Iss nasprotnifi taborov. Božični odmevi v JNSlistih. O velikih krščanskih praznikih razgalijo laži-liberakii listi svoje »krščansko« srce ter izpovedujejo, kar rnu počiva na dnu. Nič krščanskega ni. Stari krščanski pisatelj Tertullian, ki je zapisal besedo o človeški duši, ki je po svoji naravi krščanska, bi moral pri naših sodobnikih, in sicer ne samo pri odkritih brcibožnikih, marveč tudi tako zvanih liberalcih in naprednjakih ugotoviti izjemo. Naši jenesarski listi so b božičnih praznikih objavili članke, ki razodevajo prav malo krščanskega duha. »Jutro« je v božični številki objavilo uvodnik, ki v njem niti z besedico ne omenja skrivnosti svete noči in velikega pomena božičnega praznika. V »mirovnem razmišljanju« razpravlja o ogroženem miru med narodi ter svoj članek zaključuje takole: »Biti v službi svetlobe, resnice, pravice, napredka — ni li to krasna božična misel, še lepša od zvonenja, ki bo drevi potrkalo na naša zbegana srca?!« Božična misel je to, za jenesarje morda »krasna«, toda krščanska ni. Krščanski Božič je čisto kaj drugega. Ako verni kristjani zavračajo takšno pogansko tolmačenje Božiča, ali je to tudi farizeizem? Ni to farizeizem, marveč zahteva žive krščanske vere, ki mora takšne liste kot nekrščanske odklanjati. — »Domovina« je v božični številki napjsala uvodnik, ki v njem o Božiču sploh ne govori, marveč sebe hvali in za sebe agitira, ter je v božični prilogi objavila stvari, ki jim je krščansko pojmovanje božičnega praznika povse tuje. V tej številki je tudi začela prinašati nov kriminalni roman, s katerim bo po svoji liberalni navadi vplivala vzgojno na mladino. Kot zvest jenesarski tovariš se temu »krščanskemu« krogu pridmžuje »Kmetski list«, ki v svojem božičnem uvodniku ne kliče po Zveličarju, marveč po »Martinu Krpanu, ki naj ukroti Brdavsa, pribori človeku njegovo veljavo in božjemu redu v prirodi spet moč«. V naslednjem članku (»Rojstvo svobodnega Boga«), v katerem se med drugim zanika zgodovinska obnovitev človeštva po Jezusu Kristusu in krščanska kultura ter se govori o »Bogu, ki ga je sprostila in rodila prava vera«, vera v svobodnega človeka« (Bog sam naj to razume!), je nanizane toliko zmedenosti, da je mogla zrasti samo na zeljniku kakšnega svobodomiselnsga pol-inteligenta.