Najpomembnejši dogodek — otvoritev južne obvoznice Saj ni res, pa je. To^ehko zapišemo za čudovito vožnjo po Ljubljanskem barju - dolgo pičlih pet minut od križišča z zahcdno obvoznico pri Dol-gem mestu do zadnjega dela Dolenjske ceste. Lepo speljan 6,6 km dolg avtocestni krak ima 4 nadvoze, 1 podvoz, 1 viadukt, 6 mostov in več propustov pod cesto. Cesta, ki so jo zaradi težke-ga terena - specifičnih barjanskih tal, gradili štiri leta, je bila 28. oktobra odprta le z enomesečno zamudo. Pomeni pa z vidika gradbene stroke dragoceno izkušnjo, saj so izvajalci marsikdaj na-leteli na nepredvidene težave. Vrednost te ceste znaša po sedanjih cenah 60 milijonov dolarjev. Ta prepotrebna cestna povezava pomeni za Ljublja-no, predvsem pa za mestni del naše občine izjem-no pridobitev, saj se je z njeno izgradnjo domala v celoti premaknil tranzitni promet iz mestnega središča na obrobje. Tržaška, Aškerčeva in Do-lenjska so lažje »zadihale«, z njimi vred pa tudi številni občani, ki bodisi stanujejo ob teh cestah ali pa jih je vsakodnevna pot na delo vodila po teh večno nepropustnih cestah. Ni nezanemarljivo tu-di to, da se bo ozračje močno osvobodilo smradu izpušnih plinov. Kot vemo, predvideni bencinski servis s posta-jališčem Barje še ni nared, prav tako tudi še ne priključek Kardeljeve ceste na obvoznico. Priklju-ček Kardeljeve bo moč izvesti še v tem letu, kar pa ne velja za cestno povezavo in izgradnjo mostu čez Gradaščico od Trnovega do Ceste v Mestni log, kar je v planu za prihodnjo pomlad. Prav tako bodo spumiadi priieli z ugradnju ceste Bratstva in enotnosti ob južni obvoznici do Šmarja Sap. To pa pomeni, da bo potrebno neko-liko več potrpljenja ob slabo propustnem križišču obvoznice z Dolenjsko cesto!