Nove okoliščine, novi izzivi v poklicnem življenju svetovalnih delavcev nastajajo ob spremenjenih pot- rebah otrok in mladostnikov po psihosocialni, vzgojni in učni podpori ali pa ob spremembah v družbi, sis- temu ali sami organizaciji. Včasih si nove okoliščine in nove izzive izberemo sami. V zadnjem času spre- memba delovnega mesta ni redka odločitev med svetovalnimi delavci. Želimo si, da bi nam spremem- be v poklicnem življenju večinoma prinašale spodbu- do v kariernem razvoju in približevanje k ciljem pro- fesionalne odličnosti. V območju novega in kompleksnega je še posebno pomemben strokovni premislek, samorefleksija ali refleksija znotraj »varne« kolegialne izmenjave. Tudi pisanje strokovnih člankov je priložnost za takšen strokovni premislek. V imenu celotnega uredniškega odbora naše revije vas vabimo k reflektiranju svoje svetovalne prakse in objavljanju strokovnih prispev- kov. Že J. Dewey je poudaril: »Ne učimo se iz izku- šenj. Učimo se z reflektiranjem teh izkušenj.« Ob prehodih, v novih okoliščinah, je pomembno ohranjanje kontinuitete s preteklimi izkušnjami in Uvodnik Mag. Tamara Malešević, odgovorna urednica vrednotami pri nadgradnji našega profesionalnega delovanja, saj gre za evolucijske oz. razvojne proce- se. Zavedamo se vrednosti vseh znanj in izkušenj, ki smo jih pridobili od naših učiteljev in mentorjev. Ob mojem aktualnem profesionalnem izzivu – odgovor- na urednica naše revije – se zahvaljujem vsem svojim predhodnicam, dolgoletnim odgovornim urednicam revije Šolsko svetovalno delo, in sicer mag. Tanji Be- zić, mag. Cvetki Bizjak in dr. Brigiti Rupar. Naša revija izhaja že osemindvajseto leto v založbi Zavoda RS za šolstvo in že vrsto let ob dragoceni podpori njene urednice Simone Vozelj. Vendarle, novi izzivi prikličejo naše prej neprepozna- ne moči za bodoče manj poznane poti delovanja, ki se zdijo hkrati privlačne in negotove. V obdobju teh prehodov se še bolj lahko naslanjamo na kolegice, na ožji tim sodelavk in si tako tudi porazdelimo težo zahtevnih odločitev. Hkrati smo zapriseženi k razvoju lastne strokovne avtonomije skupaj z odgovornostjo. V dobri skupnosti in dobri družbi nastajajo dobre zgodbe.