URN_NBN_SI_DOC-LXMPJUCO

ZAPISI - NOTES R A Z M I Š L J A N J A O B N O V E M S A M O U P R A V N E M S P O R A Z U M U Nataša Pahor , Ljubljana N ovem bra 1986 smo sc zbrale knjižničarke in za knjižnice zadol­ ženi delavci osnovnih šol v Trbovljah, v osnovni šoli JO SIP B R O Z T IT O , Pedagoška enota R EV IRSK I B O RCI. Sklicatelj sestanka aktiva šolskih knjižničarjev je bil Zavod SRS za šolstvo O E Ljubljana. Vsebina sestanka: 1. Oblike knjižne in knjižnične vzgoje v 4. razredu osnovne šole (hospitacijska ura v šolski knjižnici) 2. Razgovor o učni uri in smernice za izdelavo letne priprave na pouk 3. Informacija s posvetovanja ZDBS, ki je bilo oktobra v Mariboru Po našem kratkem klepetu in pozdravu so prišli v šolsko knjižnico učenci 4. razreda iz druge pedagoške enote. O snovno šolo Josip Broz Tito sestavljajo štiri pedagoške enote. Začela se je ura književne in knjižnične vzgoje v šolski knjižnici z naslednjo vsebino: Učna tema: Roža čudotvorna - antologija sodobne jugoslovanske poezije za otroke. Operativno izraženi smotri: Učenci spoznajo antologijo pesmi za otroke. Uporabljajo knjige: Roža čudotvorna. Slovarček tujk, Sonč­ nica na rami. V knjigi Roža čudotvorna najdejo podatke o pesnikih. Osvojij pojme: naslov, podnaslov, antologija, priročnik, priročna knjižnica. Celostno doživljajo umetniško besedilo izbranih pesmi: poslušajo, recitirajo, ugledališčijo. . .

RkJQdWJsaXNoZXIy