SKUPŠCINESISOBCINE LJUBUANA-ŠIŠKA ZA DELEGACIJE IN DELEGATE LJUBLJANA 1980 OSNUTKI SAMOUPRAVNIH SPORAZUMOV O TEMELJIH PLANOV SIS ZA DRUŽBENE DEJAVNOSTI IN MATERIALNE PROIZVODNJE V OBČINI LJUBLJANA-ŠIŠKA ZA OBDOBJE 1981-1985 — Osnutek samoupravnega sporazuma o temeljih plana Izobraževalne skupnosti za obdobje 1981—1985 — Osnutek samoupravnega sporazuma o temeljih plana Raziskovalne skupnosti za obdobje 1981—1985 — Osnutek samoupravnega sporazuma o temeljih plana Zdravstvene skupnosti za obdobje 1981—1985 — Osnutek samoupravnega sporazuma o temeljih plana Skupnosti otroškega varstva za obdobje 1981-1985 — Osnutek samoupravnega sporazuma o temeljih plana Skupnosti socialnega skrbstva za obdobje 1981-1985 — Osnutek samoupravnega sporazuma o temeljih plana Skupnosti za zaposlovanje za obdobje 1981-1985 — Osnutek samoupravnega sporazuma o temeljih plana Kultume skupnosti za obdobje 1981—1985 — Osnutek samoupravnega sporazuma Telesnokulturne skupnosti za obdobje 1981—1985 — Osnutek samoupravnega sporazuma o temeljih plana Stanovanjske skupnosti za obdobje 1981—1985 — Osnutek samoupravnega sporazuma o temeljih plana Komunalne skupnosti(za obdobje 1981—1985 — Osnutek samoupravnega sporazuma Skupnosti za varstvo pred požarom za obdobje 1981—1985 — Osnutek samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev za financiranje splošne Ijudske obrambe in d ružbene samozašč ite za obdobje 1981 -1985 — Osnutek Dopolnila k samoupravnemu sporazumu o združevanju sredstev za nadomestilo OD delavcem, ki v delovnem času opravljajo dolžnosti na področju LO za leto 1981 OELOVNI LJUDJE IN OBČANI DOGOVOR O ORGANIZIRANJU JAVNIH RAZPRAV V prilogi Tribune glasila OK SZDL Ljubljana-Šišk: objavlja-mo: — osnutke samoupravnih sporazumov S;S družbenih dejavnosti; — osnutke gospodarskih samoupravnih sporazumov SIS material-ne proizvodnje; — samoupravni sporazum o združevanju sredstev za financiranje splošne Ijudske obrambe in družbene samozaščite in dopolnila k samoupravnemu sporazumu o združevanju sredstev za na-domestila osebnih dohodkov delavcem, ki v delovnem času opravljajo dolžnosti na področju Ijudske obrambe in družbene samozaščite za leto 1981. Javno razpravo v zvezi s predloženimi dokumenti, ki bodo temeljna sestavina družbenega plana občine Ljubljana—Šiška za obdobje 1981-1985, bo organiziral, sprejpljal in vodil v mesecu septembru in oktobru: — v združenem delu občinski svet Zveze sindikatov Ljubljana— Šiška, preko osnovnih organizacij sindikata, skupaj z drugimi družbeno političnimi organizacijami, samoupravnimi organi in delegacijami. Delavski sveti organizirajo razpravo v samouprav-nih delovnih skupinah in v zborih delavcev. Pri tem so poslovodni organi dolžni in odgovorni zagotoviti vsa strokovna pojasnila za obravnavanje osnutkov samoupravnih sporazumov o temeljih planov SIS; — v krajevnih skupnostih organizira javno razpravo občinska konferenca SZDL preko krajevnih konferenc, skupaj z drugimi DPO, samoupravnimi organi in delegacijami. Na ta način bo zagotovljena v skupščinah KS tvorna javna razprava o predlože-nih osnutkih in usklajevanje potreb z možnostmi združenega dela; — vse samoupravne interesne skupnosti bodo spremljale in se aktivno vključevale v razpravo preksvojih splošnih in posebnih delegacij in posredovale vsa potrebna pojasnila- Po sklepu kooridnacijskega odbora pri občinski konferenci SZDL za pripravo dokumenotv sredneročnega plana 1981—1985 mora biti javna razprava o sonutkih zaključena do15. 10. 1980. Le tako bo možno v oktobru izpeljati usklajevanje družbenega dogovora o temeljih plana občine Ljubljana — Šiška za obdobje 1981—1985 ob sočasnem nastajanju samoupravnih sporazumov o temeljih planov v OZD in SIS, katerih vsebina in obseg naj bi bili usklajeni že v prvi fazi razprave. . Z namenom, da bi razprava v temeljnih organizacijah združene-ga dela in v krajevnih skupnostih potekala kar najbolj smotrno, vsebinsko, poglobljeno in učinkovito, naj vsi organizatorji razprav upoštevajo tudi naslednja pojasnila: 1. Vsa besedila osnutkov samoupravnih sporazumov so objavijena v obliki, kot so jih potrdile skupščine SIS ali njihovi, za objavo besedil pooblaščeni organi. Besedila so objavljena v fazi osnutkov, da bi jih bilo taKc možno na osnovi javne razprave ustrezno dopolniti in na osnovi dopolnitev izoblikovati predlo-ge samoupravnih sporazumov. 2. V javni razpravi naj bi bil dan čim večji poudarek tistim programskim elementom s posameznih področij, ki opredeljuje standarde in normative ter sestavine cen in se neposredno navezujejo na bistvo sporazumevanja glede obsega financiranja posameznih programov in vsebinskih nalog. Tako bodo skup-ščine SIS lahko na osnovi predlogov iz javne razprave dopolnile osnutke samoupravnih sporazumov in s tem natančneje oz. ustrezneje opredelile pogoje in obseg sovobodne menjave za naslednje plansko obdobje. 3. Ovrednotenje programov, ki jih zajemajp osnutki samoupravnih sporazumov izhaja iz projekcije: a.) 4 % rasti družbenega proizvoda za obdobje 1981-1985, b.) 20 % počasnejša rast skupne porabe za družbenim proizvo-dom, kar pomeni da naj bi skupna poraba rasla letno po 3,2 %. Taka usmeritev izhaja iz že sprejetih stabilizacijskih ukre-pov, ki jih moramo dosledno uresničevati v naslednjem srednjeročnem obdobju na vseh področjih skupne porabe. 4. Investicijske naložbe v izgradnji novih objektov družbenega standarda so v posameznih osnutkih (otroško varstvo, izobraže-vanje, kultura in zdravstvo) finančno sicer opredeljene, vendar sredstva za njih v posameznih SIS niso zagotovljena. V pretektem obdobju je bila gradnja objektov družbenega standarda v glavnem financirana iz sredstev I. in II. samoprispevka ob delnem sofinanciranju SIS in proračuna občine- Tudi v naslednjem srednjeročnem obdobju je izgradnja manjka-jočih objekotv družbenega standarda odvisna od solidamosti delovnih Ijudi in občanov pri zbiranju sredstev za gradnjo manjkajočih in prioritetnih objektov. Družbeni standard v Ljubljani naj bi se v naslednjem srednje-ročnem obdobju izenačeval na vseh prioritetnih področjih kot so. to zdravstvo, otroško varstvo in izobraževanje. Razkorak med potrebami (včasih tudi željami) in dejanskimi možnostmi narekuje pri obravnavi predloženih osnutkov samo-upravnih sporazumov o temeljih planov objektivni in poglobljeni pristop. Na vseh področjih skupne porabe bo potrebno tudi v naslednjem srednjeročnem obdobju dosledno uresničevati že spre-jete stabilizacijske usmeritve. Zato je pomembno, da se vsi vključujemo v razprave na zborih delavcev in zborih občanov s konstruktivnimi predlogi glede vsebinskih dopolnitev predloženih dokumentov, ki se po nalogah in ciljih neposredno vključujejo v nadaljni dinamični družbeni razvoj naše občine, ki je sestavni in pomembni družbeno— politični, gospodarski in kulturni del mesta Ljubljane. Ljubljana, dne 1. 9.1980 Občinski svet ZS občine Ljubljana-Šiška Občinska konferenca SZDL občine Ljubljana—Šiška POVZETEK PROGRAMSKIH CIUEV IN NALOG TER VREDNOSTI PROGRAMOV, Kl SO OPREDELJENI V OSIMUTKIH SAMOUPRAVNIH SPORAZUMOV O TE-MELJIH PLANOV SIS DRUZBENIH DEJAVNOSTI OBCINE UUBLJANA-SlŠKA ZA OBDOBJE 1981 -1985 Osnovni cilj povzetkov je v skrajšani obliki zajeti osnovne cilje in naloge, ki jih vključujejo osnutki samoupravnih sporazumov, da bi tako organizatorji javnih razprav v OZD in KS delovnim Ijudem in občanom lažje posredovali obseg in vrednost programov ter višino potrebnih sredstev za njihovo realizacijo. S povzetki so izpostavljene: osrednji vsebinski cilji in naloge po dejavnostih z globalnim prikazom potrebnih sredstev za njihovo realizacijo. Pri tem je upoštevan obseg in vrednost programov občinskih skupnosti obseg sofinanciranja dogovorjenih skupnih in vzajemnih progra-mov in nalog v mestu Ljubljana, v regiji in v republiških SIS, s prikazom sredstev za solidarnost, v ovrednotenih programih niso zajeta sredstva za izgradnjo novih — manjkajočih objektov družbenega standarda. Tako bi potrebovali npr. za izgradnjo minimalnega manjkajočega vzgoj- novarstvenega prostora (510 novih mest) okoli 87.500.000 din, za izgradnjo novih osnovnošolskih objektov pa okoli 300.000.000 din. Od načrtovanih investicij je vključena v osnutku samoupravnega sporazuma zdravstvene skupnosti le izgradnja zdravstvenega doma v Medvodah, ki naj bi se financirala iz sredstev vseh občinskih zdravstvenih skupnosti v regiji (vrednost ZD Medvode je ovrednotena ž zneskom 80.500.000) v višini 30.500.00, ostala sredstva v višini 50.000.000 din pa še niso zagotovljena. V preteklem obdobju je pri izgradnji objektov družbenega standarda imela bistveno vlogo solidarnosti občanov, ki so s samoprispevkom I. in II. pripomogli k pospešeni gradnji manjkajočih objektov. Za obdobje 1981—1985 so prvotno evideniirani predlogi glede izgradnje novih objektov na področju družbenih dejavnosti presegli vrednost 1.750.000.000 din in s tem tudi vse možne okvire glede zagotovitve sredstev. Zato je bilo potrebno v prvi fazi v okviru organov SIS in sodelovanju s pristojnimi planskimi komisijami v KS uskladiti prvotni obseg predlaganih investicij v realnejši okvir. Kljub temu pa sredstva za investicijske naložbe za obdobje od leta 1981—1985 v višini 500 do 600 milijonov din niso zagotovljena in zato investicije niso vgrajene v bilance sredstev SIS družbenih dejavnosti, vendar je pričakovati glede na dosežene rezultate iz obeh samoprispevkov, da se bomo na morebitnem referendumu v letu 1981 ponovno odločlli za samoprispevek III. Globalno ovrednoteni programi bodo dokončno usklajeni s sprejetjem samoupravnih sporazumov, katerih cilji in vsebina bodo vgrajeni v družbeni plan občine Ljubljana—Siška za obdobje 1981—1985. Izvajanje družbenega plana pa bo potekalo v skladu s smernicami o izvajanju družbenega plana, s katerimi bodo vsako leto podrobneje opredeljene prioritetne naloge ter obseg financira-nja celotnega področja, ki se navezuje na skupno porabo. VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE Za izvedbo vseh programov in nalog bomo udeleženci samo-upravnega sporazuma v občinski izobraževalni skupnosti združevali sredstva za naslednje naloge: Vrsta programa 1. Program osnovnega izobraževanja zajema: izvajanje osnovnošolskega pouka za okoli 9800 učencev v le-tu 1981, ki bo naraslo v letu 1985 na okoli 10530 učencev, vključevan-je učencev v COŠ in PB; v letu 1985 naj bi bilo vključenih v obe obliki okoli 44,5 % učencev, izvajanje osnovšol. izobraževanja za odrasle ter pouk s prilagojenim programom 2. Investicijsko vzdrževanje (obvez-nost do samoprispevka II. anuitete, investicije — OŠ Dolomit. odreda 3. Delo samoupravnih organov in strokov-ne službe Skupaj občinski program 1981-1985 potrebna sredstva 1.123.262.600 105.402.615 6.078.040 1.234.743.255 4. Solidarnost v SRS 5. Program skupnih nalog osnovnega izobraževanja (27. - 32. člen) 6. Program vzajemnega investitorja v StfS 7. Program skupnih nalog, ki se uresniču— jejo preko izobraževalne skupnosti SR Slovenije (f inanciranje šolstva narodnih manjšin idr.) , Skupaj — program v SRS in solidarnost 285.272.000 3.438.000 15.725.000 126.750.624 431.185.624 Vrednost občinskega programa in programa financiranja solidarnosti in skupnih na- log v SRS - skupaj 1.665.928,879 V prikazu potrebnih sredstev niso zajete investicijske naložbe za izgradnjo novega osnovnošolskega prostora v višini 320.000.000, razen za OŠ v KS Dolomitskega odreda, ki je vključena v zneskom 83.163.996 v postavki 2. občinskega programa. RAZISKOVANJE Vrsta programa 1. Občinski program vORS: ugotavljanje in usmerjanje raz-iskovalnih pobud in planiranje raziskovalne dejavnosti v ORS, spodbujanje inovacijske dejav-nosti, propagiranje znanstvene dejav. 2. Sof inanciranje dejavnosti me-stne raziskovalne skupnosti Ljubljana, člen 2 3. Sofinanciranje, infrastruk-turnega programa v raziskoval-ni skupnost SR Slovenije skupaj 1+2+3 3. ZDRAVSTVO Vrsta programa 1. Z zakonom zagotovljeni obseg zdravstvenih storitev po ce-nah iz leta 1979 (osnovno zdravstveno varstvo, bolni-šnično zdrav. var., zdravstve-na dejavnost univerzitetnih zdravst. organizacij, preskrb. z zdravili, ortoped. pripomo-čki, konzervirano krvjo, re-ševalni prvevoz 2. Program zdravstvenih stori-tev v občinski zdrav. skup. po cenah iz leta 1979 3. Izvajanje socialne varnosti (nadomestila) 4. Skupni program v SRS (sof i-nanciranje investicij in skupnih nalog v SRS) 5. Solidarnost v SRS (sofinan-ciranje občinskih zdravst. skupnosti v SRS, ki ne po-krivajo zagotovljenega programa 6. Sofinanciranje investicij vregiji in Ljubljani — skupne naložbe: dokonča- nje med. fakultete in šolske- ¦ ga centra, ZD Medvode — no-vogradnja, sofinanciranje zdrav. inform. sistema 7. Sofinanciranje dejavnosti LO in družb. samozaščite ter stroški strok. služb, material. stroški, dejavnost zavoda za soc. medicino in higijeno Ljubljana vrednost: 1981-1985 4.376.000 750.922 2.016.000 7.142.922 vrednost 1981 - 1985 1.072.588.000 757.439.000 314.753.000 42.833.000 147.415.000 162.716.000 68.781.000 8. Solidarnost v regiji Skupaj: 177.869.000 Z744.394.000 OTROŠKO VARSTVO V občinski skupnosti otroškega varstva bomo udeleženci samoupravnega sporazuma združevali sredstva za naslednje naloge: Vrsta programa 1. Zagotovljeni vzgojni program in program dnevnega varstva predšol-skihotrok: — vključitev 730 otrok v mal j šolo, ki niso zajeti v dnevno varstvo v VVO (120-urni program na leto), — vključitev 85 predšolskih otrok z motnjami v telesnem in duševnem raz- ' voju v VVO, — izvajanje 80-urnega vzgojnega pro-grama za otrokeH120 otrok do leta 1985) v starosti 4-5 let, ki niso vključeni v VVO, — izvajanjednevnega varstva v VVO zaje-ma načrtovano nalogo, da bi do leta 198 od skupno okoli 9500 predšolskih otrok vključili v družbeno organizirano varstvo okoli 4954 otrok ali 52 % (do konca teta 1980 bo vključenih okoli 48 % predšolskih otrok od skupnega števila 8760 otrok, kar je v skladu z družbenim planoro za obdobje 1976 - 1980) 2. Občinski dopolnilni (dogovorjeni) program: — sof inanciranje izgradnje objektov iz sa— moprispevka II. anuitete, štipendiranje kadrov, sofinanciranje mejnih dejavnosti 3. Oenarne pomoči — otroški dodatek: — z območja občine Lj.—Šiška bo prejemalo otroški dodatek v razdobju od leta 1981 do 1985 letno okoli deset tisoč otrok Vrednost občinskega programa skupaj 4. Sofinanciranje programa vSRS: a) skupni program: sof inanciranje skupnih nalog družbenega varstva otrok v SRS (varstvo matere in novorojenca, nadome-stila v časti porodniškega dopusta idr.) b) za solidarnost v SRS Vrednost programa sof inanciranje v SRS 1981 - 1985 potrebna sredstva 363.979.483 138.101.743 277.930.715 780.011.941 260.036.954 62.848.409 322.885.363 la stroškov oskrbe v organizacijah za usposabljanje in mladinskih vzgojnih zavodih, stroški za bivanje v rejniških družinah in za zagotovitev pokiicnega statusa rejnic, sredstva za doplačila oz. plačila šolske prehrane in bivanja v VVO, sredstva za doplačila oz. plačila stroškov letovanja in kjimatskega zdrav-Ijenja otrok, f inanciranje storitev socialnega skrbstva, ki jih izvajajo delovni Ijudje in občani, organizirani v družbenih organizacijah in društvih. Sredstva za delovanja Čentra za socialno delo v občini, sredstva za delovanje občinske skupnosti socialnega skrbstva, zagotovitev sredstev za potrebe na področju Ijudske obrambe in družbene samozaščite ter sredstva za druge naloge (razvrščanje otrok, klubi zdrav-Ijenja alkoholikov, pogrebnii stroški, sofinanciranje poti spomina in tovarištva, stroški plačilnega prometa) II. Mestne skupne naloge: zagotavljanje sredstev za delovanje var-stveno—delovnega centra za duševno pri-zadete občane, zagotavljanje sredstev za delovanje mladinskega sprejemališča za begavce, zagotavljanje sredstev za delo-vanje organizacije civilnih invalidov vojne, zagotavljanje sredstev za delovanje organizacije slepih in slabovdnih, zago-tavljanje sredstev za delovanje organiza-cije slušno in govorno prizadetih, sof tnan-ciranjedejavnosti društva za pomoč duševno nezadostno razvitim osebam, sof inanciranje dejavnosti mestne ZPM, sof inanciranje de-javnosti LRP ,,Glas Ljubljane", zagotavljanje sredstev za izvajanje programa predzakonske-ga svetovanja za vseobčinske skupnosti socialnega skrbstva, zagotavljanje sredstev za defovanje mestne skupnosti socialnega skrbstva in njene službe III. Solidarnost v SRS: sofinansiranjetistih občinskih skupnosti socialnega skrbstva, ki po enotno ugo-tovljeni prispevni stopnji izosebnih dohodkov delavcev ne zberejo dovolj sredstev za realizacijo zagotovljenega enotnega programa 173.161.893.- 6.810.098.- 24.962,322.- Vrednost skupnega programa (občinski program in sofinanciranje nalog ter solidarnost v SRS) 1.102.897.304 V bilanci sredstev za financiranje programa občinske skupnosti otroškega varstva niso zajeta sredstva v višini 87.500.000 din za izgradnjo minimalnega manjkajočega vzgojnovarstvenega prostora (510 novih mest). SOCt ALNO SKRBSTVO Vrsta programov I. Občinski program a) enotni program obsega: zago-tovljeno višino pomoči za vse občinske skupnosti socialnega skrbstva v Sloveniji (stalne druž-bene denarne p9moči kot edini vir bene denarne pomoči kot edini vir kot dopolnilni vir preživljanja in osebne dohodke strokovnih delavcev v Centru za socialno delo) b) druge naloge iz občinskega programa: začasne, enkratne družbene denarne pomoči za duševno in telesno prizadete občane do 15. leta starosti, plačila k oskrbnim stroškom občanov v splošnih oz. posebnih socialnih zavodih in plači- IV. Skupne naloge v SRS: izgradnja zavoda za varstvo in delovno usposabljanje otrok in mladostnikov, izgradnja posebnega socialnega zavoda za odrasle duševno prizadete osebe, zagotavljanje sredstev za oskrbo oseb neznanega bivališča v zavodu Hrastovec— Trate, zagotavljanje sredstev za sof i-urejanja romskega vprašanja, zagotavljanje sredstev za Vrednost raziskovalne naloge (skupnega pomena 1981—1985 za udeležence sporazuma in s področja socialnega skrbstva), zagotavljanje sredstev za financiranje prevoza slepih in ostalih irtvalidnih oseb, ki potrebujejo , spremstvo, sofinanciranje stroškov delo- vanja mladinskih sprejemališč, sofinan-ciranje publikacije ,,Naš delavec", sof i-nanciranje udeležencev mladinskih delovnlh akcij, zagotavljanje sredstev za skupne potrebe na področju Ijudske obrambe, sof i-38 484 984 — nanciranje dejavnosti družbenih organizacij in društev na ravni republike, financiranje delovanja samoupravnih organov Skupnosti socialnega skrbstva SRS, zagotavljanje sredstev za delovanje strokovne službe Skupnostt socialnega skrbstva Slovenije Skupaj: ' 11.968.492,-255.387.789.- Vrednost1981-85 ZAPOSLOVANJE Vrsta programa 1. Enotni minimalni program v občinski skupnosti za zaposlovanje: izvajanje zakona o zaposlovanju in zavarovanju za primer brezposelnosti, zakkna o zaposlovanju in usposabljanju invalid-nih oseb, družbenega dogovora in samou-upravnih sporazumov o pogojih zaposlovan-ja in o miriimalnih standardih in izva« janje drugih zakonov — 1. člen 39.376.000 2. Sofinanciranje programa mfcstne skupnosti za zaposlovanje: dogovarjanje o skupnih osnovah letnih srednjeročnih in dolgoročnih planov dejavnosti, izvajanje skupnih akcij za uresničevanje kvalitetne rasti zaposlo-vanja v skladu s sklepi in ukrepi skup-ščine mesta Ljubljane, izvajanje politike med republiškega zaposlovanja, izvajanje aktivnosti za dokvalifikacijo in prekvali-fikacijo delavcev v cilju zagotavijanja ekonomskih in tehnoloških izboljšav proiz-vodnje in prestrukturiranja Ijubljanskega gospodarstva 3. Sofinanciranje programa med občinske skup-nosti za zaposlovanje (člen 14 in 15.): usklajevanje zaposlitvenih bilanc med ob-činami, koordiniranjeaktivnosti področ- ja medrepubliškega zaposlovanja, zaposlo-vanja invalidov in zaposlovanja delavcev, * ki so na začasnem delu v tujini . 397.000 4. Sofinanciranje programa zveze skupnosti za zaposlovanje (12. in 13. člen): izvajanje programa skupnih nalog s področ-ja zaposlovanja pomembnih za območje cele republike in nalog v zvezi medrepubliškega sodelovanja pri zaposlovanju delavcev v tujini in za izvajanje varstva delacev-vtujini in njihovega organiziranega vra- čanja v domovino 5.125.000 5. Sofinanciranje izvajanja solidarnostnih nalog s področja zaposlovanja v SRS 4.836.000 Skupaj 50.309.000 TELESNA KULTURA Vrednost Vrsta programa 1981-1985 1. Občinski program: prOgram športne rekreacije (redna vadba in akcije) 75.433.950 2. Sofinanciranje vrhunskega športa in skup. dogovorjenega programa v Ljubljani 101.641.050 Skupaj 1+2 177.075.000 3. Investicije: vzdrževanje domov in amortizacija, naložbe v ZKO, funkcionalna oprema društev in skupin, adaptacija DPO Pirniče objektov Skupaj občinski program: 4. Program Ijubljanske kulturne skupnosti: a) knjižničarstvo (dejavnost splošno izobraževalnih knjiž.) b) gledališka dejavnost Ijubljanskih poklicnih in polpoklic. dram. in lut-kovnih gledališč c) financiranje dejavnosti opreme in baleta ter slov. filharmonije in drugih glasbe- nih ansamblov in ustanov — 15. člen SS .... d) likovna in galerijska dejavnost e) varovanje kulturne dediščine (arhivi, spomeniško varstvo, muzej. dejavnost), f) kinematografija in drugi programi (Župančičeve nagrade, Ijubljanski fes-stival, štipendiraanje kadrov, stroški skup-ne strokovne službe, invest. vzdrž. 48.250 141.671 Slcupaj:a+b+c+d+e+f bomo zagotovili s programom MKS 575.000 5. Razširjeni program Ijubljanske kulturne skupnosti: sof inanciranje programa storitev oz. dejavnost doma tvan Cankar 779.261. od tega: 211.179. vobčini Skupaj a + b bomo zagotovili za razširjeni program MKS 6. Naložbe v Ijubljanski kulturni skupnosti: ureditev mestnega doma, ureditev novih prostorov v narodni galeri-ji, investicijska vzdrževalna deta na obstoječih objektih Skupaj bomo zagotovili za naložbe v MKS 7. Program kulturne skupnosti SR Slovenije: naloge skupnega pomena, ki so opredeljene v samoupravnem spo-razumu o temeljih plana kultur-ne skupnosti SR Slovenije bomo zagotovili za program kulturne skupnosti SRS 575.000 od tega 155.825. vobčini 86.300 od tega 23.388 v občini 733.904 od tega 198.888 Za financiranje kulturnih dejavnosti v mestu Ljubljana in republiki bi morali v okviru enotne stopnje dati večji poudarek izvajanju in razvijanju amatersko — Ijubiteljski dejavnosti. Predlagamo, da se pripravi temeljita analiza družbeno ekonom-skih odnosov v kulturnih skupnostih na sploh, ki bi služila kot osnova za nadaljnje usklajevanje. Občinska kuiturna skupnost je v preteklem obdobju prejemala premalo sredstev za izvajanje osnovnih programov v občini. KULTURA Vrsta programa 1. Redni program obč. kulturne skupnoosti: dejavnost društev in skupin ter de-javnost ZKO in matične obč. knjižnice s podružnicami, kulturne akcije v KS in TOZD, dejavnost SIS, prireditve ZKO, sodelovanje s pobratenimi občinami, drugimi republikami in zamejstvom 2. Razširjeni program: dejavnost amaterskih gledališč in razstavna dejavnost, uvedba gledališkega abonmaja v KS, knjižničarska dejavnost, dejavnost novih KUD, prireditve v SRS in SFRJ, aktivna kulturna vzgoja in seminarji, stroški DO — kulturni center Šiška vrednost v 000 1981 -1985 65.463 27.958