URN_NBN_SI_DOC-DRUTAP2P

V S A K U PO R ABN IK Sl ZASLUŽI KVALITETNO STORITEV KNJIŽNICE mag. M ajda Šef, Ekonomska fakulteta v Ljubljani, Inštitut za ekonomska raziskovanja Povzetek Knjižnica kot sinonim za hrambo knjig in administrativno delo izposoje je že davno preživela, pospešeno pa se pojavljajo zahteve uporabnikov, ki želijo infor­ macije iz knjige in ne samo o knjigi. Zato predstavljajo te zahteve za knjižnico nov izziv ne samo v načinu poslovanja, ampak tudi v celotni organizaciji dela in prostorov. Prav organizacija dela naj bi omogočala boljšo in hitrejšo storitev. Za ustrezen način dela je potrebna celovita organizacija poslovanja knjižnice in poti knjige od skladišča do rok uporabnika. Pri načrtovanju organizacije pa je potrebno upoštevati tudi zaposlene v knjižnici, njihove kvalifikacije in usposobljenost. Sodobnega poslovanja knjižnice si ne moremo zamisliti brez prostega pristopa do literature, vendar je treba le-to tudi ustrezno zaščititi pred nedovoljenim odnašanjem iz prostorov knjižnice. Prav tako je primerno v prostoru prostega pristopa organizirati informativno službo za pomoč uporabnikom pri iskanju željenih informacij in podatkov. Na voljo mu mora biti tak informacijski sistem, ki ima enostavne in logične ukaze in nudi uporabniku prijazne in razumljive informacije. Ključne besede: knjižnica, informacijski sistemi, organizacija dela, organizacija poslovanja, logistika, zaščitni alarmni asistemi ŠEF, Majda: Each User Deserves Quality Library Service. Knjižnica, Ljubljana, 40(1996)3/4,303-310

RkJQdWJsaXNoZXIy