Šola Yrva otrosia ^eta tiatk piežm doma v 6omaLq tiši pri stariiih, VateTi neprenelioina nauj gledajo ia ga fladajo. Toda Tsak čloTek ae mora užž kot otrok oil ntfadib nog učiti iu si vednosti pridobmti, da je pozneje izveden iu izoniikan v vseb okolišSiuali vsakdanjdga življenja, in da si pozneje sam mori" stoj buh služiti in svoje dolžnosti pošteno izpolnovati in selii iu svojem" bližnjemn koristiti. Otrokom je kakor kruha tako tudi poduka treba. Užž zgodsj ae morajo uciti in v ufienji dolgo dolgo Dapredovati. Malokateri starši raorej0 sami doma otroke poduOevati v vaern, feaitr jim je ir<*.ba. Zaradi tega pošiljajo otroke v šolo. Šola je kraj, fcjei* ačitelji otroke podueujejo. Otroci pridejo vsak dan v Solo jd se tii v družbi svojib součeufiev uGe raznih nankov. TJCitelj uči, a otroci poslušajo, zapomiujajo si ia se u<& Kar nfitelj govori in itorf, tsb nfSencem koristi. Ufienci morajo ufitelja v šoli ravno tako nbogati in apoštovatii kakor nbogajo in spoštujejo doma svoje starSe, kajti uffitelj je v Soli namcatnik očetov ia materin, ter ujibov dobrotnii, kakor stai-Si. Witcljev ukaa je neencem postava. UCitelj boče, da je vaak nf-euec priden, tcr da se lepo ?6de. Kdor to atori, izpolmije voljo u<5iteljevo iu stori stojo dolžnost. A. P.