MEDOBČINSKA GOSPODARSKA ZBORNICA LJUBLJANA LJUBLJANSKA TURISTIČNA ZVEZA LJUBLJANA OBRTNA ZDRUŽENJA LJUBLJANSKE REGIJE razpisujejo NATEČAJ za nove spominke ljubljanske regije i. K sodelovanju vabimo vse posameznike, likovnike, šolsko mladino, ak-tive zadruznikov, izde!ova!ce domače obrti, oblikovalce, arhitekte, up-okojence in druge, da s svojimi predlogi in izdelki sodelujejo v natečaju. Vabimo tudi OZD, društva upokojencev, društva paraplegikov, člane tu-rističnih podmladkov, pionirske šolske zadruge, člane turističnih druStev. 2. Namen natečaja je v spodbujanju čim SirSega kroga občanov za obiiko-vanje in izdelovanje najrazličnejSiii lzaelkov, ki Doao latilco sluzili kot tu-hstični spominki. Še zlasti apeliramo na posamezne OZD na območju ljubljanskih občin, da poskušajo del svojih proizvodnih programov razumeti tudi kot tunstično zanimiv izdelek, na to pa se navezuje npr. vpraJanje embalaže, opreme itd. 3. Kaj so spominki? Na kratko povedano: to so vsi tisti predmeti ali izdelki, ki jih kot turisti, izletniki ali gostje v tujem kraju kupimo, dobimo v dar, vzamemo ipd, in odnesemo v svoje primarno kulturno okolje. To so lahko uporabni in okrasni predmeti, tudi taki, ki jih lahko pojemo ali po-pijemo, to so izdelki domače in umetne obrti pa razglednice (kopije starih in take s sodobno fotografijo in oblikovanjem), plakati, naljpke; majice, kopije spomenikov, premične kulturne dediščine, likovna dela, maskote, jedilni listi irf še kaj ...). 4. V natečaju bomo upoštevali vse izdelke, ki bodo poslani do razpisnega roka. Posebna strokovna komisija v sestavi: Drago Železnik, predsednik Janez Bogataj, član Marjan Loboda, član ' Janez Suhadolc, član Niko Jerman, člah Milan Aleš, član Dragan Kovačevič, član Zvone Žagar, {\an bo ocenila izdelke na osnovi naslednjih kriterijev: — kriteriji kakovosti (gradivo, izdelava, celovitost), — kriterij kulturne dediščine (glede na Ljubljano in širšo okolico), — kriteriji aplikativnosti izdelka, — kriterij ekonomske vrednosti, — kriterij tipičnosti in lokalne vezanosti, — knterij likovne estetske vrednosti. Izdelek mora biti tudi tehnološko primeren za organizirano proizvodnjo spominkov 5. Nateiaj traja do vključno 28. 2. 1987. ldeje in izdelke (lahko tudi proto-tipe) pošljite na naslov: Medobdnska gospodarska zbornica Ljubljana, Igriška 5. 6. Rezultati natečaja bodo objavljeni v ustreznih sredstvih javnega obvešča-nja, razstava vseh prisRplih in nagrajenih izdelkov pa v maju 1987. 7. NagTajeni spominki oz. izdelki bodo poleg nagrad v viSini: 1. nagrada 300.000 din 2. nagrada 200.000 din 3. nagrada 150.000 din prejeli tudi priznanje za najbolj5e spominke Ijubljanske regije. To priz-nanje naj bi v bodoče tudi pomenilo znak kakovosti za spominke na obm-očju ljubljanske regije. 8. Posebne denarne nagrade za najbolj uspele spominke pa bodo podelili: — Dom Ljubljana, — Kompas Ljubljana, — Ljubljanska turistična zveza, — Ljubljanska kulturna skupnost, — Obrtna združenja Ljubljane. 9. Denarno nagrado v višini 100.000 din bo podelila Skupščina mesta Lju-bljane za prispevke, ki bodo ponazarjali simbcl mesta Ljubljana. 10. Po zaključenem natečaju in razstavi ostanejo vsi izdelki v lasti razpisoval-ca natečaja.