Ceste - mostovi - ceste Aprila letos bodo začeli graditi severni krak - Črnuče izven prometnega vrveža V nadaljevanju obvestil o cestni problematiki tz prejšnje šlevilke dolgujemo braicem poročilo o delu delegacije kra-jevnih skupnosti občine Beži-grad na seji zbora občm Skup-ščine mesta Ljubljana 15. 1. 1979. V Času od 28. decembra do ponovne seje zbora občin so imeli vrsto dogovorov za pri-pravo dokumentov, ki so po-trebni za gradnjo cestnega omrežja. Delegati zbora občin so za ponovno sejo dobili do-datno gradivo, zapisnika sej obeh zborov in uvodni referat s skupne seje vseh zborov Družbenopoiitiini zbor pa cestne probiematike ni obrav-navai. Tako je bil delegatom zago-tovljen celoten pregled nad sejnim gradivom, izrečene be-sede so postale sestavni del dokumentov, od katerih ni mo-goče odstopati. Predloženo gradlvo so dele-gati sprejeli. V celoti so spreje-li staližfia izvršnega sveta SML in informacijo z zbora Združe-nega dela. da se bodo defa na ZmanjŠaj hitrost pred prehodom za pešce! severfii obvoznici začeia 2 aprila letos. Stališfia izvrSnega sveta SML pa jasno zahtevajo. da se morajo dela na celotni trasi severne obvoznice izvaja-ti istotasno, kar se ujema s stališd" izvršnega sveta beži-grajsKe občine, spre/etimi na občinski skupščini. V rriisli na cestno problema-tiko. kar je za Bežigrajčane po-stalo normalno. se vriva pro-blematika, ki jo najbolj Čutijo krajani Črnuč ob 65 let starem črnuSkem mostu, Zaradi ra-zličnin pojmovanj in raztag po-vejmo- da rekonstrukcija čmu-Škega mostu in rekonstrukcija Tilove ceste skozi Črnuče ne sodita v 10-letnl program gradnje cest v Ljubljani. Pro-biematiko teh objektov re&uje-ta Republiška skupnost za ce-ste in skupščine obiine Beži-grad. Obnova Titove ceste bo financirana iz presežka posoji-la za ceste, priprava lokacijske dokumentacije je v zaključni fazi, t deli pa bodo pričeli še letos. Za obnovo črnuškega mostu je zadolžena Republiška skup-nost za ceste. ki pospešeno pripravlja potrebno dokumen-tacijo. Ob sprejemu U sistema do-življa Titova cesta skozi Črnu-če prekategorizacijo iz magi-stralne v mestno cesto. 1O-let-ni program gradnje cest v Ljubljani reSuje probiematiko Črnuč tako, da bo usmeril pro-met po novi cesti in preko no-vega mostu čez Savo (glej ski-co U sistema). Tako bodo kra-jani Črnuč ra2bremenjeni pro-metnega vrveža. Gradnja cest v LjubljarU predstavlja zelo obsežen in zek hteven poseg, ki zahteva lud velika finančna sredstva. kate< rih pa primanjkuje. Sredstv« bomo zbrali. ni dvoma. Do s* daj smo zbirali finančna sred-slva na območju petih Ijubfjarv ski občin. Ali ne bi bilo pravil-no tokral povpraSati tudi pri-mestne občtne Domžale, K» mnik, Litijo...? Zakaj? 65 I* se že vozimo preko starčevegi hrbta čez Savo v Ljubljano ir nazaj domov. Starec niti slutfl ni, kakSno breme mu bomč nadeli. He zmore več. tudi s popravilom ne. Potreben je počitka. Njegovo breme naj v celoti prevzame mladenič, ki ga bomo zgradili nekoliko ntž-je čez Savo. Šele nato lahko starca na Črnučah nadomesti-mo z novim mostom. Ob koncu je treba omenitl ludi poročanje o deiu skupždi-J ne mesta Ljubljana v Ljubljan-*J skem dnevniku dne 29. 12- ¦ 1979 Delegati so obsodili tak načm poročanja ter ocenili, d« tako senzacionalistično poro" Čanje ne koristi nikomur. naj-™ manj pa delegatskemu nafiinu odlofianja. ¦ MOMO RADOSAVLJEVIČ