ANDREJ DEBENAK: Mladinski časopis V skupnih pismenih organih beležimo in razpravljamo o pojavih življenja. Kakor odrasli, tako imajo lahko tudi učenci svoj skupen časopis, v katerem zamorejo svoje doživljaje in misli pismeno prikazovati ter obratno: učiti se spoznavaiti med množico vrednost in nevrednost tehtnosti in pomenljivosti se- staye ^ipdernega življenja; pa tudi pomenljiyos,f č^sbpisov ter dobre in slabe s tem, da jilj ?arni vstvarjajo in podpirajo s svojo d v industrijskem centru kot so Trbpvlje; drugi pa za vsebjuisko osvpjitev tiidi pbpolno ne odgovarja, ker za nas pride v poštev le časppis, ki bi zajel vase ves problem kmetsko-delavskega živijenja, predvsem kmetsko gospodarskega. V njem bi se moral brez prikrivanja razgrniti vsak gospodarski dogodek in proces, vsako socialno vprašanje; važne pplitične dogodke kot je trenutnp problem na vzhodu in vse z njim v zvezi ter slično. Poročila o sežiganju kave in žita, izlivanje mleka v morje in podobno bi bila tudij vzemimo za računstvo, kaj privlaraa in hvaležna snov, iz katere bi učenci brali dejanske življenjske razmerc. Takih problemov nas obdaja vse polno, treba je ]c razpreti oči. Njih važnost pa leži v ustvarjanju bolj človeške miselnbsti v mladini ter v spoznavanju družbenega reda. Spreten urednik bi si pač moral tako nekako ustvariti uresničenje mladinskpga časopisa, ki bi naj vsaj v tedenskcm izhajanju nadomestoval naše čitanke!