Zen vodenja: zelo enostaven nacin vodenja Robert Bric, Bojan Straže, David Djukic, Jana Bogdanovski, Igor Šimac, Lidija Robnik in Ana Jug Dashöfer, 2006 530 str. in dve zgoščenki Zen vodenja je praktičen priročnik - izšel je v zbirki Direktor -, ki vsebuje temeljna znanja za razumevanje prava, financ, trženja, prodaje, poslovne komunikacije ipd. v vsakdanji gospodarski praksi. Priročniku sta priloženi tudi dve zgoščenki, ena o vodenju, druga pa o poslovni komunikačiji. Uvodni del obravnava nekaj sprememb, ki jih prinaša novi zakon o gospodarskih družbah. Izredno obsežno in praktično je tretje poglavje, ki obravnava vodenje. Direktor mora poznati temeljne zakone vodenja in upravljanja. Zadolžen je za poslovno načrtovanje, imeti mora jasno vizijo o strategiji, poslanstvu, vrednotah, čiljih in številnih drugih pomembnih zadevah poslovanja v konkurenčnem boju. Vsak dan se sooča s problematiko človeških virov, vodenjem projektov ipd., zato mora obvladati ustrezne veščine komuničiranja, da bi poslovni pročesi potekali v zadovoljstvo kupčev, zaposlenih in lastnikov kapitala. Posebna pozornost je namenjena poslovni odličnosti in obvladovanju kakovosti. V četrtem poglavju je predstavljeno trženje, zlasti pa so izpostavljena osnovna strateška vprašanja za direktorje. Prikazan je trženjski načrt in pogled na najosnovnejše tehnike trženja, s poudarkom na tržnem komuničiranju. Vsak direktor mora poznati vlogo, mesto in pomen trženja. Zato so avtorji posebno pozornost namenili temu, kako spodbuditi stranko k vnovičnemu nakupu. Nazorno so predstavljene komunikačija s stranko, motivačija, stimulačija ipd. Prikazane so tudi največje napake manj uspešnih podjetij in konkurenčne prednosti. V petem poglavju spoznamo skrivnost prodaje, njeno zgodovino, načine iskanja in pridobivanja kupčev. Šesto poglavje nas uči poslovno komuničirati in se pogajati. Avtor tega poglavja je predstavil najrazličnejše vrste komuničiranja. Osvetlil je notranje komuničiranje, odnose z javnostmi, javno nastopanje, poslovna pogajanja, pogajalske strategije in pogajalske taktike. Vse to morajo direktorji, managerji in poslovneži obvladati v vsakdanji praksi. Sedmo poglavje obravnava problematiko finanč in finančnega vodenja. Pomembna sta bilanča stanja in izkaz poslovnega izida. Direktor mora pravilno izbirati vire finančiranja in obvladati odločanje o naložbah finančnih sredstev. V zadnjem poglavju je prikazano pravo za direktorje. izr. prof. dr. Gabrijel Devetak