TY - NEWS TI - Politično prepričevanje in strategija volilnega marketinga ID - 15426653 IS - 9/10 VL - 29 PB - Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani N2 - Analiza štirih modelov komuniciranja: 1. komunikativna interakcija, 2. model prepričevanja in strateške interakcije, 3. model politične propagande, 4. strategija političnega marketinga. V stvarnosti ne omogočajo komunikativne interakcije in recipročnost se omeji na proučevanje potreb publike - zaradi učinkovitejšega vplivanja. Komunikacijski modeli se v stvarnosti ne pojavljajo v "čisti" obliki; uveljavlja se "sobivanje" dveh ali več komunikacijskih modelov. Paradigmi komunikativne interakcije in političnega prepričevanja se prepletata z modeloma strateške interakcije in politične propagande. Hkrati pa propagandna in marketinška akcija - sodobna deformacija stare galske vizije Herkula, simbola govorniške moči - "vsrkavata" model političnega prepričevanja, da bi zabrisali metode duhovne represije in si nadeli patino demokracije. V sodobni demokraciji si "zmago" laste uspešni menedžerji marketinške akcije, ne pa civilna družba in "suvereni" narod. LA - slovenski JO - Teorija in praksa DA - 1992 A1 - Vreg, France KW - politična propaganda KW - election KW - volitve KW - predvolilna kampanja KW - communication sciences KW - komunikologija KW - communication KW - komuniciranje KW - modeli KW - politična kultura KW - political party KW - politične stranke ER -