39 Šolska knjižnica, Ljubljana, 29 (2020), 4, 39 z drugimi. Na posvetu so sodelovali: Tadeja Česen Šink s prispevkom Vennovega diagrama ne uporabljamo samo pri matematiki, Andreja Urbanec s prispevkom Umetnost in šolska knjižnica si podasta roko, Rajka Korošec Kavčič s prispevkom Tudi v Afriki se umivajo in Alenka Vurnik s prispevkom Medgeneracijsko branje na OŠ A. T. Linharta Radovljica.  Izkušnja posveta v obliki videokonference in s tem spoznavanje novih računalniških orodij sta nam z novim znanjem zagotovo razširila našo računalniško in funkcionalno pismenost. Andreja Urbanec Spodbujanje učinkovitega učenja Pedagoška fakulteta Koper je v okviru programa PEDPACK Pedagogy & Practice, podprtega s projektom Erasmus+, 26. avgusta 2020 organizirala nacionalno strokovno konferenco z naslovom Spodbujanje učinkovitega učenja. Konferenca je potekala v virtualnem okolju Zoom od 8.30 do 18.30, namenjena pa je bila predvsem učiteljicam in učiteljem prvega in drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja oz. vsem, ki se ukvarjajo z vzgojo in izobraževanjem. Predavatelji so predstavili prispevek v obliki referata, posnetka ali plakata na eno od naslednjih tem: • spodbujanje različnih strategij učenja (npr. samostojno učenje idr.), • prilagajanje pouka različnim učnim stilom in različnim potrebam učencev, • zagotavljanje možnosti, da se učenci sami učijo, • omogočanje medvrstniškega učenja, • medpredmetna povezovanja, • vzpostavljanja pozitivne klime za učenje in spodbujanju dobrih medsebojnih odnosov, • formativno spremljanje. Predstavljenih je bilo 56 različnih prispevkov, ki so v večini odražali kvalitetno delo v praksi. Ker so predavanja potekala istočasno v dveh e-učilnicah, ni bilo moč slišati vseh prispevkov. Pedagoška fakulteta je pripravila zbornik prispevkov tako v fizični kot v elektronski obliki (http://www.hippocampus.si/ISBN/978- 961-293-003-5/mobile/index.html), kjer si lahko preberemo neslišane ideje, predloge, primere dobrih praks. Vsekakor je bilo najboljše, če se je prispevek poslušal v živo, saj je bilo možno postaviti ob koncu vprašanja, na katere si takoj dobil odgovor. Med vsemi udeleženci konference sta bila tudi dva prispevka šolskih knjižničark, prvi z naslovom Šolska knjižnica – gradnik medpredmetnega sodelovanja (Andreja Urbanec, OŠ Orehek Kranj) in drugi Bralna delavnica za motiviranje in razvijanje pozitivnega odnosa do branja (Mateja Tomažič Jakac, OŠ Hrvatini).