IZ BELEŽNICE POSLANCA CIRILA STANIČA Inšpektorske službe in črnogradnje V zadnjem času smo dokončno ugotovili, da imamo v Sloveniji premalo inšpektorjev, ki bi morali na obhodih ugotavljati črne gradnje. Ker je naša občina v Ljubljani največja in močneje poseljena predlagam, da se za ugo-tavljanje črnih gradenj zadolži še funkcionarje krajevnih skupnosti, vse poslance republike, mesta in občin, veterinarje, gozdarsko, lovsko in ribiško službo, ki so v eni ali drugi obliki zaposleni na območju naše občine. Novi zakoni pogojujejo takojšnje ugotavlja-nje in takojšnje rušenje objeklov. Asfaltiranje Mencingerjeve ulice Krajevna skupnost ponovno prosi organe občine in mestne poslance, da posredujejo pri mestnih komunalnih službah, da se ja uvrsti v letošnji plan Mencingerjevo ulico, na katero se čaka že 30 let. Ulica je že dokončno obzida-na, urejene so komunalne napeljave, izvršena je vsa komunalna oprema. Ulica je postala že parkirišče za avtomobile iz fakultet in inštitu-tov ob Gradaščici. Leta 1992 so ulico samo enkrat polili z emulzijo. Starostniki iz doma upokojencev nimajo več sprehajalnega hodni-ka. Vso prednost imajo avtomobili. Poplave kmetijskih površin ob Dolenjski cesti Na posebni strokovni komisiji gospoda žu-pana, smo na licu mesta ugotovili, da voda ob velikem deževju zastaja na kmetijskih površi-nah med Dolenjsko cesto, avtocesto in avto-busno postajo. Ugotovili smo, da se je ob gradnji avtoceste zgradilo pod Dolenjsko ce-sto in Dolenjsko železnico dovolj velike mo-stičke in v pravilni niveleti, da pa so tretji mostiček, na podaljšku stare ceste zgradili cca 1 meter previsoko in da cev ne odgovarja izračunani velikosti za veliko padavinsko ob-močje tja do Orel. Zgraditi se mora most in v niveleti dna potoka. Odpadki ob industrijski cesti vzdolž začasne tržnice Ob poslovanju strokovne komisije odbora za urbanizem in varstvo okolja smo ugotovili veliko smetišče embalaže in gnilih odpadkov vzdolž začasne tržnice. Komisija predlaga, da sanilarni inšpektorji posredujejo predpisan odvoz na »odpad«. Podaljšanje Ceste v mestni log do Opekarske ceste in do Jurčkove poti Mestni sekretariat za komunalno gospodar-stvo, promet in zveze nam je na našo vlogo za gradnjo Barjanske ceste preko Gradaščice od-govoril, da je še bolj nujna neposredna pove-zava Ceste v mestni log z Opekarsko in Jurč-kovo cesto. V smislu prejetih smernic prosim, da se za to povezavo takoj uredi še ne urejeno zemljiš-če in dokumentacijo, sicer ne bomo vključeni v mestni plan gradnje. Gospodar industrijske cone na Rudniku Po komisijskem ogledu območja naše mače-hovsko obravnavane industrijske cone na Rudniku skupaj z gospodom županom in lo-kalnimi poslanci, sem prišel do zaključka, da je treba za vso problematiko te cone zadolžiti nek organ, ali celo lokalnega poslanca, ki naj bi vršil posle nekega upravnika ali gospodarja. Tako ne gre več naprej. Dobili smo povsem nove načrte, ki so zelo identični starimn. V ce-ste in napeljave je vloženo že veliko sredstev. Cono se vse premalo izkorišča. Neodkupljena soseščina zgleda kakor puščava. Stari jarki in potoki so prerezani, novi še ne povezani. Po-sadilo se ni predvidena drevesa. Fiktivni inte-resenji za gradnjo se umikajo. Vse kaže, da so bližnji črnograditelji na vsej črti zmagali, sa-mo. da industrijske cone ne bo. Gradnja novega mostu na Rakovo jelšo Pri poplavah na Ljubljanskem barju smo ponovno ugotovili, da sega voda Malega grab-na vse do spodnjega robu nosilne plošče mostu v Rakovo jelšo. Ob dejstvu, da smo celotno Rakovo jelšo obgradili z visoko južno avtocesto in novo Barjansko cesto, spremenili celotno Rakovo jelšo od Malega grabna do starega Curnovca v povsem zaprto poplavno območje, ki bo še dodatno ogroženo z vodo iz Malega grabna. Zato smo zadolženi, da zgradimo nov most aii da ta most poderemo in prenesemo promet na nov most Barjanske ceste z novo povezavo do Opekarske ceste ob levem bregu Malega grabna.