URN_NBN_SI_DOC-LQFO8YSI

I ZB OR I N F O R M A C I J S K I H V I R O V V KNJIŽNICI S R E D N J E Š O L E Majda Steinbuch, II. gim nazija, Maribor UDK 659.2:373.5(497.12) Povzetek Informacijski viri v srednji šoli so v glavnem primarni in sekundam i. Pri izboru informacijskih virov, ki jih bo imela šolska knjižnica, je najprej potrebno določiti informacijske potrebe uporabnikov (v prvi vrsti učencev, potem pa tudi potrebe učiteljev in šolske administracije). To pomeni, da mora šolska knjižnica slediti vsem spremembam, ki se v šoli dogajajo, ali se še bodo zgodile, saj z ustreznim izborom informacijskih virov te spremembe tudi omogoča. Pri izboru so pomembna tudi finančna sredstva, ki pa morajo biti knjižnici dostopna v enakem merilu kot šoli za ostalo delovanje. Pomemben dejavnik pri izboru informacijkih virov je tudi sodelovanje med učiteljem in knjižničarjem in določitev deleža obeh pri izboru informacijskih virov. Ključne besede: šolska knjižnica, informacijski viri, OPAC, knjižničar, učitelji, izbor informacijskih virov, uporaba informacijskih virov UDC 659.2:373.5(497.12) Summary In high school libraries there are mainly primary and secondary information resources. In selecting high school library information resources, first it is necess­ ary to identify users' information needs (pupils, teachers, and school adm inistra­ tion). That means that college library has to follow current changes in the school as well as support those which are going to occur, for it provides them with the adequate information resources selection. In doing this, financial resources are ■nstrumontal and thus have to be available as much to the school library as to the other school activities. In the information resources selection it is important that i'brarian and teacher cooperate and that their shares in this process are deter­ mined. STEINBUCH, Majda: Selection of Information Resources in a College Library. Knjižnica, Ljubljana, 37 (1993) 3,103-111

RkJQdWJsaXNoZXIy