hu»\u pHiim i ¦itnfal-XIII. l«|tnlk. 1935. lanuHr 20. 2. mint«ra. Mčsečne verske novine. Vu Imcrtl prSkmurtke evang. iinjorfje redltel I vddavnlk i rLISAR JANOS, Murska Sobota. Rokoplil ¦• morajo v Puconce polflati. Ček računa št. 13,586; imč »Dfiševnl list" Pucond. Cejna na cejlo lelo 20 Din., v iv6nstvo SO dln., w Amerlko 1 Dol., adna numtra 2 dln. Naprajplatilo gorlviam« vtaki avang. dOhevnlk I vulltal. N6vo leto. Pisao: Hdri Lipdt ev, diihovnik. Naš žitek je ne drugo, kak edno težko vandranje. Naš Stvoritel nas je pri vdraši Zibela na pot spravo, naj idemo do Grob všraša. Na p6t nas je spravo, da bi glč-dajdči naše stopaje, vido kelko i ka smo zmožni doprinesti. Zato je vsškomi več, ali menje brčmena prekdao, vsdkomi po-leg njegove m6či i od toga brčmena ed-nok račun moramo dati pri Groba vdraši. Za to pot nas je vsdki tiidi dčbo potne stroške, eden pčt, drOgi dva", trčtji pa eden talentom. Vandrajoči na"jdemo sčnco itadi nezgovorno vročino, nosčči nam prekddno bržmen nas nžjveč mrmra. Či se zgledne-mo na tč vandrare, vidimo ednoga, ka mžlo i l^hko bremen nesč. Drugi svojega sdseda ščč prisiliti na to, naj njemi po-maga bremen nositi. Trčtji pa vsigddr preklinja govorčči: zakaj moram jas t6 bremen nositi, a"r bi brezi toga tak lašno biI6 potttvati. Te štrti je betežen i svojega prižtela prosi, naj njemi za ma"li čas na pom6č bode. Te pčti je mladžnec, ki nešče vkOper hoditi z drfigimi, nego se loči od njih, bežl po svojoj poti, ali ednčk lagvo st6pi i v globočino spddne, gdž ešče živ-Ičnje zgUbi. Ščsti je eden močen človek, ki si z težkim brčmenom dolis^de na eden kamen, počinč si i tak ide dale po svojoj poti. Sčdmi je eden seri starec, ki že zmetno hodi, t6ži se zavolo dfige p6ti, žmetno čdka počinka vremen, i tak misli, da je njegovoga potfivanja cil, Grob vLraš U ne daleč. V te kepaj vsžki človek samogasebč lehko vidi, kak zemelskoga vandrara. Ali Gospodin Bog nam je pa tč ski-zao svojo nezgovorno miloščo, gda nam je po svojem svčtom Sini počinka mšsta nastavo, na štere je ete reči dao goriza-pisati: Hodte k meni vsi, ki se trOdite ino ste oklajeni i jas vam počinek ddm. Bratje i Sestre! Od svojega zemel-skoga vandrarstva smo pd eden dugifalat poti prehodili. Z tLm premindčim Ičtom smo na eden visiki breg prišli, z šteroga naz^j glčdavši vidimo toga stžroga leta veseljd i žalosti, z druge stržni se pa zglčdnemo v pred nami stojččo dolino, kak v novo leto. Postanimo si za krdtek čas pri toj granici. Počinimo si nialo na počinka svčti mestaj, v boži hižaj, na štere jejezuštfldi tč svčte i trdštajoče reči zapisao: Hodte k meni vsi, ki se trtidite, ino ste oklajeni i jas vam počinek ddm. Hodte v božohi-žo zda v začčtki etoga n6voga leta, ti mladina, hodte vi srednji let ladjč, hodte vi starci, hodte vi siroma"cke, i hodte vi bogatci. Jezuš vas vse potrošta, mesto cdglosti i staranja vatn dd vtipanje, mir i batrivnost za eto novo leto. Hodte v božo hižo v začčtki etoga novoga leta vi mlddi vandrarje. Ešče nš dugo, ka ste vi začnoli svojo p6t hoditi, tak mislite, da vi ne potrebfl-jete počinka. Istina je, da ste yi ešče nS Strdn 18. DUŠEVNI LIST januar 20. tak triidni, kak tisti starci, ki že žmetno hodijo, ali dčnok ste pa potrebni prdvoga počinka. Mladenec i devojka, ki si v svojem detinstvi zgtibo svoje lublčne roditele, ki si nigda"r ne občfito roditelsko ltibčzen i dobrčto, hodi v božo hižo, naj bode to tvoja roditelska hiža, Bog pa tvoj oča, tak se z slždkim spominom napum tvoje srcč. Mladenec i devojka, ki si v sredini starišove lObčznosti goriraso i v premino-čem leti si pa te držge diiše v cintor spre-vodo, pri zgubički ti krva" vi srcč, hodi zdto v cžrkev, joči se bžr britko, ali zmisli si na Boga, ki je vse nds Oča, on te zmore i potrčšta, bolččo rano ti pa zvr&či. Mladčnec i devojka, ki si po nevarni i nepošteni potdj hodo i preminoče leto ti je mogoče vse vfipanje poriišilo, ti ki si tak dostakrdt preklinjo Boga, hiidi si bio proti svojim starišom, hodi v cerkev, de-laj pokoro, zdigni se k Bogi, požaltij svoje grčhe, tak lehko čdkaš smilenost i grehov odpfiščanje. Hodte v božo hišo v začčtki novoge leta vi srednji let vandrarje. Istina da ste vi ndjmočneši, ali tiidi vi morate nositi nšjveč bremena. Vi ste navčkše očevje i matere, morate se brigati za svojo deco, za sčbe i zvfln toga ešče za driige, zato ttidi vam dobro spadne krdtek počinek. u po močnom dčli večkrat vaše telo trfidno postane, či vaša diiša opčša, hodte v cčrkev, gde pokoj i mir ndjdete. Vi tiidi za drfige ludi trpite, mogoče ste voditelje edne fare, edne v^si, ednoga driištva. Za svoje d^lo ste dostim ltidčm odgovorni, radi bi samo za seoe i za svojo držino delali. Bodite v svojetn deli pošteni, brigajte se jedrno za svojo faro, včs, naj se v vas ne vkanijo tisti, ki so vas za svoje voditele odžbrali. Či trpčti morate za driige, smislite si na Jezuša, ki je vse nds brčmen na sebe vzžo i noso, ki je celo svoje živlenje drugim dariivao i to je bilo za njega najvčkše blajženstvo. Njega po-slušajte, gda dosta trpite za sčbe i driige, ki nam to prdvi: Vzemte na se jarem moj, i včite se od mčne, ka sem jas krotki i ponizen z srcš, i najdete počinek dlišam vašim. Ar je jdrem moj hasnoviti i brčmen moje je lehko. Hodte v cčrkev v začčtki novoga leta vi seri, stdri i slabi vandrarje. Vsdim na vašem obrazi, na vašem trlidnom te!i, da vam je počinek ja"ko po-treben. Ne čiido. Vi že dugo nosite žitka brčmen. Vremen je na vašem obržzi glo-boke brdzde potčgnolo. Vaša glava je ^onifr Steroga rektora či. Pripovfist. — Flisdr Janoš. Jesžnskoga veččra tnegieni mrak je pokrio krajino. Prl rektora hiži okoli stola sedijo fa-mllie kotrige. Oča sl z laktom na sto djanov rok6v podslonivši glavo, brodi — što zna od kakšega dšvnišnjega pripefja, olenke lemni po-svet poslabom presveti njega pošteni obtaz Mati pazlivo posiuhša. Anika, ta nedužnoga, fžpcga obraza ii, glas no člž, — to posluhšajo roditelje — na tera minii rogšt z velkimi, sveklo ostrimi ofžmi se gde na dveri, gde na oblok zglčdne, tak da bi nik&koga čdkala. Z-nSodcov kntg" je čtčla Jef;e prigodo, po-leg štere je Jefte oblfl^o Bogi, ka Ci njemi ob Iždati da AmtnonHžnce, domo pridoč, ka naj-prvle v6 z njegove hiže dveri prednjega ptide, Gospodni aldflje na gorečem aldovi. Amtnoni- tanci so ob'adani cd fzraelov. Giia je pa Jefte domo v Mispabo, k s/ojoj hiži prišao: jedina či njegova je prišia r aprvJe pred njega, itero gda bi zagiedno, rarprdsnno si je gvant, govorččl; »Ah Itibleia či, ja^o si razburkala i obdreselila srdce moje, a> seaj jas obliJbo dao BSgi, od štere nemrem cdstopiti." Na šfero njemi či erč^: , ,L0bI6ni cča, či si obliibo dao Bogi, čfni z tr.e- j notn, kak 50 ti vflsta vadlflvale." Gzvor^ča na-dale: .Odpflsti mi, da ide:n vu brežirio i plakam se ober raoje nedužnosti z mojimi deklinskimi priatel.cami navkflp" . , . — Zadosta de že z-Bibl^e, Anika: - er-tč mali. AH, ka se je pa zgodilo z-Jtfte čerjov ? pita očo Anika. — Njo so bogme, moje dete, na gor6či al-dov dali i aldavali so jo, kak je oča oblubo. I ona je pokorna bila oči do ognjasmrti? Tak je, pokorna je bila. Vnoge drfige bi se lehko janudr 20. DOSEVNI LIST Stt&n 19 ta*kša, či bi z snegom bila pokrita i opo-minavas na vašega žitka zimo. Rokč se vam tr6sijo, dosta se tčzite zavolo etoga hfidoga svčta. Vi ne razmite mladine, i mladina pa vas ne razmi. Čžkate tisti čas, gda mirovno lehko položite na vekivečen počinek svojo trtidno glavo i telo. Hodte zdto na počinka svčto mesto vi trfldni vandrarje. Pite z vretine, štero na svčtom oltari najdete. Ne obečam vam mladosti, ne telovne m6či, ali obečam vam pa to, da Vaša dfiša močna postdne, či je pa ta* močna, tč premagate tela i materije vse slabosti, tč ešče dosta veselja ča"ka na všs v živlenji. Veselili te se naprejidenji svoje decč i vntikov. Veselili te se svojemi doseddšnjemi živlenji i svojim dobrim činenjam. Hodte na počinka svčto mesto tfidi vi siromaški vandrarje, ki ste na svojo dugo pot nikaj stroškov nž dobili, ali ste je pa hitro potrošili, ali pa nepazlivo zgubili. Znam, da ttidi vam dobro spadne med velikim trudom si počinoti. Znam da je vaš žitek pun staranja, žmetno pripravite sebi i svojoj držini kruh i gvant, vidim vas da ste prek mere trfidni i oklajeni. Hodte v svojem siromaštvi zLto k Jezusi, naj vas on trošta, naj vam on da v etom novom leti moč i zdršvje, da te žitka bre- mena ponizno i mirno znali nositi. Zgled-nite se na svojega potikazžča, na svoj po-svet v ktnici, na Kristuša. Hodte k Njemi vsi siromdcke, nevolni lOdjč, navčiteseod Njega trpeti, znašati, stra*dati i ddnok za-dovolni i blajženi biti. Naj vam vaš čaren kriih beli i žmajen postane z tčm mišle-njom, da ste si ga vi sami pošteno z dč-lom i trudom spravili. Negledajte vsigdžr gori na bogštce, nego glčdajte doli na tiste, ki ešče niti teliko nemajo, liki vi. Hodte na počinka svčto mesto v za-č^tki etoga novoga leta ešče vi bogdtci, ki ste ndjveč talentumov herbali od Boga*. Istina da vi po žftka vandrarstva poti v mirovnosti lehko hodite, ali dčnok se pa ne morete ognoti nevolam i brigam, zato tUdi vam ne b6 škodilo, či si malo počinčte v boži hižaj. Bogastvo je z brigami vkuperprikap-čeno, vi ste tUdi ne brezi brig. Žitka vi-hčrje, vddrci i materidlne nesreče vds ešče bole goripoiščejo, kak pa siromžke, či to-ča, povoden, lagov deždž ali ogen pride, vam dosta vkrajvzeme i vniči. Za^to vam je pa potrebna boža hiža, naj tam počinek iščete i najdete. Hodte v cirkev tfidi tfe, či vds težki vdarci goripoiščejo, i tti se to navčite, da zavolo materidlni zgtibičkov ne smete v caglivost spddnoti. Hodte v Lepa Anika je nestanoma poglejOvala, gde na dveri, gde na oblok, ali na vse kraje je ve-lika tihoča. Drfige knige je vzčla napre, nikšo si&to kr<5niko, v iteroj so od nigdašnji kralov fabuie bile popisane. Ne so meli na prebčranje knig od lepoga čtenjž, zv5n biblie, pesmeni i molitveni je i kakši sidri štampov: kakti so snenske, starišinske i blodčča člzia knige bile -navučneš! je ne bilo pri hiži. htina, ka bl dnes-den tiidi bogše bilo, či bi oni, dflio i srdca vte-pejoči roraanov, bojdikaj vrednosti čtenj^, za-pclavajoči novin, nebi bilo, šteri samo mlad^zni živce motijo i od hasnovitoga dela odegiblejo i na hfidi žitek povodjavajo. Komaj niiterno megnenje obrača papčre, gda vrdt odpčranje začuje; z-radostjov skoči gori, ali kak vdra notri idti brata Unarda, Bo bola Janoša, Bobola Gergor senatora slna i Lantor Mihdlja rltara, žnjiivi osvetni obršzov se nje je nika nevugodnoga zdelo, sahsivša se, je vu k&njo odbežala. Ar je Lontdr Mihšlj z Bobola Jančiom bogme nika ne v-m^ašem posli posrečo eto potstiroga rektora hižo, kak z-tčtn, ka sta Aniki vogledi prišla. I ržvno zšto se je pri notri idčnji na obrazi ritara osvetna dmurnost, vu Jančia očaj pa poglejflvajoča vesčla radost blisnila. *> Že je ddvno sklenjeno vetima dvema fa-milioma, ka rektora vrli sin Lčnard %\ vzeme Bobola Biriko i to je že v rčdi: Aniko bi si pa Janči vzeo za ženo. Kak prebrina miktnd bo-doča lepa ženilev bi to bila I Rektori se to pre-več vidi za"to, ix je Bobola senator čeres bogat človek; pov61i mk srebra, zlata, zetnl6, lžpi mčneš, gulyo, z rečjov vsega zavole. Ali, ka vse to vala, da se Aniki nevidl ni srebro, ni zlato, ni veiika čržda mšhre, najbole nje pa ne trbe Jančia, iterl je bogme pred dek-linami ne bio prijeten junak. Ci je glih bogat Stran 20. DOSEVNI LIST januar 20. cčrkev, gda vas Ifldjč preganjajo ioropati vam šččjo vašega poštenja' venec. Hodte v cčrkev, gda vam dflšnavest ne da mira. Cčrkev va"s navči, kak morete dobro či-niti, siroma"kom pomdgati. V cčrkvi na"j-dete mir i pokoj svojoj dfiši. Zda pa po krštkom počinki vi vsi vandrarje nadaljdvajte svojega vandranja p6t v božem imčni. Vandranja palico pri-mi z nčvov močjčv i z nčvim veseljom ti mladina, vi srednji let ltidjč, starci, siro-mdcke i bogdtci. Stopimo doj z visikoga brega i hod-mo v pred nami stojččo dolino, štero eš-če g6sta megla pokriva, v novo leto. T6 ne vemo ka nds čdka v toj dolini, ali to niti ne iščimo. Bog je z nami bio v premino-čem leti, i či bomo ttidi v etom leti njega iskali i molili na počinka svčti mestaj, či bomo radi hodili v cčrkev, t€ z natni ostdne naveke. Drugo ne moremo i ne smemo čakati, kak vOpati se v božoj dobroti, liibčzni i skrbnosti, verno i pošteno hoditi po van-dranja poti, dokeč k cili ne pridemo, k Grobi. Pri Grob vdraši Bog reši nas od vsdkoga brčmena, ali tudi potne stroške natn vkraj vzeme, i edne pošle na zveli-čanje, drfige pa na skvarjenjč. Tak van-drajmo v etom novom leti, naj postanemo talnicke vekivečnoga zveličanja. Odked i kama? (I. Moz. 16, 8) L. N. Tolstoj piše v svojoj knigi .Spoved« etak: Bild je tak, liki bi se z menov zgodiJo nika sledečemi podobnoga: nespominam se, gda so me posadili v čun, gda so mi pokazali nasprdlni breg; da!i mi v neskiiiene rokč bro-darnice, odrinoli od nikiega nezndnoga va\ bre-ga ino me pOstili samoga. Delao sem z-brodžr-nicami, kak setn mogao i znao, ino setn plavao; all kčai dale proti sredini sem prihžjao, tem hit-reii je pos'djao tekšj, ki me je zan&iao vkraj od cila i tem gosteie sem srečšvao lždjare, ke je rdvnotak, kak menč zanaiao te tekšj. Med njimi so bili osamljeni brodirje, ki so ešče vedno brodarili, nadale čunari, ki so popOstili brodarnice, \i palik velki čuni, neztnerne Išdje pune lOd1; ti edni so se borili z tekdjom, drugi so se njemi prepOščali. Kak sem tak dale bro-dšro i glčdo za opot vse, ki so plarali po vodi navzdoli, tak sem vsigdar bole pozabo na opdt mi dano. Na sredi vode v zmešnjavi čunov i hajovov, ki so plavali doli, setn že popolnoma zglibo opot ino popusto brodarnice. Okoli i okoli mene so se gnali v vesčlji ino veseljaJenji z vSternicami ino brodarnicami čunarje po tom tekaji doli ino so ogvflšavali menč i eden ovoga, da drflge opoti sploj biti nemre. I vervao sem njitn i sem odplavao žnjimi. Odneslo me je dileč, (ak daleč, ka sem začuo šlimlenje slapov I bio, so se n6 vlekle za njega. Anika je rada m61a onoga theologuš deaka, šteri se včl za dOhovnika i za dvž Ieti skonča svoje včenjd i šteri ravno dnes večer m& naza k-njitn pridti, ¦- Dčn sv^tešnji 'i-i\ Ki ti je dao ... t . , Naj bode tvojga srdca kraol Boža milošča je blla, Da se eti cčrkev zozida Na vere krepkoj pečini! Protivnik či je tia njo tro, B6g je prčstro peroti na nj6 I njž ne mogao škoditi. Nai stari protivnik ¦'¦'• *-'" I sveta poglavnik Jo nevtere. Velka zmožnost 3,4 I obiadnost :> Je večen E"angeliom. Svetešnji govor g. piišpeka. Na podlagi Ozn. 3, 11 : ,,Drži, ka maŠ, naj ti nišče nevzeme korono tvojo," so meli g. piišpek svoj, globoki misel pun prelepi svetešnji govor, šteroga kratki zdržetek je naslediijoči. Vu globokoj žalosti celoga jugoslovdnskcga na-roda za tim viteškirn kralom, komi mi evange-> ličanski krstšenlci dosta n?amozahvaliti, se dnes z Bože milošče itak lehko radiijesno vu Gospon Jezuš Kristuli, koga rojstvo (6 dni boreo svetili. Naj se porodl On ttidi vu tvojem srdci, ar ovak si pogiiblen I Gda dnes z zahvalnirn srdcom svetlte 150 letnico posvetšenja Vaše lepe cerkve, spominajte se na očake, iteri so z svojov aldovagotovnost-jov, luteranskov vernostjov, z znojom Ifca svoje-ga i žfllnatnitni rokami zozldali eto cčrkev i vžs vu evangeličanskoj veri gorizhranili; iteri dnes nemrejo med nas stopiti, ali verjemo, ka senji-hove duše vu nčbi znatni navkiiper veselijo. Genlivo so se spomlnali tfidi od tisti, ki so vu svetovno bojno odišli i več nš nazajprišli, od Strdn 28. DUŠEVNI LIST januar 20. šteri se tfldi lehko včimo, ka zadčne verno-mi bidti. Potom so Iepo razpr&vlali goripreStete sv6 te reči. Bogžitvo netnore človeka za bl&ženoga včiniti; preidoči kinč je to, i nazždnje vse tU moramo nihitl. Apoitol nas opomina oa obdr-žanje duhovni kinčov. Zdržt svojo i tvoji otro-kov člsto, krstiansko dilšo! Zdržl tvojo evange-UČansko vero, za štero so trpeli 1 vmčraliočaki Za itero dnesdčn vu Rusiji kelko dfihovnikov i vernikov je smrt pretrpelo. Pred 200 letmi je vodana bila zapoved v Austrlji: ali evangeliom sko vero, ali domovino ostaviti! Bogatci i si romžcke so lanihSli vse, ali k veri svojoj so verni oitanoli. Zdržte vadlflvinje vaši očšlcov I Eta cčrkev je zato zozldana, naj vsdlco nedelo tak puna bode, liki je zda. Bojdi pri vas svetlo vu srdci, vu hiži, vu fitniliji, vu šoli i vsakom pozvanji! Kristuš bojdi srediiče vašega živlenja, ki je je-dina prava svetlost etcga sveta. Mi driigo vero poštfijemo, ali s svcjov se hv&limo i k toj verni ostšnemo notri do smrti! Po navdOienom govori našega višjega pas-tčra je puconski raoški khorui z toplim srdcom popevao ,,Visiki Bog" tnolitev. Jonaš Števan ka • tehet so z punim prečfitom napredali nasledii jočo, po Flisar Jdnoši na 150 letnico puconske cerkve napisano ,,Trdi grdd je naš Boug ztnoz-nVl požrno: Držgi naš Šionl Spomin tvoj dnes ponavlamo, Šteri se kak M6žeša ščipkov grm bliiči; Vnogokrat je vdčrjao ober \€ vihčr, zn&mo I ti stojii, gičdaš, v preminjenosti dni. Prek podrOge stotine v-s(arom fundamenti Se kak lepo osnšvlaš, vrela gmajna ti I kak so nigda stari očdci spžvali — Spžvaj i 11: »Trdi grdd je naš Bog zmožnfl Mramorni steber ka"že tam mesto osvetno, Ode je sld'a nigda pod n&bov s'fižba Boža, Al' Batthyany Kdzroer je obilen funduš dao, Na šterom je pozdignjena cčrkev Boža. Na stopčdes&tlčtnice spomenck dičen Tebč, oh zmožea Bog, čestimo vu srdci — Ino kak se glisi Luthera bfidna pesem — Popčvamo : »Trdi grčd je naš Bog zmožnt" 1 I od onoga hipa mao vse sv&tešnje dni, Ci se zglžsi zvonov tnili glš$ vu tčrmi, Vcrnikov iereg postane na t!e i kdruši, Rokč si na vrelo molitev vkOp skluči: Popžva, slihša apoštolov epištole, Štere stojčč slihia v-srdca pobožnosti: Oživč pred njitn to prerainoče, Jndašnje — Zide pesem : nTrdi grdd je naš Bdg zmožni'1 Dn^šnji svčtek je spomenek z-ti preminoči I opominanje tOdi na pridoča. Vcepte si v srdca" vaša, gmanarje pOconski, Ar li tak bode z-vami Boža milošča : u neostš?ite vašega vinogržda, l> ' 'Xi Nezavržete svčte rnateri cžrkvi, Bodte živo telo; štero prek stotln speva Ino glžsi: nTrdl grdd je naš Bog zmožnl* ! Dr&gi nai Sion I Spomenek tvoj ponšvlamo, Steri se, kak Možeša ičipkov grm bliiči. I čl znova bode vihdr ober iL yd6rjao, Stoj! I bojdi nam posvet na priiestne dni. Prek v dugi stotin hipi, v sldrom fundamenti Se osnžvlaj nadale, vrela gmajna ti I kak so slžri očdci inda spevali — Spevaj i ti: , Trdt grdd je naš B6g zmožnl" ! Puconski moški khoruš je navdflšeno po-pevao 46. žoltžr: BB6g je naša obramba". Mest-ni dahovnik so napredšli malo bole prestrano, liki je v prvešem artikuluii dolispisano, hišto-rične spomine od puconske c6rkve. Zatem je popevao puconski moški khorui »DičJ, dflša raoja" pesmi 2 veriuia. Prezvišeni g. pflšpek so zaprtno molitev i blagoslov pravili. Na zadnje je | bila občna pesem 510. »Radosti skuza poleva". Pri vdidenji z cerkvi je bio nab6rani offertorium na G. A. podporno drflštvo. Po božoj slflžbi so se g. piiipek pred vratmi cerkve v navzočnostl cerkvenih funkcijona-rov i občinstva spominali blagopokojnega vltez-koga kralja Aleksandra I. Zjedinitelja z »Slava mu" kiicom i z BŽlvio" klici mlademu kralju Petru II. Po šterorn bila je poslana na kraljev- ski dvor i kraljevsko namestniitvo sledeča brzojavka: | Kralj. Regentskoir. Veču Beograd. ' Prilikom proslave stopedesetgodišnjice o-svečenja evangeliške cerkve Pucond (Prekm.) više hlljada skupljenih vernika ialju svom ljubljenom mladotn Kralju Petru II. in Regent-skom Veču tople izraze iskrene vernosti i vdanosti. Evangelički Biskup Dr. Popp iz Zagreba, Mestni duhovnik Luthar, Nar. posl. Benko. Poslani bili so ešče brzojavi sledečim mi-nistrom : Ministru predsedniku Bogoljub Jevtiču, Ministru pravde Dr»gutinu Kojiču, Min. soc. po-litike Dragutinu Maruiiču, Ministru financMila-nu Stojadinoviču, Min. protvete Števan Čiriču. Po spominskom osvetki so g. pDšpek ne-katere deputasije sprejali vu farofi. Zatčtn se je vršo skOpen obed pri gost. Kiihar. TQ so na-znanili mestni dahovnik, ka je offertorluma za O. A. podporno driiitvo na verskom večerl i janudr 20. DOSEVNI LIST Strdn 29 nedelnom Osvetkl, z roalim pridanjem z farne i ženskoga drflštva gase, okroglo 1500 din. vkQp-nriilo 0 pfl*P«ka le vidn0 ob^selil° t0 P°rc" eilo, &r so i toga vldli, ka je njihovo setnen sejanje taki začnolo sad prinaiati Guslav Adol-fa društvi. Za volo pri prdgi stojčči božični svčtkov so se g. pfišpek v sprevšjanji senioratnoga pred-stavnikštva ob 14. vOri odpelali, s sebom vzčvši edne vrele gmane zahvalnost i iGbčzen. Hvšla bojdi Bogi za vse. Ali tudi vicm popržk, ki so se v kakiemkoli pozvžnji ] deli trOdili, naj ete hištorični osvetek snažno dolitečč Te dobrotiven Bog naj da na eto 150 let-no cčrkev svoj obilen blagoslovl Bojdi n^na najstalneia krepkcst, nevenliva najlepša pičcim-ba, vrelost njeni kotrig, štere so v pretečenotn zida!e, vu vezdašnjem svetile, za bodočnost pa znale bodo delati i moliti! Razloini mali glasi. Radostl glas. »Premišlavam si od ddvnji dflč?ov, od nigdššnjl let. Božel sveta je steza tvoja: gde jeste Bog tak ztnožen, kak ti, Božc?" (77. Zolt. 6. 14) Z urada maršalata Dvora so naš gosp. pOipek nasledflvajoči dopis prejeli: .Preuzviie-nom Oosp. Dr Poppu Bskupu Evangeličkc crkve Zagreb. Preuzvišeni Oospodine Biskupe, Po na-logu Nj. K. V. Kneza Namesnika čast mi je Jz-javiii zahvalnost Vam i poverenoj Vam pastvi Puconaca na izrazima odanosti i pozdravima podnetim pril:kom proslave Stopedesetogodii-njice osvečenja Evangeličke crkve u Puconcima. Ministar Ovora, Milan Ant č v. r. — Ravnotak so prij^li g. piiipek jžvlenja zahvainosti z ovi ražst. Občinsko spravišče naie cerkve v Jugo-llaviji bode 22. i 23 janužra v Novoj Pazovi. NaS pflšpek Dr. Popp Fillp so 3. jan. prvič oficielno obitkali pravcslavnoga patriatha Varnavo v Beogradi. Novi doktor. Pred Božlčom je bio promo-viran v Grazi za doktora medicine Pintarič Ja noš z Bogojlne, ki kak gimnazist je eden čas viivao skrbnost našega DijaCkoga Doraa todi. K lepomi dospehi Njemi gratulerarao i se ž-nje-govimi domanjimi vr6d tQdi veselimo. LObčzen do siromfikov. Od Boga blago-slovleni naš rojžk, Weren Jožef veletrgovec v Uljl, so pred BOžičem 57 mtr. flanela, 12 rob-cov na glavo i 6 p. llrumfeo poslali puconsko-mi dUhovniki, naj to siromakom raztalajo. T6 Plemeniti dir samoga teb^ hvali. u Mrtetoost.Pred vnogfmi lžtmi je odlšao z MoiCiaec vu Rezovac (SlavonJja) Crepnjak Ivan. Na novom svojem mesti si je lepo včrstvo i poštlivanje spravo. Pretninočega leta okt. 27-ga starosti 77 1. ga je Oča nebeski domo pozvao. Žalfijejo ga deca tam i rodbina eti v našetn kraji. Naj ma sladtek počinek. D. Lendava. V adventi stno meli dva ver-skiva zvečdrka. Napredavanje je mdo dOhovnik na prvoin od Sv. Pisma, na diflgom od čtenja Sv. Pisma Goričtčla je fararca i Rožai Irčn, solo je popžvala Šftar Gezova, duett sta popevala Bohar Lola i Ments Pirl, deklarralivali so: Menti Janoi, HegedOš Blanka i Š ftar Baba. Navzoči je bilo preci vernikov. — V našoj gmani se je pretninoče leto narodilo 4 dec6, mrlo je 3 oseb, zdao se je eden čisti i eden tneJani par (deca bodo ev. vere), v naio cerkev so stopili 1 moški i 2 ženski, vO je stopila 1 ženska zavolo ženidve. V osn. šolo hcdi 16 pojbov i 15 dekeo, v mešč. šolo 4 pojbov, 5 dfikeo. — Na cerkev je vkfi-per prišlo v gmani i zvHn gmane z šenkanim delotn vrčd 30 000 Din dara, na zvonč 100 Din. Gmana je dobila od G. Adolfa drfištva 4,737 50 Din pomoči. V gmani je za G. Adolf drOštvo, za ruske evangeličane i za driige dobrodelns cile 1,193 Din zbrlno vkfiper. Žensko drfištvo je ob-darllvalo srmaško deco z oblekov i z slačecom v rednosti 350 Din. Duga na cerkev nam je ostalo 60,000 Din. Či se zgl&dnemo na to edno-letno šafariivanje naše male gmane, moremo praviti: Hv&la bojdi Gospodnomi Bogi i boži blagoslov nad vsemi našimi dobročinitelami IŠk Božični večžr v puconskoj cerkvl. Na božični večer, to je 24. dec. popoldnevi ob 2 vdrotna je puconska c^rkev rždko svetšenje mela — zvQn lepoga računa Mrnikov, jenad 300 šol. decč vz61o tal pri božoj svdtoj sliižbi. Po obč-noj pestni so g. dfihovnik ,,liturgio" držali, za tčm so pa deca deklaraalivali lepe božične pesmi. Lepo je bilo napredavanje »Šteroga z ti deveti" igre. Prav lepi i genljivi je bio govor od pri-iestja našega Zveličitela Jezuša, — iteroga so s toplimi rečarni napredali g, diihovnik. Pod vodstvom g. kateheta Jonaša so deca več lSpi božični pesmi popevali. Po dokončanji osvelka je vu ioli ,,Prekm. evang mladinsko drOšivo", obdarOvalo okoli 80 siromaške šol. decč z ršz-ličnira blagotn za spodnjo i zgoranjo oblžko. Ostali so pa zvčzke, svinčnike, radirke i pčra dobili. Pri tom obdaruvanji so tal vzčli šcl. de-ca ; puconske, predanovske, brezovske, sebebcr-ske, moščanske i pečarovske šole. Za kritje vd-divanja so deca po vesnfcaj nab^rali. Puconska . H-anilnica in posojilnica" je 50 Din dariivala. Šol. upravitcl A. Šavli z Predanovec 30 Din. DOhovnik so po g. Weren J. veletrg. z Celja poslanoga džra prekddli za deco 30 m flanela i 5 parov štrumfel. Gospodin Bdg naj poplača vsem darovnikom, iteri so z svojimi darmi raz-včselili tnšlo i nedužno dečico. Fk. - M. Sobota. Na slednjo adventsko nedelo je naie vrelo ženiko drOitvo med lžplm dsvet- Strdn 30. DOSEVNI LIST januar 20. kom obdarUvalo 48 sirmaški šolžrov. Z dosta trfidom i velikov liibeznostjov so gospa Ružova na edno božično igro navčili n?Lle io!are i šo-larkinje. Ali veliki triid je ne bio zanian: vnoge oči so se napunile s skuzami. Edna deklina se je z genlivfmi rečami zahvalila za obfitel i gvant, s iterira so naše evang. ženske teliko sirorra kov zavarvale pred mrazom. Z etim svojim djdnjem je scbcško žensko driištvo pa pokazalo, ka edna krščanska gmajna nesmi samo gučati od liibčzni, nego IDdi z djdnjem mora posvedo čiti, ka v nje jeste lubezen i ka je ona v liibčz-ni. Lepše narodjenje našega Zveličitela nebi mogli svetiti. Hi!o smo dužni predvsfem onitn, ki so s svojimi lepimi darmi omogočili eto delo JUbezni. Advent v puconskoj cčrkvi. Vu S;6!om ino tihotn adventnom hipi je vsako gojdno bila vu cčrkvi boža slfižba, pri šteroj, gledžč na 150 letni jubileum cerkve, so dQhovnik razklšdanja meli od cerkevni nastav i opravil vu svetlosti Sv. Pisma. Dugovanja govorov so bila: gtnana, cčrkev, torem, alfa>, krst, G veččrja, zda^anje, predganca, orgole, boža slOžba, biblijska vora, hižna pobožnost, šola, brfitiv, presbiterium, zldta kniga, znotrešnja tnisija, Gusldv Adolfa podpor-nica, zvflnešnja rnisija. Ki so rčdno prihijali, so z te pobožnost ne malo blagosiova zajitnali. Puconci. Pieminoče leto je bilo v našoj cžrkvl rojeni 41 dcčkov i 33 deklic, vsevkup sa-mo 74 dece. Z ete edna deklica nezakonska. — Mrlo je 67 osčb, med temi 35 moškoga spola i 32 ženskoga spola. (Zvon te so y Soboškom špltali rorle 3 farne osebe i med rojenci je bilo 4 mrtvorojeni. Tak pravzaprav ravno telko mrt-vecov je mela fara, liki rojencov.) Rojencov, do-tično vopreminoči spšdne na posebne firne vesni-ce: Andreci 3-2, Bokrači 1 — 1, Brezovci 7—5, Dolina 4-1, Gorica 7-4, Krnci 2-1, Lemerje 5—7, Markišavci 1-4,Moščanci 5—7, Pečarovci 7—1, Polana 1 — 3, Predanovci 6-5. Puconci 9-6, Pužavcl 4 4, Sebeboici 4 5, Šalamenci 3 - 4, Vaneča 5-7. Zdalo se je 21 čisti evang. pirov i 1 par fakšl, ka je mož r. kat. vere. Pri konfirmaciji je bilo 76 dece, raed temi 33 pojbarov i 43 deklin. — 2 Gospodnovov sv. veččrjov le živelo 645 moškoga spola i 944 žen-skoga spola osčb. — Vu našo cerkev je ne pre-stopo nišče i z naše cerkvi je ne vfistopo liidl nišče. Donok eden sebeborski rojak je v Bački v r. kat. ccrkvi skleno ženidev. — Dobrovolni daritelov po zlžtoj knigi srao meli 401, Šteri so dariivali 8940 Din. gotovi penez, 84 faiatov sveč na olfir, 96 faldtov sveč v bliščare. Nadale je daruvalo fžrno žensko driištvo za 12 klopi 3435 din i na Porkolabov križ 1000 din; Flisdr Ir^na z Vaneča i Baler Ana z Gorlce sta darOvale 1 prestret na altar, z tržmi rodlimi prestrčti navkOp, z fine čarne siiknje, vdzašitoga z Biblijskim go-vororn. Žibrik Irma z Polane je daruvala dva pulpitniva prestreta, lepo vozašitiva z ročnim delom. — Doševni L'st wA v našoj fari400na-preplačnikov; E^angeličanski Kalendari si je spravilo više 500 farni driižin. Zgodovinski dčn za nemški n&rod. Ja-nuira 13 ga je posaarsko prebivalstvo z 477,119 giasovrai pr6ti 48 637 glasom vOpovedalo, ka se nazšjoovrnč k Nemčiji. Radost zmagovalcov je nepopisna. Širltele Evangeličanskog« kalendarlja proslmo i opominamo, da neodine eksemplžre do Iga februara nazaj sprdoijo v Tiskarno, dr nači moreb*tno škodo sami bodo nosili. Božičnica v Andreskoj šoli. Naš dober šolski ravndtel Ratkai Odon i njihova z'atoga srca gospa, puconskoga farnoga ženskoga društva predsednics, so nam pa-li veliko Božično radost spravili. Radost duhovno z bogatim redovčkom, popoldnčd i vefer napredšaim; i radost telovno z obdariivanjem ioldrov i sirona' saj hitijo nara na pomoč, naj moremo nadale go-rldržati nai preveč potreben jedini slovenski evangeličanski list! Pošta. Zšdnje svetke je reditelstvo od čte • njdrov dosta veseloga poročila i troštanja prijs-lo. Lepo se žahvžlimo za vse pozdrave, posebno g. Jos. Wereni v Celji, Bernalh Franci v Grazi, Andreč Tereziji i Temlin Idi v Canadi. Z naj-več pisem čtemo velko hrepenenje za domdčcv cerkvov, vu šiero ti ozdaleč bodoči nemrejo z svojimi domžijitni navkfip goriidti. Vu toj dfl ševnoj žalosti je njim najvčkši trošt naš Dtišev ni List, šteroga z nezgovornov radostjov Č16jo. To nam pišejo Drvarlč Mihalj i Ficko Ana z Montevideoja, Fujs Rudolf i tiiv&rišica, FJisžr Irena i Baler Anna z Francije. Sooš Terezija z Franc'je z Jepitn veršušom pozdržvla Puconsko-ga farnoga ženskoga drfištva kotrige. Bezndc Irma z Francije sa vu dugom veršuši genlivo spomina s svojega dobroga, vu tidjlepši letaj vfipreminoEega vučitela, Hima Sandora. Veršuš ma" lepo vsebino toti, ali ovak neodgovdria vorcanom veršuša, zato ga nemoremo cbjžviii. — Celec Štefan Buenos Alres. Prošene kalenda rije smo Vatn taki odposlali na recepis. Po 35 centaj je lehko odSte. — Cipolh Vince Bethle hem. Vaše lepo pismo prijali. Hvšla za vse. Vupamo se, ka ste nove kalendarije vu rčdi do-bili. DrGgoč vu pismi več. — Naslediijoče pisrao nas je preveč obdselilo i je vu celoti objavimo. Toplo zahv&Inost vad!Qjemo za čedno miseo i lepo činenje. Vsžm tistim, ki labijo naš Ust i šččjo, naj se gori obdrži vu vezddšnjš slabi ča-iaj, na podldgi toga plsma erfčroo: Idlte i vi prispodobno činte pri vsdkoj džnoj prilikf! Ve-rebratski topeo pozdrav vsem. — Pozdrdvlamo najsrčne celo upravo ..Dflševnoga Lista", i ve-sčlo pa srečno novo leto njim želetno. Nadale Vam ddmo znati, da se je preteklo soboto 29. dfc 1934 leta osvetno oženo naš po vsž kra-jinl pozndni dečko, Fartelj Jžncš \z černelavec z Flfsar Viltnov zaročnlcov z Lemerja. Ta osvet na prisega st je končno vršila v našoj eyang. cerkvl i po naši nžvadaj v Versailles-i. Zelemo pa totni mlddomi pdri, šteriva sta dnes pred sv. oitarom naše matercerkve prisego položila s svojov liibžznostjov i vernostjov, da njfma Bog da dosta sreče ino blagoslova svojega! Nadale Vam džiio znati, da stno meli edno mžlo vu-godno priliko na toj našoj osvečanoj driižbi, da smo se ne spozdbili na naš visoko poitfivani »Duševni List'. Na td cio smo vkuper nabrali eden rnd!i djr 115 Dln., te mali da> poklonimo na gorfdržštjje naiega (1Diiševnoga Lista." Zdaj pa primite naše pozdrave, štere Vam pošilatno z daleSnje Frarcljc. Spoštovanjem : Ciguth Šte-fsn i M holič Štefan: — Brouessy, dne 1.1. 1935. Gornja Slaveča. 24. dec, na Svfeti post, zadv. ob 4. vori smo vu našoj cčrkvi — kak vsako leto td lepo krstšansko navado mk naša ^?erska občina — lepi božični zadvečarek držali z sledččim osvetnitn programom ; 1. Začetna občna pesem. 2. Predga domdnj. duh. poleg Esang. Jžnoša III. 3-4. 3. ,,Vesčli den je nam zišao" popejvao na 4 glase naš cerk. choruš. 4. ,,Božični večžr" deklairžlivala Frumen Marija. 5 ,,Tffldem sem, dolpočin^m" ~- solo spejvao Pojbič Joško, sprev. na harm. naš k&ntor. 6. ^Gloria in excelsis deo" — deklarnžlivao Wag-ner Karol. 7. Molitev Jz opere ,.Freischulz" — solopopev gospe KovAtšove, na harm. sprev. naš kantor. 8. ,,Svčta noč" — božična igra. Napre so di\i odrasli. 9. ,,Tiha noč, sv6ta noč" — pesem popevao na 4 gldse naš cerk. choiuš. 10. Zaprtna občru* pesem. — Božično drevo stno Ietos tiidi meli vu cerkvi lepo okinčano. Cela naša cerkev nabito puna bila posiašavcov. Ti poslUiavci so se z veselim srcom vrnili vu svoje domžnje kuče. — Po 6svetnosti smo offert. dr-žali na Novo Vrbatko diakoničko društvo, na-bt&ao bilo 93 50 Din. Naj Bog blagoslovi te darovdlce ! — Kovdtš dfih. Turobni glasi z Gornje Siavečke fare. Ostavili so te zernelski plačen dol zždnje raej-scce : Nov. 8. Landžai Jožef, vdovcc, z Sotine, vu 78. I. star.; nov. 10. vd. Hajdič Treza, roj. Rituper, v Vidonci, vu 84, I. star.; nov. 22 ga Škodnik Rudoif, samec, z Gor. Slaveč, vu 39. 1. star ; dec. 7-ga Wagner Franc, roj. v Krotten-dorfi, v Kuzmi vu 88 1. star.; dec. 17 ga Celec Jožef, vdovec, z Gor. Slavcč, vu 88. I. star. Vu njih 80 naš verevreli, D. L. vrli čtenjžr, G. sla-večki obč. skrbnlk svojega 1. očo zbabili. Te včpreminoči naj irajo sladtek grobski s€n i naj počivajo vu miril Ti žalGvajoči pa naj se po-činčjo vu Božera sv. ravnanji I Naskori na pžvi-denje vu nebesaj! Gornja Slaveča, Offert. na fond štatnp. 11, 4. 15 D, offert. na Luther fond IV. 8. 31 D, offert. VI. 24. za gladuvajoče v Rusiji 55 50 D. Srdčna hsdla za i€ džre ! — Naše vrle devojke fz vžsi Gornja Slaveča pred kolednlmi svžtkami so trnck lepo okinčale naš Bcži hrara. Bckan Ernest iz G. Slaveč trfida nepoznavži vu celoj gmajni okolik hodeč na okinčanje cčrkvi sledčCe aldove nšbrao vkOper po vesnicaj: Gor. Slaveča 78 D, Sotina 74 D, Kuzma 44 D, Dolnja S!a- Stršn 32. DOŠEVNI LIST fanudr 20. veča 35 D, Nuskova i Serdica 55 D, Gornja Lendava 34 25 D, Vsevkuper: 324 25 Din. Iz-datki na okinčanje cčrkvi 294 Din. Zaos!anek 26 15 D. je na c6rkev dariivano. H?ala za tč milodare i z» trfid vsžm, ki so coj poroogli za okinčanje naše cčrkvil Naj t6 Vsamogoči Bog stofarti nazSj plača darovnikom i l^oi dcvc jkam njihove dare i trflde! Rano vesčlje BNovin". »Novlne" se ve selijo, ka je pre nikii nemški f rar v ednom člankl to piso, da je potrebno, nda Juteranje" nazaj ido 14, cdkčd so odiil', v materino hišo, v katoličansko cerkev." Pa .ka to natiho vsi mislčči evangeličanci cd dnč/a do drčva bole jasno prJznavajo" (?l) itd M evangeličanci, ki smo vdrni k Krlstušovomi evangeiiumi i svojo matercerkev, to drago herbip, za štero so naši v Božem m6ci počlvajoč! očški n!gda telko pre ganjanja i mantrništva mogll prefrpeti ravno od (č »edino zveličajoče", ,p'ž e krščanske" cerkvi, t6 od paplnske cerkvi — mi sinovje i hčeri 16 telkokrat prega"njane i zani š/ane, itak pa Kris tušove evangeličanske cerk?i ne vorjemo, ka bi se najšo fškši p'a?i evangeličanski diihovn k, ki bi tak grdo piiisko po 1 caj svoje daševne ma terč, kak to »Novtae" pišejo. (Mogoče, ar je apostata postao. Red) Č( bi pa kakil duhovnik tdresanpiso, z mermv diilov lehko povemo, ka je zblojene pimeti i zab 6djene dQše »t^roš" i ne pa evangeličanski .pattčr". Ar prave pineti evar.-geličšnec z dliševne sveklojti evangeliumagttovo ne žele nazaj v ddševno tetnnost. Luther, od Gos-podnoga Bogš odebršni i poslšni reformator, je evangeliumske kričane • 0 odpeio z temnosti sredjega veka, od nerazmete cerkvene ceremonije naza] na prosno, ali to pravo, apoštolsko krš-čanstpo. Zato je nam evangellčancom nikam ne potrebno nazaj idti, ar smo mi že dšvno nazdj odišli v ono apoitolsko evangelumsko cerkev, kama raorajo prvle - sledi vsi krščanje, ki so od evangeliuma vkraj zablodili, nazšj najti. Na »obilen sad* (to ka bi vsi proteštanti naj pa pinski postanoli) zato zobston majo tak dober apetit niiterni gospodje okoli Novin, artsti220 raillion proteštAntov, šteri je na stveti, požreti nikak ne mogoče. Pa niti n&s, eto malo prigiičo evangeličancov eti nS, dokeč bomo znali, ka je KristuŠOV evangelium. Evangeličanec z Goričkoga DarJ na Dijaški Dom. G Hahn Izidor knig tržec, so na Dijaškoga Dčma račua več letnikov DQševnoga Lista, breiplično dobri bili v zvezke dati zviitii, da se tak leži na kčsno vržmen obarjejo. Lepa hvalal Na g. Benko nar. poslanca porščanje Dravska bano- vina 1000 dindrov, z-Tišine g. Rehn Jšnoš trgo-vtc 50 dir, z-Rankovec Ouček Karolj 10, Šbfll Franc 5 din. Srčna hvala za lepe dari, šterenaš siromaški dom nateliko potrebflje. Na DljaSki Dotn so dali z Gradlšča krum-plSe vsevkOp 154kgramov. Z Skakovec: pšenico vse vkup 32 litrov. Z G. Petrovec vse vkflp 16 1. pi. 24 ž. Slanjovec 12 1. ž., z Lucove vsevkOp 4 1. pš. 3žita.ŠQlinecvsevkQpl5l.žita. Ženavljavse vkup 10 1. NerAdnovec 2 1. pš. 3 ž. Z Adrianec 3 ž , 5 pš, cela gmajna 68 ]. žita 30 pšerice. Z-Mlajtinecvsevkup 41 i pol kg. pšenice. Z-Norš:-nec 19 kg pienice. Z Martjšnec Vezčr Gčza 10 din., drugi 55 kg pienice. Z-Veičice 71 kg pšenice. Z Nemšavec 5 kg pš. 2 kg ž. Z-Rankovec 32 kg pšenice. Z Černelavec 18 kg pi. 6 kg ž. Boreci 22 kg pi, Z Sod šinec 60 kg pienice. Z-KOpii-nec 11 kg pi. 5 kg ž. Z Vanča včsi 20 kg pš. Z-Sobote eden pobožen človek 50 kg pšenice. Srdčna h^ala dobroga srdcž daritelotn i po-beričom ! NaSe čtitele opozžrjamo na k toj številki priloženo knjižico Dr. R W. Pearson?, (1Zdrav-Ijenjc s pomočjo zdravilni svojstev zeliič." .- Prekmursko evang. tnladinsko druStvo v Puconci bo itnelo svoj 6. letni občni zbor, ki se bo vršil v nedeljo, dne 27. jan. 1935. po-poldne cb '/2 2 uri v šol. d?orani osnov. iole v Puconcih. Dnevni rcd: 1. Otvorltev. 2. Overov-ljenje zapisnika zadnjega občnega zbora. 3. Po-ročllo predsednika, tajnika, blagajnika. 4. Dolo-čitev čiansrlne za 1. 1935. 7. Voliiev odbora. 8. Program dela v bodoče; predlogi; sluSajnosti. Vodstvo vabl vse člane in prijatelje, da s« zborovanja udeležijo. ,,Trdi grad je n^š Bog!"— Flisar Karol predsednik. Satno dvoje mesto je vu vokivočnosti! To edno v nezgrGntanoj niantri, to drOgo v nezgriintanom blaženstvi. To edno je Šatana driištvo z vsžkov zgiiblenov dflšov. To drflgo je Jezuša drOitvo z vsakov odkuplenov dfišov. Toga ednoga mesto je ' u pčkli, toga drUgoga pa v nebčsaj. No vu šterom mesti bodei ti? (Jan. 5, 24 Ozn. 21, 1 8 Ozn. 22. 14-15) Veri vu Gospon Jezui Kristuši i zvcličai se ti i hiža tvoja. (Ap. dj. 16, 31) Stampano v »PREKMURSKI TISKARNI" odgovoren HAHN IZIDOR v Murski Soboti.