Osnutek Na podlagi 3. člena, 12. člena, 1. odstavka27. člena, 30., in40. člena zakona o upravljanju in razpolaganju s stavbnim zemlji-ščem (Ur. I. SRS, št. 7/77) in na podlagi 4. člena zakona o določitvi stopenj, odbitnih postavk in olajšav za republiški da-vek iz dohodka temeljnih organizacij združenega dela v letu 1979 (Ur. I. SRS, št. 30/78), skladno s sporazumom za industrij-sko cono ŠP 4 in 5 ter na podlagi 190. člena statuta občine Ljubljana šiška (Ur. I. SRS, št. 2/78) je Skupščina občine Ljub- Ijana Šiška na.....seji zbora združenega dela dne.....in seji. .... zbora krajevnih skupnosti dne.....sprejela ODLOK o določitvi prispevka, ki ga plačujejo investitorji v industrijskih conah ŠP 4 in ŠP 5 k stroškom za urejanje stavbnega zemljišča. * ''..-. '' ••¦¦.¦. ¦ ¦ • '.;" - ¦ ' \.". - ¦ 1. člen ¦ '¦-¦¦¦] ' .'-.* ' S tem odlokom se določa poprečni prispevek, ki so ga dolžni plačevati investitorji: temeljne in delovne organizacije v indu-strijskih conah ŠP 4 in ŠP 5 k stroškom za urejanje stavbnega zemljišča. Zazidalni načrt, ki ga je izdelal Ljubljanski urbanistični zavod pod št. 1621/76 opredeljuje namembnost con in obseg potreb-nega opremljanja zemljišča. Območje za katerega določen prispevek za urejanje zemljišč omejuje Djakovičeva, Celovška cesta, Cesta Jožeta Jame in gorenjska železnica. 2. člen .¦",,' • Prispevek investitorjev je določen na podlagi poprečnih stro-škov urejanja, preračunanih na kvadratni meterskupne tlorisne uporabne površine stavb In se za posameznega investitorja določa Izračun stroškov po samoupravnem sporazumu za indu-strijsko cono ŠP 4 in 5. Temeljne in delovne organizacije, ki v industrijskih conah ŠP 4 in ŠP 5 ne nameravajo investirati oziroma nimajo za svojo dejavnost sprejetih investicijskih programov, plačujejo prispe-vek preračunan na kvadratni meter zemljišč, s katerim uprav-Ijajo. Temeljne in delovne organizacije, ki so že zaključile svojo investicijsko dejavnost plačujejo sorazmerni del prispevka pre-računan na tlorisno uporabno površino objektov. ¦•¦¦¦" vv-:V:'¦ J ¦¦¦•'.-¦"-,•'¦¦-.'¦ 3-člen ¦'.¦¦' ' " Investitorji so dolžni plačevati prispevek iz dohodka temeljne ali delovne organizacije v časovnem obdobju 5 let v dveh enakih polletnih zneskih na račun Samoupravne interesne ko-munalne skupnosti občine Ljubljana šiška. • '¦'¦ '"''¦ T'y.'" [l' ¦" 4. člen ; .'''¦' S prispevkom iz 2. čl. poravnavajo investitorji stroške Samou-pravni interesni skupnosti za urejanje stavbnega zemljišča skla-dno z 12., 13. in 14. či. Zakona o upravljanju in razpoiaganju s stavbnim zemljiščem. ¦¦¦¦¦¦,¦ . - . ; . , .• . v. ¦ -,>¦•¦¦ ':•" 5. člsn '•..'; Prispevek na podlagi 2. čl. so dolžne plačevati tudi organiza-cije in investitorji, ki razpolagajo z lokali na območju, ki ga opredeljuje 1. člen. 6. člen Nadzor nad uporabo sredstev, ki se zbirajo na podlagi tega odloka opravlja koordinacijski odbor, katerega imenujejo inve-stitorji. 7. člen Ta odlok začne veljati 8. dan po objavi v Uradnem listu SR Slovenije. Št.:.......... Datum:..^..,.^,; . Predsednik 1 • Skupščine občlne Ljubljana-šiška •'¦.' Franc Dejak, 1. r. Obrazložitev: Zazidalna otoka ŠP 4 in ŠP 5 sta bila z GUP predvidena kot območje za proizvodno, servisno in skladiščno dejavnost. Za omenjeno območje je bil leta 1966 izdelan načrt Industrijska cona kot izhodišče za kasnejši regulacijski zazidalni načrt, dočim je bila leta 1974 izdelana novelacija regulacijsko zazidal-nega načrta. Območje je omejeno s Celovško, Djakovičevo cesto, Cesto Jožeta Jame in gorenjsko železnico. Skupna zazidalna površina meri ca. 555.000 m2 od tega je že oddanih stavbnih zemljišč 407.580 m2. Trenutno je znanih na področju IC 25 potencialnih investitorjev, oziroma organizacij, ki že poslujejo na področju IC. Osnovni problem IC je po-manjkljiva komunalna opremljenost, ki ne zagotavlja obstoje-čim organizacijam boljših delovnih pogojev, potencialnim inve-stitorjem pa ne dovoljuje možnosti za uporabo zemljišč v na-mene lastnih proizvodnih in poslovnih programov. Na odprte probleme IC je zlasti opozoril poseg SIS za gradnjo cest - ob tem posegu je bilo potrebno vnaprej urejevati posamezne ko-munalne probleme v IC. Stroški urejanja IC so ocenjeni na 208,624.806,00 din, od teh sredstev je zagotovljeno 65,796.257,00 din in je iz stališča eko-nomičnosti urejanja cone docela nesprejemljivo za investitorje in komunalno skupnost, da bi prepustili komunalno urejanje trenutnim potrebam posameznih investitorjev. Glede na nave-deno je pripravila Komunalna skupnost samoupravni spora-zum, kateri ima namen pospešiti izgradnjo komunalij. Spora-zum so ugodno ocenili tgdi bodoči investitorji v IC in so v večini primerov tudi podpisali predloženi sporazum. Ob podpisu spo-razuma so predstavniki investitorjev pooblastili Komunalno skupnost, da zaradi enotnega pristopa k reševaniu zatečene situacije v IC predlaga Skupščini občine Ljubljana-Siška izdajo odloka, ki bo urejeval vprašanja medsebojnih odnosov med investitorji in komunalno skupnostjo, ki bo za potrebe IC najela kredite za premostitev stroškov urejanja IC. Sočasno s tem pa bo nujno potrebno uskladiti dosedanja vlaganja investitorjev v urejanje zemljišča, vprašanja rezervatov in zemljišč, za katere delovne organizacije nimajo sprejetih programov in vprašanja onih organizacij, ki so sicer zaključile svojo investicijsko dejavnost, pa bodo z naložbami v komu-nalno opremo pridobile v IC boljše pogoje za delo. To proble-matiko rešuje pnpravljeni odlok o določitvi prispevka, ki ga plačujejo investitorji v IC ŠP 4 in ŠP 5. Odlok temelji na določilih Zakona o upravljanju in razpolaga-nju s stavbnimi zemljišči - Ur. I. SR Slovenije 7/77 in na Zakonu o določitvi stopenj, odbitnih postavk in olajšav za republiški davek iz dohodka temeljnih organizacij združenega dela v letu 1979, Ur. list SR Slovenije 30/78. Glede na navedenadoločila je pristojnost občinske skupščine podana, da izda odlok o načinu kako občani in delovni Ijudje zagotavljajo izboljšanje komunal-nih pogojev in kako združujejo sredstva v te namene. Pristojnost financiranja programov urejanja zemljišč določa 21. čl. Zakona o upfavljanju in razpolaganju s stavbnimi zemlji-šči, ki prvenstveno nalaga to naiogo upravljalcu zemljišča, kot ga določa 3. čl. istega zakona, ta pa je v vsakem primeru občinska skupščina, oziroma Komunalna skupnost. Ob tako obsežni problematiki kot je urejanje IC bi povzročile druge oblike zbiranja sredstev mimo odloka investicijsko ne-sposobnost večine delovnih organizacij, saj bi te morale vlagati svoja investicijska sredstva v naprave, s katerimi ne upravljajo in je ravno zaradi tega odloka edina možna varianta za komu-nalno ureditev IC. Ljubljana, 18. 4. 1979 Komunalna skupnost občine Ljubljana-Šiška Izvršni svet Skupščine občine Ljubljana Šiška je o osnutku odloka razpravljal na svoji 76. seji in z njim soglašal. Delegatski skupščini predlaga da osnutek obravnava in sprejme