^^ ^^ ^^ ^^ ^^ MUC www.logatec.si - glasilo občine logatec - letnik xlv - 11. julij 2014 - st. 7-8 URflDNHflBlMfflElSIHIBgS URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ST. 7-8 UO 1 IURADNE OBJAVE Na podlagi drugega odstavka 7. člena Odloka o prometni ureditvi v občini Logatec (Logaške novice, št. 7-8/12, 12/13) in 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 1-2/14- uradno prečiščeno besedilo), je Občinski svet Občine Logatec na svoji 28. redni seji, dne 19.6.2014, sprejel naslednji pravilnik o spremembah in dopolnitvah pravilnika o parkirni dovolilnici v občini logatec 1. člen V Pravilniku o parkirni dovolilnici v občini Logatec (Logaške novice, št. 10/12) se drugi odstavek 5. člena spremeni tako, da se glasi: »Obrabljeno ali poškodovano parkirno dovolilnico se ob nadomestitvi z novo odvzame in vloži v zadevo imetnika parkirne dovolilnice«. 2. člen (1) Prvi odstavek 7. člena se spremeni tako, da se glasi: »Evidenca izdanih parkirnih dovolilnic se vodi računalniško in se hrani trajno«. (2) Črtata se drugi in tretji odstavek. (3) Dosedanji četrti odstavek postane drugi odstavek. 3. člen Ta pravilnik se objavi v Logaških novicah in začne veljati petnajsti dan po objavi. Št.: 007-19/2014-1 V Logatcu, dne 16.5.2014 Berto Menard, l.r. ŽUPAN UO 2 URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 URADNE OBJAVEI Na podlagi 28. člena Zakona o volilni in referendumski kampanji (Uradni list RS, št. 41/07, 103/07 - ZPolS-D, 11/11, 98/13) in 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 1-2/14 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Logatec na 28. redni seji, dne 19.6.2014, sprejel s k l e p o delni povrnitvi stroškov volilne kampanje za lokalne volitve v občini logatec za volilno leto 2014 1. člen S tem sklepom se določijo upravičenci in kriteriji za delno povrnitev stroškov volilne kampanje za lokalne volitve v občini Logatec za volilno leto 2014. 2. člen Stroški volilne kampanje za volitve v občinski svet in volilne kampanje za volitve župana ne smejo preseči zneskov, ki jih določa zakon, ki ureja volilno kampanjo. 3. člen Organizatorji volilne kampanje, ki so jim pripadli mandati za člane občinskega sveta, imajo pravico do povrnitve stroškov volilne kampanje v višini 0,33 EUR za dobljeni glas, pri čemer skupni znesek povrnjenih stroškov ne sme preseči zneska porabljenih sredstev, razvidnega iz poročila občinskemu svetu in računskemu sodišču. 4. člen Organizatorji volilne kampanje za župana, katerih kandidati so dosegli najmanj 10% od skupnega števila volilnih upravičencev, ki so glasovali, imajo pravico do povrnitve stroškov volilne kampanje v višini 0,12 EUR za vsak dobljeni glas. Če pride na volitvah za župana do drugega kroga glasovanja, sta kandidata, ki kandidirata v drugem krogu, upravičena do povračila stroškov v višini 0,12 EUR le na osnovi dobljenih glasov v tem krogu. Skupni znesek povrnjenih stroškov ne sme preseči zneska porabljenih sredstev, razvidnega iz poročila občinskemu svetu in računskemu sodišču. 5. člen Organizatorju volilne kampanje za volitve v občinski svet ali za volitve za župana se na njegovo zahtevo povrnejo stroški volilne kampanje iz proračuna Občine Logatec, 30. dan po predložitvi poročila računskemu sodišču in občinskemu svetu ter obravnavi le-tega na seji občinskega sveta. 6. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Logaških novicah. Št.: 041-5/2014-4 BertoMenard, l.r. Logatec, 19.6.2014 ŽUPAN URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 UO 3 lURADNE OBJAVE Na podlagi 87. člena Stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03 18/04-ZVKSES, 47/06-ZEN, 45/08-ZVEtL, 57/08, 62/10-ZUPJS, 87/11, 40/12-ZUJF), Pravilnika o dodeljevanju neprofitnih stanovanj v najem (Uradni list RS, št. 14/04, 34/04, 62/06, 11/09 in 81/11), Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 - uradno prečiščeno besedilo, 105/06-ZUS-1, 126/07, 65/08, 8/10 in 82/13) in Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07-uradno prečiščeno besedilo, 41/07 popr., 61/10-ZSVarPre, 62/10-ZUPJS, 57/12), Občina Logatec objavlja, javni razpis za dodelitev neprofitnega stanovanja v najem 1. PREDMET RAZPISA 1.1 Predmet razpisa Predmet razpisa je oddaja neprofitnega stanovanja, na naslovu Pavšičeva 26a, Logatec, v najem. Stanovanje bo upravičencu dodeljeno na podlagi prednostne liste, ki bo izdelana na podlagi tega razpisa. 1.2 Neprofitna najemnina Najemnina za dodeljeno neprofitno stanovanje je določeno na podlagi Uredbe o metodologiji za oblikovanje najemnin v neprofitnih stanovanjih ter merilih in postopku za uveljavljanje subvencioniranih najemnin (Uradni list RS, št. 131/03, 142/04, 99/08 in 62/10-ZUPJS). Najemniki bodo lahko uveljavljali pravico do subvencionirane neprofitne najemnine v skladu z uredbo, citirano v prejšnjem odstavku oziroma predpisom, veljavnim v času najema stanovanja. Za stanovanje, ki se oddaja v najem, v izmeri 35,03 m2, točkovano s 250 točkami, znaša najemnina, izračunana na podlagi veljavnih predpisov, 91,98 EUR. Najemodajalec neprofitnega stanovanja ima pravico vsakih pet let od najemnika zahtevati, da predloži dokazila o izpolnjevanju pogojev za pridobitev neprofitnega stanovanja. Če najemnik ni več upravičen do neprofitnega stanovanja, se najemna pogodba lahko spremeni v najemno pogodbo za tržno stanovanje po merilih in postopkih, določenimi s Pravilnikom o dodeljevanju neprofitnih stanovanj v najem (Uradni list RS, št. 14/04, 34/04, 62/06, 11/09, 81/11, v nadaljnjem besedilu: Pravilnik). 1.3 Površinski normativi Pri dodelitvi neprofitnih stanovanj bodo upoštevani naslednji površinski normativi: Število članov gospodinjstva Površina stanovanja s plačilom lastne udeležbe in varščine 1-člansko od 20 m2 do 45 m2 2-člansko nad 30 m2 do 55 m2 3-člansko nad 45 m2 do 70 m2 4-člansko nad 55 m2 do 82 m2 5-člansko nad 65 m2 do 95 m2 6-člansko nad 75 m2 do 105 m2 Za vsakega nadaljnjega člana gospodinjstva se površina spodnjega in gornjega razreda poveča za 6 m2. URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 URADNE OBJAVE 2. RAZPISNI POGOJI 2.1 Splošni pogoji Upravičenci do pridobitve neprofitnega stanovanja v najem so državljani Republike Slovenije, ki imajo stalno bivališče na območju občine Logatec. Upravičenci za pridobitev neprofitnega stanovanja v najem so tudi: - žrtve nasilja v družini, ki imajo na območju občine Logatec začasno bivališče v materinskih domovih in zatočiščih -varnih hišah, zavetiščih in centrih za pomoč žrtvam kaznivih dejanj, - invalidi, vezani na trajno uporabo invalidskega vozička oziroma trajno pomoč druge osebe, če imajo v občini Logatec možnosti za zaposlitev ali imajo zagotovljeno pomoč druge osebe in zdravstvene storitve. 2.2 Dohodkovni kriterij Do dodelitve neprofitnega stanovanja v najem so upravičeni prosilci, ki so glede na socialne razmere po 9. členu Pravilnika zavezani za plačilo varščine. Prosilci so upravičeni do dodelitve neprofitnega stanovanja, če dohodki njihovih gospodinjstev v koledarskem letu pred letom razpisa (v obdobju od 1.1.2013 do 31.12.2013) ne presegajo zgornje meje, določene v odstotkih od povprečne neto plače v državi, ki je v navedenem obdobju znašala 997,01 evrov. Mejne vrednosti so opredeljene v spodnji preglednici. Število članov gospodinjstva % Meja neto dohodka 1-člansko od 90 do 200% od 897,31 do 1.994,02 evrov 2-člansko od 135 do 250% od 1.345,96 do 2.492,53 evrov 3-člansko od 165 do 315% od 1.645,07 do 3.140,58 evrov 4-člansko od 195 do 370% od 1.944,17 do 3.688,94 evrov 5-člansko od 225 do 425% od 2.243,27 do 4.237,29 evrov 6-člansko od 255 do 470% od 2.542,38 od 4.685,95 evrov Za vsakega nadaljnjega člana gospodinjstva se lestvica nadaljuje s prištevanjem 25 % od povprečne neto plače. 2.3 Premoženje prosilca Vsi upravičenci za dodelitev neprofitnega stanovanja v najem morajo poleg navedenih pogojev izpolnjevati še naslednje splošne pogoje: - da prosilec ali kdo izmed članov gospodinjstva ni najemnik neprofitnega stanovanja, oddanega za nedoločen čas in z neprofitno najemnino, ali lastnik ali solastnik drugega stanovanja ali stanovanjske stavbe, ki ne presega vrednosti 40% primernega stanovanja. Navedena omejitev ne velja za lastnike in solastnike stanovanj, ki jih morajo lastniki po zakonu oddajati v najem za nedoločen čas in za neprofitno najemnino; - da prosilec ali kdo izmed članov gospodinjstva ni lastnik ali solastnik drugega premoženja, ki presega 40% vrednosti primernega stanovanja; - da je prosilec, ki ponovno zaprosi za dodelitev neprofitnega stanovanja v najem, poravnal vse obveznosti iz prejšnjega neprofitnega najemnega razmerja ter morebitne stroške sodnega postopka. URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 UO 5 URADNE OBJAVE 2. 4 Stalnost bivanja na območju občine Logatec Razpisovalec, v skladu s 4. členom Pravilnika poleg splošnih pogojev določa še dodatne pogoje stalnosti bivanja na območju občine Logatec. Število točk, do katerih je upravičen prosilec glede na stalnost bivanja, je naslednje: Stalnost bivanja na območju občine Logatec Točkovanje nad 5 do 10 let 20 točk nad 10 do 15 let 40 točk nad 15 do 20 let 90 točk nad 20 let 133 točk Doba stalnega bivanja se točkuje na podlag potrdila Upravne enote Logatec. Upošteva se število let dopolnjenih v letu razpisa. V primeru prekinitve bivanja se le-ta seštejejo. 3. KRITERIJI IN MERILA ZA OCENJEVANJE STANOVANJSKIH IN SOCIALNIH RAZMER PROSILCEV Stanovanjske in socialno-zdravstvene razmere prosilca bodo ocenjene skladno s točkovnim vrednotenjem, ki ga določa Pravilnik ter na podlagi točkovnega vrednotenja prednostnih kategorij upravičencev, ki so določene s tem razpisom. 3.1 Splošne prednostne kategorije prosilcev Pri dodelitvi neprofitnega stanovanja imajo prednost mlade družine in mladi, družine z večjim številom otrok, invalidi in družine z invalidnim članom, družine z manjšim številom zaposlenih, državljani z daljšo delovno dobo, ki so brez stanovanja ali pa so podnajemniki, žrtve nasilja v družini, osebe s statusom žrtve vojnega nasilja, kar je izraženo s številom točko v preglednici pod točko 3. 3. 1. 3. 2 Dodatne prednostne kategorije prosilcev Poleg prednostnih kategorij prosilcev, opredeljenih v prejšnji točki, bodo v skladu s 6. členom Pravilnika upoštevane še naslednje prednostne kategorije prosilcev: - prosilec z doseženo višjo, visoko ali univerzitetno stopnjo izobrazbe ter magisterijem ali doktoratom, s čimer se omogoči uveljavljanje prednosti občanom, ki vlagajo v lastno znanje; - prosilec z daljšo delovno dobo tako, da se upoštevajoč določen stanovanjski status, kriterij prizna vsem prosilcem, ne samo tistim brez stanovanja ali podnajemnikom, s čimer se glede upoštevanja delovne dobe prosilci izenačijo; - prosilci, ki so vsaj dvakrat sodelovali na prejšnjih razpisih in so tudi izpolnjevali razpisne pogoje tako, da so se vsaj dvakrat dejansko uvrstili na prednostno listo upravičencev, vendar pa niso pridobili pravice do dodelitve stanovanja v najem glede na število razpisanih stanovanj. Določilo ne valja za prosilce, ki so sodelovali na razpisih, pa niso izpolnjevali razpisnih pogojev in niso bili uvrščeni na prednostno listo upravičencev. Pri prosilcih, ki jim je bilo že dodeljeno neprofitno stanovanje v najem in so se izselili, se upošteva udeležba na javnih razpisih le od izselitve iz najemnega stanovanja dalje. Upošteva se zgolj udeležba prosilca, ne pa tudi drugih članov gospodinjstva; - prosilci, ob izpolnjevanju drugih razpisnih pogojev, ki živijo ali so v obdobju treh let pred razpisom živeli v rejniški družini, pa ob polnoletnosti in prenehanju rejništva, na podlagi odločbe in mnenja centra za socialno delo, nimajo pogojev za vrnitev k staršem. UO 6 URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 URADNE OBJAVE 3. 3 Točkovno vrednotenje prednostnih kategorij 3. 3. 1 Točkovalne vrednosti Prednostne kategorije, opredeljene v točki 3. 1. in 3. 2., se točkuje z naslednjim številom točk: Prednostne kategorije prosilcev Točkovanje 1. mlade družine mladi 150 točk 100 točk 2. družine z večjim številom otrok - najmanj 3 oziroma več otrok 50 točk 3. prosilci z daljšo delovno dobo brez stanovanja ali podnajemniki (moški 13 let, ženske 12 let) 50 točk 4. žrtve nasilja v družini - upošteva se obdobje treh let pred razpisom 150 točk 5. osebe s statusom žrtve vojnega nasilja 20 točk Prednostne kategorije v skladu s 6. členom Pravilnika Točkovanje 1. izobrazba prosilca višja visoka ali univerzitetna magisterij ali doktorat 50 točk 60 točk 80 točk 2. prosilci z daljšo delovno dobo, katerih stanovanjski status je opredeljen v točki 3.2 tega razpisa (moški 13 let, ženske 12 let) 50 točk 3. uvrstitev prosilca na prednostno listo na prejšnjih razpisih- 30 točk za vsak predhoden razpis, na katerem se je prosilec uvrstil na prednostno listo, ob pogoju, da se je predhodno vsaj na dveh uvrstil med upravičence, vendar največ 150 točk 60-150 točk 4. prosilci, ki živijo ali so v obdobju treh let pred razpisom živeli v rejniški družini in ob polnoletnosti in prenehanju rejništva, nimajo pogojev za vrnitev k starše, 50 točk Če več prosilcev doseže enako število točk glede na oceno stanovanjskih in drugih razmer, se prednost določi glede na uvrstitev prosilcev v prednostne kategorije prosilcev ob upoštevanju naslednjega vrstnega reda: prosilec z daljšo dobo stalnega bivanja v občini Logatec, prosilci, ki so se več kot dvakrat uvrstili na prednostno list na prejšnjih razpisih, družine z manjšim številom zaposlenih, mlade družine z večjim številom otrok, žrtve nasilja v družini, žrtve vojnega nasilja, prosilci z daljšo delovno dobo. V primeru, da so prosilci prvo opredeljene kategorije še vedno izenačeni, se postopek nadaljuje z naslednjo prednostno kategorijo. 4. VARŠČINA Varščina so denarna sredstva, ki so ob morebitni izselitvi najemnika iz stanovanja potrebna za vzpostavitev stanovanja v stanje ob selitvi, ob upoštevanju običajne rabe stanovanja. Višina varščine znaša tri mesečne najemnine za stanovanje, ki se dodeljuje v najem. Varščina se vrne ali poračuna ob prenehanju najemnega razmerja. Varščino so zavezani plačati upravičenci, katerih dohodek presega mejo, določeno v 9. členu Pravilnika, pred oddajo stanovanja v najem. Podrobnejši pogoji v zvezi s plačilom in vračilom varščine se opredelijo v najemni pogodbi. 5. RAZPISNI POSTOPEK 5.1 Obrazci Prosilci, ki se želijo prijaviti na razpis za dodelitev neprofitnega stanovanja v najem, morajo oddati vlogo na posebnem obrazcu. Obrazec vloge, s katerim se prosilci prijavijo na razpis, bo na voljo od 11. 7. 2014 do vključno 14. 8. 2014 v URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 UO 7 URADNE OBJAVE sprejemni pisarni Občine Logatec v I. nadstropju na Tržaški cesti 50 A v času uradnih ur, in sicer ob ponedeljkih, torkih in četrtkih od 8-12 ter od 13-15 ure, ob sredah od 8-12 ter od 13-17 ure in v petek od 8-13 ure ali na spletni strani Občine Logatec (http://www.logatec.si/). 5.2 Upravna taksa Ob vložitvi vloge so prosilci dolžni plačati upravno takso v znesku 22,66 € za vlogo in izdajo odločbe po Tarifni številki I in 3 taksne tarife Zakona o upravnih taksah (Uradni list RS, št. 106/10-uradno prečiščeno besedilo). Upravno takso lahko plačajo v sprejemni pisarni Občine Logatec ali s plačilnim nalogom na račun številka: 01264-4640309134 sklic II 75639-7111002-14 - Občinske upravne takse, katerega fotokopijo nalepijo na vlogo. 5.3 Rok za oddajo vloge Vlogo s prilogami morajo prosilci oddati do vključno 14. 8. 2014. Vlogo lahko prosilci oddajo s priporočeno pošiljko na naslov: OBČINA LOGATEC, Tržaška cesta 50 A, 1370 LOGATEC, s pripisom »ZA RAZPIS-STANOVANJA-NE ODPIRAJ«. Vlogo s prilogami lahko prosilci oddajo tudi osebno v sprejemi pisarni Občine Logatec, Tržaška cesta 50 A, Logatec, I. nadstropje, v času uradnih ur. Če bo prosilec oddal nepopolno vlogo, bo pozvan, da vlogo v določenem roku dopolni z manjkajočimi listinami. Vloge prosilcev, ki v roku ne bodo dopolnjene in vloge, oddane po zaključku razpisnega roka, bodo s sklepom zavržene. 5.4 Predložitev listinskih dokazil K vlogi za pridobitev neprofitnega stanovanja v najem morajo prosilci obvezno priložiti dokazila, navedena pod točko 1., 2., 3. in 4., druge listine pa, če na njihovi podlagi uveljavljajo dodatne točke. V primeru, da prosilec uveljavlja dodatne točke po posameznih kriterijih, ustrezne priloge pa ni priložil, bo pozvan k dopolnitvi. Če vloge ne bo dopolnil, bo vloga obravnavana, kot da ni uveljavljal dodatnih točk. 1. izpolnjen obrazec vloge z opisom stanovanjskih in socialno-zdravstvenih razmer, izjavo o premoženjskem stanju prosilca in ožjih družinskih članov, s katero prosilec in drugi polnoletni člani gospodinjstva dovoljujejo vpogled v svoje osebne podatke pri drugih upravljavcih zbirk podatkov; 2. potrdilo o skupnem neto dohodku gospodinjstva v obdobju od 1. 1. 2013 do 31. 12. 2013 (za dohodek se štejejo prejemki kot so: osebni dohodek, pokojnina, dohodek iz dela preko študentskega servisa, invalidnina, preživnina, itd.), zadnjo izdano odločbo o odmeri dohodnine ter potrdilo delodajalca o delovni dobi. Kot dohodek se ne šteje dodatek za pomoč in postrežbo in drugi prejemki za nego in pomoč, otroški dodatek, dodatek za nego otroka, pomoč za opremo novorojenca, stroški prevoza na delo in prehrane med delom, štipendije, sredstva za odpravo posledic elementarne nesreče, denarne socialne pomoči po zakonu o socialnem varstvu; 3. v primeru nezaposlenosti, potrdilo o nezaposlenosti prosilca, njegovega zakonskega ali zunajzakonskega partnerja oziroma drugega družinskega člana (izda Zavod RS za zaposlovanje); 4. veljavno dokazilo o stanovanjskem statusu: opis bivalnih razmer, če je prosilec brez stanovanja; najemna ali podnajemna pogodba; pogodba o bivanju v delavskem domu; dokazilo o bivanju pri starših ali sorodnikih; potrdilo o stalnem prebivališču in gospodinjski skupnosti za starše oziroma sorodnike, dokazilo o bivanju pri starših ali sorodnikih; 5. dokazilo o poravnanih obveznostih iz najemnine, obratovalnih stroških in rednem plačevanju obveznosti, če je prosilec bil najemnik neprofitnega stanovanja v lasti razpisovalca; 6. v primeru bivanja v neprimernem stanovanju dokazilo o kvaliteti bivanja - stanovanje ovrednoteno z največ 150 točkami po strem sistemu točkovanja (Pravilnik o merilih in načinu za ugotavljanje vrednosti stanovanj in stanovanjskih hiš ter sistemu točkovanja, Uradni list SRS, št. 25/81, 18I/91-SZ, 65/99, 127/04) oziroma 170 točkami po novem sistemu točkovanja (Pravilnik o merilih za ugotavljanje vrednosti stanovanj in stanovanjskih stavb, Uradni list RS, š. 127/04, 69/05): točkovalni zapisnik ali opis kvalitete stanovanja, leto izgradnje, vlažno, kletno, dotrajane instalacije, ipd. UO 8 URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 URADNE OBJAVE 7. v primeru utesnjenosti - navedba stanovanjske površine z opisom posameznih prostorov in navedbo površine ter navedbo števila oseb, ki imajo v tem stanovanju prijavljeno stalno prebivališče in posamezne prostore uporabljajo; 8. kopijo poročnega lista oziroma overjeno izjavo o obstoju zunajzakonske skupnosti; 9. kopijo izpiska iz rojstne matične knjige za vsakega otroka; 10. potrdilo o rednem šolanju otrok, ki so starejši od 15 let; 11. zdravniško potrdilo o nosečnosti; 12. odločbo socialne službe o ločenem življenju roditeljev in mladoletnih otrok zaradi neprimernih stanovanjskih razmer (rejništvo, oskrba v tuji družini ali zavodu, če so razlog oddaje neprimerne stanovanjske razmere); 13. odločbo in mnenje Centra za socialno delo o prenehanju bivanja v rejniški družini; 14. dokazilo o statusu roditelja, ki sam preživlja otroka (samohranilec) - dokazilo, da je preživnina neizterljiva oziroma odločba o prejemanju preživnine iz preživninskega sklada. Neizterljivost se izkazuje z izvršilnim predlogom oziroma sklepom o izvršbi zoper zavezanca; 15. potrdilo oziroma izvid osebnega zdravnika, iz katerega je razvidna diagnoza o kronični bolezni zgornjih dihal ali astmi, ki ne sme biti starejše od 30 dni; 16. dokazilo o invalidnosti I., II. ali III. kategorije; 17. potrdilo ustrezne institucije, če je prosilec ali njegov ožji družinski član, ki bo z njim stalno prebival, gibalno ovirana oseba, trajno vezana na uporabo invalidskega vozička ali trajno pomoč druge osebe; 18. dokazilo o nasilju v družini - strokovno mnenje Centra za socialno delo ter vladnih in nevladnih organizacij (materinski domovi, zatočišča - varne hiše, zavetišča, centri za pomoč žrtvam kaznivih dejanj), ki nudijo žrtvam psihosocialno pomoč ob nasilju; 19. odločbo o statusu žrtve vojnega nasilja; 20. potrdilo o strokovni izobrazbi prosilca (fotokopija diplome, spričevala; listinam izdanimi v tujini mora biti priloženo mnenje o priznavanju in vrednotenju izobraževanja); 21. izjava o sodelovanju na prejšnjih razpisih. Potrdila, ki ne izkazujejo trajnega statusa, ne smejo biti starejša od 30 dni od objave razpisa. Potrdila o državljanstvu in potrdila o stalnem prebivališču, dobi stalnega bivanja na območju občine Logatec in številu članov gospodinjstva bo pridobil razpisovalec neposredno od pristojnega državnega organa. Razpisovalec k vlogi priložene listine zadrži in jih po izteku razpisnega roka udeležencem razpisa ne vrača. 6. SPLOŠNE DOLOČBE Strokovna služba razpisovalca bo preverjala pravočasnost prispelih vlog, njihovo popolnost ter stanovanjske in druge razmere prosilcev. Pri obravnavi vloge se upoštevajo razmere, ki so obstajale v času oddaje vloge in so navedene v vlogi. Kasnejših sprememb se NE upošteva. V dvomu se šteje, da se upoštevajo razmere na zadnji dan roka za oddajo vloge. Komisija, ki jo imenuje razpisovalec, bo preučila utemeljenost pravočasnih in popolnih vlog na podlagi prejetih listin, potrebnih za oblikovanje prednostne liste za oddajo neprofitnih stanovanj, in dokumentiranih poizvedb, ki jih bodo opravile pri pristojnih organih in organizacijah ter posameznikih. Komisija si lahko stanovanjske razmere prosilcev tudi ogleda. Ogled se opravi nenapovedano in le pri tistih udeležencih, ki bodo na podlagi predložene listinske dokumentacije zbrali zadostno število točk glede na število razpisanih stanovanj. Prosilec, ki se namerava izseliti iz stanovanja, ob upoštevanju katerega je izpolnil obrazec opisa stanovanjskih razmer, je dolžan pravočasno, najmanj 10 dni pred izselitvijo, obvestiti razpisovalca o izselitvi, da bo komisija lahko pravočasno opravila ogled stanovanja zaradi zavarovanja dokazov. Če prosilec ne obvesti o preselitvi, se pri točkovanju upošteva le stanovanjski status, ne pa tudi druge stanovanjske razmere, opisane v vlogi kot kvaliteta bivanja, utesnjenost in funkcionalnost stanovanja. URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 UO 9 IURADNE OBJAVE Če se v postopku ugotovi, da je prosilec podal neresnične podatke, ni upravičen do dodelitve neprofitnega stanovanja v najem in se ne uvrsti na prednostno listo. Po preučitvi vseh okoliščin in ocenitvi stanovanjskih in drugih razmer bodo udeleženci razpisa glede na število zbranih točk uvrščeni na prednostno listo. Seznam uvrščenih upravičencev bo javno objavljen na enak način kot razpis. Udeležencem razpisa bodo vročene odločbe o uvrstitvi oziroma neuvrstitvi na posamezno prednostno listo upravičencev. Udeleženec razpisa, ki se z odločitvijo ne strinja, se lahko v roku 15 dni po prejemu odločitve pritoži. Pritožbo naslovi na razpisovalca. O pritožbi odloči v župan Občine Logatec. Odločitev župana o pritožbi je dokončna. Po rešitvi pritožbe bo javno objavljen dokončen seznam upravičencev. Z uspelimi upravičenci bodo sklenjena najemna razmerja za nedoločen čas in z neprofitno najemnino. Uspeli upravičenec, ki neupravičeno zavrne dodeljeno primerno stanovanje ali ki se na ponovi poziv k sklenitvi najemne pogodbe ne odzovejo, se črta iz seznama upravičencev, pridobljena upravičenja pa prenehajo. Vse informacije lahko dobite osebno na sedežu Občine Logatec, Tržaška cesta 50 A, Logatec v času uradnih ur ter na telefonski številki 7590 638, ga. Špela Bezgovšek. Številka: 430-24/2014-1 Berto MENARD Lr. Datum: 24. 6. 2014 ŽUPAN OBČINE LOGATEC Na podlagi 28. člena in prvega odstavka 111. člena Zakona o lokalnih volitvah (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 45/08, 83/12) in četrtega odstavka 69. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 1-2/14 -uradno prečiščeno besedilo) r a z p i s u j e m redne volitve v svete krajevnih skupnosti na območju občine logatec I. Redne volitve članov svetov krajevnih skupnosti Naklo, Tabor, Hotedršica, Laze, Log - Zaplana, Rovte, Trate in Vrh Svetih Treh Kraljev bodo sočasno z rednimi volitvami za člane Občinskega sveta in župana Občine Logatec, v nedeljo, 5. oktobra 2014. II. Za dan razpisa volitev, s katerim začno teči roki za volilna opravila, se šteje ponedeljek, 21. julij 2014. III. Za izvedbo volitev skrbi Občinska volilna komisija Občine Logatec. IV. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Logaških novicah. UO 10 Št. 007-24/2014-1 Logatec, dne 1.7.2014 URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 Berto MENARD Lr. ŽUPAN OBČINE LOGATEC URADNE OBJAVE Datum: 3. 6. 2014 Številka: 011-7/2014-2 Na podlagi 44. člena Statuta Občine Logatec (LN, št. 1-2/14) in 12. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Logatec je Nadzorni odbor Občine Logatec na 27. redni seji, dne 3. 6. 2014 sprejel poročilo o opravljenem izrednem nadzoru pregled sklepanja pogodb med zd logatec in farmacevtskim podjetjem za opravljanje raziskav o delovanju zdravil 1. Nadzorni odbor v sestavi: • mag. Matjaž Žigon, predsednik NO • Andrej Rupnik, član • Janez Ovsec, član 2. Poročevalec • mag. Matjaž Žigon 3. Izvedenec/izvedenci: 4. Ime nadzorovanih organov • Zdravstveni dom Logatec (v nadaljevanju ZD Logatec), UVOD Nadzorni odbor (NO) Občine Logatec je 3. 6. 2014 na svoji 27. redni seji sprejel sklep o razširitvi nadzornega programa. Nadzorni odbor je obravnaval pisno pobudo predsednika Sveta zavoda Zdravstvenega doma Logatec, iz katerega izhaja predlog pregleda sklepanja pogodb med Zdravstvenim domom Logatec in farmacevtskim podjetjem za opravljanje raziskav o delovanju zdravil. NO je razpravljal o pobudi in jo na podlagi soglasnega glasovanja uvrstil v nadzorni program za leto 2014. Izredni nadzor je bil uveden zaradi suma nepravilnosti pri sklepanju pogodb za opravljanje raziskav o delovanju zdravil. Nadzorni odbor je opravljanje nadzora dodelil nadzorniku mag. Matjažu Žigonu. Nadzornik je pridobil dokumente iz katerih je ugotovil dejansko stanje ter izvedel ločene razgovore z zaposlenimi v ZD Logatec. UGOTOVITVENI DEL Nadzornik je od nadzorovanega organa pridobil dokumentacijo iz katere je moč ugotoviti, da je imel ZD Logatec s podjetjem Krka d.d. sklenjene naslednje pogodbe o sodelovanju: URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 IURADNE OBJAVE Tabela 1: Pogodbe o sodelovanju med ZD Logatec in podjetjem Krka d.d. Datum pogodbe Sodelujoči raziskovalci (zdravniki) s strani ZD Logatec Podpisnik pogodbe s strani ZD Logatec Posebnosti 23.05.2007 D.M.L. Katarina Turk - 01. 09. 2009 J.Š. in K.T. Jasna Čuk Rupnik - 10. 09. 2010 D.P.B. in A.T.Š. Jasna Čuk Rupnik - aneks K.T. Jasna Čuk Rupnik Pogodba z dne 10. 09. 2010 je podaljšana in dodan je raziskovalec. 14. 01. 2011 K.T. in P.H. Jasna Čuk Rupnik - aneks št. 21 A.T.Š. in B.D. Jasna Čuk Rupnik Pogodba z dne 14. 01. 2011 je podaljšana in dodan je raziskovalec. 18.04.2011 B.D. in K.T. Jasna Čuk Rupnik - aneks D.B.P. Jasna Čuk Rupnik Pogodbi z dne 18. 04. 2011 je dodan raziskovalec. 07. 11. 2011 K.T. Jasna Čuk Rupnik - 28. 02. 2012 K.T. in D.P.B. Jasna Čuk Rupnik - 21. 02. 2013 K.T., A.T.Š. in A.K.M. Tanja Miklavc Maček Pogodba je signirana in žigosana z žigom ZD Logatec v delu, kjer je ime raziskovalca A.K.M. prečrtano. 21. 02. 2013 A.K.M., K.T. in A.T.Š. Tanja Miklavc Maček Pogodba je signirana z datumom 26. 03. 2013 (ni žigosana) v 5. členu, kjer je zapis »Omenjeni znesek prejem raziskovalec, ustanovi pa pripada...« prečrtan in ročno pripisano, da celotni znesek prejme ZD Logatec. 21. 02. 2013 K.T. Tanja Miklavc Maček - Na podlagi računovodskih izpisov je nadzornik ugotovil, da je ZD Logatec na podlagi pogodb, v letu 2013 izdal podjetju Krka d.d. dva računa in sicer, račun št. 1300395 z dne 17. 10. 2013 v vrednosti 1.568,00 €, ki se je nanašal na opravljenih sedem raziskav na podlagi pogodb od leta 2007 ter račun št. 1300471 z dne 20. 11. 2013 v vrednosti 140 €, ki se je nanašal na eno pogodbeno raziskavo. Raziskave za leto 2013 ob pridobitvi dokumentov še niso bile zaključene. Oba računa sta bila plačana in plačilo je zabeleženo v računovodskih izkazih ZD Logatec. Nadzornik se je srečal in pogovoril z zaposlenimi v ZD Logatec (vodstvo in nekateri zdravniki), da bi na podlagi pogovora lahko pridobil odgovore na vprašanje, ali so bile omenjene raziskave edine, ki so jih zaposleni v ZD Logatec opravili za katero od farmacevtskih družbo, ali pa so bile opravljene tudi raziskave, ki niso bile predmet pogodbe in bi bilo mogoče, da bi jih raziskovalci znotraj službenega časa opravili za svoj račun. Nadzornik se je tudi seznanil z enim od testnih listov, ki so bili predmet raziskav in ob tem ugotovil naslednje: • V ZD Logatec je zelo slabo vodena prisotnost osebja. Dnevnik prisotnosti se vodi za kratko obdobje (mesec dni) in se ne arhivira. • Iz popisnih testnih listov ni mogoče ugotoviti kdaj je bil testni list izpolnjen (datum in ura) ter kdo ga je izpolnil, kljub temu, da te rubrike na spodnjem delu testnega lista obstajajo. • Podatki o pacientih so ustrezno zabrisani, razvidna sta le letnica rojstva in spol. UO 12 URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 URADNE OBJAVE • Nadzornik ni mogel ugotoviti ali je bil naključno izbrani testni list, ki je bil predmet raziskave izpolnjen v času, ko je posamezni zdravnik raziskovalec bil na delovnem mestu. • Kakršnih koli namigov, da zdravniki opravljajo raziskave za farmacevtske družbe v službenem času za svoj privaten račun, ni mogoče potrditi. Nadzornik je med opravljanjem nadzora naletel tudi na dokument z dne 18. 9. 2013, v katerem Komisija za preprečevanje korupcije odgovarja bivši v.d. direktorja ZD Logatec gospe Tanji Miklavc Maček na njeno vprašanje z dne 17. 9. 2013 glede izvajanja raziskav in ugotavlja tveganje za prisotnost korupcije in neetičnega ravnanja predvsem zaradi vsebinske plati takih raziskav. PRIPOROČILA IN PREDLOGI Na podlagi izvedenega izrednega nadzora, ki je zajemal pregled dokumentacije, Nadzorni odbor v skladu s 46. členom Statuta občine Logatec ugotavlja, da je bilo poslovanje ZD Logatec gospodarno, vendar v javnem zavodu manjkajo nekatere notranje kontrole. Nadzorni odbor Občine Logatec zato vodstvu ZD Logatec predlaga, da sprejme pravilnik, ki bo natančno opredelil področje dela takih raziskav in pravilnik naj obravnava Svet zavoda. Vodstvo ZD Logatec naj nemudoma uvede v javnem zavodu pregledno sledljivost prisotnosti zaposlenih na delu, ki naj jo hrani najmanj toliko časa, kot je to predpisano za računovodske listine. O uvedbi sistema naj poroča Svetu zavoda in ustanovitelju. ZAKLJUČEK NO je v skladu z določili 3. odstavka 44. člena Statuta Občine Logatec (v nadaljevanju: statut) na svoji 26. redni seji dne 29. 4. 2014 sprejel predlog poročila, ki ga je v skladu z določili 1. odstavka 45. člena statuta poslal nadzorovanemu organu in ga obvestil, da lahko poda ugovor na predlog poročila v roku 15 dni od prejema. NO v roku ni prejel nobenega ugovora na predlog poročila. V skladu z določili 2. odstavka 45. člena statuta je Nadzorni odbor sprejel dokončno poročilo o nadzoru, ki ga posreduje nadzorovanima organoma in Občinskemu svetu. NO bo v skladu z določili 50. člena Statuta Občine Logatec o svojih ugotovitvah obvestil javnost z objavo poročila na spletni strani Občine Logatec. ČLANA NO: PREDSEDNIK NO Andrej Rupnik, l.r. mag. Matjaž ŽIGON, Janez Ovsec, l.r. IZVEDENEC: URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 URADNE OBJAVE odgovori na svetniška vprašanja postavljena na 27. redni seji občinskega sveta občine logatec, dne 10. 4. 2014 1. Pobuda - Boris ČIČMIRKO - sanacija Notranjske ceste - polivanje terena z vodo proti dvigovanju prahu Po uvodnem pozdravu svetnik pove, da se oglaša v imenu prebivalcev ob Notranjski cesti in da je na seji prisoten tudi občan g. Peter Gruden, ki živi na območju. Uvodoma še poudari, da se mu zdi, da nobena cesta v Logatcu, ki se je urejala do zdaj, ni povzročala toliko prahu. Pove, da so prebivalci, ki so neposredno ob cesti sicer potrpežljivi, vendar pa ima vse svoje meje, in zato so bile s strani prebivalcev Notranjske vložene pobude za sanacijo. Zahvali se županu za pisne odgovore na pobude, ki so bili dani vsem svetnikom na mize. Prosi za objavo odgovorov tudi v medijih. Predlaga, da v primeru, da preplastitev z asfaltom, ki bi preprečila dviganje prahu, res ni mogoča, da bi se območje, predvsem v toplejših dnevih, ki se bližajo, dva do tri krat dnevno polivalo z vodo. Prosi še za posredovanje pri DDC, da bi se omogočile delne zapore 2 do 3 ure na dan, ni nujno da v kosu, ker se kaže, da semafor ni najbolj optimalna rešitev, saj se morajo veliki stroji umikati prometu, kar pa povzroča počasnejši delovni proces. Župan se zahvali za pobude in izrazi strinjanje z njimi. Pove, da je s stanjem in življenjem ob Notranjski cesti seznanjen. Pove še, da ima občina sredstva za ureditev Notranjske zagotovljena v proračunu, da pa Direkcija za ceste z deli ne začne, ker čaka na sredstva s strani države. Pojasni, da se čaka 14. 4., ko naj bi bilo znano, če bodo sredstva s strani države zagotovljena. Pogodba je tudi podpisana, vendar v kolikor sredstev s strani države ne bo, se bo izvedla začasna groba preplastitev s katero se bo prašenje umirilo. Za projekt so bila zagotovljena tudi evropska sredstva zato župan izrazi upanje, da bo država namenila Direkciji potrebna sredstva za začetek sanacije cestišča in izgradnje pločnikov. Ročno krpanje asfalta na prekopih na Notranjski cesti se je začelo 7. 5. 2014, strojno krpanje asfalta pa je predvideno od 12. 5. 2014 naprej. 2. Pobuda - Mirko ŠEMROV - postavitev obeležja v zahvalo za pomoč ob vremenski ujmi Svetnik se najprej zahvali za besedo in nato predstavi pobudo. Pove, da so se ob žledu, ki se je zgodil februarja na logaškem izkazali predvsem gasilci, civilna zaščita, jamarji, komunalci in še vrsta drugih, ki so reševali nastale težave. Zato predlaga, da bi se v zahvalo vsem, ki so pristopili na pomoč postavilo obeležje, ki bi spominjalo na dogodke februarja 2014 vse generacije, da je bila to ujma velikega obsega in da bi se v ta namen postavila železna konstrukcija podrtega stebra, če še kje obstaja, na neko vidno mesto v Logatcu z obeležjem - zahvalo vsem prej omenjenim, ki so v minulih mesecih nesebično pomagali. Župan pove, da se bo vsem, ki so ob vremenski ujmi kakorkoli pomagali, ob Občinskem prazniku podelilo priznanje v zahvalo za pomoč. 3. Pobuda - Mirko ŠEMROV - problematika logaške tržnice ob sobotah Svetnik pove, da je bil v soboto v Logatcu na tržnici. Ob prihodu na tržnico ga je zmotilo, ker je cela vrsta parkirnih prostorov ob stojnicah zasedena. Dostop do stojnic je tako zelo otežen, prav tako pa izpušni plini ne sodijo v območje prodaje pridelkov in živil, ki se tam prodajajo. Predlaga postavitev znaka, ki bi ob sobotah v času tržnice, prepovedoval parkiranje v vrsti tik ob prodajnih površinah. Pove še, da mu je bilo ob obisku tržnice, s strani kompetentne osebe povedano, da na tržnici prodaja URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 URADNE OBJAVE prodajalec s primorske, ki hodi po pridelke najverjetneje v Trst, prodaja jim pa kot svoje in slovenskega porekla. Predlaga, da bi se zaradi tega angažiralo inšpekcijske službe, ki bi preverjale pridelke in živila, ki se na tržnici prodajajo. Župan se zahvali za pobudo glede postavitve znaka in pove, da bi bilo potrebno predlog preučiti. Kar se tiče živil, ki se prodajajo na tržnici pa pove, da občina nima pristojnosti za ukrepanje, saj je to naloga tržnega inšpektorata. Odgovor v nadaljevanju je pripravilo JP Komunalno podjetje Logatec d.o.o.: JP Komunalno podjetje Logatec d.o.o. (nadalje: komunalno podjetje) se zaveda težav v zvezi s parkiranjem na parkirnih mestih pred stojnicami v času obratovanja tržnice. Z namenom rešitve teh težav smo že preverjali zasedenost parkirnih mest v času obratovanja tržnice in ugotovili, da so skoraj vsa parkirna mesta v zgodnjih dopoldanskih urah zasedena (na asfaltiranem in neasfaltiranem delu). Zato smo menili, da bi morebitna delna zapora prostorsko stisko glede parkiranja na območju tržnice še povečala. Komunalno podjetje je zato predlagalo, da je bolj smiselno počakati do širitve tržnice na območje stavb za nekdanjo občino, s čimer bi bilo možno parkiranje na celotnem parkirišču. Tako bi zagotovili neoviran dostop občanov do stojnic, preprečili onesnaževanje z izpušnimi plini v neposredni bližini stojnic in omogočili večjemu številu ponudnikov, da prodajajo svoje izdelke na tržnici. Zaradi svetniške pobude gospe Bibijane Mihevc in pobud določenih občanov občine Logatec, ki so predlagali omejitev parkiranja, smo pristopili k poskusni izvedbi delne zapore parkirišča. V mesecu februarju 2014 smo tako pridobili soglasje občine Logatec za delno zaporo parkirišča. Zaporo smo izvedli s stojali, na katerih je bil pritrjen opozorilni trak. Vendar žal se poskus ni obnesel, saj je bil trak kmalu pretrgan in parkiranje na zaprtem delu se je kljub vsemu nadaljevalo. Težava je tudi v tem, da naši delavci nimajo pristojnosti kakorkoli ukrepati proti morebitnim kršilcem zapore. Na osnovi omenjenega se pridružujemo mnenju gospoda svetnika Mirka Šemrova, ki v svoji pobudi predlaga postavitev znaka, s katerim bi omejili parkiranje na delu parkirišča v času obratovanja tržnice. S tem aktom, ki bi bil zapisan v odloku in potrjen s strani Občinskega sveta, bi občinski redar pridobil pooblastilo za ukrepanje proti morebitnim kršilcem. Glede na to, da namerava komunalno podjetje uvesti tržni dan tudi v sredo, predlagamo, da se omenjena delna zapora uvede tudi v sredo v času obratovanja tržnice. Pri oddaji stojnic na tržnici od zainteresiranih prodajalcev zahtevamo, da predložijo dokazila o ustrezni registraciji dejavnosti v skladu z veljavno zakonodajo. Od prodajalcev, ki prodajajo živila rastlinskega izvora (sadje in zelenjavo, vino, sokove, suho sadje, marmelade) zahtevamo izpis iz registra kmetijskih gospodarstev, ki ga vodijo upravne enote. Iz tega izpisa je razvidno, ali ima prodajalec v lasti nasade, na katerih prideluje živila rastlinskega izvora. Poleg tega od prodajalcev zahtevamo tudi izpis iz registra primarnih proizvajalcev živil in krme rastlinskega izvora, iz katerega izhaja, da so prodajalci registrirani za pridelavo in prodajo živil rastlinskega izvora neposredno končnemu uporabniku. Kontrolo prodajalcev živil rastlinskega izvora in prevoznih sredstev, s katerimi se prevažajo živila, opravlja Inšpektorat za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin. O prodajalcu, ki domnevno kupuje pridelke v Trstu, prodaja pa jih kot svoje domače pridelke, bomo obvestili inšpektorat in ga pozvali, da na tržnici opravi nenapovedano kontrolo. Če se bo izkazalo, da so vaše domneve resnične, bomo prodajalcu nemudoma odpovedali pogodbo o prodaji na tržnici. 4. Pobuda - Rafael KRVINA - Dostava Logaških novic Svetnik pove, da je bil s strani občanov iz podeželskih krajev obveščen, da že nekaj časa ne dobijo Logaških novic. Tudi sam Logaških novic ni prejel že približno pol leta. Sprašuje kaj bi lahko bil vzrok temu in upa, da se bo stanje izboljšalo. V primeru, da se dostava mesečnika ne izboljša, predlaga, da bi se gospodinjstvom na podeželju Logaške novice pošiljalo po pošti. URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 UO 15 IURADNE OBJAVE Župan se zahvali za pobudo in pove, da se s svetnikom strinja. Obljubi, da se bo preverilo kaj se dogaja na področju dostave Logaških novic. 5. Pobuda - Ladislava FURLAN - prestavitev razprave glede spremembe namembnosti objekta Dom Zdravja na naslednjo sejo občinskega sveta Svetnica se v imenu svetniške skupine SDS zahvali za besedo. Glede na to, da se v zadnjem času pojavljajo prošnje za spremembo OPN v Zapolju, konkretno za Dom zdravja v IOC Zapolje, in glede na to, da se je dnevni red seje razširil v zvezi z omenjeno tematiko, poudari še, da svetniška skupina ni glasovala za razširitev, predstavi naslednjo pobudo: »Uvrstitev na dnevni red prve naslednje seje občinskega sveta študijo kanalizacijski sistem oziroma kakšna kanalizacija je v IOC Zapolje Logatec, ocena stanja in kakšne so sugestije. V kolikor župan predlaga, da ne glasujemo o tej pobudi, bo svetniška skupina SDS na to temo zahtevala sklic izredne seje občinskega sveta. Obrazložitev zahtevka: v zadnjem času se vedno pogosteje pojavljajo zahtevki za spremembo odnosno dopolnitev občinskega prostorskega načrta v zvezi z možnostjo spremembe namembnosti objekta Dom zdravja in IOC Zapolje. Problem v Zapolju ni samo sprememba namembnosti objekta temveč tudi komunalna opremljenost za področje Zapolje. V kolikor svetniki dopustimo, da se postopek za spremembo namembnosti OPN v Zapolju prične, dopustimo možnost, da se smatra, da je to področje komunalno opremljeno in je občina dolžna komunalno opremo zgraditi. Po že znanih informacijah je svetniška skupina, še v sklopu sodelovanja v koaliciji, zahtevala izredno študijo upravičenosti prevzemanja stroškov izdelave in odkupa komunalne infrastrukture v IOC Zapolje. Študija je pokazala, da občina v nikakršnem primeru ni dolžna v IOC Zapolje karkoli vlagati. Ker pa se z morebitnim sprejemom OPPN ali spremembo OPN za navedeno področje spremenijo tudi nekatere pravne okoliščine za lastnike objektov na tej lokaciji, je potrebno, pred kakršnimkoli nadaljnjim poseganjem v ta prostor, najprej razčistiti zadeve iz preteklosti. Komunalna infrastruktura je bila v osnovi pod-dimenzionirana, prav tako še ni prenosa cest. In v takem, tam pravno neurejenem območju, lahko nastanejo velike finančne posledice za občino.« Poudari bistvo, ki je, da bi bilo dobro, preden se podpre predlog za spremembo OPN ali sprejem OPPN, ki bi ga lahko na koncu koncev podprla tudi svetniška skupina SDS, preveriti kakšno opremo, kaj smo dolžni na območju narediti in česa ne, saj gre v tem primeru nedvomno za velika sredstva. Če tega ne bi bilo, bi investitor lahko prišel že s pogodbo o opremljanju in bi se stvar začela odvijati, če bi imel investitor namen prevzeti stroške. Zato je zanj tako pomembno, da se postopek takoj vzpostavi in potem bo težko kaj doreč, ker bo rečeno »po OPN-ju daje možnost občina in jo tudi mora zgraditi«. Potrebno je razmisliti, da se bodo pri obravnavi točke zadeve še malce širše pojasnile. Zato še enkrat predlaga, da bi župan dal v glasovanje sklep, da se razprava opravi na prvi naslednji redni seji, v nasprotnem primeru, pove, bomo na to temo primorani sklicati izredno sejo občinskega sveta. Župan se svetnici zahvali in poudari, da je bila kot podžupanja zadolžena, da se omenjene zadeve izvede, pa se niso premaknile. Zdaj se zadeve premikajo in gredo v pravo smer. Izrazi še strinjanje s pobudničino ugotovitvijo, da občina teh stroškov ne bo krila. 6. Pobuda - Milan OBREZA - sanacija Napoleonovega drevoreda Svetnik pove, da se njegova pobuda nanaša na Napoleonov drevored, na katerem so še vedno vidne posledice vremenske ujme. Pove, da se je delna sanacija drevoreda že opravila, zdaj pa se je sanacija ustavila. Nato izrazi mnenje, da se pri vzdrževanje drevoreda ne sme izgovarjat na pomanjkanje sredstev, ker se drevoredu, v stanju kakršen je dela škoda sama po sebi, in ker takšno stanje drevoreda ogroža tako prebivalce ob drevoredu kot mimoidoče. Svetnik poda pobudo, da se občina maksimalno angažira in v najkrajšem možnem času poskrbi za sanacijo drevoreda. Župan pove, da je bil glede ureditve stanja v Napoleonovem drevoredu po vremenski ujmi, obveščen upravljavec državne ceste, Direkcija RS za ceste. Direkcija ni prejela sredstev in denarja za ureditev nima. URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 URADNE OBJAVE 7. Pobuda - Milan OBREZA - ureditev križišča pri Kramarju Svetnik pove, da je bila pobuda na to temo že podana, da pa se zaradi spremembe okoliščin ponovno oglaša s pobudo za ureditev križišča pri Kramarju. Pove, da ponovno daje pobudo, glede na to, da je znano, da država nima denarja in da so tovrstne investicije zaustavljene in da križišča še nekaj časa ne bo, da se občina skuša dogovoriti z upravljavcem državnih cest, da se na omenjenem območju uredi oziroma postavi začasno krožišče, ne glede na to na čigave stroške bi to šlo. Meni, da bi bila investicija zanemarljiva, tudi če bi jo krila občina, območje pa resnično potrebuje nekakšno ureditev. Župan pojasni, da bi občina za postavitev krožišča potrebovala študijo. Brez študije ne bo nihče dovolil postavitve krožišča. Župan še pove, da je o tem že dvakrat tekla beseda in doda, da bi se na to temo lahko sklical še en sestanek na Direkciji in da bi se na sestanek povabilo vse deležnike, ki so pristojni za odločanje v teh zadevah. Pove še, da bodo razmere drugačne, ko bo urejeno krožišče pri Mercatorju, da pa je pri Kramarju zdaj pomembno, da so razmere varne predvsem za pešce, ki so najšibkejši člen v prometu. 8. Pobuda - Boris ČIČMIRKO - ureditev križišča pri Kramarju in pobuda za postavitev krožišč Svetnik pove, da ima pri sebi, s strani vseh svetnikov podpisano pobudo, za katero upa, da bo županu v pomoč pri prepričevanju DDC-ja oziroma ostalih pristojnih služb. Pobude v zvezi s spremembo OPN-ja občine Logatec pa so sledeče: 1. da naj križišče pri Kramarju ne bo semaforizirano temveč naj se uredi kot krožišče, ker obstajajo vsi pogoji, da se na tem mestu uredi krožišče in je taka ureditev možna, saj so v številnih občinah uredili krožišča na manjšem prostoru (Izola, Krško, Brežice, Postojna, itd., ), tudi začasna; 2. cestni izvozi do potencialnih objektov na območju med Sončnim logom in krožiščem na Tržaški cesti naj se uredijo v obliki krožišč - to velja predvsem za bodoče investitorje; 3. vsa načrtovana križišča v občini, kjer je le-to možno, naj se uredijo v obliki krožišč. Nato svetnik izroči pobudo z vsemi podpisi svetnikov županu. V nadaljevanju posredujemo odgovor Ministrstva za infrastrukturo in prostor, ki smo ga prejeli 24. 4. 2014 v zvezi s križiščem pri Kramarju. URADNE OBJAVE - 11. JULIJ 2014 - ŠT. 7-8 UO 17 REPUBLIKA SLOVENIJA MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO IN PROSTOR DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA CESTE Prometnotehnični sektor (MifiVSK l f i'K AVA Prejeto: 2 k. 04. 2QH i — . » 1 ---— Številka zadevo "T V[etin' s\ . . I Vi