kazalo.p65
59 INFORMACIJSKO RAVNANJE PODIPLOMSKIH ŠTUDENTOV: KVALITATIVNA UPORABNIŠKA ŠTUDIJA Gorazd Vodeb Oddano: 18.06.2004 – Sprejeto: 24.09.2004 Izvirni znanstveni članek UDK 027.021(078.7) Izvleček Članek predstavlja kvalitativno uporabniško študijo informacijskega ravnanja podi- plomskih študentov. Kot teoretska zasnova je bila uporabljena metodologija ustvarjanja smisla Brende Dervin, ki koncipira informacijsko ravnanje kot proces. Avtor je opravil 13 intervjujev po metodi časovnega poteka mikro trenutkov. Po transkripciji je sledila kondenzacija podatkov s pomočjo računalniškega programa za kvalitativno analizo ATLAS/ti. Analiza je potekala kot primerjava momentov instanc ustvarjanja smisla v situaciji posamičnega akterja in med situacijami različnih akterjev. Predstavljene so značilnosti celotnih situacij akterjev. Študenti se najbolj angažirajo pri iskanju in upo- rabi informacij ob samostojni izdelavi seminarske, magistrske ali doktorske naloge. Predlagani model sestoji iz treh zaporednih tipov vrzeli: vrzeli izbire teme, vrzeli ne- poznavanja področja in vrzeli zbiranja literature. Tematiziran je tudi proces pisanja in informacijske navade. Ključne besede: metodologija ustvarjanja smisla, Brenda Dervin, informacijsko rav- nanje, podiplomski študenti, kvalitativno raziskovanje Original scientific article UDK 027.021(078.7) Abstract The article presents a qualitative user study exploring information behaviour of gra- duate students. The study is conceptually based on Brenda Dervin’s Sense-Making Methodology. The information behaviour is conceptualised as a process. The author VODEB, Gorazd: Information behaviour of graduate students: a qualitative user stu- dy. Knjižnica, Ljubljana, 48(2004)3, str. 59-80
RkJQdWJsaXNoZXIy