URN_NBN_SI_DOC-9S1JJXFR

T R Ž E N J E V V I S O K O S O L S K I K N J I Ž N I C I Nada Cešnovar, Centralna tehniška knjižnica, Ljubljana UDK 339.138:027.7(497.12) Cešnovar, Nada: Trženje v visokošolski knjižnici. Knji­ žnica, Ljubljana, 33(1989), St. 3/4, str. 123-128 Marketing oziroma trženje je proces upravijanja,ki ga ena­ čimo s pričakovanji, zahtevami in zadovoljitvijo strank, pri tem pa imamo dobiček. Knjižnica, ki se tržno obnaša, mora: - zagotoviti hiter dostop do svojega gradiva - izvajati medknjižnično izposojo - kreirati informacijske zbirke, ki Se ne obstajajo - slediti mora modernemu razvoju informacijskih sluib Da lahko sledi tem zahtevam, morajo biti kadri v visoko­ šolskih knjižnicah primerno usposobljeni, da lahko ugoto­ vijo in strokovno presodijo, kaj uporabnik potrebuje. Na tej stopnji pa informacijsko delo že začne preraščati v raziskovalno dejavnost. UDC 339.138:027.7(497.12) Cešnovar, Nada: Marketing in a university library. Knjiž­ nica, Ljubljana, 33(1989), no. 3/4, p. 123-128 Marketing is defined as a process of management, satisfy­ ing! the needs and requirements of the envolved parties and bringing them a profit. A "marketing" library should ensu­ re

RkJQdWJsaXNoZXIy