OBNOVA TITOVE CESTE Zastoj zaradi lokacijskih dovoljenj Togi predpisi, trmoglavost ne-katerih lastnikov zemljišč in splet drugih okoliščin so zaviral-no vplivali na dokaj dolgo obna-vljanje Titove cesle. Res, po tej glavni mestni in bežigrajski pro-metnici na odseku od severne obvoznice do »Astre«, se že vo-zimo po lepo obnovljenem asfaltnem cestišču. Obcestna razsvetljava je postavljena, toda luči še ne svetijo, avtobusi me-stnega potniškega prometa pa se še vedno ustavljajo kar na voznem pasu in nevarno ovirajo promet. Pešci v strahu prečkajo cestišče, kajti vsi predvideni se-maforji, ki bi opozarjali voznike, še niso postavljeni in aktivirani. Vse se je zataknilo pri pridobi-vanju lokacijskega dovoljenja, ker je bilo treba prestaviti PTT vode ter odkupiti zemljišča ob. cesti na krajih, ki so predvidenai za avtobusna izogibališča. Predl kratkim je bilo tudi to storjeno in. obnova bo šla h koncu. * Od 20. septembra do dneva republike bo Cestno podjetje Ljubljana - Tozd Gradnje do-končalo še osem avtobusnih izogibališč in okoli njih izpeljalo kolesarske steze. Postavili bodo 4 nove semaforje za pešce ter priključili že inštalirano javna. razsvetljavo. | Decembra bo po Titovi cestfc potekal promet bolj tekoče, ne| moteno in vamo. Za obnovo Ti~ tove ceste je SIS za ceste Ljy& bljana plačal več kot 450 milijo- nov dinarjev. -------0 IVAN ŠUČUR