AĄ§fri|$lfi KMoiicizem v Horfot prnli zen&ccnln. Odkar je Avstrija postala avtoritarna država (diktatorsko vladana država), se je položaj ikatoličanov poslabšal. Ukmitev krščansko-socialne stranke, ki je bila največja zaslomba katolicizma v javnosti, je za avstrijske katoličane ne sicer tako hud udarec iko prenchanje centruma (politične organizacije katoličanov) za katoličane v Nemčiji, pa vendar jako težak udarec. »Domovinska fronta«, ki je edina politi-čna organizacija, katera je v Avstriji dovoljena, stremi za zenačenjem vseh političnih sil, struj in stremljenj v državi. V svojem bistvu ni to nič drugega ko politični fašizem, ki je po različnih državah različno pobarvan. Nosilec ideje avstrijskega fasizma je Heimwehr, ki dobiva v vladi vedno večji vpliv. Fašistično navdahnjene določbe v novi avstrijski ustavi so heinrvvehrovsko delo. Kar je pa še bolj ¦opasno za katoličane, je poskus, ki je svojski vsakemu fašizmu, da se izvrši zenačenje ne sam-o na političnem, marveč tudi na kulturnem (prosvetnem) polju. In vprav to je tista točka, kjer avtoritarna država najbolj ogr-oža interes k-atolicizma in kjer se katoliška cerkcv ne morc vdati. In dvignil se je odpor katoličanov tudi že v Avstriji. Gornjoavstrijska Katoliška akcija je v pcsebni okrožnici opozorila katoličane na nevarnost. ki jim preti od splošnega zenačilnega stromljenja činiteljev, ki imajo danes oblast v ro¦kah. To stremljenje je že rodilo »nadstrankarska združenja«, ki zahtevajo, da posebne ikatoliške organizacije prenebajo ter se pretopijo v »splošne, nadstrankarske, ljudske in domovinske«. To naj bi veljalo za vsa področja: za stanovsko organizacijo delavcev in kmetov, za učiteljska društva, osobito pa za prosvetne in mladinske organizacije. Kot krivce obsoj-a ta okrožnica Heimwehrovce, ikl jim je vzor fašistično izenoličena država, ki jo je papež obsodil v svoji okrožnici »Quadragesimo ann-o«. Gornjeavstrijska Katoliška akcija kliče spričo dnevno rastoče nevarnosti katolicane k pozornosti in odločnemu uveljavljenju svojega vpliva. Na vplivna mesta morajo priti pravi katoliški možje v večji meri nego doslej. Na vseh področjih morajo ostati katoliška društva s svojim lastnim ustrojem, z lastnim delokrogom in lastno dejavnos-tjo. Le tako bo zavarovan interes katolicizma v avtoritarni državi.