaklič skozi kmečko povest (številka: 1, 2016)
    Odnosi med glavnimi liki v Lainščkovem romanu Ločil bom peno od valov (številka: 1, 2016)
    Ljudje hlepijo po živi besedi (številka: 1, 2016)
    Kako na Osnovni šoli Šturje v Ajdovščini ohranjamo dediščino Milana Klemenčiča (številka: 1, 2016)
    Kdor si postavlja vprašanja - išče rešitve (številka: 1, 2016)
    Obravnava Ibsenovih Strahov z metodo VŽN in debato (številka: 1, 2016)
    Vezi med preteklostjo in sedanjostjo (številka: 1, 2016)
    Problemsko-ustvarjalni pouk v gimnaziji (številka: 1, 2016)
    Vključevanje učencev priseljencev med šolskim letom (številka: 2, 2016)
    Primer obravnave Pavčkove pesmi Pesem za učence tujce (številka: 2, 2016)
    Govorna interpretacija dramskih besedil v osnovni šoli (številka: 2, 2016)
    Obravnava književnega besedila s sodelovalnim učenjem in vključenimi elementi formativnega spremljanja (številka: 2, 2016)
    Večjezičnost kot norma in pristop pri pouku tujih jezikov (številka: 2, 2016)
    Za uvod (številka: 2, 2016)
    Jeziki nas povezujejo - svet v malem (številka: 2, 2016)
    Paul B. Armstrong: Kako se literatura igra z možgani? Nevroznanost umetnosti in branja (številka: 3/4, 2016)
    V učilnice s sodobno slovenščino (številka: 3/4, 2016)
    Uvajanje formativnega spremljanja (številka: 3/4, 2016)
    Ogled večerne gledališke predstave v 9. razredu kot del vzgoje za gledališče (številka: 3/4, 2016)
    Priročnik Animirajmo! (številka: 3/4, 2016)
    Projekt frankofonija - izzivi in priložnosti za sodoben pouk francoščine (številka: 3/4, 2016)
    O zgodnjem učenju jezika (številka: 3/4, 2016)
    Besede, besede --- (številka: 3/4, 2016)
    Formativno spremljanje pri pouku slovenščine v gimnaziji (številka: 3/4, 2016)
    Ocenjevanje znanja učencev priseljencev pri slovenščini (številka: 3/4, 2016)
    Ostanimo zvesti knjigi (številka: 3/4, 2016)
    Medkulturno poučevanje jezika in književnosti po modelu TILKA (številka: 3/4, 2016)
    Bralna pismenost in pouk (številka: 3/4, 2016)
    Pavel Knobl, avtor prve samostojne tiskane posvetne pesniške zbirke na Slovenskem (številka: 3/4, 2016)
    Ocenjevanje govornega nastopa v 9. razredu - pesniška zbirka po izbiri učenca (številka: 3/4, 2016)
    Za uvod (številka: 3-4, 2016)
  6. 2017
     30

    številka: 1 (2017)
    številka: 2 (2017)
    številka: 3 (2017)
    Problematika obrazil pri tvorbi svojilnih pridevnikov iz samostalnikov 2. moške sklanjatve (številka: 1, 2017)
    Predstavitev znanstvene monografije Bralna pismenost kot izziv in odgovornost (številka: 1, 2017)
    "Nova moč, s polno paro dalje" (Trkaj) - ocena knjige Kla kla klasika (številka: 1, 2017)
    Za uvod (številka: 1, 2017)
    Vladimir Bartol: Alamut (1939) (številka: 1, 2017)
    Eduard Petiška: Dedal in Ikar - obravnava bajke v 7. razredu (številka: 1, 2017)
    Razmislek ob monografiji Milene Kerndl Sodoben pouk (književnosti) in razlike med učenci (številka: 1, 2017)
    Kako v učnem procesu uporabiti knjigo iz projekta Rastem s knjigo (številka: 1, 2017)
    Retorična analiza govorov predsednikov (številka: 1, 2017)
    Gradimo mostove med bregovi različnosti (številka: 1, 2017)
    Projekt Deček in hiša ali kako je nastajal šolski časopis (številka: 2, 2017)
    Zmagovati je potrebno, živeti ni potrebno (številka: 2, 2017)
    Resničnost lahko vstopi v vsako zgodbo (številka: 2, 2017)
    Vsak, ki vsaj približno kaj ve o literaturi, jeziku in učenju, ve, da se je treba bati enoznačnih odgovorov, ki so edino zveličavni (številka: 2, 2017)
    Ko se srečata realni in virtualni svet (številka: 2, 2017)
    Vsestranski vpogled v pouk književnosti (številka: 2, 2017)
    Različni pogledi na Visoško kroniko (številka: 2, 2017)
    Bralne strategije v didaktičnih instrumentarijih beril za tretje triletje osnovne šole (številka: 2, 2017)
    Primer obravnave neumetnostnega besedila - opis rastline (številka: 3, 2017)
    Formativno spremljanje pri pouku slovenščine v gimnaziji (številka: 3, 2017)
    Pogovor s prvim odgovornim urednikom Slovenščine v šoli, Silvom Faturjem (številka: 3, 2017)
    Kako spodbujati kritično mišljenje pri pouku slovenščine? (številka: 3, 2017)
    Tanka meja med resničnostjo in fikcijo (številka: 3, 2017)
    Metafore in njihova slovnična klasifikacija (številka: 3, 2017)
    Izobraževanje na daljavo dijakov športnikov na Gimnaziji Franceta Prešerna (številka: 3, 2017)
    Moč besede (številka: 3, 2017)
    Miha Mazzini: Zvezde vabijo - prejemnica nagrade Skupine Mladinska knjiga Modra ptica (številka: 3, 2017)
  7. 2018
     21

    številka: 1 (2018)
    številka: 2 (2018)
    številka: 3 (2018)
    Slovenski znakovni jezik in njegova raba (številka: 1, 2018)
    Ahačičevo slovnico v vsak dom (številka: 1, 2018)
    Primer obravnave Fontainove basni Mravljica in muren za učence priseljence (številka: 1, 2018)
    Šolska obravnava soneta Apel in čevljar (France Prešeren) pri učencu s spektroavtistično motnjo (številka: 1, 2018)
    Primer obravnave pravljice Muca Copatarica avtorice Ele Peroci v prvem razredu (številka: 1, 2018)
    Katera podoba je prava? (številka: 1, 2018)
    Zunanja diferenciacija književnega pouka v osnovnih in srednjih šolah (številka: 1, 2018)
    Predstavitev Cankarjevega koledarja 2018 (številka: 1, 2018)
    "Mačke ne pridejo v nebesa. Ženske ne morejo pisati Shakespearovih iger" (številka: 2, 2018)
    Dopolnilni pouk slovenščine v Nemčiji (številka: 2, 2018)
    Škrabčeve razglednice kot primer interdisciplinarnega dela v gimnaziji (številka: 2, 2018)
    Obravnava Mazzinijevega romana Zvezde vabijo in Möderndorferjevega romana Kot v filmu v 7. razredu (številka: 2, 2018)
    Besedila Ivana Cankarja na šolski klopi (številka: 3, 2018)
    Motiviranje za branje in slovenski klasiki (številka: 3, 2018)
    Šolske poti k Marici Nadlišek Bartol (1867-1940) in njenim literarnim upodobljenkam s konca 19. stoletja (številka: 3, 2018)
    Stiki Stanislava Škrabca s Čehi (številka: 3, 2018)
    Ustvarjalen zaključek obravnave domačega branja - Ivan Cankar: Moje življenje (številka: 3, 2018)
    Ustvarjalni pristopi spoznavanja gledališke umetnosti (številka: 3, 2018)
  8. 2019
     28

    številka: 1 (2019)
    številka: 2 (2019)
    številka: 3 (2019)
    Bralna pismenost in razvoj slovenščine - OBJEM (številka: 1, 2019)
    Elementi migrantske književnosti v romanu Neznosna lahkost bivanja pisatelja Milana Kundere (številka: 1, 2019)
    Nova podoba revije Slovenščina v šoli (številka: 1, 2019)
    Ljudsko slovstvo in epsko pesništvo srednjega veka na Slovenskem (številka: 1, 2019)
    Formativno spremljanje in spodbujanje kritičnega mišljenja pri pouku slovenščine v 7. razredu osnovne šole (številka: 1, 2019)
    Identiteta v sodobnem slovenskem romanu Jugoslavija, moja dežela pisatelja Gorana Vojnovića (številka: 1, 2019)
    Ivan Cankar, Novo življenje (številka: 1, 2019)
    Referenčni okvir za pluralistične pristope k jezikom in kulturam podpira in priznava raznojezičnost in medkulturnost v vrtcih in šolah (številka: 1, 2019)
    Pouk slovenščine v tretjem triletju z uporabo elementov formativnega spremljanja (refleksija s primeroma iz prakse) (številka: 1, 2019)
    Pravopisna zmožnost v različnih generacijah (številka: 2, 2019)
    Miselni procesi višjih taksonomskih ravni v esejskem delu splošne mature iz slovenščine (številka: 2, 2019)
    Primer obravnave Levstikovega Krpana kot domačega branja z izdelavo knjižice (številka: 2, 2019)
    Ženske med umetnikom in človekom - razmišljanje ob knjigi Petra Kolška Reci tvoji roki, da jo poljubljam (številka: 2, 2019)
    Cankarjev "idealist" - vedno nov izziv (številka: 2, 2019)
    Moja rodna domovina - Lipa kot simbol slovenstva (številka: 2, 2019)
    Formativno spremljanje učencev pri pisanju uradnih vabil v 7. razredu osnovne šole (številka: 2, 2019)
    Dvoje "Pohujšanj" (številka: 2, 2019)
    Nova pomlad? Dovolj bo že samo pomlad (številka: 2, 2019)
    Stališča študentov Pedagoške fakultete UL do slovenskega pravopisa (številka: 2, 2019)
    Je knjiga še vedno naša prijateljica? (številka: 3, 2019)
    Izzivi čezmejnega izobraževanja med Italijo in Slovenijo (številka: 3, 2019)
    Tvorba poustvarjalnega besedila na podlagi umetnostnega besedila ob upoštevanju elementov formativnega spremljanja (številka: 3, 2019)
    Razstava Pater Stanislav Škrabec tako in drugače (številka: 3, 2019)
    Skupna izhodišča in glavni poudarki priprave na tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje 2018/2019 (številka: 3, 2019)
    Kako spodbujati medkulturno in medjezikovno zavedanje v čezmejnem prostoru med Strunjanom in Miljami (številka: 3, 2019)