URADNI VESTNIK OBČINE TRZIN - št. 3/2014, 20. marec 2014 URADNI VESTNIK Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-uradno prečiščeno besedilo 2, 27/08 odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 odl. US in 40/12-ZUJF), Zakona o štipendiranju (Uradni list RS, št. 59/07, 63/07, 40/09, 62/10-ZUPJS, 40/12-ZUJF, 57/12-ZPCP-2D, 56/13-ZŠtip-1) in 9. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 1 in 8/06) na 28. redni seji, dne 12.3.2014, sprejel SPREMEMBE PRAVILNIKA O ŠTIPENDIRANJU V OBČINI TRZIN 1. člen V Pravilniku o štipendiranju v Občini Trzin se spremeni 1. odstavek 5. člena tako, da se glasi: Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o dostopu do informacij javnega značaja - UPB2 (Uradni list RS, št. 51/06 - uradno prečiščeno besedilo) na 28. redni seji 12. marca 2014 sprejel naslednji SKLEP Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Poročilom o izvajanju določb Zakona o dostopu do informacij javnega značaja v letu 2013 s strani uprave in vodstva Občine Trzin in ocenjuje, da je ustrezno pripravljeno. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 28-2/2014 ŽUPAN: Datum: 12.03.2014 ANTON PERŠAK, l.r. »Usklajena višina občinske mesečne štipendije za leto 2014 znaša 132,93 EUR za dijake ter 175,25 EUR za študente.« 2. člen V Pravilniku o štipendiranju v Občini Trzin, se za 2. odstavkom 22. člena dodata nov 3. in 4. odstavek, ki se glasita: »Ugotovljena višina občinske mesečne štipendije za leto 2013 znaša 132,47 EUR za dijake in 174,64 EUR za študente.« Občinski svet Občine Trzin je na podlagi 20. člena Pravilnika o metodologiji in obveznih vsebinah lokalnih energetskih konceptov (Uradni list RS, št. 74/09 in 3/11) na 28. redni seji 12. marca 2014 sprejel naslednji SKLEP »Določila glede višine štipendije za leto 2013 in 2014 veljajo za vse podeljene štipendije za šolsko/študijsko leto 2013/14.« 3. člen Spremembe Pravilnika o štipendiranju v Občini Trzin se objavijo v Uradnem vestniku Občine Trzin in začnejo veljati naslednji dan po objavi. Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Poročilom o izvedenih ukrepih iz akcijskega načrta LEK Občine Trzin in njihovih učinkih za leto 2013 s strani uprave in vodstva Občine Trzin in ocenjuje, da je ustrezno pripravljeno. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 28-1/2014 ŽUPAN: Številka: 28-3/2014 ŽUPAN: Datum: 12.03.2014 ANTON PERŠAK, l.r. Datum: 12.03.2014 ANTON PERŠAK, l.r. 21 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o varstvu pred naravnimi in drugimi nesrečami (Uradni list RS, št. 51/06 - uradno prečiščeno besedilo in 97/10), Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/07 - uradno prečiščeno besedilo, 9/11 in 83/12), Zakona o gasilstvu (Uradni list RS, št. 113/05 - uradno prečiščeno besedilo) in Zakona o obrambi (Uradni list RS, št. 103/04 - uradno prečiščeno besedilo in 46/10 - odl. US) na 28. redni seji dne 12. 3. 2014 sprejel naslednji SKLEP Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Poročilom o opravljenih aktivnostih na področju zaščite, reševanja in pomoči v Občini Trzin v letu 2014 s strani uprave in vodstva Občine Trzin in ocenjuje, da je ustrezno pripravljeno. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 28-4/2014 ŽUPAN: Datum: 12.03.2014 ANTON PERŠAK, l.r. Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo 2, 27/08 odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 odl US in 40/12- ZUJF), Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo 4, 110/11-ZDIU12, 46/13-ZIPRS1314-A, 101/13-ZIPRS1415, 101/13) in Statut Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 1 in 8/06) na 28. redni seji dne 12.03.2014 sprejel SKLEp Občinski svet Občine Trzin se je seznanil z Letnim programom dela Nadzornega odbora Občine Trzin za leto 2014 in ugotavlja, da je program ustrezen. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 28-5/2014 ŽUPAN: Datum: 12.03.2014 ANTON PERŠAK, l.r. Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo 2, 27/08 odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 odl. US in 40/12 - ZUJF), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 -uradno prečiščeno besedilo 4, 110/11-ZDIU12) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 1 in 8/06) je Nadzorni odbor Občine Trzin na 24. redni seji, dne 27.01.2014 sprejel sklep o LETNEM PROGRAMU DELA NADZORNEGA ODBORA OBČINE TRZIN ZA LETO 2014 1. Nadzorni odbor Občine Trzin bo v letu 2014 deloval v okviru pristojnosti, opredeljene v Statutu Občine Trzin in v skladu s Poslovnikom Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 9/07). 2. V skladu z določili 41. člena Statuta občine Trzin načrtuje Nadzorni odbor v letu 2014 naslednje naloge: • Nadzorni pregled nad tekočim poslovanjem Občine Trzin • Nadzorni pregled dela zaključnega računa Občine Trzin • Zaključek že pričetih nadzorov v preteklem obdobju • Odzivi na pobude in akutne probleme in na podlagi tega izvajanje pregledov. 3. V skladu z 2. odstavkom 42. člena Statuta občine Trzin bo Nadzorni odbor lahko obravnaval tudi zadeve, ki jih bo s sklepom določil Občinski svet Občine Trzin ali župan. Pri tem bo upošteval obremenjenost in strokovno usposobljenost svojih članov v okviru svojega dela in sprejel le zadeve, ki spadajo v njegovo pristojnost. 4. Praviloma bodo nadzor opravljali člani Nadzornega odbora, za zahtevnejši nadzor pa bo, v skladu z drugim odstavkom 44. člena Statuta Občine Trzin povabil k sodelovanju ustrezne strokovne sodelavce. 5. Nadzorni odbor pričakuje, da bosta župan in občinska uprava, poleg strokovne in administrativne pomoči v skladu s 1. odstavkom 44. člena Statuta Občine Trzin, zagotovila tudi minimalno obliko izobraževanja članov Nadzornega odbora. 6. Konec leta bo Nadzorni odbor podal poročilo o svojem delu in ga posredoval županu in občinskemu svetu. 7. V letu 2014 bo predvidoma osem rednih sej Nadzornega odbora. Redno se bodo sestajale tudi delovne skupine, ki bodo na osnovi sklepov, sprejetih na sejah Nadzornega odbora, opravljale nadzorne 22 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 preglede po sprejetem letnem programu dela Nadzornega odbora. 8. Na osnovi 44. člena Statuta Občine Trzin se sredstva za delo Nadzornega odbora zagotavljajo v občinskem proračunu in so tako že predvidena v proračunu Občine Trzin za leto 2014. Številka zadeve: 9001-0001/2014-1 Datum: 27.01.2014 Predsednik Nadzornega odbora Darko KONČAN, l.r. «j®*» Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo 2, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 -odl. US in 40/12-ZUJF) in 38. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 1 in 8/06) na 28. redni seji, dne 12.03.2014, sprejel naslednji SKLEP Občinski svet Občine Trzin se je seznanil s Poročilom o delu Nadzornega odbora Občine Trzin v letu 2013 in ugotavlja, da je nadzorni odbor deloval skladno z zakonom in Statutom Občine Trzin. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 28-6/2014 ŽUPAN: Datum: 12.03.2014 ANTON PERŠAK, l.r. Nadzorni odbor Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo 2,76/08, 9/09, 51/10, 84/10 - odl. US 40/12-ZUJF), Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 1 in 8/06) in Poslovnika o delu Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 9/07) na 24. redni seji, z dne 27.01.2014 sprejel POROČILO O DELU NADZORNEGA ODBORA OBČINE TRZIN V LETU 2013 Delo Nadzornega odbora v letu 2013 je potekalo v skladu z Letnim programom dela Nadzornega odbora občine Trzin, ki ga je Nadzorni odbor sprejel na 7. korespondenčni seji dne 07.02.2013 in s katerim je bil seznanjen gospod župan in Občinski svet na 21. redni seji dne 13.03.2013. Nadzorni odbor se je sestajal redno, in sicer na 7. rednih in 1. izredni seji. Na teh sejah je obravnaval vse najpomembnejše dogodke iz vsebin materialov Občinskega sveta in posebej nalog Nadzornega odbora. Od teh vsebin smo še posebej spremljali: - Predlog Zaključnega računa Proračuna Občine Trzin za leto 2011; - Predlog Sklepa o seznanitvi s Premoženjsko bilanco Občine Trzin na dan 31.12.2012; - Poročilo župana o izvrševanju in realizaciji proračuna v prvi polovici leta in Rebalans Proračuna Občine Trzin za leto 2013; - Predlog Spremembe Proračuna Občine Trzin za leto 2014; - predloge splošnih in posamičnih aktov Občine. Nadzorni odbor je na skupnih sestankih obravnaval tudi naslednje naloge, ki so v naši pristojnosti: - sprejel in potrdil je Letni program dela Nadzornega odbora za leto 2013, - sprejel in potrdil poročilo o delu Nadzornega odbora v letu 2012, - sprejel sklep o imenovanju dveh delovnih skupin. Prva delovna skupina izvede pregled uresničevanja sklepov za odpravo ugotovljenih nepravilnosti v zvezi z inšpekcijskim pregledom. Opravi tudi pregled izvedbe javnih razpisov za dodeljevanje sredstev. Druga delovna skupina na podlagi pobude in še posebej izsledkov ugotovitev prve delovne skupine, pripravi odgovor na konkretna vprašanja svetnika. - obravnaval pobudo glede cen komunalnih storitev. - sprejel sklepe o potrditvi predlogov Poročil o opravljenih nadzornih pregledih. 23 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 Obrazložitve posameznih nadzorov: 1. Nadzor nad upravičenostjo doniranja občinskih sredstev Osnovni šoli Trzin pri oddajanju telovadnice posameznim društvom V delovno skupino za Nadzor nad upravičenostjo doniranja občinskih sredstev Osnovni šoli Trzin pri oddajanju telovadnice posameznim društvom, skupinam občanov in tretjim osebam za leto 2010 sta bila na 2. redni seji, z dne 16.03.2011 imenovana Darko Končan in Mitja Kovaljev. Nadzorni pregled je v teku. 2. Pregled financiranja z občinskimi sredstvi pri upravljanju s prostori in dejavnostjo Centra Ivana Hribarja v Trzinu V delovno skupino za Pregled financiranja z občinskimi sredstvi pri upravljanju s prostori in dejavnostjo Centra Ivana Hribarja sta bila na 10. redni seji, z dne 25.01.2012 imenovana Darko Končan in Mitja Kovaljev. Nadzorni pregled je v teku. 3. Nadzor nad programskim in finančnim delom glasila Odsev V delovno skupino za nadzorni pregled nad programskim in finančnim delom glasila Odsev sta bila na 1. redni seji, z dne 09.02.2011, imenovana Darko Končan in Marko Pavlišič. Delovna skupina je opravila razgovor z urednikom glasila Odsev in prejela pojasnila tudi s strani občine. Na 19. redni seji, dne 17.4.2013 pa je bil sprejet sklep: Nadzorni odbor ugotavlja, da delovna skupina še ni dokončala zaključnega poročila o nadzoru dejavnosti uredniške politike za leto 2010 in zaradi polemiziranja nadzor razširja še na leto 2011 in 2012. Nadzorni pregled je v teku. 4. Pregled realiziranih naložb v Jefačn'kovo domačijo V delovno skupino za Pregled realiziranih naložb v Jefačn'kovo domačijo sta bila na 10. redni seji, z dne 25.01.2012, imenovana Marko Pavlišič in Katarina Kadunc. Delovna skupina je 30.11.2012 opravila pregled in na podlagi ugotovljenega 11.1.2013 zaprosila za dodatna pojasnila, ki jih je prejela 18.1.2013. Osnutek poročila bo obravnavan na 24. redni seji, dne 27.01.2014.. 5. Pregled poslovanja Prostovoljnega gasilskega društva Trzin v letu 2011 Nadzorni odbor je na 10. redni seji, dne 25.01.2012 sprejel sklep, da se v delovno skupino za pregled poslovanja Prostovoljnega gasilskega društva Trzin v letu 2011 imenujeta Mitja Kovaljev in Cvetka Lippai. Osnutek poročila je bil nadzorovani osebi posredovan 14.01.2013. Odzivnega poročila ni bilo, zato je Nadzorni odbor na 7. korespondenčni seji, dne 07.02.2013 sprejel Končno Poročilo, ki je bilo posredovano nadzorovani osebi. Občinski svet se je s končnim poročilom seznanil na 21. redni seji, dne 13.03.2013. 6. Pregled poslovanja Turističnega društva Kanja Trzin v letu 2011 V delovno skupino za Pregled poslovanja Turističnega društva Kanja Trzin v letu 2011 sta bila na 10. redni seji, dne 25.01.2012 imenovana Cvetka Lippai in Marko Pavlišič. Delovna skupina je opravila pregled in po prejemu dodatnih pojasnil, na 16. redni seji, dne 14.11.2012 sprejela Osnutek poročila, ki je bil posredovan nadzorovani osebi. Na podlagi posredovanega odzivnega poročila nadzorovane osebe, je nadzorni odbor na 7. korespondenčni seji, dne 07.02.2013 sprejel Končno Poročilo, ki je bilo posredovano nadzorovani osebi. Občinski svet se je s končnim poročilom seznanil na 21. redni seji, dne 13.03.2013. 7. Pregled izplačevanja plač funkcionarjev in zaposlenih v občinski upravi ter z njihovim delom povezanih raznih oblik nagrajevanja, napredovanja in izplačil potnih stroškov ter dnevnic V delovno skupino za Pregled izplačevanja plač funkcionarjev in zaposlenih v občinski upravi ter z njihovim delom povezanih raznih oblik nagrajevanja, napredovanja in izplačil potnih stroškov ter dnevnic sta bila na 10. redni seji, dne 25.01.2012 imenovana Katarina Kadunc in Darko Končan. Delovna skupina se je sestala dne 14.11.2012 in po opravljenem pregledu posredovane dokumentacije zaprosila za dodatna pojasnila. Ponovno se je sestala 6.3.2013. Osnutek poročila, ki je bil sprejet na 22. redni seji, dne 6.11.2013, je bil poslan nadzorovani osebi. Delovna skupina bo na podlagi odgovora, ki ga je prejela 22.11.2013, pripravila Končno poročilo. 8. Nadzor nad izvedbo investicije Trzin - Lopa Nadzorni odbor je na 12. redni seji, dne 18.04.2012 sprejel sklep o nadzoru nad izvedbo investicije Trzin - Lopa. V delovno skupino sta bila imenovana Mitja Kovaljev in Darko Končan. Pregled je bil opravljen 24 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 13.3.2013. Osnutek poročila bo obravnavan na 24. redni seji Nadzornega odbora, dne 27.01.2014. 9. Pregled uresničevanja sklepov za odpravo ugotovljenih nepravilnosti v zvezi z inšpekcijskim pregledom in pregled izvedbe javnih razpisov za dodeljevanje sredstev a) Na 3. Izredni seji, 6.2.2013 sta bili ustanovljeni dve delovni skupini. Prva delovna skupina izvede pregled uresničevanja sklepov za odpravo ugotovljenih nepravilnosti v zvezi z inšpekcijskim pregledom. Opravi tudi pregled izvedbe javnih razpisov za dodeljevanje sredstev. V tej delovni skupni so Cvetka Lippai, Marko Pavlišič in Mitja Kovaljev. Delovna skupina je opravila dva pregleda, dne 9.4.2013 in 27.6.2013. Osnutek poročila bo obravnavan na 24. redni seji Nadzornega odbora, z dne 27.01.2014. b) Druga delovna skupina na podlagi pobude in še posebej izsledkov ugotovitev prve delovne skupine, pripravi odgovor na konkretna vprašanja svetnika. V tej delovni skupini sta Katarina Kadunc in Darko Končan. Nadzor se še ni začel. 10. Nadzor nad financiranjem izgradnje novega vrtca V delovno skupino za Nadzor nad financiranjem izgradnje vrtca sta bila na 2. redni seji, z dne 16.03.2011 imenovana Cvetka Lippai in Marko Pavlišič. Obenem je bil sprejet tudi sklep, da delovna skupina z delom prične v septembru 2011. Na naslednji seji pa je bil sprejet sklep, da se nadzor prične takoj. Glede na to, da je bila na Nadzorni odbor posredovana tudi pobuda za izredni nadzor nad gradnjo vrtca, se je Nadzorni odbor odločil, da sprejme vmesno poročilo, saj namerava nadzor nad financiranjem izgradnje vrtca opravljati vse dokler vrtec na bo dokončan in šele na koncu podati končno poročilo. V skladu z navedenim, je nadzorni odbor sprejel Osnutek vmesnega poročila in ga 20.10.2011 poslal nadzorovani osebi, ki je 27.10.2011 poslala odzivno poročilo. Končno vmesno poročilo je bilo sprejeto na 4. korespondenčni seji dne 03.11.2011, Občinski svet pa se je z njim seznanil na 11. redni seji z dne 23.11.2011. V letu 2012 se je nadzor nadaljeval, saj je delovna skupina redno spremljala dogajanje v zvezi z vrtcem in se v zvezi s to problematiko sestala na izredni seji. Projekt izgradnje novega vrtca je zaključen. Končni pregled je bil opravljen dne 28.02.2013. Osnutek poročila, ki je bil sprejet na 18. redni seji, dne 6.3.2013, je bil posredovan nadzorovani osebi. Odzivnega poročila nadzorovane osebe ni bilo, zato je Nadzorni odbor na 8. korespondenčni seji, dne 26.3.2013 sprejel Končno poročilo, ki je bilo posredovano nadzorovani osebi in občinskemu svetu. Občinski svet se je s poročilom seznanil na 22. redni seji, dne 24.4.2013. Številka zadeve: 9001-0002/2014-1 Datum: 27.01.2014 Predsednik Nadzornega odbora Darko KONČAN, l.r. Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo 2, 27/08 odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US in 40/12 - ZUJF), 38. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 1 in 8/06) in 30. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 9/07) na 28. redni seji, dne 12.03.2014, sprejel naslednji SKLEP 1. Občinski svet Občine Trzin se seznanja s Končnim poročilom Nadzornega odbora o nadzoru nad pregledom realiziranih naložb v Jefačn'kovo domačijo. 2. Občinski svet Občine Trzin se seznanja s Končnim poročilom Nadzornega odbora o nadzoru nad financiranjem rušenja objekta in gradnjo novega skladiščno stanovanjskega objekta Trzin - Lopa. 3. Občinski svet Občine Trzin se seznanja s Končnim poročilom Nadzornega odbora o nadzoru izplačevanja plač funkcionarjev in zaposlenih v občinski upravi ter njihovim delom povezanih raznih oblik nagrajevanja, napredovanja in izplačil potnih stroškov ter dnevnic za leto 2011. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 28-7/2014 ŽUPAN: Datum: 12.03.2014 ANTON PERŠAK, l.r. 25 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 NADZORNI ODBOR Občine Trzin Mengeška c. 22, 1236 Trzin Na podlagi 42. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 1 in 8/06) in 29. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 9/07) je Nadzorni odbor občine Trzin na 10. korespondenčni seji, z dne 24.02.2014 sprejel končno poročilo NADZORNEGA ODBORA O NADZORU NAD PREGLEDOM REALIZIRANIH naložb v jefačn'kovo domačijo Ime nadzorovanega organa: občina Trzin Mengeška 22, 1236 Trzin odgovorna oseba nadzorovane osebe: Tone Peršak, župan Uvod Nadzorni odbor Občine Trzin je na svoji 10. redni seji dne 25.01.2012 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za pregled realiziranih naložb v Jefačn'kovo domačijo. V delovno skupino sta bila imenovana Marko Pavlišič in Katarina Kadunc. Namen in cilj nadzora: • preveriti skladnost finančnega poslovanja z zakoni in podzakonskimi akti ter preglednost poslovanja; • preveriti skladnost finančnega poslovanja s proračunom Občine Trzin; • ugotoviti pravilnost vodenja poslovnih knjig; • poročati o ugotovljenih nepravilnostih; • podati priporočila in predloge za nadaljnje poslovanje organa. Povzetek opravljenih nadzorov Delovna skupina je nadzor opravila dne 30.11.2012. Prisotna sta bila oba člana delovne skupine. S stani občine je bila prisotna gospa Sida Valentinčič, ki je predložila zahtevano dokumentacijo. Delovna skupina je ugotovila, da je bil izvajalec izbran na javnem razpisu, kjer je bilo merilo najugodnejša ponudba pri čemer so do 5 točk prinesle reference na področju podobnih projektov s področja kulturne dediščine, do 95 točk pa cena. Iz zapisnika o izboru je razvidno, da je bil izbran izvajalec VG5 gradnja, inženiring in svetovanje d.o.o., Tehnološki park 24, 1000 Ljubljana, ki ga je zastopal g. Franc Perme. Pri pripravi razpisne dokumentacije je Občini svetovalo podjetje JHP d.o.o. Pogodba z izvajalcem je bila podpisana 25.4.2012. Do zamika podpisa je prišlo, ker je občina računala na sredstva iz državnega razpisa, pri čemer pa je pogoj, da pogodba še ni podpisana. Občina želenih sredstev ni dobila. 31.8.2012 je bil k pogodbi sprejet aneks s katerim se je zamenjal podizvajalec za elektro inštalacije. Pogodba se sklicuje na FIDIC, se pravi mednarodna splošna določila za gradbene pogodbe. Delovna skupina je pregledala tudi do takrat dostopne situacije in ni ugotovila posebnosti. Ravno tako ni bilo nič posebnega ugotovljenega pri pregledu pogodb z nadzornikom in projektantom. Pogodbe za nakup zemljišča so bile sklenjene leta 2006 in 2010. Do zamika med podpisano predpogodbo in pogodbo je prišlo zaradi dednega postopka. Delovna skupina je na osnovi pregleda izpostavila vprašanje glede razhajanja med začetnim stanjem investicije in evidenco izdatkov, ter zaprosila za pojasnilo. Začetno stanje investicije v teku je znašalo 88.392,42 EUR po bilanci leta 2011. Seštevek izdatkov od 2006 pa do 2011 pa znaša 150.759 EUR. V odgovoru z dne 18.1.2013 predstavnica Občine pojasni, da naslednji stroški niso bili všteti v začetno stanje investicije: • 27.124,02 EUR (nakup zemljišča) Podgoršek Borut, • 27.124,02 EUR (nakup zemljišča) Podgoršek Janez, • 4.114,03 (Razvojni zavod) Arhitekturni posnetek stanja. Poleg navedenega pa so pojasnjeni še nekateri manjši zneski povezani z dobropisi, odbitki DDV in pomote pri knjiženju. S tem je razhajanje, zaradi katerega je delovna skupina zaprosila za pojasnilo, ustrezno pojasnjen. 26 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 ugotovitveni del Nadzorni odbor izreka POZITIVNO MNENJE o predmetu nadzora - PREGLED REALIZIRANIH NALOŽB v JEFAČN'KOVO DOMAČIJO. V nadaljevanju podajamo ostale ugotovitve in z njimi povezana priporočila, ki izhajajo iz opravljenega nadzora. Priporočila in predlogi Nadzorni odbor kot pozitivno ocenjuje uporabo mednarodnih splošnih določil za gradbene pogodbe - FIDIC in predlaga, da se ta praksa uporablja tudi v naprej. odziv nadzorovane osebe Nadzorovana oseba ni imela pripomb na osnutek poročila. Številka zadeve: 060-0005/2012-18 Datum: 25.02.2014 predsednik Nadzornega odbora Darko Končan, l.r. nadzorni odbor Občine Trzin Mengeška c. 22, 1236 Trzin Na podlagi 42. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 1 in 8/06) in 29. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 9/07) je Nadzorni odbor občine Trzin na 10. korespondenčni seji, z dne 24.02.2014 sprejel končno poročilo nadzornega odbora o nadzoru nad financiranjem rušenja objekta in gradnjo novega skladiščno stanovanjskega objekta trzin - lopa Ime nadzorovanega organa: Občina Trzin Mengeška 22 1236 Trzin Odgovorna oseba nadzorovane osebe: Tone Peršak, župan Uvod Nadzorni odbor Občine Trzin je na svoji 10. redni seji dne 25.1.2012 sprejel sklep o ustanovitvi delovne skupine za nadzor nad financiranjem gradnje 'Habatove lope'. V delovno skupino sta bila imenovana Mitja Kovaljev in Darko Končan. Namen in cilj nadzora: • preveriti skladnost finančnega poslovanja z zakoni in podzakonskimi akti ter preglednost poslovanja; • preveriti skladnost finančnega poslovanja s proračunom Občine Trzin; • ugotoviti pravilnost vodenja poslovnih knjig; • poročati o ugotovljenih nepravilnostih; • podati priporočila in predloge za nadaljnje poslovanje organa. Povzetek opravljenega nadzora Delovna skupina je od občine želela v vpogled sledečo dokumentacijo: - Dokumentacijo na osnovi katere je bil/so bili izbrani izvajalci projekta gradnje Habatove lope. - Sklenjeno/e pogodbo/e z izbranim izvajalcem oz. izvajalci z morebitnimi aneksi k tem pogodbam; - Pregled dosedanje realizacije in plačil v okviru navedenega projekta občine. Izsledki delovne skupine so sledeči: Občina Trzin je na javnem razpisu izbrala izvajalca VG5 d.o.o. in z njim 2.4. 2012 sklenila Pogodbo za rušenje objekta in gradnjo novega skladiščno stanovanjskega objekta 'Trzin - lopa'. Številka pogodbe 59 / 2012. O kakršnihkoli zapletih z izvajalcem Nadzornemu odboru na sejah ni bilo poročano, zadeva je tekla po planu dela, morebitni zamiki datumov so posledica vremenskih nevšečnosti. Prvi in tudi končni pregled dokumentacije je delovna skupina opravila 13.3.2013. 27 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 Občina in izvajalec sta po osnovni pogodbi podpisala še naslednje anekse: • Aneks št. 1. z dne 10.4.2012 vrednostno ne spreminja projekta, določa le spremembo pooblaščenega zastopnika izvajalca in odgovornega vodjo del na gradbišču. • Aneks št. 2. z dne 5.6.2012 vrednostno ne spreminja projekta, določa pa, da poleg izvajalca sodelujeta pri izvedbi del tudi podizvajalca EVJ ELEKTROPROM d.o.o. in PROINS d.o.o.. • Aneks št. 3 z dne 14 12.11.2012 vrednostno ne spreminja projekta, določa pa nove roke za izvedbo (31.1.2013 končanje del in priprava objekta na tehnični pregled ter 28.2.2013 opravljanje tehničnega pregleda).. • Aneks št. 4 z dne 30. 1.2013 vrednostno ne spreminja projekta, določa pa nove roke izvedbe (1.3.2013 končanje del in priprava objekta na tehnični pregled ter 8.3.2013 opravljanje tehničnega pregleda).. Delovna skupina je poleg ostale dokumentacije podrobno pregledala Zapisnik o javnem odpiranju ponudb in Zapisnik komisije o pregledu ponudb in ugotavlja, da ni posebnosti ter da je bil postopek izveden korektno. Izbrani izvajalec je bil izbran na podlagi točkovanja. Merilo za točkovanje je bila cena, reference ponudnikov ter bonitetne ocene ponudnikov. Izbrani izvajalec je predložil najnižjo ceno za projekt, dosegel pa je tudi maksimalno število točk kar se tiče referenc, bonitetna ocena pa je bila enaka pri štirih od petih ponudnikov, pri čemer je bil peti ponudnik po tem merilu brez točk. Sklenjeni aneksi vrednostno projekta niso spremenili. Delovna skupina je pregledala finančne kartice iz leta 2010, 2011, 2012 in 2013 in ne ugotavlja nobenih posebnosti, kartica se ujema z vrednostjo pogodbe, vrednostjo izvedenih in dodatnih del na objektu Trzin - Lopa. Postopek realizacije gradnje objekta Trzin - Lopa od izvedbe javnega razpisa do zaključka je voden pregledno in je tudi ustrezno dokumentiran. Z ozirom, da pri gradnji objekta zapletov ni bilo, je razvidno, da je bil spremenjen le terminski plan dela. Terminski plan je bil spremenjen zavoljo vremenskih razmer (močan sneg v januarju 2013), s čimer je občina Trzin soglašala, saj končni rok ni bil ogrožen. Občina se pri izvedbi projekta ni srečevala z situacijami s strani izvajalca, ki jih nadzornik nebi mogel potrditi, kar je Občini omogočilo redno plačevanje po situacijah. Izdane situacij s strani izvajalca so ustrezale pogodbeni vrednosti, izvajalec pa se je držal dogovorjenih rokov izvedbe. Izvajalec po navedbah direktorice občinske uprave občine Trzin ni nikoli skušal povišati vrednosti projekta. Ugotovitveni del Nadzorni odbor izreka POZITIVNO MNENJE o predmetu nadzora - RUŠENJA OBJEKTA IN GRADNJO NOVEGA SKLADIŠČNO STANOVANJSKEGA OBJEKTA TRZIN - LOPA. V nadaljevanju podajamo ostale ugotovitve in z njimi povezana priporočila, ki izhajajo iz opravljenega nadzora. Priporočila in predlogi Projekt 'Trzin - Lopa' se je izkazal kot zelo pozitiven, zato predlagamo, da se takšna praksa, kot je bila uporabljena s strani občine Trzin, ohrani tudi pri vseh bodočih večjih projektih. Odziv nadzorovane osebe Nadzorovana oseba ni imela pripomb na osnutek poročila. Številka zadeve: 060-0001/2012-6 Datum: 25.02.2014 predsednik Nadzornega odbora Darko Končan, l.r. 28 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 NADZORNI ODBOR Občine Trzin Mengeška c. 22, 1236 Trzin Na podlagi 42. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) in 29. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 9/07) je Nadzorni odbor občine Trzin na 10. korespondenčni seji z dne 24.02.2014 sprejel končno poročilo NADZORNEGA ODBORA o nadzoru izplačevanja plač funkcionarjev in zaposlenih v občinski upravi ter z njihovim delom povezanih raznih oblik nagrajevanja, napredovanja in izplačil potnih stroškov ter dnevnic za leto 2011 Ime nadzorovanega organa: občina Trzin Mengeška 22, 1236 Trzin odgovorna oseba nadzorovane osebe: Tone Peršak, župan Uvod Nadzorni odbor je na 10. redni seji nadzornega odbora z dne 25.1.2012 sprejel sklep o nadzoru izplačevanja plač funkcionarjev in zaposlenih v občinski upravi ter z njihovim delom povezanih raznih oblik nagrajevanja, napredovanja in izplačil potnih stroškov ter dnevnic za leto 2011. V delovno skupino za izvedbo nadzora sta bili imenovani Katarina Kadunc in Darko Končan. Dne 25.9.2012 smo od Občine Trzin zaprosili za pripravo podporne dokumentacije za nadzor plač. V začetku oktobra je Občina Trzin pripravila vso zahtevano dokumentacijo, ki smo jo pregledali na sestanku prve delovne skupine dne 14.11.2012. Na podlagi opravljenega pregleda smo zahtevali dodatna pojasnila, ki smo jih prejeli in proučili 3.12.2012, ter pregled zaključili na tretjem sestanku delovne skupine dne 3.12.2012. Osnutek poročila smo izdali 6.11.2013 ter 22.11.2013 prejeli odzivno poročilo. Namen in cilj nadzora: - preveriti skladnost finančnega poslovanja z zakoni in podzakonskimi akti ter preglednost poslovanja; - preveriti skladnost finančnega poslovanja s proračunom Občine Trzin za leto 2011; - ugotoviti pravilnost vodenja poslovnih knjig; - poročati o ugotovljenih nepravilnostih; - podati priporočila in predloge za nadaljnje poslovanje organa. ugotovitveni del Nadzorni odbor izreka pozitivno mnenje o predmetu nadzora - izplačevanje plač funkcionarjev in zaposlenih v občinski upravi ter z njihovim delom povezanih raznih oblik nagrajevanja, napredovanja in izplačil potnih stroškov ter dnevnic za leto 2011. V nadaljevanju podajamo ostale ugotovitve in z njimi povezana priporočila, ki izhajajo iz opravljenega nadzora. Priporočila in predlogi 1. REALNOST PLANIRANJA ugotovitev: Pri opravljanju nadzora nad izplačevanjem plač in s tem povezanih stroškov smo za vse postavke izplačil primerjali realizacijo s proračunom. V splošnem ugotavljamo, da je Občina Trzin v večini primerov planirala višje stroške kot jih je realizirala. Ocenjujemo, da je bilo v nekaterih primerih planiranje določenih zneskov neustrezno. Na primer: - plače zaposlenih, sredstva za nadurno delo: v letu 2010 je bila realizacija 940 EUR, v letu 2011 pa proračun 2.600 EUR, dejanska realizacija 500 EUR. - stroški študentskega servisa: v letu 2010 ni bilo stroškov študentskega servisa. V letu 2011 v proračunu predvideno 1.000 EUR, dejanska realizacija 0 EUR. Pojasnjeno nam je bilo, da je potrebno nekaj sredstev »rezervirati« v primeru bolniških odsotnosti in podobno. - planirani stroški izobraževanja zaposlenih so bili 4.000 EUR, realizacija približno 2.000 EUR. Pregledali smo primerjavo proračuna in realizacije za več skupin stroškov (župan, direktorica, zaposleni, medobčinski inšpektorat) ter ugotovili, da so ugotovljena odstopanja pri planiranju praktično povsod v enako smer. Pisno smo pozvali k pojasnilu 29 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 tovrstnega planiranja in se seznanili, da pri stroških plač dejansko občina rajši planira več kot manj. V letu 2011 so se dejanski stroški plač sicer zmanjšali tudi zaradi ukinitve delovne uspešnosti. Vendar je v skupnem znesku realizacija stroškov približno za 20.000 EUR nižja od planiranega zneska. Priporočilo: V zvezi z navedenimi ugotovitvami bi naše priporočilo povzeli na način, da pričakujemo, da se pri pripravljanju proračuna upoštevajo realne predpostavke. Konzervativni pristop k planiranju je sicer boljši kot preveč optimistično planiranje, vendar hkrati ni ustrezno, da se preko takšnega planiranja rezervirajo sredstva, ki bi bila morda drugje zelo potrebna. Razumemo, da bi morali vsako preseganje plana v zvezi z izplačili prejemkov močno zagovarjati na občinskem svetu, vendar le-to ne sme biti izgovor za konzervativno planiranje. odziv nadzorovane osebe: Planiranje prihodkov in odhodkov je težko, saj je proračun t.i. živ dokument, ki se nenehno spreminja, prav tako se nenehno spreminja zakonodaja, zato je potrebno planirati po občutku. Drži, da planirana sredstva pri plačah, predvsem pri prispevkih niso planirana glede na odstotek od plače, ker bi to največkrat pomenilo planiranje na decimalne številke, v resnici pa potem prihaja do refundacij in izplačil po dejanskih podatkih. Omeniti je potrebno, da je postavka v celoti planirana pravilno in natančno, prerazporeditve po kontih pa popravljamo in prilagajamo na realna izplačila pri rebalansu oziroma pri zaključnem računu. 2. pomanjkljivosti v proračunu ugotovitev: Pri primerjavi planiranih stroškov z realiziranimi smo ugotovili, da je občina pri plači direktorice za leto 2011 zelo natančno planirala plače, medtem ko prispevki in davščine precej odstopajo od realizacije. Glede na dejstvo, da so prispevki in davščine vezane v odstotkih na plačo, ne bi smelo priti do nepojasnjenih odstopanj. Podobno smo ugotovili pri plačah medobčinskega inšpektorata, kjer so nastale nepojasnjene razlike med proračunom in realizacijo pri prispevkih od plač. Pri pregledu je ugotovljeno, da je šlo za nenamerno napako. Priporočilo: Občini Trzin svetujemo, da planira postavke proračuna realno. Obstajati morajo logična sorazmerja med postavkami in težko zagovarjamo točnost planiranih plač in previsoko planirane prispevke. odziv nadzorovane osebe: Odziv je enak kot pri točki 1. 3. stroški kilometrine ugotovitev: Pregledali smo naključno izbrana povračila stroškov kilometrine, tudi prevoz na sejo občinskega sveta. Ugotovljeno je, da so v letu 2011 nekateri prejemali povračilo stroškov tudi za razdalje, ki so precej nizke. Nezakonitosti nismo ugotovili, kljub temu pa podajamo naslednje priporočilo. Priporočilo: Priporočamo, da se pri povračilu stroškov kilometrine upošteva princip in logika i z vladneuredbe o priznavanju nadomestil stroškov prevoz ter podrobnejših določb Zakona o uravnoteženju javnih financ. Priporočali bi, da se za prihod na seje odborov in udeležbe na drugih sestankih zgolj izjemoma obračunava kilometrina za prihod, s tem da se upošteva, da mora biti razdalja v eno smer nad 2 km. odziv nadzorovane osebe: V okviru nadzora se je nadzorovalo leto 2011, v katerem je še veljala Uredba o višini povračil stroškov v zvezi z delom in drugih dohodkov, ki se ne vštevajo v davčno osnovo ne pa Zakon o uravnoteženju javnih financ. Le ta je stopil v veljavo 1.6.2012 in v 168. členu predpisuje »upravičenost do povračila stroškov nad 2 km razdalje od kraja bivanja do kraja opravljanja dela«. Nadzorovana oseba ocenjuje, da je obračunavala pravilno po veljavnih predpisih. Pojasnilo nadzornega odbora: Strinjamo se z navedbami odziva nadzorovane osebe, v priporočilu smo želeli le izpostaviti, da ste pozorni na obračunavanje. 4. POTNI NALOGI ugotovitev: Med pregledom smo si vzorčno izbrali nekaj povračil potnih stroškov ter pregledali pripadajoče potne naloge. Nekateri potni nalogi so pomanjkljivi, čeprav smo za vse potne naloge prejeli utemeljitev, da je 30 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 pot bila resnično opravljena. V večini primerov ima Občina Trzin priloge k potnim nalogom shranjene v obliki vabil na dogodke, elektronske pošte, vendar ne ravno za vsako službeno pot. Priporočilo: Občini Trzin priporočamo, da naj bo na potnem nalogu ali specifikaciji za vsako službeno pot napisan »namen službene poti« in priložena dokazila o realizaciji službene poti (poleg že podatkov, ki so navedeni - predvsem relacija, število kilometrov in podobno). Priloge k potnim nalogom, ki dokazujejo, da je bila pot opravljena, se morajo dosledno shranjevati. Ob tem poudarjamo, da ni potrebno dvakratno shranjevati vabila na sestanek, gradiva iz seminarjev ali zapisnik sestanka, lahko se na potnem nalogu le doda zaznamek, kje se hrani dokument, ki dokazuje vsebino službene poti. odziv nadzorovane osebe: Potni nalogi so izpolnjeni na kupljenem obrazcu, ki pa žal nima veliko prostora za relacije, zato se piše le okvirno datum in relacijo oziroma namen, za podrobnejši pregled pa je priloženo vabilo oz. kak drug komentar, ki kaže resničnost podatkov. Številka: 060-0003/2012-11 Datum: 25.02.2014 predsednik Nadzornega odbora Darko Končan, l.r. Kat. občina Parc. številka površina [m2] 1961-TRZIN 1581/6 174 1961-TRZIN 1581/7 306 2. člen Na nepremičninah iz 1. člena se v zemljiški knjigi izvede zaznamba statusa grajenega javnega dobra. 3. člen Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in prične veljati naslednji dan po objavi. Številka: 28-10/2014 ŽUPAN: Datum: 12.03.2014 ANTON PERŠAK, l.r. Občinski svet Občine Trzin je na podlagi Zakon o lokalni samoupravi (Uradni list RS št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo 2, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US in 40/12 ZUJF), Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Medobčinski muzej Kamnik (Uradni list RS, št. 3/04) in Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo 1 in 8/06) na 28. redni seji, dne 12.3.2014, sprejel SKLEP O IMENOVANJU PREDSTAVNIKA USTANOVITELJA V SVETU ZAVODA medobčinskega muzeja kamnik Na podlagi 21. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04 - uradno prečiščeno besedilo 1, 92/05 - ZJC-B, 93/05 - ZVMS, 111/05, 120/06, 126/07, 57/09, 108/09, 61/10 - ZRud - 1, 20/11- odl US, 57/12, 101/13-ZDavNepr, 110/13) in Statuta občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 -uradno prečiščeno besedilo 1 in 8/06) je Občinski svet Občine Trzin na svoji 28. redni seji, dne 12.03.2014, sprejel SKLEP o določitvi statusa javnega dobra v LASTI občine TRZIN 1. člen Občinski svet Občine Trzin določa status javnega dobra naslednjemu zemljišču v lasti Občine Trzin: Za predstavnico ustanovitelja v Svetu zavoda Medobčinskega muzeja Kamnik je imenovana gospa Jožefa valenčak iz Trzina. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in začne veljati naslednji dan po objavi. Z dnem veljavnosti tega sklepa preneha veljati sklep o imenovanju predstavnika ustanovitelja v Svetu Medobčinskega muzeja Kamnik, št. 22-10.1/2009, z dne 11.3.2009. Številka: 28-11/2014 ŽUPAN: Datum: 12.03.2014 ANTON PERŠAK, l.r. 31 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 Na podlagi določil 46. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08-ZVO-1B, 108/09, 80/10-ZUPUDPP (106/10 popr.), 43/11-ZKZ-C, 57/12, 57/12-ZUPUDPP-A, 109/12, 35/13 skl. US; v nadaljevanju: ZPNačrt), 9. in 10. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) sprejme župan Občine Trzin SKLEP o začetku priprave sprememb in dopolnitev odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin - izvedbeni del 1. člen (vsebina sklepa) S tem sklepom se začne priprava drugih sprememb in dopolnitev občinskega prostorskega načrta Občine Trzin - izvedbeni del, ki je bil sprejet z Odlokom o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin -izvedbeni del (Uradni vestnik OT, št. 08/10) in prvič spremenjen z Odlokom o spremembah in dopolnitvah Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin - izvedbeni del (Uradni vestnik OT, št. 1/13). Občinski svet Občine Trzin je potrdil tudi uradno prečiščeno besedilo Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin - izvedbeni del, uradno prečiščeno besedilo (UPB1) (Uradni vestnik OT, št. 4/13; v nadaljevanju: OPN Trzin ID). 2. člen (ocena stanja in razlogi za pripravo sprememb in dopolnitev OPN Trzin ID) Na območju Občine Trzin je od leta 2008 v veljavi Odlok o strategiji prostorskega razvoja Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 5/08 in 8/08), od leta 2010 pa tudi Odlok o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin - izvedbeni del (Uradni vestnik OT, št. 08/11). Prve spremembe in dopolnitve OPN Trzin ID je Občinski svet Občine Trzin sprejel januarja 2013 (uveljavitev: februar 2013). Skladno z Zakonom o prostorskem načrtovanju se je postopek sprememb in dopolnitev OPN Trzin ID takrat vodil po skrajšanem postopku, saj so se spremembe nanašale samo na prostorske izvedbene pogoje, niso pa posegale v določanje namenske rabe prostora. Junija 2013 je Občinski svet potrdil Uradno prečiščeno besedilo Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin - izvedbeni del (UPB1). V obdobju po sprejetju OPN Trzin ID september 2010 in njegovi uveljavitvi oktobra 2010 so bile pri uporabi akta s strani Občinske uprave Občine Trzin, Upravne enote Domžale, projektantov, lastnikov zemljišč, posameznikov ter drugih uporabnikov ugotovljene nekatere nove razvojne potrebe in ugotovljena nova dejstva, ki ob pripravi prostorskega akta še niso mogla biti upoštevana, ter podani predlogi in pobude za izboljšanje vsebin OPN Trzin ID za posamezna območja ali tematska področja. Prav tako se je izkazalo, da je potrebno dopolniti in uskladiti grafični del. Poleg tega so se v času od sprejema OPN Trzin ID spremenili nekateri predpisi, ki vplivajo na razumevanje vsebine, kar je potrebno generalno uskladiti. Tokratne spremembe in dopolnitve OPN Trzin ID se nanašajo na določila besedilnega in grafičnega dela odloka. Spremembe in dopolnitve OPN Trzin ID obsegajo: a) posamične spremembe in dopolnitve vsebin znotraj stavbnih zemljišč, ki se nanašajo na meje med namenskimi rabami, kategorije namenskih rab, pogoje za postavitev objektov, stopnje izkoriščenosti parcel, namenjenih gradnji in druge prostorske izvedbene pogoje; b) obravnava in vključitev predlogov in pobud lastnih razvojnih potreb ter razvojnih potreb drugih oseb; c) tematske spremembe in dopolnitve vsebin, ki se nanašajo na izboljšanje posameznih vsebin; d) jasnejši opis posameznih delov besedilnega in grafičnega dela ter odprava vsebinskih neskladij med posameznimi deli; e) upoštevanje usmeritev iz državnega strateškega prostorskega načrta in občinskega strateškega prostorskega načrta. Spremembe in dopolnitve OPN Trzin ID se pripravijo v okviru strateških usmeritev Odloka o Strategiji prostorskega razvoja Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 5/08 in 8/08), ki se prav tako spreminja. Spremembe in dopolnitve OPN Trzin ID se pripravijo na podlagi internih ugotovitev in na podlagi predlogov in pobud zbranih na Občini Trzin. 3. člen (območje sprememb in dopolnitev OPN Trzin ID) Spremembe in dopolnitve določil tekstualnega dela OPN Trzin ID se nanašajo na celotno območje Občine Trzin, na posamezne spremembe in dopolnitve splošnih ter posebnih prostorsko izvedbenih pogojev za posamezne enote urejanja prostora v besedilnem in grafičnem delu. 32 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) Zbrane pobude in predlogi bodo analizirani, kolikor bo ugotovljeno, da ustrezajo splošnim strateškim izhodiščem in drugim zahtevam, bodo uvrščene v osnutek sprememb in dopolnitev OPN Občine Trzin. Kolikor se v postopku priprave sprememb in dopolnitev OPN Trzin ID ugotovi, da je utemeljeno potrebno izdelati dodatne strokovne podlage, analize, preizkuse oziroma podrobne preveritve ter obrazložitve in utemeljitve, se le-te pripravijo med postopkom in sicer na podlagi javnega naročila. Strokovne podlage posredujejo tudi državni in lokalni nosilci urejanja prostora za svoja področja in drugi udeleženci pri pripravi sprememb in dopolnitev OPN Trzin ID. 5. člen (roki za pripravo sprememb in dopolnitev oPN Trzin iD in njegovih posameznih faz) Okvirni roki za pripravo posameznih delovnih in postopkovnih faz postopka priprave sprememb in dopolnitev OPN Trzin ID so določeni skladno z ZPNačrt, Poslovnikom Občinskega sveta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 3/99, 10/00 in 5/04) in ocenjeni na podlagi preteklih izkušenj pri pripravi prostorskih aktov. FAZA 1 nosilec ROK 0 Priprava javnega razpisa/zbiranje ponudb in izbor zunanjega izdelovalca Občina čim prej po sprejemu Sklepa o začetku postopka 1 Celovita analiza prostora izvajalec in občina največ 30 dni od uvodnega sestanka in uvedbe v delo 2 Strokovna presoja, obrazložitev in utemeljitev razvojnih potreb (lastnih, NUP in drugih oseb - pobude) Občina in izvajalec največ 30 dni od uvodnega sestanka in uvedbe v delo 3 Prikaz stanja prostora izvajalec največ 45 dni od uvodnega sestanka in uvedbe v delo 4 Priprava gradiva za pridobitev posebnih smernic NUP Občina in izvajalec največ 45 dni od uvodnega sestanka in uvedbe v delo 5 Pridobitev posebnih smernic Občina in izvajalec 30 dni od vloge 6 Analiza posebnih smernic Občina in izvajalec največ 45 dni od uvodnega sestanka in uvedbe v delo 7 *Izdelava, s strani NUP, zahtevanih *ločeno naročilo *določi se naknadno strokovnih podlag, elaboratov, študij, ipd. 8 osnutek sprememb in dopolnitev OPN Trzin ID izvajalec največ 45 dni po pridobitvi dodatnih strokovnih podlag faza 2 9 Priprava gradiva za pridobitev odločbe o potrebnosti izdelave CPVO Vloga: Občina Odločba: ministrstvo največ 10 dni od potrditve osnutka 10 Prvo mnenje NUP Vloga: Občina Mnenje: ministrstva 30 dni od vloge 11 Usklajevanje prvih mnenj Občina, ministrstva, izvajalec odvisno od postopka usklajevanj 12 *Izdelava okoljskega poročila *izdelovalec okoljskega poročila *predvidoma največ 45 dni od naročila 13 *Pridobitev sklepa o ustreznosti okoljskega poročila Vloga: Občina Sklep: ministrstva skladno s postopkom CPVO 14 dopolnjen osnutek sprememb in dopolnitev OPN Trzin ID (možno večkratno dopolnjevanje) izvajalec največ 3 mesece po pridobitvi in uskladitvi prvih mnenj NUP oziroma odvisno od procesa usklajevanja FAZA 3 15 Priprava gradiva za prvo obravnavo na seji Občinskega sveta Občina, izvajalec in *izdelovalec okoljskega poročila največ 10 dni po izdelavi dopolnjenega osnutka 16 Priprava gradiva za javno razgrnitev Občina, izvajalec in *izdelovalec okoljskega poročila največ 10 dni po prvi obravnavi na Občinskem svetu 17 Javna razgrnitev (z javno obravnavo): dopolnjen osnutek sprememb in dopolnitev OPN Trzin ID in *okoljsko poročilo Občina, izvajalec in *izdelovalec okoljskega poročila najmanj 30 dni 33 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 18 Priprava stališč do pripomb in predlogov iz javne razgrnitve in javne obravnave Občina in izvajalec največ 30 dni po zaključku javne razgrnitve FAZA 4 19 Predlog sprememb in dopolnitev OPN Trzin ID izvajalec največ 30 dni po sprejemu stališč do pripomb 20 Drugo mnenje NUP Vloga: Občina Mnenje: ministrstva največ 30 dni od vloge oz. skladno s postopkom usklajevanja FAZA 5 21 Usklajevanje drugih mnenj Občina, ministrstva, izvajalec odvisno od postopka usklajevanj 22 *Opredelitev sprejemljivosti sprememb in dopolnitev OPN Trzin ID v postopku CPVO in odločba ministrstva pristojnega za okolje *Občina, izvajalec in izdelovalec okoljskega poročila *skladno s postopkom CPVO 23 usklajen predlog sprememb in dopolnitev OPN Občina in izvajalec največ 15 dni po pridobitvi drugih mnenj NUP 24 Priprava gradiva za drugo obravnavo in sprejem na seji Občinskega sveta Občina, izvajalec in *izdelovalec okoljskega poročila največ 10 dni po izdelavi usklajenega predloga FAZA 6 25 Priprava sprejetega odloka za objavo in objava v uradnem glasilu občine in na spletnih straneh občine Občina največ 10 dni po sprejemu odloka na Občinskem svetu 26 Končna predaja gradiva naročniku izvajalec največ 15 dni po sprejemu odloka na Občinskem svetu *Velja le v primeru če bo za spremembe in dopolnitve OPN potrebna CPVO Terminski plan je informativne narave in se lahko glede na vodenje postopka izdelave sprememb in dopolnitev OPN spremeni. 6. člen (nosilci urejanja prostora in drugi udeleženci) Nosilci urejanja prostora (državni in lokalni) in drugi udeleženci, ki podajo smernice in mnenja za načrtovane prostorske ureditve sprememb in dopolnitev OPN ID Trzin so naslednji: 1. Za področje razvoja poselitve: ministrstvo za infrastrukturo in PRoSToR, Direktorat za prostor Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o prostorskem načrtovanju 2. Za področje kmetijstva: ministrstvo za kmetijstvo in okolje, direktorat za kmetijstvo Dunajska 22, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o kmetijskih zemljiščih 3. Za področje gozdarstva, lovstva in ribištva: ministrstvo za kmetijstvo in okolje, direktorat za gozdarstvo, lovstvo in ribištvo Dunajska 22, 1000 zakonska podlaga: Zakon o gozdovih 4. Za področje gozdarstva, lovstva in ribištva: ZAVOD ZA GOZDOVE SLOVENIJE Večna pot 2, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o gozdovih 5. Za področje rabe in upravljanja z vodami: ministrstvo za kmetijstvo in okolje, Agencija RS za okolje Vojkova 1b, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o vodah 6. Za področje ohranjanja narave: ZAVOD RS ZA VARSTVO NARAVE Tobačna ulica 5, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o ohranjanju narave 7. Za področje ohranjanja narave (lok.): ZAVOD RS ZA VARSTVO NARAVE, območna enota Kranj Planina 3, 4000 Kranj 8. Za področje varstva kulturne dediščine: ministrstvo ZA kulturo, direktorat za kulturno dediščino Maistrova 10, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o varstvu kulturne dediščine 34 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 9. Za področje varstva kulturne dediščine (lok.): JAVNI ZAVOD REPUBLIKE SLOVENIJE Z vARSTvo KuLTuRNE DEDIščINE, območna enota Kranj Tomšičeva ulica 5, 4000 Kranj 10. Za področje cestnega prometa s pomorskim in železniškim prometom in zračnega prometa: ministrstvo za infrastrukturo in Prostor, Direktorat za infrastrukturo Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o cestah, Zakon o železniškem prometu, Zakon o letalstvu 11. Za področje trajnostne mobilnosti: ministrstvo za infrastrukturo in PROSTOR, Direktorat za promet Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o prevozih o cestnem prometu 12. Za področje rudarstva: ministrstvo za infrastrukturo in PROSTOR, Direktorat za energijo Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o rudarstvu 13. Za področje energetike: ministrstvo za infrastrukturo in PROSTOR, Direktorat za energijo Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Energetski zakon 14. Za področje zaščite in reševanja: ministrstvo za obrambo, uprava RS za zaščito in reševanje Vojkova 61, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o varstvu pred naravnimi in drugimi nesrečami 15. Za področje oskrbe s pitno vodo in odvajanje odpadnih voda (lok.): javno komunalno PODJETJE PRODNIK, d.o.o. Savska 34, 1230 Domžale 16. Za področje oskrbe z električno energijo (lok.): ELES-SLOvENIJA, d.o.o. Hajdrihova ulica 2, 1000 Ljubljana 18. Za področje oskrbe s plinom (lok.): PETROL PLIN, d.o.o. Dunajska 50, 1000 Ljubljana 19. Za področje telekomunikacij (lok.): TELEKOM, d.d. Cigaletova 15, 1000 Ljubljana Občini Trzin ni treba pridobiti naslednjih smernic (skladno z navodili ministrstva): Za področje obrambe: ministrstvo za OBRAMBO, Direktorat za logistiko Vojkova c. 61, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o obrambi Seznam nosilcev urejanja prostora in drugih udeležencev je informativne narave in se lahko glede na vodenje postopka izdelave sprememb in dopolnitev OPN spremeni. 7. člen (veljavnost sklepa o pričetku postopka) Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in svetovnem spletu (www.trzin.si), ter začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine. Številka: 3500-9/2013 Župan Občine Trzin Datum: 11.02.2014 Anton Peršak 17. Za področje oskrbe z električno energijo (lok.): ELEKTRO Ljubljana, d.o.o. Slovenska cesta 58, 1516 Ljubljana 35 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 Na podlagi določil 46. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08-ZVO-1B, 108/09, 80/10-ZUPUDPP (106/10 popr.), 43/11-ZKZ-C, 57/12, 57/12-ZUPUDPP-A, 109/12, 35/13 skl. US; v nadaljevanju: ZPNačrt), 9. in 10. člena Statuta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 2/06 - uradno prečiščeno besedilo in 8/06) sprejme župan Občine Trzin SKLEP o začetku priprave sprememb in dopolnitev Odloka o strategiji prostorskega razvoja Občine Trzin 1. člen (vsebina sklepa) S tem sklepom se začne priprava sprememb in dopolnitev strategije prostorskega razvoja Občine Trzin, ki je bila sprejeta z Odlokom o strategiji prostorskega razvoja Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 5/2008 in 8/2008; v nadaljevanju SPRO Trzin). 2. člen (ocena stanja in razlogi za pripravo sprememb in dopolnitev SPRO Trzin) Na območju Občine Trzin je od leta 2008 v veljavi Odlok o strategiji prostorskega razvoja Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 5/08 in 8/08), od leta 2010 pa tudi Odlok o občinskem prostorskem načrtu Občine Trzin - izvedbeni del (Uradni vestnik OT, št. 08/11, v nadaljevanju OPN Trzin-izvedbeni del). Občina Trzin v letu 2014 začenja s spremembami in dopolnitvami OPN Trzin-izvedbeni del. Spremembe in dopolnitve se po svoji vsebini nanašajo tudi na spremembe in dopolnitve SPRO Trzin. V obdobju po sprejetju SPRO Trzin leta 2008 so bile pri uporabi akta s strani Občinske uprave Občine Trzin, Upravne enote Domžale, projektantov, lastnikov zemljišč, posameznikov ter drugih uporabnikov ugotovljene nekatere nove strateške razvojne potrebe in ugotovljena nova dejstva, ki ob pripravi prostorskega akta še niso mogla biti upoštevana. Prav tako se je izkazalo, da je potrebno dopolniti in uskladiti grafični del. Poleg tega so se v času od sprejema SPRO Trzin spremenili nekateri državni predpisi. Spremembe in dopolnitve SPRO Trzin se nanašajo na določila besedilnega in grafičnega dela odloka. Spremembe in dopolnitve SPRO Trzin obsegajo predvsem uskladitev strateškega SPRO in izvedbenega OPN. V strateški dokument je potrebno predvsem umestiti pokopališče in dodati manjši premik vzhodne obvoznice (kolikor bo ugotovljeno da je potrebno). Presoja in morebitna sprememba meja območij EUP (skladno z OPN). Spremembe in dopolnitve SPRO Trzin se pripravijo upoštevajoč tudi določila OPN Trzin ID, ki se prav tako spreminja. Spremembe in dopolnitve SPRO Trzin se pripravijo na podlagi internih ugotovitev, analiz, teženj, možnosti prostorskega razvoja in razvojnih potreb Občine Trzin in regije. 3. člen (območje sprememb in dopolnitev SPRO Trzin) Spremembe in dopolnitve tekstualnega in grafičnega dela SPRO Trzin se nanašajo na celotno območje Občine Trzin. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) Kolikor se v postopku priprave sprememb in dopolnitev SPRO Trzin ugotovi, da je utemeljeno in potrebno izdelati dodatne strokovne podlage, analize, preizkuse oziroma podrobne preveritve ter obrazložitve in utemeljitve, se le-te pripravijo med postopkom in sicer na podlagi javnega naročila. Strokovne podlage posredujejo tudi državni in lokalni nosilci urejanja prostora za svoja področja in drugi udeleženci pri pripravi sprememb in dopolnitev SPRO Trzin. 5. člen (roki za pripravo sprememb in dopolnitev SPRO Trzin in njegovih posameznih faz) Okvirni roki za pripravo posameznih delovnih in postopkovnih faz postopka priprave sprememb in dopolnitev SPRO Trzin so določeni skladno z ZPNačrt, Poslovnikom Občinskega sveta Občine Trzin (Uradni vestnik OT, št. 3/99, 10/00 in 5/04) in ocenjeni na podlagi preteklih izkušenj pri pripravi prostorskih aktov. 36 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 faza 1 nosilec ROK 0 Priprava javnega razpisa/zbiranje ponudb in izbor zunanjega izdelovalca Občina čim prej po sprejemu Sklepa o začetku postopka 1 Celovita analiza prostora izvajalec in občina največ 30 dni od uvodnega sestanka in uvedbe v delo 2 Strokovna presoja, obrazložitev in utemeljitev razvojnih potreb (lastnih, NUP in drugih oseb - pobude) Občina in izvajalec največ 30 dni od uvodnega sestanka in uvedbe v delo 3 Prikaz stanja prostora izvajalec največ 45 dni od uvodnega sestanka in uvedbe v delo 4 Priprava gradiva za pridobitev posebnih smernic NUP Občina in izvajalec največ 45 dni od uvodnega sestanka in uvedbe v delo 5 Pridobitev posebnih smernic Občina in izvajalec 30 dni od vloge 6 Analiza posebnih smernic Občina in izvajalec največ 45 dni od uvodnega sestanka in uvedbe v delo 7 *Izdelava, s strani NUP, zahtevanih strokovnih podlag, elaboratov, študij, ipd. *ločeno naročilo *določi se naknadno 8 osnutek sprememb in dopolnitev SPRO Trzin izvajalec največ 45 dni po pridobitvi dodatnih strokovnih podlag FAZA 2 9 Priprava gradiva za pridobitev odločbe o potrebnosti izdelave CPVO Vloga: Občina Odločba: ministrstvo največ 10 dni od potrditve osnutka 10 Prvo mnenje NUP Vloga: Občina Mnenje: ministrstva 30 dni od vloge 11 Usklajevanje prvih mnenj Občina, ministrstva, izvajalec odvisno od postopka usklajevanj 12 *Izdelava okoljskega poročila *izdelovalec okoljskega poročila *predvidoma največ 45 dni od naročila 13 *Pridobitev sklepa o ustreznosti okoljskega poročila Vloga: Občina Sklep: ministrstva skladno s postopkom CPVO 14 dopolnjen osnutek sprememb in dopolnitev SPRO Trzin (možno večkratno dopolnjevanje) izvajalec največ 3 mesece po pridobitvi in uskladitvi prvih mnenj NUP oziroma odvisno od procesa usklajevanja FAZA 3 15 Priprava gradiva za prvo obravnavo na seji Občinskega sveta Občina, izvajalec in *izdelovalec okoljskega poročila največ 10 dni po izdelavi dopolnjenega osnutka 16 Priprava gradiva za javno razgrnitev Občina, izvajalec in *izdelovalec okoljskega poročila največ 10 dni po prvi obravnavi na Občinskem svetu 17 Javna razgrnitev (z javno obravnavo): dopolnjen osnutek sprememb in dopolnitev SPRO Trzin in *okoljsko poročilo Občina, izvajalec in *izdelovalec okoljskega poročila najmanj 30 dni 18 Priprava stališč do pripomb in predlogov iz javne razgrnitve in javne obravnave Občina in izvajalec največ 30 dni po zaključku javne razgrnitve FAZA 4 19 Predlog sprememb in dopolnitev SPRO Trzin izvajalec največ 30 dni po sprejemu stališč do pripomb 20 Drugo mnenje NUP Vloga: Občina Mnenje: ministrstva največ 30 dni od vloge oz. skladno s postopkom usklajevanja FAZA 5 21 Usklajevanje drugih mnenj Občina, ministrstva, izvajalec odvisno od postopka usklajevanj 37 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 *Velja le v primeru če bo za spremembe in dopolnitve SPRO Trzin potrebna CPVO Terminski plan je informativne narave in se lahko glede na vodenje postopka izdelave sprememb in dopolnitev SPRO Trzin spremeni. 22 *Opredelitev sprejemljivosti sprememb in dopolnitev SPRO Trzin v postopku CPVO in odločba ministrstva pristojnega za okolje *Občina, izvajalec in izdelovalec okoljskega poročila *skladno s postopkom CPVO 23 usklajen predlog sprememb in dopolnitev SPRO Trzin Občina in izvajalec največ 15 dni po pridobitvi drugih mnenj NUP 24 Priprava gradiva za drugo obravnavo in sprejem na seji Občinskega sveta Občina, izvajalec in *izdelovalec okoljskega poročila največ 10 dni po izdelavi usklajenega predloga FAZA 6 25 Priprava sprejetega odloka za objavo in objava v uradnem glasilu občine in na spletnih straneh občine Občina največ 10 dni po sprejemu odloka na Občinskem svetu 26 Končna predaja gradiva naročniku izvajalec največ 15 dni po sprejemu odloka na Občinskem svetu 6. člen (nosilci urejanja prostora in drugi udeleženci) Nosilci urejanja prostora (državni in lokalni) in drugi udeleženci, ki podajo smernice in mnenja za načrtovane prostorske ureditve sprememb in dopolnitev SPRO Trzin so naslednji: 1. Za področje razvoja poselitve: ministrstvo za infrastrukturo in PROSTOR, Direktorat za prostor Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o prostorskem načrtovanju 2. Za področje kmetijstva: ministrstvo za kmetijstvo in okolje, Direktorat za kmetijstvo Dunajska 22, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o kmetijskih zemljiščih 3. Za področje gozdarstva, lovstva in ribištva: ministrstvo za kmetijstvo in okolje, Direktorat za gozdarstvo, lovstvo in ribištvo Dunajska 22, 1000 zakonska podlaga: Zakon o gozdovih 4. Za področje gozdarstva, lovstva in ribištva: zavod za gozdove Slovenije Večna pot 2, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o gozdovih 5. Za področje rabe in upravljanja z vodami: ministrstvo za kmetijstvo in okolje, Agencija RS za okolje Vojkova 1b, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o vodah 6. Za področje ohranjanja narave: zavod rs za varstvo narave Tobačna ulica 5, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o ohranjanju narave 7. Za področje ohranjanja narave (lok.): ZAVOD rs za VARSTVO narave, Območna enota Kranj Planina 3, 4000 Kranj 8. Za področje varstva kulturne dediščine: MINISTRSTvO ZA KuLTuRO, Direktorat za kulturno dediščino Maistrova 10, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o varstvu kulturne dediščine 9. Za področje varstva kulturne dediščine (lok.): javni zavod republike Slovenije z vARSTvO KuLTuRNE DEDIŠČINE, Območna enota Kranj Tomšičeva ulica 5, 4000 Kranj 10. Za področje cestnega prometa s pomorskim in železniškim prometom in zračnega prometa: ministrstvo za infrastrukturo in PROSTOR, Direktorat za infrastrukturo Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o cestah, Zakon o železniškem prometu, Zakon o letalstvu 11. Za področje trajnostne mobilnosti: ministrstvo za infrastrukturo in PROSTOR, Direktorat za promet Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o prevozih o cestnem prometu 38 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 12. Za področje rudarstva: ministrstvo za infrastrukturo in Prostor, Direktorat za energijo Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o rudarstvu 13. Za področje energetike: ministrstvo za infrastrukturo in Prostor, direktorat za energijo Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Energetski zakon 7. člen (veljavnost sklepa o pričetku postopka) Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Občine Trzin in svetovnem spletu (www.trzin.si), ter začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine. Številka: 3500-9/2013 Župan Občine Trzin Datum: 11.02.2014 Anton Peršak 14. Za področje zaščite in reševanja: ministrstvo za obrambo, Uprava rs za -- zaščito in reševanje Vojkova 61, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o varstvu pred naravnimi in drugimi nesrečami 15. Za področje oskrbe s pitno vodo in odvajanje odpadnih voda (lok.): javno komunalno podjetje prodnik, d.o.o. Savska 34, 1230 Domžale 16. Za področje oskrbe z električno energijo (lok.): ELES-SLovENIJA, d.o.o. Hajdrihova ulica 2, 1000 Ljubljana 17. Za področje oskrbe z električno energijo (lok.): ELEKTRo LJuBLJANA, d.o.o. Slovenska cesta 58, 1516 Ljubljana 18. Za področje oskrbe s plinom (lok.): PETRoL PLIN, d.o.o. Dunajska 50, 1000 Ljubljana 19. Za področje telekomunikacij (lok.): telekom, d.d. Cigaletova 15, 1000 Ljubljana Občini Trzin ni treba pridobiti naslednjih smernic (skladno z navodili ministrstva): Za področje obrambe: ministrstvo ZA obrambo, Direktorat za logistiko Vojkova c. 61, 1000 Ljubljana zakonska podlaga: Zakon o obrambi Seznam nosilcev urejanja prostora in drugih udeležencev je informativne narave in se lahko glede na vodenje postopka izdelave sprememb in dopolnitev SPRO Trzin spremeni. 39 URADNI VESTNIK Občine Trzin - št. 3/2014, 20. marec 2014 40