KOŽELJSKI Pran Sal. Poduk v igranju na citrah 3. zv. I \ € ßsf*" ti w ■j ■: •;., f&g- . •’■ it. .; ,/;^V ’ . -mmM : ■'4 • r‘>»: Cena Igld.SOkr. 4:- Zvezek 4W-* III.. . J08. Eberle in dr. na Dunaji, VII. r.e Založil L. Schwentner, knjigama v Brežicah ob Savi. < - m,n J. V TEM. ISltilaOTHEK V^iBACV —-—Zatožil I. Zvezek IU . • ' 1897. L. Schwentner, knjigama v Brežicah ob Savi. Cena 1 gld.SO kr. - 1.50. 1 . 30 „ Im5 OiOQi^2b 51 Lege melodijske tablice. Akoravno so v dosedanjih vajah v raznih tonovih načinih pojedini prsti leve roke spreminjali svoje snopiče, vender smo se dosledno držali nekega reda, in le poredkoma se je delala kaka izjema. Vsikdar pa to ni mogoče. Pečali smo se doslej le z enim delom melodijske tablice; najvišji ton, ki ga najdemo v vseh dosedanjih vajah je bil Tj (lO. snopič, gl. st. 36); velik kos melodijske tablice pa je še ostal neporabljen. Sedaj je treba, da se tudi tega lotimo; kajti le malo je skladeb, ki se gibljejo v teh tesnih mejah, katere so nam bile doslej stavljene, marveč navadno segajo veliko više. Kolikor težje pa so te skladbe, in kolikor višji toni se v njih nahajajo, toliko manj je mogoče, igrati po sedanjem prstnem redu, in potrebujemo zato zopet novega navoda. Glavno pravilo igranja je: kolikor mogoče izogibati se skakanja; roka sama ostani mirna in le prsti naj se gibajo. To pa ne bi bilo mogoče, ako bi moral _igralec na eni struni segati od nizkih do zelo visokih tonov, n. pr.: na A - struni od T' (3. sn.) do TJ (15. sn.). Temu se lahko izogne, ako nižjo noto igra na kaki drugi struni (n. pr. č na 10. sn. D-strune). Isti toni se namreč nahajajo na raznih strunah, in zato mora igralec dobro poznati celo melodijsko tablico, da glede kakega tona ni navezan samo na eno struno ali eden snopič, temveč ga najde tudi na drugih strunah in snopičih. V to svrho, da se melodijska tablica polagoma spoznava, razdelimo jo v več delov, katere imenujemo „Jege melodijske tablice“. Koliko leg pa naj obsega melodijska tablica, o tem so veščaki raznih misli, e-ni vporabljajo jih več, drugi manj. Dandanes se je kot najpripravnejša pokazala razdelitev v štiri lege, in te razdelitve se bodemo tudi mi držali. Prv a loga obsega vse tone (glavne in postranske) od c do e. (Gl. podobo citer, obrazec na str. fi, in primerjaj C- dur skalo str. 27.) O njej ne bodemo dalje govorili, ker je učencu_ že_ dovolj znana; kajti vse dosedanje vaje se igrajo v prvi legi. Izjemo so delali le tu in tam se nahajajoči toni J, fis, g (8. 0. in 10. snopič). Druga log*a seže od 7. do 12. snopiča melodijske tablice, ter obsega tone od g do (i. Prstni red je ta: na 7. snopič, katerega je doslej pravilno vporabljal palec, pride 't. prst, drugi pa po redu višje, torej 3. prst na 8. ali 9. snopič (kakor to tonovi načini zahtevajo), 2. prst na 10. ali 11., in palec na t2. snopič. Pregled melodijske tablice v drugi legi. C-struna (j- ,, m TT , pomenjajo tudi tukaj cele note glavne, cetrtinke pa postranske tone._ Cela druga lega obsega sledeče tone. C G.............. P............. A....... i.......2........... D 3 ‘2 1 4 3 2 1. i 8 2 14 — ^ . ß m — ^ 23 ♦ m iai G........ 1 2 3 C........... _!___2__a__±_ ft £ L. S. 10. 52 Moderato. Slovenska narodna. (Z varijacijo.) S 11 o i *) 8 2 3 a S 4. 1 = 45. zzz p II tt ii 9— 9- ©-Ä? I £ JF f f f f f 4 l 3 2 GL 0^0 m ac 1 1 Lt II l Varijacija. , 11 ' J i i 11 mm I „ 4 „ 2 4, 1 -4-------------3-. 3 ~o p ~d—*r» /it r m II f t §e£ -»• Lil f *) Zvezdica naznanja izjemo v prstnem redu. L. S. 10. 53 T=^ =i=*: -4 g ^ ^rr i 2 -Z-. 3—4 f *— _j—m 1 4 1 r~- r^~4u P“ 1^- er - ^4 f3* £S3d== ♦ -I*- P“- =44= -ö—r— V r- u Lfk h' &' T*■ ■ i , i i— JJrr \ 4 3 4 , LJ— 4 a —s——i— 4 f j-j—— fffm 3 W= '7- r~4—S—*- ^fV-i 1 lm• fr ". t 1 _ 1 9 11 ( c - rW •- I : C! * o -** W J =44= Ci .?.... 11 p - 1 :?— W^9' ► f — — •y ^ ■—1 J — 1 V ##= *• 1 4 * wrfF ft 2— 5>- - -*■■ i j ;|| f^rrrJ ► „ -| :— i r # =f=| f- f SBSÖ f *5 1 i i -I r i i L p_ T f — -* i- - ‘ “ :::::: - - . <> !" .V >“ O -"- V m =f=^= —S^— p. J— 1 fh= 1 r fr- - - r r - JL « ?• TTT®-- J Ä Ä - V- | i P= J / 4 -t I * m* U 5 a c ► i i * r * P =^== *•'• -V" J-J J ■ - ML. ^—JU ■fi i» -f-f ----- £7 jj u 4L -fiw— p. ,t>_ J L« ——*— =^= - ■J » ■ ► » 1' -4—# —r =bf^ 0/3 -—3fc=: . 4 3 i / ^—p T»- -i 1 1 ► r i —— M i i p m= -i '* “u td- £ £3 -ö— •- 1 »- r w/ m- i -ö • p- 1 p- 1 V^=i- -J ■■ - —L J— j— L-J fli* r- ž rn^ 2 1 4 1 ff :f P » I 1 -j—t j 2 f=r=P / 1 'Tn * 1 f —i—F 1 P-— #+ t j O* ■> • CJ ~ •' i A .1 J—ü.. .A, f -—i—i— Pr . 1 'J-- - Sv ?: vl^ J 1 ^=1 • !7. A—ä o A A ^ — gf L. S. 10. 54 Takih skladeb, ki bi se skozi in skozi igrale le v eni legi (kakor st. 45), se pao ne najde mnogo. Marveč igralec mora v skladbah z legami menjavati, in se poslužiti sedaj ene, pa zopet druge lege, a vsikdar tiste, ki je prstom najbolj prikladna. Kako se dajo lege med seboj združiti in preiti iz ene v drugo, učile bodo nadaljne vaje. Etuda? (l. in II. lega.) i i II. lega l ■Sä * ats, . 6 feJi / C 4V A /is, .ges cis, . des jyy i'i. 15. 16. / c «■ Al 17. s snopič Cela tretja lega obsega sledeče tone: n * 4 3 2 1 4 3 S a i 4 s , 4 S 2 i 2 3 4 r rrffr if f G.... 1 £ 8 4 1 2 3 i c.. 12 3 4 m w Zdravijca. (Pijmo ga, pijmo.) (Dr G. Ipavec.) L. S. 10. 56 *) 3 £ 1 3 4 3 S P m Ž i te /? 'h~ i s / S£ • tr i? M m s 3*) j 4Ü I a 4i 2 0. 2 ^ V^ijacija. p S S 27" i P i ) f f tel f f i 2 i. , 1 3 I •v a te///po rt T*~ V /f—w 1- 1 * —z— 0 ^rhi t’ Pfn čf 4 ♦—2—s— ° o o - ■ttr »§: rf-* 2—r a 1 CN ♦ .. 4 - - /T\ — ! / i 1: j t O | j # _._ u. t o e&sš* — ~ #■ ===“‘ ¥ ^ C\ - i f--. rs f — 5 - -/—j_ P r> -d A '■ —1-* ' J=^ -J J L V r. P e Ö 4t1 *) Izjema v prstnem redu. L. S. 10. Et uda. (Po Foersterju.) 57 48. bM— >* 2 L 1 4 =- o -s ” i . D 2 1 2 rj ' 4 |ff — _a 1 2 3 2 1 4 ppl^]* Vj) T?v t— r "-*r~ e IS : v : : r tl, creac. -p- -m- -m- s44+- y p—4—1—1—c_ —h— — J ' 1 .M ö . : ’ A 0 " ' j- 1 '-■ J III. lega 1*m 1-341 2 3 1 9 ±_ -> a u :i 2 1 4 3 9 t 4 g l a /, Ba&«Lj 2 - n 2 O 3 —ä i— 2 Ff= i 2 —d\~t~ 3 =4 2 3 2 - ^ 3 ■ ■ 'P P 4 12 3 4 9 m _ /r^- ^ -n 1 <*Y * /> fi • Ffi =H =^M 'fr f ■h- -J- J—e- m i £o t '1 —«k ti «* - Fff * ,?i ^ X J * r e- VI. f* *_J Q 2 1 _JL_ /L 7 ' 1 • 1 f4=E tr r 1 2 3 4 jjj r-l • » # _ rj j ■ rfjpf \-d~" n — cresc. T=^ r—w 1 ► r —O 6 F -4 58 Četrta leg*a. Na 17. snopič, ki je bil v tretji legi odmerjen palcu, pride 4. prst, in drugi po redu poleg njega: 3. prst na 18. ali 19. snopič, 2. prst na 20. ali 21., palec pa na 22. snopič. S tem se pomaknemo na A-struni zopet za tri glavn tej legi. tri glavne tone vise. Naj višji ton te lege je pravzaprav , vender pa prištevamo še vse ostale snopiče Pregled melodijske tablice v četrti legi. C - struna G- ., pomožna G- n D- „ $ % d a g gis as a ais b ris des d im cis .des ffts as P-# d is es d Ä a -»■ d is es d is es ais i b te bf / fis (fes f / JI c 9 cis des jU v m. W==£= (jis as te d dis . es i ais 0 h ^ / Ql il Jis ges 6 <7 *> cis .des M=M= d 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 2(5. 27. 28. 29.snopiu V četrti legi niso vsi snopiči popolni ter vidimo na citrah nekatere krsnice skrajšane. Uzrok temu je. da imate C- in G-struna v visokih legah preslab in premalo čist glas, vsled česa nju na zadnjih snopičih nikdar ne rabimo. Ta pomanjkljivost in razlika pri snopičih te lege vstreza pa tudi očem, da se zlasti snopiči prvih dveh strun toliko laglje pregledajo. _ Četrta lega obsega torej te tone: ( i j 4 8 2 1 4 3 2 l m f. f f f F F P £ m a? 1 £ -J •- D. Lahko noč. D. (Po K. Mašekovem napevu.) ^ Moderato. rit. 59 ü wm ft 4 3 4 14 s P 14 * ff }. a tempo p * * * * *1 9 H f f f f 3 j L4 3 2 3 2 i 4 3 2 « a •j«-4- 3 _lo ei r=f f f t ¥ m * * * * —m~ f I f f ~J~ % _!Z_. f f f f #■* * > 24 1 2 3 « tempo p tt :> * 2 1 1 3 2 4 r/7. 11 ( a tempo rit. fff fff ir 2. 1. i l 8„ b>j4 13 4 I 1 /rV 4 3 4 77/. ad lib. rit. ff molto rit. L. s. 10. 60 a tempo a tempo rit. 2 3 2 12 3 4 3 4 3 12 4 4 3 1 2. fLM. 1 2 3.4___ 1 ■G- 1 2 14 2 13 _ ----- W 1^-----------1^ J jjflp L.-p /O m • 3 4 ... V-l’ 3 5—V 4 O 4 3 *~*vf M. pr f4_ =h 3 2 s L > t (O =f= / fi 1— & i F1 4B 7s l rit f j irsfe* ad li $= ^ ' * b. t t 1.1. f##=f= . 1 4 3 2 =f i * i 4 r 14 2 1 —- #1- ~ II l .1. ■ i * 3 , 'L:i ttr r r GF?, 'm/po t 1 » a i M hi £7 . Eff —fbz=± s str f tl F ) t _l J o f f 9 • f' I c s T r j j__ L i -cJ L. S. 10. 61 IV. 1. /T HI-'. , „ > /( la'* Im 4 3 .a 3 a -r. 2 i m P a tempo £ a tempo f M L 8 4, 4 3 ^ pTf 4 ♦ £= E - ! £=toj * 4j 4 £ 1? 3 l=#| ^=f A »-j— • fr . — M=T= u |V 0- r H • T' t-' 4 U^J A , g #■ - P P- 3 £ i=q 3 2 ß čh 4 f- A* ^ £ p j 1 2 2 ’ ff =f^ P^= 1^4 ^rf--p - i f—i—— * f n • r fi L f I ‘ S -, \ J 1 +'■ T t ► | r... . . f y== tr' t* *- r i ZJ H t H ■" ' *1 — f .... M r rnorendo L. S. 10. 62 Skale več oktav (teki). Omenili smo že, da se mulokatera skladba more le v eni legi igrati, in da je treba v skladbah lege menjati, kar so tudi zadnje vaje kazale. Kedaj je treba v eni ali drugi legi igrati, prepušča se volji igralčevi, ki si naj vsikdar najpripravnejše izbere. _ Kako pa se prestopi iz ene lege v drugo, uče skale, ki obsegajo več oktav. Pri teh velja namreč pravilo: ako se igra skala navzgor, postavi se na oktavo temeljnega tona vsikdar 4. prst, in drugi prsti po redu naprej; navzdol pa se postavi na mesto 4. prsta palec. Na ta način se izvajajo lahko skale v vseh na citrah mogočih oktavah. IV. I. *) Pri zvezdi se vrši spremen prstnega reda po zgorej navedenem pravilu. Etuda. L leSa- q o 1 4 4 1 01 2 14 3 2 14 rI 3 f"! (Skale v krogu vseh dur-načinov.) ^41 2 3412 3 4 0 3 2 3 4 1 2 3 4 2 1 2 8 2 « 4 0 4 3 «i i p ppps M. m 14 12 3 4 -J f ■ d ! 2 3 4 1 2 3 iti o o o M1 'i | f i 8 4 1« ii» J ' 3234212 3 Ü mm* L. S. 10. jjtf HcrCED' 12 3 n Z3 4 1 rl-'l111 »4 i « ali enharmonično spremenjena 63 LsJ ■<*?• • iU I < • <*—* - * // 1 i «S> SS ; -m- -m- -•- lif W ?: Ja- ^ m- • L J i —— i »■ LJ— =t^ . L0 4 ■!-■- L. S. 10. III. lesa. m m m u m i II. lega. n 1 321 / Jr m-? 4 32 rtT 1 4 8 2 1 4 1* T*- I TT— -äir i ^ 1 . 0 m- —f - -, i 4 1 2 s 4 1 2 -H- 8 4 t IT *t 2 8- 1 4 1 0 3 4 1 aÜ3: 4 2 1 ^ 4 3 4 j J"'j (PfefS r 1,1 ~fT— 0* f ..... r4 s ...o |S 2 i=f ,7 f p *•*. m- ■»■ ► J J4 ► SL M. ■m- -m-■0- -m- M. ■m- ■9- , 1 1 3+ M - \jL£S--4±— 1 i, 1 J ♦ 1 J—L_ 1 . ... J 2 4 3 4 j 4 12 8 12 8 III. lega. m i l izven lege. L 2 3 4 1 LJ* 4 1 ü 3 84 1 M ® i f 3^3 f^r=4 =FN 4iiE E. ffW 4 2 f, 5 4 1 9mt 2 ■ _ 3 1 4-- 2 3 4 1 2 3 3=3= = “ i w 5« ? ■*• »- j ► i 1 i } —J—L ► f LX-=*± 4^4= UU • 1 — j1 L K. i *■ 1 P ±± t j ► 1 » 4 L ► 5 y ^4 III. lega. Ü m L. S. -10. Mol-škale v obsegu več oktav se igrajo enako dur-škalam. Sicer se mol-škale vsled drugačno razvrstitve pol tonov J v‘ ' ' J v>j.— s_*.- i.-« j— . . 05 drugače glase, kakor dur skale, prstni red ostane pa vender isti, kakor v dur-škalah.j 1 Melodična mol-škala, 4 3 * • ~. 4 3 2 1 4 3 2 4 3 2 Se I m I , s i i}sßl£ f r—E ~ E = i 1 * |e £ iš* 4 5£ i M I U 1 i Zvezda naznanja menjanje prstov: 'l. prst mesto prvega, in narobe. Z istim prstnim redom igra se tudi: Harmonična mol-škala.^ -p—f— V J- 4 ~hj^~ * *r~ i"~ — 1 ■ -=fMe- -±=*= :=Nt f ^=4 / |>t; J 1 - Xt,-- r- ti -J—1 =IS ”EH" - -J f f J ' 'trr^ 1 1 1 J . 1 T —J—L- -m * ^ -—f. »— t •): £ =~^=: -#■ , 1 i - ' " r * #*Qs53i i > A -4 i r ^ h f . t- J"a~- -a--1 1 T~=jc.. J 1 .1 r J J-^x i j. j 1— V rv - Etuda. Skale v krogu vseh mol-načinov.) I v #) Prstni red kakor pri št. 50. L. S. 10. 66 Ns» ! 1 J JJlrf 33 5 i=?=g=g=^i > . * -B-ö -=}—? —J—L -9 m -9 , - -1 JJ ’rT^ =pq= -,#1 -Mhf -L___ ^fiigjLj ►prsr =+=- HT * v. *): * - Mi T* jfJ- <*- j & -m- 9- 9 ;£ =y=t; ■*■ >. • 1 * • 9 ■m ■9 ■0 9- .1 Eä^ ■» #■ m- 9 ~~T L^JJ — -4 1 1 TT =# ■ * - 7 p »Hs** f *1 r**:: 1 1 Ä » * * li^P t 1 nr-iip ■ -fi \ ^^—J— 17] . pff -9 rt^fr H—,_|——J-L rfrrrvi^P^ A— J—i ■- J-F J" $ rj v=0 Pii® tefjip! ife # 0 d d i> JJ»J JJ, 1 __ L__ -:i=iEE ■ ‘ «*■ tw- =r^ ^4JJL rffcH r==pt 1 n.pMHf * qr -r^r -^p. I H~ =3: £ jW 1+ f *■»■ —r- ■ ■: ■»‘•, .... £ te * r 11 T *"~g" f # ■*■ ft*- < © 0 < L ► » i ■ ' “ # y t—J-J 5f J 4 ♦ jJ-#-J 0 0 P WX0 • ® -fMi- iMft n ntEJir rrrctfi^ ^Efrf m+ J T" -rrrr iJfUr : 4 4— -f-^ r wj^j f ?t *»- flt-«-9-0 ♦ ^=»:St==^_. =_ ♦ ♦ ■# —1 » -LJJ—J—J— r» _ «J i 9- «J JttJ L. S. 10. 67 BP i j.%pipar[-g 1 U i u *if i i #it#- ali enharmonično spremenjena-. (tol i b £ te (g ^SB *4 i i = p g b» V' °=g ilAfei, r- -— *frr frr? fmST- ... * *M)r— »):,b u-r—-f ‘ - # fr ]t t w M. t Lr f ^ S '¥ 1 Ja i i i P t? ^7 .^\?y J-1- —J— —y -I 0— ■4 ^- * U—J—— r p- J \ Ta 4 -J li'b fe St i St f_t P®! St S i 3^3 f rrrrÖ frh fWi i-Jülrmi id?— l i[±±+ ImMm. 0 < a u — °ao £ hf LCCT- JL 9- i» hfl * ) p +k j—r*~ Jcjte~ »-il-55rn4r=— 0 4 i v , UM - — 1 » *l_ -~... -j 3^- “»o, o.r -0 0 p ^ 7—^y Efcr O T5 i,.s.io. 68 Kromatične skale V kromatičnih skalah, katere postopajo v samih pol-tonih, gledati je na to, v kakošnje skupine je skala razdeljena, v skupine s tremi ali štirimi notami. Zaradi enakomerne barve tonov igrajo se take kromatične skupine kolikor mogoče na eni struni, in sicer je v prvem slučaju, ako se nahajajo v skali kromatične skupine treh not(ka- kor v |,|in | taktu, ali pa v trijolah), prstni red večinoma ta-le: 0. 'I, 3 4, 3, 2 3, 2, 1; n. pr. 8 8 8 1 432 8 a . < 3 .12 1 41 ta S —1 4 3 2 3 2 -g J Er r j "1 f_J V kromatičnih skupinah s štirimi notami postavlja se navzgor v prvi legi za 1. prstom tretji, v drugih legah pa četrti; navzdol v višjih legah 1. prst za četrtim, v prvi legi pa 2. prst za četrtim. C.................G............D... A 043213 21 43 213 2 1 4 3 * ^444 444 44 JiuJ F*«* mWm 1 I I 2 3| 4 2 3 4 1 4 2 a 4 l 2 3 4 23 41 2 3 4 2 3 40 I • V 1 • , • v j r- rv v,... . . W V prihodnji št.52se nahajajo kromatične skupine s tremi, v št.53 pa s štirimi notami. Mazurka. Fr. S. K. G. Q 0434 3 2 321 /IVr— — "|~ I j j 'T] f - o • k 2 2 3 _p JL* , 0 4 3 4 3 2 3 2 — “1 ■' \- ■ jv Hh M =H= w 52. 1 2 3 3 4 3 1 1 P Ji f § J..,..mzE+l m i f I u as» S f 1 S i i q 2 4 Q ^ 'r—| 1 2 3 1 2 3 2 1 3|j2 j S ♦ * / * t i 3 Ü , 1 3 g; ggjjgl i L. S. 10. 69 1 o * £ i 2,, A 3-i-I 3 3 S i D.... ,.2 8 12 3 1 J T * : S i i * t H/. ippi^ i «T terrmo m t ä i i i P p s i i t i l=i J r-^ 1 2 3 2 3 4 '— 2 3 3 4 1 2 3 --K--A- PS II i LE i i /jjrE-8*- 9 2 * 4 1 3 2_J 1 4 l+J 1 8 2 “Ur H4 3 2 L 3 t-ftpt >1 1 1*— I 2 3 .2. » r~ ((917 4 j } * *■):, SE— v y — pt r J-id*— J N 11 ? r ► JV;-« -J ld-J- JL JL J J ff • “ J ■ C- JE. J-6Ü: -j- * Trioty S m I h mm 2 4 2 P i 3 1 | 2 3 , 2 3 4 3 2 112 rr f JT3-D p e? f—t d i i i i i i I /? M ff 9 O S i SF b i MmM 3 i rz7. ä u s £=*= 'Trio se imenuje posebni (srednji) stavek v skladbah za ples; za njim se zopet ponavlja glavni (prvi) stavek. L. s.io. 70 «temvo <»>•:{ ----- --^4 =M= Ji= -4 " “ =M= 1 1 55 L_^l 'Jf—. ^ V f J ■-■ -«- ^ i w j j- J. ,j I. V -L_«l H m= >k=F p -----^ u= £? - 0 o ** ^=: w o 1 t &- - - o -- t t o --Ö ö - tM- kJ * 'F^=n I tTtB # u oid • V • _ ♦ t—A— l*=F =F=t= T' J ^ 3=l=y ■■■»■ 0 •■ itM? ” fc=M= JjW- *> A A i .S I ■r..f ~ ^ 1 1 t- t— V L^J-r— 1 1 ■J—•> £ i I r r r*z7. » « £ i 1 a M M i f i a temvo *¥ =^= » -tf- -J—J J II jf= i »— m- -=^ 11 ^l ^=L J- ÜÜ 4 ,3 a üUl $ 2 lI 1 a »žf i n M t t ' km 1 i L 2 3 2 M L. S. 10. Gavota *} Fr. S. K. Moderato. 4 3 Z-L i X 1 2 4 3 2 2, 1 2 jU rtt. =5= 2- ö ^ a 119 4,4 9 2 8 4 3 ^ i et ' v ' v ^Lg,J,. 9, ■ g 1 2 *: r7\ r>. n 43g " ~ 2 Ü SÄ ls=bp§ r tf‘n 4_ re tetnpo ¥ O /Cs________________ w ** äE u i ■pr 1 1 -fi- 2 3 4 ,1 1 ^j^pi Yf 1 2p8. 4 « 1 ä£ JTmiJ 'Tfffrf fh 4 -fl. WF 2 .*. 4V #* MH 1 1 — / — U4= j . := P g m- * r : rit. * * S" J- LW 1 J ü • ^ •* * m u ♦ -1— * rr 4r/ gšfe 8 4 3- -------4f—1—^ II * <7 tempo r> o\ /> w M £ u i Q 2 33432 _NV -Vy-^-j-n, ■■!■ 2 8 -a-i-g-JL ■ ■ „i^ 8rW> 7—3 1 • -v* ■>.**, d7 ,' -> / [■■■■-[ ——1L. * * fg, i i ~t r !| "%* ' f • A » v -- . LJ J—- O 0 £ " 1 •*) Gavota se imenuje star francoski ples .(Gavotte) L. S. 10. 72 Trio. -i- 3 2 1 i n 3 2 1* 3 -f- 4 3 1 m. \ P (m t‘-j N ■ m 0 . m. n “h= —m- 4==— —i M i (Fifcpf , 3 2 1 4 8 ♦ n^rrfrrf l Š=r4 -♦Ii-. ♦I II H N* 1 4 f=| iNrr-=^£ 2 -r <> r f4)"— \\A=i £ 1 J Ä— _ ..... 1 0 " 1 ! 1 ——* ” CSSS —... s r^. — M ► # -■- /O # fitaccato *) /P L |T ^ Nf 2 Ife rf M 2 J FtT 2 T=^=F i 8 i 2 ^r- i "fNn 2 /V v 2 (O, / c/ ortemp . 5 ^ 7 / o m- f— 7 / 7 m- I r' 7 r ■' r-m. P 7 . 7- m. % 3 L 8*tm m- m- « /- ♦ m- -'Lj- I O 1 o b ~ i i= r ■ r= ? i j J • /rg_, » ., i =r) r 4 I. 2 », 3 4 -| 1, 2 t—1— Tl J y- r> \X F L, f =^= -m- . *.-Ut m* j - "+) i wtr:-' * 10*0 0-°-°- o' rit. -—■— : ‘ . S ■>.- - ' - /Os m. m S s . H - - J- - \ ' - - -- ~- —- - m 0 ■■ o o .... . g=1-- * £ : 3 V j) V P ^ «^Jw3 t 25 /. -tv o o\ « tempo s I Ll rzrzr £ -o- *) staccato = presekano, kratko. L. s. 10. 73 i- M ■ B /*): t f=f •» * =f= :^=Sf —Mt ..• • ■ -H 5 =J T»- J=f= "—J- 1 O m C' V r- . _ . -■ 0 . 4» =j__ ^ _ ' V ■ " r- , rr m= /O ^ - ggs. - T—nf L- ~r~r iU=i * 5 * *o&p \ P i /T\ /O 1 C> _ >• ► tf / 1 "I '"'I » « » — 7 i i j—*—— Vl" J1 J ^feernf H*" yf n • ^ Frfr^1 r .. . . ' J »- ♦ FfW=f -1.. J 1 ♦ * ,!■•-*— JE 9 ■■M / 5 c? *r :r i f i M f --- * —up rit. m £ # —m 9— \ jpr ~9 - —*—« j! i •w -•• J ' J ' = - J f J 1 1 1. II 2. rtfer- -->:^ ■r t rtfr r rJt^rf —y .m m f *=*~-JTJ 14 _ i - ■ ~- .-b=— P /O /Ts —t—i—t / r « tempo i ? -J-=g== -t-4 * ^=££B ♦ * —* *.J- rV * :L A_ _Ä Ä ■»' A (fe f ^-y- f -ik i -Ü 4 -i-fJ H ► kJ-lI =^i -» f- rF*= m —i :=f =F§= a 4— ~—rS— Mha— .> -g-,, a—g * . " J i ^ » * ' 1 — h= F i r* » ML _ P= =^= f i i= 4^ 3 f | isi^s _ /•//. = V m : *- -M- 1- E=jF- L. S. 10. K SEP* I. ( I < A11 UllSlilOTHKK vWbJ&V Založba knjigarne L. Schwentner v Brežicah. --------O-HO«-«--------- Slovenski citrar. Zbirka kompozicij in prevodov za citre. Štev. 1. Mešiček, Jos. Pozdrav slovenskim citrarjem. (Narodna koračnica) Gld._.40kr. 2. Koželjski, Fr. S. Na vasi, fantazija.................. „ — 45 „ Mešiček, Jos. Venec slovenskih pesnij za citre (drugi natis)......Gld. _. 70kr. £ife ■ & I /