Okrajno avtoprevozništvo v Ptuju in njegove usluge Ptuj, februarja 1949. V vseh okrajnlh go6podarskih akcijah, kjer je šlo za hi-trost in prevoze, je naše okrajno pod-jetje v letu 1948 s tovornimi avtomobili opravilo nešteto uslug Fronti, Kmetozam ter drugim ustanovam in podjetjem. V prahu in blatu o ostajali sledovi koles naših avtomobilov. Nad 115.000 km ie ostalo za nami. Pridelek po]j, vinogra-dov, sadOvniakov, živinoreje, proizvodi podjetij, premog, drva, kamenje, pesek in drugo so nam natovarjali in iztovarj^li delavci podjetij, ushižbenci Kmetoz, frohtni prostovoljci in drugi. Pri mnocjh delih pa je bilo treba čakati... Ko so bih vozovi pravočasno na.mestu, drugje ni bilo začeto ali pa je obtičalo. Vedno zn-ova smo morali pojasnjevati, da nismo zadovoljni z opravičilom čakanja: »Saj gre na naš račun«. Ne zadčvoljujemo se z odškodnino za izgubljeni čas. Naš cilj je čas storllnosti, ne pa izgubljeni čas. Spoznali smo nešteto napak, ki so čr-pale našo potrpežljivost. Nepripravlieni tovori, premalo ljudi za na- in raztovar-janje, nepripravljena skladišča, nespret- no izogibanje na cesti, naročila za »ta-koj« in ure dolga čakanja, vožnja brez obojestranskih tovorov itd. so pojavi, Ki so sovražniki uspehov v našem prevoz-ništvu. Gledam^ po podatkih, kdo je do-segel več ton (kilcmetrov, manj defektov in več priihranjenega benzina). Naši 6 smradom benzina prepoieni šoferji Pod-breznik Konrad, Mikulec Jože, Bezjak Stanko, Prelog Konrad in drugi so staluo za volanom. Mno-cji opoldne sedajo k obedu, ko smo mi še na cestl Drugi sladko spijo, ko trgajo naši motorji noč-no tišino. Z delom smo se uveljavili. Stevilo vo-zov našega voznega parka se veča. Po-časi doslužuje mehanizem, kamenje trga gurae, kabli.popuščajo . . . Popravljamo si snroti in zopet vozimo. Letos začnemo znova. Stare izkušnje na vožnjah nam koristijo pri novih na-logah. Zopet se pripravljamo na spopad z birokratsko počasnostjo, iroti pojavom zavlačevanja in zadrževanja nasega pre-vozništva.