DRUGA KANDIDACIJSKA KONFERENCA Podprli predlagani sestav izvršnega sveta Potem, ko so delegati na drugi občinski kan-didacijski konferenci sprcjeli poslovnik o nje-nem delu in ugotovili prisotnost (od 112 delega-tov se jih je udeležilo 65), so poslušali poročilo volilne komisije in koordinacijskega odbora za kadrovska vprašanja pri P OK SZDL o oprav-ljenih aktivnostih med prvo in drugo občinsko kandidacijsko konferenco. Poročilo, iz katerega povzemamo nekaj glavnih misli in obrazložitev, jc podal predsednik OK SZDL Ljubljana Vič-Rudnik Drago Černoš. »V skladu s statutom občine je kandidat za predsednika izvršnega sveta pripravil predlog možnih kandidatov za člane izvršnega sveta skupščine občine in sicer osem kandidatov, ki naj bi poklicno vodili občinske upravne organe in strokovne službe in tri kandidate, ki naj bi funkcijo člana izvršnega sveta opravljali nepo-klicno. O tem predlogu je v začetku tega meseca najprej razpravljal koordinacijski odbor za ka- drovska vprašanja, nato pa še predsedstvo OK SZDL. Ob pregledu dosedanjega dela predlaga-nih kandidatov smo ugotovili, da je večina le-teh svoja dela in naloge dosledno izvrševala, zato smo se odločili, da posredovani predlog soglasno podpremo. To hkrati pomeni, da smo upoštevali mnenje mandatarja, da so za nadalj-njo krepitev gospodarstva in razvoja občine po-trebni premiki na področju kadrov ter urejanja prostora in varstva okolja. Glede na navcdeno smo soglašali s predlagano kadrovsko zamenja-vo na teh dveh področjih. Seveda smo priče še eni kadrovski spremembi in sicer v komiteju za gospodarstvo in družbeno planiranje, ki ga je doslej vodil mandatar. Problemi razvoja kadrov in druga vprašanja s področja kadrovske politike so življenjskega po-mena, tako za občino Ljubljana Vič-Rudnik, kakor za vsakega delovnega človeka ter občana in sodijo med tista prednostna vprašanja, o ka-terih moramo neposredno odločati v okviru uresničevanja politike družbene reprodukcije. Prilagoditi se moramo delegatskemu sistemu v delovanju skupščine družbenopolitične skupno-sti. To velja predvsem za način priprave in kvalitete gradiv za razpravljanje in odločanje v skupščinah, kakor tudi za zagotavljanje strokov-ne pomoči ter drugih pogojev za delo delegaeij, konferenc delegacij in skupin delegatov. Z večjo načrtnostjo mora na področju kadrov-ske politike v vseh samoupravnih temeljnih oko-ljih v občini še bolj prodirati spoznanje, da brez celovite kadrovske politike, brez demokratično-sti in javnosti na tem področju ni mogoče reše-vati niti dolgoročnih sistemskih nalog in vpra-šanj niti tekočih vprašanj, pa naj gre za proble-matiko gospodarstva, problematiko družbenih dejavnosti ali dejavnosti družbenopolitičnih or-ganizacij in celotnega skupščinskega sistema. Kljub premikom moramo ugotoviti, da se sreču-jemo s problemi, ko kadrovska politika in načr-tovanje kadrovskih potreb še ni dovolj vpeto v planske dokumente. Ob tem naj ponovno poudarim nujnost dolgo-ročnosti načrtovanja potreb po kadrih in njiho-vega usposabljanja, kajti od tega je v marsičem odvisna nadaljnja učinkovitost razvoja naše ob-čine. Menim, da bomo z novim izvršnim svetom tudi to uspeli.« Stane Droljc - kandidat za predsednika izvrš-nega sveta in hkrati mandatar za sestavo izvrš-nega sveta je nato obrazložil predlog. Razprave k predlogu sestave izvršnega sveta, v katerega so predlagani: Tatjana Brank, Egon Breitenber-ger, Breda Čižmek, Andrej Glavnik, Sašo Golo-bič, Marjan Krmavner, Metka Simonič, dr. Al-bin Stritar. Boris Šebenik, Davor Valentinčič in Venčeslav Kavčič, ni bilo. _ Delegati so z ločenim glasovanjem najprej soglasno sprejeli poročilo, nato pa prav tako soglasno tudi predlagani sestav izvršnega sveta. Delegati občinske skupščine bodo tako 24. juni-ja na skupnem zasedanju izvolili nov izvršni svet, predsednika in podpredsednika.