Kaj berejo naši najmlajši? Pred kratkim je nova generacija otrok prvifi prestopila šolski prag. StarSi in otroci so z vnemo pri--pravljali in polnili šolske torbe. Družinsko vzdušje je bilo praznifi-no. In prav je tako! Začetek šolanja je pomembna prelomnica na poti k osamosvojitvi To je namreč Živ-Ijenjsko obdobje, v katerem se med drugim mlad Človek odloča, ali bo postal in osta) reden braiec. Kadar se otrok naufii brati. je pred njim nepregledna množica ti-skanega gradiva. Potrebno mu je vodsfvo in loliko pomoči ter spod-bud kot v času, ko je delal prve korake. Knjiga mu bo v življenju vedno potrebna: med Solanjem in strokovnim izpopolnjevanjem, slu-žila mu bo kotvir informacij, posta-la literarni užitek m mu izpolnjevala prostj čas. Starši, vzgojitelji, ufiitelji in knjiž- ničarji smo dolžnt posvetiti uvaja-nju otroka v svet knjtge posebno skrb Oa bo naše vedenje o knjigi trdno. prelistajmo ob priložnosti revijo Otrok in knjiga, ki jo izdaja založba Obzorja. Vzemimo v roke katero od knjig iz zibrke z enakim naslovom, ki jo pripravlja Mladin-ska knjiga. Doslej so izfile: M. Šir-celj - M. Kobe - A. Gerlovič: Ura pravljic; P Hazard: Knjiga, otroci in odrasli Ijudje; K. Doderer: Klasične otroške in mladinske knjige; S. Ž. Markovič: Zapiski o književnosti za otroke; J, Rotar: Povednost in vrsta pravljice; M. Šircelj; O knjigah in književnosti za mladino; G. Rodari: SreČanje z domifiljijo; J. Rotar: K umevanju pripovedništva,